Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6075127: Kupní smlouva - notebooky

Příloha Základní škola Brno, Horácké náměstí smlouva notebooky 2018.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Metodický pokyn  pro zadávaní veřejných zakázek


                 	   

	KUPNÍ   SMLOUVA 



DLE § 2079., OBČANSKÝ ZÁKONÍK V PLATNÉM ZNĚNÍ

	Kupující
	Základní škola Brno, Horácké náměstí 13, příspěvková organizace

	Sídlo
	Horácké náměstí 1493/13, Brno-Řečkovice a Mokrá Hora, Řečkovice,

	IČ
	49465481

	Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele
	Mgr. Et Mgr. Ivana Melichárková

	Kontaktní osoba
	Hana Vysloužilová

	E-mail
	xxxxxxxxxxxxxx

	Telefon
	533 424 166, 541 321 507



dále jen „Kupující“ na straně jedné

a

	Prodávající
	T.S. BOHEMIA a.s 
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského Soudu  v Ostravě oddíl B, vložka 2941 

	Sídlo
	Olomouc, Sladovní, 103/3

	Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele
	Ing. Bronislav Pešák

	IČO
	62304381

	DIČ
	CZ62304381

	Bankovní spojení
	Česká spořitelna

	Číslo účtu
	xxxxxxxxxxx

	Kontaktní osoba
	Jaroslav Drajsajtl

	Telefon / Fax
	585157464

	E-mail
	xxxxxxxxxxx



	
	

	


dále jen jako „Prodávající“ na straně druhé. Kupující a Prodávající jednotlivě jako „Smluvní strana“ a společně jako „Smluvní strany“






I. PŘEDMĚT SMLOUVY
1. Předmětem Kupní smlouvy je dodávka 16ks notebooků 
 Značení výrobce: 1XN51EA model HP 250 G6 – technická specifikace v příloze č.2
s délkou záruky HP 3-letá záruka s opravou u zákazníka následující pracovní den
a 16ks brašen k notebookům.
V předmětu smlouvy je dále zahrnuta doprava zboží a jeho vyložení v místě sídla školy: Základní škola Brno, Horácké náměstí 1493/13, Brno-Řečkovice a Mokrá Hora, Řečkovice,
2. Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu zboží za podmínek uvedených v této Kupní smlouvě ve sjednaném sortimentu, množství, jakosti a čase a převést na Kupujícího vlastnické právo ke zboží.
3. Kupující se zavazuje zaplatit za zboží dodané v souladu s touto Kupní smlouvou  kupní cenu sjednanou v této smlouvě.

II. KUPNÍ CENA
1. Kupní cena zboží je sjednána dohodou smluvních stran a činí:
Celková kupní cena zboží:


			Slovy: dvěstětřitisícpětsetpadesátjedna

2. Veškeré ceny dohodnuté v této Kupní smlouvě jsou uvedeny v korunách českých. Ceny nelze jakýmkoliv způsobem vázat na jinou měnu než korunu českou.
3. Příslušná sazba daně z přidané hodnoty (DPH) bude účtována dle platných předpisů v době zdanitelného plnění.  
4. Cena byla dohodnuta  na základě cenové nabídky vypracované Prodávajícím. Případné odchylky, vynechání, opomnění, chyby a nedostatky cenové nabídky nemají v žádném případě vliv na  kupní cenu, ani na rozsah plnění Prodávajícího, ani na další ujednání smluvních stran v této smlouvě. 
5. Kupní cena může být změněna,   dojde-li ke změnám daňových předpisů majících vliv na cenu předmětu plnění.  





III. PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Smluvní strany se dohodly na úhradě kupní ceny takto:
Kupní cena bude Kupujícím uhrazena na základě zaslané faktury s platnou cenou a náklady spojenými s dodáním zboží. Tato faktura bude uhrazena na účet prodávajícího a to nejpozději do 30 dnů od jejího vystavení.
2. Prodávající prohlašuje, že:
a) nemá v úmyslu nezaplatit daň z přidané hodnoty u zdanitelného plnění podle této smlouvy (dále jen „daň“);
b) mu nejsou známy skutečnosti, nasvědčující tomu, že se dostane do postavení, kdy nemůže daň zaplatit a ani se ke dni podpisu této smlouvy v takovém postavení nenachází;
c) nezkrátí daň nebo nevyláká daňovou výhodu.
IV. DOBA, MÍSTO A PODMÍNKY PLNĚNÍ 
1. Místem plnění dodávky je adresa: Horácké náměstí 1493/13, Brno-Řečkovice a Mokrá Hora, Řečkovice
2. Spolu s dodávaným zbožím budou Kupujícímu předány veškeré návody (manuály) k použití, doklady a dokumenty ,které se k předmětu plnění vztahují a jež jsou obvyklé, nutné či vhodné k jeho převzetí a užívání. Návody (manuály) k použití, doklady a dokumenty budou v českém jazyce a okamžikem jejich předání Kupujícímu se stávají jeho výlučným vlastnictvím.
V. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY, ODPOVĚDNOST ZA VADY
1. Délka záruky je stanovena na 36 měsíců
a. u notebooků je typ záruky HP NBD onsite, servis řeší přímo výrobce HP následující pracovní den
b. u brašny je řešení u Prodávajícího do 30dní od oznámení RMA 
2. Prodávající zaručuje Kupujícímu, že dodané zboží a všechny jeho součásti budou v souladu s touto Kupní smlouvou zejména: 
a) nové a nepoužité;
b) plně funkční;
c) použitelné v České republice. Zejména v této souvislosti Prodávající zaručuje Kupujícímu, že předmět plnění získal veškerá nezbytná osvědčení pro jeho užití v České republice, pokud je takové osvědčení dle právního řádu České republiky vyžadováno;
d) bude odpovídat druhu, jakosti a provedení stanoveným v této Kupní smlouvě;
e) bez materiálových, konstrukčních, výrobních a vzhledových či jiných vad;
f) bez právních vad. Prodávající v této souvislosti zaručuje Kupujícímu, že ohledně předmětu plnění není veden žádný soudní spor, jsou uhrazeny všechny daně a poplatky s ním související, a pokud Prodávající není výrobcem, že Prodávající uhradil cenu za předmět plnění dle smlouvy, na základě které ho nabyl.
3. Zboží má vady, jestliže nebylo dodáno v souladu s touto Kupní smlouvou, poruší-li Prodávající tuto Kupní smlouvu, zejména pokud nebylo dodáno v sjednaném druhu, množství a jakosti.
4. Prodávající odpovídá za vady, které má zboží v okamžiku převzetí Kupujícím, i když se vada stane zjevnou až po této době. Prodávající odpovídá rovněž za jakoukoli vadu, jež vznikne po okamžiku předání a převzetí zboží Kupujícím, jestliže je způsobena porušením povinnosti Prodávajícího. 
5. V rámci odpovědnosti za vady 
a. U notebooků Kupující uplatní záruku onsite NBD 36měsíců u společnosti HP
Oprava v rámci tohoto záruční servisu probíhá kdekoliv po celé ČR u zákazníka následující pracovní den. Kupující nahlásí vadu neprodleně výrobci, a to telefonicky na tel. +420 239 016 398. V tomto případě je servisní odpovědnost na straně výrobce HP. 
b. U brašny garantuje Prodávající:
svoji dostupnost pro nahlášení vady (reklamaci zboží) v pracovní dny 9:00 – 19:00 hodin, dobu vyřešení nejpozději do 30 dní od uplatnění vady zboží kupujícímu u prodávajícího, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.
i. Kupující nahlásí vadu Prodávajícímu, a to telefonicky a následně e-mailem. Prodávající neprodleně potvrdí písemně (e-mailem) přijetí oznámení výskytu vady zboží a navrhne způsob odstranění. Kontakty pro nahlášení vad: telefon Prodávajícího – 585 157 507 email Prodávajícího – servis@tsbohemia.cz 
ii. Prodávající je povinen řádně vést servisní evidenci posuzovaných a řešených vad zboží a poskytovat z ní na vyžádání Kupujícímu údaje.
VI. ZÁVAZKY SMLUVNÍCH STRAN PŘI PLNĚNÍ DLE KUPNÍ SMLOUVY
1. Veškerá komunikace na základě této Kupní smlouvy je činěna písemně, není-li touto Kupní smlouvou stanoveno jinak. Písemná komunikace probíhá v listinné nebo elektronické podobě prostřednictvím doporučené pošty, e-mailu nebo faxu na adresy či čísla, které si Smluvní strany sdělí. Písemná komunikace prostřednictvím doporučené pošty se bude považovat za řádně doručenou dnem, kdy je druhá strana převezme od poštovního doručovatele. Neučiní-li tak, pak se považuje písemná komunikace dle této Kupní smlouvy za doručenou třetího dne od podání písemné zprávy či dokumentu k poštovní přepravě.

