Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6111091: Kupní smlouva - úpravna vody, Goldman water s.r.o.

Příloha s1362a.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA                 íñgžø

                           uzavřená dle § 2079 a násl. zákona ě. 89/2012 Sb.,
                             Občanského zákoníku, v platném znění, mezi:

1. kupujícím:                        Fakultní nemocnice Hradec Králové “

              název:

              Se Sídlem:             Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové - Nový Hradec Králové

              IČ;                    00179906
              DIČ:                   CZ00179906
              bankovní Spojení: Česká národní banka

              zastoupený:            ě. ú. 24639511/0710
                                     prof. MUDr. Vladimírem Paliěkou, CSc., dr. h. c., ředitelem
              (dále jen „kupující“)

:ť-,ı I .- a

2. prodávajícím:

              název:                 Goldman water S.r.o.

              Se Sídlem:             Oboľská 1251/5, 198 00 Praha 9

              IČ;                    24221228
              DIČ;                   Cz24221228
              bankovní Spojení: Česká Spořitelna, a.S.
                                     č.11. 2513389399
              zastoupený:            Jiřím Goldmanem, jednatelem

              zapsaná(ý) v OR Měs.soudu v Praze 20.2.2012, odd.C, vložka 189 972
              (dále jen „prodávající“)

Tato Smlouva se uzavírá v Souladu Se zadávací dokumentací kupujícího ze dne 17. 5. 2018 (dále jen
„zadávací dokumentace“), a to na základě výsledku veřejné zakázky malého rozsahu S názvem „Úpravna
vody“, zadané dle interní   Směrnice ě. 2 o Zadávání veřejných zakázek v Souladu S uSt. § 31 zákona
134/2016 Sb., o zadávání   veřejných zakázek, v platném znění, pod evidenčním číslem P18V00139948    ě.
dále v Souladu S nabídkou  prodávajícího ze dne 28.5.2018.                                           a

1. Předmět Smlouvyr

Předmětem této Smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu úpravou vody (dále jen „zboží“), a
to za podmínek Stanovených           v zadávací  dokumentací kupujícího pro veřejnou zakázku malého rozsahu na
dodávku vybavení S názvem            „Úpravna    vodyí", nabídce prodávajícího ze .dne 28.5.2018 a této Smlouvě.

Podrobná Specifikace dodávaného zboží je uvedena v Příloze ě. 1, která je nedílnou Součástí této Smlouvy
a odpovídá ve všech bodech požadavkům kupujícího uvedeným v zadávací dokumentaci.

Touto Smlouvou Se tak prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá Zboží, a umožní mu nabýt vlastnické
právo k němu, a kupující se zavazuje, že zboží převezme a zaplatí prodávajícímu sjednanou kupní cenu.

Součástí dodávky zboží je rovněž:
     I doprava zboží do místa plnění, clo, balné, instalace a“uvedení do provozu S předvedením
           ınkěnosti, předávací protokol, instruktáž obsluhy minimálně 2 zaměstnanců kupujícího. Kupující
         předpokládá likvidace veškerých obalů a odpadů vzniklých při dodávce a instalaci zboží.
I  dodání návodu na obsluhu v českém   jazyce  na  dodané  Zboží  lx  v          podobě  ke  každému
   zařízení 1x na CD nebo DVD,                                          písemné

I dodání prohlášení o Shodě a další příslušné dokumentace ke každému dodávanému zařízení
    zvlášt nezbytnépro provoz v České republice dodání záručního a dodacího listu

II bezplatné zajištění Servisu a oprav včetně dodávky potřebných náhradních dílů po dobu záruky
    zdarma.

Kupující se zavazuje za zboží dodané v Souladu S požadavky uvedenými v této Smlouvě a v zadávací
dokumentaci uhradit prodávajícímu Sj ednanou kupní cenu.

2. Kupní cena
2.1 Kupní cena

- Kupní cena zboží bez DPH činí 1,049.960,- Kč.I
  Ke kupní ceně za zboží bude připočtena DPH ve výši Stanovené platnými a účinnými právními předpisy
  k okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění.
  Kupní cena bez DPH je stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná po celou dobu realizace
  dodávky zboží v Souladu S podmínkami uvedenými v této Smlouvě a v zadávací dokumentaci.

