Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA o odvozu a likvidaci odpadů pro AHNM část č. 2 Severní Čechy č. 175710354 1. Smluvní strany 1.1 Česká republika- Ministerstvo obrany, organizační složka státu Se sídlem: Tychonova 1, 160 01 Praha 6 Jejímž jménem jedná: Na adrese: IČO: 6016269 DIČ: CZ6016269 Bankovní spojení: Číslo účtu: Kontaktní osoba: Telefonické, faxové a e- Adresa pro doručování Kontaktní osoby oprávněné jednat ve věcech technických: Uvedeny v příloze č. 3 této smlouvy Adresa pro doručování korespondence (ve věcech technických): (dále jen „objednatel“) na straně jedné a 1.2 Marius Pedersen a.s. Se sídlem: Průběžná 1940/3, 500 09 Hradec Králové Zapsaný: v obchodním rejstříku vedeném Krajských soudem v Hradci Králové, oddíl B, vložka 389 Jednající: Ing. Pavel Borůvka, obchodní ředitel, na základě plné moci ze dne 2. 4. 2012 IČO: 42194920 DIČ: Bankovní spojení: Číslo účtu: Kontaktní osoba: Telefonické, faxové a e-m 2 (dále jen „zhotovitel“) na straně druhé se dohodly, že jejich závazkový vztah se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“) a uzavírají na část č. 1 veřejné zakázky „Odvoz a likvidace SKO a TKO“ podle § 2586 a násl. OZ tuto „Smlouvu o odvozu a likvidaci odpadů pro AHNM Praha a Pardubice část č. 2 Severní Čechy č. 175710354“ (dále jen „smlouva“). 2. Účel smlouvy 2.1 Účelem smlouvy jsou pravidelné a opakující se přebírání, odvoz a odstranění odpadů vzniklých z produkce v zajištění jejich bezprob 3. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je: 3.1 Závazek zhotovitele na svůj náklad a nebezpečí ve sjednané době a místě plnění dle čl. 4 odst. 4.1 a čl. 5 smlouvy provést: a) pravidelné přebírání, odvoz a odstranění směsného komunálního odpadu (dále jen „SKO“) – kód odpadu 20 03 01 z kontejnerů a sběrových nádob z vojenských areálů uvedených v příloze č. 3 této smlouvy, přičemž četnost odvozu odpadů z jednotlivých sběrových nádob, jejich objem, umístění a počet jsou dány cenovou kalkulací, která tvoří přílohu č. 1 smlouvy. Odstranění a využití odpadů musí být provedeno v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o odpadech“); b) pravidelné přebírání, odvoz a odstranění druhotných surovin – plasty (kód odpadu 20 01 39), sklo (kód odpadu 20 01 02), papír a lepenka (kód odpadu 20 01 01) z kontejnerů a sběrových nádob, přičemž, četnost odvozů, objem, počet a umístění nádob jsou určeny v cenové kalkulaci; 3 c) bezplatné poskytnutí a údržbu odpadových nádob, jejichž konkrétní množství a objemy pro jednotlivé vojenské areály jsou uvedeny v cenové kalkulaci. Údržba odpadových nádob spočívá v manipulaci s kontejnery a sběrovými nádobami, výměně poskytnutého zařízení při poškození, desinfekci nádob a obalů a označení nádob a obalů podle druhu odpadu. Nádoby budou přistaveny u jednotlivých vojenských areálů po celou dobu trvání smluvního vztahu; d) vypracovat harmonogram vývozu odpadů (dále jen „harmonogram“). Tento harmonogram zhotovitel předá vedoucímu konkrétní provozního střediska ke schválení nejpozději sedm kalendářních dní před začátkem plnění podle čl. 4 odst. 4.1 smlouvy (dále jen „dílo“). 3.2 Závazek objednatele řádně provedené dílo převzít a zaplatit dohodnutou cenu. 4. Doba plnění 4.1 Dílo bude prováděno v době od 1. 1. 2018 do 31. 12. 2021. 4.2 Sběrové nádoby rozmístí zhotovitel dle pokynů objednatele v určených počtech a místech plnění nejpozději do 1. ledna 2018. 4.3 Připadne-li svozový den na státem uznávaný svátek nebo den pracovního klidu, je svozovým dnem následující pracovní den. 4.4 Zhotovitel bude provádět práce podle čl. 3 odst. 3.1 písm. a) a b) smlouvy v souladu se schváleným harmonogramem prací. Objednatel je povinen se k harmonogramu vyjádřit nejpozději do dvou kalendářních dnů od doručení. Pokud objednatel harmonogram neschválí, je povinen zhotoviteli zaslat připomínky k jím předloženému návrhu. Zhotovitel je povinen zpracovat nový harmonogram, který tyto připomínky bude respektovat. 