Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4688228: kupní smlouva

Příloha Smlouva_pro_uverejneni_v_registru.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        číslo smlouvy kupujícího:2018/SlTMP/0016 
číslo smlouvy prodávajícího:2018/WDF/0201 

 

Kupní smlouva 

SPRÁVA INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace 
se sídlem: Dominikánská 4, 301 36 Plzeň 
IČ: 66362717 
bankovní spojení: xxx 
Jednající: Ing. Luděk Šantora, MBA ředitel 
Dále pro účely této smlouvy jako kupující 

a 
WDF s.r.o 
se sídlem: Lazarská 13/8,120 00 Praha 2 
IČ: 24836974 
bankovní spojení: xxx  
Jednající: Roman Smola, Stanislav Birčák, Vojtěch Strnad 
Dále pro účely této smlouvy jako prodávající 

Kupující a prodávající dále též společně označování jako smluvní strany, nebo účastníci smlouvy 

Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely v souladu s ustanovením § 2079 a násl. zákona číslo 
89/2012 Sb. Občanský zákoník tuto kupní smlouvu 

1. PŘEDMĚT SMLOUVY 
1.1. Touto smlouvou se prodávající zavazuje k dodání a implementaci (zprovoznění) Mobilní 

aplikace Viktoria Plzeň a poskytování technické podpory na dodaný předmět smlouvy, vše v 
rozsahu stanoveném touto smlouvou, přílohou číslo 1 smlouvy a nabídkou prodávajícího ve 
veřejné zakázce malého rozsahu s názvem: “Mobilní aplikace Viktoria Plzeň", která uzavření 
této smlouvy předcházela. 

1.2. Kupující se zavazuje v souladu s touto smlouvou řádně dodaný předmět smlouvy převzít a 
zaplatit za něj sjednanou cenu. 

2. TERMÍN DODÁNÍ 
2.1. Termín dodání předmětu smlouvy dle bodu 1.1. je stanoven nejpozději do 30.6.2018, tj. dodání 

včetně zprovoznění a otestování. 
2.2. Dodání předmětu smlouvy bude mezi účastníky smlouvy vzájemně odsouhlaseno předávacím 

protokolem, podepsaným zástupcem kupujícího i prodávajícího za předpokladu, že dodávka je 
kompletní, bez vad, včetně zprovoznění a obsahuje veškerou dokumentaci. 

3. MÍSTO PLNĚNÍ 
3.1. Místem dodání a zprovoznění je sídlo kupujícího. 
3.2. Společně s dodáním předmětu smlouvy se prodávající zavazuje předat kupujícímu veškeré 

doklady potřebné k převzetí a k užívání předmětu smlouvy. 
3.3. Nebezpečí škody způsobené na předmětu smlouvy (t.j. ztráty, poškození, zničení či 

znehodnocení zboží) přechází na kupujícího splněním dodávky, tj. podpisem předávacího 
protokolu dle bodu 2.2. této smlouvy. 

3.4. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny. 

4. OPRÁVNĚNÉ OSOBY, SOUČINNOST A KOMUNIKACE 
4.1. K uzavírání a podepisování dodatků či změn, týkajících se obsahu smlouvy, jsou výlučně 

oprávněni jmenovaní zástupci smluvních stran. K jednání ve věcech týkajících se vlastního 
plnění smlouvy jsou dále oprávněni: 

• u Kupujícího: Ing. Tomáš Benedikt, tel. xxx 



číslo smlouvy kupujícího:2018/SITMP/0016 
číslo smlouvy prodávajícího:2018/WDF/0201 

 

• u Prodávajícího: Vojtěch Strnad, tel. xxx 
4.2. Smluvní strany spolu budou komunikovat buď písemně na adresy stanovené v záhlaví této 

smlouvy, nebo prostřednictvím oprávněných osob. 
4.3. Smluvní strany se zavazují, že v případě změny své adresy, nebo odpovědné osoby ve věcech 

technických budou o této změně druhou Smluvní stranu informovat. 
4.4. Smluvní strany se zavazují vzájemně spolupracovat a poskytovat si veškeré informace potřebné 

pro řádné plnění svých závazků. Smluvní strany jsou povinny informovat druhou smluvní stranu 
o veškerých skutečnostech, které jsou nebo mohou být důležité pro řádné plnění této 
Smlouvy. 

