Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
2017-0221 5 D 1-2014-944-0009 DODATEK Č. I ke Smlouvě o spolupráci při výstavbě a provozu informačního a reklamního zařízení ze dne 3i. května 2074 polečnost; Kongresové centrum Praha, as. ICO: 63080249 DIČ: Cz 63080249 Sídlo: 5. května 1640/65, Nusle, 140 00 Praha 4 Bankovní spojení: Komerční banka, as. Č.ú.: 6502790257/0100, IBAN: CZO5O 1000000006502790257, BIC: KOMBCZPPXXX Zastoupená: Ing. Radimem Haluzou, předsedou představenstva, a Michaelou Pobořilovou, místopředsedou představenstva Zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 3275 (aktuální výpis z obchodního rejstříku tvoří přílohu č. 1 tohoto dodatku) (dále také jen „KCP‘) na straně jedné, a Společnost: QEEP, a.s. ICO: 25945432 DIČ: CZ 25945432 Sídlo: Králův Dvůr, Nad Stadionem 341/6, PSČ 26701 Bankovní spojení: . u.: BIC: Zastoupená: Ing. Richardem Fuxou, členem představenstva, a Danielem Selicharem, členem představenstva Zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 7583 (aktuální výpis z obchodního rejstříku tvoří přílohu č. 2 tohoto dodatku) (dále také jen „QEEP‘) na straně druhé, (společně dále také jen „smluvní strany‘) Článek I. 1. Dne 31. května 2014 byla mezi smluvními stranami uzavřena smlouva o spolupráci při výstavbě a provozu informačního a reklamního zařízení (dále rovněž jen jako „smlouva‘). 2. Vzhledem k tornu, že se smluvní strany dohodly na změně spolupráce za níže uvedených podmínek, uzavírají tento Dodatek č. 1. Článek II. 1. Smluvní strany se tímto dohodly na následujících změnách smlouvy: V článku V. se vypouští znění odst. 6 a nahrazuíe se tímto zněním: „6 Smluvní strany se dohodly na níže uvedeném postupu v případě, že KCP zajistí pro QEEP nového zájemce (dále jen „Zájemce“) pro odvysÜání reklamních spotů uvedených v či. IV odst. 3 smlouvy (dále jen „spoty‘) na Zařízení: 6.1. V případě, že KCP zprostředkuje QEEP nového Zájemce o odvysílání spotů a Zájemce následně uzavře smlouvu přímo s QEEP, zaplatí QEEP KCP za zprostředkování takového Zájemce provizi ve výši z konečné ceny zaplacené QEEP Zájemcem na bankovní účet QEEP. Strana I z 2 2017-02215 D 1-2014-944-0009 K prokázání zprostředkování Zájemce předá KCP kontakt na Zájemce prostřednictvím e-mailu QEEP, který přetí e-mailu následně potvrdí nebo uvede, že se jedná ve vztahu k tomuto Zařízení již o klienta QEEP nebo společnosti BigMedia spol. s r.o., Ičo: 26479451. 6.2. V případě, že Zájemce objedná odvysílání spotů přímo u KCP a KCP uzavře objednávku s QEEP, zaplatí QEEP KCP provizi ve výši 70 % z částky, která bude KCP zaplacena QEEP v souladu s mezi nimi uzavřenou objednávkou. Pro předejití pochybností KCP bere na vědomí, že Zájemce a jeho spot, jakož i vysílací čas apod. musí být QEEP předem výslovně odsouhlaseni. 6.3. Ujednání o provizi dle či. V odst. 6.1 a 6.2 smlouvy se vztahuje pouze na přímé Zájemce a neužUe se na objednávky uzavřené prostřednictvím zprostředkovatelů, mediálních agentur nebo třetích osob. 6.4. QEEP zašle nejpozději do 15 dní od konce příslušného kalendářního čtvrtletí KCP prostřednictvím emaÜu přehled pňjatých plateb od Zájemců za uplynulé kalendářní čtvrtletí dle odst. 6.1 a dále od KCP dle odst. 6.2. 6.5. Provize bude splatná zpětně na základě doručeného řádně vystaveného daňového dokladu se splatností 30 dní ode dne jeho doručení QEEP. Daňový doklad bude KCP vystavován na základě přehledu QEEP s vyčíslením výše provize jednou za kalendářní čtvrtletí poté, co bude výše provize QEEP a KCP vzájemně emailem odsouhlasená. 