Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2760738: KDP Podpora sociálních služeb 2017 - Svaz neslyšících a nedoslýchavých

Příloha KUJCP01GMW7G.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *KUJCP01GMW7G*

                  KUJCP01GMUI7G

                                         Smlouva o poskytnutí dotace
                                               č. SDO/OSOV/217/17

      uzavřená ve smyslu § 159 a násl. zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
 a § 10a odst. 5 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších

                                                                      předpisů

                                                                               I.
                                                             Obecná ustanovení

1. Zastupitelstvo Jihočeského kraje rozhodlo na základě podané žádosti o poskytnutí dotace svým
      usnesením č. 239/2017/ZK-7 ze dne 22. 6. 2017 podle § 36 písm. c) zákona č. 129/2000 Sb., o krajích
      (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů, v souladu se zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových
      pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o rozpočtových
     pravidlech11) a ve smyslu směrnice Zastupitelstva Jihočeského kraje č. SM/107/ZK, Zásady Jihočeského
     kraje pro poskytování veřejné finanční podpory a Pravidel Krajského dotačního programu na podporu
     sociálních služeb pro rok 2017 (dále jen „Pravidla11), o poskytnutí dotace ve výši a za podmínek dále
     uvedených v této smlouvě.

2. Krajský dotační program na podporu sociálních služeb pro rok 2017 (dále jen „program11) je nastaven
     v souladu se zákonem č^ 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
     „zákon o sociálních službách11) a evropskou legislativou v oblasti tzv. veřejné podpory, konkrétně
     v souladu s Rozhodnutím Komise č. 2012/21/EU ze dne 20. prosince 2011 o použití čl. 106 odst. 2
     Smlouvy o fungování Evropské unie na státní podporu ve formě vyrovnávací platby za závazek veřejné
     služby udělené určitým podnikům pověřeným poskytováním služeb obecného hospodářského zájmu.

                                                                          II.
                                                    Poskytovatel a příjemce dotace

1. Poskytovatelem dotace podle této smlouvy je:

Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
IČO: 70890650
Zastoupený: Mgr. Zdeňkem Dvořákem, náměstkem hejtmanky, na základě plné moci udělené hejtmankou
kraje dne 22. 6. 2017
Bankovní účet: 199783072/0300

dále jako „poskytovatel“

2. Příjemcem dotace podle této smlouvy je:

Svaz neslyšících a nedoslýchavých osob v ČR, z.s., Poradenské centrum Tábor, p.s., Kvapilova 2289

390 03 Tábor                                                                                       ’

IČO: 71252215

Zastoupený: Bc. Ivanou Entlicherovou, ředitelkou

Bankovní účet: 196117752/0300

dále jako „příjemce “

                                                                          III.
                               Účel a charakter dotace, doba, v níž má být účelu dosaženo

1. Účelem dotace je poskytnutí peněžních prostředků na podporu sociálních služeb, které jsou poskytovány
    na území Jihočeského kraje. Příjemce přijal závazek veřejné služby dle čl. I. odst. 2 smlouvy akceptací
    samostatného dokumentu Pověření Jihočeského kraje k poskytování služby obecného hospodářského
    zajmu, konkrétně k zajištěni dostupnosti poskytování sociální služby v rozsahu základních činností
    na území kraje (dále jen Pověření11), a to na dobu čerpání dotace dle této smlouvy a pro všechny druhy
    sociálních služeb, na které je dle této smlouvy dotace poskytována.

2. Účelem dotace je spolufinancování neinvestičních nákladů souvisejících se zajišťováním základních
    činností při poskytování sociálních služeb uvedených v čl. IV. odst. 1 smlouvy, a to pouze v rozsahu

                                                                          1
     dle platného Pověření. Výčet a charakteristiky základních činností jsou uvedené v zákoně o sociálních
     službách a rozsah úkonů je stanovený ve vyhlášce č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá
     ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

3. Dotace je příjemci poskytována z rozpočtu poskytovatele jako součást vyrovnávací platby za plnění
     závazku veřejné služby. Dotace se poskytuje jako neinvestiční.