4.5. Smluvní strany jsou povinny plnit své závazky vyplývající z této Smlouvy tak, aby nedocházelo k 
prodlení s plněním jednotlivých termínů a s prodlením splatnosti jednotlivých peněžních 
závazků. 

4.6. Kupující se zavazuje umožnit prodávajícímu přístup na místo plnění prostřednictvím 
oprávněných osob dle tohoto článku tak, aby byl prodávající schopen splnit veškeré své 
povinnosti touto smlouvou stanovené 

5. CENA 
5.1. Cena předmětu této smlouvy byla stanovena nabídkou prodávajícího ve veřejné zakázce s 

názvem: " Mobilní aplikace Viktoria Plzeň" která uzavření této smlouvy předcházela a činí 987 
200,- Kč bez DPH. Tato cena zahrnuje dodávku, zprovoznění, veškerý potřebný materiál, 
dopravné a veškeré další náklady, které prodávající vynaloží ke splnění předmětu této smlouvy. 

5.2. Zaplacením ceny je splněn závazek kupujícího vůči prodávajícímu. 
5.3. Dílo a jeho fakturace jsou rozděleny do dílčích celků - viz příloha č. 2 

6. FAKTURACE A PLATBA 
6.1. Kupující neposkytuje zálohy. 
6.2. Poslední daňový doklad za dodávku dle bodu 1. této smlouvy bude kupujícím vystaven 

prodávajícím do 14 kalendářních dnů po podpisu předávacího protokolu dle bodu 2.2. této 
smlouvy. 

6.3. Doba splatnosti daňových dokladů je 14 nebo 30 kalendářních dnů ode dne doručení daňového 
dokladu kupujícímu - viz příloha č.2. 

6.4. Platby budou probíhat výhradně v Kč a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně. 
6.5. Překročení cen je možné pouze zákonnou změnousazebDPH. 
6.6. Každý daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle ustanovení 

příslušných obecně závazných předpisů platných na území České republiky, a dále číslo této 
smlouvy a číslo příslušné objednávky. Nebude-ii faktura obsahovat požadované náležitosti, 
případně bude-li neúplná či nesprávná, je kupující oprávněn ji (resp. její kopii) ve lhůtě 
splatnosti vrátit k opravě či doplnění. Ode dne doručení nové faktury běží nová lhůta 
splatnosti. Úhradou ceny se pro účely této smlouvy rozumí den, kdy byla finanční částka 
odepsána z účtu kupujícího. 

6.7. Prodávající je oprávněn fakturovat kupujícímu v písemné, tedy tištěné podobě, nebo v podobě 
elektronické. Písemná faktura se doručuje na adresu kupujícího. Elektronická faktura se 
doručuje elektronicky na e-mailovou adresu xxx  

6.8. Prodávající se sídlem na území ČR se zavazuje, že na jím vydaných daňových dokladech bude 
uvádět pouze čísla bankovních účtů, která jsou správcem daně zveřejněna způsobem 
umožňujícím dálkový přístup (§ 98 písm. d) zákona č.235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). 
V případě, že daňový doklad bude obsahovat jiný než takto zveřejněný účet, bude takovýto 
daňový doklad považován za neúplný a kupující vyzve prodávajícího k jeho doplnění. Do 
okamžiku doplnění si kupující vyhrazuje právo neuskutečnit platbu na základě tohoto 
daňového dokladu. 

