Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4544516: Smlouva o zajištění provozu

Příloha Smlouva zajištění provozu TC 2018.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ PROVOZU  
ev. č. města 06/22/2353/17 

 

Město Třebíč 
se sídlem: Karlovo nám. 104/55, Vnitřní Město, 674 01 Třebíč 
zastoupené:  Mgr. Martinou Machalovou, vedoucí odboru sociálních věcí,  
dle zmocnění v čl. 17 odst. 15 písm. k) platného Organizačního řádu MěÚ Třebíč 
IČ: 00290629 
číslo účtu: 329711/0100 
peněžní ústav: Komerční banka 
(dále jen „město” na straně jedné) 

a 

Třebíčské centrum z. s. 
se sídlem: Fr. Hrubína 753, 674 01  Třebíč 
zastoupené: Bc. Annou Machátovou, předsedkyní 
IČ: 670 29 230 
číslo účtu: 8500008486/7940 
peněžní ústav: WSPK Třebíč 
(dále jen „provozovatel“ na straně druhé) 
 

uzavírají tuto smlouvu o zajištění provozu: 

 

Článek I. 
Předmět a účel smlouvy 

 
1. Předmětem této smlouvy je zajištění provozu kontaktního místa FAMILY POINT místo 

pro rodinu®, na adrese Městský úřad Třebíč, Masarykovo nám. 116/6, 674 01 Třebíč 
1, dále jen jako „Family Point“, v období od 01.01.2018 do 31.12.2018. 

2. Město je oprávněno k souhrnu chráněných práv duševního vlastnictví, které tvoří 
ochrannou známku FAMILY POINT místo pro rodinu®, na základě Sublicenční smlouvy 
č. 3, ev. č. města 06/22/2217/5, uzavřené s Krajem Vysočina dne 16.11.2015.  

3. Účelem smlouvy je zajistit komplexní provoz „Family Pointu“ dle podmínek stanovených 
touto smlouvou, výše uvedenou  Sublicenční smlouvou a Metodikou FAMILY POINT 
místo pro rodinu®. 
 

Článek II. 
Povinnosti města  

 
1. Poskytne vybavené prostory Family Pointu na adrese Městský úřad Třebíč, Masarykovo 

nám. 116/6, 674 01 Třebíč 1. Vybavení prostor je majetkem města, které odpovídá  
za jeho poškození či ztrátu. Zajistí a hradí náklady na spotřebu energií (elektřina, voda, 
plyn) v prostorách Family Pointu. 

2. Zajistí úklid a údržbu prostor, stejně jako přístup kontaktních pracovnic a návštěvníků 
Family Pointu na přilehlé WC. 

3. Zajistí kontaktním pracovnicím a klientům Family Pointu přístup do prostor v pracovní 
dny po celou dobu otevírací doby úřadu. 



2 
 

4. Poskytne kontaktním pracovnicím k užívání notebook a mobilní telefon s placenou SIM 
kartou.  Zajistí internet v prostorách Family Pointu, včetně úhrady nákladů na jeho 
provoz. 

5. Umožní kontaktním pracovnicím a návštěvníkům Family Pointu nezbytný tisk 
dokumentů, a to na odboru sociálních věcí, zejména prostřednictvím koordinátora Senior 
Pointu. 

6. Bude spolupracovat prostřednictvím odboru sociálních věcí s provozovatelem  
a kontaktními pracovnicemi „Family Pointu“ v oblasti prorodinné politiky, vzájemně  
se informovat, propagovat, pořádat společné akce dle domluvy, zejména v oblasti 
mezigeneračních vztahů, tj. spolupráce Family Pointu a Senior Pointu. 

 
Článek III. 

Povinnosti provozovatele 
 

1. Zajistí výkon souhrnu chráněných práv duševního vlastnictví, které tvoří ochrannou 
známku FAMILY POINT místo pro rodinu®. 

2. Zajistí naplnění know-how souvisejícího s ochrannou známkou FAMILY POINT místo 
pro rodinu®, definované zejména v dokumentech: Metodika služby FAMILY POINT 
místo pro rodinu® tvořená veškerými údaji o poslání, společenském významu, o 
službách, které jsou konkrétním místem poskytovány, zajišťovány a zprostředkovávány, 
údaji o organizační struktuře, obsahující Standard služby FAMILY POINT místo pro 
rodinu® a Etický kodex služby FAMILY POINT místo pro rodinu®, znalosti, vědomosti, 
postupy a návody při zakládání služby FAMILY POINT místo pro rodinu® a při provozu 
konkrétních míst; Metodika kariérového poradenství poskytovaného v síti Family 
Pointů v České republice obsahuje postupy, zaměření a metody kariérového 
poradenství poskytovaného na kontaktním Family Pointu. 

