Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KUJCP00SEIWG Kupní smlouva Smluvní strany INSPIRO a.s Sídlo: V. Talicha 1807/14, České Budějovice 2, 370 05 České Budějovice Jednající: Ing. Petr Macák MBA, člen představenstva IČ: 25394231 DIČ: CZ25394231 bankovní spojení: UniCredit Bank Czech republic, a.s. č. účtu: 2111464368/2700 spisová značka OR: B 2278 vedená u Krajského soudu v Českých Budějovicích dále též Prodávající na straně jedné a Jihočeský kraj Sídlo: U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice IČ: 70890650 DIČ: CZ70890650 jejímž jménem jedná:: Ing. Bc. Jiří Fidler, vedoucím odboru hospodářské a majetkové sprá- vy, na základě plné moci hejtmana Mgr. Jiří Zimola ze dne 3. 2. 2014. Bankovní spojení: ČSOB a.s., pobočka České Budějovice č. účtu: 199783072/0300 telefonní spojení: +420 386 720 111 Email: posta@kraj-jihocesky.cz dále jen Kupující na straně druhé, vědomy si svých závazků v této smlouvě obsažených a s úmyslem být touto smlouvou vázány se v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákona číslo 121/2000 Sb., au- torský zákon dohodly níže uvedeného dne, měsíce a roku na následujícím znění smlouvy: 1. Definice pojmů 1.1 Používá-li tato smlouva v dalším textu termíny, psané s velkým počátečním písmenem, ať už v singuláru nebo plurálu, mají tyto termíny následující význam: 1.1.1. Akceptace (též Termín dodání) - úkon vyjadřující schválení poskytnutého Předmětu koupě Kupujícím. 1.1.2. Dopravné - zahrnuje případnou nutnou dopravu z místa Prodávajícího do místa Kupujícího a zpět, ztrátu času na cestě při dopravě a ubytování v místě Kupujícího. Místem Prodávají- cího se rozumí všechna pracoviště Prodávajícího. 1.1.3. HelpDesk - služba Prodávajícího, která zajišťuje poskytování Telefonických konzultací Ku- pujícímu v Pracovní době. Stránka 1 z I 1.1.4. Incident - znamená jakoukoli událost, která není standardní součástí poskytování (činnosti) služby nebo Předmětu koupě a která způsobuje, nebo může způsobit nefunkčnost (přeru- šení dodávky) této služby nebo snížení kvality služby nebo Předmětu plnění. Za základ po- souzení incidentu a jeho řešení se vždy bere standard dodaný výrobcem, pokud není v Nabídce nebo jednotlivých Funkčních specifikacích u Předmětu koupě uvedeno jinak. 1.1.5. Objednávka - představuje konkrétní popis požadavků Kupujícího na IT Služby, HW nebo zboží a slouží jako definice obsahu, rozsahu a akceptačních podmínek. Po potvrzení Prodá- vajícím se stává závaznou. 1.1.6. Plnění - plnění definované v Objednávce a poskytované na základě Objednávky podle této Smlouvy. 1.1.7. Pracovní dny - všechny dny, kromě sobot a nedělí nebo zákonem stanovených svátků a dnů pracovního klidu v České republice, během nichž dohodnuté pracovní činnosti budou prováděny v čase od 8:00 do 16:00 hodin. 1.1.8. Pracovní doba - 8:00 až 16:00 v Pracovním dni. 1.1.9. Projekt-je skupina časově ohraničených činností, které vedou k realizaci Předmětu koupě. 1.1.10.Předmět koupě - jsou Servisní služby, dodávka hardware a příslušného software (dále jen HW) nebo zboží, které je předmětem této Kupní smlouvy. 1.1.11.Protokol o Akceptaci (také Dodací list) - písemný protokol podepsaný odpovědnými zá- stupci obou smluvních stran jako potvrzení o Akceptaci nebo dodávce Předmětu koupě, s uvedením firmy Kupujícího a jména osoby, která Předmět koupě převzala. 1.1.12.Servisní služby - jsou všechny činnosti, které má Prodávající poskytnout v průběhu Plnění Smlouvy a jsou potřebné, ke splnění smluvních závazků. 1.1.13.Systémová infrastruktura - je pro účely této Smlouvy chápáno jako souhrn HW a SW kom- ponent v konfiguraci a nastavení, který zabezpečuje provoz Informačního systému Kupují- cího. 1.1.14.Telefonická konzultace (hotline) - konzultace poskytované Telefonicky Prodávajícím Kupu- jícímu, jedná se o takové konzultace, k nimž není nutný přístup do IS Kupujícího 1.1.15.Vedení projektu - řídící orgán na straně Kupujícího i Prodávajícího, který má ve své zodpo- vědnosti řízení Předmětu koupě vyplývající z této smlouvy. 