6.9. V případě, že kdykoli před okamžikem uskutečnění platby ze strany kupujícího na základě této 
smlouvy bude o prodávajícím se sídlem na území ČR správcem daně z přidané hodnoty 



číslo smlouvy kupujícího:2018/SITMP/0016 
číslo smlouvy prodávajícího:2018/WDF/0201 

 

zveřejněna způsobem umožňujícím dálkový přístup skutečnost, že prodávající je 
nespolehlivým plátcem (§ 106a zákona č.235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty), má kupující 
právo od okamžiku zveřejnění ponížit všechny platby prodávajícímu uskutečňované na základě 
této smlouvy o příslušnou částku DPH. Smluvní strany si sjednávají, že o takto prodávajícímu 
nevyplacené částky DPH odvede správci daně sám kupující v souladu s ustanovením § 109a 
zákona č. 235/2004 Sb. 

7. SANKČNÍ USTANOVENÍ 
7.1. Smluvní pokuta prodávajícího za prodlení s termínem dodání dle bodu 2.1. smlouvy, je 

stanovena ve výši 3000,-Kč za každý započatý den překročení dodací lhůty. 
7.2. Je-li Kupující v prodlení s placením faktury, uhradí Prodávajícímu částku ve výši 3000,-Kč za 

každý započatý den prodlení, pokud se strany nedohodnou jinak. 

8. POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO 
8.1. Vytvořit podmínky pro dodání a zprovoznění předmětu smlouvy. 
8.2. Respektovat platební podmínky uvedené v této smlouvě. 
8.3. Kupující bere na vědomí, že až do úplného zaplacení zboží je toto majetkem prodávajícího. 
8.4. Kupující se stává vlastníkem předmětu smlouvy zaplacením ceny. 

9. POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO 
9.1. Dodat předmět smlouvy včetně zprovoznění za podmínek stanovených touto smlouvou, v 

požadovaném termínu a kvalitě. 
9.2. Při zprovoznění odpovídá prodávající za správné a odborné provedení zprovoznění a za 

dodržení platných ČSN a vyhlášek. 
9.3. Poskytovat technickou podporu, touto smlouvou stanovenou. 

10. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA 
Prodávající se zavazuje poskytnout Kupujícímu na celý předmět plnění záruku 24 měsíců, a to 
počínaje dnem podpisu předávacího protokolu dle bodu 2.2. této smlouvy. Přičemž prodávající 
nezodpovídá za datové úpravy provedené po podpisu předávacího protokolu kupujícím nebo 
třetí stranou. 

11. ODPOVĚDNOST ZA ŠKODU 
11.1. Každá ze smluvních stran nese odpovědnost za způsobenou škodu v rámci platných právních 

předpisů a této Smlouvy. Obě smluvní strany se zavazují vyvíjet maximální úsilí k předcházení 
škodám a k minimalizaci vzniklých škod. 

11.2. Žádná ze smluvních stran neodpovídá za škodu, která vznikla v důsledku věcně nesprávného 
nebo jinak chybného zadání, které obdržela od smluvní strany. Žádná ze smluvních stran není 
odpovědná za nesplnění svého závazku v důsledku prodlení druhé smluvní strany nebo v 
důsledku mimořádně nepředvídatelné a nepřekonatelné překážky vzniklé nezávisle na vůli 
jedné ze smluvních stran (§ 2913 Občanského zákoníku). 

11.3. Smluvní strany se zavazují upozornit druhou smluvní stranu bez zbytečného odkladu na vzniklé 
okolnosti vylučující odpovědnost bránící řádnému plnění této Smlouvy. Smluvní strany se 
zavazují vyvíjet maximální úsilí k odvrácení a překonání okolností vylučujících odpovědnost. 

12. OCH RAN A IN FORMACÍ 
Obě smluvní strany se zavazují nakládat s důvěrnými informacemi, které jim byly poskytnuty 
druhou stranou nebo je jinak získaly v souvislosti s plněním této Smlouvy, jako s obchodním



číslo smlouvy kupujícího:2018/SITMP/0016 
číslo smlouvy prodávajícího:2018/WDF/0201 

 

tajemstvím, zejména uchovávat je v tajnosti a učinit veškerá smluvní a technická opatření 
zabraňující jejich zneužití či prozrazení. 

