Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2685678: sml. o spolupráci při výstavbě a provozu informačního reklamního

Příloha dod.sml. 2017.02215.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        2017-0221 5
                                                                            D 1-2014-944-0009

                                           DODATEK Č. I

ke Smlouvě o spolupráci při výstavbě a provozu informačního a reklamního zařízení ze
                                                 dne 3i. května 2074

polečnost;         Kongresové centrum Praha, as.

ICO:               63080249

DIČ:               Cz 63080249

Sídlo:             5. května 1640/65, Nusle, 140 00 Praha 4

Bankovní spojení: Komerční banka, as.

                   Č.ú.: 6502790257/0100, IBAN: CZO5O 1000000006502790257,

                   BIC: KOMBCZPPXXX

Zastoupená:        Ing. Radimem Haluzou, předsedou představenstva, a Michaelou Pobořilovou,

                   místopředsedou představenstva

Zapsaná:           v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 3275

                   (aktuální výpis z obchodního rejstříku tvoří přílohu č. 1 tohoto dodatku)
(dále také jen „KCP‘)

na straně jedné,

a

Společnost:        QEEP, a.s.

ICO:               25945432

DIČ:               CZ 25945432

Sídlo:             Králův Dvůr, Nad Stadionem 341/6, PSČ 26701

Bankovní spojení:

                   . u.:

                   BIC:

Zastoupená:        Ing. Richardem Fuxou, členem představenstva, a Danielem Selicharem, členem
                   představenstva

Zapsaná:           v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 7583

                   (aktuální výpis z obchodního rejstříku tvoří přílohu č. 2 tohoto dodatku)
(dále také jen „QEEP‘)

na straně druhé,

(společně dále také jen „smluvní strany‘)

                                                           Článek I.

1. Dne 31. května 2014 byla mezi smluvními stranami uzavřena smlouva o spolupráci při výstavbě a
      provozu informačního a reklamního zařízení (dále rovněž jen jako „smlouva‘).

2. Vzhledem k tornu, že se smluvní strany dohodly na změně spolupráce za níže uvedených
      podmínek, uzavírají tento Dodatek č. 1.

                                           Článek II.

1. Smluvní strany se tímto dohodly na následujících změnách smlouvy:

   V článku V. se vypouští znění odst. 6 a nahrazuíe se tímto zněním:

   „6 Smluvní strany se dohodly na níže uvedeném postupu v případě, že KCP zajistí pro QEEP
         nového zájemce (dále jen „Zájemce“) pro odvysÜání reklamních spotů uvedených v či. IV
         odst. 3 smlouvy (dále jen „spoty‘) na Zařízení:

        6.1. V případě, že KCP zprostředkuje QEEP nového Zájemce o odvysílání spotů a Zájemce

             následně uzavře smlouvu přímo s QEEP, zaplatí QEEP KCP za

             zprostředkování takového Zájemce provizi ve výši          z konečné ceny zaplacené

             QEEP Zájemcem na bankovní účet QEEP.

                                                                                              Strana I z 2
                                                                                                                 2017-02215
                                                                                                        D 1-2014-944-0009

         K prokázání zprostředkování Zájemce předá KCP kontakt na Zájemce prostřednictvím
         e-mailu QEEP, který přetí e-mailu následně potvrdí nebo uvede, že se jedná ve vztahu
         k tomuto Zařízení již o klienta QEEP nebo společnosti BigMedia spol. s r.o.,
         Ičo: 26479451.

 6.2. V případě, že Zájemce objedná odvysílání spotů přímo u KCP a KCP uzavře
         objednávku s QEEP, zaplatí QEEP KCP provizi ve výši 70 % z částky, která bude KCP
         zaplacena QEEP v souladu s mezi nimi uzavřenou objednávkou. Pro předejití
        pochybností KCP bere na vědomí, že Zájemce a jeho spot, jakož i vysílací čas apod.
         musí být QEEP předem výslovně odsouhlaseni.

6.3. Ujednání o provizi dle či. V odst. 6.1 a 6.2 smlouvy se vztahuje pouze na přímé Zájemce
        a neužUe se na objednávky uzavřené prostřednictvím zprostředkovatelů, mediálních
        agentur nebo třetích osob.

