Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
číslo smlouvy kupujícího:2018/SlTMP/0016 číslo smlouvy prodávajícího:2018/WDF/0201 Kupní smlouva SPRÁVA INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace se sídlem: Dominikánská 4, 301 36 Plzeň IČ: 66362717 bankovní spojení: xxx Jednající: Ing. Luděk Šantora, MBA ředitel Dále pro účely této smlouvy jako kupující a WDF s.r.o se sídlem: Lazarská 13/8,120 00 Praha 2 IČ: 24836974 bankovní spojení: xxx Jednající: Roman Smola, Stanislav Birčák, Vojtěch Strnad Dále pro účely této smlouvy jako prodávající Kupující a prodávající dále též společně označování jako smluvní strany, nebo účastníci smlouvy Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely v souladu s ustanovením § 2079 a násl. zákona číslo 89/2012 Sb. Občanský zákoník tuto kupní smlouvu 1. PŘEDMĚT SMLOUVY 1.1. Touto smlouvou se prodávající zavazuje k dodání a implementaci (zprovoznění) Mobilní aplikace Viktoria Plzeň a poskytování technické podpory na dodaný předmět smlouvy, vše v rozsahu stanoveném touto smlouvou, přílohou číslo 1 smlouvy a nabídkou prodávajícího ve veřejné zakázce malého rozsahu s názvem: “Mobilní aplikace Viktoria Plzeň", která uzavření této smlouvy předcházela. 1.2. Kupující se zavazuje v souladu s touto smlouvou řádně dodaný předmět smlouvy převzít a zaplatit za něj sjednanou cenu. 2. TERMÍN DODÁNÍ 2.1. Termín dodání předmětu smlouvy dle bodu 1.1. je stanoven nejpozději do 30.6.2018, tj. dodání včetně zprovoznění a otestování. 2.2. Dodání předmětu smlouvy bude mezi účastníky smlouvy vzájemně odsouhlaseno předávacím protokolem, podepsaným zástupcem kupujícího i prodávajícího za předpokladu, že dodávka je kompletní, bez vad, včetně zprovoznění a obsahuje veškerou dokumentaci. 3. MÍSTO PLNĚNÍ 3.1. Místem dodání a zprovoznění je sídlo kupujícího. 3.2. Společně s dodáním předmětu smlouvy se prodávající zavazuje předat kupujícímu veškeré doklady potřebné k převzetí a k užívání předmětu smlouvy. 3.3. Nebezpečí škody způsobené na předmětu smlouvy (t.j. ztráty, poškození, zničení či znehodnocení zboží) přechází na kupujícího splněním dodávky, tj. podpisem předávacího protokolu dle bodu 2.2. této smlouvy. 3.4. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny. 4. OPRÁVNĚNÉ OSOBY, SOUČINNOST A KOMUNIKACE 4.1. K uzavírání a podepisování dodatků či změn, týkajících se obsahu smlouvy, jsou výlučně oprávněni jmenovaní zástupci smluvních stran. K jednání ve věcech týkajících se vlastního plnění smlouvy jsou dále oprávněni: • u Kupujícího: Ing. Tomáš Benedikt, tel. xxx číslo smlouvy kupujícího:2018/SITMP/0016 číslo smlouvy prodávajícího:2018/WDF/0201 • u Prodávajícího: Vojtěch Strnad, tel. xxx 4.2. Smluvní strany spolu budou komunikovat buď písemně na adresy stanovené v záhlaví této smlouvy, nebo prostřednictvím oprávněných osob. 4.3. Smluvní strany se zavazují, že v případě změny své adresy, nebo odpovědné osoby ve věcech technických budou o této změně druhou Smluvní stranu informovat. 4.4. Smluvní strany se zavazují vzájemně spolupracovat a poskytovat si veškeré informace potřebné pro řádné plnění svých závazků. Smluvní strany jsou povinny informovat druhou smluvní stranu o veškerých skutečnostech, které jsou nebo mohou být důležité pro řádné plnění této Smlouvy. 4.5. Smluvní strany jsou povinny plnit své závazky vyplývající z této Smlouvy tak, aby nedocházelo k prodlení s plněním jednotlivých termínů a s prodlením splatnosti jednotlivých peněžních závazků. 4.6. Kupující se zavazuje umožnit prodávajícímu přístup na místo plnění prostřednictvím oprávněných osob dle tohoto článku tak, aby byl prodávající schopen splnit veškeré své povinnosti touto smlouvou stanovené 5. CENA 5.1. Cena předmětu této smlouvy byla stanovena nabídkou prodávajícího ve veřejné zakázce s názvem: " Mobilní aplikace Viktoria Plzeň" která uzavření této smlouvy předcházela a činí 987 200,- Kč bez DPH. Tato cena zahrnuje dodávku, zprovoznění, veškerý potřebný materiál, dopravné a veškeré další náklady, které prodávající vynaloží ke splnění předmětu této smlouvy. 