Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6151295: Servisní smlouva - č.2018/624

Příloha s1364a.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Servisní smlouva č. 2018 / 624

   uzavřená dle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění,
                                                              mezi

1. objednatelem:

   název:           Fakultní nemocnice Hradec Králové

   sídlo:           Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové

   IČ:              00179906

   DIČ:             CZ00179906

   bankovní spojení: Česká národní banka
                    č. ú. 24639511/0710
   zastoupený:      prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c., ředitelem

   (dále jen „objednatel“)

a

2. poskytovatelem:

   název:           Goldman water s.r.o.

   se sídlem:       Oborská 1251/5, 198 00 Praha 9

   IČ:              24221228

   DIČ:             CZ24221228

   bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s.
                    č.ú. 2513389399
   zastoupený:      Jiřím Goldmanem, jednatelem

   zapsaná(ý) v OR Měst.soudu v Praze 20.2.2012, odd.C, vložka 189 972
   (dále jen „prodávající“)

Objednatel a poskytovatel uzavírají tuto smlouvu na provádění pozáručního servisu v souladu se zadávací
dokumentací objednatele ze dne 17. 5. 2018 (dále jen „servis“), a to na základě výsledku veřejné zakázky
malého rozsahu na dodávku vybavení s názvem „Úpravna vody”, zadané dle interní směrnice č.2 o
zadávání veřejných zakázek v souladu s ustanovením §31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, v platném znění, pod evidenčním číslem P18V00139948 a nabídkou poskytovatele ze dne
28.5.2018.

                                1. Předmět smlouvy

Předmětem této smlouvy je závazek poskytovatele provádět po dobu neurčitou servis zdravotnické
přístrojové techniky specifikované v Příloze č. 1 této smlouvy včetně provádění bezpečnostně
technických kontrol, revizí, kalibrací a validací (dále jen „servis“) na úpravně vody. Servis musí být
zabezpečen v rozsahu a za podmínek stanovených v zadávací dokumentaci objednatele ze dne 17. 5. 2018
pro veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávku vybavení s názvem „Úpravna vody” a v nabídce
poskytovatele ze dne 28.5.2018. Podrobná specifikace zajišťovaných činností v rámci této smlouvy je
uvedena v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy a odpovídá specifikaci uvedené v nabídce
poskytovatele ze dne 28.5.2018.

Touto smlouvou se tak poskytovatel zavazuje provádět na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele servis
vymezený v této smlouvě a objednatel se zavazuje servis přebírat a zaplatit poskytovateli sjednanou cenu.
Servis bude zajišťován vlastními pracovníky poskytovatele. Nedílnou součástí servisu jsou:

                                                                                                        1
· servis, údržba, opravy, kalibrace, revize a validace, které jsou nezbytné pro zajištění řádného a
    bezvadného provozu servisovaného zařízení,

· sanitace systému včetně potrubních rozvodů prováděná 1 x za dva roky. Do ročních nákladů je
    započítána jedna polovina ceny sanitace ( 12.350,- Kč z celkové částky 24.700,- Kč )

· dokončení opravy, pokud k jejímu provedení nebude třeba náhradní díl, který nemá poskytovatel
    k dispozici, do 2 pracovních dnů od nahlášení závady. Pokud takovýto díl bude potřeba,
    dokončení opravy do 4 pracovních dnů,

· doprava, likvidace obalů a odpadů,
· náhradní díly potřebné k zajištění bezvadné a spolehlivé funkčnosti přístrojů. Cena náhradních

    dílů není zahrnuta do ceny servisu a bude ze strany poskytovatele fakturována samostatně.

Objednatel si vyhrazuje právo na možné přičlenění v minulosti již zakoupených a provozovaných zařízení
k této servisní smlouvě.
Objednatel se zavazuje platit poskytovateli za bezvadné provádění servisních prací v souladu s požadavky
uvedenými v této smlouvě, sjednanou smluvní cenu.
Prováděný servis musí být bez vad faktických i právních a provedený servisní úkon bude převzat až po
jeho úplném a úspěšném dokončení.

