Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1877402: Rámcová smlouva KrP Olomouc o realizaci rekvalifikace "Soustružení

Příloha RS část 10 SŠ technická Přerov Kouřilkova.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        RÁMCOVÁ SMLOUVA  
O REALIZACI REKVALIFIKACE
č. OL –
 
REK I/2016/ 
10
uzavřená 
v návaznosti na § 89 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů
 a 
podle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění
Smluvní strany
Česká republika – 
Úřad práce České republiky
jako organizační složka státu dle zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, příslušná k vystupování jménem státu dle ust. § 7 citovaného zákona
sídlo: Dobrovského 
1278/25, 170 00 Praha 7
zastoupená: Ing. Jiřím Šabatou, ředitelem Úřadu práce ČR – krajské pobočky v Olomouci
IČ
O
: 72496991
kontaktní adresa: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc
bankovní spojení: 
XXX
číslo účtu: 
XXX
ID datové schránky: 
a2azprx
na straně jedné jako „objednatel“ nebo také „úřad práce“  
a
Střední škola technická
, Přerov
, 
Kouřílkova 8
sídlo: 
Kouřílkova 1028/8
, 
Přerov I
-
Město, 750 02
 
Přerov
zastoupen
á
: 
Mgr. Františkem Šoberem
,
 
ředitel
em
 školy
IČ
O
: 19013833
DIČ: CZ
19013833
zaps
aná
 v
 Rejstříku škol a školských zařízení, 
RED_IZO
 
600 171 370
, IZO 
130 001 538
bankovní spojení: 
XXX
číslo účtu: 
XXX
ID datové schránky: 
wr8jvj3
na straně druhé jako „dodavatel“,
společně dále také jen jako „smluvní strany“, 
uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku následující 
Rámcovou smlouvu: 
I. 
    
Úvodní ustanovení
1. Smluvní strany se dohodly na uzavření této Rámcové smlouvy o realizaci části 
č. 
10
 
veřejné zakázky Rekvalifikace pro Olomoucký kraj I s názvem: 
Soustružení kovových materiálů (kód 23-002-H)
.
 
2.  Tato Rámcová smlouva obsahuje podrobně specifikovaná práva a povinnosti smluvních stran pro realizaci rekvalifikace a tvoří právně závazný základ pro uzavírání jednotlivých Dohod o provedení rekvalifikace na základě Výzvy k
 uzavření 
Dohody o provedení rekvalifikace
 
ze strany úřadu práce. 
3.  Před podpisem Rámcové smlouvy byl úřadu práce předložen aktuální formulář/formuláře Nabídka zabezpečení rekvalifikace a formulář/formuláře Kalkulace nákladů rekvalifikace
 
za všechny pracovní činnosti zahrnuté do příslušné části veřejné zakázky 
podepsané oprávněnou osobou
. Tyto formuláře nebudou předkládány znovu ke každé Dohodě o provedení rekvalifikace, pouze v případě změn.
 Dodavatel před podpisem 
R
ámcové 
smlouvy předložil objednateli také
 
originál nebo úředně ověřenou kopii dokladu prokazujícího, že dodavatel je rekvalifikačním zařízením podle § 108 odst. 2 zák. č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, dále originál nebo úředně ověřenou kopii pojistné smlouvy [pojištění pro případ odpovědnosti za škodu na zdraví způsobenou při rekvalifikaci (§ 108 odst. 7 písm. h) zákona o zaměstnanosti), s pojistnou částkou ve prospěch poškozeného účastníka min. 1 000 000 Kč], a doklad o zří
zení 
bankovního 
účtu uchazeče, jehož číslo je 
uvedeno v nabídce zabezpečení rekvalifikace.
 
4. Dohody o provedení rekvalifikace
 
budou uzavírány v souladu s ustanovením § 108 odst. 7 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a vyhláškou č. 519/2004 Sb., o rekvalifikaci uchazečů o zaměstnání a zájemců o zaměstnání a o rekvalifikaci zaměstnanců. 
        