2. Prodávající se zavazuje:
a. informovat neprodleně Kupujícího o všech skutečnostech majících vliv na plnění dle této Kupní smlouvy;
b. požádat včas Kupujícího o potřebnou součinnost za účelem řádného plnění této Kupní  smlouvy.
3. Prodávající není oprávněn postoupit, ani převést jakákoliv svá práva či povinnosti vyplývající z této Kupní smlouvy bez předchozího písemného souhlasu Kupujícího. 

a) UKONČENÍ SMLUVNÍHO VZTAHU
1. Tato smlouva zanikne splněním závazku dle ustanovení § 1908 Občanského zákoníku nebo před uplynutím lhůty plnění z důvodu podstatného porušení povinností smluvních stran - jednostranným právním úkonem, tj. odstoupením od smlouvy. Dále může tato smlouva zaniknout dohodou smluvních stran. Návrhy na zánik smlouvy dohodou je oprávněna vystavit kterákoli ze smluvních stran. 
2. odstoupí-li některá ze stran od této smlouvy na základě ujednání z této smlouvy vyplývajících, smluvní strany vypořádají své závazky z předmětné smlouvy takto:
(i) Prodávající provede soupis všech provedených dodávek oceněných dle způsobu, kterým je stanovena kupní cena;
(ii) Prodávající provede finanční vyčíslení provedených dodávek a zpracuje "dílčí konečnou fakturu";
(iii) Prodávající vyzve Kupujícího k "dílčímu předání plnění" a Kupující je povinen do 3 dnů od obdržení vyzvání zahájit "dílčí přejímací řízení"; 
(iv) Kupující uhradí Prodávajícímu provedené dodávky do doby odstoupení od smlouvy na základě vystavené faktury.

3. V případě, že nedojde mezi Prodávajícím a Kupujícím dle výše uvedeného v postupu ke shodě a písemné dohodě, bude postupováno dle čl.  VII.  této smlouvy.
VII. SPORY
1. Veškeré spory mezi Smluvními stranami vzniklé z této Kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní, budou řešeny pokud možno nejprve smírně.
2. Jakýkoli spor vzniklý z této smlouvy, pokud se jej nepodaří urovnat jednáním mezi smluvními stranami, bude rozhodnut k tomu věcně příslušným soudem.
VIII. VYŠŠÍ MOC
1. Za případy vyšší moci jsou považovány takové neobvyklé okolnosti, které brání trvale nebo dočasně plnění smlouvou stanovených povinností, které nastanou po nabytí platnosti smlouvy a které nemohly být ani Kupujícím, ani Prodávajícím objektivně předvídány nebo odvráceny. 
2. Smluvní strana, které je tímto znemožněno plnění smluvních povinností, bude neprodleně informovat při vzniku takových okolností druhou smluvní stranu a předloží jí o tom vhodné doklady, příp. informace, že mají tyto okolnosti podstatný vliv na plnění smluvních povinností. 
3. V případě, že působení vyšší moci trvá déle než 90 dní, vyjasní si obě smluvní strany další provádění předmětu plnění, resp. změnu dodatkem k této smlouvě.
IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 
1. Tato Kupní smlouva se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 
2. Smluvní strany tímto prohlašují, že neexistuje žádné ústní ujednání, smlouva či řízení některé Smluvní strany, které by nepříznivě ovlivnilo výkon jakýchkoliv práv a povinností dle této Kupní smlouvy. Zároveň potvrzují svým podpisem, že veškerá ujištění a dokumenty dle této Kupní smlouvy jsou pravdivé, platné a právně vymahatelné.
3. Tuto smlouvu lze měnit, doplnit nebo zrušit pouze písemnými průběžně číslovanými smluvními dodatky, jež musí být jako takové označeny a potvrzeny oběma stranami smlouvy. Tyto dodatky podléhají témuž smluvnímu režimu jako tato smlouva.
4. Tato Kupní smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech, z nichž každý bude považován za prvopis. Každá Smluvní strana obdrží po jednom stejnopisu této Kupní smlouvy.
5. Na důkaz toho, že Smluvní strany s obsahem této Kupní smlouvy souhlasí, rozumí jí a zavazují se k jejímu plnění, připojují své podpisy a prohlašují, že tato Kupní smlouva byla uzavřena podle jejich svobodné a vážné vůle.