Specifikace ceny   - rozpočet. -  v oceněném položkovém členění je uvedena v Příloze č.      2, která je
nedílnou součástí  této Smlouvy.  Součástí tohoto rozpočtu jsou i případné provozní náklady  - likvidace

obalu a odpadů apod.

Kupní cena zboží zahrnuje veškeré náklady, rizika, zisk a finanční vlivy (in ační, kursový, změna sazby
DPH) po celou dobu realizace dodávky zboží v souladu S podmínkami uvedenými v této Smlouvě a v
zadávací dokumentaci.

Kupní cena zahrnuje všechny náklady Spojené S realizací předmětu smlouvy. tj. dodávky zboží, balné,
              celní poplatky, pojištění, instalaci zboží a jeho uvedení do provozu včetně potřebných
_ dopravné.,  Součástí a příslušenství, záruční servis, inStruktáž příslušných zaměstnanců, tj. techniků
 pomůcek.,
kupujícího a obsluhujícího personálu. Dále také likvidaci obalů. odpadu apod.

3. Fakturace, platební podmínky

3.1. Záloha
Zálohy nebudou kupujícím poskytovány.

3.2. Platební podmínky
Kupní cena uvedená v čl. 2. této smlouvy bude zaplacena kupujícím po řádném předání zboží dle čl. l a
čl. 4. této Smlouvy na základě daňového dokladu - faktury vystavené prodávajícím. Kupní cena musí být
nroazddaěňleonvíépmoddloekplařdíluoh-yfačk.tu2ře- ukvuepdneínacevnač,epskřiéčemměžněpařípmaudsníébpýrtorvoozeznpsí ánnáakldaldeyje-dntjo. tnliváýkclahdyponlaožzeakjišatědnleí
instruktáže., likvidaci obalového odpadu, atd. musí být uvedeny na faktuře jako samostatná položka.
Daňový doklad - faktura musí obsahovat veškeré náležitosti Stanovené Zákonem č. 235/2004 Sb., o dani
Z přidané hodnoty, v platném Znění, a dalšími platnými daňovými a účetními předpisy, včetně § 435 odst.
l. Zákona č. 89/2012 Sb., občanského Zákoníku, v platném Znění. Na faktuře musí být mimo jiné
uvedeno: odvolávka na tuto smlouvu, název a evidenční číslo veřejné Zakázky, prohlášení prodávajícího,
že ke dni vystavení faktury není veden v registru nespolehlivých plátců daně Z přidané hodnoty, Soupis
příloh, kontaktní údaje osoby, která daňový doklad vystavila.
Úhrada kupní ceny Zboží bude provedena se splatností 30 dnů ode dne doručení faktury prodávajícím
kupujícímu. Smluvní Strany Se dohodly, že prodávající není oprávněn realizovat částečnou (dílčí)
fakturaci.

Lhůta Splatností kupní ceny Začíná běžet ode dne řádného a prokazatelného doručení daňového dokladu
kupujícímu. Za uhrazení j ednotlivé Splátky se považuje den, kdy byla předmětná částka odepsána
Z bankovního účtu kupujícího ve prospěch bankovního účtu prodávajícího.

Fakturu vystaví prodávající po přejímce Zboží bez jakýchkoli vad a nedodělků. K daňovému dokladu -
faktuře bude přiložena kopie předávacího protokolu podepsaného oprávněnými Zaměstnanci
prodávajícího a kupujícího.

V případě, že faktura nebude obsahovat výše uvedené náležitosti či přílohy, je kupující oprávněn
prodávajícímu fakturu vrátit v průběhu běhu lhůty Splatností způsobem, který prokazuje, že do tohoto
data prodávající vrácenou fakturu od kupujícího převzal. V takovém případě je prodávající povinen
fakturu opravit či vystavit fakturu novou. Opravená či nová faktura musí být znovu doručena kupujícímu.
Lhůta splatnosti, co do počtu dní nikoli kratší než lhůta původní, začíná běžet ode dne doručení opravené
či nově vystavené faktury kupujícímu.
Veškeré platby mezi Smluvními Stranami Se uskutečňují prostřednictvím bankovního Spoj ení uvedeného v
Záhlaví této Smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního účtu Splňuje požadavky
dle § 109 Zákona č. 235/2004 Sb., o dani Z přidané hodnoty, v platném Znění, a jedná Se o Zveřejněné
číslo účtu registrovaného plátce daně Z přidané hodnoty.
Prodávající prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy není veden v registru nespolehlivých plátců daně
Z přidané hodnoty a ani mu nejsou Známy žádné skutečnosti, na základě kterých by S ním správce daně
mohl Zaháj it řízení o prohlášení za nespolehlívého plátce daně dle § 106a Zákona č. 235/2004 Sb., o dani
Z přidané hodnoty, v platném Znění.
Kupující, jako příjemce Zdanitelného plnění, je oprávněn, v případě, že prodávající je v okamžiku
uskutečnění Zdanitelného plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně Z přidané hodnoty, uhradit
částku odpovídající výši daně Z přidané hodnoty na účet Správce daně Za prodávajícího. Uhrazení částky
odpovídající výši daně zpřidané hodnoty na účet Správce daně Za prodávajícího bude považováno
v tomto rozsahu Za Splnění Závazku kupujícího uhradit Sjednanou cenu prodávajícímu.