          2. Cena

2.1 Cena

Smluvní cena servisu dle této smlouvy bez DPH je stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná po
dobu 48 měsíců od data účinnosti smlouvy – tedy po dobu 48 měsíců od konce záruční doby na dodané
zdravotnické prostředky v rámci realizace veřejné zakázky na dodávku vybavení s názvem „Úpravna
vody” v rozsahu nabídky poskytovatele ze dne 28.5.2018.

Smluvní cena za spotřební matriál na první a druhý rok provozu činí 18.200,- Kč bez DPH ročně.
Smluvní cena servisu za třetí až N-tý rok provozu dle této smlouvy činí 30.550,- Kč bez DPH ročně.

Fakturovanou smluvní cenou servisu včetně DPH v každém kalendářním roce bude cena bez DPH
zvýšená o aktuálně platné sazby DPH.

Specifikace ceny – rozpočet – v položkovém členění je uvedena v Příloze č. 2, která je nedílnou součástí
této smlouvy.

Cena za servis zahrnuje veškeré náklady (např. náklady na dopravu, mzdové náklady, atd.), spotřební
materiál, rizika, zisk a finanční vlivy (inflační, kursový) po celou dobu platnosti servisní smlouvy
v souladu s podmínkami uvedenými v této smlouvě a v zadávací dokumentaci. Dále zahrnuje likvidaci
obalů a odpadu.
Cena za servis může být, po uplynutí 48 měsíců od data nabytí účinnosti této smlouvy upravena. Tato
úprava může být provedena maximálně 1 × v kalendářním roce s platností min. 12 měsíců. Přípustná
změna ceny je následující:

    · Cena za servis:
             o Cena bez DPH (Může činit maximálně cenu stanovenou touto smlouvou. V případě, že
                  oficiální míra inflace zveřejněná Českým statistickým úřadem za předchozí kalendářní rok
                  dosáhla více než 5%, může být cena navýšena maximálně o rozdíl převyšující výši 5%
                  inflace).
             o DPH xx % (aktuálně platná snížená sazba)
             o DPH xx % (aktuálně platná sazba základní)
             o Cena celkem, včetně DPH

Tato úprava může být provedena oboustranným písemným právním úkonem

                   2
                        3. Fakturace, platební podmínky

3.1. Záloha

Objednatelem nebudou zálohy poskytovány.

3.2. Platební podmínky

Cena za servis uvedená v čl. 2. této smlouvy bude objednatelem hrazena v pravidelných čtvrtletních
splátkách po skončení záruky na předmět smlouvy. Úhrada bude vždy provedena na základě daňového
dokladu - faktury vystavené poskytovatelem za uplynulé čtvrtletí. Samostatně bude fakturována paušální
částka za provádění servisu, samostatně bude hrazena fakturovaná částka za spotřebované náhradní díly.
Cena servisu musí být na daňovém dokladu - faktuře uvedena v české měně a musí být rozepsána dle
jednotlivých položek předmětu plnění.

Daňový doklad - faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani
z přidané hodnoty, v platném znění, a dalšími platnými daňovými a účetními předpisy, včetně ustanovení
§ 435 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Na faktuře musí být mimo
jiné uvedena odvolávka na tuto servisní smlouvu, název veřejné zakázky a evidenční číslo veřejné
zakázky, prohlášení poskytovatele, že ke dni vystavení faktury není veden v registru nespolehlivých
plátců daně z přidané hodnoty, soupis příloh, kontaktní údaje osoby, která daňový doklad vystavila.

Z daňového dokladu – faktury musí být mimo jiné zřejmý základ daně pro sníženou sazbu DPH a základ
daně pro základní sazbu DPH ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.

Splatnost faktur za servis je sjednána na 30 kalendářních dnů.

Lhůta splatnosti faktury za servis začíná běžet ode dne řádného doručení daňového dokladu objednateli.
Za uhrazení faktury se považuje den, kdy byla předmětná částka odepsána z účtu objednatele.