2. Předmět smlouvy 2.1 Předmětem této smlouvy je závazek Prodávajícího dodat a odevzdat Kupujícímu Předmět koupě, který je uveden v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí smlouvy, včetně související dokumentace, a to za podmínek této smlouvy a závazek Kupujícího převzít Předmět koupě a zaplatit za dodaný Předmět koupě prostý vad, sjednanou kupní cenu. 3. Způsob plnění 3.1 Prodávající dodá Předmět koupě do sídla Kupujícího - U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, a to v termínu nejpozději dle článku 4.2. 3.2 Prodávající sdělí Kupujícímu přesný termín dodání písemně, telefonicky nebo e-mailem nejméně 3 pracovní dny před Termínem dodání. 3.3 Kupující je povinen Předmět koupě převzít v souladu s § 2118 Občanského zákoníku. Kupující je povinen převzetí Předmětu koupě Prodávajícímu svým podpisem potvrdit na Protokol o Akceptaci nebo na Dodací list. Stránka 2 z 1 3.4 Prodávající se zavazuje poskytnout Kupujícímu Servisní služby, především zaškolení jeho pracovníků pro práci s dodaným Předmětem koupě dle podmínek běžných pro dodávky tohoto typu. 4. Cena a platební podmínky 4.1 Cena za Předmět koupě činí celkem 233 500,- Kč (slovy: dvě sta třicet tři tisíc pět set korun českých) bez příslušných DPH. 4.2 Termín plnění předmětu této smlouvy je do 10 dnů od platností a účinností této smlouvy. 4.3 Všechny ceny uvedené v této smlouvě a všech přílohách jsou bez daně z přidané hodnoty. DPH bude určena dle platných předpisů ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. 4.4 Fakturu - daňový doklad za Předmět koupě předá Prodávající Kupujícímu po provedení Akceptace. 4.5 V ceně plnění uvedené v čl. 4.1 není zahrnuto Dopravné. Pokud Dopravné nebylo součástí Předmětu plnění nebo Nabídky nebo se smluvní strany nedohodly jinak, není součástí Faktury - daňového dokladu. 4.6 Splatnost všech faktur - daňových dokladů činí 21 dní od data vystavení. Faktura - daňový doklad se považuje za doručenou druhý (2) Pracovní den po jejím prokazatelném odeslání. Faktury - daňové doklady se platí bankovním převodem na účet druhé smluvní strany. 4.7 Námitky proti údajům uvedeným ve Faktuře - daňovém dokladu může Kupující uplatnit do konce její splatností s tím, že ji odešle Prodávajícímu s uvedením výhrad. Tímto okamžikem se zastaví lhůta splatností, Kupujícímu běží nová lhůta splatností od okamžiku doručení opravené Faktury - daňového dokladu. 5. Práva a povinnosti Prodávajícího 5.1 Prodávající je povinen při poskytování služeb dle této smlouvy provést na své straně veškerá oprávněně předpokládaná opatření tak, aby byl zamezen neoprávněný přístup k Systémové infrastruktuře Kupujícího 5.2 Prodávající je povinen zachovávat mlčenlivost vůči třetí straně o všech skutečnostech, které zjistil nebo mu byly poskytnuty v rámci Předmětu plnění této smlouvy, vyjma případů daných zákonem. 5.3 Prodávající má právo odmítnout řešení Incidentu, který zásadním způsobem mění funkcionalitu Předmětu plnění vede k nesprávné funkci Předmětu plnění nebo by jeho řešení bránilo dalšímu rozvoji Systémové infrastruktury u Kupujícího. 5.4 V případě, že při plnění této smlouvy vznikne dílo, které je chráněno předpisy o duševním vlastnictví, je Prodávající povinen zajistit, aby Kupující nabyl právo toto dílo užívat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu, ke kterému bylo vytvořeno. Veškerá majetková práva Prodávajícího k takto vytvořenému dílu včetně práva poskytovat další licence kdílu nejsou tímto nijak omezena. 