Textová podoba smlouvy Smlouva č. 312773: dod. 6 smlouvy o odborných službách č. L8C187 CHPSW

Příloha s1027.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        AM02Y.

SMLOUVA O ODBORNÝCH SLUŽBÁCH číslo: L8C187 CHPSW

Smluvní strany

Objednatel:

Fakultní nemocnice Hradec Králové
Sokolská třída 581

500 05 Hradec Králové

IČO: 00179906

DIČ: CZ00179906

bankovní spojení, č. účtu:

Česká spořitelna a.s., Praha

2651552/0800

Zastoupená:

Prymulou Romanem prof. MUDr. CSc.
Ph.D.

ředitelem Fakultní nemocnice Hradec
Králové /

dále jen objednatel |

1. Předmět sni]ougx

Zhotovitel:
HEWLETT-PACKARD s.r.o.
Vyskočilova 1/1410

140 21 Praha 4

IČO: 17048851

DIČ: CZ17048851
]žankovní spojení; číslo účtu:
ČSOB Praha; 722513/0300

Zapsána v obchodním rejstříku, vedeném
Městským soudem v Praze oddíl C,

vložka 1974

Datum zápisu: 30.04.1991

Zastupuje:
Lukáš Najman Ing

jednatel

dále jen zhotovitel (HP)

1.1. Předmětem smlouvy je úprava podmínek, za kterých bude zhotovitel poskytovat objednateli

technickou podporu v oblasti software.

2. Platnost smlouvy

2.1. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 1 měsíc, která začíná běžet od
prvního dne měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. Obsah
služeb a cena jsou definovány v Přílohách č. 2 a 3. Tyto přílohy jsou připravovány obvykle na
dobu 12 měsíců, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.

2.2. Smlouva vstupuje v platnost i v účinnost podpisem obou stran.

2.3. Platné přílohy č. 2 a 3 jsou nezbytnou podmínkou účinnosti smlouvy v příslušném období. Pokud
tedy nedojde nejpozději v poslední den platnosti Příloh č. 2 a 3 ke sjednání a odsouhlasení jejich
aktualizovaného znění dle podmínek této smlouvy, má kterákoliv strana právo od této smlouvy

odstoupit.

3. Rozsah platnosti smlouvy

3.1. Plnění zhotovitele dle této smlouvy se vztahuje pouze na produkty, které jsou vyjmenovány
v příloze č. 2 této smlouvy. Tyto produkty musí být objednatelem provozovány v souladu
s technickými podmínkami zhotovitele a výrobce, které jsou uvedeny v příslušné uživatelské

příručce.

4. Cena
L8C187 CHPSW

1/10

 

  

4.1. Cena za odborné služby technické podpory, specifikované v této smlouvě, je určena platnou
přílohou č. 3 této smlouvy.

4.2. V oblasti SW zahrnuje tato měsíční cena náklady na služby specifikované v příloze č. 1 a 2.

4.3. Jednorázová cena (tzv. Return-to-Support) je odvozena od měsíční ceny za SW služby a je dána
počtem těchto měsíčních cen za zpětné období, ve kterém softwarová konfigurace objednatele
nebyla kryta žádným smluvním vztahem a tudíž nebyla průběžně aktualizována. Jednorázová
cena může dosáhnout maximální výše osmnácti měsíčních cen. Výše jednorázové ceny, pokud je
vyžadována, bude uvedena v příloze č. 2.

4.4. Cena i jednorázová cena jsou stanoveny bez daně z přidané hodnoty a jsou odvozeny z ceníku
odborných služeb zhotovitele.

5. Placení

5.1. Cena za odborné služby, poskytované zhotovitelem dle této smlouvy, se na základě vzájemné
dohody účtuje měsíčně. Příslušné daňové doklady jsou zhotovitelem zasílány objednateli na jeho
adresu uvedenou na straně 1, resp. v příloze 2 této smlouvy.

5.2. Za den uskutečnění zdanitelného plnění se považuje poslední den příslušného měsíce. Daňový
doklad bude vystaven nejdříve v den uskutečnění zdanitelného plnění a nejpozději do 15 dnů od
tohoto dne.

5.3. Splatnost daňového dokladu se sjednává na 30 dnů od data fakturace HP s podmínkou doručení
faktury v den vystavení kurýrní službou.

5.4. Daňové doklady vystavované zhotovitelem budou mít náležitosti daňového dokladu ve smyslu
z.č. 235/2004 Sb. v platném znění.