5. Místo plnění 5.1 Místem plnění jsou areály uvedené v příloze č. 3 této smlouvy. Podrobnosti k jednotlivým vojenským areálům jsou uvedeny v cenové kalkulaci, která je přílohou č. 1 a v příloze upřesňující podmínky, která je přílohou č. 3 této smlouvy. 5.2 Zhotovitel je povinen uzpůsobit svoji činnost výcvikovému režimu vojsk dle plánu ohrožených prostor, který si ověří s objednatelem vývozu (PS ve vojenském výcvikovém prostoru). 6. Cena 6.1 Cena za dílo (celková cena za celý rozsah prací dle předmětu smlouvy), se sjednává ve smyslu zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů, jako cena nejvýše přípustná a to ve výši: 4 6.2 Cena za dílo bude navýšena o DPH v zákonné výši. Cena za dílo bude upravena v případě změny výše zákonných poplatků za odstranění odpadů či jiných zákonných poplatků vztahujících se k nakládání s odpady, oproti stavu ke dni podpisu této smlouvy, resp. oproti stavu ke dni poslední změny ceny z tohoto důvodu, a to v rozsahu a ve výši, dle této změny. Změna ceny za dílo je v takovém případě účinná ode dne právní účinnosti změny výše zákonného poplatku. 6.3 V této ceně jsou zahrnuty veškeré náklady na straně zhotovitele spojené s realizací díla, především veškeré náklady spojené s odvozem a odstraněním nebo využitím odpadu, dodávku, pronájem nádob a obalů, manipulaci s nádobami a obaly, údržbu, desinfekci, označení nádob a obalů, poplatek za uložení odpadu na skládce, aj. 6.4 Podkladem pro stanovení ceny za dílo je cenová kalkulace obsahující specifikace jednotlivých dílčích plnění s uvedením množství všech prací potřebných k provedení díla. Uvedené množství odpadů je maximálně přípustné po celou dobu plnění smlouvy. Zhotovitel odpovídá za úplnost ocenění celého díla v rozsahu cenové kalkulace se zahrnutím veškerých nákladů spojených s jeho úplným dokončením. 6.5 Zhotovitel se zavazuje provést veškeré vícepráce dohodnuté s objednatelem za úhradu. Vícepracemi se rozumí takové práce, které vyvstanou během provádění díla, nebylo možné je předvídat před podpisem smlouvy, jsou nezbytně nutné k dokončení předmětného díla a odsouhlasené oběma smluvními stranami. Vícepráce budou popsány formou dodatečné cenové kalkulace a oceněny dle jednotkových cen v cenové kalkulaci. Položky neuvedené v cenové kalkulaci budou oceněny v obvyklých cenách. Provádění víceprací lze zahájit až po uzavření písemného dodatku ke smlouvě, jehož nedílnou součástí bude cenová kalkulace zpracovaná položkově a v souladu s pravidly stanovenými touto smlouvou. 6.6 Práce, které nebudou během plnění smlouvy na základě písemné dohody smluvních stran formou dodatku k této smlouvě provedeny (méněpráce), nebudou zhotovitelem účtovány a cena za tyto práce dle cenové kalkulace bude od celkové ceny odečtena. Takovéto snížení ceny není považováno za změnu smlouvy. 7. Fakturační a platební podmínky 7.1 Úhrada ceny za skutečně provedené práce bude prováděna měsíčně, bezhotovostně převodním příkazem na základě zhotovitelem vystavených daňových dokladů (faktur), jejichž součástí bude soupis poskytnutých prací odsouhlasený osobou pověřenou objednatelem jednat ve věcech technických. Fakturovány budou jen skutečně provedené práce ve skutečně provedených objemech. Právo fakturovat vznikne poskytovateli po potvrzení protokolu o předání prací za jednotlivý měsíc u provádění vývozu opakující se dle cenové nabídky. V případě vývozu nebezpečných odpadů musí být nedílnou součástí faktury oboustranně potvrzený zápis (evidenční list pro přepravu nebezpečných odpadů pro území ČR, nebo přepravní list odpadu nebo obsahový list nebo zápis o předání a převzetí odpadu), ve kterém je specifikována SPZ vozidla odvážejícího odpad, místo naložení odpadu a vážní lístky s druhem odpadu a hmotností. 