Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ PROVOZU ev. č. města 06/22/2353/17 Město Třebíč se sídlem: Karlovo nám. 104/55, Vnitřní Město, 674 01 Třebíč zastoupené: Mgr. Martinou Machalovou, vedoucí odboru sociálních věcí, dle zmocnění v čl. 17 odst. 15 písm. k) platného Organizačního řádu MěÚ Třebíč IČ: 00290629 číslo účtu: 329711/0100 peněžní ústav: Komerční banka (dále jen „město” na straně jedné) a Třebíčské centrum z. s. se sídlem: Fr. Hrubína 753, 674 01 Třebíč zastoupené: Bc. Annou Machátovou, předsedkyní IČ: 670 29 230 číslo účtu: 8500008486/7940 peněžní ústav: WSPK Třebíč (dále jen „provozovatel“ na straně druhé) uzavírají tuto smlouvu o zajištění provozu: Článek I. Předmět a účel smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je zajištění provozu kontaktního místa FAMILY POINT místo pro rodinu®, na adrese Městský úřad Třebíč, Masarykovo nám. 116/6, 674 01 Třebíč 1, dále jen jako „Family Point“, v období od 01.01.2018 do 31.12.2018. 2. Město je oprávněno k souhrnu chráněných práv duševního vlastnictví, které tvoří ochrannou známku FAMILY POINT místo pro rodinu®, na základě Sublicenční smlouvy č. 3, ev. č. města 06/22/2217/5, uzavřené s Krajem Vysočina dne 16.11.2015. 3. Účelem smlouvy je zajistit komplexní provoz „Family Pointu“ dle podmínek stanovených touto smlouvou, výše uvedenou Sublicenční smlouvou a Metodikou FAMILY POINT místo pro rodinu®. Článek II. Povinnosti města 1. Poskytne vybavené prostory Family Pointu na adrese Městský úřad Třebíč, Masarykovo nám. 116/6, 674 01 Třebíč 1. Vybavení prostor je majetkem města, které odpovídá za jeho poškození či ztrátu. Zajistí a hradí náklady na spotřebu energií (elektřina, voda, plyn) v prostorách Family Pointu. 2. Zajistí úklid a údržbu prostor, stejně jako přístup kontaktních pracovnic a návštěvníků Family Pointu na přilehlé WC. 3. Zajistí kontaktním pracovnicím a klientům Family Pointu přístup do prostor v pracovní dny po celou dobu otevírací doby úřadu. 2 4. Poskytne kontaktním pracovnicím k užívání notebook a mobilní telefon s placenou SIM kartou. Zajistí internet v prostorách Family Pointu, včetně úhrady nákladů na jeho provoz. 5. Umožní kontaktním pracovnicím a návštěvníkům Family Pointu nezbytný tisk dokumentů, a to na odboru sociálních věcí, zejména prostřednictvím koordinátora Senior Pointu. 6. Bude spolupracovat prostřednictvím odboru sociálních věcí s provozovatelem a kontaktními pracovnicemi „Family Pointu“ v oblasti prorodinné politiky, vzájemně se informovat, propagovat, pořádat společné akce dle domluvy, zejména v oblasti mezigeneračních vztahů, tj. spolupráce Family Pointu a Senior Pointu. Článek III. Povinnosti provozovatele 1. Zajistí výkon souhrnu chráněných práv duševního vlastnictví, které tvoří ochrannou známku FAMILY POINT místo pro rodinu®. 2. Zajistí naplnění know-how souvisejícího s ochrannou známkou FAMILY POINT místo pro rodinu®, definované zejména v dokumentech: Metodika služby FAMILY POINT místo pro rodinu® tvořená veškerými údaji o poslání, společenském významu, o službách, které jsou konkrétním místem poskytovány, zajišťovány a zprostředkovávány, údaji o organizační struktuře, obsahující Standard služby FAMILY POINT místo pro rodinu® a Etický kodex služby FAMILY POINT místo pro rodinu®, znalosti, vědomosti, postupy a návody při zakládání služby FAMILY POINT místo pro rodinu® a při provozu konkrétních míst; Metodika kariérového poradenství poskytovaného v síti Family Pointů v České republice obsahuje postupy, zaměření a metody kariérového poradenství poskytovaného na kontaktním Family Pointu. 