Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4310704: rek. pohyb schody vestibul KN modernizace OPPPR

Příloha Zadávací dokumentace 3.část-B.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        „7 EVROPSKÁ UNIE
* * Evropské strukturální a investiční fondy
X% Operační program Praha — pól růstu ČR

orgánem, na kterém je celá částka peněžní jistoty prokazatelně odečtena ve prospěch účtu
Zadavatele. Uchazeč do nabídky zároveň uvede bankovní spojení a číslo účtu, na který
požaduje uvolněnou jistotu vrátit. Peněžní částka ve výši jistoty musí být připsána na shora
uvedený účet Zadavatele nejpozději poslední den lhůty pro podání nabídek,

8. Prohlídka místa plnění

Zadavatel zorganizuje prohlídku místa plnění veřejné zakázky. Uchazeči, kteří budou mít
zájem o prohlídku, se shromáždí ve stanici metra Karlovo náměstí, u stanoviště
přepravního manipulanta ve vestibulu Karlovo náměstí. Termín prohlídky bude
Zadavatelem sdělen formou dodatečných informací.

Kontaktní osobou pro účely prohlídky místa plnění je na straně zadavateli ži 873:

a M yt may kn:
Z ikeprojektový manažer.

9 ohledem na předmět veřejné zakázky zadavatel doporučuje, aby se uchazeči o veřejnou
zakázku prohlídky místa plnění účastnili. Za každého uchazeče se mohou prohlídky
zúčastnit pouze dva zástupci, Uchazeč je povinen oznámit zadavateli nejpozději 2 pracovní
dny před konáním prohlídky jméno, příjmení a telefonní kontakt na osoby, které se za
dodavatele prohlídky zúčastní, a to na e-mailovou adresu: l ir aj

Prohlídka místa plnění slouží výhradně k seznámení zájemců se stávajícím místem
budoucího plnění a s jeho technickými a provozními parametry; prohlídka místa plnění není
určena k případnému vyjasňování obsahu Zadávací dokumentace.

9. Požadavky na obsah nabídky

Zadavatel požaduje, aby byla nabídka uchazeče zpracována v českém jazyce (výjimku
tvoří odborné názvy a údaje). Bude-li nabídka zpracována v jiném než v českém či
slovenském jazyce, bude k nabídce připojen její úředně ověřený překlad do českého jazyka.

V nabídce musejí být na krycím listu uvedeny identifikační údaje o uchazeči v rozsahu
uvedeném v $ 17 písm. d) ZVZ. Nabídka musí být podepsána oprávněnou osobou. Uchazeč
v nabídce výslovně uvede jednu kontaktní adresu pro písemný styk mezi uchazečem a
zadavatelem. Pokud podává nabídku více uchazečů společně (společná nabídka), uvedou v
nabídce kromě kontaktních adres všech uchazečů dle předchozí věty též osobu, která bude
zmocněna zastupovat tyto uchazeče při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.

V případě, že část zakázky bude plněna formou subdodávky (prostřednictvím třetí osoby),
požaduje zadavatel uvést v nabídce uchazeče, aby uchazeč v nabídce specifikoval části
veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více subdodavatelům, a aby současně
uvedl identifikační údaje a kontaktní údaje každého takového subdodavatele. Uchazeč tuto

16

Zadávací dokumentace veřejné zakázky „Výměna pohyblivých schodů č. 256 — 258 ve stanici Karlovo náměstí, modernizace
vestibulu“

r

j


 

 

 

 

 

pe EVROPSKÁ UNIE
* * Evropské strukturální a investiční fondy
"+ M 4 Operační program Praha — pól růstu ČR PRA|G

 

 

podmínku zadavatele splní uvedením požadovaných údajů v krycím listu nabídky, jehož
závazný vzor tvoří přílohu č. 1 této zadávací dokumentace (u subdodavatele je uchazeč
povinen uvést jeho identifikační údaje dle $ 17 písm. d) ZVZ) a dále v příslušné příloze
návrhu smlouvy. Tím není dotčena výlučná odpovědnost uchazeče za poskytování řádného
plnění. V případě, že uchazeč nemá v úmyslu využít subdodavatele, učiní o tom prohlášení,
které bude součástí nabídky. Toto prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou za
uchazeče jednat.

Zadavatel předkládá v rámci zadávací dokumentace harmonogram (HMG), který
představuje reálný časový úsek ke splnění VZ v týdenním členění po jednotlivých stavebních
objektech. Uchazeč v rámci nabídky předloží stejně členěný HMG realizace díla
prokazující reálnost ve smlouvě navržené doby realizace veřejné zakázky nebo její části
z pohledu uchazeče.

V HMG jsou zahrnuty i přiměřené doby nezbytné pro provedení potřebných zkoušek, revizí
a zavedení zkušebního provozu. Stavební práce budou zahájeny bez zbytečného odkladu po
předání staveniště zhotoviteli dle smlouvy o dílo, nejpozději však ve lhůtě 7 kalendářních
dnů.

