Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6315079: Dodatek č. 2 ke smlouvě o dílo - Implementační smlouva

Příloha OR_NEXT_Do2_final_Redigováno.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Níže uvedeného dne, měsíce a roku:

Fakultní nemocnice Olomouc

se sídlem: I. P. Pavlova 185/6, 779 00 Olomouc- Nová Ulice
IČ: 00098892
DIČ: CZ00098892
právní forma: Státní příspěvková organizace zřízená Ministerstvem zdravotnictví ČR
rozhodnutím ministra zdravotnictví ze dne 25. 11. 1990, č. j. OP-054-25.11.90
zastoupená: prof. MUDr. Romanem Havlíkem, Ph.D., ředitelem

(dále jako "objednatef')

a

OR-NEXT spol. s r.o.
se sídlem: Hlinky 40/102, 603 00 Brno
IČ: 26284146
DIČ: CZ26284146
Zápis v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vl. 41856
Jejím jménem jedná: Ing. Petr Moravec, jednatel

(dále jako "zhotovitef')

uzavřeli tento:

                                    Dodatek č. 2
      ke Smlouvě o dílo č. 150803 (Implementační smlouva)

                                                               I.
                                                  Úvodní ustanoveni
Na základě výsledků veřejné zakázky malého rozsahu s názvem "Informační systém pro
evidenci majetku ll" uzavřely dne 17. 9. 2015 smluvní strany Smlouvu o dílo č. 150803
(Implementační smlouva), kdy účelem této Smlouvy je stanovení podmínek smluvního
vztahu, jehož výsledkem bude dodávka a implementace informačního systému pro oblast
evidence majetku na bázi typového aplikačního programového vybavení - software - pod
názvem Ql. Dne 7. 11. 2016 pak byla Smlouva změněna Dodatkem č. 1.

                                                              ll.
                                                   Předmět dodatku
Smluvní strany se s ohledem na rozsah provedených prací v souladu s čl. 3.1 Smlouvy
dohodly na změně harmonogramu dodání díla:

1.    Smluvní strany se dohodly na změně ustanovení čl. 3.1 Smlouvy, které nově

zní:

"Zhotovitel se zavazuje dodat plnění dle této smlouvy v souladu se zadávací dokumentací
objednatele, nejpozději pak do 1. 1. 2019 (dle Přílohy č. 2 - Technická specifikace).
Zhotovitel se zavazuje dodat plnění dle odsouhlaseného harmonogramu, který je nedílnou
součástí Implementačního projektu (dále jen IP). Termín předání díla může být změněn
odsouhlasenou změnou harmonogramu a dodatkem k této smlouvě. Podmínkou splnění
termínu předání díla je poskytnutí nezbytné součinnosti ze strany objednatele dle této
smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že s ohledem na povahu díla bude akceptace probíhat
po dílčích částech dle specifikace v IP."

2.  Smluvní strany se dohodly na změně ustanovení čl. 5.4, které nově zní:

"40 % z ceny dodávky (do této ceny se nezapočítává cena servisní podpory) po podpisu
Protokolu o předání díla, po úspěšném proběhnutí 1. čtvrtletí ostrého provozu IS (včetně
odeslání dat zřizovateli). Neproběhne-li ostrý provoz 1. čtvrtletí úspěšně k 20. 4. 2019, pak
na tuto částku nevzniká zhotoviteli nárok k fakturaci k 20. 4. 2019 a tento nárok vzniká
zhotoviteli až k termínu řádného předání díla. Pozastávka ceny díla nemá vliv na povinnost
zhotovitele dílo řádně dokončit dle smlouvy a předat se všemi součástmi objednateli.

3.  Smluvní strany se dohodly na změně ustanovení čl. 7.2, které nově zní:

"Splněné dílo či jeho dílčí plnění definované a odsouhlasené v IP bude předáváno do
zkušebního provozu formou kontrolního příkladu. Zhotovitel předvede kontrolní příklad
předávané dílčí části díla do zkušebního provozu, provede zaškolení a předloží Objednateli
Protokol o předání do zkušebního provozu dílčí části díla. V případě, že se v průběhu
zkušebního provozu vyskytnou v dodané verzi vady, provede Objednatel jejich soupis
a předá Zhotoviteli. Objednatel ve spolupráci se Zhotovitelem jednoznačně identifikuje vady
dle klasifikace dle bodu 8.6 této smlouvy a Zhotovitel uvede termín případně způsob jejich
odstranění. Po odstranění všech zjištěných významných vad (Kritické, Podstatné, Střední)
vytvoří Objednatel písemný Akceptační protokol předávané části díla. Po akceptaci všech
dílčích částí díla ze strany Objednatele bude ukončen plný zkušební provoz a sepsán
Protokol o ukončení plného zkušebního provozu a zahájení ostrého provozu. Podmínkou pro
ukončení plného zkušebního provozu je odstranění všech známých významných vad. Po
úspěšném proběhnutí 1. čtvrtletí ostrého provozu IS k 20. 4. 2019, včetně odesílání dat
zřizovateli, a odstranění všech známých vad dle ujednání v bodu 7.3, které vyplynuly
z ostrého provozu a předání uživatelské dokumentace, vytvoří Zhotovitel Protokol o předání
díla."

4.  Smluvní strany se dohodly na změně článku 111, bodu 5 Realizační požadavky

    Přílohy č. 2 ke Smlouvě o dílo, který nově zní:

"5.REALIZAČNÍPOŽADAVKY

+ Dodavatel musí respektovat všechny pokyny zadavatele a není oprávněn

k jednostrannému předání díla ani jeho částí bez akceptace ze strany Zadavatele.