5.5. K ceně se připočítává odpovídající daň z přidané hodnoty.

6. Sankce

6.1. Při nedodržení termínu zahájení opravy nebo při nedodržení dohodnutého termínu zhotovitel
zaplatí smluvní pokutu ve výši 0,025% měsíční ceny za každý den prodlení - nejvýše však částku,
která odpovídá ceně služeb placené zhotoviteli za daný systém (určený identifikačním číslem
systému v příloze č. 2) za měsíc, kdy poprvé došlo k prodlení.

6.2. Při nedodržení Ilhůty splatnosti faktury může zhotovitel účtovat objednateli úrok z prodlení ve
výši 0,025 % z dlužné částky za každý den prodlení. V případě prodlení objednatele se
zaplacením ceny, má zhotovitel navíc právo přerušit poskytování služeb dle této smlouvy.

7. Všeobecné povinnosti

7.1. Objednatel je povinen umožnit zhotoviteli přiměřený přístup k systému a také použití dalšího
souvisejícího zařízení systému nebo paměťových medií dočasně nezbytných pro výkon služeb
podle této smlouvy.

7.2. Objednatel je povinen písemně oznámit zhotoviteli zamýšlené přestěhování hardwarového
zařízení, pokud se nejedná o přemístění běžně přenosného zařízení (periferie, stolní počítač a
pod.) v rámci téhož objektu. Na základě tohoto oznámení je zhotovitel povinen objednateli sdělit
podmínky, za kterých lze přestěhování uskutečnit.

7.3. Objednatel je povinen provádět veškerý uživatelský provozní servis systému podle uživatelské
dokumentace výrobce nebo podle instrukcí zhotovitele. Objednatel nesmí provádět na systému
žádné úpravy anebo opravy, které odporují uživatelské nebo jiné technické dokumentaci výrobce
příslušného zařízení.

7.4. Softwarový produkt musí být používán v systému splňujícím minimální hardwarovou sestavu
vymezenou v příslušném popisu programového produktu, nebo v jiné obdobné technické
dokumentaci.

L8C187 CHPSW

2710

 

  

7.5. Objednatel je odpovědný za udržování záložních kopií veškerého provozovaného systémového

software tak, aby byly přístupné v případě, že budou nutné pro poskytování služeb dle této

smlouvy.

7.6. Je výhradní povinností objednatele zajistit, aby nemohlo dojít ke ztrátě dat.

7.7. Pokud při servisním zásahu dojde k výměně nebo náhradě vadného komponentu, nahrazovaný
komponent přejde do vlastnictví zhotovitele a nový komponent přejde do vlastnictví objednatele.

7.8. Zhotovitel nabývá právo autorské, případně nijak neomezená užívací práva, a práva duševního

nebo hmotného vlastnictví na veškerou dodanou dokumentaci a na veškerý vývoj nebo produkty,

jež vzejdou z jeho služeb poskytnutých objednateli, včetně neomezených prodejních a

propagačních práv.

8. Export a re-export

 

8.1. Produkty a služby dodané ve smyslu této smlouvy mohou podléhat souvisejícím místním
předpisům o kontrolním režimu zboží. Objednatel se zavazuje, že bude dodržovat takové předpisy
při dovozu a opětovném vývozu takového kontrolovaného zboží a technických dat dodaných
zhotovitelem. Takový závazek se bude také vztahovat na technické informace přímo získávané z
výše uvedeného kontrolovaného zboží a technických dat.

8.2. Bez ohledu na ostatní ustanovení této smlouvy, v případě, že to požaduje zákon, plnění
zhotovitele podle těchto podmínek může být dodáno jedině za předpokladu, že zhotoviteli budou
udělena vývozní a dovozní oprávnění.

8.3. Je výhradní povinností objednatele, aby vyhověl reexportním předpisům České republiky.
Objednatel se zavazuje nevyvézt produkty dodané zhotovitelem bez předchozího písemného
souhlasu zhotovitele. Tento souhlas nebude bezdůvodně odpírán.

9. Platné právo

9.1. Vztahy mezi smluvními stranami, které nejsou touto smlouvou upraveny, se řídí příslušnými
ustanoveními českých obecně závazných právních předpisů, zejména pak obchodního zákoníku.
Při rozhodování případných sporů, vzniklých ze závazkových vztahů založených touto smlouvou,
platí soudní příslušnost dle občanského soudního řádu.