II.
Předmět Rámcové smlouvy
1. Dodavatel se po dobu účinnosti této Rámcové smlouvy zavazuje postupně zajišťovat pro úřad práce realizaci rekvalifikací uvedených v  t
om
to 
článku 
Rámcové smlouvy podle jednotlivých Dohod o provedení rekvalifikace uzavřených na základě požadavků a potřeb úřadu práce v souladu s touto Rámcovou smlouvou. 
2.  Pro realizaci rekvalifikace
 
Soustružení kovových materiálů
 
se sjednávají následující podmínky plnění:
a) 
minimál
ní kvalifikační předpoklad účastníka pro zařazení do rekvalifikace: 
m
inimálně základní vzdělání
,
 
b) rozsah rekvalifikace bez zkoušek činí minimálně 
1
5
0
 
vyučovacích hodin
,
 
c) forma konání rekvalifikace: prezenční 
d) 
místo konání rekvalifikace: 
Olomoucký kraj
,
e) minimální počet účastníků
 rekvalifikace
: 
5
,
f) trvání rekvalifikačního kurzu: 
maximálně 
2 měsíce
,
g) cena rekvalifikace 
z
a 1 účastníka bez DPH činí: 
16 369
 Kč bez DPH
.
 
III.
Práva a povinnosti smluvních stran
1. Dodavatel se zavazuje:
1. 
Realizovat rekvalifikaci na určitý typ pracovní činnosti v plném rozsahu za podmínek stanovených v čl. II této Rámcové smlouvy a v příloze č. 1 této Rámcové smlouvy.
1. 
Zahájit rekvalifikaci do 14 
kalendářních 
dnů od prokazatelného převzetí 
Výzvy k
 uzavření 
Dohody o provedení rekvalifikace
, pokud se s úřadem práce nedohodne jinak.
1. 
Pokud je součástí rekvalifikace praxe u zaměstnavatele, vybírat zaměstnavatele k vykonání odborné praxe účastníků individuálně (tzn. zejména s ohledem na možnosti jednotlivých účastníků dojíždět do zaměstnání a akceptovat určitý pracovní režim a pracovní dobu) tak, aby, pokud bude výsledkem praxe u zaměstnavatele i nabídka zaměstnání, ji účastník rekvalifikace mohl přijmout. To platí, pokud se s úřadem práce nedohodne jinak.
1. 
Mít po celou dobu účinnosti této Rámcové smlouvy sjednané pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví účastníků rekvalifikace s pojistnou částkou ve prospěch poškozeného účastníka min. 1 000 000 Kč. 
1. 
Stanovit účastníkům rekvalifikace studijní a výcvikové povinnosti, prokazatelně je seznámit s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a předpisy o požární ochraně majícími vztah k rekvalifikaci, zajistit jejich bezpečnost a ochranu zdraví během celé rekvalifikace, vybavit účastníky rekvalifikace nezbytnými ochrannými pracovními prostředky (včetně pracovního oděvu a pracovní obuvi), pokud to charakter praktické přípravy vyžaduje. Poskytnout jim potřebnou výbavu a výukový a výcvikový materiál tak, aby si účastníci rekvalifikace nemuseli pořizovat žádné potřeby ani výbavu sami, na vlastní náklady nebo z vlastních zdrojů.
1. 
Neprodleně písemně, nejpozději do 8 kalendářních dnů, informovat objednatele, pokud:
· 
účastník rekvalifikace nenastoupí na rekvalifikaci,
· 
účastník rekvalifikace porušuje předpisy či řády rekvalifikačního zařízení,
· 
účastník rekvalifikace neplní stanovené studijní a výcvikové povinnosti,
· 
nastanou další závažné 
skutečnosti
 na straně účastníka
, zejména
 překážky v rekvalifikaci,
· 
se účastník nepodrobí závěrečnému ověření získaných znalostí a dovedností.
1. 
Poslední pracovní den kalendářního měsíce, pokud rekvalifikace probíhá, informovat objednatele o přítomnosti účastníků rekvalifikace. 
1. 
Neprodleně, 
nejpozději do 8 kalendářních dnů, písemně informovat objednatele, pokud vzniknou překážky
 