	V Brně dne 29.6.2018
	
	V Olomouci dne  29. června 2018

	………………………………………
Kupující
Mgr. Et Mgr. Ivana Melichárková ředitelka 
Horácké náměstí 1493/13, Brno-Řečkovice a Mokrá Hora, Řečkovice

	
	………………………………………
Prodávající
Ing. Bronislav Pešák
T.S.BOHEMIA a.s.















Příloha č. 1:

ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ UCHAZEČE
o splnění základních a profesních a profesních kvalifikačních předpokladů
dle § 53 a § 54 a § 53 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů

pro veřejnou zakázku s názvem 
 01/2018 Základní škola Brno, Horácké náměstí 13, příspěvková organizace

	Zadavatel:
	Univerzita Palackého v Olomouci



	Uchazeč (obchodní název): 
	T.S.BOHEMIA a.s.

	Adresa, sSídlo, místo podnikání: 
	Sladovní 103/3, 779 00 Olomouc 

	Zápis v obchodním rejstříku:
	Krajský soud v Ostravě, sp. zn. B 2941

	IČO: 
	62304381

	DIČ: 
	CZ62304381

	Kontaktní osoba: 
	Jaroslav Drajsajtl

	Telefon, e-mail:
	xxxxxxxxxxxxxxxxxx

	Osoba oprávněná jednat jménem uchazeče: 
	Ing. Bronislav Pešák 



V souladu se zadávací dokumentacívyhlášenými podmínkami zadavatele ke shora uvedenému veřejné zakázcevýběrovému řízení, prokazuji jako oprávněná osoba uchazeče splnění tohoto požadavku zadavatele předložením níže uvedeného prohlášení:

uchazeč tímto Ččestně prohlašujei, že nabídku předkládá jako uchazeč:
a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem uchazeče či členem statutárního orgánu uchazeče právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí uchazeč splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště,
b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání uchazeče podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem uchazeče či členem statutárního orgánu uchazeče právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí uchazeč splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště,
c) který v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu,
d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů,
e) který není v likvidaci,
f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele,
h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
i) který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán, či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů, je-li podle § 54 písm. požadováno prokázání odborné způsobilosti podle zvláštních právních předpisů; pokud uchazeč vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost uchazeče, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby,
j) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek,
k) který předloží seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech pracovali u zadavatele,
l) kterému nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu,.
m) vůči němuž nebyla v posledních 3 letech zavedena dočasná správa nebo v posledních 3 letech uplatněno opatření k řešení krize podle zákona upravujícího ozdravné postupy a řešení krize na finančním trhu.
  V Olomouci dne 08.06.2018
...............................................................
T.S.BOHEMIA a.s.
Ing. Bronislav Pešák

Příloha č. 2: technická specifikace zboží








Strana 8 / 8

168 224,00 Kč(bez DPH)
35 327,00 Kč21% DPH
203 551,00 Kč(s DPH)
List1
	168 224,00 Kč	(bez DPH)
	35 327,00 Kč	21% DPH
	203 551,00 Kč	(s DPH)