6.4. QEEP zašle nejpozději do 15 dní od konce příslušného kalendářního čtvrtletí KCP
        prostřednictvím emaÜu přehled pňjatých plateb od Zájemců za uplynulé kalendářní
        čtvrtletí dle odst. 6.1 a dále od KCP dle odst. 6.2.

6.5. Provize bude splatná zpětně na základě doručeného řádně vystaveného daňového
        dokladu se splatností 30 dní ode dne jeho doručení QEEP. Daňový doklad bude KCP
        vystavován na základě přehledu QEEP s vyčíslením výše provize jednou za kalendářní
        čtvrtletí poté, co bude výše provize QEEP a KCP vzájemně emailem odsouhlasená.

6.6. Vzáležítostech uzavírání objednávek a odsouhlasování provizí je za
        a) KCP oprá vněno jednat marketingové oddělení; kontaktní osoby:
                                         nebo
       b) Za QEEP:

2. Ostatní ujednání smlouvy zůstávají beze změny.

                                                               Článek III.

1. Tento Dodatek č. 7 nabývá účinnosti Unem jeho uveřejnění v registru smluv. Smluvní strany
      souhlasí s uveřejněním tohoto Dodatku č. 1 v registru smluv dle zákona Č. 340/2015 Sb., o registru
     smluv, ve znění pozdějších předpisů. Uveřejnění učiní KCP.

2. Dodatek č. 1 byl vyhotoven ve třech stejnopisech, z nichž KCP obdrží 2 paré a QEEP 1 paré.
3. Smluvní strany prohlašují, že tento Dodatek Č. 1 byl uzavřen po vzájemném předchozím

      projednání, nikoliv v tísni či za nápadně nevýhodných podmínek, Dodatek č. J si přečetly a s jeho
      obsahem výslovně souhlasí.

VPrazy.d]e:  J          -i,‘J                                               V Praze dne:
                     ‘
                             ‘ř
                                                            -

Ing. Radim Haluza                                                           Ing. Richard Fuxa
předse představenstva                                                       člen představenstva
K re o é centrum Praha, as.                                                 QEEP, as.

JUDr. Michaela Robořilová                                                   Daniel Selichar
místopředseda představenstva                                                člen představenstva
Kongresové centrum Praha, as.                                               QEEP, a.s.

                                                                                                 Strana 2 z 2
                                                                                      (Jo44                                         .7

        Tento výpis z veřejných rejstřfků elektronicky podepsal “MĚSTSKÝ SOUD V PRAZE [lČ 00215660]‘ dne 12.7.2017v 10:52:40.
        EPV1d:H7pJhrBpmwo3Eab+mYOBig

                                              Výpis

                                    z obchodního rejstříku, vedeného
                                       Městským soudem v Praze
                                           oddíl B, vložka 3275

Datum vzniku a zápisu: 1. července 1995

Spisová značka:       B 3275 vedená u Městského soudu v Praze

Obchodní firma:       Kongresové centrum Praha, a.s.

Sídlo:                5. května 1640/65, Nusle, 140 00 Praha 4

Identifikační číslo:  630 80 249

Právní forma:         Akciová společnost

Předmět podnikání:

                      zajišt‘ování kongresů, sympozií, veletrhů, výstav a dalších ob

                      dobných společenských akcí

                      zajišt‘ování uměleckých a kulturních akcí

                      hostinská činnost

                      Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách J až 3 živnostenského zákona

                      pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor

Statutární orgán - představenstvo:

Člen představenstva:

                      Mgr. DANIEL ŠTĚPÁN, dat. nar. 30. září 1970

                      Bubenská 1377/37, Holešovice, 170 00 Praha 7

                      Den vzniku členství: 23. února 2015

Člen představenstva:

                      Mgr. MICHAL JORDÁN, dat. nar. 12. října 1977

                      Lesní 109/32, Slatina, 351 01 Františkovy Lázně

                      Den vzniku členství: 23. února 2015

Člen představenstva:

                      Ing. IVANA PROSECKÁ, dat. nar. 19. srpna 1960

                      Dlouhá 610/4, Staré Město, 110 00 Praha 1

                      Den vzniku členství: 23. února 2015

Předseda

představenstva:

                      Ing. RADIM HALUZA, dat. nar. 4. října 1974

                      Vinohradská 1596/29, Vinohrady, 120 00 Praha 2

                      Den vzniku funkce: 23. února 2015

                      Den vzniku členství: 23. února 2015

místopředseda

představenstva:

                      MICHAELA ROBO ŘILOVÁ, dat. nar. 3. dubna 1985

                      Barvířka 163, 756 63 Krhová

                      Den vzniku funkce: 8. listopadu 2016

                      Den vzniku členství: 8. listopadu 2016

Počet členů:          5

Způsob jednání:       Jménem společnosti je oprávněno ve všech věcech jednat představenstvo jako
                      statutární orgán společnosti. Za představenstvo jedná navenek jménem

                      společnosti společně předseda představenstva nebo místopředseda

                      představenstva a jeden člen představenstva. Podepisování za společnost se

                      děje tak, že k vytištěné, napsané nebo jinak zobrazené obchodní firmě

                      společnosti připojí oprávněné osoby svůj podpis.

Dozorčí rada:

Údaje platné ke dni: 12. července 2017 06:38                                                                                   1/2
                                              oddíl B, vložka 3275

     předseda dozorčí     Ing. JAROSLAV UNGERMAN, CSc., dat. nar. 13. ledna 1952
     rady:                Kunínova 1720/3, Chodov, 149 00 Praha 4
                          Den vzniku funkce: 20. června 2014
     Člen dozorčí rady:   Den vzniku členství: 21. května 2014

     Člen dozorčí rady:   Ing. JIŘÍ OPLETAL, dat. nar. 18. září 1966
                          K Úvozu 492, 250 92 Šestajovice
    Člen dozorčí rady:    Den vzniku členství: 8. prosince 2014

    Člen dozorčí rady:    Mgr. IVA KOTVOVÁ, dat. nar. 8. června 1959
                          Branická 572/9, Braník, 147 00 Praha 4
    člen dozorčí rady:    Den vzniku členství: 23. února 2015

    Počet členů:          PhDr., Ing. ZDENKA KLAPALOVÁ, CSc, dat. nar. 15. srpna 1959
Akcie:                    Sázavská 749/22, Vinohrady, 120 00 Praha 2
Základní kapitál:         Den vzniku členství: 23. února 2015
Ostatní skutečnosti:
                         ADAM KOČÍK, M BA., dat. nar. 3. ledna 1976
                         Ve Stráži 374, 252 44 Psáry
                         Den vzniku členství: 23. února 2015

                         ADRIANA KRNÁČOVÁ, dat. nar. 26. září 1960
                         Raisova 806/3, Bubeneč, 160 00 Praha 6
                         Den vzniku členství: 20. června 2016
                         6

                         368 ks akcie na jméno v zaknihované podobě ve jmenovité hodnotě 10 000 000,-
                         Kč
                         3 680 000 000,- Kč
                         Splaceno: 100%

                         Společnost je právním nástupcem příspěvkové organizace Palác kultury.
                         Obchodní korporace se podřídila zákonu jako celku postupem podle 777 odst.
                         5 zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech.

Údaje platné ke dni: 12. července 2017 06:38  2J2
                                              oddíl 5, vložka 3275

     předseda dozorčí      Ing. JAROSLAV UNGERMAN, CSc., dat. nar. 13. ledna 1952
     rady:                 Kunínova 1720/3, Chodov, 149 00 Praha 4
                          Den vzniku funkce: 20. června 2014
     Člen dozorčí rady:   Den vzniku členství: 21. května 2014