10. Odstoupení od smlouvy

 

10.1.Za podstatné porušení smlouvy, při kterém dotčená smluvní strana je oprávněna od smlouvy
s okamžitou účinnosti odstoupit chápou smluvní strany:
- nezaplacení smluvené ceny popř. jednorázového poplatku objednatelem do 30 dnů ode dne
splatnosti příslušného daňového dokladu
- řešení SW problému do 5 pracovních dní od nahlášení požadavku
- porušování jiných smluvních povinností, pokud k jejich nápravě nedojde ani ve lhůtě 30 dnů od
písemné výzvy druhé smluvní strany.
Pro případ okamžitého odstoupení od smlouvy je objednatel oprávněn požadovat na zhotoviteli
vrácení alikvotní části objednatelem již uhrazené smluvené ceny.

11. Utajení informací

 

11.1. Veškeré informace, zejména informace o druhé smluvní straně, které smluvní strany nabyly v
souvislosti s plněním předmětu této smlouvy, jsou smluvní strany povinny podržet v tajnosti
a nezpřístupňovat je třetím stranám, a to i po skončení platnosti této smlouvy.

L8C187 CHPSW

3/10

 

 

 

 

 

 

 

   

12. Závěrečná ustanovení

 

12.1. Pokud byly služby zhotovitele v rozsahu uvedeném v této smlouvě poskytovány ještě před jejím
uzavřením, potvrzují smluvní strany, že toto plnění je považováno za plnění poskytované za
podmínek této smlouvy a podmínky této smlouvy se v plném rozsahu vztahují i na takové plnění.

12.2. Vztahy touto smlouvou výslovně neupravené se řídí podmínkami obsaženými v příloze č. 4.

12.3. Veškerá sdělení se provádějí písemně na adresy smluvních stran, které jsou uvedeny v této
smlouvě, nebo na adresy, které po písemném oznámení jednou nebo druhou smluvní stranou
nahrazují adresy zde uvedené.

12.4. Případné změny nebo dodatky k této smlouvě jsou platné pouze tehdy, jestliže je smluvní strany
sjednaly písemně a podepsaly je.

12.5. Zhotovitel se zavazuje, že jeho pracovníci a pracovníci jeho subdodavatelů se při činnostech
vykonávaných u objednatele podrobí režimovým i jiným opatřením, stanoveným pro pracoviště
objednatele.

12.6. Zhotovitel se rovněž zavazuje, že veškeré, objednatelem poskytnuté materiály k plnění této
smlouvy při jejím ukončení vrátí, případně prokáže zničení či spotřebování.

12.7.tato smlouva se vyhotovuje ve dvou vyhotoveních, pro každou smluvní stranu po jednom.

13. Přílohy

Příloha č. 1- Popis pozáručních servisních služeb (str.5 této smlouvy)

Příloha č.2- Adresa pro zasílání daňových dokladů, typ a popis smlouvy (pdf nabídka)
Příloha č.3- Rozpisy plateb (pdf nabídka)

Příloha č. 4- HP Servis © Služby - Podmínky odborných služeb technické podpory

14. Podpisový list

Objednatel: Zhotovitel:

Fakultní nemocnice Hradec Králové HEWLETT-PACKARD s.r.o
Datum: -3 (G9 2010 Datum:

Osoba oprávněná k podpisu: ©. Osoba oprávněná k podpisu:

Prymula Roman prof. MUDr. CSc. Ph.D. Lukáš Najman Ing.

   
    

Podpis: - 3 09 2010

 

Razítko

© FAKULTNÍ NEMOCNICE
HRADEC KRÁLOVÉ =

HEVYLETT-PACKARD 5.2.0.

 

 

ředitelství
500 05 Hradec Králové | Vyskočilova 1/1410
* IČ 00179906, tel. 495 832 881 114021 Praha 4
L8C187 CHPSW

4/10

 

 

 

 

 

HLÁŠENÍ SERVISNÍCH POŽADAVKŮ

Objednatel bude hlásit poruchu zařízení nebo vznášet dotazy spojené s nesnázemi při jeho provozu primárně na
telefonním čísle uvedeném níže:

« | Telefon: 261 307 751

Další možnosti hlášení servisního požadavku jsou:

+ | Fax: 261 307 389 - není primárním kontaktem hlášení servisních požadavků

» © E-mail- standard: support.czechia(©hp.com - není primárním kontaktem hlášení servisních požadavků

© © Pro nahlášení servisního požadavku mimo pracovní dobu (u servisní úrovně HA106AC) použijte tento kontakt -
www.support.openview.hp.com; www.itrc.hp.com,
- na těchto stránkách se Vašemu servisnímu požadavku bodou zodpovědní technici HP věnovat od 8.00 do 17.00

hodin.