V případě, že faktura nebude obsahovat výše uvedené náležitosti, je objednatel oprávněn fakturu vrátit v
průběhu běhu lhůty splatnosti způsobem, který prokazuje, že do tohoto data poskytovatel vrácenou
fakturu od objednatele převzal. V takovém případě je poskytovatel povinen vystavit fakturu novou. Nová
faktura musí být znovu zaslána objednateli. Lhůta splatnosti, co do počtu dní nikoli kratší než lhůta
původní, začíná běžet ode dne doručení opravené či nově vystavené faktury objednateli. Jestliže bez
zavinění poskytovatele dojde v průběhu provádění servisních prací k nutnosti jejich provedení odchylně
od zadání, a tím i k možnému zvýšení nákladů a zvýšení smluvní ceny, mohou být poskytovatelem tyto
práce provedeny jen s písemným souhlasem objednatele, na základě písemného dodatku smlouvy a
v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění.

Jestliže poskytovatel bez písemného souhlasu objednatele provede práce a jiná plnění nad rámec
smlouvy, nemá nárok na jejich zaplacení. Výjimkou jsou pouze práce bezprostředně nutné k tomu, aby
nedošlo ke vzniku škody na servisovaném zdravotnickém prostředku nebo na majetku objednatele, a to po
předchozím odsouhlasení objednatelem. Poskytovatel musí prokázat, že hrozící škoda nevznikla
v důsledku vadného provádění servisu, ale pouze v důsledku skutečností a událostí, které nemohl při
vynaložení veškeré odbornosti předpokládat.
Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení uvedeného v
záhlaví této smlouvy. Poskytovatel prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního účtu splňuje požadavky
dle ustanovení § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a jedná se o
zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané hodnoty.

                                                                3
Poskytovatel prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy není veden v registru nespolehlivých plátců
daně z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých by s ním správce
daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně dle ustanovení § 106a zákona č.
235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.
Objednatel je oprávněn, v případě, že poskytovatel je v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění veden
v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, uhradit částku odpovídající výši daně z přidané
hodnoty na účet správce daně za prodávajícího. Uhrazení částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty
na účet správce daně za prodávajícího bude považováno v tomto rozsahu za splnění závazku příjemce
uhradit sjednanou cenu prodávajícímu.

                        4. Doba plnění a ostatní ujednání

4.1. Doba plnění

Servis bude na základě této smlouvy zajišťován průběžně po dobu neurčitou.

4.2. Realizace servisu

Objednatel je oprávněn kvalitu a správnost prováděného servisu kontrolovat sám nebo prostřednictvím
pověřených osob. Těmto přísluší kdykoli právo vstupu do prostor, kde je servis zajišťován, s možností
prověřit, zda práce na servisovaných zdravotnických prostředcích jsou prováděny v souladu se zadávací
dokumentací, touto smlouvou a technickými normami, poskytovatel je povinen na své náklady odstranit
odpady a nečistoty vzniklé prováděním servisu, poskytovatel je povinen zabezpečit

    o provádění servisu tak, aby odpovídal platným zákonným předpisům a pokynům výrobce,
    o okamžitý odvoz veškerého demontovaného materiálu,
    o respektování požadavků zdravotnických provozů, aby činnost v objektech byla co nejméně

         omezena,
    o veškeré atesty na výrobky, prohlášení o shodě apod. potřebné pro převzetí plně funkčního a

         bezpečného servisovaného zdravotnického prostředku po provedení servisního zásahu.