3. Provozovatel a kontaktní pracovnice Family Pointu budou spolupracovat s odborem 
sociálních věcí v oblasti prorodinné politiky, vzájemně se informovat, propagovat, 
pořádat společné akce dle domluvy, zejména v oblasti mezigeneračních vztahů,  
tj. spolupráce Family Pointu a Senior Pointu. 
 

Článek IV. 
         Kontaktní osoby 

1. Kontaktní osobou za město pro spolupráci s provozovatelem, resp. s kontaktními 
pracovnicemi je Mgr. Martina Machalová, vedoucí odboru sociálních věcí 
Městského úřadu Třebíč (tel. 602 586 041, e-mail: m.machalova@trebic.cz). 

2. Kontaktní osobou za provozovatele je Bc. Anna Machátová, předsedkyně (tel. 
603 870 272, e-mail: tc.machatova@gmail.com) 

 
 

Článek V. 
Cena a způsob její úhrady 

 
1. Město se zavazuje uhradit za zajištění provozu Family Pointu finanční částku v celkové 

výši 180.000 Kč, slovy stoosmdesáttisíc korun českých, a to na účet provozovatele. 
2. Úhrada bude provedena na základě dvou vystavených faktur. První faktura bude 

provozovatelem vystavena na částku 90.000 Kč za období leden – červen 2018 a přijata 
nejdříve 01.07.2018. Druhá faktura bude vystavena na částku 90.000 Kč za období 
červenec –  prosinec 2018 a  přijata nejpozději do 30.11.2018.  

3. Finanční prostředky města na realizaci výše uvedených služeb budou použity účelně, 
hospodárně a efektivně. 



3 
 

 
 

Článek VI. 
Závěrečná ustanovení 

 
1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou do 31.12.2018. 
2. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran. Podmínkou nabytí 

účinnosti této smlouvy je získání dotace ve výši 180.000 Kč na provoz Family Pointu  
od Kraje Vysočina. Smlouva nabyde účinnosti dnem uzavření smlouvy o poskytnutí 
dotace mezi městem a Krajem Vysočina. V případě, že Kraj Vysočina nevyhoví žádosti 
o dotaci města v uvedené výši, tato smlouva zaniká.  

3. Každá smluvní strana může smlouvu vypovědět, výpovědní lhůta je jeden měsíc. 
Výpovědní lhůta počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po dni doručení 
výpovědi druhé smluvní straně. 

4. Smlouva může být dále ukončena vzájemnou dohodou smluvních stran, nebo 
odstoupením od smlouvy v případě závažného porušení povinností stanovených touto 
smlouvou. Odstoupení od smlouvy nabývá účinnosti dnem doručení písemného 
oznámení o odstoupení druhé smluvní straně. 

5. V případě ukončení této smlouvy nebo nenabytí účinnosti podle odst. 2. se strany 
vypořádají tak, že město uhradí provozovateli poměrnou finanční část nákladů  
za období, kdy byla služba vykonána. 

6. Změny a doplňky této smlouvy mohou být prováděny pouze písemně, formou dodatku. 
Za dodatek se považuje pouze listina tak výslovně označená a průběžně číslovaná. 

7. Smluvní strany se zavazují řešit případné spory vzájemnou dohodou. 
8. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá strana obdrží  

dvě vyhotovení. 
9. Smluvní strany souhlasí s tím, aby výše uvedená smlouva byla uvedena v evidenci 

smluv, vedené městem Třebíč, která bude obsahovat údaje o smluvních stranách, 
předmětu smlouvy, číselné označení této smlouvy a datum jejího podpisu. Smluvní 
strany výslovně souhlasí, že jejich osobní údaje uvedené v této smlouvě budou 
zpracovávány pro účely vedení evidence smluv. Dále prohlašují, že skutečnosti, 
uvedené ve výše uvedené smlouvě, nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 
zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění a udělují svolení k jejich 
užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 

10. Smluvní strany prohlašují, že si text smlouvy přečetly, že obsah smlouvy je projevem 
jejich pravé a svobodné vůle, že smlouva byla uzavřena určitě, vážně a srozumitelně, 
a že nebyla sjednána v tísni za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují 
podpisy svých oprávněných zástupců. 

 

V Třebíči dne 18.12.2017     V Třebíči dne 18.12.2017  

 

 

 

 

_______________________     _______________________ 
  Mgr. Martina Machalová         Bc. Anna Machátová 
     za město             za provozovatele