 

Telefonáty jsou přijímány v pracovní dny od 8.00 do 17.00 hodin. Mimo pracovní dobu je k dispozici záznamník.
(Objednatel s časovým krytím nad rámec pracovní doby a ve dnech pracovního klidu dostane informace o spojení jako
součást smlouvy.) Telefonát je vždy nejprve přepojen na příslušného pracovníka servisního dispečinku, který
zaznamená všechny informace o požadavku (včetně údajů o volajícím, systému a technickém problému) do
databáze. Prostřednictvím této databáze jsou údaje postoupeny našim odborníkům k následnému řešení.

Postup, jakým je problém řešen, je znázorněn v následujícím diagramu:

 

Objednatel

 

Dispečink HP -261 307 111, 261 307 751

 

 

Příjem hlášení, registrace v systému, kvalifikace problému n

SOFTWARE m HARDWARE

 
 
 
      
   
 

    
  

 

   
   

   
  

  
  
    

  
  

 

 

Světová Systémový Koordinační Dálková
odborná specialista skupina diagnostika
centra HP Dispečink

 

Servisní technik

| Objednateltel

Informace potřebné pro zadání servisního požadavku jsou:
* © výrobní číslo zařízení (Serial Number — S/N, př.: 3337F04885)
e © modelové číslo výrobku (Model Number — M/N př.: D2793A)
identifikační číslo systému
co nejpřesnější popis závady
důvodů průběžné aktualizace naší databáze budou též překontrolovány následující údaje:
jméno autorizované kontaktní osoby
telefonní číslo
číslo faxu
adresa místa instalace (není třeba pro software)

 

 

o 0 ee 0N 0 e

L8C187 CHPSW

5/10

POPISY SERVISNÍCH SLUŽEB

1.

HA101AC, HA116AC, HA103AC, HA104AC - Pracovník poskytovatele se dostaví na místo instalace dle smluvené
reakční Ilhůty (HA101AC — odezva následující pracovní den-standardní pracovní doba, HA116AC- odezva do 4 hodin
v pracovní dny v pracovní dobu, HA103AC — odezva do 4 hodin v pracovní dny 8:00-21:00, HA104AC — odezva do 4
hodin — nepřetržité pokrytí) a poskytuje pracovní sílu, náhradní díly a materiály, které jsou potřebné k tomu, aby HW
výrobky byly uvedeny opět do normálního funkčního stavu. Poskytovatel identifikuje a opraví špatné funkce a závady
výrobku. Vyměněné díly se stanou majetkem poskytovatele.
HA105AC — jako HA104AC, navíc služba zahrnuje garantovanou dobu opravy HW do 6 hodin od nahlášení závady,
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
HA106AC, HA107AC - Podpora systémového SW a SW doplňků. Řešení SW problémů (viz dále) buď pouze
ve standardní pracovní době (HA106AC) nebo nepřetržitě (HA107AC).
HA109AC — SupportPlus — kombinace služeb HA103AC. Řešení SW problémů v pracovní dny od 8:00 do 21:00.
HA110AC — SupportPlus24 — kombinace služeb HA104AC, HA107AC.
HA112AC - Critical service
24 x 7, řešení HW problémů, oprava do 6h
24x7, 2h Software response
Informace o HW problémech (Hardware event notification ,OS dependant)
Technické konzultace k IT problematice
Podpora změnových řízení v IT
Podpora při plánování školení
Přidělený account tým (standardně k dispozici během pracovní doby servisu HP): Account Support Manager,
Account Support
Center Engineer
Sestavení Account Support plánu, 4x ročně hodnotící schůzky (operational review)
Ověření dostupnosti systému (Availability Checkup) 1x ročně
* — Čtvrtletně patchová analýza Server, Network « OS

Doporučení patchů pro Storage, SAN
e firmware z software update pro Server, Storage,