7.2 Daňový doklad (fakturu) zašle zhotovitel objednateli ve dvou výtiscích vždy do 15. dne následujícího kalendářního měsíce na adresu: jednotlivých vojenských 5 areálů uvedených v bodě 2 přílohy č. 3 této smlouvy (. Na faktuře bude uveden jako odběratel Česká republika - Ministerstvo obrany, Tychonova 1, 160 01 Praha 6 7.3 Daňový doklad (faktura) bude obsahovat všechny náležitosti stanovené § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a v odst. 7.1 tohoto článku. Faktura musí obsahovat též náležitosti dle ustanovení § 435 OZ. 7.4 Kromě náležitostí uvedených v zákoně o dani z přidané hodnoty a OZ je zhotovitel povinen ve faktuře dále uvést níže uvedené údaje: a) označení dokladu jako faktura, b) číslo smlouvy dle číslování objednatele, c) den vystavení, den odeslání a den (lhůta) splatnosti faktury, d) místo plnění, e) IČO a DIČ smluvních stran, f) označení peněžního ústavu a čísla účtu, na který má být placeno, g) počet příloh a razítko s podpisem zhotovitele. 7.5 Splatnost faktury činí 30 dnů ode dne jejího doručení s výjimkou faktur doručených objednateli po 5. listopadu, v listopadu a prosinci, v lednu a únoru následujícího roku, kdy je jejich splatnost stanovena na 60 dnů od jejich doručení. 7.6 V případě, že faktura bude obsahovat nesprávné nebo neúplné údaje, nebo k ní nebudou přiloženy požadované doklady, je objednatel oprávněn takovou fakturu do data její splatnosti vrátit zhotoviteli. Zhotovitel vrácenou fakturu opraví, eventuálně vyhotoví novou, bezvadnou. V takovém případě běží objednateli nová doba splatnosti dle odst. 7.5 tohoto článku smlouvy ode dne doručení opravené nebo nové faktury. 7.7 Daňový doklad (faktura) se považuje za uhrazený dnem odepsání fakturované částky z bankovního účtu jedné smluvní strany ve prospěch účtu druhé smluvní strany. Objednatel neposkytuje zálohy. 7.8 Budou-li u zhotovitele shledány důvody k naplnění institutu ručení příjemce zdanitelného plnění podle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bude objednatel při zasílání úplaty vždy postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a tohoto zákona. 8. Práva a povinnosti smluvních stran 8.1 Zhotovitel a objednatel se zavazují neprodleně informovat druhou stranu o skutečnostech, které znemožňují, resp. podstatně omezují plnění smlouvy nebo povinnosti smluvních stran, tj. zejména o změnách, které se týkají některého ze základních identifikačních údajů, o údajích o vstupu do likvidace, konkurzu, zániku a právním nástupnictví. Povinnost podle předchozí věty je třeba splnit do 5 dnů ode dne vzniku takové skutečnosti. Strana, u které tyto skutečnosti vznikly, se zavazuje navrhnout způsob řešení jejich odstranění. 8.2 Zhotovitel: 6 a) potvrzuje, že se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou díla a že mu jsou známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k provedení díla; b) bere na vědomí, že místem plnění jsou objekty důležité pro obranu státu ve smyslu § 29 zákona č. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany České republiky, ve znění pozdějších předpisů. Zhotoviteli jsou známy všechny podmínky vstupu do předmětných objektů. Zhotovitel se zavazuje dodržovat veškerá interní nařízení upravující vstup do těchto objektů, případně další omezení stanovená přímým uživatelem, která byla v této souvislosti vydána statutárním orgánem, do jehož působnosti tyto objekty důležité pro obranu státu náleží; c) je povinen provést práce v souladu s veškerými platnými zákony a jejich prováděcími vyhláškami, bezpečnostními předpisy a podmínkami stanovenými touto smlouvou. Pokud porušením uvedených předpisů vznikne jakákoliv škoda, nese veškeré vzniklé náklady zhotovitel; d) v plné míře odpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob v prostoru pracoviště. Zabezpečí jejich vybavení ochrannými pracovními pomůckami a bere na vědomí všechna rizika, na která byl dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů, objednatelem prokazatelně upozorněn; e) je povinen čistit veškeré příjezdové