Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2760598: KDP Podpora sociálních služeb 2017 - RYBKA - Tábor

Příloha KUJCP01GMX9Z.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        v                                                                                      *KUJCP01GMX9Z*

                                                                                       KUJCP01GMX9Z

                                               Smlouva o poskytnutí dotace
                                                     č. SDO/OSOV/212/17

            uzavřená ve smyslu § 159 a násl. zákona 6. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
       a § 10a odst. 5 zakona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších

                                                                            předpisů

                                                                             I.
                                                                   Obecná ustanovení

       1. Zastupitelstvo Jihočeského kraje rozhodlo na základě podané žádosti o poskytnutí dotace svým
            usnesemm c. 239/2017/ZK-7 ze dne 22. 6. 2017 podle § 36 písm. c) zákona č. 129/2000 Sb., o krajích
            (krajské zřízeni), ve znění pozdějších předpisů, v souladu se zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových
            pravid ech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o rozpočtových
            pravidlech ) a ve smyslu směrnice Zastupitelstva Jihočeského kraje č. SM/107/ZK, Zásady Jihočeského
            kraje pro poskytovaní veřejné finanční podpory a Pravidel Krajského dotačního programu na podporu
            sociálních služeb pro rok 2017 (dále jen „Pravidla"), o poskytnutí dotace ve výši a za podmínek dále
            uvedených v této smlouvě.

            Krajský dotační program na podporu sociálních služeb pro rok 2017 (dále jen „program") je nastaven
           v souladu se zákonem č^ 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
           „zákon o sociálních službách") a evropskou legislativou v oblasti tzv. veřejné podpory, konkrétně
           v souladu s Rozhodnutím Komise č. 2012/21/EU ze dne 20. prosince 2011 o použití čl 106 odst 2
           bmjouvy o fungování Evropské unie na státní podporu ve formě vyrovnávací platby za závazek veřejné
           služby udelene určitým podnikům pověřeným poskytováním služeb obecného hospodářského zájmu.

                                                                                 II.
                                                       Poskytovatel a příjemce dotace

   1. Poskytovatelem dotace podle této smlouvy je:

   Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
   IČO: 70890650

   kraje°dne22               Dvořákem’ náměstkem hejtmanky, na základě plné moci udělené hejtmankou

   Bankovní účet: 199783072/0300

   dále jako „poskytovatel"

   2. Příjemcem dotace podle této smlouvy je:

   RYBKA - Tábor, z.s., Čsl. armády 925/33, 390 03 Tábor
   IČO: 69113602
   Zastoupený: Ivanou Turkovou, předsedkyní spolku
   Bankovní účet: 189114019/0600

   dále jako „příjemce"

                                                               III.
                   Účel a charakter dotace, doba, v níž má být účelu dosaženo

   1'              je f’Íl?klítnU-tí peněžních Prostředků na podporu sociálních služeb, které jsou poskytovány

       saníístTtníhnCH íéh° ,raJo P-'jemce pnjal závazek veřejné služby dle čl. I. odst. 2 smlouvy akceptací

                ?            .Povereni Jihočeského kraje k poskytování služby obecného hospodářského

       naúzemíkraie/dálP -píp"' .dos!,upn°stl Poskytování sociální služby v rozsahu základních činností

                , - Ld ® ,Povereni )- a t0 na dobu čerpání dotace dle této smlouvy a pro všechny druhy
       sociálních služeb, na ktere je dle této smlouvy dotace poskytována.             yy

   2'  d„otace j® spolufinancování neinvestičních nákladů souvisejících se zajišťováním základních

       drnlí n^PP ”0VanwS-TlníCu SlUŽeb uvedených v fil- 'V- odst. 1 smlouvy, a to pouze v rozsahu
       dle platného Poverem. Vyčet a charakteristiky základních činností jsou uvedené v zákoně o sociálních

                                  1
    službách a rozsah úkonů je stanovený ve vyhlášce č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá
    ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

3. Dotace je příjemci poskytována z rozpočtu poskytovatele jako součást vyrovnávací platby za plnění
    závazku veřejné služby. Dotace se poskytuje jako neinvestiční.