5.5 Prodávající je povinen zpřístupnit pro Kupujícího služby pracoviště HelpDesk pro pracovníky Kupujícího, uvedené v Příloze č.2 - Zodpovědné osoby a spojení 6. Práva a povinnosti Kupujícího 6.1 Kupující je povinen vytvořit všechny potřebné podmínky k tomu, aby Prodávající mohl provádět požadované služby a dodat Předmět koupě. Stránka 3 z « 6.2 Kupující je povinen poskytnout Prodávajícíi potřebnou součinnost pro realizaci a spuštění Incidentů nebo dodání Předmětu koupě. 7. Odpovědnost za škodu a vady, záruka 7.1 Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu Předmět koupě bez vad v dohodnutém provedení a v jakosti, která odpovídá účelu k jakému je Předmět koupě určen. 7.2 Prodávající poskytuje tímto Kupujícímu na Předmět koupě záruku v souladu s Občanským zákoníkem a podmínkami výrobců, tyto budou uvedeny na Dodacích listech Prodávajícího. Místem provedení záručních oprav je provozovna firmy INSPIRO a.s., Kněžskodvorská 2277/26, České Budějovice. Záruka bude přesně uvedena na záručních listech jednotlivých komponent a záruční listy budou nedílnou součástí Protokolů o Akceptaci, vyžaduje-li to Předmět koupě. 7.3 Tato záruka se nevztahuje na spotřební materiál. Tato záruka se vztahuje výhradně na Kupujícího a práva ze záruky nelze postoupit třetí osobě. 7.4 Prodávající je povinen v záruční lhůtě odstranit reklamované vady bez zbytečného odkladu po písemné reklamaci za strany Kupujícího tak, aby Předmět koupě odpovídal požadované kvalitě, a to formou opravy nebo výměny Předmětu koupě. Za základ posouzení reklamace a jeho řešení se vždy bere standard dodaný výrobcem, pokud není v Nabídce nebo jednotlivých Funkčních specifikacích u Předmětu plnění dle čl. 2 uvedeno jinak. 7.5 Kupující je povinen prohlédnout Předmět koupě a zjevné a kvantitativní vady je povinen vytknout při převzetí Předmětu koupě do Protokolu o Akceptaci. Ostatní vady Předmětu koupě je Kupující povinen reklamovat u Prodávajícího písemnou reklamací, ve které uvede popis vad a okolností, za nichž k projevu vad došlo, a to do tří (3) Pracovních dnů ode dne, kdy se vada projeví poprvé. Prodávající je povinen do tří (3) Pracovních dnů od obdržení reklamace vady prověřit a do dalších sedmi (7) Pracovních dnů sdělit výsledek Kupujícímu. Pokud se neprokáže existence reklamované vady, má Prodávající nárok na úhradu nákladů na provedení šetření. 7.6 Kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy nebo při převzetí Předmětu koupě a podpisu Protokolu o Akceptaci. 7.7 Práva z vadného plnění upravují §§ 2099 - 2112 Občanského zákoníku. 7.8 Vlastnické právo k Předmětu koupě přechází na Kupujícího v okamžiku zaplacení Předmětu koupě 7.9 Nebezpečí škody na Předmětu koupě přechází na Kupujícího současně s nabytím vlastnického práva. 7.10 Prodávající zodpovídá Kupujícímu za škodu způsobenou zaviněným porušením povinností podle této smlouvy nebo povinnosti stanovené obecně závazným právním předpisem, maximálně však do výše hodnoty plnění podle této smlouvy. 7.11 Účastníci této smlouvy neodpovídají, vedle případů stanovených příslušným zákonem, za porušení závazků ze smlouvy způsobených vyšší mocí, tj. okolnostmi nastalými nezávisle na vůli smluvních stran, které jsou objektivně neodvratitelnou náhodou. 8. Prodlení, sankce 8.1 Je-li Kupující více než deset (10) Pracovních dnů po doručení písemné upomínky Prodávajícím v prodlení se zaplacením ceny plnění dle čl. 4, je Prodávající oprávněn přerušit až do data Stránka 4 z 9 připsání dlužné částky na účet Prodávajícího případné další práce na službách spojených s Předmětem koupě. Termíny plnění Prodávajícímu se prodlužují o dobu tohoto prodlení, i když k přerušení prací nedojde. Prokazatelné náklady na straně Prodávajícího spojené s tímto přerušením je Kupující povinen uhradit. 