4. Peněžní prostředky dotace nesmí příjemce poskytnout jiným právnickým nebo fyzickým osobám, pokud
     nejde o úhrady spojené s realizací podporované činnosti, na kterou byly poskytnuty a smí je zároveň
     použít jen k účelu, který je upraven v čl. III. odst. 2 smlouvy a v čl. IV. odst. 1 smlouvy.

5. Dotace se neposkytuje:
      a) na zajištění fakultativních činností (§ 35 odst. 4 zákona o sociálních službách),
      b) na úhradu nákladů na zdravotní péči poskytovanou podle § 36 zákona o sociálních službách,
           tato péče je hrazena podle § 17a zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění, ve znění
            pozdějších předpisů.

6. Podporovaná činnost bude realizována v termínu od 1. 1. 2017 do 30. 11. 2017, přičemž toto datum
    je konečným termínem, kdy má být dosaženo účelu dotace.

                                                                          IV.
                                                    Výše dotace a vyplacení dotace

1. Dotace je poskytována:
     a) pro druh sociální služby: odborné sociální poradenství, identifikátor: 5237212, v rozsahu dle Pověření
          č. OSVZ/133/2016, Příloha č. 1, ve znění pozdějších dodatků, ve výši 192.900 Kč.

2. Dotace bude poskytnuta v celkové výši 192.900 Kč bezhotovostním převodem z účtu poskytovatele
     na účet příjemce, uvedený v žádosti, nejpozději do 2 měsíců od účinnosti této smlouvy.

                                                                          V.
                                                              Ustanovení o DPH

1. Sociální služby dle čl. IV smlouvy jsou osvobozeny od daně z přidané hodnoty (dále jen ,,DPH“) dle § 59
     zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů., tzn. nelze uplatnit
      nárok na odpočet DPH na vstupu. Případná registrace příjemce jako plátce DPH nemá žádný vliv
      na výši dotace ani na její čerpání.

                                                                          VI.
                                                   Uznatelné a neuznatelné náklady

1. Příjemce je oprávněn použít dotaci pouze na úhradu uznatelných nákladů souvisejících se zajišťováním
    základních činností při poskytování sociálních služeb uvedených v čl. IV odst. 1 této smlouvy na území
    Jihočeského kraje a v souladu s Pravidly.

2. Náklady jsou uznatelné pro čerpání dotace tehdy, pokud splňují mimo výše uvedené i následující obecná
    hlediska, zejména musí:
     a) být nezbytné pro zajištění sociální služby a vyhovovat zásadám zdravého finančního řízení,
           především efektivnosti (získané hodnoty musí odpovídat vynaloženým finančním prostředkům),
           opodstatněnosti a hospodárnosti (nesmí přesáhnout obvyklou výši v daném místě a čase),

     b) časově a věcně souviset s obdobím, na které je dotace poskytnuta, musí být doloženy průkaznými
           prvotními účetními doklady a vedeny v účetnictví příjemce.

3. Za uznatelné osobní náklady se považují náklady na zaměstnance zajišťující činnost zařízení sociální
    služby či poskytování sociální služby (např. vedoucí, administrativní a provozní pracovníci) a náklady
    na zaměstnance, kteří vykonávají odbornou činnost v sociálních službách podle § 115 odst. 1 zákona
    o sociálních službách. Uznatelné osobní náklady jsou náklady na mzdy / platy (včetně odměn), ostatní
    osobní náklady (dohody o pracovní činnosti, dohody o provedení práce), náhrady mzdy/platu
    za dočasnou pracovní neschopnost, zákonné odvody na sociální a zdravotní pojištění hrazené
    zaměstnavatelem a zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele za škodu při pracovním úrazu
    nebo nemoci z povolání.

                                                                  2
 4. Za uznatelné provozní náklady se považují náklady na drobný dlouhodobý hmotný majetek s pořizovací
      cenou do 40 tis. Kč včetně a dobou použitelnosti více než rok, energie (teplo, elektrická energie, plyn),
      nájemné za nebytové prostory popř. budovu nebo bytové jednotky a náklady na tuzemské vzdělávání
      pracovníků v přímé péči k obnovení, upevnění a doplnění kvalifikace nutné k zabezpečení základních
      činností podporované sociální služby (max. 25 tis. Kč pro jednu sociální službu).

