Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
F? Č.j. KS-ČJ/56594-17/HAM Ev.č. 0104/2017 _ J nv 3, -f Cl C Ci g-JS fE ’ Smlouva o dílo ff«3»i,■'/ =r»m•>£WT> uzavřená podle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník c O v platném znění, mezi smluvními stranami: c; -• m 1. Objednatel: Město Šlapanice Masarykovo náměstí 100/7, 664 51 Šlapanice zastoupené starostkou - Mgr. Michaelou Tměnou IČO: 00282651 DIČ: CZ00282651 .... ............................. 2. Zhotovitel: Bonita Group Service s.r.o Koráb 131,666 01 Tišnov Vedený u Krajského soudu v Brně, oddíl C vložka 55 742 zastoupen Jaroslavem Lejskem*, jednatelem IČO: 27738795 DIČ: CZ27738795 .... ..... ............................ I. Předmět plnění 1. Zhotovitel se zavazuje, že pro objednatele provede dílo, kterým je dodávka a instalace nových hracích prvků na dětská hříště ve Šlapanicích na ul.Wurmové a Brněnské ( staré sídliště ) podle cenové nabídky, která je nedílnou přílohou této smlouvy. Zhotovitel se zavazuje provést dílo v rozsahu a v kvalitě sjednané a konzultované s objednatelem a opravené prvky budou v souladu s normami pro provozování dětských hracích prvků. 2. Zhotovitel se zavazuje provést kompletní dílo včetně všech dodávek a prací s dodávkou díla souvisejících na svůj náklad a nebezpečí, s odbornou péčí, v souladu s cenovou nabídkou. 3. Objednatel se zavazuje provedené dílo převzít a zaplatit zhotoviteli dohodnutou cenu. II. Cena za dílo Cena za kompletní dílo je 170 700,- Kč včetně DPH. Zhotovitel tuto cenu stanovil na základě zadání pro výběrové řízení a osobního jednání na místě samém, prověření a projednání všech okolností, které by celkovou cenu díla mohly ovlivnit, takže je sjednána jako cena pevná, neměnná. III. Doba plnění Zhotovitel se zavazuje provést dohodnuté dílo v termínu do: 30.6.2017 IV. Místo plnění Místem plnění jsou dětská hřiště ve Šlapanicích na ul. Wurmové a Brněnské ( staré sídliště za mateřskou školkou Brněnská Pole ) 664 51 Šlapanice. V. Platební podmínky Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli za dílo cenu ve výši podle čl. II. této smlouvy po předání a převzetí dokončeného díla, na základě faktury vystavené zhotovitelem. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu. Stránka 1 z 2 Č.j. KS-ČJ/56594-17/HAM Ev.č. 0104/2017 Splatnost faktury je 14 dnů od doručení objednateli. VI. Záruční doba 1. Zhotovitel poskytuje záruku na dřevěné prvky po dobu 24 měsíců od dokončení a řádného předání díla. 2. V případě, že bude objednatel reklamovat vady zjištěné v záruční době, nastoupí zhotovitel v pracovní dny k jejich odstranění do 72 hodin od oznámení vad, nebude-li dohodnuto jinak. V případě havárií nastoupí zhotovitel k odstranění vady a vadu odstraní v době co nejkratší po nahlášení, ne však delší než u běžných vad. Jakoukoli vadu zjištěnou v záruční době je zhotovitel povinen odstranit a dílo zprovoznit nejpozději do 10 dnů, pokud se strany nedohodnou jinak, ode dne oznámení vady objednatelem. Objednatel zhotoviteli poskytne potřebnou součinnost a to především umožněním přístupu k dílu. Doba sjednaná pro odstranění vad se prodlužuje o takový počet dnů, kdy nebude zhotoviteli umožněno nastoupit k odstranění vad. Tímto nejsou dotčena práva objednateli z vad díla, jež mu plynou ze zákona a zůstávají mu plně zachována. * 3. Prodlení zhotovitele s dokončením a předáním díla či prodlení objednatele s, úhradou ceny má za následek povinnost zaplatit druhé smluvní straně smluvní pokutu ve výši 0,03% ‘ z ceny díla (z dlužné částky) za každý den prodlení. T u to sm lu vn í pokutu zhotovitel u h rad í o b jed n ateli na z á k la d ě v ýzv y o b je d n a te le . 