(
na straně dodavatele
)
, které znemožní pokračování
 rekvalifikace.
1. 
Předložit úřadu práce písemný návrh na vypovězení Dohody o rekvalifikaci s účastníkem rekvalifikace, který neplní studijní a výcvikové povinnosti nebo porušuje předpisy a řády rekvalifikačního zařízení.
1. 
V průběhu rekvalifikace vést a po ukončení rekvalifikace, nejpozději do 14 kalendářních dnů předat Úřadu práce prezenční listinu opatřenou povinnými prvky vizuální identity dle platných pravidel pro informování, komunikaci a vizuální identitu OPZ specifikovanou v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost (k dispozici na 
www.esfcr.cz
) a obsahující alespoň:
· 
označení projektu
,
· 
označení rekvalifikačního zařízení
,
· 
označení rekvalifikace
,
· 
termín, téma a čas zahájení a ukončení rekvalifikace
,
· 
jméno lektora a jeho podpis
,
· 
jména a podpisy účastníků rekvalifikace stvrzující jejich účast
 (
Je třeba podpisem potvrdit každý den, kdy se účastník rekvalifikace zúčastnil.)
.
1. 
Po ukončení rekvalifikace, nejpozději do 14 kalendářních dnů předat Úřadu práce závěrečný protokol opatřený povinnými prvky vizuální identity dle platných pravidel pro informování, komunikaci a vizuální identitu OPZ specifikovanou v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost (k dispozici na www.esfcr.cz), který bude minimálně obsahovat:
· 
označení projektu
,
· 
označení rekvalifikačního zařízení
,
· 
označení rekvalifikace
,
· 
termín zahájení a ukončení rekvalifikace
,
· 
seznam účastníků rekvalifikace, kteří úspěšně ukončili rekvalifikaci a obdrželi doklad o jejím absolvování, a vzor dokladu,
· 
informaci o absolvované části rekvalifikace účastníky rekvalifikace, kteří rekvalifikaci nedokončili nebo ukončili neúspěšně, s uvedením důvodu.
1. 
Umožnit objednateli kontrolu dodržování sjednaných podmínek pro rekvalifikaci, včetně účasti na ověření získaných znalostí a dovedností; v případě, že kontrolu provede jiný orgán kontroly než úřad práce, rekvalifikační zařízení bude bez zbytečného odkladu písemně informovat úřad práce o opatřeních k nápravě, která mu byla uložena, a o realizaci opatření k nápravě.
1. 
Používat osobní údaje o účastnících rekvalifikace poskytnuté objednatelem v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
1. 
Být po celou dobu realizace zakázky rekvalifikačním zařízením podle § 108 odst. 2 zákona 
č. 
435/2004 Sb., 
o zaměstnanosti
, ve znění pozdějších předpisů,
 a prokázat tuto skutečnost objednateli na jeho vyzvání.
1. 
Dodavatel je povinen umožnit zaměstnancům Úřadu práce kontrolu dodržování sjednaných podmínek pro rekvalifikaci, včetně účasti na ověření získaných znalostí a dovedností. Náklady na rekvalifikaci jsou hrazeny z prostředků státního rozpočtu České republiky a Evropského sociálního fondu. Úřad práce provádí kontrolu plnění závazků plynoucích z této 
Rámcové smlouvy
 
způsobem stanoveným v zákoně č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné 
správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Dále je rekvalifikační zařízení povinno v souladu se zákonem o finanční kontrole, nařízením Komise (ES) č. 1828/2006, kterým se stanoví prováděcí pravidla k nařízení Rady (ES) č. 1083/2006 o obecných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním fondu a Fondu soudržnosti a o zrušení nařízení (ES) č. 1260/1999 a v souladu s dalšími právními předpisy ČR a právem ES, vytvořit podmínky k provedení kontroly všech dokladů vztahujících se k rekvalifikaci. Kontrolu dále vykonávají územní finanční orgány oprávněné k výkonu kontrol, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský účetní dvůr, případně další orgány pověřené k výkonu kontroly.
1. 
Dodavatel je povinen spolupracovat s Úřadem práce na zajištění publicity ESF, dále má informační povinnost podle platných pravidel pro informování, komunikaci a vizuální identitu OPZ specifikovanou v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost (k dispozici na 
www.esfcr.cz
).
2. Úřad práce se zavazuje provést výběr účastníků konkrétní rekvalifikace v souladu s 
minimál
ními kvalifikačními předpoklady stanovenými v článku II 
odst. 2 
písm. a) této Rámcové smlouvy pro tento typ rekvalifikace a poskytovat dodavateli součinnost v rozsahu nezbytném pro účely plnění této Rámcové smlouvy.
IV.   
Podmínky uzavírání Dohod o provedení rekvalifikace
  