4.3. Předání a převzetí servisních prací

Závazek poskytovatele provést servis je průběžně plněn řádným prováděním servisu dle podmínek
vyplývajících ze zadávací dokumentace objednatele a této smlouvy, a to na základě podpisu předávacího
protokolu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Součástí prováděného servisu je i dokumentace a
povinné doklady k použitým náhradním dílům. Předávací protokol je za objednatele oprávněn podepsat
pracovník pověřený statutárním orgánem objednatele. Jedno vyhotovení předávacího protokolu zůstává
poskytovateli pro jeho potřeby a druhé vyhotovení zůstává objednateli.
Bude-li zdravotnický prostředek po provedeném servisním výkonu vykazovat při předání vady či
nedodělky, budou tyto v předávacím protokolu specifikovány a bude zde uvedena lhůta k jejich
odstranění.
V případě dle předchozího odstavce se servisní výkon považuje za dokončený okamžikem podpisu
předávacího protokolu po odstranění vad a nedodělků pověřenými zástupci smluvních stran.

4.4. Místo plnění
Místem plnění je Oddělení centrální sterilizace v místě objednatele.

                                                                            4
4.5. Součinnost
Smluvní strany jsou povinny vyvíjet veškeré úsilí k vytvoření potřebných podmínek pro realizaci
předmětu smlouvy, které vyplývají z jejich smluvního postavení. To platí i v případech, kde to není
výslovně uloženo v jednotlivých ustanoveních smlouvy. Především jsou smluvní strany povinny vyvinout
součinnost v rámci smlouvou upravených postupů a vyvinout potřebné úsilí, které lze na nich v souladu
s pravidly poctivého obchodního styku požadovat, k řádnému splnění jejich smluvních povinností.
Pokud jsou kterékoli ze smluvních stran známy okolnosti, které jí brání, aby dostála svým smluvním
povinnostem, sdělí to neprodleně písemně druhé smluvní straně. Smluvní strany se zavazují neprodleně
odstranit v rámci svých možností všechny okolnosti, které jsou na jejich straně a které brání splnění jejich
smluvních povinností. Pokud k odstranění těchto okolností nedojde, je druhá smluvní strana oprávněna
požadovat splnění povinnosti v náhradním termínu, který stanoví s přihlédnutím k povaze záležitosti.
Objednatel umožní příjezd poskytovatele do místa plnění na dobu nezbytně nutnou ke složení materiálů
potřebných k realizaci servisu.
4.6. Smluvní sankce
V případě závady na servisovaném zdravotnickém prostředku, která způsobí nefunkčnost nebo omezení
funkčnosti pracoviště, bude v případě pozdního nástupu či pozdního dokončení servisního zásahu
poskytovatelem dle čl. 1. objednatel oprávněn vyúčtovat poskytovateli smluvní pokutu. Tato smluvní
pokuta bude ve výši 2.000,-- Kč za každý i započatý den prodlení, a to až do úplného odstranění
reklamovaných vad.
Smluvní pokutou není dotčeno právo na náhradu vzniklé škody.
4.7. Zánik závazků

Závazky smluvních stran z této smlouvy zanikají:
· Písemnou dohodou smluvních stran.
· Odstoupením od kupní smlouvy uzavřené mezi smluvními stranami v souvislosti s veřejnou zakázkou

    jinak než jejím splněním (zejména uzavřením dohody o ukončení platnosti kupní smlouvy či
    odstoupením od kupní smlouvy).
· Poskytovatel je oprávněn vypovědět tuto smlouvu, a to i bez uvedení důvodu, nejdříve po 48 měsících
    ode dne nabytí účinnosti této smlouvy. Výpověď musí být učiněna písemně. Výpovědní lhůta činí 6
    měsíců a počíná běžet dnem následujícím po doručení výpovědi objednateli,
· Objednatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět písemnou výpovědí, a to i bez uvedení důvodu,
    doručenou druhé smluvní straně. Výpovědní lhůta činí 2 měsíce a počíná běžet prvním dnem
    kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena poskytovateli.

                                     5. Záruka, servisní podmínky a reklamace
Poskytovatel prohlašuje, že prováděný servis bude bez jakýchkoli faktických či právních vad, bude
prováděn v souladu s pokyny výrobce a zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích,
v platném znění, a zavazuje se, že servisované zdravotnické prostředky budou mít vlastnosti stanovené

                                                                                                                               5
zadáním objednatele, obsahem nabídky poskytovatele, touto smlouvou, pokyny výrobce a technickými
normami vztahujícími se na prováděné servisní práce, a to po celou dobu platnosti servisní smlouvy.