komunikace nebo jiná veřejná prostranství na svůj náklad, způsobí-li jejich znečištění v souvislosti s prováděním díla Zhotovitel zabezpečí okamžitý úklid znečištění způsobeného při přebírání odpadů; f) v případě, že na sběrové nádobě dojde k poškození, jehož důsledkem bude nemožnost tuto nádobu nadále používat, je zhotovitel povinen zajistit dodání nové nádoby a to ve lhůtě nejdéle do 5-ti dnů; g) je povinen zabezpečit odpadové nádoby. Nádoby budou přistaveny po celou dobu plnění. V případě značného opotřebení nádob budou zhotovitelem vyměněny do 14 dnů na základě písemné výzvy, která bude podepsána kontaktní osobou objednatele, uvedenou v čl. 1 této smlouvy. Zhotovitel zabezpečí okamžitý úklid znečištění způsobené při výsypu a manipulaci s nádobami. Množství odpadových nádob, jejich velikost, četnost vývozu a umístění zhotovitel uvede v cenové nabídce. 8.3 Objednatel je povinen: a) seznámit zhotovitele s interními předpisy v oblasti požární ochrany a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci ve vojenském areálu; b) umožnit zhotoviteli přístup do všech prostor, kde bude plnit předmět smlouvy; 7 c) seznámit zhotovitele s rizikovými faktory na pracovišti, kde budou prováděny práce; d) poskytnout zhotoviteli součinnost nutnou k provedení jednotlivých dílčích plnění, zejména mu umožnit přístup do všech prostor, kde bude plnit předmět smlouvy. 9. Předání a převzetí díla 9.1 Předání díla, resp. jednotlivých dílčích plnění, je realizováno zpracováním „Zápisu o předání a převzetí odpadu“ (dále jen „zápis“). Součástí zápisu je RZ vozidla odvážejícího odpad, místo naložení odpadu a druh odpadu. Zápis musí být podepsán zástupcem zhotovitele i objednatele. Objednatel pro tyto účely může pověřit i jinou osobu, než která je uvedena v čl. 1 smlouvy. Součástí zápisu je kromě podpisů uvedených osob dále datum vyhotovení, soupis všech provedených prací a soupis případných vad a nedodělků. Na základě toho pak objednatel dílčí plnění převezme: a) bez vad a nedodělků a dílčí plnění bude uznáno za dokončené; b) objednatel dílo převezme s výhradou, protože má vady nebo není dokončené. O výhradách bude do zápisu sepsán oběma stranami záznam, který bude obsahovat skutečnosti, ve kterých objednatel spatřuje vady díla, resp. rozsah nedokončených prací. 9.2 Povinnost zhotovitele provést dílo dle čl. 3 odst. 3.1 smlouvy u komunálního odpadu po naplnění kontejneru u VOK bude považována za splněnou provedením objednatelem vyžádaných činností prováděných v rámci zhotovení díla za daný měsíc na základě objednávky objednatele (vzor objednávky je přílohou č. 2 této smlouvy). Zhotovitel je povinen po provedení zmíněných činností doložit vážní lístky. 9.3 Vlastnické právo k odpadu přechází z objednatele na zhotovitele okamžikem předání odpadu zhotoviteli. Okamžikem předání odpadu zhotoviteli se rozumí moment, kdy objednatel zhotoviteli umožní bezproblémový přístup k odpadovým nádobám a zhotoviteli nic nebrání v naložení a následném odvozu odpadu podle podmínek uvedených ve smlouvě. Převzetím odpadů od objednatele se zhotovitel stává ve smyslu § 16 zákona o odpadech vlastníkem těchto odpadů a přechází na něj povinnosti původce odpadů. Za stejných podmínek také dochází k přechodu nebezpečí škody na věci. 10. Odpovědnost za škodu a vady 10.1 Zhotovitel odpovídá za škody způsobené jeho činností a činností svých zaměstnanců v souvislosti s prováděním díla po celou dobu trvání smlouvy. 10.2 Každé jednotlivé dílčí plnění dle této smlouvy má vady, jestliže neodpovídá výsledku určenému v této smlouvě a nesplňuje požadavky na plnění dle této smlouvy. 8 10.3 Pro účely této smlouvy je provedením díla s vadami porušena smlouva podstatným způsobem ve smyslu § 2002 odst. 1 OZ. 10.4 V případě výskytu vady je zhotovitel povinen nejpozději do pěti dnů po sepsání zápisu písemně oznámit objednateli, zda výhrady ve smyslu čl. 9 odst. 9.1 smlouvy uznává, jakou lhůtu navrhuje k odstranění vad nebo z jakých důvodů výhrady neuznává. Pokud tak zhotovitel neučiní, má se za to, že výhrady uznává. 