1. 
Rekvalifikace bude realizována v souladu s touto Rámcovou smlouvou na základě jednotlivých Dohod o provedení rekvalifikace, které stanoví zejména konkrétní počet účastníků rekvalifikace, termín zahájení a ukončení rekvalifikace a celkovou cenu rekvalifikace, přičemž budou vycházet z obecných podmínek upravených v této Rámcové smlouvě a platných právních předpisů. Přílohou těchto Dohod o provedení rekvalifikace bude jmenný seznam účastníků rekvalifikace. Závazný text těchto Dohod stanoví v souladu s touto Rámcovou smlouvou objednatel.
 
1. 
Úřad práce má právo kdykoli v době trvání této Rámcové smlouvy zaslat dodavateli 
Výzv
u
 k
 uzavření 
Dohody o provedení rekvalifikace
 uvedenou
 v článku II této Rámcové 
smlouvy a určit při každé Výzvě
 k
 uzavření 
Dohody o provedení rekvalifikace
 
konkrétní počet účastníků kurzu při dodržení alespoň minimálního počtu účastníků uvedeného v článku II
 odst. 2
 písm. e) této Rámcové smlouvy. Smluvní strany se výslovně dohodly, že Výzva 
k
 uzavření 
Dohody o provedení rekvalifikace
 
bude úřadem práce učiněna písemně, přičemž tak stačí učinit i v elektronické podobě
 
(formou e-mailu na e-mailovou adresu osoby oprávněné
 za dodavatele předmětnou Výzvu 
k
 uzavření 
Dohody o provedení rekvalifikace
 
potvrdit, uvedenou v 
odst.
 4 tohoto článku). Dodavatel je
 povinen potvrdit přijetí Výzvy 
k
 uzavření 
Dohody o provedení rekvalifikace
 
do 3 pracovních dnů od jejího doručení dodavateli. Dále je povinen zahájit rekvalifikaci do 14 kalendář
ních dnů ode dne doručení Výzvy 
k
 uzavření 
Dohody o provedení rekvalifikace
 
dodavateli, pokud se s úřadem práce nedohodne jinak.
1. 
Před zahájením rekvalifikace je dodavatel povinen předložit úřadu práce časový harmonogram rekvalifikace s uvedením místa (adresy/adres) konání rekvalifikace. V průběhu rekvalifikace je dodavatel povinen hlásit úřadu práce předem všechny změny harmonogramu a místa konání rekvalifikace 
s dostatečným časovým předstihem
 (alespoň 1 den předem) 
tak, aby úřad práce mohl provádět monitorovací návštěvy v rekvalifikaci.
   