 5. Za neuznatelné náklady se považují jiné náklady než náklady uvedené v odstavcích 3 a 4 a náklady,
      které nesouvisí s poskytováním základních činností pro daný druh podporované sociální služby na území
      Jihočeského kraje nebo nejsou uvedené v rozpočtu v žádosti, či přesahují částky v rozpočtu uvedené
      nebo vznikly mimo stanovené období.

 6. Příjemce je povinen zajistit oddělené účtování nákladů a výnosů souvisejících s poskytnutou dotací.
      Při čerpání dotace je příjemce povinen zajistit, aby na stejný náklad nedocházelo k duplicitnímu čerpání
     finančních prostředků z více zdrojů.

 7. Čerpání dotace v jednotlivých položkách rozpočtu každé služby nesmí přesáhnout částky uvedené
     pro tyto položky v žádosti o dotaci ve sloupci “Požadavek na dotaci z Krajského dotačního programu11,
     v případě, že tyto částky byly v průběhu hodnocení žádosti korigovány poskytovatelem z důvodu jejich
     neuznatelnosti nebo nadhodnocení, pak nesmí přesáhnout částky po korekcích. Změny v čerpání dotace
     u jednotlivých položek se nepřipouští.

 8. V případě, že v rámci podporované činnosti budou zadávány veřejné zakázky, je příjemce povinen
     postupovat podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
     (dále jen „zákon o zadávání veřejných zakázek11) V případě, že se jedná o zakázky malého rozsahu,
     na které se tento zákon vztahuje pouze v obecných zásadách, je povinen příjemce u plnění přesahujících
     částku 100.000,- Kč bez DPH, které jsou zvíce než 50 % financované z dotace, provést výběr
     dodavatele v jednoduchém výběrovém řízení. Nabídky musí být vyžádány nejméně u 3 dodavatelů
     a jejich nabídky musí být učiněny písemně (např. e-mailem, faxem), je nutno pořídit písemný záznam
     o výběru dodavatele, lze rovněž využít ceníky zveřejněné na internetu. Záznam z výběrového řízení
     včetně cenových nabídek nebo průzkumů a korespondence musí být uloženy u dokumentace
     k podporované činnosti a spolu s ní archivovány.

9. Ustanovení odstavce 8 neplatí, má-li příjemce vlastní pravidla pro zadávání veřejných zakázek;
     v takovém případě postupuje podle nich. Na výzvu poskytovatele je příjemce povinen tato pravidla kraji
     předložit a doložit dodržení podmínek stanovených zákonem o veřejných zakázkách a jeho pravidly.

                                                                         VII.
                                                    Vyúčtování a vypořádání dotace

1. Vyúčtování dotace provede příjemce nejpozději do 14. 12. 2017. Vyúčtování dotace je prokázání
     čerpání dotace doklady o uskutečněných uznatelných nákladech v souladu s Pravidly. Součástí
     vyúčtování je přehled všech dokladů o uskutečněných uznatelných nákladech vztahujících
     se k poskytnuté dotaci a to formou účetní sestavy, a tabulka “Osobní náklady11. Požadavky na obsah
     účetní sestavy a tabulka “Osobní náklady11 jsou uvedeny v Příloze č. 4 Pravidel. Příjemce dotace dále
     předloží kopie všech účetních dokladů vztahujících se k poskytnuté dotaci.

2. Poskytnutá dotace podléhá finančnímu vypořádání. Příjemce provede finanční vypořádání
    pod přiděleným účelovým znakem 389, a to nejpozději do 14.12. 2017. Finanční vypořádání je sestavení
    přehledu čerpání finančních prostředků z dotace včetně vrácení nevyužitých finančních prostředků.
     Formulář pro finanční vypořádání je uveden v Příloze č. 5 Pravidel. Pokud příjemce nevyčerpá všechny
    prostředky dotace na stanovený účel, je povinen vrátit poskytovateli nevyčerpanou částku nejpozději
    do 14.12. 2017 bezhotovostním převodem na účet poskytovatele uvedený v čl. II. smlouvy s variabilním
    symbolem stejným, jako byla dotace poskytnuta a se specifickým symbolem, který bude odpovídat
    identifikátoru dané sociální služby. Za úhradu vratký ve lhůtě splatnosti se považuje taková platba, která
    bude připsána na účet poskytovatele dotace nejpozději v termínu uvedeném v tomto odstavci.