     Člen dozorčí rady:   Ing. JIŘÍ OPLETAL, dat. nar. 18. září 1966

    Člen dozorčí rady:    K Úvozu 492, 250 92 Šestajovice
                          Den vzniku členství: 8. prosince 2014
    Člen dozorčí rady:
                          Mgr. IVA KOTVOVÁ, dat. nar. 8. června 1959
    člen dozorčí rady:    Branická 572/9, Braník, 147 00 Praha 4
                          Den vzniku členství: 23. února 2015
    Počet členů:
Akcie:                    PhDr., Ing. ZDENKA KLAPALOVÁ, CSc, dat. nar. 15. srpna 1959
Základní kapitál:         Sázavská 749/22, Vinohrady, 120 00 Praha 2
Ostatní skutečnosti:      Den vzniku členství: 23. února 2015

                         ADAM KOČÍK, M BA., dat. nar. 3. ledna 1976
                         Ve Stráži 374, 252 44 Psáry
                          Den vzniku členství: 23. února 2015

                         ADRIANA KRNÁČOVÁ, dat. nar. 26. září 1960
                         Raisova 806/3, Bubeneč, 160 00 Praha 6
                         Den vzniku členství: 20. června 2016
                         6

                         368 ks akcie na jméno v zaknihované podobě ve jmenovité hodnotě 10 000 000,-
                         Kč
                         3 680 000 000,- Kč
                         Splaceno: 100%

                         Společnost je právním nástupcem příspěvkové organizace Palác kultury.
                         Obchodní korporace se podřídila zákonu jako celku postupem podle 777 odst.
                         5 zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech.

Údaje platné ke dni: 12. července 2017 06:38  2/2
                                                                                                                                  2

        Tento výpis z veřejných rejstříků elektronicky podepsal MĚSTSKÝ SOUD V PRAZE [IČ 00215660] dne 12.7.2017v 10:43:43.
        EPV1d:vwp9lhVqpKAIrZtfl7FjPQ

                                              Výpis

                                    z obchodního rejstříku, vedeného
                                       Městským soudem v Praze
                                           oddíl B, vložka 7583

Datum vzniku a zápisu: 14. prosince 2000

Spisová značka:       B 7583 vedená u Městského soudu v Praze

Obchodní firma:       QEEP, a.s.

Sídlo:                Králův Dvůr, Nad Stadionem 341/6, PSČ 26701

Identifikační číslo:  259 45 432

Právní forma:         Akciová společnost

Předmět podnikání:

                      Poskytování tělovýchovných a sportovních služeb v oblasti turistiky, potápění,

                      lyžování a motosportu

                      Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Předmět činnosti:

                      Pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor

Statutární orgán - představenstvo:

člen představenstva:

                      DANIEL SELICHAR, dat. nar. 1. srpna 1975

                      Krajníkova 530, 252 29 Dobřichovice

                      Den vzniku členství: 29. června 2012

člen představenstva:

                      Ing. RICHARD FUXA, dat. nar. 6. května 1966

                      Na Moráni 1313/13, Nové Město, 128 00 Praha 2

                      Den vzniku členství: 2. července 2015

Způsob jednání:       Společnost zastupuje vůči třetím osobám, před soudy a před jinými orgány v

                      celém rozsahu představenstvo, a to oba členové představenstva společně.

                      Každý člen představenstva zastupuje společnost samostatně, pokud (a) hodnota

                      plnění, jež má být poskytnuto kteroukoliv stranou podle smlouvy nebo peněžní

                      závazek vyplývající z příslušné smlouvy nebo jiného právního jednání jakékoliv

                      strany nepřesahuje základní částku bez příslušenství (jistinu) ve výši 500.000,-

                      Kč (slovy pět set tisíc korun českých); nebo (b) se jedná o závazek s opakujícím

                      se plněním na dobu určitou v délce trvání do šesti (6) měsíců.