1. 
Osobami oprávněnými za dodavatele potvrdit Výzvu 
k
 uzavření 
Dohody o provedení rekvalifikace
 
jsou:
XXX
XXX
Tyto osoby komunikují vždy s tím zaměstnancem úřad
u práce, který jim zaslal Výzvu 
k
 uzavření 
Dohody o provedení rekvalifikace
.
1. 
Změny v kontaktních osobách jsou smluvní strany povinny oznámit druhé smluvní straně do 5 pracovních dnů od uskutečnění předmětné změny.
V.
Termín plnění, cena, místo plnění a platební podmínky
1. 
Rekvalifikace dle článku II 
této Rámcové smlouvy 
budou realizovány v konkrétních termínech sjednaných v jednotlivých Dohodách o provedení rekvalifikace. Úřad práce uhradí dodavateli cenu rekvalifikace stanovenou v jednotlivých Dohodách o provedení rekvalifikace v závislosti na počtu účastníků konkrétní rekvalifikace ve výši ceny za jednoho účastníka rekvalifikace uvedené v čl. II této Rámcové smlouvy.
1. 
Dodavatel je oprávněn objednateli plně fakturovat náklady na rekvalifikaci pouze těch účastníků, kteří na rekvalifikaci skutečně nastoupí a řádně ji ukončí. V případě, že účastník rekvalifikaci řádně nedokončí, je dodavatel oprávněn fakturovat objednateli pouze poměrnou část dohodnutých nákladů. Cena za účastníka, který rekvalifikaci nedokončil, se vypočítá jako součet poměrné části kalkulovaných nákladů odpovídající délce účasti v rekvalifikaci a nákladů za vydané učební pomůcky a ochranné pracovní prostředky.
1. 
Maximální předpokládaná 
hodnot
a plnění bez DPH je pro celou část veřejné zakázky 
1 953 000
 
Kč.
 
1. 
Uzavření Rámcové smlouvy s dodavatelem nezakládá pro dodavatele žádný nárok na plnění, které bude realizováno vždy až na základě konkrétních Dohod o provedení rekvalifikace - dílčích plnění. Úřad práce
 má právo snížit objem veřejné zakázky nebo jejích jednotlivých částí v případě změn rozpočtu, které by měly dopad na financování veřejné zakázky, nebo s ohledem na situaci na trhu práce a na potřeby uchazečů o zaměstnání, zájemců o zaměstnání a žadatelů o pracovní rehabilitaci, aniž by takové jednání opravňovalo dodavatele k uplatnění jakýchkoliv sankcí. 
1. 
Úřad práce uhradí dodavateli cenu za realizovanou rekvalifikaci na základě řádných daňových dokladů. 
Faktury musí obsahovat všechny náležitosti účetního a daňového dokladu ve smyslu příslušných právních předpisů (zejména zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty) a dále musí obsahovat název a číslo jednotlivých projektů. 
Dodavatel daňové doklady za plnění poskytovaných služeb vystaví na základě jednotlivých Dohod o provedení rekvalifikace. Úřad práce bude na daňovém dokladu – faktuře označen jako Česká republika – Úřad práce České republiky. 
1. 
V případě, že faktury nebudou mít odpovídající náležitosti, je úřad práce oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět dodavateli k doplnění, opravě či úpravě. Dnem vrácení faktury dodavateli přestává běžet původní lhůta splatnosti. Nová lhůta splatnosti počíná běžet znovu od prokazatelného doručení náležitě doplněných, opravených či upravených dokladů úřadu práce. 
1. 
Zálohové platby úřad práce neposkytuje. Úhrada za plnění bude prováděna v české měně. Zaplacením se rozumí odepsání příslušné částky z účtu úřadu práce 
ve prospěch
 účt
u
 dodavatele
, který je uveden v identifikaci smluvních stran v záhlaví této Rámcové smlouvy
.
1. 
Dodavatel 
vyhotoví
 faktur
y
 bezprostředně, nejpozději do 14 kalendářních dnů o
d
 ukončení rekvalifikace. Lhůta splatnosti faktur bude stanovena minimálně 
na 
21
 
kalendářních dnů po prokazatelném doručení faktury úřadu práce. U rekvalifikací delších než 1 měsíc může být sjednána fakturace měsíční, vždy za uskutečněnou část rekvalifikace.
1. 
Pokud se objednatel s dodavatelem v Dohodě o provedení rekvalifikace nedohodnou jinak, poslední faktura v kalendářním roce musí být objednateli doručena nejpozději 15. prosince příslušného roku, plnění řádně ukončená po tomto datu je dodavatel oprávněn fakturovat v roce následujícím. 
1. 
Cena rekvalifikace 
v Kč 
bez DPH za jednoho účastníka nemůže být v průběhu realizace plnění dle této Rámcové smlouvy valorizována. Přípustná je pouze změna v sazbě DPH (určující je vždy aktuálně platná sazba DPH).  
1. 
Dodavatel je povinen vrátit poskytnuté finanční prostředky nebo jejich část, pokud nedodrží sjednané podmínky nebo pokud mu jeho zaviněním byly poskytnuty neprávem nebo ve vyšší částce než náležely [ustanovení § 108 odst. 7 písm. i) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů]. Vrácení poskytnutých finančních prostředků bude provedeno ve lhůtě a způsobem stanoveným ve výzvě 
od 
úřadu práce. 
    