3. Vyúčtování dotace a finanční vypořádání dotace v písemné podobě je příjemce povinen doručit odboru
    sociálních věcí Krajského úřadu Jihočeského kraje nejpozději do 14.12. 2017.

                                                                  3
 4. V případě rozhodnutí o zrušení registrace příslušné sociální služby podle § 82 odst. 3 zákona
      o sociálních službách v průběhu roku, na který byla dotace poskytnuta, je příjemce povinen
      do 30 kalendářních dnů ode dne ukončení poskytování sociální služby, který je uveden v rozhodnutí
      o zrušení registrace, provést vyúčtování a finanční vypořádání poskytnuté dotace a současně převést
      na účet poskytovatele případnou vrátku dotace.

                                                                      Vlil.
                       Povinnosti příjemce při přeměně, insolvenci a likvidaci právnické osoby

 1. V případě, že je příjemce právnickou osobou vyjma obce a má dojít k jeho přeměně podle příslušného
     zákona a příjemce má být zanikající právnickou osobou, má povinnost tuto skutečnost oznámit
     s dostatečným předstihem poskytovateli s žádostí o udělení souhlasu s přechodem práv a povinností
     z tohoto smluvního vztahu na právního nástupce. Přitom musí respektovat, že každá taková skutečnost
     musí být projednána v tom orgánu poskytovatele, který schválil poskytnutí dotace a smlouvu o jejím
     poskytnutí.

 2. K žádosti o udělení souhlasu podle odst. 1 musí příjemce prokázat příslušnými dokumenty, že práva
     a povinnosti z tohoto smluvního vztahu přejdou na právního nástupce a právní nástupce se zavazuje tyto
     povinnosti plnit (např. projekt fúze). Poskytovatel je oprávněn si vyžádat dodatečné podklady, pokud
     z dodaných podkladů nebude tato skutečnost vyplývat.

 3. V případě, že poskytovatel žádosti vyhoví, spraví o tom bez zbytečného odkladu příjemce po projednání
     v příslušném orgánu poskytovatele a uzavře dodatek ke smlouvě, který bude obsahovat popis a důvod
     jeho uzavření s ohledem na přeměnu příjemce.

4. V případě, že žádosti poskytovatel nevyhoví, bezodkladně o tom spraví příjemce po projednání
     v příslušném orgánu poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn posoudit dosavadní naplnění účelu
     smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případě má příjemce
     povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou
     poskytovatele.

5. V případě, že je příjemce příspěvkovou organizací jiného územního samosprávného celku, je povinen
     při sloučení, splynutí či rozdělení postupovat obdobně podle odstavce 1 (doložení např. formou usnesení
     zastupitelstva územně samosprávného celku). Poslední věta odstavce 2 platí obdobně.

6. V případě, že příslušný soud rozhodl o úpadku příjemce nebo má být příjemce zrušen s likvidací,
    je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn posoudit
     dosavadní naplnění účelu smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém
     případě má příjemce povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě
     stanovené výzvou poskytovatele. Zároveň je povinen bezodkladně oznámit insolvenčnímu správci
     či likvidátorovi příjemce, že tento přijal dotaci z rozpočtu poskytovatele a váže ho povinnost vyplacenou
     dotaci vrátit zpět do rozpočtu poskytovatele.

                                                                          IX.
                                         Výpověď smlouvy a porušení rozpočtové kázně

1. Poskytovatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět z důvodů na straně příjemce, a to zejména v případě,
    že po uzavření této smlouvy nastane nebo vyjde najevo skutečnost, která poskytovatele opravňuje dotaci
    nebo její část odejmout. Takovou skutečností je například zjištění poskytovatele, že údaje, které mu sdělil
    příjemce, a které měly vliv na rozhodnutí o poskytnutí dotace, jsou nepravdivé.