4. Za nesplnění termínu pro odstranění vady díla v záruční době se sjednává smluvní pokuta ve výši 1.000,- Kč za každý započatý den prodlení. Tuto smluvní pokutu zhotovitel uhradí objednateli na základě výzvy objednatele. VII. Podmínky provedení díla 1. Dílo bude provedeno v souladu s nařízením vlády č. 591/2006 Sb. o bližších minimálních požadavcích na bezpečnost a ochranu zdraví při práci na staveništích. Zhotovitel plně zodpovídá za dodržování veškerých předpisů BOZP na staveništi a případné škody vzniklé v důsledku jejich nedodržování. 2. O provádění díla povede zhotovitel potřebnou dokumentaci, obsahující údaje o postupu prací a další důležité údaje související s prováděním díla (stavební deník, montážní deník apod.). 2. V průběhu provádění díla zajistí zhotovitel kontroly denně za účasti objednatele, zastoupeného odborem investic a správy majetku: - Jiřím Zvešperem , technikem oddělení správy majetku - mobil: Za zhotovitele: - Petrem Kovaříkem, obchodní zástupce - 3. Zhotovitel se zavazuje dodržet příslušné technologické postupy a normy při provedení celého díla. Odpovídá za případné škody vzniklé jejich nedodržením. 4. V případě prodlení s dokončením a předáním díla zhotovitelem z jakéhokoli důvodu po termínu sjednaném v čl. III. bude ze strany objednatele uplatněna smluvní pokuta, a to ve výši 1% z celkové ceny díla za každý den prodlení. 5. O předání a převzetí dokončeného díla bude sepsán protokol. 6. Zhotovitel před prováděním díla zajistí na své náklady veškeré doklady potřebné k záborům prostor pro realizaci díla, včetně případného dopravního značení a zajištění projednání s vlastníky dotčených ploch. Stránka 2 z 2 č.j. KS-ČJ/56594-17/HAM Ev.č. 0104/2017 Vlil. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva je vyhotovena ve dvojím vyhotovení, přičemž každá smluvní strana obdrží po jednom z nich. 2. Ve věcech neupravených touto smlouvou se právní vztahy smluvních stran řídí občanským zákoníkem a příslušnými právními předpisy. 3. Tato smlouva může být měněna a doplňována pouze se souhlasem obou smluvních stran formou písemných dodatků, podepsaných oběma smluvními stranami. 4. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, že souhlasí s jejím obsahem, a že tato smlouva byla uzavřena vážně, určitě a srozumitelně na základě jejich pravé a svobodné vůle, což stvrzují svými podpisy. 5. Smlouva nabývá účinnosti zveřejněním v registru smluv. 6. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, že všechny údaje uvedené ve smlouvě, včetně osobních údajů, budou zveřejněny v registru smluv, pokud se jedná o soukromoprávní smlouvu, jakož i smlouvu o poskytnutí dotace nebo návratné finanční výpomoci, podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejnění těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Město Šlapanice zašle smlouvu správci registru smluv k uveřejnění. > Doložka podle § 41 zák. č. 128/2000 Sb., o obcích: Tato smlouva byla projednána a schválena na 72. schůzi Rady města Šlapanice konané dne 3.5.2017 . Ve Šlapanicích dne... "A V Brně dne Objednatel Zhotovitel Mgr. Michaela Trněná ............. é>.............. starostka města Šlapanice Jaroslav Lejsek, jednatel společnosti Přílohy: Cenová nabídka Stránka 3 z 3 C.j. KS-CJ/56594-17/HAM Ev.č. 0104/2017 Bonita Group Service s.r.o. NABÍDKA č. 17PK0068 Dodavatel. Odběratel: IČ: 00282651 s Bonita Bonita Group Service s.r.o. DIČ: CZ00282651 Koráb 131 Dětská hřiště 666 01 Tišnov Město Šlapanice Odbor investic a správy majetku IČ :27738795 J iň Z v e á p e r DIČ: CZ27738795 Masarykovo náměstí 100/7 664 51 Šlapanice www.hriste-bonita.cz ^ ■ Nabídka č.: 17PK0068 Konečný příjemce: Datum zápisu: 23.02.2017 49.1654847N, 16.7197867E, 49.1592069N, 16.724889 Plátno do: Cenová nabídka herních prvků Označeni dodávky Množství J.cena Sleva Cena %DPH ' DPH Kč Celkem 12 990,00 20,00% 20 784,00 21% 25 148,64 VH-201KB-10:Vahadlová houpačka 2 ks 4 364.64 1 990,00 4 