3. Provozovatel a kontaktní pracovnice Family Pointu budou spolupracovat s odborem sociálních věcí v oblasti prorodinné politiky, vzájemně se informovat, propagovat, pořádat společné akce dle domluvy, zejména v oblasti mezigeneračních vztahů, tj. spolupráce Family Pointu a Senior Pointu. Článek IV. Kontaktní osoby 1. Kontaktní osobou za město pro spolupráci s provozovatelem, resp. s kontaktními pracovnicemi je Mgr. Martina Machalová, vedoucí odboru sociálních věcí Městského úřadu Třebíč (tel. 602 586 041, e-mail: m.machalova@trebic.cz). 2. Kontaktní osobou za provozovatele je Bc. Anna Machátová, předsedkyně (tel. 603 870 272, e-mail: tc.machatova@gmail.com) Článek V. Cena a způsob její úhrady 1. Město se zavazuje uhradit za zajištění provozu Family Pointu finanční částku v celkové výši 180.000 Kč, slovy stoosmdesáttisíc korun českých, a to na účet provozovatele. 2. Úhrada bude provedena na základě dvou vystavených faktur. První faktura bude provozovatelem vystavena na částku 90.000 Kč za období leden – červen 2018 a přijata nejdříve 01.07.2018. Druhá faktura bude vystavena na částku 90.000 Kč za období červenec – prosinec 2018 a přijata nejpozději do 30.11.2018. 3. Finanční prostředky města na realizaci výše uvedených služeb budou použity účelně, hospodárně a efektivně. 3 Článek VI. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou do 31.12.2018. 2. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran. Podmínkou nabytí účinnosti této smlouvy je získání dotace ve výši 180.000 Kč na provoz Family Pointu od Kraje Vysočina. Smlouva nabyde účinnosti dnem uzavření smlouvy o poskytnutí dotace mezi městem a Krajem Vysočina. V případě, že Kraj Vysočina nevyhoví žádosti o dotaci města v uvedené výši, tato smlouva zaniká. 3. Každá smluvní strana může smlouvu vypovědět, výpovědní lhůta je jeden měsíc. Výpovědní lhůta počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po dni doručení výpovědi druhé smluvní straně. 4. Smlouva může být dále ukončena vzájemnou dohodou smluvních stran, nebo odstoupením od smlouvy v případě závažného porušení povinností stanovených touto smlouvou. Odstoupení od smlouvy nabývá účinnosti dnem doručení písemného oznámení o odstoupení druhé smluvní straně. 5. V případě ukončení této smlouvy nebo nenabytí účinnosti podle odst. 2. se strany vypořádají tak, že město uhradí provozovateli poměrnou finanční část nákladů za období, kdy byla služba vykonána. 6. Změny a doplňky této smlouvy mohou být prováděny pouze písemně, formou dodatku. Za dodatek se považuje pouze listina tak výslovně označená a průběžně číslovaná. 7. Smluvní strany se zavazují řešit případné spory vzájemnou dohodou. 8. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá strana obdrží dvě vyhotovení. 9. Smluvní strany souhlasí s tím, aby výše uvedená smlouva byla uvedena v evidenci smluv, vedené městem Třebíč, která bude obsahovat údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselné označení této smlouvy a datum jejího podpisu. Smluvní strany výslovně souhlasí, že jejich osobní údaje uvedené v této smlouvě budou zpracovávány pro účely vedení evidence smluv. Dále prohlašují, že skutečnosti, uvedené ve výše uvedené smlouvě, nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 10. Smluvní strany prohlašují, že si text smlouvy přečetly, že obsah smlouvy je projevem jejich pravé a svobodné vůle, že smlouva byla uzavřena určitě, vážně a srozumitelně, a že nebyla sjednána v tísni za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují podpisy svých oprávněných zástupců. V Třebíči dne 18.12.2017 V Třebíči dne 18.12.2017 _______________________ _______________________ Mgr. Martina Machalová Bc. Anna Machátová za město za provozovatele