Dozorčí rada:

člen dozorčí rady:

                      PAVEL REJCHRT, dat. nar. 4. března 1976

                      U žlábku 717, Lipence, 155 31 Praha 5

                      Den vzniku členství: 2. července 2015

člen dozorčí rady:

                      Ing. MAREK PAVLAS, dat. nar. 22. února 1973

                      Šulcova 1519, Zbraslav, 156 00 Praha 5

                      Den vzniku členství: 2. července 2015

Akcie:

                      20 ks kmenové akcie na jméno v listinné podobě ve jmenovité hodnotě 50 000,-

                      Kč

Základní kapitál:     1 000 000,- Kč

                      Splaceno: 100%

Ostatní skutečnosti:

                      Počet členů statutárního orgánu: 2

                      Počet členů dozorčí rady: 2

Údaje platné ke dni: 12. července 2017 06:38                                                                                 1/2
                                                                                 oddĺl B, vložka 7583

  Obchodní korporace se podřídila zákonu jako celku postupem podle 777 odst.
  5 zákona č. 9012012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech.
  Stanovy společnosti v článku 5. v odstavcích 5.1. až 5.6. upravují omezení
  převoditelnosti akcií takto:

  5.1. Akcionář je oprávněn převést jakékoli akcie na třetí osobu (nového
  akcionáře) pouze s předchozím souhlasem valné hromady.
 52. Převoditelnost akcií společnosti je dále omezena předkupním právem ve
 prospěch ostatních akcionářů. Každý akcionář společnosti vlastnící akcie (dále
 jen převádějící akcionář), pokud zamýšlí převod svých akcií, je povinen o tom
 písemně informovat společnost a všechny ostatní akcionáře zapsané v seznamu
 akcionářů (dále jen oprávnění akcionáři). Nabídka na uzavření smlouvy o
 převodu akcií (dále jen nabídka), stejně jako veškerá další komunikace v rámci
 jednotlivých akceptačních kol ohledně převáděných akcií, musí být mezi
 převádějícím akcionářem, společností a oprávněnými akcionáři činěna vždy
 písemně, a to doporučeným dopisem a zároveň e-mailem, na adresy uvedené v
 seznamu akcionářů. V nabídce musí být uvedeno množství nabízených akcií,
 cena, za kterou jsou nabízeny, její splatnost, která nesmí být kratší než dva (2)
 měsíce od uzavření smlouvy o převodu akcií, a ostatní podmínky převodu včetně
 identifikace zájemce o koupi akcií, nebude-li nabídka akcionáři akceptována.
 Akcionáři mohou akceptovat nabídku nejpozději do třiceti (30) dnů od doručení
 nabídky, a ve stejné lhůtě je oprávněný akcionář povinen písemně uvědomit o
 akceptaci nabídky společnost. Všichni akcionáři mohou uplatnit své předkupní
 právo vždy ke všem akciím, které převádějící akcionář nabízí k převodu. Každý
 akcionář, který akceptuje nabídku převádějícího akcionáře, nabude právě takový
 počet nabízených akcií, který bude stanoven podle poměru počtu jeho akcií vůči
celkovému počtu akcií držených všemi oprávněnými akcionáři, kteří akceptovali
nabídku převádějícího akcionáře (akcie držené společností nebo na její účet se
do tohoto výpočtu nezahrnují).

5.3. Pokud nedojde k odkoupení všech nabízených akcií postupem podle článku
5.2. výše, je převádějící akcionář oprávněn tyto akcie převést na zájemce
identifikovaného v nabídce, a to za stejných anebo méně výhodných podmínek,
než za jakých nabídl převod oprávněným osobám. V takovém případě ostatní
akcionáři svým hlasováním na valné hromadě podpoří schválení tohoto převodu
akcií, nebrání-li tornu závažné důvody.

5.4. Smlouvu o převodu akcií, které převádějící akcionář nabídl oprávněným
osobám a u nichž oprávněné osoby nevyužily své předkupní právo, je
převádějící akcionář povinen uzavřít nejpozději do šesti měsíců ode dne uplynutí
lhůty pro akceptace nabídky všemi oprávněnými osobami. Neučiní-li tak,
obnovuje se předkupní právo oprávněných osob v plném rozsahu.
5.5. Pokud by převádějící akcionář nedodržel podmínky předkupního práva
oprávněných osob podle tohoto článku stanov, anebo by převedl akcie za
podmínek výhodnějších, než jaké nabídl oprávněným osobám, je tento převod
akcií neplatný.