8.2 Kupující souhlasí s tím, že pokud neplní své povinnosti a nevytvoří v dohodnutých lhůtách podmínky součinnosti a tím způsobí prodlení z důvodů ležících na straně Kupujícího, které by vedlo ke změně termínů Plnění o více než deset (10) Pracovních dnů, je Prodávající oprávněn přerušit práce na Předmětu plnění dle čl.2. Termíny Plnění se posouvají o dobu tohoto prodlení, i když k přerušení prací nedojde. Prokazatelné náklady na straně Prodávajícího spojené s tímto přerušením je Kupující povinen uhradit. 8.3 V případě opoždění plnění Prodávajícím způsobeném okolnostmi vylučujícími odpovědnost uvedených v §374 Občanského zákoníku platí, že tento není v prodlení po dobu trvání takových překážek. Prodávající je však povinen Kupujícího o výskytu takových překážek neprodleně informovat. 9. Řešení sporů 9.1 Jakýkoli právní postup, nebo soudní spor vedený v souvislosti s touto smlouvou, bude zahájen a veden u příslušného soudu České republiky s tím, že strany v této souvislostí ve smyslu ustanovení §89a občanského soudního řádu sjednávají pro všechny spory, u nichž jsou k řízení v prvním stupni příslušné okresní soudy místní příslušnost Městského soudu pro České Budějovice a pro všechny spory, u nichž jsou k řízení v prvním stupni příslušné krajské soudy místní příslušnost Krajského soudu v Českých Budějovicích. 10. Ochrana informací 10.1 Žádná ze smluvních stran nesmí zpřístupnit třetí osobě důvěrné informace, které při plnění této Smlouvy získala od druhé smluvní strany. To neplatí, mají-li být za účelem plnění této Smlouvy potřebné informace zpřístupněny zaměstnancům, orgánům nebo jejich členům a subdodavatelům Prodávajícího podílejícím se na plnění dle této Smlouvy za stejných podmínek, jaké jsou stanoveny smluvním stranám v tomto článku a to v jen rozsahu nezbytně nutném pro řádné plnění této Smlouvy. 10.2 Ochrana informací se nevztahuje na případy, kdy 10.2.1 smluvní strana prokáže, že je tato informace veřejně dostupná, aniž by tuto dostupnost způsobila sama smluvní strana, 10.2.2 smluvní strana prokáže, že měla tuto informaci k dispozici ještě před datem zpřístupnění druhou stranou, a že ji nenabyla v rozporu se zákonem; 10.2.3 může smluvní strana získat bezúplatně tuto informaci od třetí osoby, která není omezena v jejím zpřístupnění; 10.2.4 obdrží smluvní strana od zpřístupňující strany písemný souhlas zpřístupňovat danou informaci; nebo 10.2.5 je-li zpřístupnění informace vyžadováno zákonem nebo závazným rozhodnutím oprávněného orgánu. 10.3 Za důvěrné informace a předmět obchodního tajemství jsou dle této Smlouvy strany považovány veškeré informace vzájemně poskytnuté v ústní nebo v písemné formě, zejména informace, které se strany dozvěděly v souvislosti s touto Smlouvou, jakož i know-how, jímž se rozumí veškeré poznatky obchodní, výrobní, technické či ekonomické povahy související s Stránka 5 z činností smluvní strany, které mají skutečnou nebo alespoň potenciální hodnotu a které nejsou v příslušných obchodních kruzích běžně dostupné a mají být utajeny. Za důvěrné informace jsou dále dle této Smlouvy považovány software, diagnostika, dokumentace včetně manuálů a veškeré další informace, které jsou písemně označeny jako důvěrné informace Prodávajícího nebo Kupujícího. 10.4 Smluvní strany se zavazují, že nebudou důvěrné informace poskytnuté druhou stranou v listinné podobě kopírovat jako celek, ani zčásti; tato povinnost se nevztahuje na případy, kdy je to nezbytné k opravě, generování nebo modifikování důvěrných informací pro jejich oprávněné užití ve smyslu této Smlouvy. Smluvní strany opatří každou kopii včetně jejího paměťového nosiče veškerým označením, které je uvedeno v dokumentu obsahujícím důvěrné informace poskytnutým druhou stranou. 