Poskytovatel zaručuje na provedené servisní práce záruku 6 kalendářních měsíců, na použité náhradní
díly záruku 12 kalendářních měsíců. Záruční podmínky tvoří Přílohu č. 3 této smlouvy.

Objednatel má vůči poskytovateli tato práva z odpovědnosti za vady:
         a) právo na bezplatné odstranění reklamovaných vad,
         b) právo na zaplacení nákladů na odstranění vad v případě, kdy si objednatel vady či nedodělky
             opraví nebo odstraní sám nebo použije k jejich odstranění třetí osoby,
         c) právo na poskytnutí přiměřené slevy z ceny odpovídající rozsahu reklamovaných vad či
             nedodělků,
         d) právo na odstoupení od smlouvy, kdy vady či nedodělky jsou takového charakteru, že
             podstatně ztěžují či dokonce brání v užívání servisovaných zdravotnických prostředků.

Lhůta pro dokončení opravy je do 24 hodin od nahlášení závady, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
V případě nutné opravy, která bude trvat déle než 24 hodin od nahlášení závady a zapříčiní nefunkčnost
dodávky upravené vody, objednatel požaduje zabezpečení náhradního provozu po dobu opravy. Náhradní
provoz musí být zajištěn do 24 hodin od nahlášení závady na náklady objednatele.

V ostatním platí pro uplatňování a způsob odstraňování vad příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb.,
občanského zákoníku, v platném znění.

                                                6. Závěrečná ustanovení

Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti
dnem jejího uveřejnění v registru smluv, nejdříve však dnem ukončení záruky na zboží dodané v souladu
se zadávací dokumentací objednatele ze dne 17. 5. 2018 a to na základě výsledku zadávacího řízení na
veřejnou zakázku na dodávku vybavení s názvem „Úpravna vody”, a nabídkou poskytovatele ze dne
28.5.2018.
Tato smlouva je uzavřena na dobu neurčitou.
Smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými číslovanými dodatky, podepsanými oprávněnými
zástupci obou smluvních stran.
Veškerá textová dokumentace, kterou při plnění smlouvy předává či předkládá poskytovatel objednateli,
musí být předána či předložena v českém jazyce.

V případě sporu rozhodne na návrh některé ze smluvních stran místně příslušný soud v České republice.

Poskytovatel podpisem této smlouvy vyjadřuje souhlas se zveřejněním všech podmínek tohoto smluvního
vztahu.
Smluvní strany souhlasí s uveřejněním smlouvy v registru smluv podle platných právních předpisů.
Poskytovatel na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle ustanovení § 1765 odst. 2 zákona č. 89/2012
Sb., občanského zákoníku, v platném znění.
Mimo případy subdodávek dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění,
se pro účely této smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle ustanovení § 1895 zákona č. 89/2012 Sb.,
občanského zákoníku, v platném znění, tj. poskytovatel není oprávněn postoupit svá práva a povinnosti
z této smlouvy nebo její části třetí osobě.

                                                                                                                               6
Písemnosti mezi stranami této smlouvy, s jejichž obsahem je spojen vznik, změna nebo zánik práv a
povinností upravených touto smlouvou (zejména odstoupení od smlouvy) se doručují osobně nebo
doporučenou poštou, není-li v této smlouvě stanoveno jinak. Povinnost smluvní strany doručit písemnost
doporučeně druhé smluvní straně je splněna při doručování poštou, jakmile pošta písemnost adresátovi
doručí proti podpisu. V případě nedoručení nabývá odstoupení od smlouvy účinnosti třetí den po odeslání
oznámení o odstoupení na adresu druhé smluvní strany.
Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech s platností originálu, přičemž objednatel obdrží dvě
vyhotovení a poskytovatel obdrží jedno vyhotovení.
Smluvní strany prohlašují, že je jim znám celý obsah smlouvy a že tuto smlouvu uzavřely na základě své
svobodné a vážné vůle. Na důkaz této skutečnosti připojují své podpisy.
Příloha č. 1: Specifikace předmětu smlouvy
Příloha č. 2: Specifikace ceny – rozpočet – v položkovém členění
Příloha č. 3: Záruční podmínky