5.6. Každý oprávněný akcionář, který ve shora uvedeném postupu akceptuje
nabídku, je povinen v akceptaci vždy uvést, jaký maximální počet nabízených
akcií hodlá nabýt.

Údaje platné ke dni: 12. července 2017 06:38  2J2
                                                                                 oddíl B, vložka 7583

  Obchodní korporace se podřídíla zákonu jako celku postupem podle 777 odst.
 5 zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech.
 Stanovy společnosti v článku 5. v odstavcích 5.1. až 5.6. upravují omezení
 převoditelnosti akcií takto:

 5.1. Akcionář je oprávněn převést jakékoli akcie na třetí osobu (nového
 akcionáře) pouze s předchozím souhlasem valné hromady.
 5.2. Převoditelnost akcií společnosti je dále omezena předkupním právem ve
 prospěch ostatních akcionářů. Každý akcionář společnosti vlastnící akcie (dále
 jen převádějící akcionář), pokud zamýšlí převod svých akcií, je povinen o tom
 písemně informovat společnost a všechny ostatní akcionáře zapsané v seznamu
 akcionářů (dále jen oprávnění akcionáři). Nabídka na uzavření smlouvy o
 převodu akcií (dále jen nabídka), stejně jako veškerá další komunikace v rámci
 jednotlivých akceptačních kol ohledně převáděných akcií, musí být mezi
 převádějícím akcionářem, společností a oprávněnými akcionáři činěna vždy
 písemně, a to doporučeným dopisem a zároveň e-mailem, na adresy uvedené v
 seznamu akcionářů. V nabídce musí být uvedeno množství nabízených akcií,
 cena, za kterou jsou nabízeny, její splatnost, která nesmí být kratší než dva (2)
 měsíce od uzavření smlouvy o převodu akcií, a ostatní podmínky převodu včetně
 identifikace zájemce o koupi akcií, nebude-li nabídka akcionáři akceptována.
 Akcionáři mohou akceptovat nabídku nejpozději do tticeti (30) dnů od doručení
 nabídky, a ve stejné lhůtě je oprávněný akcionář povinen písemně uvědomit o
 akceptaci nabídky společnost. Všichni akcionáři mohou uplatnit své předkupní
 právo vždy ke všem akciím, které převádějící akcionář nabízí k převodu. Každý
akcionář, který akceptuje nabídku převádějícího akcionáře, nabude právě takový
počet nabízených akcií, který bude stanoven podle poměru počtu jeho akcií vůči
celkovému počtu akcií držených všemi oprávněnými akcionáři, kteří akceptovali
nabídku převádějícího akcionáře (akcie držené společností nebo na její účet se
do tohoto výpočtu nezahrnují).

5.3. Pokud nedojde k odkoupení všech nabízených akcií postupem podle článku
5.2. výše, je převádějící akcionář oprávněn tyto akcie převést na zájemce
identifikovaného v nabídce, a to za stejných anebo méně výhodných podmínek,
než za jakých nabídl převod oprávněným osobám. V takovém případě ostatní
akcionáři svým hlasováním na valné hromadě podpoří schválení tohoto převodu
akcií, nebrání-li tomu závažné důvody.
5.4. Smlouvu o převodu akcií, které převádějící akcionář nabídl oprávněným
osobám a u nichž oprávněné osoby nevyužily své předkupní právo, je
převádějící akcionář povinen uzavřít nejpozději do šesti měsíců ode dne uplynutí
lhůty pro akceptace nabídky všemi oprávněnými osobami. Neučiní-li tak,
obnovuje se předkupní právo oprávněných osob v plném rozsahu.
5.5. Pokud by převádějící akcionář nedodržel podmínky předkupního práva
oprávněných osob podle tohoto článku stanov, anebo by převedl akcie za
podmínek výhodnějších, než jaké nabídl oprávněným osobám, je tento převod
akcií neplatný.

5.6. Každý oprávněný akcionář, který ve shora uvedeném postupu akceptuje
nabídku, je povinen v akceptaci vždy uvést, jaký maximální počet nabízených
akcií hodlá nabýt.

Údaje platné ke dni: 12. července 2017 06:38  212