4. Peněžní prostředky dotace nesmí příjemce poskytnout jiným právnickým nebo fyzickým osobám, pokud
    nejde o úhrady spojené s realizací podporované činnosti, na kterou byly poskytnuty a smí je zároveň
    použít jen k účelu, který je upraven v čl. III. odst. 2 smlouvy a v čl. IV. odst. 1 smlouvy.

5. Dotace se neposkytuje:
     a) na zajištění fakultativních činností (§ 35 odst. 4 zákona o sociálních službách),
     b) na úhradu nákladů na zdravotní péči poskytovanou podle § 36 zákona o sociálních službách,
           tato péče je hrazena podle § 17a zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění, ve znění
           pozdějších předpisů.

6. Podporovaná činnost bude realizována v termínu od 1. 1. 2017 do 30. 11. 2017, přičemž toto datum
    je konečným termínem, kdy má být dosaženo účelu dotace.

                                                                         IV.
                                                    Výše dotace a vyplacení dotace

1. Dotace je poskytována:
    a) pro druh sociální služby: sociálně aktivizační služby pro seniory a osoby se zdravotním postižením,
          identifikátor: 6991625, v rozsahu dle Pověření č. OSVZ/121/2016, Příloha č. 1, ve znění pozdějších
          dodatků, ve výši 237.800 Kč.

2. Dotace bude poskytnuta v celkové výši 237.800 Kč bezhotovostním převodem z účtu poskytovatele
    na účet příjemce, uvedený v žádosti, nejpozději do 2 měsíců od účinnosti této smlouvy.

                                                                          V.
                                                              Ustanovení o DPH

1. Sociální služby dle čl. IV smlouvy jsou osvobozeny od daně z přidané hodnoty (dále jen ,,DPH“) dle § 59
     zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů., tzn. nelze uplatnit
     nárok na odpočet DPH na vstupu. Případná registrace příjemce jako plátce DPH nemá žádný vliv
     na výši dotace ani na její čerpání.

                                                                         VI.
                                                   Uznatelné a neuznatelné náklady

1. Příjemce je oprávněn použít dotaci pouze na úhradu uznatelných nákladů souvisejících se zajišťováním
    základních činností při poskytování sociálních služeb uvedených v čl. IV odst. 1 této smlouvy na území
    Jihočeského kraje a v souladu s Pravidly.

2. Náklady jsou uznatelné pro čerpání dotace tehdy, pokud splňují mimo výše uvedené i následující obecná
    hlediska, zejména musí:
     a) být nezbytné pro zajištění sociální služby a vyhovovat zásadám zdravého finančního řízení,
           především efektivnosti (získané hodnoty musí odpovídat vynaloženým finančním prostředkům),
           opodstatněnosti a hospodárnosti (nesmí přesáhnout obvyklou výši v daném místě a čase),

     b) časově a věcně souviset s obdobím, na které je dotace poskytnuta, musí být doloženy průkaznými
           prvotními účetními doklady a vedeny v účetnictví příjemce.

3. Za uznatelné osobní náklady se považují náklady na zaměstnance zajišťující činnost zařízení sociální
    služby či poskytování sociální služby (např. vedoucí, administrativní a provozní pracovníci) a náklady
    na zaměstnance, kteří vykonávají odbornou činnost v sociálních službách podle § 115 odst. 1 zákona
    o sociálních službách. Uznatelné osobní náklady jsou náklady na mzdy / platy (včetně odměn), ostatní
    osobní náklady (dohody o pracovní činnosti, dohody o provedení práce), náhrady mzdy/platu
    za dočasnou pracovní neschopnost, zákonné odvody na sociální a zdravotní pojištění hrazené
    zaměstnavatelem a zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele za škodu při pracovním úrazu
    nebo nemoci z povolání.

                                                                  2
4. Za uznatelné provozní naklady se považují náklady na drobný dlouhodobý hmotný majetek s pořizovací
    cenou do 40 tis Kc včetně a dobou použitelnosti více než rok, energie (teplo, elektrická energie, plyn)
    najemne za nebytové prostory popř. budovu nebo bytové jednotky a náklady na tuzemské vzdělávání
    pracovníku v primé péči k obnovení, upevnění a doplnění kvalifikace nutné k zabezpečení základních
    činnosti podporované sociální služby (max. 25 tis. Kč pro jednu sociální službu).