10.5 Objednatel může zvolit, zda požaduje odstranění vad provedením doplňujících prací, nebo zda požaduje přiměřenou slevu z ceny díla, nebo zda odstupuje od smlouvy. 10.6 Zhotovitel je povinen odstranit vady díla, pokud to bude objednatel požadovat a zároveň se bude jednat o vadu, jejíž odstranění nesnese odkladu, do dvaceti čtyř hodin od sepsání zápisu. Pokud zhotovitel vady v této lhůtě neodstraní, může objednatel bez dalšího odstoupit od smlouvy. 10.7 Záruční doba se sjednává na dobu 24 měsíců od podepsání zápisu o předání a převzetí bezvadného díla, anebo zápisu o odstranění vad zjištěných při přejímce díla. 11. Zajištění závazků 11.1 V případě prodlení objednatele s úhradou splatné faktury – daňového dokladu je zhotovitel oprávněn požadovat úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, v platném znění. Zhotovitel předloží objednateli fakturu na zaplacení úroku z prodlení se splatností 30 dnů. 11.2 Za prodlení zhotovitele s realizací dílčího p amem delším než tři dny zaplatí zhotovitel smluvní poku dý jednotlivý případ a započatý den plnění. 11.3 Za nesplnění povinnosti zhotovitele stanovené v čl. 8 odst. 8.2 9.2 je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pok za každý případ a započatý den prodlení. 11.4 Za nesplnění povinnosti zhotovitele uvedené v čl. 10 odst. 10.6 smlouvy v termínu stanoveném v to y je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu v ždý případ a započatý den prodlení. 11.5 Za prodlení zhotovitele se splněním povinnosti určené v čl. 8. odst. 8.2 písm. f) smlouvy je zhotovitel povinen uhradit smluvní pokutu ve jednotlivý případ a započatý den prodlení. 9 11.6 Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo objednatele na náhradu škody v plné výši. Při škodách, za které zhotovitel při své činnosti odpovídá, poskytne zhotovitel ze svého pojištění náhrady na odškodnění nebo opravu či zhotovení poškozené věci. Nároky v souvislosti s přerušením provozu a ušlým ziskem jsou vyloučeny. 11.7 V případě, že objednatel odstoupí od smlouvy z důvodu uvedeného v čl. 13 odst. 13.2 smlouvy, zhotovitel zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 10 % z celkové ceny díla dle čl. 6. odst. 6.1 smlouvy vč. DPH. 11.8 Smluvní pokuta je splatná na základě písemné výzvy objednatele ve lhůtě do 15 dnů ode dne doručení výzvy a penalizační faktury a na číslo účtu uvedené ve výzvě. 12. Zánik smluvního vztahu 12.1 Smluvní strany se dohodly, že smluvní vztah zaniká, kromě řádného a včasného splnění povinností, v těchto případech: a) dohodou smluvních stran při vzájemném vyrovnání účelně vynaložených a prokazatelně doložených nákladů ke dni zániku smlouvy; b) jednostranným odstoupením od smlouvy objednatelem pro její podstatné porušení zhotovitelem; c) výpovědí jedné ze smluvních stran i bez udání důvodu s výpovědní lhůtou v délce tří kalendářních měsíců, která začíná běžet od prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi. 13. Odstoupení od smlouvy 13.1 Objednatel má právo odstoupit od smlouvy, kromě důvodů uvedených v OZ, v případě: a) podstatného porušení smlouvy; b) kdy je na zhotovitele podán návrh na zahájení insolvenčního řízení nebo likvidaci; c) že zhotovitel předal objednateli před uzavřením smlouvy nepravdivé nebo neúplné údaje, na něž bylo vázáno uzavření této smlouvy. 13.2 Smluvní strany se dohodly, že podstatným porušením smlouvy ze strany zhotovitele ve smyslu OZ se rozumí zejména: a) nezahájení provádění prací zhotovitelem nejpozději do 10 dnů od termínu odvozu odpadů určeného v harmonogramu; b) neodstranění vad ve lhůtě podle čl. 10 odst. 10.6 smlouvy; 10 c) prodlení s povinností určenou v čl. 11 odst. 11.8 delším než patnáct dnů. 13.3 Odstoupení od smlouvy lze provést pouze písemně s uvedením důvodu odstoupení, jinak je neplatné. Smluvní strany jsou povinny provést vzájemné vypořádání ke dni odstoupení, do 2 měsíců od data zániku smlouvy. Zhotovitel provede soupis všech provedených prací nevyfakturovaných ke dni odstoupení od smlouvy včetně jejich ocenění, zpracuje konečný daňový doklad (fakturu) a předá rozpracované dílo objednateli. 