V Hradci Králové, dne 10. 7. 2018               V Praze, dne 18. 6. 2018

………………………………..                                  …………………………………..
Za objednatele:                                 Za poskytovatele:
Fakultní nemocnice Hradec Králové                Goldman water s.r.o.
prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c.,  Jiří Goldman
ředitel                                         jednatel

                                                                          7
                 Rekapitulace nákladů na provozní zabezpečení – SERVIS

Úpravny vody nejsou „Zdravotnickým prostředkem“ podle Zákona 268/ 2014 Sb. a nevztahují se
                         na ně povinnosti provádět bezpečnostní kontroly PBTK.

Spotřební materiál po dobu záruky 24 měsíců :
Servis 4 x ročně v ceně á 4.550,- Kč, celkem ročně 18.200,- Kč
Za dobu záruky 24 měsíců jsou náklady na servis : 36.400,- Kč + 21% DPH

Servisní zabezpečení po uplynutí záruky po požadovanou dobu 96měsíců :
Servis 4 x ročně v ceně á 4.550,- Kč, celkem ročně 18.200,- Kč
Za požadovanou dobu 96 měsíců jsou náklady na servis : 145.600,- Kč + 21% DPH

Sanitace bude provedena jednou za dva roky s počátkem těsně po uplynutí záruky 24 měsíců :
Za požadované období 96 měsíců budou provedeny 4 sanitace v ceně 24.700,- Kč za každou.
Dvě sanitace představují náklady celkem 98.800,- Kč + 21% DPH

Celková rekapitulace období záruky 24 měsíců + požadované pozáruční doby 96měsíců :
36.400,- + 145 .600,- + 98.800,- = 280.800 Kč + 21% DPH

V Praze dne 28.5.2018

Jiří Goldman st .
                                                                 Příloha č. 1.1

             PŘEHLED SPOTŘEBNÍHO M ATERIÁLU VČETNĚ NÁKLADŮ NA ZABEZPEČENÍ PROVOZU

                                      pro úpravny vody na rok 2018 a dále do odvolání

                                             OBDOBÍ PROBÍHAJÍCÍ ZÁRUKY 24 M ĚSÍCŮ

                       Úpravny vody nejsou prostředkem zdravotnické techniky podle zákona 268/ 2014 Sb.

Uživatel FN Hradec Králové - Oddělení centrálních sálů a sterilizace, IČO 00179906                     624 Číslo
           pavilon č.21 NS7501, i.č.28736

Typ úpravny  2 x GW 750 1F                       Účel použití  Napájecí voda pro sterilizaci a desinfekci

Instalace, datum 2018

Odpovídající norma, nebo přepis                  ČSN EN 285 +A2, vodivost do 15,0 uS/ cm

Frekvence výměn spotřebního materiálu            3 měsíce

Spotřební materiál potřebný k pravidelné výměně                                                              624
                                                                                                           Servis č. 4
Seznam základního                 Cena za    Servis č. 1       Servis č. 2                Servis č. 3
                                 jednotku
spotřebního materiálu
Mechanická sítková vložka             150,-
10“ / 100 mikronů
Mechanická filtrační vložka           250,-
20“ do reverzní osmózy
Mechanická filtrační vložka           400,-
30“ do nerez filtrace

Cestovné - smluvní vzdálenost 12,- Kč/ km
Pracovní výkon technika 520,- Kč/ hod.
Čas strávený jízdou 200,- Kč/ hod.