SAN firmware «z micro-code
* Technical Services (ekvivalent 6 dnů)
*  Remote monitoring (ISEE enhanced)
HA111AC - Proactive 24
24 x 7řešení HW problémů, odezva do 4h
24x7, 2h Software response
Informace o HW problémech (Hardware event notification -OS dependant)
Přidělený Account Support Manager
Account Support Plan, 2x ročně hodnocení služeb (operational review)
Podpora plánování školení
Dvakrát ročně patchová analýza Server, Network £ OS
Doporučení patchů pro Storage, SAN
Jedenkrát ročně prověření systému (System Heatlhcheck)
Jednekrát ročně kontrola prostředí
Specializované odborné služby a konzultace k IT (ekvivalent 6 dnů)
Remote monitoring (ISEE enhanced)

Není-li uvedeno jinak, SW podpora „Licence pro SW doplňky“ neobsahuje instalaci těchto doplňků a nových verzí
SW. Pokud objednatel takovou asistenci požaduje, bude cena těchto prací účtována zvlášť dle ceníku HP.

REAKČNÍ LHŮTY HW zásaH

a)
b)

Next day on-site response - práce na odstranění závady budou zahájeny během následujícího pracovního dne po
pracovním dni, v němž byla závada oznámena a budou probíhat v pracovní dny v době od 08:00 do 17:00.

4 hr. on-site response, Monday - Friday — práce na odstranění závady budou zahájeny během 4 hodin od nahlášení
závady v pracovní době od 8.00 do 17.00. (Lhůta běží pouze v pracovní době).

L8C187 CHPSW

6710


 

 

c) 4hr.on-site response/Mo-Fr. 0:00-24:00 - práce na odstranění závady budou zahájeny během 4 hodin od nahlášení
závady a budou probíhat v pracovní dny 24 hodin denně.

d) 4hr.on-site response, 24x7 - práce na odstranění závady budou zahájeny během 4 hodin od nahlášení poruchy
a budou probíhat 24 hodin denně , 7 dní v týdnu.

e) 24x 7 network support, 6 hr. hardware call-to-repair (zaručená doba opravy)- volitelná služba, která zaručuje
dobu opravy do 6 hodin (ev. 8 hod. při vzdálenosti od servisního střediska více než 80 km) po nahlášení závady.
Služba je poskytována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Zahájením opravy se rozumí příjezd technika na místo či telefonická kvalifikace problému, která identifikuje příčinu

problému a dohodne se zákazníkem postup jejího odstranění.

Media Retention
U takto označených systémů zůstávají datové nosiče vyměněné v rámci oprav majetkem objednatele.

Pozn.: Úroveň servisní podpory a reakční lhůta je vyznačena v rozpisu konfigurací pro každou část výpočetního systému.
Tato úroveň může být pro jednotlivé části různá.

ŘEŠENÍ SW PROBLÉMŮ

Po nahlášení SW problému na servisním dispečinku neprodleně, nejdéle však do 2 hodin v rámci sjednané doby pro
poskytování služby telefonické podpory, volá zpět specialista SW podpory.
1. Phone-in SW assist weekday hours (HA106AC)
SW telefonická podpora je poskytována v pracovní době, v pracovní dny od 8:00 do 17:00.
2. 24x365 Phone-in SW assist eligible prods (HA107AC)
SW telefonická podpora je poskytována nepřetržitě 24 hod. denně, 365 dní v roce, mimo pracovní dobu v anglickém

jazyce.

z xx

Výše uvedené možnosti mohou být pro jednotlivé části servisní smlouvy různé. Pro jednotlivé části servisní
smlouvy, tzv. system handles, je popis sjednané úrovně servisu a reakční lhůta uvedena v záhlaví jednotlivých
system handles před podrobným rozpisem konfigurace v Příloze č. 2.

L8C187 CHPSW

7/10

 

   

Příloha č.2

Adresa pro zasílání daňových dokladů, typ a popis smlouvy

L8C187 CHPSW
8/10

 

 

 

 

 

  

Servisní smlouva - Přehled V

invent

Identifikační číslo smlouvy L8C187 © CHPSW

Cenová nabídka

Adresa zákazníka Adresa Hewlett-Packard
FAKULTNÍ NEMOCNICE HRADEC KRALOVE Hewlett-Packard s.r.o.
SOKOLSKA TRIDA 581 P.O. Box 64

500 05 HRADEC KRALOVE Vyskočilova 1/1410

14021 Praha 4

Kontaktní osoba zákazníka Kontaktní osoba HP

Navržené ceny mají platnost 90 dní od: 22.05.2010

V případě HW či SW závady nás kontaktujte na:

- IT Resource Center (ITRC) www.itrc.hn.com
- V případě HW či SW závady volejte prosím: 00420-261307751

Pro urychlené vyřízení Vašeho požadavku mějte prosím připravené Vaše identifikační číslo servisní podpory,
produktové a výrobní (sériové) číslo. Děkujeme.