14. Zvláštní ujednání 14.1 Všechny právní vztahy, které vzniknou při realizaci povinností vyplývajících z této smlouvy, se řídí právním řádem České republiky. Právní vztahy neupravené touto smlouvou se řídí ustanoveními OZ. 14.2 Plnění, která nebudou zhotovitelem provedena nebo vykazují vady, nemá zhotovitel právo fakturovat. 14.3 Zhotovitel souhlasí se zveřejněním obsahu smlouvy s výjimkou ustanovení týkajících se obchodního tajemství, která zřetelně označí. 14.4 Tato smlouva je platná i pro právní nástupce smluvních stran. Smluvní strany si navzájem sdělí bezodkladně změny, které se týkají některého ze základních identifikačních údajů včetně údajů o vstupu do likvidace, konkursu, insolvenčního řízení, zániku a právním nástupnictví. 14.5 Zhotovitel podpisem smlouvy uděluje podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění souhlas objednateli jako správci údajů se zpracováním jeho osobních a dalších údajů ve smlouvě uvedených pro účely naplnění práv a povinností vyplývajících z této smlouvy, a to po dobu jeho platnosti a dobu stanovenou pro archivaci. 14.6 Smluvní strany sjednávají pravidla pro doručování vzájemných písemností tak, že písemnost se v případě pochybností či nedoručitelnosti považuje za doručenou nejpozději třetím pracovním dnem po jejím odeslání na adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy (nedoručí-li druhá strana písemné oznámení o změně adresy), a to bez ohledu na to, zda se adresát na této adrese zdržuje a zásilku si vyzvedne. 15. Závěrečná ustanovení 15.1 Smlouva je vyhotovena elektronicky, má 11 očíslovaných listů a 4 přílohách o 27 listech, která tvoří nedílnou součást této smlouvy. 15.2 Smlouva může být měněna či doplňována pouze vzájemně odsouhlasenými a podepsanými písemnými a vzestupně očíslovanými dodatky, které se stávají její nedílnou součástí. 15.3 Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel je ve smyslu § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a § 2 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, 11 uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), povinným subjektem a souhlasí se zveřejněním této smlouvy. Tento souhlas je poskytován do budoucna na dobu neurčitou pro účely informování veřejnosti o činnosti smluvních stran. Výslovně je pro strany této smlouvy sjednána možnost zpřístupnění či zveřejnění celé této smlouvy v jejím plném znění, jakož i všech úkonů a okolností s touto smlouvou přímo souvisejících, pokud tím nedojde k porušení zákonem stanovené povinnosti mlčenlivosti. 15.4 Právní jednání související se smlouvou může za objednatele činit pouze ředitel Odboru nemovité infrastruktury Sekce ekonomická a majetková MO. 15.5 Smluvní strany prohlašují, že jim nejsou známy žádné skutečnosti, které by uzavření smlouvy vylučovaly, a berou na vědomí, že v plném rozsahu nesou veškeré právní důsledky plynoucí z vědomě jimi udaných nepravdivých údajů. Na důkaz svého souhlasu s obsahem smlouvy připojují pod ní své podpisy. 15.6 Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu poslední smluvní stranou a účinnosti dnem uveřejněním v Registru smluv. 15.7 Nedílnou součástí smlouvy je: – příloha č. 1 – „Cenová kalkulace“ – 22 listů; – příloha č. 2 – „Objednávka“ – 1 list; – příloha č. 3 – „Upřesnění podmínek“ – 2 listy; – příloha č. 4 – „Plná moc“, 2 listy. V Praze dne ……………………… Ing. Petr Piontek Digitálně podepsal Ing. Petr Piontek Datum: 2017.12.20 11:29:29 +01'00' Elektronický podpis - 21.12.2017 Certifikát autora podpisu : Jméno : Ing. Vladimír Kučera Vydal : ACAeID2.1 - Qualified ... Platnost do : 4.1.2018