5. Za neuznatelné náklady se považují jiné náklady než náklady uvedené v odstavcích 3 a 4 a náklady
    ktere nesouvisí s poskytováním základních činností pro daný druh podporované sociální služby na území

    Jinoceskeho kraje nebo nejsou uvedené v rozpočtu v žádosti, či přesahují částky v rozpočtu uvedené
    nebo vznikly mimo stanovené období.

6. Příjemce je povinen zajistit oddělené účtování nákladů a výnosů souvisejících s poskytnutou dotací

    Fri čerpaní dotace je příjemce povinen zajistit, aby na stejný náklad nedocházelo k duplicitnímu čerpání
    hnancmch prostředku z více zdrojů.

7' ^erPáni d°ta^e v jednotlivých položkách rozpočtu každé služby nesmí přesáhnout částky uvedené

    pro tyto položky v zadost! o dotaci ve sloupci "Požadavek na dotaci z Krajského dotačního programu"
    v případe ze tyto částky byly v průběhu hodnocení žádosti korigovány poskytovatelem z důvodu jejich
    neuznatelnosť nebo nadhodnocení, pak nesmí přesáhnout částky po korekcích. Změny v čerpání dotace
    u jednotlivých položek se nepřipouští.

8. V přípádě, že v rámci podporované činnosti budou zadávány veřejné zakázky, je příjemce povinen

    postupovat podle zakona c. 134/2016 Sb„ o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů

    iílwTc”2* ? CLZadáV?n' veřejných ukázek") V případě, že se jedná o zakázky malého rozsahu,

    částku inn nnřT  P°uzev obecných zásadách, je povinen příjemce u plnění přesahujících

    částku 100.000- Kc bez DPH, ktere jsou zvíce než 50 % financované z dotace, provést výběr

    dodavatele v jednoduchém výběrovém řízení. Nabídky musí být vyžádány nejméně u 3 dodavatelů

    o llCírnaíl? ™SI ř* učm!ny P|semně (např. e-mailem, faxem), je nutno pořídit písemný záznam

            dodavatele, lze rovněž využít ceníky zveřejněné na internetu. Záznam z výběrového řízení

    yč®í"® cenovych nabídek nebo průzkumů a korespondence musí být uloženy u dokumentace

    k podporované činnosti a spolu s ní archivovány.

9' Sn°Vení °dsí!vce ® neplatí' má-N Př'jemce vlastní pravidla pro zadávání veřejných zakázek-

  ~1 ^ předložit a drioolionžSitedHondHrSžeUnPiUJpeodmínekí"s0/ta1’noNvaevnýýzcvhuzáPkoosnkyetmovoatveeleřejjenýpcřhíjezmakcáezkpáocvhineanjethaotoppraravivdildyl.a kraji

                                          VII.
                     Vyúčtování a vypořádání dotace

1'          í.d0tac® Pravede Příjemce nejpozději do 14. 12. 2017. Vyúčtování dotace je prokázání

    čerpám dotace doklady o uskutečněných uznatelných nákladech v souladu s Pravidly. Součástí

            J6t - pr®hled ,vš®ch dokladů ° uskutečněných uznatelných nákladech vztahujících

    úřPtní  16 í°?^a.5 f0rm°U Učetní sestavy’ a tabulka “Osobní náklady". Požadavky na obsah

    - H? - tSt y - tabuka ,0sobni náklady" jsou uvedeny v Příloze č. 4 Pravidel. Příjemce dotace dále

    předloží kopie všech účetních dokladů vztahujících se k poskytnuté dotaci.

2' nnHní-H-!á - d0t®C? P°dléhá finančnímu vypořádání. Příjemce provede finanční vypořádání
    DřehKf  UC® OVyr" znakem 3.89- a to nejpozději do 14.12. 2017. Finanční vypořádání je sestavení

    p ehledu čerpaní finančních prostředků z dotace včetně vrácení nevyužitých finančních prostředků
                                   Vrřádán'JS UVeden v Př"oze č- 5 Pravidel- Pok“d P«Jem ™"e^ZST„y

    prostředky dotace na stenoveny ucel je povinen vrátil poskytovateli nevyčerpanou částku nejpozděí

    hňilm 2?1? bezhofovoistinimi Převodem na učet poskytovatele uvedený v ČI. II. smlouvy s variabilním

    TT’ iwdeIníttiSfikřáTtoru dané soJcaiká?lníbsylaužbdyo.taZcae uPhroasduunvuratatkýa vseelhsůptěecsifpiclaktýnmostsi ysme bpoolevamž,ujketetarýkobvuádpelaotbdapokvtíedraát

    bude pnpsana na učet poskytovatele dotace nejpozději v termínu uvedeném v tomto odstavci

3' YyÍS°Váuní doíace sfinanční vypořádání dotace v písemné podobě je příjemce povinen doručit odboru
    sociálních věci Krajského úřadu Jihočeského kraje nejpozději do 14.12. 2017.