Navštivte stránky SCA -Vaše servisní smlouva on-line- na mnam.esca emrone. hn.com

 

CZ-C187-HPSW01 1001731230399 01.08.2010 31.07.2011 HP Data Prot + NNM SE 170.347,56
CZ-C187-HPSW02 101198523030 01.08.2010 31.07.2011 HP Openview Service Desk 70.574,64
CZ-C187-HPSW03 101812850082 01.08.2010 31.07.2011 DataProtector 14.328,00
CZ-C187-0V02 107089230592 20.08.2009 31.08.2010 HP Data Prot Start Pk Windows DVD £ LTU

CZ-C187-0V02 107089230592 01.09.2010 31.07.2011 HP Data Prot Start Pk Windows DVD 4 LTU 13.002,88
Celkem: 268.253,08
CZ-C187-OV01 107021547959 24.11.2008 30.11.2011 HP OPENVIEW

Celkem: 0,00
Celková cena: 268.253,08

 

 

Soupis podporovaných produktů

Identifikační číslo smlouvy L8C187
CHPSW
Cenová nabídka

Vaše objednávka č.

Adresa místa instalace

FAKULTNI NEMOCNICE HRADEC KRALOVEÉ
SOKOLSKA TRIDA 581

500 05 HRADEC KRALOVE

Kontaktní osoba pro HW

A

isvont

Identifikační číslo smlouvy: 1017 3123 0399
Identifikační číslo systému CZ-C187-HPSW01
HP Data Prot + NNM SE

Objednávka HP č. 23926732

Adresa pro zasílání SW dokumentace
FAKULTNI NEMOCNICE HRADEC KRALOVEÉ
SOKOLSKA TRIDA 581

500 05 HRADEC KRALOVÉ

Kpptaktní osoba pro S\!\l

_ ax_

Navržené ceny maií platnost 90 dní od: 22.05.2010
Doba platnosti od: 01.08.2010 do: 31.07.2011

V případě HW či SW závady nás kontaktujte na:
- IT Resource Center (ITRC) www.itrc.hp.com

HA107AC HP Software 24x7 Support

*** Software ***

HP Software Technical Unlimited Support
SW Technical Support
SW Electronic Support
24 Hrs Std Office Days
24 Hrs Day 6
24 Hrs Day 7
Holidays Covered
Standard Response

B6951AA HP Data Prot Start Pk for HP-UX DVD LTU 1 966,92
B6965BA HP Data Prot On-line Backup Windows LTU 1 275,34
T2646BA NNM SE Unltd 7.50 HPUX LTU 1 7.169,76

HP Software Updates Service
License to Use « SW Updates
HP Recommended SW Upd Method
HP Recommended Doc Upd Method

B6951AA HP Data Prot Start Pk for HP-UX DVD LTU 1 664,70
B6965BA HP Data Prot On-line Backup Windows LTU 1 189,70

T2646BA NNM SE Unitd 7.50 HPUX LTU 1 4.929,21

Ceny za služby budou fakturovány měs

[*]
S)


 

 

  

Identifikační číslo smlouvy L8C187
CHPSW

Cenová nabídka

Vaše objednávka č.

Adresa místa instalace

FAKULTNI NEMOCNICE HRADEC KRALOVE
SOKOLSKA TRIDA 581

500 05 HRADEC KRALOVE

Kontaktní osoba s HW

Fax

Navržené ceny mají platnost 90 dní od: 02.04.2010
Doba platnosti od: 01.08.2010 do: 31.07.2011

V případě HW či SW závady nás kontaktujte na:

HA106AC

*** Software ***

 

B4321AD
B4322AD
B4326AD

B4321AD
B4325AD
B4322AD
B4326AD

 

- IT Resource Center (ITRC) www.itrc.hp.com

HP Software Support

HP Software Technical Unlimited Support
SW Technical Support
SW Electronic Support
Std Office Hrs Std Office Days
Standard Response

HP SD One User Software LTU
HP SD Helpdesk Mngmt Software LTU
HP SD One Concurrent User Software LTU