13. PLATNOST A ÚČINNOST SMLOUVY 
13.1. Tato Smlouva nabývá účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv za předpokladu, že před tím 

došlo k jejímu podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 
13.2. Obě smluvní strany jsou oprávněny ukončit smlouvu pouze ze zákonných důvodů, či dohodou 

smluvních stran. 
13.3. Kupující má právo okamžitě odstoupit od smlouvy v případě, že předmět jejího plnění nebude 

odpovídat dohodnutým parametrům a cenám předmětu smlouvy. 

14. ŘEŠENÍ SPORŮ 
14.1. Práva a povinnosti Smluvních stran touto Smlouvou výslovně neupravené se řídí zák. č. 89/2012 

Sb., občanský zákoník, v platném znění a příslušnými právními předpisy souvisejícími. 
14.2. Smluvní strany se zavazují řešit případné spory vzniklé na základě této Smlouvy přednostně 

dohodou. 
14.3. Pokud se případný spor z této Smlouvy nepodaří vyřešit smírně, všechny spory vznikající z této 

Smlouvy a v souvislosti s ní budou rozhodovány soudy. Strany sjednávají místní příslušnost 
Krajského soudu v Plzni a Okresního soudu Plzeň - město. 

14.4. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 
14.5. Tato Smlouva byla sepsána ve dvou vyhotoveních, z nich prodávající obdrží jedno a kupující 

rovněž jedno vyhotovení. 
14.6. Prodávající souhlasí s tím, že kupující zveřejní zákonným způsobem celý obsah této smlouvy. 
14.7. Tuto Smlouvu je možné měnit pouze písemnou dohodou smluvních stran ve formě číslovaných 

dodatků této smlouvy, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 
14.8. Tato Smlouva představuje úplnou dohodu smluvních stran o předmětu této Smlouvy. 
14.9. Účastníci smlouvy prohlašují, že si smlouvu přečetli a shledali, že byla sepsána podle jejich 

pravé, svobodné a vážně míněné vůle, prosté omylu, a že nebyla ujednána v tísni, za nápadně 
nevýhodných podmínek. Na důkaz toho smlouvu podepisují. 

Nedílnou součástí této Smlouvy jsou přílohy: č.l - technické podmínky a č. 2 - dílčí celky 



číslo smlouvy kupujícího:2018/SITMP/0016 
číslo smlouvy prodávajícího:2018/WDF/0201 

 

 

Ing. Luděk Šantora, ředitel 

V Praze dne 7.2.2018 
 

Správa informačních 
technologií 

Dominikánská 4, 30100 Plzeň IČ: 
66362717, DIČ: CZÓ63Ó2717 

Roman Smola 
CFO, jednatel 
Stanislav 
Birčák  
CFO, jednatel 

 

Vojtěch 
Strnad  
CPO, jednatel 

WDF s.r.o. 

Lazarská 13/8 

12000 Praha2 

Česká republika 
tel.:+420 222 313 277 
IČ: 24836974 DIC:CZ24836974 

V Plzni dne:  



číslo smlouvy kupujícího:2018/SITMP/0016 
číslo smlouvy prodávajícího:2018/WDF/0201 

 

Příloha č. 1 smlouvy technické podmínky 
Předmětem smlouvy je dodání a implementace mobilní aplikace a redakčního editoru pro změnu 

obsahu aplikace včetně technické podpory na dobu 48 měsíců. 

Požadavky na mobilní aplikaci. 