VI.
Podmínky spolupráce
1. 
Dodavatel bere na vědomí, že je jako dodavatel služeb hrazených z veřejných finančních prostředků osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly ve smyslu ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb.
,
 o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. 
1. 
Jestliže je v průběhu realizace plnění dle této Rámcové smlouvy nutné provést změnu subdodavatele, popř. změnu rozsahu plnění poskytovaného subdodavatelem, je dodavatel takovou změnu povinen předem oznámit úřadu práce formou doplnění Seznamu subdodavatelů, který předkládal v rámci veřejné zakázky Rekvalifikace pro Olomoucký kraj I jako součást své nabídky. Dodavatel vyčká na schválení změny objednatelem. Změnou na pozici subdodavatele nesmí dojít k podstatné změně uzavřené Rámcové smlouvy, zejména potom ke změně ceny rekvalifikace.
3. Jestliže dodavatel využívá k realizaci části předmětu plnění dle této Rámcové smlouvy subdodavatele, předloží úřadu práce seznam subdodavatelů, ve kterém uvede subdodavatele, jimž za plnění subdodávky uhradil více než 10 % z ceny části veřejné zakázky uhrazené úřadem práce v jednom kalendářním roce. Tento seznam subdodavatelů doloží dodavatel objednateli do 28. února následujícího kalendářního roku, případně mu ve stejném termínu písemně sdělí, že úhradu v uvedené výši v minulém kalendářním roce neposkytl žádnému subdodavateli. Má-li subdodavatel formu akciové společnosti, je přílohou seznamu subdodavatelů i seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě 90 kalendářních dnů před
e
 dnem předložení seznamu subdodavatelů.
4. Jakoukoliv změnu podmínek realizace rekvalifikace oproti podmínkám sjednaným v Rámcové smlouvě musí dodavatel objednateli ohlásit písemně předem a vyčkat na její schválení objednatelem.
                                                                                      
VII.
Doba trvání Rámcové smlouvy
1. 
Rámcová smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu osobami oprávněnými jednat jménem nebo za smluvní strany a je sjednána na dobu určitou, a to na čtyři (4) roky ode dne jejího nabytí účinnosti. Účinnost této Rámcové smlouvy končí také v okamžiku, kdy finanční hodnota plnění realizovaného dodavatelem, respektive uhrazeného objednavatelem na základě této Rámcové smlouvy, dosáhne částky předpokládané hodnoty části veřejné zakázky, nebo se jí přiblíží natolik, že by další realizací rekvalifikace došlo k jejímu překročení. Nejpozději k poslednímu dni 
účin
nosti Rámcové smlouvy musí být ukončena také realizace příslušných rekvalifikací na základě Dohod o provedení rekvalifikace. Platby budou vypořádány nejpozději do 2 měsíců po ukončení 
účin
nosti Rámcové smlouvy.
1. 
 Tato Rámcová smlouva může být dále ukončena:
1. 
písemnou dohodou obou smluvních stran,
1. 
odstoupením od Rámcové smlouvy v případech, kdy některá ze smluvních stran
 