2. Výpovědní lhůta je 10 dní a začíná běžet dnem doručení písemné výpovědi příjemci.

3. V písemné výpovědi poskytovatel uvede zjištěné skutečnosti, které jej prokazatelně vedly k výpovědi
    smlouvy, a vyzve příjemce k vrácení celé dotace nebo její části, pokud již byly peněžní prostředky
    poskytnuty. Příjemce je povinen vrátit tyto prostředky do 15 dnů od ukončení smlouvy na účet poskytovatele
    uvedený ve výpovědi. Pokud tyto prostředky ještě nebyly převedeny na účet příjemce, přestože byla
    uzavřena smlouva, má poskytovatel právo je neposkytnout.

4. V případě porušení povinností stanovených pro čerpání dotace, zjištěných na základě provedené
    kontroly, může být příjemce vyzván k provedení opatření k nápravě zjištěného pochybení tehdy, jestliže
    porušil méně závažnou podmínku, u které je stanovena možnost sníženého odvodu dle odst. 5 tohoto

                                                                          4
      ustanovení. V rozsahu, v jakém příjemce provedl opatření k nápravě, platí, že nedošlo k porušení
      rozpočtové kázně.

 5. Nižší odvod za pochybení při čerpání dotace a nesplnění podmínek veřejnoprávní smlouvy je stanoven
     v těchto případech:

       a) za nedodržení termínů jednotlivých administrativních úkonů příjemce, jejichž povaha umožňuje
             nápravu v náhradní lhůtě až do výše 5% dotace,

       b) za nedoložení všech požadovaných podkladů k vyúčtování až do výše 5% dotace,
       c) za nedodržení termínu odevzdání vyúčtování až do výše 5% z dotace; toto neplatí, pokud příjemce

             prokáže, že k nedodržení termínu došlo z reálných a objektivních důvodů,
       d) za nedodržení případně nastavených kritérií poskytnuté dotace - poměrná část celkové podpory

             k naplněným kritériím,
       e) za porušení zákona o veřejných zakázkách:

             1. neprovedení výběrového řízení 100% výdajů této zakázky
            2. diskriminace při výběrovém řízení 10 - 25% výdajů této zakázky
            3. dělení předmětu zakázky 10 - 25% výdajů této zakázky
            4. nezveřejnění veřejné zakázky zákonem stanoveným způsobem 5% výdajů této zakázky

                 (např. nezveřejnění smlouvy na veřejnou zakázku malého rozsahu, jejíž cena přesáhne
                 500 000 Kč bez DPH atd.)
            5. méně závažná porušení při zadávání veřejných zakázek až do výše 5% výdajů této zakázky
                 (např. nedodržení zákonem stanovených lhůt atd.).

      f) za porušení povinnosti uvedené v čl. VI odst. 8 a 9 této smlouvy 100% výdajů zakázky.

       Jednotlivá porušení zákona o zadávání veřejných zakázek se nesčítají, ale krácení uznatelných výdajů
        se posuzuje podle nejzávažnějšího pochybení ve stejné zakázce.

6. V případě, kdy není možné postupovat podle odst. 4 a 5 tohoto ustanovení, může vyzvat poskytovatel
       příjemce k vrácení dotace nebo její části, zjistí-li, že příjemce dotace porušil povinnost, která souvisí
       s účelem, na který byly peněžní prostředky poskytnuty, nedodržel účel dotace nebo podmínku, za které
       byla dotace poskytnuta, a u níž není možné vyzvat k provedení opatření k nápravě a není možné uložit
       snížený odvod. V rozsahu, v jakém vrátil příjemce dotaci nebo její část, platí, že nedošlo k porušení
       rozpočtové kázně.

7. V případě, že příjemce bude vyzván k vrácení dotace nebo její poměrné části a svou povinnost k jejímu
       vrácení nesplní v jemu stanovené náhradní lhůtě, bude považována nečinnost příjemce za porušení
       rozpočtové kázně ve formě zadržení dotace.

8. Porušení jiných povinností příjemce než těch, které jsou upraveny v odst. 5 tohoto ustanovení
       a v případě, že porušení povinností nebude napraveno dle odst. 4 a 6 tohoto ustanovení, bude
       považováno za porušení rozpočtové kázně s tím, že bude požadován odvod ve výši neoprávněného
       použití dotace a zároveň i úhrada penále za porušení rozpočtové kázně ve výši 1 promile denně
       ve vztahu k uloženému odvodu.