• Aplikace bude vytvořena na dvou platformách Android a iOS 

• Aplikace bude obsahovat následující části 

• Novinky s možností sociál feedu 

• Zápasy (Aktuální, odehrané, detail, live zápas, detaily a statistiky) 

• Vstupenky (Výběr zápasu, typ vstupenky, detail a zaplacení - API Colosseum - 

plzeňská vstupenka) 

• Sezóna (Zobrazení tabulky ligy včetně pořadí, tabulka střelců a další údaje) 

• Profil fanouška (Údaje, napojení na sociál, sítě, historie návštěv) 

• Navigace (Plánek stadionu včetně jednotlivých sekcí a bodů zájmu, navigace, 

zobrazování friends, places - google vs. image) 

• Občerstvení (Adresář Stánků / občerstvení s detailem - text o službách, nabídce, 

pozice - možnost navigovat) 

• Partnerská sekce (Zobrazení partnerů a sponzorů klubu) 

• Nouze (Volání na předem definovaná telefonní čísla nouze) 

• Aplikace bude integrována na následující zdroje 

• Cisco - určování polohy na stadiónu 

• Plzeňská vstupenka -možnosti zakoupení vstupenky, případné historie nákupu, či 

možnost vstupenky přímo v aplikaci 

• Livesport/Onlajny 

• Veškeré statistiky Plzně (xxx 

• Přehled zápasů 
• Výsledky 

• Program 

• Soupiska 

• Detail hráče atd 

• Detail zápasu xxx) 

• statistiky zápasu 
• sestavy 

• statistiky 

• live komentář atd 

Další požadavky: 

• Součástí aplikace bude editor obsahu (redakční systém) umožňující následující o Novinky s 

možností sociál feedu včetně správy obsahu v administraci o Profil fanouška (Detail profilu, 

registrace, přihlášení, zapomenuté heslo) o Navigace (google maps / openstreet maps, vrstva s 

vnitřním rozmístěním zón, stánků a občerstvení) 

o Občerstvení (Adresář stánků / občerstvení s detailem - text o službách, nabídce, pozice - 

možnost navigovat) 

o Partnerská sekce (Zobrazení partnerů a sponzorů klubu, možnost reklamních kampaní 
) 

o Nouze (Statická "sekce/stránka" - vypsaná důležitá telefonní čísla s přímým proklikem k 
vytáčení)  



číslo smlouvy kupujícího:2018/SITMP/0016 
číslo smlouvy prodávajícího:2018/WDF/0201 

 

WDF s.r.o. 

Lazarská 13/8 

120 00 Praha 2 

Česká republika 

tel.:+420 222 313 277 

IČ; 24836974 DIČ: CZ24836974 

o Push Notifikace a informativní hlášky 

• Vytvořená aplikace bude předána včetně zdrojových kódů zadavateli 

• Zadavatel bude mít právo na další úpravy aplikace a její využití pro další sportoviště (hokejový 

stadión) 

• Aplikace bude zveřejněna v příslušných obchodech pod hlavičkou zadavatele 

• Editor obsahu bude nainstalován na server zadavatele. 
• Školení editorů obsahu aplikace 

• Technická a provozní dokumentace 

Příloha č. 2 smlouvy - rozdělení na dílčí celky 

 

 

Dílčí celky k fakturaci * Fáze Cena Splatnost 
Wireframes & Grafický design, Projektový management, příprava napojení třetích stran 1 165 200.00 Kč 14 dnů 
Novinky s možností soc. feedu. Profil fanouška. Partnerská sekce, Nouze, Projektový management 2 190 400,00 Kč 14 dnu 
Zápasy. Vstupenky, Sezóna Push notifikace. Projektový management 3 233 600,00 Kč 14 dnu 
Navigace. Občerstveni, Testováni & Go live. Projektový management 4 398 000,00 Kč 30 dnu 

' Jednotlivé moduly v dílčích celcich může dodavatel změnit např na základě posunutých terminu spolupráce třetích stran, které nejsou v den podpisu smlouvy známé. Změna modulu však 

nesmi znamenat změnu částky konkrétního dílčího plněni. __________________________________________________________________________  _  |_