5.2. Zaplacením ceny je splněn závazek kupujícího vůči prodávajícímu. 5.3. Dílo a jeho fakturace jsou rozděleny do dílčích celků - viz příloha č. 2 6. FAKTURACE A PLATBA 6.1. Kupující neposkytuje zálohy. 6.2. Poslední daňový doklad za dodávku dle bodu 1. této smlouvy bude kupujícím vystaven prodávajícím do 14 kalendářních dnů po podpisu předávacího protokolu dle bodu 2.2. této smlouvy. 6.3. Doba splatnosti daňových dokladů je 14 nebo 30 kalendářních dnů ode dne doručení daňového dokladu kupujícímu - viz příloha č.2. 6.4. Platby budou probíhat výhradně v Kč a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně. 6.5. Překročení cen je možné pouze zákonnou změnousazebDPH. 6.6. Každý daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle ustanovení příslušných obecně závazných předpisů platných na území České republiky, a dále číslo této smlouvy a číslo příslušné objednávky. Nebude-ii faktura obsahovat požadované náležitosti, případně bude-li neúplná či nesprávná, je kupující oprávněn ji (resp. její kopii) ve lhůtě splatnosti vrátit k opravě či doplnění. Ode dne doručení nové faktury běží nová lhůta splatnosti. Úhradou ceny se pro účely této smlouvy rozumí den, kdy byla finanční částka odepsána z účtu kupujícího. 6.7. Prodávající je oprávněn fakturovat kupujícímu v písemné, tedy tištěné podobě, nebo v podobě elektronické. Písemná faktura se doručuje na adresu kupujícího. Elektronická faktura se doručuje elektronicky na e-mailovou adresu xxx 6.8. Prodávající se sídlem na území ČR se zavazuje, že na jím vydaných daňových dokladech bude uvádět pouze čísla bankovních účtů, která jsou správcem daně zveřejněna způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 98 písm. d) zákona č.235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). V případě, že daňový doklad bude obsahovat jiný než takto zveřejněný účet, bude takovýto daňový doklad považován za neúplný a kupující vyzve prodávajícího k jeho doplnění. Do okamžiku doplnění si kupující vyhrazuje právo neuskutečnit platbu na základě tohoto daňového dokladu. 6.9. V případě, že kdykoli před okamžikem uskutečnění platby ze strany kupujícího na základě této smlouvy bude o prodávajícím se sídlem na území ČR správcem daně z přidané hodnoty číslo smlouvy kupujícího:2018/SITMP/0016 číslo smlouvy prodávajícího:2018/WDF/0201 zveřejněna způsobem umožňujícím dálkový přístup skutečnost, že prodávající je nespolehlivým plátcem (§ 106a zákona č.235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty), má kupující právo od okamžiku zveřejnění ponížit všechny platby prodávajícímu uskutečňované na základě této smlouvy o příslušnou částku DPH. Smluvní strany si sjednávají, že o takto prodávajícímu nevyplacené částky DPH odvede správci daně sám kupující v souladu s ustanovením § 109a zákona č. 235/2004 Sb. 7. SANKČNÍ USTANOVENÍ 7.1. Smluvní pokuta prodávajícího za prodlení s termínem dodání dle bodu 2.1. smlouvy, je stanovena ve výši 3000,-Kč za každý započatý den překročení dodací lhůty. 7.2. Je-li Kupující v prodlení s placením faktury, uhradí Prodávajícímu částku ve výši 3000,-Kč za každý započatý den prodlení, pokud se strany nedohodnou jinak. 8. POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO 8.1. Vytvořit podmínky pro dodání a zprovoznění předmětu smlouvy. 8.2. Respektovat platební podmínky uvedené v této smlouvě. 8.3. Kupující bere na vědomí, že až do úplného zaplacení zboží je toto majetkem prodávajícího. 8.4. Kupující se stává vlastníkem předmětu smlouvy zaplacením ceny. 9. POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO 9.1. Dodat předmět smlouvy včetně zprovoznění za podmínek stanovených touto smlouvou, v požadovaném termínu a kvalitě. 9.2. Při zprovoznění odpovídá prodávající za správné a odborné provedení zprovoznění a za dodržení platných ČSN a vyhlášek. 