                                                                          X.
                                                               Ostatní ujednání

1. Pokud dojde v průběhu platnosti této smlouvy na straně příjemce ke změně podmínek, za kterých byla
    dotace poskytnuta (včetně změny kontaktní osoby uvedené v žádosti nebo sídla příjemce), je příjemce
     povinen oznámit toto písemně poskytovateli nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy změna
     nastala.

2. Příjemce bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv zřízeného podle zákona
    č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Příjemce prohlašuje, že tato smlouva
    neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb.,
    občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany se dohodly na tom, že uveřejnění
    v registru smluv provede poskytovatel.

3. Příjemce se zavazuje na vlastní náklady zajistit informování veřejnosti o tom, že sociální služba byla
    podpořena peněžními prostředky Jihočeského kraje.

4. Příjemce se zavazuje zajistit umístění znaku, respektive loga Jihočeského kraje na materiálech,
    propagujících podporu sociálních služeb uvedenou v čl. III. odst. 1 této smlouvy; vhodnost užití krajských

                                                                  5
symbolů bude příjemce konzultovat s odborem Kancelář hejtmana, oddělení marketingu a cestovního
ruchu Krajského úřadu Jihočeského kraje, přitom bude postupovat v souladu se směrnicí
č. SM/40/RK - Zásady jednotného vizuálního stylu a pravidla pro užívání symbolů a logotypu
Jihočeského kraje, která je dostupná na http://www. krai-iihoceskv.cz/88/pravidla směrnice zasadv.htm.
Tato zveřejněná verze směrnice se považuje za součást této smlouvy.

5. Příjemce se zavazuje uchovávat veškeré dokumenty související s čerpáním dotace po dobu 10 let
    po skončení období, na které byla dotace poskytnuta.

6. Poskytovatel je oprávněn provádět u příjemce kontrolu účetnictví, příp. dalších skutečností, v rozsahu
    potřebném k posouzení, zda byla dodržena tato smlouva. Příjemce se zavazuje umožnit poskytovateli
    nebo jím pověřeným osobám provést kdykoli (i v průběhu realizace) komplexní kontrolu postupu
    a výsledků realizace podporované činnosti, včetně použití peněžních prostředků a zpřístupnit
    na požádání veškeré doklady související s realizací podporované činnosti a s plněním této smlouvy.
    Tímto ujednáním nejsou dotčena ani omezena práva kontrolních a finančních orgánů státní správy České
    republiky.

                                                                         XI.
                                                            Závěrečná ujednání

1. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech majících povahu originálu, z nichž každá ze smluvních stran
    obdrží 1 výtisk.

2. Změny a doplňky této smlouvy lze provádět pouze formou písemných číslovaných dodatků, podepsaných
    oběma smluvními stranami. Upřesnění či změny údajů (zejména název, adresa, statutární zástupce, číslo
    bankovního účtu) stačí písemně sdělit poskytovateli dotace a v těchto případech nebude uzavírán
    samostatný dodatek ke smlouvě.

3. V případech neřešených touto smlouvou se užijí Pravidla a směrnice Jihočeského kraje
    č. SM/107/ZK - Zásady Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční podpory, která je dostupná
    na http://www.krai-iihocesky.cz/88/pravidla směrnice zasadv.htm. Tato Pravidla, zveřejněná směrnice,
    jakož i žádost o poskytnutí finanční podpory se považují za součást této smlouvy. Příjemce prohlašuje,
    že je mu obsah této smlouvy a Zásad pro poskytování veřejné finanční podpory dostatečně jasný
    a jednotlivá ustanovení dostatečně určitá. Pokud existuje rozpor mezi smlouvou a směrnicí, použijí
    se primárně ustanovení smlouvy.

4. Na důkaz výslovného souhlasu s obsahem a všemi ustanoveními této smlouvy a své pravé, svobodné
    a vážné vůle, je tato smlouva po jejím přečtení smluvními stranami vlastnoručně podepsána.

5. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti dnem
    zveřejnění v registru smluv.

V Českých Budějovicích dne     V

                               Za příje

                               Bc. Ivana Entlicherová
                               ředitelka

                            6