                     3
                                                                                                                                                           »

4. V případě rozhodnutí o zrušení registrace příslušné sociální služby podle § 82 odst. 3 zákona
    o sociálních službách v průběhu roku, na který byla dotace poskytnuta, je příjemce povinen
    do 30 kalendářních dnů ode dne ukončení poskytování sociální služby, který je uveden v rozhodnutí
    o zrušení registrace, provést vyúčtování a finanční vypořádání poskytnuté dotace a současně převést
    na účet poskytovatele případnou vrátku dotace.

                                                                         Vlil.
                      Povinnosti příjemce při přeměně, insolvenci a likvidaci právnické osoby

1. V případě, že je příjemce právnickou osobou vyjma obce a má dojít k jeho přeměně podle příslušného
    zákona a příjemce má být zanikající právnickou osobou, má povinnost tuto skutečnost oznámit
    s dostatečným předstihem poskytovateli s žádostí o udělení souhlasu s přechodem práv a povinností
    z tohoto smluvního vztahu na právního nástupce. Přitom musí respektovat, že každá taková skutečnost
    musí být projednána v tom orgánu poskytovatele, který schválil poskytnutí dotace a smlouvu o jejím
    poskytnutí.

2. K žádosti o udělení souhlasu podle odst. 1 musí příjemce prokázat příslušnými dokumenty, že práva
    a povinnosti z tohoto smluvního vztahu přejdou na právního nástupce a právní nástupce se zavazuje tyto
    povinnosti plnit (např. projekt fúze). Poskytovatel je oprávněn si vyžádat dodatečné podklady, pokud
    z dodaných podkladů nebude tato skutečnost vyplývat.

3. V případě, že poskytovatel žádosti vyhoví, spraví o tom bez zbytečného odkladu příjemce po projednání
    v příslušném orgánu poskytovatele a uzavře dodatek ke smlouvě, který bude obsahovat popis a důvod
    jeho uzavření s ohledem na přeměnu příjemce.

4. V případě, že žádosti poskytovatel nevyhoví, bezodkladně o tom spraví příjemce po projednání
    v příslušném orgánu poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn posoudit dosavadní naplnění účelu
    smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případě má příjemce
    povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou
    poskytovatele.

5. V případě, že je příjemce příspěvkovou organizací jiného územního samosprávného celku, je povinen
    při sloučení, splynutí či rozdělení postupovat obdobně podle odstavce 1 (doložení např. formou usnesení
    zastupitelstva územně samosprávného celku). Poslední věta odstavce 2 platí obdobně.

6. V případě, že příslušný soud rozhodl o úpadku příjemce nebo má být příjemce zrušen s likvidací,
    je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn posoudit
    dosavadní naplnění účelu smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém
    případě má příjemce povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě
    stanovené výzvou poskytovatele. Zároveň je povinen bezodkladně oznámit insolvenčnímu správci
    či likvidátorovi příjemce, že tento přijal dotaci z rozpočtu poskytovatele a váže ho povinnost vyplacenou
    dotaci vrátit zpět do rozpočtu poskytovatele.

                                                                          IX.
                                         Výpověď smlouvy a porušení rozpočtové kázně

1. Poskytovatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět z důvodů na straně příjemce, a to zejména v případě,
    že po uzavření této smlouvy nastane nebo vyjde najevo skutečnost, která poskytovatele opravňuje dotaci
    nebo její část odejmout. Takovou skutečností je například zjištění poskytovatele, že údaje, které mu sdělil
    příjemce, a které měly vliv na rozhodnutí o poskytnutí dotace, jsou nepravdivé.