HP Software Updates Service
License to Use £ SW Updates
HP Recommended SW Upd Method
HP Recommended Doc Upd Method

HP SD One User Software LTU

HP SD Windows Software Media

HP SD Helpdesk Mngmt Software LTU

HP SD One Concurrent User Software LTU

Oj

invent

Identifikační číslo smlouvy: 1011 9852 3030
Identifikační číslo systému CZ-C187-HPSW02
HP Openview Service Desk

Objednávka HP č. 23981194

Adresa pro zasílání SW dokumentace
FAKULTNI NEMOCNICE HRADEC KRALOVE
SOKOLSKA TRIDA 581

500 05 HRADEC KRALOVE

Kontaktní osoba pro SW

Fax

 

5 1.260,25

840,18
2 840,18
5 1.260,25
1 0,00
1 840,18
2 840,18

 

 

 

Soupis podporovaných produktů (/a

invont
*

Identifikační číslo smlouvy L8C187 Identifikační číslo smlouvy: 1018 1285 0082
CHPSW Identifikační číslo systému CZ-C187-HPSW03
Cenová nabídka DataProtector

Objednávka HP č. 23979178
Vaše objednávka č.

 

Adresa místa instalace Adresa pro zasílání SW dokumentace
FAKULTNI NEMOCNICE HRADEC KRALOVÉ FAKULTNI NEMOCNICE HRADEC KRALOVEÉ
SOKOLSKA TRIDA 581 SOKOLSKA TRIDA 581
500 0S HRADEC KRALOVÉ 500 05 HRADEC KRALOVE

u EH
Fax Fax

Navržené ceny mají platnost 90 dní od: 02.04.2010
Doba platnosti od: 01.08.2010 do: 31.07.2011

V případě HW či SW závady nás kontaktujte na:
- IT' Resource Center (ITRC) www.itrc.hp.com

 

HA106AC HP Software Support

*** Software ***

HP Software Technical Unlimited Support
SW Technical Support
SW Electronic Support
Std Office Hrs Std Office Days
Standard Response

B6963AA HP Data Prot Windows/Netware/Linux LTU 3 597,00

HP Software Updates Service
License to Use «t SW Updates
HP Recommended SW Upd Method
HP Recommended Doc Upd Method

 

B6963AA HP Data Prot Windows/Netware/Linux LTU 3 597,00

Ceny za služby budou fakturovány měsíčně

 

  

 

 

upis podporovaných produktů

Identifikační číslo smlouvy L8C187
CHPSW

Vaše objednávka č. L8Z423704001

Adresa místa instalace

FAKULTNI NEMOCNICE HRADEC KRALOVE
SOKOLSKA TRIDA 581

500 05 HRADEC KRALOVE

Kontaktní osoba pro HW

Fax

Doba platnosti od: 20.08.2009 do: 31.08.2010

V případě HW či SW závady nás kontaktujte na:
- IT Resource Center (ITRC) www.itrc.hp.com

HA106AC HP Software Support

*** Software ***

HP Software Technical Unlimited Support
SW Technical Support
SW Electronic Support
Std Office Hrs Std Office Days
Standard Response

B6961AA HP Data Prot Start Pk Windows DVD 8 LTU
B6963AA HP Data Prot Windows/Netware/Linux LTU

HP Software Updates Service
License to Use £ SW Updates
HP Recommended SW Upd Method
HP Recommended Doc Upd Method

B6961AA HP Data Prot Start Pk Windows DVD %£ LTU
B6963AA HP Data Prot Windows/Netware/Linux LTU

 

 

Oj

Identifikační číslo smlouvy: 1070 8923 0592
Identifikační číslo systému CZ-C187-OV02
HP Data Prot Start Pk Windows DVD 4 LTU
Objednávka HP č. 2032675205

Adresa pro zasílání SW dokumentace
FAKULTNÍ NEMOCNICE HRADEC KRALOVE
SOKOLSKA TRIDA 581

500 05 HRADEC KRALOVE

Kontaktní osoba ň SW

Fax

 

 

 

Soupis podporovaných produktů

Identifikační číslo smlouvy L8C187
CHPSW

Cenová nabídka

Vaše objednávka č.