Pojištění odpovědnosti

Vybraný uchazeč předloží před podpisem smlouvy o dílo zadavateli pojistnou smlouvu,
jejímž předmětem bude pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem při
výkonu činnosti třetí osobě. Limit pojistného plnění předmětného pojištění musí činit
minimálně 100 000000,- Kč pro jednu pojistnou událost, a dodavatel se čestným
prohlášením zaváže, že bude po celou dobu plnění předmětu veřejné zakázky udržovat tuto

smlouvu v platnosti.

Pro případ odpovědnosti za škodu na díle je zhotovitel povinen mít uzavřenou pojistnou
smlouvu, pokrývající stavební a montážní rizika, a to po celou dobu zhotovování díla až do
okamžiku předání a převzetí celého díla objednatelem bez vad a nedodělků. Výše pojistné

částky musí být minimálně ve výši ceny díla.

Bankovní záruka za řádné provedení díla

Zadavatel bude při podpisu smlouvy požadovat od vybraného uchazeče předložení

bankovní záruky za řádné plnění díla (tzv. „performance bond“),

Tato bankovní záruka za dodržení smluvních podmínek, kvality, odstranění vad a
nedodělků veřejné zakázky ve výši 40.000.000,-Kč bude vystavena výhradně ve prospěch

zadavatele (objednatele) veřejné zakázky jako oprávněného. Bankovní záruka bude

17

Zadávací dokumentace veřejné zakázky „Výměna pohyblivých schodů č. 256 — 258 ve stanici Karlovo náměstí, modernizace
vestibulu“

 

 

 

 

a EVROPSKÁ UNIE s zk
* * Evropské strukturální a investiční fondy PRA|GA
>, * 4 Operační program Praha — pól růstu ČR PRA|G

 

 

vystavena jako neodvolatelná a bezpodmínečná, přičemž banka se zaváže k plnění bez
námitek a na základě první výzvy oprávněného. Platnost této záruky bude od zahájení prací
do odstranění vad a nedodělků.

Řádné a včasné plnění povinností uchazeče bude dále v souladu se smlouvou zajištěno
prostřednictvím bankovní záruky za záruční dobu (tzv. „warranty bond“) ve výši
10.000.000,-Kč, která bude zadavateli předána při podpisu závěrečného protokolu dle
příslušných ustanovení smlouvy. Platnost této bankovní záruky bude po celou dobu záruky,
tj. 96 měsíců.

Veškeré náklady spojené se zřízením a obstaráváním bankovních záruk musí být zahrnuty v
nabídkové ceně uchazeče, její dodatečné navyšování z titulu požadovaných záruk není
přípustné.

Závaznost nabídky

Zadávací lhůta činí 180 dnů a začíná běžet v souladu s $ 43 ZVZ okamžikem skončení lhůty
pro podání nabídek, Ustanovením S 43 ZVZ se rovněž řídí stavení zadávací lhůty. Po dobu
zadávací lhůty je uchazeč vázán celým obsahem nabídky.

Obsahové členění nabídky
Zadavatel doporučuje řazení nabídky v tomto pořadí:

— krycí list nabídky s uvedením identifikačních údajů zadavatele a uchazeče s uvedením
nabídkové ceny, jehož vzor tvoří přílohu č. 1 této zadávací dokumentace;

— © obsah nabídky s uvedením kapitol a seznamu jednotlivých dokumentů a případných příloh;

— identifikační údaje uchazeče;

= informace a podklady o uchazečích, kteří podávají nabídku společně, vč. náležitosti
požadovaných ZVZ (pokud se jedná o případ společné nabídky);

— | doklady a podklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů;

— nabídková cena (v požadovaném členění) stanovena v souladu s článkem 6 této zadávací
dokumentace;

— © doklad o poskytnutí jistoty;

— | seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech od
konce Ihůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u
zadavatele;

— © má-li uchazeč formu akciové společnosti, seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá
hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve Ihůtě pro podání nabídek;

— prohlášení uchazeče o tom, že neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zvláštního
právního předpisu v souvislosti se zadávanou veřejnou zakázkou;

— návrh smlouvy včetně příloh smlouvy doplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat
jménem či za uchazeče; V případě společné nabídky musí z návrhu smlouvy jednoznačně
vyplývat, že osoba, které podepisuje smlouvu za sdružené uchazeče, jedná jménem všech
účastníků sdružení či společnosti uchazečů;

— ostatní součásti nabídky dle zadávacích podmínek či ZVZ vztahující se k předmětu
veřejné zakázky;

= prohlášení o počtu listů v nabídce;

18

Zadávací dokumentace veřejné zakázky „Výměna pohyblivých schodů č. 256 — 258 ve stanici Karlovo náměstí, modernizace
vestibulu“