2. Výpovědní lhůta je 10 dní a začíná běžet dnem doručení písemné výpovědi příjemci.

3. V písemné výpovědi poskytovatel uvede zjištěné skutečnosti, které jej prokazatelně vedly k výpovědi
    smlouvy, a vyzve příjemce k vrácení celé dotace nebo její části, pokud již byly peněžní prostředky
    poskytnuty. Příjemce je povinen vrátit tyto prostředky do 15 dnů od ukončení smlouvy na účet poskytovatele
    uvedený ve výpovědi. Pokud tyto prostředky ještě nebyly převedeny na účet příjemce, přestože byla
    uzavřena smlouva, má poskytovatel právo je neposkytnout.

4. V případě porušení povinností stanovených pro čerpání dotace, zjištěných na základě provedené
    kontroly, může být příjemce vyzván k provedení opatření k nápravě zjištěného pochybení tehdy, jestliže

                                                                          4
porušil méně závažnou podmínku, u které je stanovena možnost sníženého odvodu dle odst 5 tohoto
ustanovení. V rozsahu, v jakém příjemce provedl opatření k nápravě, platí, ze nedošlo k porušeni

rozpočtové kázně.

5. Nižší odvod za pochybení při čerpání dotace a nesplnění podmínek veřejnoprávní smlouvy je stanoven

v těchto případech:                                                _                 .

a) za nedodržení termínů jednotlivých administrativních úkonů příjemce, jejichž povaha umožňuje

nápravu v náhradní lhůtě až do výše 5% dotace,

b) za nedoložení všech požadovaných podkladů k vyúčtování až do výše 5% dotace,   _

c) za nedodržení termínu odevzdání vyúčtování až do výše 5% z dotace; toto neplatí, pokud příjemce

     prokáže, že k nedodržení termínu došlo z reálných a objektivních důvodů,^
d) za nedodržení případně nastavených kritérií poskytnuté dotace - poměrná cast celkové podpory

k naplněným kritériím,

e) za porušení zákona o veřejných zakázkách:

1. neprovedení výběrového řízení 100% výdajů této zakázky

2. diskriminace při výběrovém řízení 10 - 25% výdajů této zakázky

3. dělení předmětu zakázky 10 - 25% výdajů této zakázky               . , .. ...     .. .

4. nezveřejnění veřejné zakázky zákonem stanoveným způsobem 5/o yydaju teto zakaz y

(např. nezveřejnění smlouvy na veřejnou zakázku malého rozsahu, jejíž cena přesáhne

500 000 Kč bez DPH atd.)                                                          ,0^1™
5. méně závažná porušení při zadávání veřejných zakázek az do vyse 5/o výdajů teto zakázky

          (např. nedodržení zákonem stanovených lhůt atd.).
f) za porušení povinnosti uvedené v čl. VI odst. 8 a 9 této smlouvy 100% výdajů zakázky.
 Jednotlivá porušení zákona o zadávání veřejných zakázek se nesčítají, ale krácení uznatelných výdajů

se posuzuje podle nejzávažnějšího pochybení ve stejné zakázce.

6. V případě, kdy není možné postupovat podle odst. 4 a 5 tohoto ustanovení, může vyzvat poskytovatel
       příjemce k vrácení dotace nebo její části, zjistí-li, že příjemce dotace porušil povinnost, která souvisí
       s účelem, na který byly peněžní prostředky poskytnuty, nedodržel účel dotace nebo podmínku^ za ktere
       byla dotace poskytnuta, a u níž není možné vyzvat k provedení opatření k nápravě a není mozne uložit
       snížený odvod. V rozsahu, v jakém vrátil příjemce dotaci nebo její část, platí, ze nedošlo k porušeni

       rozpočtové kázně.

7. V případě, že příjemce bude vyzván k vrácení dotace nebo její poměrné části a svou povinnost k jejímu
       vrácení nesplní v jemu stanovené náhradní lhůtě, bude považována nečinnost příjemce za porušeni

       rozpočtové kázně ve formě zadržení dotace.

8. Porušení jiných povinností příjemce než těch, které jsou upraveny v odst. 5 tohoto ustanovení
       a v případě, že porušení povinností nebude napraveno dle odst. 4 a 6 tohoto ustanoveni, bude
       považováno za porušení rozpočtové kázně s tím, že bude požadován odvod ve výši neopravneneho
       použití dotace a zároveň i úhrada penále za porušení rozpočtové kázně ve výši 1 promile denne

       ve vztahu k uloženému odvodu.