10.5 Obě smluvní strany se zavazují nakládat s důvěrnými informacemi, které jim byly poskytnuty druhou stranou nebo je jinak získaly v souvislosti s plněním této Smlouvy, jako s obchodním tajemstvím, zejména uchovávat je v tajnosti a učinit veškerá smluvní a technická opatření zabraňující jejich zneužití či prozrazení. 10.6 Smluvní strany se zavazují, že poučí své zaměstnance, statutární orgány, jejich členy a subdodavatele, kterým jsou zpřístupněny důvěrně informace dle čl. 10.1, o povinnosti utajovat důvěrné informace ve smyslu tohoto odst. 10.6. 10.7 Budou-li informace poskytnuté Kupujícímu, které jsou nezbytné pro plnění dle této Smlouvy, obsahovat data podléhající režimu zvláštní ochrany podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, je Kupující povinen zabezpečit splnění všech ohlašovacích povinností, které citovaný zákon vyžaduje, a obstarat předepsané souhlasy subjektů osobních údajů předaných ke zpracování. Této povinnosti se Kupující nemůže zprostit. 10.8 Povinnost utajovat důvěrné informace uvedená v odst. 10.6. zavazuje smluvní strany po dobu účinnosti této Smlouvy a po dobu dvou (2) let po ukončení jejich smluvního vztahu. 10.9 Za prokázané porušení mlčenlivosti se stanovuje smluvní pokuta 100 000,- Kč (jedno sto tisíc korun českých) za každý jednotlivý případ. 11. Platnost a účinnost smlouvy 11.1 Každá smluvní strana má právo ukončit smlouvu s okamžitou platností tehdy, jestliže druhá strana zásadním způsobem porušila smlouvu nebo je v prodlení s plněním svých povinností a neodstranila uvedené porušení do šedesáti (60) dnů od obdržení písemného upozornění specifikujícího údajné porušení. 11.2 Kupující má právo od smlouvy odstoupit v případě, je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy ve smyslu § 2106 Občanského zákoníku. 11.3 Odstoupení od smlouvy nemá vliv na povinnost mlčenlivosti, právo na náhradu škody a zaplacení smluvní pokuty a úroků z prodlení. 11.4 Změnu specifikací Předmětu koupě uvedených v Příloze č.l lze uskutečnit dodatkem k této smlouvě na základě dohody obou stran. 11.5 Smlouva je platná a účinná od data podpisu oběma smluvními stranami. 12. Závěrečná ustanovení 12.1 Obsah Smlouvy může být měněn jen dohodou stran smluvních a to vždy jen vzestupně číslovanými písemnými dodatky potvrzenými Oprávněnými osobami smluvních stran. Stránka 6 z 12.2 Zjistí-li se, že některá ustanovení této smlouvy jsou neplatná, nebo že tato smlouva má mezery, není tím dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení. Namísto neplatného ustanovení je třeba sjednat takové nové ustanovení, které co možná nejvíce odpovídá smyslu a účelu neplatného (neúčinného) ustanovení. 12.3 Obě smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, že byla uzavřena po jejím projednání podle jejich pravé a svobodné vůle a nikoli v tísni za jednostranně nevýhodných podmínek. 12.4 Autentičnost této smlouvy potvrzují zástupci smluvních stran svými podpisy: 12.5 Tato smlouva se uzavírá ve dvou exemplářích v českém jazyce, z nichž každá ze stran obdrží po jednom. 12.6 Tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv. Uveřejnění provede Jihočeský kraj. 12.7 Nedílnou součástí této dílčí smlouvy jsou následující přílohy: 12.7.1 Příloha č. 1: Specifikace Předmětu koupě 12.7.2 Příloha č. 2: Zodpovědné osoby a spojení V Českých Budějovicích dne 15.02.2017 ,...?..P 7017 V Českých Budějovicích dne JIHOČESKÝ KRAJ U Zimního stadionu 1952/2 370 76 České Budějovice Č: 70890650 DIČ: CZ70890650 „JSME PLÁTCI DPH" (1) 370 05 České Budějovice. IČO 253 94 231 Stránka 7 z I « Příloha č.l: Předmět koupě POLOŽKA POČET CENA ZA CELKOVÁ KS POLOŽKU CENA Canon vysokorychlostní produkční skener DR-G1100 A3 2 106 230 Kč 212 460 Kč Canon Flatbed Scanner Unit imageFORMULA 101 A4 Celková pořizovací cena 2 10 520 Kč 21 040 Kč 233 500 Kč Stránka 8 z « 4 Příloha č. 2: Zodpovědné osoby a spojení Zodpovědná osoba Kupujícího: Kontaktní osoby Prodávajícího: Stránka 9 z