Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1409174: Nákup skenerů / OHMS podatelna

Příloha KUJCP00SEIWG.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUJCP00SEIWG

                                      Kupní smlouva

Smluvní strany

INSPIRO a.s

Sídlo:                 V. Talicha 1807/14, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice

Jednající:             Ing. Petr Macák MBA, člen představenstva
IČ:                    25394231

DIČ:                   CZ25394231

bankovní spojení:      UniCredit Bank Czech republic, a.s.

č. účtu:               2111464368/2700

spisová značka OR:     B 2278 vedená u Krajského soudu v Českých Budějovicích

dále též Prodávající na straně jedné

          a

Jihočeský kraj

Sídlo:                 U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice

IČ:                    70890650

DIČ:                   CZ70890650

jejímž jménem jedná::  Ing. Bc. Jiří Fidler, vedoucím odboru hospodářské a majetkové sprá-

                       vy, na základě plné moci hejtmana Mgr. Jiří Zimola ze dne 3. 2. 2014.

Bankovní spojení:      ČSOB a.s., pobočka České Budějovice

č. účtu:               199783072/0300

telefonní spojení:     +420 386 720 111

Email:                 posta@kraj-jihocesky.cz

dále jen Kupující na straně druhé,

vědomy si svých závazků v této smlouvě obsažených a s úmyslem být touto smlouvou vázány se v
souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákona číslo 121/2000 Sb., au-
torský zákon dohodly níže uvedeného dne, měsíce a roku na následujícím znění smlouvy:

                              1. Definice pojmů

  1.1 Používá-li tato smlouva v dalším textu termíny, psané s velkým počátečním písmenem, ať už v
           singuláru nebo plurálu, mají tyto termíny následující význam:

    1.1.1. Akceptace (též Termín dodání) - úkon vyjadřující schválení poskytnutého Předmětu koupě
              Kupujícím.

    1.1.2. Dopravné - zahrnuje případnou nutnou dopravu z místa Prodávajícího do místa Kupujícího
              a zpět, ztrátu času na cestě při dopravě a ubytování v místě Kupujícího. Místem Prodávají-
              cího se rozumí všechna pracoviště Prodávajícího.

    1.1.3. HelpDesk - služba Prodávajícího, která zajišťuje poskytování Telefonických konzultací Ku-
              pujícímu v Pracovní době.

                                                                               Stránka 1 z
                                                                                                                                                                                                                                                     I

  1.1.4. Incident - znamená jakoukoli událost, která není standardní součástí poskytování (činnosti)
           služby nebo Předmětu koupě a která způsobuje, nebo může způsobit nefunkčnost (přeru-
           šení dodávky) této služby nebo snížení kvality služby nebo Předmětu plnění. Za základ po-
           souzení incidentu a jeho řešení se vždy bere standard dodaný výrobcem, pokud není
           v Nabídce nebo jednotlivých Funkčních specifikacích u Předmětu koupě uvedeno jinak.

  1.1.5. Objednávka - představuje konkrétní popis požadavků Kupujícího na IT Služby, HW nebo
           zboží a slouží jako definice obsahu, rozsahu a akceptačních podmínek. Po potvrzení Prodá-
           vajícím se stává závaznou.

  1.1.6. Plnění - plnění definované v Objednávce a poskytované na základě Objednávky podle této
           Smlouvy.

  1.1.7. Pracovní dny - všechny dny, kromě sobot a nedělí nebo zákonem stanovených svátků a
           dnů pracovního klidu v České republice, během nichž dohodnuté pracovní činnosti budou
           prováděny v čase od 8:00 do 16:00 hodin.