6.6. Vzáležítostech uzavírání objednávek a odsouhlasování provizí je za a) KCP oprá vněno jednat marketingové oddělení; kontaktní osoby: nebo b) Za QEEP: 2. Ostatní ujednání smlouvy zůstávají beze změny. Článek III. 1. Tento Dodatek č. 7 nabývá účinnosti Unem jeho uveřejnění v registru smluv. Smluvní strany souhlasí s uveřejněním tohoto Dodatku č. 1 v registru smluv dle zákona Č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Uveřejnění učiní KCP. 2. Dodatek č. 1 byl vyhotoven ve třech stejnopisech, z nichž KCP obdrží 2 paré a QEEP 1 paré. 3. Smluvní strany prohlašují, že tento Dodatek Č. 1 byl uzavřen po vzájemném předchozím projednání, nikoliv v tísni či za nápadně nevýhodných podmínek, Dodatek č. J si přečetly a s jeho obsahem výslovně souhlasí. VPrazy.d]e: J -i,‘J V Praze dne: ‘ ‘ř - Ing. Radim Haluza Ing. Richard Fuxa předse představenstva člen představenstva K re o é centrum Praha, as. QEEP, as. JUDr. Michaela Robořilová Daniel Selichar místopředseda představenstva člen představenstva Kongresové centrum Praha, as. QEEP, a.s. Strana 2 z 2 (Jo44 .7 Tento výpis z veřejných rejstřfků elektronicky podepsal “MĚSTSKÝ SOUD V PRAZE [lČ 00215660]‘ dne 12.7.2017v 10:52:40. EPV1d:H7pJhrBpmwo3Eab+mYOBig Výpis z obchodního rejstříku, vedeného Městským soudem v Praze oddíl B, vložka 3275 Datum vzniku a zápisu: 1. července 1995 Spisová značka: B 3275 vedená u Městského soudu v Praze Obchodní firma: Kongresové centrum Praha, a.s. Sídlo: 5. května 1640/65, Nusle, 140 00 Praha 4 Identifikační číslo: 630 80 249 Právní forma: Akciová společnost Předmět podnikání: zajišt‘ování kongresů, sympozií, veletrhů, výstav a dalších ob dobných společenských akcí zajišt‘ování uměleckých a kulturních akcí hostinská činnost Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách J až 3 živnostenského zákona pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor Statutární orgán - představenstvo: Člen představenstva: Mgr. DANIEL ŠTĚPÁN, dat. nar. 30. září 1970 Bubenská 1377/37, Holešovice, 170 00 Praha 7 Den vzniku členství: 23. února 2015 Člen představenstva: Mgr. MICHAL JORDÁN, dat. nar. 12. října 1977 Lesní 109/32, Slatina, 351 01 Františkovy Lázně Den vzniku členství: 23. února 2015 Člen představenstva: Ing. IVANA PROSECKÁ, dat. nar. 19. srpna 1960 Dlouhá 610/4, Staré Město, 110 00 Praha 1 Den vzniku členství: 23. února 2015 Předseda představenstva: Ing. RADIM HALUZA, dat. nar. 4. října 1974 Vinohradská 1596/29, Vinohrady, 120 00 Praha 2 Den vzniku funkce: 23. února 2015 Den vzniku členství: 23. února 2015 místopředseda představenstva: MICHAELA ROBO ŘILOVÁ, dat. nar. 3. dubna 1985 Barvířka 163, 756 63 Krhová Den vzniku funkce: 8. listopadu 2016 Den vzniku členství: 8. listopadu 2016 Počet členů: 5 Způsob jednání: Jménem společnosti je oprávněno ve všech věcech jednat představenstvo jako statutární orgán společnosti. Za představenstvo jedná navenek jménem společnosti společně předseda představenstva nebo místopředseda představenstva a jeden člen představenstva. Podepisování za společnost se děje tak, že k vytištěné, napsané nebo jinak zobrazené obchodní firmě společnosti připojí oprávněné osoby svůj podpis. Dozorčí rada: Údaje platné ke dni: 12. července 2017 06:38 1/2 oddíl B, vložka 3275 předseda dozorčí Ing. JAROSLAV UNGERMAN, CSc., dat. nar. 13. ledna 1952 rady: Kunínova 1720/3, Chodov, 149 00 Praha 4 Den vzniku funkce: 20. června 2014 Člen dozorčí rady: Den vzniku členství: 21. května 2014 Člen dozorčí rady: Ing. JIŘÍ OPLETAL, dat. nar. 18. září 1966 K Úvozu 492, 250 92 Šestajovice Člen dozorčí rady: Den vzniku členství: 8. prosince 2014 Člen dozorčí rady: Mgr. IVA KOTVOVÁ, dat. nar. 8. června 1959 Branická 572/9, Braník, 147 00 Praha 4 člen dozorčí rady: Den vzniku členství: 