opakovaně poruší povinnost
 uvedenou v této Rámcové smlouvě
 (po předchozím písemném upozornění druhé smluvní strany o porušení dané povinnosti)
, případně obecně závazné právní předpisy. Odstoupit od Rámcové smlouvy je oprávněna ta smluvní strana, která svou povinnost neporušila. Odstoupení od Rámcové smlouvy musí být učiněno písemně a doručeno druhé smluvní straně. Účinky odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení o odstoupení od Rámcové smlouvy druhé smluvní straně. 
1. 
Úřad práce je oprávněn ukončit tuto Rámcovou smlouvu i písemnou výpovědí bez udání důvodu v jednoměsíční výpovědní lhůtě, přičemž tato počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po
 měsíci, v němž došlo k
 doručení výpovědi dodavateli. 
1. 
Dodavatel je oprávněn předčasně ukončit Rámcovou smlouvu pouze v případech předvídaných zákon
y
, kterým
i
 se řídí tato Rámcová smlouva.
    VIII.
Smluvní pokuta
0. 
V případě porušení povinnosti dodavatelem vyplývající z
 čl. III. odst. 1 
této Rámcové smlouvy je objednatel oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 10 % z ceny příslušného rekvalifikačního kurzu (z ceny rekvalifikačního kurzu realizovaného v příslušném termínu), k němuž se vztahuje porušení povinnosti vyplývající z této Rámcové smlouvy.
0. 
Smluvní pokuta je splatná do 14 kalendářních dnů ode dne doručení písemného požadavku na zaplacení smluvní pokuty dodavateli. Písemný požadavek musí obsahovat přesnou specifikaci porušení povinnosti vyplývající z Rámcové smlouvy, časové určení skutečnosti zakládající právo objednatele na smluvní pokutu a způsob úhrady pokuty.
0. 
Smluvní pokuta se vztahuje i na nezaviněné porušení povinnosti dodavatelem vyplývající z této Rámcové smlouvy.
0. 
Ukončením doby trvání této Rámcové smlouvy nezaniká právo objednatele na úhradu smluvní pokuty.
0. 
Ujednání o smluvní pokutě touto Rámcovou smlouvou neupravená se řídí ustanoveními občanského zákoníku.
IX
.
Závěrečná ustanovení
1. 
Práva a povinnosti smluvních stran v této Rámcové smlouvě nebo dílčích Dohodách o provedení rekvalifikace neupravené nebo upravené jen částečně se řídí 
v rozsahu, v jakém nejsou v této Rámcové smlouvě upraveny, 
ustanoveními zákona č. 89/2012 S
b., občanský zákoník, zákona č. 
137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších před
pisů, zákona č. 435/2004 Sb., o 
zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů a vyhláškou č. 519/2004 Sb., o rekvalifikaci uchazečů o zaměstnání a zájemců o zaměstnání a o rekvalifikaci zaměstnanců.
2. 
Smluvní strany se zavazují, že během plnění dle této Rámcové smlouvy i po jejím ukončení budou zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se 
dozví od druhé smluvní strany v 
souvislosti s plněním dle této Rámcové smlouvy, vyjma případů, kdy zákon, rozhodnutí orgánu veřejné moci či dohoda smluvních stran stanoví jinak.
3. 
Objednatel si vyhrazuje právo
 využívat údaje z této rámcové smlouvy a z dohod o provedení rekvalifikace, které budou na jejím základě uzavřeny v informačních systémech týkajících se příjemců příspěvku pro účely administrace prostředků z rozpočtu EU.
4. 
Smluvní strany mají povinnost 
nejméně po dobu 10 let od ukončení projektu, přičemž lhůta 10ti let se počítá od 1. ledna roku následujícího po roce, v němž byl projekt ukončen, uchovávat všechny dokumenty a účetní doklady související s plněním veřejné zakázky
 