  1.1.8. Pracovní doba - 8:00 až 16:00 v Pracovním dni.
  1.1.9. Projekt-je skupina časově ohraničených činností, které vedou k realizaci Předmětu koupě.
  1.1.10.Předmět koupě - jsou Servisní služby, dodávka hardware a příslušného software (dále jen

           HW) nebo zboží, které je předmětem této Kupní smlouvy.
  1.1.11.Protokol o Akceptaci (také Dodací list) - písemný protokol podepsaný odpovědnými zá-

           stupci obou smluvních stran jako potvrzení o Akceptaci nebo dodávce Předmětu koupě, s
           uvedením firmy Kupujícího a jména osoby, která Předmět koupě převzala.
  1.1.12.Servisní služby - jsou všechny činnosti, které má Prodávající poskytnout v průběhu Plnění
           Smlouvy a jsou potřebné, ke splnění smluvních závazků.
  1.1.13.Systémová infrastruktura - je pro účely této Smlouvy chápáno jako souhrn HW a SW kom-
           ponent v konfiguraci a nastavení, který zabezpečuje provoz Informačního systému Kupují-
           cího.
  1.1.14.Telefonická konzultace (hotline) - konzultace poskytované Telefonicky Prodávajícím Kupu-
           jícímu, jedná se o takové konzultace, k nimž není nutný přístup do IS Kupujícího
  1.1.15.Vedení projektu - řídící orgán na straně Kupujícího i Prodávajícího, který má ve své zodpo-
           vědnosti řízení Předmětu koupě vyplývající z této smlouvy.

                         2. Předmět smlouvy

2.1 Předmětem této smlouvy je závazek Prodávajícího dodat a odevzdat Kupujícímu Předmět
        koupě, který je uveden v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí smlouvy, včetně související
        dokumentace, a to za podmínek této smlouvy a závazek Kupujícího převzít Předmět koupě a
        zaplatit za dodaný Předmět koupě prostý vad, sjednanou kupní cenu.

                            3. Způsob plnění

3.1 Prodávající dodá Předmět koupě do sídla Kupujícího - U Zimního stadionu 1952/2, 370 76
        České Budějovice, a to v termínu nejpozději dle článku 4.2.

3.2 Prodávající sdělí Kupujícímu přesný termín dodání písemně, telefonicky nebo e-mailem
        nejméně 3 pracovní dny před Termínem dodání.

3.3 Kupující je povinen Předmět koupě převzít v souladu s § 2118 Občanského zákoníku. Kupující
        je povinen převzetí Předmětu koupě Prodávajícímu svým podpisem potvrdit na Protokol o
        Akceptaci nebo na Dodací list.

                                                                                                                                                                 Stránka 2 z
1

                       3.4 Prodávající se zavazuje poskytnout Kupujícímu Servisní služby, především zaškolení jeho
                                pracovníků pro práci s dodaným Předmětem koupě dle podmínek běžných pro dodávky
                                tohoto typu.

                                  4. Cena a platební podmínky

                       4.1 Cena za Předmět koupě činí celkem 233 500,- Kč (slovy: dvě sta třicet tři tisíc pět set korun
                                českých) bez příslušných DPH.

                       4.2 Termín plnění předmětu této smlouvy je do 10 dnů od platností a účinností této smlouvy.
                       4.3 Všechny ceny uvedené v této smlouvě a všech přílohách jsou bez daně z přidané hodnoty.

                                DPH bude určena dle platných předpisů ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.
                       4.4 Fakturu - daňový doklad za Předmět koupě předá Prodávající Kupujícímu po provedení

                                Akceptace.
                       4.5 V ceně plnění uvedené v čl. 4.1 není zahrnuto Dopravné. Pokud Dopravné nebylo součástí

                                Předmětu plnění nebo Nabídky nebo se smluvní strany nedohodly jinak, není součástí Faktury
                                - daňového dokladu.
                       4.6 Splatnost všech faktur - daňových dokladů činí 21 dní od data vystavení. Faktura - daňový
                                doklad se považuje za doručenou druhý (2) Pracovní den po jejím prokazatelném odeslání.
                                Faktury - daňové doklady se platí bankovním převodem na účet druhé smluvní strany.
                       4.7 Námitky proti údajům uvedeným ve Faktuře - daňovém dokladu může Kupující uplatnit do
                                konce její splatností s tím, že ji odešle Prodávajícímu s uvedením výhrad. Tímto okamžikem se
                                zastaví lhůta splatností, Kupujícímu běží nová lhůta splatností od okamžiku doručení
                                opravené Faktury - daňového dokladu.