23. února 2015 Počet členů: PhDr., Ing. ZDENKA KLAPALOVÁ, CSc, dat. nar. 15. srpna 1959 Akcie: Sázavská 749/22, Vinohrady, 120 00 Praha 2 Základní kapitál: Den vzniku členství: 23. února 2015 Ostatní skutečnosti: ADAM KOČÍK, M BA., dat. nar. 3. ledna 1976 Ve Stráži 374, 252 44 Psáry Den vzniku členství: 23. února 2015 ADRIANA KRNÁČOVÁ, dat. nar. 26. září 1960 Raisova 806/3, Bubeneč, 160 00 Praha 6 Den vzniku členství: 20. června 2016 6 368 ks akcie na jméno v zaknihované podobě ve jmenovité hodnotě 10 000 000,- Kč 3 680 000 000,- Kč Splaceno: 100% Společnost je právním nástupcem příspěvkové organizace Palác kultury. Obchodní korporace se podřídila zákonu jako celku postupem podle 777 odst. 5 zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech. Údaje platné ke dni: 12. července 2017 06:38 2J2 oddíl 5, vložka 3275 předseda dozorčí Ing. JAROSLAV UNGERMAN, CSc., dat. nar. 13. ledna 1952 rady: Kunínova 1720/3, Chodov, 149 00 Praha 4 Den vzniku funkce: 20. června 2014 Člen dozorčí rady: Den vzniku členství: 21. května 2014 Člen dozorčí rady: Ing. JIŘÍ OPLETAL, dat. nar. 18. září 1966 Člen dozorčí rady: K Úvozu 492, 250 92 Šestajovice Den vzniku členství: 8. prosince 2014 Člen dozorčí rady: Mgr. IVA KOTVOVÁ, dat. nar. 8. června 1959 člen dozorčí rady: Branická 572/9, Braník, 147 00 Praha 4 Den vzniku členství: 23. února 2015 Počet členů: Akcie: PhDr., Ing. ZDENKA KLAPALOVÁ, CSc, dat. nar. 15. srpna 1959 Základní kapitál: Sázavská 749/22, Vinohrady, 120 00 Praha 2 Ostatní skutečnosti: Den vzniku členství: 23. února 2015 ADAM KOČÍK, M BA., dat. nar. 3. ledna 1976 Ve Stráži 374, 252 44 Psáry Den vzniku členství: 23. února 2015 ADRIANA KRNÁČOVÁ, dat. nar. 26. září 1960 Raisova 806/3, Bubeneč, 160 00 Praha 6 Den vzniku členství: 20. června 2016 6 368 ks akcie na jméno v zaknihované podobě ve jmenovité hodnotě 10 000 000,- Kč 3 680 000 000,- Kč Splaceno: 100% Společnost je právním nástupcem příspěvkové organizace Palác kultury. Obchodní korporace se podřídila zákonu jako celku postupem podle 777 odst. 5 zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech. Údaje platné ke dni: 12. července 2017 06:38 2/2 2 Tento výpis z veřejných rejstříků elektronicky podepsal MĚSTSKÝ SOUD V PRAZE [IČ 00215660] dne 12.7.2017v 10:43:43. EPV1d:vwp9lhVqpKAIrZtfl7FjPQ Výpis z obchodního rejstříku, vedeného Městským soudem v Praze oddíl B, vložka 7583 Datum vzniku a zápisu: 14. prosince 2000 Spisová značka: B 7583 vedená u Městského soudu v Praze Obchodní firma: QEEP, a.s. Sídlo: Králův Dvůr, Nad Stadionem 341/6, PSČ 26701 Identifikační číslo: 259 45 432 Právní forma: Akciová společnost Předmět podnikání: Poskytování tělovýchovných a sportovních služeb v oblasti turistiky, potápění, lyžování a motosportu Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona Předmět činnosti: Pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor Statutární orgán - představenstvo: člen představenstva: DANIEL SELICHAR, dat. nar. 1. srpna 1975 Krajníkova 530, 252 29 Dobřichovice Den vzniku členství: 29. června 2012 člen představenstva: Ing. RICHARD FUXA, dat. nar. 6. května 1966 Na Moráni 1313/13, Nové Město, 128 00 Praha 2 Den vzniku členství: 2. července 2015 Způsob jednání: Společnost zastupuje vůči třetím osobám, před soudy a před jinými orgány v celém rozsahu představenstvo, a to oba členové představenstva společně. Každý člen představenstva zastupuje společnost samostatně, pokud (a) hodnota plnění, jež má být poskytnuto kteroukoliv stranou podle smlouvy nebo peněžní závazek vyplývající z příslušné smlouvy nebo jiného právního jednání jakékoliv strany nepřesahuje základní částku bez příslušenství (jistinu) ve výši 500.000,- Kč (slovy pět set tisíc korun českých); nebo (b) se jedná o závazek s opakujícím se plněním na dobu určitou v délce trvání do šesti (6) měsíců. Dozorčí rada: člen dozorčí rady: PAVEL REJCHRT, dat. nar. 4. března 1976 U žlábku 717, Lipence, 155 31 Praha 5 Den vzniku členství: 2. července 2015 člen dozorčí rady: Ing. MAREK PAVLAS, dat. nar. 22. února 1973 Šulcova 1519, Zbraslav, 156 00 Praha 5 Den vzniku členství: 2. července 2015 Akcie: 20 ks kmenové akcie na jméno v listinné podobě ve jmenovité hodnotě 50 000,- Kč Základní kapitál: 1 000 000,- Kč Splaceno: 100% Ostatní skutečnosti: Počet členů statutárního orgánu: 2 Počet členů dozorčí rady: 2 Údaje platné ke dni: 12. července 2017 06:38 1/2 oddĺl B, vložka 7583 Obchodní korporace se podřídila zákonu jako celku postupem podle 777 odst. 5 zákona č. 9012012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech. Stanovy společnosti v článku 5. v odstavcích 5.1. až 5.6. upravují omezení převoditelnosti akcií takto: 5.1. Akcionář je oprávněn převést jakékoli akcie na třetí osobu (nového akcionáře) pouze s předchozím souhlasem valné hromady. 52. Převoditelnost akcií společnosti je dále omezena předkupním právem ve prospěch ostatních akcionářů. Každý akcionář společnosti vlastnící akcie (dále jen převádějící akcionář), pokud zamýšlí převod svých akcií, je povinen o tom písemně informovat společnost a všechny ostatní akcionáře zapsané v seznamu akcionářů (dále jen oprávnění akcionáři). Nabídka na uzavření smlouvy o převodu akcií (dále jen nabídka), stejně jako veškerá další komunikace v rámci jednotlivých akceptačních kol ohledně převáděných akcií, musí být mezi převádějícím akcionářem, společností a oprávněnými akcionáři činěna vždy písemně, a to doporučeným dopisem a zároveň e-mailem, na adresy uvedené v seznamu akcionářů. V nabídce musí být uvedeno množství nabízených akcií, cena, za kterou jsou nabízeny, její splatnost, která nesmí být kratší než dva (2) měsíce od uzavření smlouvy o převodu akcií, a ostatní podmínky převodu včetně identifikace zájemce o koupi akcií, nebude-li nabídka akcionáři akceptována. Akcionáři mohou akceptovat nabídku nejpozději do třiceti (30) dnů od doručení nabídky, a ve stejné lhůtě je oprávněný akcionář povinen písemně uvědomit o akceptaci nabídky společnost. Všichni akcionáři mohou uplatnit své předkupní právo vždy ke všem akciím, které převádějící akcionář nabízí k převodu. Každý akcionář, který akceptuje nabídku převádějícího akcionáře, nabude právě takový počet nabízených akcií, který bude stanoven podle poměru počtu jeho akcií vůči celkovému počtu akcií držených všemi oprávněnými akcionáři, kteří akceptovali nabídku převádějícího akcionáře (akcie držené společností nebo na její účet se do tohoto výpočtu nezahrnují). 5.3. Pokud nedojde k odkoupení všech nabízených akcií postupem podle článku 5.2. výše, je převádějící akcionář oprávněn tyto akcie převést na zájemce identifikovaného v nabídce, a to za stejných anebo méně výhodných podmínek, než za jakých nabídl převod oprávněným osobám. V takovém případě ostatní akcionáři svým hlasováním na valné hromadě podpoří schválení tohoto převodu akcií, nebrání-li tornu závažné důvody. 5.4. Smlouvu o převodu akcií, které převádějící akcionář nabídl oprávněným osobám a u nichž oprávněné osoby nevyužily své předkupní právo, je převádějící akcionář povinen uzavřít nejpozději do šesti měsíců ode dne uplynutí lhůty pro akceptace nabídky všemi oprávněnými osobami. Neučiní-li tak, obnovuje se předkupní právo oprávněných osob v plném rozsahu. 