4. Doba plnění a ostatní ujednání

4.1. Doba plnění

Zboží bude prodávajícím kupujícímu dodáno, nainstalováno a uvedeno do provozu včetně předvedení
funkčnosti, provedení všech předepsaných Zkoušek a testů, ověření deklarovaných technických parametrů
a instruktáž odborného personálu nejpozději do 4 týdnů od data nabytí účinnosti této smlouvy.

V případě konektivity do datové Sítě kupujícího je nutné bezodkladně po podpisu Smlouvy, nejdéle však 4
týdny před plánovanou instalací, informovat IT oddělení kupujícího na adrese helpdeskűìfnhkcz.
Oznámení o skutečném datu instalace je nutné provést nejdéle 3 pracovní dny předem.
 O rávněn 'm Zaměstnancem ku u'ícího 'e Zaměstnanec Odboru Zdravotnické techniky:
                                                                     popř

 Tento zástupce kupujícího je do dokončení instalace a předání Zboží do provozu jediným partnerem
 Zmocněným kupujícím k jakémukoliv jednání o dodávce Zboží.

 4.2. Přejímka Zboží
 Předmět Smlouvy je prodávajícím splněn dnem dodání zboží, jeho instalací, uvedením do provozu,
 předvedením funkčnosti, provedením všech předepsaných Zkoušek a testů, ověřením deklarovaných
 technických parametrů, instruktáží obsluhy a to na základě podpisu předávacího protokolu oprávněnými
 Zástupci obou smluvních stran.

pøpř. _ _ Předávací protokol jsou Za kupujícího oprávněni podepsat Zaměstnanci odboru Zdravotnické techniky:

 _ Jedná Se o pracovníky pro tento právní úkon pověřené
 statutárním orgánem kupujícího.
 Předávací protokol je Za prodávajícího oprávněn podepsat_ e-mail:

                                    , mobil: _ pracovník pověřený statutárním orgánem
 prodávajícího.

  Jedno vyhotovení předávacího protokolu Zůstává prodávajícímu pro jeho potřeby a další dvě vyhotovení
  Zůstávají kupujícímu.
  Zaměstnanec kupujícího, který provádí povinnou prohlídku dodaného, nainstalovaného a do provozu
 uvedeného Zboží je oprávněn do předávacího protokolu popsat jím Zjištěné vady předávaného Zboží.
  V případě zjištění vad Zboží nebude zboží považováno za řádně předané a smluvními stranami bude
  v předávacím protokolu sjednána lhůta pro jejich odstranění. Po odstranění těchto vad bude smluvními
  stranami sepsán nový předávací protokol. Za den řádného předání a převzetí zboží bude považován den
 podpisu předávacího protokolu bez výhrad.
 4.3. Místo plnění
 Místem plnění je Oddělení centrální Sterilìzace v místě kupujícího.
 4.4.. Souěiıınost
  Smluvní strany jsou povinny vyvíjet veškeré úsilí k vytvoření potřebných podmínek pro realizaci
 předmětu smlouvy, které vyplývají z jejich smluvního postavení. To platí i v případech, kde to není
  výslovně uloženo v jednotlivých ustanoveních Smlouvy. Především jsou Smluvní Strany povinny vyvinout
  Souěinnost v rámci Smlouvou upravených postupů a vyvinout potřebné úsilí, které lze na nich v Souladu
  S pravidly poctivého obchodního Styku požadovat, k řádnému Splnění jejich Smluvních povinností.
  Pokud jsou kterékoli Ze Smluvních Stran Známy okolnosti, které jí brání, aby dostala Svým Smluvním
 povinnostem, sdělí to neprodleně písemně druhé smluvní Straně. Smluvní strany se Zavazují neprodleně
  odstranit v rámci svých možností všechny okolnosti, které jsou na jejich straně a které brání Splnění jejich

                                                                                                                       4
    smluvních povinností. Pokud k Odstranění těchto Okolností nedojde, je druhá Smluvní Strana Oprávněna
    požadovat Splnění povinnosti v náhradním termínu, který Stanoví S přihlédnutím k povaze záležitosti.
    Kupující umožní příjezd prodávajícího do místa plnění na dobu nezbytně nutnou k vykládce zboží.

