Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O POSKYTNUTÍ PRÁVNÍCH SLUŽEB Stránka 1 z 3 S12850/2018-SŽDC-GŘ-O25 SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ PRÁVNÍCH SLUŽEB uzavřená podle zákona č. 85/1996 Sb. o advokacii, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o advokacii“) KLIENT: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace se sídlem Dlážděná 1003/7, Praha 1, PSČ 110 00 IČO: 709 94 234 vedená Městským soudem v Praze, oddíl A, vložka 48384 zastoupena Ing. Pavlem Surým, generálním ředitelem (dále jen „klient“) na straně jedné a DODAVATELÉ: Klee Consulting s.r.o. IČO: 052 44 447, se sídlem Olgy Havlové 2874/12, Žižkov, 130 00 Praha 3, zapsaná v obchodním rejstříku vedeným u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 260589, (dále jen „Klee“) a CÍSAŘ, ČEŠKA, SMUTNÝ s.r.o., advokátní kancelář se sídlem Hvězdova 1716/2b, Praha 4, PSČ 140 00, IČO: 481 18 753 vedená Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 212268 (dále jen „AKCCS“) (Klee a AKCCS dále společně též „dodavatelé“) na straně druhé Dodavatelé jsou zastoupeni JUDr. Jaromírem Císařem, jednatelem AKCCS (klient a dodavatelé dále společně též „smluvní strany“) uzavřeli níže uvedeného dne tuto Stránka 2 z 3 s m l o u v u : 1. Dodavatelé se zavazují poskytovat klientovi právní služby, které budou spočívat zejména ve zpracování analýzy smluvních dokumentací na zhotovení staveb, projekční práce, zajištění stavebního dozoru a zajištění koordinátora BOZP, jak jsou aktuálně užívány Odborem stavebním klienta pro potřeby Správ osobních nádraží (SON). Cílem analýzy je formulace doporučení směřujících k optimalizaci a sjednocení smluvních vzorů. Analýza bude obsahovat srovnávací tabulku znázorňující rozdíly v postupech a parametrech ve stávajících smlouvách oproti postupům a parametrům optimálním. V rámci analýzy bude též posouzena otázka, zda by bylo vhodné na předmětné smluvní vztahy v podmínkách SON, popřípadě na některé z nich, aplikovat systém smluvních vzorů FIDIC, včetně doporučení konkrétních vzorů a základního doporučení ve vztahu k tvorbě k nim se vztahujících zvláštních podmínek. 2. Dodavatelé se zavazují poskytovat klientovi právní služby s odbornou péčí, chránit a prosazovat práva klienta a řídit se jeho pokyny. 3. Klient se zavazuje poskytovat Dodavatelům včas úplné a pravdivé informace a předkládat jim listinné materiály potřebné k řádnému poskytování právních služeb Klient odpovídá za pravdivost údajů, které Dodavatelům v souvislosti s jejich právními službami poskytl, a je si vědom nebezpečí újmy, kterou by nepravdivé informace mohly způsobit, pokud jde o výsledek právních služeb. 4. Dodavatelé jsou povinni zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o nichž se dozvěděli v souvislosti s poskytováním právních služeb, a to podle pravidel stanovených zákonem o advokacii a příslušnými stavovskými předpisy. 5. Za poskytované právní služby se klient zavazuje zaplatit Dodavatelům smluvní odměnu za každou hodinu poskytování právních služeb ve výši 2.500,- Kč (slovy: dva tisíce pět set korun českých) bez DPH. Právní služby poskytnuté dodavateli na základě této smlouvy nepřesáhnou částku 2.000.000,- Kč (slovy: dva miliony korun českých) bez DPH. 6. Dodavatelům náleží náhrada hotových výdajů účelně vynaložených v souvislosti s poskytováním právních služeb, zejména cestovní výdaje, poštovné, telekomunikační poplatky, opisy, fotokopie apod. v paušální výši 5 % ze smluvní odměny vyúčtované dle odst. 5. této smlouvy za příslušný kalendářní měsíc. Tato náhrada je splatná společně s odměnou. Na hotové výdaje většího rozsahu mohou dodavatelé s klientem dohodnout zvláštní náhradu, jakož i přiměřenou zálohu předem. Tuto zálohu je povinen klient po vyúčtování Dodavatelům na jejich výzvu neprodleně uhradit. 7. K částkám uvedeným v odst. 5. a 6. této smlouvy bude připočtena zákonná DPH a celá částka bude splatná na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného Dodavateli za každý kalendářní měsíc, a to do 30 kalendářních dnů od vystavení daňového dokladu. Na žádost klienta předloží Dodavatelé při vyúčtování smluvní odměny klientovi také časovou specifikaci poskytnutých právních služeb. Stránka 3 z 3 8. Faktury bude za Dodavatele vystavovat AKCCS svým jménem. Platby klienta uskutečněné na základě této smlouvy ve prospěch AKCCS jsou považovány za plnění závazků vůči Dodavatelům, kteří se mezi sebou vypořádají dle vlastní dohody. Přílohou faktur bude elektronická podoba veškerých písemných výstupů, tj. písemných analýz, vyjádření a stanovisek zpracovaných za fakturované období. 9. Smluvní strany uzavírají tuto smlouvu na dobu neurčitou. Kterákoliv ze stran může tuto smlouvu vypovědět bez udání důvodu s výpovědní dobou 15 kalendářních dnů při respektování zákona o advokacii a příslušných stavovských předpisů. Výpovědní doba začne běžet první den následující po doručení výpovědi druhé smluvní straně. 10. Na základě výslovné dohody smluvních stran se tato smlouva uplatní také na právní služby, jež byly v souvislosti s předmětem plnění specifikovaným v čl. 1 této smlouvy poskytnuty dodavateli na žádost klienta před podpisem této smlouvy počínaje měsícem listopad 2017 včetně. 11. Tuto smlouvu lze měnit jenom písemně, a to číslovanými dodatky podepsanými smluvními stranami. 12. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami. 13. Tato smlouva je sepsána ve třech vyhotoveních, z nichž každá se smluvních stran obdrží po jednom. 14. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů, a současně souhlasí se zveřejněním údajů o identifikaci smluvních stran, předmětu smlouvy, jeho ceně či hodnotě a datu uzavření této smlouvy. 15. Zaslání smlouvy správci registru smluv k uveřejnění v registru smluv zajišťuje klient. Nebude-li tato smlouva zaslána k uveřejnění a/nebo uveřejněna prostřednictvím registru smluv, není žádná ze smluvních stran oprávněna požadovat po druhé smluvní straně náhradu škody ani jiné újmy, která by jí v této souvislosti vznikla nebo vzniknout mohla. 16. Tato smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. V Praze dne 31. 1. 2018 V Praze dne 31. 1. 2018 Za Správu železniční dopravní cesty, s.o. Za CÍSAŘ, ČEŠKA, SMUTNÝ s.r.o., advokátní kancelář a Klee Consulting s.r.o. …………………………….. ..................................................... Ing. Pavel Surý JUDr. Jaromír Císař generální ředitel advokát a jednatel AKCCS Ověřovací doložka transformace komponenty Ověřuji pod pořadovým číslem 30433, že tato komponenta je konverzí původní komponenty do PDF/A. UUID původní komponenty: 8c829f41-d34e-42b2-8152-44d19eaa2d0a Ověřující osoba: Systém Vystavil: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Datum: 06.03.2018 11:00:01