5.5. Pokud by převádějící akcionář nedodržel podmínky předkupního práva oprávněných osob podle tohoto článku stanov, anebo by převedl akcie za podmínek výhodnějších, než jaké nabídl oprávněným osobám, je tento převod akcií neplatný. 5.6. Každý oprávněný akcionář, který ve shora uvedeném postupu akceptuje nabídku, je povinen v akceptaci vždy uvést, jaký maximální počet nabízených akcií hodlá nabýt. Údaje platné ke dni: 12. července 2017 06:38 2J2 oddíl B, vložka 7583 Obchodní korporace se podřídíla zákonu jako celku postupem podle 777 odst. 5 zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech. Stanovy společnosti v článku 5. v odstavcích 5.1. až 5.6. upravují omezení převoditelnosti akcií takto: 5.1. Akcionář je oprávněn převést jakékoli akcie na třetí osobu (nového akcionáře) pouze s předchozím souhlasem valné hromady. 5.2. Převoditelnost akcií společnosti je dále omezena předkupním právem ve prospěch ostatních akcionářů. Každý akcionář společnosti vlastnící akcie (dále jen převádějící akcionář), pokud zamýšlí převod svých akcií, je povinen o tom písemně informovat společnost a všechny ostatní akcionáře zapsané v seznamu akcionářů (dále jen oprávnění akcionáři). Nabídka na uzavření smlouvy o převodu akcií (dále jen nabídka), stejně jako veškerá další komunikace v rámci jednotlivých akceptačních kol ohledně převáděných akcií, musí být mezi převádějícím akcionářem, společností a oprávněnými akcionáři činěna vždy písemně, a to doporučeným dopisem a zároveň e-mailem, na adresy uvedené v seznamu akcionářů. V nabídce musí být uvedeno množství nabízených akcií, cena, za kterou jsou nabízeny, její splatnost, která nesmí být kratší než dva (2) měsíce od uzavření smlouvy o převodu akcií, a ostatní podmínky převodu včetně identifikace zájemce o koupi akcií, nebude-li nabídka akcionáři akceptována. Akcionáři mohou akceptovat nabídku nejpozději do tticeti (30) dnů od doručení nabídky, a ve stejné lhůtě je oprávněný akcionář povinen písemně uvědomit o akceptaci nabídky společnost. Všichni akcionáři mohou uplatnit své předkupní právo vždy ke všem akciím, které převádějící akcionář nabízí k převodu. Každý akcionář, který akceptuje nabídku převádějícího akcionáře, nabude právě takový počet nabízených akcií, který bude stanoven podle poměru počtu jeho akcií vůči celkovému počtu akcií držených všemi oprávněnými akcionáři, kteří akceptovali nabídku převádějícího akcionáře (akcie držené společností nebo na její účet se do tohoto výpočtu nezahrnují). 5.3. Pokud nedojde k odkoupení všech nabízených akcií postupem podle článku 5.2. výše, je převádějící akcionář oprávněn tyto akcie převést na zájemce identifikovaného v nabídce, a to za stejných anebo méně výhodných podmínek, než za jakých nabídl převod oprávněným osobám. V takovém případě ostatní akcionáři svým hlasováním na valné hromadě podpoří schválení tohoto převodu akcií, nebrání-li tomu závažné důvody. 5.4. Smlouvu o převodu akcií, které převádějící akcionář nabídl oprávněným osobám a u nichž oprávněné osoby nevyužily své předkupní právo, je převádějící akcionář povinen uzavřít nejpozději do šesti měsíců ode dne uplynutí lhůty pro akceptace nabídky všemi oprávněnými osobami. Neučiní-li tak, obnovuje se předkupní právo oprávněných osob v plném rozsahu. 5.5. Pokud by převádějící akcionář nedodržel podmínky předkupního práva oprávněných osob podle tohoto článku stanov, anebo by převedl akcie za podmínek výhodnějších, než jaké nabídl oprávněným osobám, je tento převod akcií neplatný. 5.6. Každý oprávněný akcionář, který ve shora uvedeném postupu akceptuje nabídku, je povinen v akceptaci vždy uvést, jaký maximální počet nabízených akcií hodlá nabýt. Údaje platné ke dni: 12. července 2017 06:38 212