                                    X.
                          Ostatní ujednání

1. Pokud dojde v průběhu platnosti této smlouvy na straně příjemce ke změně podmínek, za kterých byla
    dotace poskytnuta (včetně změny kontaktní osoby uvedené v žádosti nebo sídla příjemce), je příjemce
    povinen oznámit toto písemně poskytovateli nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy změna

    nastala.

2. Příjemce bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv zřízeného podle zákona
    č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Příjemce prohlašuje, že tato smlouva
    neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb.,
    občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany se dohodly na tom, že uveřejnění

    v registru smluv provede poskytovatel.

3. Příjemce se zavazuje na vlastní náklady zajistit informování veřejnosti o tom, že sociální služba byla
    podpořena peněžními prostředky Jihočeského kraje.

4. Příjemce se zavazuje zajistit umístění znaku, respektive loga Jihočeského kraje na materiálech,

                                              5
propagujících podporu sociálních služeb uvedenou v čl. III. odst. 1 této smlouvy; vhodnost užití krajských
symbolů bude příjemce konzultovat s odborem Kancelář hejtmana, oddělení marketingu a cestovního
ruchu Krajského úřadu Jihočeského kraje, přitom bude postupovat v souladu se směrnicí
č. SM/40/RK - Zásady jednotného vizuálního stylu a pravidla pro užívání symbolů a logotypu
Jihočeského kraje, která je dostupná na http://www.krai-iihoceskv.cz/88/Dravidla směrnice zasadv.htm.
Tato zveřejněná verze směrnice se považuje za součást této smlouvy.

5. Příjemce se zavazuje uchovávat veškeré dokumenty související s čerpáním dotace po dobu 10 let
    po skončení období, na které byla dotace poskytnuta.

6. Poskytovatel je oprávněn provádět u příjemce kontrolu účetnictví, příp. dalších skutečností, v rozsahu
    potřebném k posouzení, zda byla dodržena tato smlouva. Příjemce se zavazuje umožnit poskytovateli
    nebo jím pověřeným osobám provést kdykoli (i v průběhu realizace) komplexní kontrolu postupu
    a výsledků realizace podporované činnosti, včetně použití peněžních prostředků a zpřístupnit
    na požádání veškeré doklady související s realizací podporované činnosti a s plněním této smlouvy.
    Tímto ujednáním nejsou dotčena ani omezena práva kontrolních a finančních orgánů státní správy České
    republiky.
                                                                         XI.
                                                            Závěrečná ujednání

1. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech majících povahu originálu, z nichž každá ze smluvních stran
    obdrží 1 výtisk.

2. Změny a doplňky této smlouvy lze provádět pouze formou písemných číslovaných dodatků, podepsaných
    oběma smluvními stranami. Upřesnění či změny údajů (zejména název, adresa, statutární zástupce, číslo
    bankovního účtu) stačí písemně sdělit poskytovateli dotace a v těchto případech nebude uzavírán
    samostatný dodatek ke smlouvě.

3. V případech neřešených touto smlouvou se užijí Pravidla a směrnice Jihočeského kraje
    č. SM/107/ZK - Zásady Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční podpory, která je dostupná
    na http://www.krai-iihoceskv.cz/88/pravidla směrnice zasadv.htm. Tato Pravidla, zveřejněná směrnice,
    jakož i žádost o poskytnutí finanční podpory se považují za součást této smlouvy. Příjemce prohlašuje,
    že je mu obsah této smlouvy a Zásad pro poskytování veřejné finanční podpory dostatečně jasný
    a jednotlivá ustanovení dostatečně určitá. Pokud existuje rozpor mezi smlouvou a směrnicí, použijí
    se primárně ustanovení smlouvy.

4. Na důkaz výslovného souhlasu s obsahem a všemi ustanoveními této smlouvy a své pravé, svobodné
    a vážné vůle, je tato smlouva po jejím přečtení smluvními stranami vlastnoručně podepsána.

5. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti dnem
    zveřejnění v registru smluv.

V Českých BudějovicíchTdQe-07" 2017  ................ dne JÝ.CJt)/*

                                     Ivana Turková
                                     předsedkyně spolku

                                                     RYBKA- Tábor, i.».
                                                         ČSA925,390 03 Tábor

                                                                      IČO: 691 13 602