CELKOVÁ CENA JEDNOTLIVÉHO SERVISU                4.550,-                   4.550,-        4.550,-                 4.550,-

CELKOVÁ CENA SERVISU ZA KALENDÁŘNÍ ROK BEZ 21% DPH             18.200,- Kč

          Přehled spotřebního materiálu vykazuje běžné plánované náklady na provoz bez dalších drobných preventivních výměn součástek úpraven vody.
Havárie, mimořádné opravy a opravy zařízení, která jsou delší dobou v provozu je nutné řešit zvláštní objednávkou na základě nabídky, nebo dohody. Pro
smluvní uživatele úpraven vody Goldman water platí zvýhodněná pravidla pro termíny a ceny náhradních dílů. Veškeré závady je nutné okamžitě konzultovat
na telefonních linkách uvedených na zařízení.

          Uživatelům na akreditovaných pracovištích poskytujeme potřebné doklady a na vyžádání vystavujeme protokol o provedeném provozním servisu.
Certifikáty a řada dalších dokladů je uvedena na webových stránkách www.goldmanwater.cz a další zajímavosti na facebooku, který je přístupný z uvedených

stránek.
                                                                 Příloha č. 1.1

             PŘEHLED SPOTŘEBNÍHO M ATERIÁLU VČETNĚ NÁKLADŮ NA ZABEZPEČENÍ PROVOZU

                                      pro úpravny vody na rok 2018 a dále do odvolání

                                             OBDOBÍ PO ZÁRUCE 24 M ĚSÍCŮ

                       Úpravny vody nejsou prostředkem zdravotnické techniky podle zákona 268/ 2014 Sb.

Uživatel FN Hradec Králové - Oddělení centrálních sálů a sterilizace, IČO 00179906                     624 Číslo
           pavilon č.21 NS7501, i.č.28736

Typ úpravny  2 x GW 750 1F                       Účel použití  Napájecí voda pro sterilizaci a desinfekci

Instalace, datum 2018

Odpovídající norma, nebo přepis                  ČSN EN 285 +A2, vodivost do 15,0 uS/ cm

Frekvence výměn spotřebního materiálu            3 měsíce

Spotřební materiál potřebný k pravidelné výměně                                                              624
                                                                                                           Servis č. 4
Seznam základního                 Cena za    Servis č. 1       Servis č. 2                Servis č. 3
                                 jednotku
spotřebního materiálu
Mechanická sítková vložka             150,-
10“ / 100 mikronů
Mechanická filtrační vložka           250,-
20“ do reverzní osmózy
Mechanická filtrační vložka           400,-
30“ do nerez filtrace

Celková generální sanitace,      24 700 Kč       POZOR: 1 x za dva roky provádět sanitaci! 24 700 Kč
sanitační set                                    Provedení sanitace na tomto oddělení bude nutné
                                                 provádět pouze v sanitární dny!

                                                 Pokud bude nutné provádět práce v jiném termínu nežli je
                                                 standardní pracovní doba, cena pracovního výkonu a času
                                                 stráveného jízdou se upraví dle ceníku prací naší společnosti!!!

Cestovné - smluvní vzdálenost 12,- Kč/ km
Pracovní výkon technika 520,- Kč/ hod.
Čas strávený jízdou 200,- Kč/ hod.

CELKOVÁ CENA JEDNOTLIVÉHO SERVISU                4.550,-       4.550,-                    4.550,-                  4.550,-

CELKOVÁ CENA SERVISU ZA KALENDÁŘNÍ ROK BEZ 21% DPH CELKOVÁ CENA SANITACE 1 x ZA DVA ROKY BEZ 21%
                                             18.200,- Kč DPH
                                                                                                           24.700 Kč

          Přehled spotřebního materiálu vykazuje běžné plánované náklady na provoz bez dalších drobných preventivních výměn součástek úpraven vody.
Havárie, mimořádné opravy a opravy zařízení, která jsou delší dobou v provozu je nutné řešit zvláštní objednávkou na základě nabídky, nebo dohody. Pro
smluvní uživatele úpraven vody Goldman water platí zvýhodněná pravidla pro termíny a ceny náhradních dílů. Veškeré závady je nutné okamžitě konzultovat
na telefonních linkách uvedených na zařízení.