815,80 (dvoumístná, v.p. do 1m.celokovová, 12 990,00 20,00% 25 148,64 modrá), Brněnská 49.1654847N, 1 990,00 4 815,80 34 990,0020,00% 33 870,32 16.7197867E 9 990,00 12 087,90 VH-201 KB-10_:Montáž 2 ks 24 990,00 20,00% 3 980,00 21% 835,80 24 190,32 10 990,00 20 784,00 21% 4 364,64 13 297,90 VH-201KB-10:Vahadlová houpačka 2 ks 21 990,00 20,00% 21 286,32 (dvoumístná, v.p. do 1m.celokovová, 4 990,00 6 037,90 modrá), Wurmova 49.1592069N, 16.7248894E VH-201 KB-10_:Montáž 2 ks 3 980,00 21% 835,80 27 992,00 21% 5 878,32 PY-620K-10:Lanová pyramida 2 m (6 1 ks nap. zámků, základna 4m, výška 2m, v.p. do 1m), Wurmova 49.1592069N, 16.7248894E PY-620K-10_:Montáž 1 ks 9 990,00 21% 2 097,90 19 992,00 21% 4 198,32 LP-201KB-10:Stezka odvahy (2 moduly, 1 ks 10 990,00 21% 2 307,90 v.p. do 1m, celokovová, modrá), 17 592,00 21% 3 694,32 Wurmova 49.1592069N, 16.7248894E LP-201KB-1 OjMontáž 1 ks RH-201 KB-10:Řetězová dvojhoupačka 1 ks (2x sed. N, v.p. do 1m, celokovová, modrá), Wurmova 49.1592069N, 16.7248894E RH-201 KB-10_:Montáž 1 ks 4 990,00 21% 1 047,90 Součet položek 167 860,00 26 786,0 141 074,00 29 625,54 170 699,54 Zaokrouhleni CELKEM K ÚHRADĚ 0,46 170 700,00 DOPRAVA ZDARMA , Objednatel prohlašuje, že předmět díla není používán k ekonomické činností a ve smyslu informace GFŘ a MFČR ze dne 9.11.2011 nebude pro výše uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti podle § 92a zákona o DPH. Předpokládaný termín realizace: 6-8 týdnů od objednání (v případě nepříznivých klimatických podmínek bude dodávka dílčí části díla posunuta na nejbližší možný termín realizace ze strany Zhotovitele, a to z důvodu zachování technologických postupů, které mají významný vliv na poskytnutí záruky na dílo. O toto prodloužení termínu se prodlouží i celková délka výstavby). Ekonomický a informační systém POHODA Stránka 4 z 4 č.j. KS-ČJ/56594-17/HAM Ev.č. 0104/2017 Označeni dodávky Množství J.cena Sleva Cena %DPH DPH Kč Celkem V ceně montáže herního prvku je obsaženo: -montáž prvku na místě realizace -výkopové práce pro kotvení prvku -osazení, ukotvení prvku do připravených základu - betonáž základu prvku V ceně montáže není obsaženo: -případné terénní úpravy -odvoz a uložení vykopané zeminy Objednatel potvrzuje, že před montáži prvku vyčistí pozemek od ostrých předmětů, že místo realizace je rovinaté, případná svažitost nepřesahuje 3%. Jinak zarovná budoucí plochu dětského hřiště k vytvoření dopadové plochy pro jednotlivé prvky ve smyslu ČSN EN 1177. Objednatel prohlašuje, že na místě realizace předmětu díla nevedou žádné inženýrské šité. V případě, že tomu tak není, Objednatel zašle Zhotoviteli výkres inženýrských sítí a umístění herních prvků bude přizpůsobeno tak, aby se zamezilo kontaktu s nimi. V případě, že tuto informaci Objednatel Zhotoviteli neposkytne před zahájením výkopových prací, je Objednatel plně odpovědný za veškeré škody na majetku a zdraví způsobené vlivem neinformovanosti o výskytu inženýrských šití v místě realizace. , Zhotovitel není oprávněn účtovat vícepráce nad rámec stanovené ceny, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. V nabídce Zhotovitele je kalkulováno s běžným podložím v místě realizace, tj. s běžnou zeminou. V případě, že bude při zahájení realizace zjištěno, že je místo realizace tvořeno navážkou různého druhu materiálu (beton, stavební suť, apod.), skalnatým podložím, betonovým podkladem či asfaltem atd., má Zhotovitel nárok na úhradu víceprací spojených se ztíženými podmínkami při realizaci instalace herních prvků. Sazba za provedené vícepráce je sjednána dohodou smluvních stran na částku 490,- Kč/hod/osoba, dále je Objednatel povinen uhradit veškeré náklady spojené s realizací víceprací. Vystavil: Petr Kovařík Strana 2 dokladll 17PK0068 Ekonomický a informační systém POHODA Stránka 5 z 5