Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4146084: Smlouva o vedení účetní agendy

Příloha smlouvy o vedení účetní agendy kopie2018.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva

Smlouva

                               o vedení účetní agendy

kterou uzavřely tyto smluvní strany

1. Oldřiška Rosíková

Březolupy 410, 687 13 Březolupy
IČO 64514641
dále jen dodavatel

2. Mateřská škola, Uherský Brod, Primátora Hájka 2030
Primátora Hájka 2030
688 01 Uherský Brod

IČO 70991898


dále jen odběratel
takto :

I.
Dodavatel se zavazuje pro odběratele vykonávat úplatně tyto činnosti týkající se jejich zaměstnanců: 

· vyhotovovat platové výměry

· zpracovávat mzdovou agendu dle zaslaných dokladů (pracovní smlouvy, dohody o změně pracovní smlouvy, dohody o pracovní činnosti, dohody o provedení práce, potvrzení pracovní neschopnosti - začátek, průběh i konec, ošetřování člena rodiny, dávky v mateřství, ukončení pracovního poměru, prohlášení poplatníka daně, měsíční změny)

· vyhotovovat evidenční listy (odesílání je zajištěno elektronickou formou)

· vyhotovovat mzdové listy za každý kalendářní rok
· připravit podklady k  žádosti o důchod

· vyhotovovat zápočtové listy

· vyhotovovat seznamy zaměstnanců o výši výdělku pro daňové a sociální účely

· vyhotovovat výplatní listiny, podpisové seznamy, rekapitulace, hlášení DNP, přehled vyplacení dávek nemocenského pojištění, čtvrtletní podklady pro statistické výkazy P104 v písemné i elektronické formě a ISP v elektronické formě, sestavy zákonných a ostatních srážek (i v elektronické formě)

· vyhotovovat příkazy k úhradě

(    vyhotovovat zápočtový list délky odborné praxe dle podkladů

(    zpracovat roční zúčtování u jednotlivých zaměstnanců

(    hlásit zaměstnance do registru pojištěnců ČSSZ (bude zajištěno elektronickou formou)
zasílání přehledů na OSSZ elektronickou formou
zasílání příloh k žádosti o dávku nemocenského pojištění elektronickou formou

zpracování exekuce, insolvence, dohody o srážkách

Odběratel si na základě vyhotovených sestav provede odvody pojištění a všech druhů spoření, půjček, zdravotního pojištění, daně půjček FKSP, sociálního pojištění. Kopie spisů jednotlivých zaměstnanců  budou předávány po ukončení pracovního poměru odběrateli. Mzdové listy jednotlivých zaměstnanců budou předávány po skončení příslušného zdaňovacího období. Ostatní podklady budou předány na základě dohody.

II.

Odběratel s výkonem výše uvedených činností dodavatele souhlasí a zavazuje se za ní zaplatit dodavateli cenu stanovenou touto smlouvou, tj. Kč 140,- za provedení činností požadovaných odběratelem pro 1 zaměstnance, Kč +40,- za provedení činností požadovaných odběratelem pro více pracovních poměrů u 1 zaměstnance, za zpracování ročního zúčtování daně pro zaměstnance Kč 60,- za osobní číslo v případě, že zaměstnanec uplatňuje pouze měsíční slevy na poplatníka a daňové zvýhodnění na děti, Kč 100,- při uplatnění slev na dani a nezdanitelných slev na dani (pojistky, úvěry, dary apod.). Vyúčtování zálohové a srážkové daně ve formátu xml pro elektronické odesílání  a v pdf Kč 500,- . Zadání nové exekuce, insolvence a dohody o srážkách Kč 300,-. 

Fakturováno bude měsíčně se splatností 14 dnů.

III.
Dodavatel bude veškeré činnosti provádět na základě podkladů dodaných odběratelem, kdy odpovědnost za správnost těchto údajů bude mít odběratel.  Dodavatel nese plnou zodpovědnost za správnost zpracování daných podkladů.

Odběratel je povinen dodat dodavateli veškeré potřebné doklady do 1. dne následujícího měsíce

po skončení aktuálního  měsíce a dodavatel je povinen do 7. dne následujícího měsíce provést činnosti, které jsou předmětem této smlouvy.

Odběratel se zavazuje předat dodavateli všechny potřebné podklady pro splnění předmětu této smlouvy ve stanovené lhůtě a bere na vědomí, že v případě nepředložení všech podkladů může dojít ke zkreslení výsledků zpracování podkladů dodavatelem. A v tomto případě dodavatel neodpovídá za případné škody, které odběrateli vzniknou.

Smluvní strany se dohodly, že podklady pro plnění předmětu této smlouvy dodá odběratel v písemné nebo v elektronické formě.

IV.

Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.
V.

Smlouva končí zejména:

· dohodou smluvních stran

· výpovědí, kdy výpovědní lhůta činí 3 měsíce a počíná běžet od 1. dne následujícího měsíce po doručení výpovědi.

VI.

1. Právní vztahy vyplývající z této smlouvy se řídí ustanoveními občanského zákoníku a předpisů souvisejících.

2. Jakékoliv změny této smlouvy lze činit pouze písemnými dodatky.

3. Smlouva byla vyhotovena ve dvou vyhotoveních, z nichž každá ze smluvních stran obdržela po jednom vyhotovení.

4. Smlouva nabývá účinnosti dnem 1. 1. 2018
V Uherském Hradišti, dne  19. 12. 2017
---------------------------------------------

                 
------
-----------------------------------------

 
Oldřiška Rosíková




Andrea Gahurová
V souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., v platném znění vyjadřuji potvrzením této objednávky souhlas se zveřejněním v registru smluv:
1. Tato objednávka, písemně akceptovaná dodavatelem, je smlouvou.

2. Smluvní strany se dohodly, že Mateřská škola, Uherský Brod, Primátora Hájka 2030 bezodkladně po uzavření této smlouvy odešle smlouvu k řádnému zveřejnění do registru smluv vedeného Ministerstvem vnitra ČR.

3. Smluvní strany prohlašují, že žádná část smlouvy nenaplňuje znaky obchodního tajemství (§ 504 z. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění). Pro případ, kdy je v uzavřené smlouvě uvedeno rodné číslo, e-mailová adresa, telefonní číslo, číslo účtu fyzické osoby, bydliště fyzické osoby, se smluvní strany dohodly, že smlouva bude uveřejněna bez těchto údajů. Dále se smluvní strany dohodly, že smlouva bude uveřejněna bez podpisů.

4. Dodavatel svým podpisem stvrzuje akceptaci objednávky, včetně výše uvedených podmínek.