9.3. Poskytovat technickou podporu, touto smlouvou stanovenou. 10. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA Prodávající se zavazuje poskytnout Kupujícímu na celý předmět plnění záruku 24 měsíců, a to počínaje dnem podpisu předávacího protokolu dle bodu 2.2. této smlouvy. Přičemž prodávající nezodpovídá za datové úpravy provedené po podpisu předávacího protokolu kupujícím nebo třetí stranou. 11. ODPOVĚDNOST ZA ŠKODU 11.1. Každá ze smluvních stran nese odpovědnost za způsobenou škodu v rámci platných právních předpisů a této Smlouvy. Obě smluvní strany se zavazují vyvíjet maximální úsilí k předcházení škodám a k minimalizaci vzniklých škod. 11.2. Žádná ze smluvních stran neodpovídá za škodu, která vznikla v důsledku věcně nesprávného nebo jinak chybného zadání, které obdržela od smluvní strany. Žádná ze smluvních stran není odpovědná za nesplnění svého závazku v důsledku prodlení druhé smluvní strany nebo v důsledku mimořádně nepředvídatelné a nepřekonatelné překážky vzniklé nezávisle na vůli jedné ze smluvních stran (§ 2913 Občanského zákoníku). 11.3. Smluvní strany se zavazují upozornit druhou smluvní stranu bez zbytečného odkladu na vzniklé okolnosti vylučující odpovědnost bránící řádnému plnění této Smlouvy. Smluvní strany se zavazují vyvíjet maximální úsilí k odvrácení a překonání okolností vylučujících odpovědnost. 12. OCH RAN A IN FORMACÍ Obě smluvní strany se zavazují nakládat s důvěrnými informacemi, které jim byly poskytnuty druhou stranou nebo je jinak získaly v souvislosti s plněním této Smlouvy, jako s obchodním číslo smlouvy kupujícího:2018/SITMP/0016 číslo smlouvy prodávajícího:2018/WDF/0201 tajemstvím, zejména uchovávat je v tajnosti a učinit veškerá smluvní a technická opatření zabraňující jejich zneužití či prozrazení. 13. PLATNOST A ÚČINNOST SMLOUVY 13.1. Tato Smlouva nabývá účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv za předpokladu, že před tím došlo k jejímu podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 13.2. Obě smluvní strany jsou oprávněny ukončit smlouvu pouze ze zákonných důvodů, či dohodou smluvních stran. 13.3. Kupující má právo okamžitě odstoupit od smlouvy v případě, že předmět jejího plnění nebude odpovídat dohodnutým parametrům a cenám předmětu smlouvy. 14. ŘEŠENÍ SPORŮ 14.1. Práva a povinnosti Smluvních stran touto Smlouvou výslovně neupravené se řídí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a příslušnými právními předpisy souvisejícími. 14.2. Smluvní strany se zavazují řešit případné spory vzniklé na základě této Smlouvy přednostně dohodou. 14.3. Pokud se případný spor z této Smlouvy nepodaří vyřešit smírně, všechny spory vznikající z této Smlouvy a v souvislosti s ní budou rozhodovány soudy. Strany sjednávají místní příslušnost Krajského soudu v Plzni a Okresního soudu Plzeň - město. 14.4. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 14.5. Tato Smlouva byla sepsána ve dvou vyhotoveních, z nich prodávající obdrží jedno a kupující rovněž jedno vyhotovení. 14.6. Prodávající souhlasí s tím, že kupující zveřejní zákonným způsobem celý obsah této smlouvy. 14.7. Tuto Smlouvu je možné měnit pouze písemnou dohodou smluvních stran ve formě číslovaných dodatků této smlouvy, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 14.8. Tato Smlouva představuje úplnou dohodu smluvních stran o předmětu této Smlouvy. 14.9. Účastníci smlouvy prohlašují, že si smlouvu přečetli a shledali, že byla sepsána podle jejich pravé, svobodné a vážně míněné vůle, prosté omylu, a že nebyla ujednána v tísni, za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho smlouvu podepisují. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou přílohy: č.l - technické podmínky a č. 2 - dílčí celky číslo smlouvy kupujícího:2018/SITMP/0016 číslo smlouvy prodávajícího:2018/WDF/0201 Ing. Luděk Šantora, ředitel V Praze dne 7.2.2018 Správa informačních technologií Dominikánská 4, 30100 Plzeň IČ: 66362717, DIČ: CZÓ63Ó2717 Roman Smola CFO, jednatel Stanislav Birčák CFO, jednatel Vojtěch Strnad CPO, jednatel WDF s.r.o. Lazarská 13/8 12000 Praha2 Česká republika tel.:+420 222 313 277 IČ: 24836974 DIC:CZ24836974 V Plzni dne: číslo smlouvy kupujícího:2018/SITMP/0016 číslo smlouvy prodávajícího:2018/WDF/0201 Příloha č. 1 smlouvy technické podmínky Předmětem smlouvy je dodání a implementace mobilní aplikace a redakčního editoru pro změnu obsahu aplikace včetně technické podpory na dobu 48 měsíců. Požadavky na mobilní aplikaci. • Aplikace bude vytvořena na dvou platformách Android a iOS • Aplikace bude obsahovat následující části • Novinky s možností sociál feedu • Zápasy (Aktuální, odehrané, detail, live zápas, detaily a statistiky) • Vstupenky (Výběr zápasu, typ vstupenky, detail a zaplacení - API Colosseum - plzeňská vstupenka) • Sezóna (Zobrazení tabulky ligy včetně pořadí, tabulka střelců a další údaje) • Profil fanouška (Údaje, napojení na sociál, sítě, historie návštěv) • Navigace (Plánek stadionu včetně jednotlivých sekcí a bodů zájmu, navigace, zobrazování friends, places - google vs. image) • Občerstvení (Adresář Stánků / občerstvení s detailem - text o službách, nabídce, pozice - možnost navigovat) • Partnerská sekce (Zobrazení partnerů a sponzorů klubu) • Nouze (Volání na předem definovaná telefonní čísla nouze) • Aplikace bude integrována na následující zdroje • Cisco - určování polohy na stadiónu • Plzeňská vstupenka -možnosti zakoupení vstupenky, případné historie nákupu, či možnost vstupenky přímo v aplikaci • Livesport/Onlajny • Veškeré statistiky Plzně (xxx • Přehled zápasů • Výsledky • Program • Soupiska • Detail hráče atd • Detail zápasu xxx) • statistiky zápasu • sestavy • statistiky • live komentář atd Další požadavky: • Součástí aplikace bude editor obsahu (redakční systém) umožňující následující o Novinky s možností sociál feedu včetně správy obsahu v administraci o Profil fanouška (Detail profilu, registrace, přihlášení, zapomenuté heslo) o Navigace (google maps / openstreet maps, vrstva s vnitřním rozmístěním zón, stánků a občerstvení) o Občerstvení (Adresář stánků / občerstvení s detailem - text o službách, nabídce, pozice - možnost navigovat) o Partnerská sekce (Zobrazení partnerů a sponzorů klubu, možnost reklamních kampaní ) o Nouze (Statická "sekce/stránka" - vypsaná důležitá telefonní čísla s přímým proklikem k vytáčení) číslo smlouvy kupujícího:2018/SITMP/0016 číslo smlouvy prodávajícího:2018/WDF/0201 WDF s.r.o. Lazarská 13/8 120 00 Praha 2 Česká republika tel.:+420 222 313 277 IČ; 24836974 DIČ: CZ24836974 o Push Notifikace a informativní hlášky • Vytvořená aplikace bude předána včetně zdrojových kódů zadavateli • Zadavatel bude mít právo na další úpravy aplikace a její využití pro další sportoviště (hokejový stadión) • Aplikace bude zveřejněna v příslušných obchodech pod hlavičkou zadavatele • Editor obsahu bude nainstalován na server zadavatele. • Školení editorů obsahu aplikace • Technická a provozní dokumentace Příloha č. 2 smlouvy - rozdělení na dílčí celky Dílčí celky k fakturaci * Fáze Cena Splatnost Wireframes & Grafický design, Projektový management, příprava napojení třetích stran 1 165 200.00 Kč 14 dnů Novinky s možností soc. feedu. Profil fanouška. Partnerská sekce, Nouze, Projektový management 2 190 400,00 Kč 14 dnu Zápasy. Vstupenky, Sezóna Push notifikace. Projektový management 3 233 600,00 Kč 14 dnu Navigace. Občerstveni, Testováni & Go live. Projektový management 4 398 000,00 Kč 30 dnu ' Jednotlivé moduly v dílčích celcich může dodavatel změnit např na základě posunutých terminu spolupráce třetích stran, které nejsou v den podpisu smlouvy známé. Změna modulu však nesmi znamenat změnu částky konkrétního dílčího plněni. __________________________________________________________________________ _ |_