          Uživatelům na akreditovaných pracovištích poskytujeme potřebné doklady a na vyžádání vystavujeme protokol o provedeném provozním servisu.
Certifikáty a řada dalších dokladů je uvedena na webových stránkách www.goldmanwater.cz a další zajímavosti na facebooku, který je přístupný z uvedených

stránek.
                 Podmínky pro provozní zabezpečení úpraven vody GW

                                         Záruky za provedené provozní zabezpečení – servis

           Firma poskytuje záruku za kvalitu provedeného servisu u zařízení, které je zabezpečováno na základě probíhající záruky,
nebo roční, či jiné trvalé objednávky nebo servisní smlouvy. Provozní zabezpečení může být rovněž uskutečněno na základě
souhlasu, který je uveden v servisní kartě s uvedením osoby, která souhlas udělila.

Provozním zabezpečením – servisem se rozumí výměna spot řebního materiálu ( filtrace, aktivní uhlí, iontoměniče, mikrofiltry, UV
zářiče po dosažení životnosti ) a současně technická prohlídka kompletního zařízení za účelem zjišt ění dílů, které by mohly dalším
provozem ohrozit spolehlivost ( elektrické automatizační plováky, mechanické plováky, spojovací tlakové hadice a jejich těsnění,
stav motorů a čerpadel, efektivita a výkon modulů reverzní osmózy, nakonec i stav elektroinstalace ).

Drobné díly se mění po dohodě s uživatelem během provozního zabezpečení a nákladnější zásahy se řeší podle požadavků
uživatele. Tím se rozumí nabídka na opravu či rekonstrukci, která se předloží ke schválení.

                                                Úpravny vody déle než 5 roků v provozu

           Úpravny vody společnosti Goldman water s.r.o. mají poměrně dlouhou životnost, avšak některé zásadní díly podléhají
různé intenzit ě opot řebení. Velice podstatnou okolností je kvalita zdroje vody a s tím spojená předúprava, zejména stav a funkce
změkčovače. U úpraven s delší dobou v provozu je nutné přihlížet na zvýšené opot řebení a zejména na předešlé případné
upozornění na nutnost oprav, nebo rekonstrukcí.

                                                  Záruky provozuschopnosti a nástupy na opravy

           Výpadky v činnosti úpraven vody, případně jiné zjištěné závady je nutné hlásit okamžit ě na telefony servisního střediska.
Servisní technici mohou být v regionu a tím se sníží čas odstranění závady a vzniklé náklady obou stran. Pokud to lze, je vhodné
telefonicky komunikovat druh závady, z praxe je ověřeno, že řada závad vzniká problémy mimo úpravnu vody. Tím se rozumí
například přerušení dodávky vody, výpadek napájení zásuvek, vypnutí úpravny omylem, nebo nejčastěji únik upravené vody
opomenutím personálu, nebo závadou na spot řebiči, který neuzavírá přívod upravené vody.

                                                                         Opravy v záruce

           Pokud jsou dodrženy podmínky záruky, což je smlouva o provádění provozního zabezpečení minimálně po dobu záruky, je
provedena oprava včetně pracovního výkonu a cestovného zdarma.

                                                                        Opravy po záruce

           V případě oprav po záruce u zařízení na které je platná servisní smlouva, nebo celoroční objednávka, je přihlíženo k této
skutečnosti a servisní středisko poskytuje individuální ceny materiálu včetně dohody o termínu a rozpočtu cest ovného, pokud je
k dispozici další možné využití v regionu.

                                     Ceny základního materiálu, pracovních výkonů a jízdného

           Veškeré ceny základního spotřebního materiálu použité k servisu, včetně ceny pracovních výkonů, cestovného a času
stráveného jízdou, jsou uvedeny v základním ceníku. U dalších nutných oprav je vždy předložena nabídka s cenami konkrétních
dílů včetně pracovního času a cestovného.