                             5. Práva a povinnosti Prodávajícího

                       5.1 Prodávající je povinen při poskytování služeb dle této smlouvy provést na své straně veškerá
                                oprávněně předpokládaná opatření tak, aby byl zamezen neoprávněný přístup k Systémové
                                infrastruktuře Kupujícího

                       5.2 Prodávající je povinen zachovávat mlčenlivost vůči třetí straně o všech skutečnostech, které
                                zjistil nebo mu byly poskytnuty v rámci Předmětu plnění této smlouvy, vyjma případů daných
                                zákonem.

                       5.3 Prodávající má právo odmítnout řešení Incidentu, který zásadním způsobem mění
                                funkcionalitu Předmětu plnění vede k nesprávné funkci Předmětu plnění nebo by jeho řešení
                                bránilo dalšímu rozvoji Systémové infrastruktury u Kupujícího.

                       5.4 V případě, že při plnění této smlouvy vznikne dílo, které je chráněno předpisy o duševním
                                vlastnictví, je Prodávající povinen zajistit, aby Kupující nabyl právo toto dílo užívat v rozsahu
                                nezbytném pro naplnění účelu, ke kterému bylo vytvořeno. Veškerá majetková práva
                                Prodávajícího k takto vytvořenému dílu včetně práva poskytovat další licence kdílu nejsou
                                tímto nijak omezena.

                       5.5 Prodávající je povinen zpřístupnit pro Kupujícího služby pracoviště HelpDesk pro pracovníky
                                Kupujícího, uvedené v Příloze č.2 - Zodpovědné osoby a spojení

                               6. Práva a povinnosti Kupujícího

                       6.1 Kupující je povinen vytvořit všechny potřebné podmínky k tomu, aby Prodávající mohl
                                provádět požadované služby a dodat Předmět koupě.

                                                                                                                                                                                                 Stránka 3 z
                                                                                                                                                                                      «

6.2 Kupující je povinen poskytnout Prodávajícíi potřebnou součinnost pro realizaci a spuštění
          Incidentů nebo dodání Předmětu koupě.

           7. Odpovědnost za škodu a vady, záruka

7.1 Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu Předmět koupě bez vad v dohodnutém provedení a
         v jakosti, která odpovídá účelu k jakému je Předmět koupě určen.

7.2 Prodávající poskytuje tímto Kupujícímu na Předmět koupě záruku v souladu s Občanským
         zákoníkem a podmínkami výrobců, tyto budou uvedeny na Dodacích listech Prodávajícího.
          Místem provedení záručních oprav je provozovna firmy INSPIRO a.s., Kněžskodvorská
         2277/26, České Budějovice. Záruka bude přesně uvedena na záručních listech jednotlivých
         komponent a záruční listy budou nedílnou součástí Protokolů o Akceptaci, vyžaduje-li to
         Předmět koupě.

7.3 Tato záruka se nevztahuje na spotřební materiál. Tato záruka se vztahuje výhradně na
         Kupujícího a práva ze záruky nelze postoupit třetí osobě.

7.4 Prodávající je povinen v záruční lhůtě odstranit reklamované vady bez zbytečného odkladu po
         písemné reklamaci za strany Kupujícího tak, aby Předmět koupě odpovídal požadované
         kvalitě, a to formou opravy nebo výměny Předmětu koupě. Za základ posouzení reklamace a
         jeho řešení se vždy bere standard dodaný výrobcem, pokud není v Nabídce nebo jednotlivých
         Funkčních specifikacích u Předmětu plnění dle čl. 2 uvedeno jinak.

