Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smluvní strany ev.č. prodávajícího : 01-332/17 KUPNÍ SMLOUVA uzavřená podle ustanovení § 2079 a následujících zákona č. 89 / 2012 Sb., ob čanský zákoník, mezi smluvními stranami p rodávající obchodní firma Povodí Odry, státní podnik sídlo Varenská 3101/49, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava Doručovací číslo: 701 26 IČO / DIČ 70890021 / CZ70890021 zápis v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl A XIV, vl ožka 584 statutární zástupce Ing. Jiří Pagáč, generální ředitel zástupce pro věci smluvní Ing. Petr Kučera, ekonomický ředitel technické Ing. Petr Kunze , technický pracovník závodu Opava bankovní spojení KB Ostrava, č.ú. 97104 761/0100 IBAN CZ7401 00 0000000097104761 SWIFT KOD KOMBCZPPXXX kupující obchodní firma C E BUILDING s.r.o. sídlo Kočovce 15, PSČ 916 31 , Slovenská republika IČO / DIČ 46294279 / SK 2023318825 zápis v obchodním re gistru Okresního soudu Trenčín , oddíl Sro , vl ožka číslo 24940/R statutární zástupce Maroš Jurko , jednatel bankovní spojení SK850900000000 5017312900 Čl. I. - Předmět smlouvy 1. Prodávající je vlastníkem pracovního stroje Reform Metrac G5 , inv.č. prodávajícího DHM0 6112 , výrobní číslo VAR226055BAZ50611 , rok výroby 2005 a mulčovače Carroy Giraudon GF 2072 , inv.č. prodávajícího DHM0 6603 , výrobní číslo 55590 , rok výroby 2010 (dále jen předmět smlouvy). 2. Na základě oboustranné dohody prodávající předmět smlouvy touto smlouvou prodává a kupující za podmínek dále uvedených kupuje. 3. Touto smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá předmět smlouvy a umožní mu nabýt vlastnické právo k němu, a kupující se zavazuje, že předmět smlouvy převezme a zaplatí prodávajícímu c enu uvedenou v čl. II. této sml o uvy. 4. Kupující prohlašuje, že je mu ke dni uzavření této smlouvy znám technický stav předmětu smlouvy a že předmět smlouvy v tomto stavu bez výhrad kupuje . 5. Prodávající prohlašuje, že na předmětu smlouvy neváznou žádné dluhy ani právní vady. Čl. II. – Kupní c ena 1. Smluvní strany se dohodly, že celková kupní cena předmětu smlouvy, specifikovaného v článku I této smlouvy činí 388.408 ,- Kč . 2. Dodání předmětu smlouvy je od DPH osvobozeno dle §64 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty , ve znění pozdějších předpisů. 3. Uvedená kupní cena je nabídkovou cenou kupujícího v rámci elektronické aukce konané dne 20.2.2017 . Čl. III. - Platební podmínky 1. Platba bude provedena na základě této kupní smlouvy. 2. Kupující zap latí sjednanou kupní cenu převodem na účet prodávajícího uvedený v záhlaví této smlouvy do 10 ( deseti ) kalendářních dnů ode dne oboustranného podpisu kupní smlouvy (variabilní symbol 3320 1 7 ). Za zaplacení dle tohoto bodu smlouvy se považuje den připsání kupní ceny na účet prodávajícího. 3. K datu připsán í sjednané kupní ceny na účet prodávajícího bude prodávajícím vystaven daňový doklad k přijaté platbě , který musí mít náležitosti daňového dokladu dle § 2 9 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů - tento daňový doklad k přijaté platbě bude zaslán kupujícímu. 4. V případě nedodržení lhůty dle čl. III. bod 2. považuje se tato smlouva za zrušenou od počátku a prodávající je v takovém případě oprávněn nabídnout předmět smlouvy dalšímu zájemci. Čl. IV. – Odevzdání a převzetí předmětu smlouvy , pře v od vlastnického práva 1. Po zaplacení kupní ceny odevzdá předmět smlouvy kupujícímu zástupce prodávajícího pro věci technické ( Ing. Petr Kunze – tel. +420 596 657 518 , + 420 606 745 698 ). Místem odevzdání je areál závodu Opava na adrese Kolofíkovo nábřeží 54, Opava . O odevzdání a převzetí předmětu smlouvy podepíší zástupci smluvních stran předávací protokol (vyhotoví prodávající). 2. Vlastnické právo a nebezpečí škody na předmětu smlouvy přechází na kupujícího okamžikem odevzdání a převzetí předmětu smlouvy, resp. podpisem protokolu o odevzdání a převzetí. 3. Kupující provede na evidenci vozidel u Magistrátu města Ostravy ohlášení změny vlastníka včetně podání žádosti na vývoz pro osobu z jiného státu. 4. Kupující podpisem této smlouvy čestně prohlašuje, že předmět smlouvy odveze na Slovensko. 5. Po odevzdání a převzetí předmětu smlouvy vystaví prodávající daňový doklad s DUZP ke dni odevzdání a převzetí dle předávacího protokolu dle § 21 odst. 2 zákona o DPH. Daňový doklad bude vystaven ve lhůtě a s náležitostmi dle zákona o DPH se zohledněním úplaty přijaté před uskutečněním zdanitelného plnění 6. Náklady spojené s převzetím předmětu smlouvy (zejména náklady na odvoz předmětu smlouvy z místa odevzdání) nese kupující. Čl. V. - Ostatní ujednání 1. Kupní smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran, a tímto dnem je uzavřena a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. 2. Smlouva je vyhotovena ve třech originálech, z toho jeden obdrží kupující a dva prodávající. 3. Smlouvu lze měnit a doplňovat pouze na základě písemných oboustranně potvrzených dodatků. 4. Smluvní strany vylučují použití první věty § 558 odst. 2 občanského zákoníku. Smluvní strany se dále dohodly, že obchodní zvyklosti nemají přednost před žádným ustanovením zákona. 5. Kupující souhlasí s tím, aby za účelem sjednání a uzavření této smlouvy Povodí Odry, státní podnik zajišťoval, zpracovával a uchovával v písemné, listinné a automatizované podobě jeho osobní údaje ve smyslu zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. 6. Za účelem zveřejnění této smlouvy v registru smluv uděluje kupující souhlas na dobu neurčitou se zveřejněním svých osobních údajů v registru smluv. 7. Smluvní strany výslovně souhlasí, že tato smlouva bude zveřejněna podle zák. č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů, a to včetně příloh, dodatků, odvozených dokumentů a metadat. Za tím účelem se smluvní strany zavazují v rámci kontraktačního procesu připravit smlouvu v otevřeném a strojově čitelném formátu. 8. Smluvní strany se dohodly, že tuto smlouvu zveřejní v registru smluv Povodí Odry, státní podnik do 30 dnů od jejího uzavření. P rodávající: K upující: v Ostravě dne v Kočovcích dne Ing. Jiří Pagáč Maroš Jurko generální ředitel jednatel 2