(bližší informace viz Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost, kapitola 28 Uchovávání dokumentů
 (k dispozici na 
www.esfcr.cz
).
5. 
Adresa pro doručování písemností souvisejících s touto Rámcovou smlouvou včetně
 faktur je u objednatele: 
Úřad práce České republiky, 
adresa 
příslušné
ho
 kontaktní
ho
 pracoviště
, 
která bude uvedena 
ve Výzvě k uzavření Dohody o provedení rekvalifikace
.
6. 
Jakýkoliv dopis, oznámení či jiný dokument bude považován za doručený druhé smluvní straně Rámcové smlouvy, bude-li doručen na adresu uvedenou u dané smluvní strany v záhlaví této Rámcové smlouvy. V případě pochybností se má za to, že písemnost zaslaná doporučenou poštovní přepravou byla doručena třetí (3.) den po dni odeslání písemnosti. Smluvní strany se zavazují bezodkladně písemně oznámit druhé smluvní straně změnu své adresy pro doručování písemností. Taková změna není změnou Rámcové smlouvy vyžadující kvalifikovanou formu dodatku dle této Rámcové smlouvy.
7. 
Každé ustanovení této Rámcové smlouvy je oddělitelné. V případě, že se některé ustanovení ukáže být neplatným, neúčinným nebo nevymahatelným anebo některé ustanovení chybí, zůstávají ostatní ustanovení touto skutečností nedotčena. Objednavatel i dodavatel se zavazují takové neplatné, neúčinné či nevymahatelné ustanovení nahradit ustanovením bezvadným, které bude v nejvyšší možné míře odpovídat obsahu a účelu ustanovení neplatného, neúčinného nebo nevymahatelného.
8. 
Rámcová smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu poslední ze smluvních stran. Rámcová smlouva je vyhotovena ve třech 
(3) 
stejnopisech s platností originálu, z nichž dodavatel obdrží jedno
 (1)
 a úřad práce dvě 
(2) 
vyhotovení. Nedílnou součástí Rámcové smlouvy je příloha č. 1 Specifikace a technické podmínky, která obsahuje pro příslušnou část VZ všechny číslované podmínky ze stejnojmenné přílohy č. 1 ZD (část Specifické technické podmínky předmětu VZ).
9. 
Rámcová smlouva může být doplňována nebo měněna pouze písemnými
 
vzestupně číslovanými dodatky, podepsanými 
oběma 
smluvními stranami. Písemnou formu musí mít také veškeré jiné dohody smluvních stran související s touto Rámcovou smlouvou.
10. 
Objednatel i dodavatel jsou oprávněni převést svá práva a povinnosti vyplývající z této Rámcové smlouvy nebo 
následných 
Dohod o provedení rekvalifikace na třetí osobu pouze s předchozím písemným souhlasem druhé smluvní strany.
11. 
V případě zániku některé ze smluvních stran přecházejí její práva a povinnosti vyplývající z této Rámcové smlouvy na jejího právního nástupce.
12. 
Smluvní strany prohlašují, že si text Rámcové smlouvy řádně přečetly a souhlasí s jejím obsahem a formou. Rámcová smlouva nebyla sepsána v tísni, v omylu ani pod nátlakem, vyjadřuje svobodnou a vážnou vůli smluvních stran a není jednostranně nevýhodná pro žádnou smluvní stranu. Na důkaz svého souhlasu tuto Rámcovou smlouvu smluvní strany potvrzují svými podpisy.
V Olomouci
 dne
 18.4.2017
	
	                     
          
V 
Olomouci
 dne 
18.4.2017
………………………………………………
	                                                  
………………………………………………
         
    
Ing. Jiří Šabata
	
	
	                                
	
Mgr. 
František Šober
ředitel
	Úřadu práce Česk
é republiky
	
	      
                     
ředitel školy 
SŠT Přerov
- Krajské pobočky v Olomouci       
	
	
	
	
	
	
	                          


Příloha č. 1 Rámcové smlouvy
Specifické technické podmínky předmětu veřejné zakázky:
1) 
Trvání 1 běhu rekvalifikace: maximálně 2 měsíce. 
2) 
Místo konání: Olomoucký kraj.
3) 
Obsah rekvalifikace vychází z profesní kvalifikace Soustružení kovových materiálů (kód 23-022-H) - viz 
http://www.narodni-kvalifikace.cz/
. Tato profesní kvalifikace spolu s dalšími čtyřmi profesními kvalifikacemi tvoří úplnou profesní kvalifikaci Obráběč kovů (kód 23-56-H/01).
4) 
Zkouška dle hodnotícího standardu je součástí rekvalifikace a náklady této zkoušky jsou součástí nabídkové ceny uchazeče.
5) 
Výstupy z rekvalifikace jsou dva – potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu (je vydáváno při účasti v rekvalifikaci o rozsahu minimálně 80 %) a osvědčení o získání profesní kvalifikace (osvědčuje úspěšné vykonání závěrečné zkoušky dle hodnotícího standardu před autorizovanou osobou)
Spolufinancováno z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
10