7.5 Kupující je povinen prohlédnout Předmět koupě a zjevné a kvantitativní vady je povinen
         vytknout při převzetí Předmětu koupě do Protokolu o Akceptaci. Ostatní vady Předmětu
         koupě je Kupující povinen reklamovat u Prodávajícího písemnou reklamací, ve které uvede
         popis vad a okolností, za nichž k projevu vad došlo, a to do tří (3) Pracovních dnů ode dne,
         kdy se vada projeví poprvé. Prodávající je povinen do tří (3) Pracovních dnů od obdržení
         reklamace vady prověřit a do dalších sedmi (7) Pracovních dnů sdělit výsledek Kupujícímu.
         Pokud se neprokáže existence reklamované vady, má Prodávající nárok na úhradu nákladů na
         provedení šetření.

7.6 Kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením
         obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy nebo při převzetí Předmětu koupě a
         podpisu Protokolu o Akceptaci.

7.7 Práva z vadného plnění upravují §§ 2099 - 2112 Občanského zákoníku.
7.8 Vlastnické právo k Předmětu koupě přechází na Kupujícího v okamžiku zaplacení Předmětu

         koupě
7.9 Nebezpečí škody na Předmětu koupě přechází na Kupujícího současně s nabytím vlastnického

         práva.
7.10 Prodávající zodpovídá Kupujícímu za škodu způsobenou zaviněným porušením povinností

         podle této smlouvy nebo povinnosti stanovené obecně závazným právním předpisem,
         maximálně však do výše hodnoty plnění podle této smlouvy.
7.11 Účastníci této smlouvy neodpovídají, vedle případů stanovených příslušným zákonem, za
         porušení závazků ze smlouvy způsobených vyšší mocí, tj. okolnostmi nastalými nezávisle na
         vůli smluvních stran, které jsou objektivně neodvratitelnou náhodou.

                          8. Prodlení, sankce

8.1 Je-li Kupující více než deset (10) Pracovních dnů po doručení písemné upomínky Prodávajícím
         v prodlení se zaplacením ceny plnění dle čl. 4, je Prodávající oprávněn přerušit až do data

                                                                                                                                                                 Stránka 4 z 9
         připsání dlužné částky na účet Prodávajícího případné další práce na službách spojených s
         Předmětem koupě. Termíny plnění Prodávajícímu se prodlužují o dobu tohoto prodlení, i
         když k přerušení prací nedojde. Prokazatelné náklady na straně Prodávajícího spojené s tímto
         přerušením je Kupující povinen uhradit.
8.2 Kupující souhlasí s tím, že pokud neplní své povinnosti a nevytvoří v dohodnutých lhůtách
         podmínky součinnosti a tím způsobí prodlení z důvodů ležících na straně Kupujícího, které by
         vedlo ke změně termínů Plnění o více než deset (10) Pracovních dnů, je Prodávající oprávněn
         přerušit práce na Předmětu plnění dle čl.2. Termíny Plnění se posouvají o dobu tohoto
         prodlení, i když k přerušení prací nedojde. Prokazatelné náklady na straně Prodávajícího
         spojené s tímto přerušením je Kupující povinen uhradit.
8.3 V případě opoždění plnění Prodávajícím způsobeném okolnostmi vylučujícími odpovědnost
         uvedených v §374 Občanského zákoníku platí, že tento není v prodlení po dobu trvání
         takových překážek. Prodávající je však povinen Kupujícího o výskytu takových překážek
         neprodleně informovat.

                            9. Řešení sporů

9.1 Jakýkoli právní postup, nebo soudní spor vedený v souvislosti s touto smlouvou, bude
         zahájen a veden u příslušného soudu České republiky s tím, že strany v této souvislostí ve
         smyslu ustanovení §89a občanského soudního řádu sjednávají pro všechny spory, u nichž
         jsou k řízení v prvním stupni příslušné okresní soudy místní příslušnost Městského soudu pro
         České Budějovice a pro všechny spory, u nichž jsou k řízení v prvním stupni příslušné krajské
         soudy místní příslušnost Krajského soudu v Českých Budějovicích.