Adresa místa instalace

FAKULTNI NEMOCNICE HRADEC KRALOVE
SOKOLSKA TRIDA 581

500 05 HRADEC KRALOVE

Kontaktní osoba pro HW

Navržené ceny mají platnost 90 dní od: 04.03.2010

Doba platnosti od: 01.09.2010 do: 31.07.2011

V případě HW či SW závady nás kontaktujte na:

- IT Resource Center (ITRC) www.itrc.hp.com

HA106AC

*** Software ***

B6961AA
B6963AA

B6961AA
B6963AA

HP Software Suppert

HP Software Technical Unlimited Support
SW Technical Support
SW Electronic Support
Std Office Hrs Std Office Days
Standard Response

HP Data Prot Start Pk Windows DVD £« LTU
HP Data Prot Windows/Netware/Linux LTU

HP Software Updates Service
License to Use «< SW Updates
HP Recommended SW Upd Method
HP Recommended Doc Upd Method

HP Data Prot Start Pk Windows DVD £ LTU
BHP Data Prot Windows/Netware/Linux LTU

Identifikační číslo smlouvy: 1070 8923 0592
Identifikační číslo systému CZ-C187-0V02

A

inveont

HP Data Prot Start Pk Windows DVD « LTU

Objednávka HP č. 23917784

Adresa pro zasílání SW dokumentace

FAKULTNI NEMOCNÍICE HRADEC KRALOVE

SOKOLSKA TRIDA 581
500 05 HRADEC KRALOVEÉ

188,41
402,63

188,41
402,63


 

 
   

oupis podporovaných produktů

Identifikační číslo smlouvy L8C187
CHPSW

Vaše objednávka č. L8Z879153001

Adresa místa instalace

FAKULTNI NEMOCNICE HRADEC KRALOVE
SOKOLSKA TRIDA 581

500 05 HRADEC KRALOVE

Kontaktní osoba pro HW

Fax

Doba platnosti od: 24.11.2008 do: 30.11.2011

V případě HW či SW závady nás kontaktujte na:
- IT Resource Center (TTRC) www.itrc. hp.com

 

Oj

Identifikační číslo smlouvy: 1070 2154 7959
Identifikační číslo systému CZ-C187-OV01
HP OPENVIEW

Objednávka HP č. 2032001537

Adresa pro zasílání SW dokumentace
FAKULTNI NEMOCNICE HRADEC KRALOVE
SOKOLSKA TRIDA 581

500 05 HRADEC KRALOVE

Kontaktní osoba pro SW

 

HA106AC HP Software Support

hadí Software ýž

HP Software Technical Unlimited Support
SW Technical Support
SW Electronic Support
Std Office Hrs Std Office Days
Standard Response

B6953AA HP Data Prot One Drv UNIX/NAS/SAN LTU
B7025CA HP Data Prot Zero Dtme Bkup EVA ITB LTU

HP Software Updates Service
License to Use £ SW Updates
HP Recommended SW Upd Method
HP Recommended Doc Upd Method

B6953AA HP Data Prot One Drv UNIX/NAS/SAN LTU
B7025CA HP Data Prot Zero Dtme Bkup EVA 1TB LTU

 

 

 

 

 

 

 

Příloha č. 3

Rozpisy plateb

L8C187 CHPSW

9/10

 

 

 

 

 

 

Identifikační číslo smlouvy L8C187 © CHPSW
Číslo skupiny 40219261

-

Platnost od: 01.08.2010. do: 31.07.2011

  

CZ-C187-HPSW01 14.195,63 14.195,63 14.195,63 14.195,63 14.195,63 14.195,63 14.195,63 14.195,63 14.195,63 14.195,63 14.195,63 14.195,63
CZ-C187-HPSW02 5.881,22 5.881,22 5.881,22 5.881,22 5.881,22 5.881,22 5.881,22 5.881,22 5.881,22 5.881,22 5.881,22 5.881,22
CZ-C187-HPSW03 1.194,00 1.194,00 1.194,00 1.194,00 1.194,00 1.194,00 1.194,00 1.194,00 1.194,00.—- 1.194,00 1.194,00 1.194,00
CZ-C187-0V02 1.182,08 1.182,08 1.182,08 1.182,08 1.182,08 1.182,08 1.182,08 1.182,08 1.182,08 1.182,08 1.182,08
Mezisoučet: 21.270,85 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 1
Celkem: 21.270,85 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93 22.452,93

 

 

 

 

 
   

ZŠ ž

Ceny za služby budou fakturovány měsíčně. Cena v Kč bez DPH