    4.5. Nebezpečí škody na zboží a vlastnické právo ke zboží
    Vlastnické právo a nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na kupujícího řádným předáním zboží
    kupujícímu v místě plnění podle článku 4. 2. této Smlouvy a podpisem předávacího protokolu
    oprávněnými zástupci obou Smluvních stran.

    4.6. Smluvní sankce

    V případě prodlení prodávajícího s dodáním zboží dle čl. 4. l. této smlouvy, je kupující oprávněn účtovat         i
    prodávajícímu smluvní pokutu ve    výši  0,025  %  z  celkové  kupní  ceny  zboží  v  Kč  včetně  DPH  za  každý
    započatý kalendářní den prodlení.                                                                              "
“_

    V případě pozdního nástupu prodávajícího na Odstranění reklamovaných               vad v    záruční době nebo
    neopravitelnosti zboží v záruční době nebo pokud bude Odstranění závady v          záruční  době trvat déle, než
    48 hodin bude kupující Oprávněn vyúčtovat prodávajícímu smluvní pokutu. Tato smluvní pokuta bude
    účtována ve výši 0,025 % z celkové kupní ceny zboží v Kč včetně DPH. Tato smluvní pokuta může být
    kupujícím prodávajícímu účtována za každý í započatý den prodlení a to až do provedení příslušné
    kontroly či do úplného Odstranění reklamovaných vad.

    Pokud prodávající dodá kupujícímu zboží, které při Svém provozu nebude Splňovat veškeré parametry
    prodávajícím v nabídce uvedené, nebqı uvedené v o ciální technické dokumentaci výrobce, bude tento
    stav považován za záruční závadu a kupující bude požadovat její Odstranění. Kupující Si vyhrazuje právo
    uplatňovat veškeré výše uvedené sankce až do úplného odstranění této závady.

    V případě neopravitelnosti zboží může být prodávajícím toto zboží vyměněno za shodné, nebo
    kvalitativně vyšší zboží. Tuto výměnu lze provést pouze po dohodě mezi kupujícím a prodávajícím.

~ V případě pozdní úhrady kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu smluvní úrok z prodlení
    ve výši 0,025 % z dlužné částky za každý i zapôčatý den prodlení.

    Uhrazením smluvní pokuty není žádným způsobem dotčen nárok kupujícího na náhradu případně vzniklé
    škody.

    Smluvní pokuta bude účtována samostatným dokladem - fakturou, splatnost smluvní pokuty činí 30 dní
    Ode dne doručení dokladu prodávajícímu.

    5. Záruka., servisní podmínky a reklamace
    Prodávající prohlašuje, že dodávané zboží je nové, nepoužité a nerepasované a je bez vad faktických i
    právních. Dále prodávající prohlašuje, že dodané zboží bude mít po celou dobu záruky Ode dne podpisu
    předávacího protokolu vlastnosti Odpovídající speciíikacím, které jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a
    v technické dokumentaci ke zboží, která byla vydána výrobcem, a poskytuje na zboží, jeho příslušenství
    či technologie záruku: 24 měsíců.
    Záruční doba. počíná plynout dnem uvedení Zboží do provozu po řádném předání a převzetí zboží. Záruka
    se Vztahuje na plnou funkčnost Zboží.
    Lhůta pro odstranění závady činí 24 hodin. Lhůta pro odstranění závady počíná běžet ode dne doručení
    písemného oznámení (faxem, emailem, poštou) závady prodávajícímu. Záruční doba se prodlužuje o
    dobu, která uplyne mezi nahlášením a odstraněním reklamované závady zboží.
    V případě nutné opravy v době záruky, která bude trvat déle než 24 hodin od nahlášení závady a zapříčiní
    nefunkčnost dodávky upravené vody, kupující požaduje zabezpečení náhradního provozu po dobu
    opravy. Náhradní provoz musí být zajištěn do 24 hodin Od nahlášení závady na náklady prodávajícího.
    Záruční servis zajistí servisní středisko prodávajícího:
    Adresa: Oborská 1251/5, 198 00 Praha 9, tel.: 601 558 005, 281 866 535, mail: servis@goldmanwater.cz
    kontaktní osoba:

ix
    V ostatním platí pro uplatňování a způsob odstraňování vad příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb.,
    občanského zákoníku, v platném znění.
     6. Závěrečná ustanovení
    Prodávající prohlašuje, že nainstalované zboží a úroveň proškolení jeho obsluhy zajistí bezpečný provoz a
    minimalizaci ohrožení života či zdraví pacientů kupujícího či dalších osob i v případě přerušení dodávky
    elektrické energie nebo poruchy zboží.
    Kupující si vyhrazuje právo odstoupit od této Smlouvy též v případech:
         0 že předmět Smlouvy bez vad a nedodělků nebude prodávajícím realizován v plném rozsahu
              nejpozději do 4 týdnů od data účinnosti této Smlouvy z důvodu na straně prodávajícího,
         I v průběhu záruční doby dojde k opakovanému výskytu 3 a více Stej ných závad nebo 5 libovolných
                závad na zboží,
         I odstranění závady na zboží bude delší než 14 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace,
        I celková doba odstávky zboží pro záruční závadu bude za dobu 12 po sobě jdoucích kalendářních
             měsíců delší než 30 kalendářních dnů.
    Prodávajícímu v tomto případě nevzniká nárok na úhradu jakýchkoliv nákladů spojených S přípravou
    realizace anebo S realizací předmětu Smlouvy.
    Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb.,
    občanského zákoníku, v platném znění.
    Pro účely této Smlouvy se vylučuje postoupení smlouvy dle § 1895 zákona č. 89/2012 Sb., občanského
    zákoníku, v platném znění, tj. prodávající není oprávněn postoupit svá práva a povinnosti z této smlouvy
    nebo její části třetí osobě.

    Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými dodatky podepsanými oprávněnými zástupci obou
    Smluvních stran.
    Veškerá textová dokumentace, kterou. při plnění smlouvy předává či předkládá prodávající kupujícímu,
    musí být předána či předložena v českém jazyce.
V případě Sporu rozhodne na návrh některé ze smluvních Stran místně příslušný soud v Ceské republice.
Tato Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou Smluvních
stran.

  Prodávající podpisem této Smlouvy Vyjadřuje Souhlas se zveřejněním Všech podmínek tohoto smluvního
  vztahu.
  Smluvní strany souhlasí S uveřejněním Smlouvy v registru smluv podle platných právních předpisů.

  Písemnosti mezi stranami této smlouvy, s jejichž obsahem je spojen vznik, změna nebo zánik práv a
  povinností upravených touto smlouvou (Zejména odstoupení od smlouvy) se doručují osobně nebo
  doporučenou poštou, není-li v této smlouvě stanoveno jinak. Povinnost smluvní strany doručit písemnost
  doporučeně druhé smluvní straně je splněna při doručování poštou, jakmile pošta písemnost adresátovi
  doručí proti podpisu. V případě nedoručení nabývá odstoupení od smlouvy účinnosti třetí den po odeslání
  oznámení o odstoupení na adresu druhé Smluvní strany.

'\\_

  Tato Smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech S platností Originálu, přičemž kupující obdrží dvě
  vyhotovení a prodávající obdrží jedno vyhotovení.

Smluvní Strany prohlašují, že tato smlouva vyjadřuje jejich pravou, vážnou, svobodnou a úplnou vůli,
prostou omylů, a že tuto Smlouvu neuzavírají v tísni za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz shora
uvedeného připojuji oprávnění zástupci smluvních stran své podpisy.

Příloha č. l: Specifikace zboží
Příloha č. 2: Specifikace ceny - rozpočet - v položkovém členění

                                                                  _:         H ı:-›--

V Hradci Králové, dne  , 13.                    V Praze, dne fJ   i“ _, .ví

Za kupujícího:                                  jednatel
Fakultní nemocnice Hradec Králové
prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c.,
ředitel
                                                                             Příloha č. 2

 .
 .
 :.Jìıiľjq.„:_ın. qıu.„näšì.
n