      10. Ochrana informací

10.1 Žádná ze smluvních stran nesmí zpřístupnit třetí osobě důvěrné informace, které při plnění
         této Smlouvy získala od druhé smluvní strany. To neplatí, mají-li být za účelem plnění této
         Smlouvy potřebné informace zpřístupněny zaměstnancům, orgánům nebo jejich členům a
         subdodavatelům Prodávajícího podílejícím se na plnění dle této Smlouvy za stejných
         podmínek, jaké jsou stanoveny smluvním stranám v tomto článku a to v jen rozsahu nezbytně
         nutném pro řádné plnění této Smlouvy.

10.2 Ochrana informací se nevztahuje na případy, kdy

      10.2.1 smluvní strana prokáže, že je tato informace veřejně dostupná, aniž by tuto
                  dostupnost způsobila sama smluvní strana,

      10.2.2 smluvní strana prokáže, že měla tuto informaci k dispozici ještě před datem
                  zpřístupnění druhou stranou, a že ji nenabyla v rozporu se zákonem;

      10.2.3 může smluvní strana získat bezúplatně tuto informaci od třetí osoby, která není
                  omezena v jejím zpřístupnění;

      10.2.4 obdrží smluvní strana od zpřístupňující strany písemný souhlas zpřístupňovat danou
                  informaci; nebo

      10.2.5 je-li zpřístupnění informace vyžadováno zákonem nebo závazným rozhodnutím
                  oprávněného orgánu.

10.3  Za důvěrné informace a předmět obchodního tajemství jsou dle této Smlouvy strany
      považovány veškeré informace vzájemně poskytnuté v ústní nebo v písemné formě, zejména
      informace, které se strany dozvěděly v souvislosti s touto Smlouvou, jakož i know-how, jímž
      se rozumí veškeré poznatky obchodní, výrobní, technické či ekonomické povahy související s

                                                      Stránka 5 z
      činností smluvní strany, které mají skutečnou nebo alespoň potenciální hodnotu a které
      nejsou v příslušných obchodních kruzích běžně dostupné a mají být utajeny. Za důvěrné
      informace jsou dále dle této Smlouvy považovány software, diagnostika, dokumentace
      včetně manuálů a veškeré další informace, které jsou písemně označeny jako důvěrné
      informace Prodávajícího nebo Kupujícího.

10.4 Smluvní strany se zavazují, že nebudou důvěrné informace poskytnuté druhou stranou v
         listinné podobě kopírovat jako celek, ani zčásti; tato povinnost se nevztahuje na případy, kdy
         je to nezbytné k opravě, generování nebo modifikování důvěrných informací pro jejich
         oprávněné užití ve smyslu této Smlouvy. Smluvní strany opatří každou kopii včetně jejího
         paměťového nosiče veškerým označením, které je uvedeno v dokumentu obsahujícím
         důvěrné informace poskytnutým druhou stranou.

10.5  Obě smluvní strany se zavazují nakládat s důvěrnými informacemi, které jim byly poskytnuty
      druhou stranou nebo je jinak získaly v souvislosti s plněním této Smlouvy, jako s obchodním
      tajemstvím, zejména uchovávat je v tajnosti a učinit veškerá smluvní a technická opatření
      zabraňující jejich zneužití či prozrazení.

10.6 Smluvní strany se zavazují, že poučí své zaměstnance, statutární orgány, jejich členy a
         subdodavatele, kterým jsou zpřístupněny důvěrně informace dle čl. 10.1, o povinnosti
         utajovat důvěrné informace ve smyslu tohoto odst. 10.6.

10.7  Budou-li informace poskytnuté Kupujícímu, které jsou nezbytné pro plnění dle této Smlouvy,
      obsahovat data podléhající režimu zvláštní ochrany podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně
      osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, je Kupující povinen zabezpečit splnění všech
      ohlašovacích povinností, které citovaný zákon vyžaduje, a obstarat předepsané souhlasy
      subjektů osobních údajů předaných ke zpracování. Této povinnosti se Kupující nemůže
      zprostit.

10.8 Povinnost utajovat důvěrné informace uvedená v odst. 10.6. zavazuje smluvní strany po dobu
         účinnosti této Smlouvy a po dobu dvou (2) let po ukončení jejich smluvního vztahu.

10.9 Za prokázané porušení mlčenlivosti se stanovuje smluvní pokuta 100 000,- Kč (jedno sto tisíc
         korun českých) za každý jednotlivý případ.

      11. Platnost a účinnost smlouvy

11.1  Každá smluvní strana má právo ukončit smlouvu s okamžitou platností tehdy, jestliže druhá
      strana zásadním způsobem porušila smlouvu nebo je v prodlení s plněním svých povinností a
      neodstranila uvedené porušení do šedesáti (60) dnů od obdržení písemného upozornění
      specifikujícího údajné porušení.

11.2 Kupující má právo od smlouvy odstoupit v případě, je-li vadné plnění podstatným porušením
         smlouvy ve smyslu § 2106 Občanského zákoníku.

11.3 Odstoupení od smlouvy nemá vliv na povinnost mlčenlivosti, právo na náhradu škody a
         zaplacení smluvní pokuty a úroků z prodlení.

11.4 Změnu specifikací Předmětu koupě uvedených v Příloze č.l lze uskutečnit dodatkem k této
         smlouvě na základě dohody obou stran.

11.5 Smlouva je platná a účinná od data podpisu oběma smluvními stranami.

                      12. Závěrečná ustanovení

12.1 Obsah Smlouvy může být měněn jen dohodou stran smluvních a to vždy jen vzestupně
         číslovanými písemnými dodatky potvrzenými Oprávněnými osobami smluvních stran.

                                                                           Stránka 6 z
12.2  Zjistí-li se, že některá ustanovení této smlouvy jsou neplatná, nebo že tato smlouva má
      mezery, není tím dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení. Namísto neplatného
      ustanovení je třeba sjednat takové nové ustanovení, které co možná nejvíce odpovídá smyslu
      a účelu neplatného (neúčinného) ustanovení.

12.3 Obě smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, že byla
         uzavřena po jejím projednání podle jejich pravé a svobodné vůle a nikoli v tísni za
         jednostranně nevýhodných podmínek.

12.4 Autentičnost této smlouvy potvrzují zástupci smluvních stran svými podpisy:

12.5 Tato smlouva se uzavírá ve dvou exemplářích v českém jazyce, z nichž každá ze stran obdrží
         po jednom.

12.6 Tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv. Uveřejnění provede Jihočeský kraj.

12.7 Nedílnou součástí této dílčí smlouvy jsou následující přílohy:

      12.7.1 Příloha č. 1: Specifikace Předmětu koupě

      12.7.2 Příloha č. 2: Zodpovědné osoby a spojení

V Českých Budějovicích dne 15.02.2017          ,...?..P 7017 V Českých Budějovicích dne

                                                   JIHOČESKÝ KRAJ

                                                 U Zimního stadionu 1952/2
                                                  370 76 České Budějovice
                                               Č: 70890650 DIČ: CZ70890650

                                                      „JSME PLÁTCI DPH" (1)

      370 05 České Budějovice. IČO 253 94 231

                                                                                  Stránka 7 z
                                                                                          I

                                                                                       «

Příloha č.l: Předmět koupě

POLOŽKA                                              POČET  CENA ZA      CELKOVÁ
                                                        KS  POLOŽKU         CENA
Canon vysokorychlostní produkční skener DR-G1100 A3      2  106 230 Kč    212 460 Kč
Canon Flatbed Scanner Unit imageFORMULA 101 A4
Celková pořizovací cena                                  2    10 520 Kč     21 040 Kč

                                                                          233 500 Kč

                                                                         Stránka 8 z
«
 4

                  Příloha č. 2: Zodpovědné osoby a spojení

                       Zodpovědná osoba Kupujícího:
                       Kontaktní osoby Prodávajícího:

                                                                                                                                                                                                  Stránka 9 z