+ Dodavatel bude práce organizovat takovým způsobem, aby se po dobu implementace

nenarušil chod stávajícího IS.

+ Dodavatel garantuje spuštění ověřovacího (zkušebního) provozu systému v požadované

funkcionalitě, proškolenými uživateli, na cílové infrastruktuře nejpozději k termínům

uvedeným v Harmonogramu zkušebního provozu nového systému.

+ Dodavatel garantuje spuštění plnohodnotného provozu systému bez jakýchkoliv omezení

a v požadované funkcionalitě, proškolenými uživateli, na cílové infrastruktuře k 1. 1. 2019.

HARMONOGRAM ZKUŠEBNÍHO PROVOZU NOVÉHO SYSTÉMU:

+ Podrobná analýza včetně napojení na program Ql a EFA, zpřístupnění základní verze

evidence dlouhodobého majetku vlastního i vypůjčeného a drobného dlouhodobého majetku,
přesná specifikace struktury migrovaných dat do 31. 12. 2015 (tzn. Vypracování
 implementačního projektu dle bodu ll. 1). Nedílnou součástí implementačního projektu je
 harmonogram zkušebního provozu odsouhlasený zadavatelem. Na základě skutečností,
 uvedených v bodu ll. 1 dodatku dochází ke změně harmonogramu zkušebního programu.
+ 1. 4. 2016 - 31. 3. 2017: Postupné předávání úprav souvisejících se specifickými
požadavky FNOL na předmět zakázky tak, aby byla aplikace k 31. 3. 2017 připravena ke
zkušebnímu provozu v plném rozsahu. Zdůrazňujeme, že funkčnost programu musí být
odladěna (vyzkoušena) dodavatelem. Vzhledem k rozsahu úprav a stanovenému
harmonogramu není možné, aby testování prováděla výhradně FNOL. Harmonogram bude
obsahovat alespoň následující body:
+ Naplnění nové databáze převodem kmenových souborů DM a DDM vlastního, DM
vypůjčeného se stavem k 1. 1. 2018 ze stávající databáze Evidence dlouhodobého majetku.
Převod číselníků, historie pohybů, poznámek, karet daňových odpisů a účetních odpisů atd.
Takto vytvořená testovací databáze bude zálohovaná pro případnou snadnou obnovu
a testovací databáze majetku bude přístupná pouze vybraným uživatelům za účelem
testování majetku.
+ Spuštění měsíční závěrky DM vlastního za období 01. 2018 a porovnání odpisů se
stávající databází, účtování odpisů podle jednotlivých zdrojů financování, čerpání účtů
401xx, rozúčtování do více nákladových středisek, PAP. Tisky uzávěrkových sestav.
+ Zkušební provoz garanta zápisu o převzetí DM včetně zápisu o převzetí DM, pořízení DM,
zařazení DM z různých zdrojů financování, vyřazení z důvodů likvidace, prodeje,
inventurních rozdílů a škod včetně kontroly účtování a PAP, tisků zápisů o vyřazení.
+ Zkušební provoz návrhů na vyřazení, včetně tisku sestav nabízeného nepotřebného
majetku.
+ Zkušební provoz DDM: převody mezi inventárními úseky, zařazení a storno darů, nálezů,
inventurních nálezů, převody z DM do DDM, vyřazení z důvodů likvidace, prodeje,
inventurních rozdílů a škod včetně účtování a PAP, tisků zápisů o vyřazení a tisku
uzávěrkových sestav atd.
+ Zkušební provoz vypůjčeného DM: převody mezi inventárními úseky, zařazení, storno
zařazení DM í příslušenství, vyřazení. Tisk uzávěrkových sestav.
+ Zkušební provoz rolí inventární pracovník, pracovník UIT, role správa budov.
+ Zkušební provoz prvotní a rozdílové inventury včetně výstupů do čtecích zařízení
inventurní sestavy prvotní a rozdílové inventury.

+ Zkušební provoz daňových odpisů, prognózy účetních a daňových odpisů pro letošní

a příští rok.
+Zkušební provoz statistického výkazu.
+Zkušební provoz bude ukončen nejpozději 31. 8. 2018. Zadavatel í dodavatel odsouhlasí
odstranění všech chyb, které vyplynuly ze zkušebního provozu podpisem Protokolu o
ukončení zkušebního provozu.

NAVRHOVANÝ (PŘEDBĚZNÝ) HARMONOGRAM SPUŠTĚNÍ PLNOHODNOTNÉHO
PROVOZU SYSTÉMU:
Plnohodnotný provoz bude zahájen pouze se systémem s plnou funkcionalitou, která je
definovaná touto zadávací dokumentací a po odstranění všech chyb, které vyplynuly ze
zkušebního provozu.
+ 21. 1. 2019-6. 2. 2019: Naplnění nové databáze- převod kmenových souborů DM a DDM
vlastního, DM vypůjčeného k 1. 1. 2019 ze stávající databáze Evidence dlouhodobého
majetku, převod číselníků, historie pohybů, poznámek, příp. karet daňových a účetních
odpisů atd.
+ 8. 2. 2019- 20. 2. 2019: Spuštění měsíční závěrky za období 01. 2019
+ V případě nejasností ve výkladu některé části této zadávací dokumentace se dodavatel
zavazuje akceptovat bez výhrady výklad Zadavatele.
+ Dílo bude předáno na základě Protokolu o předání a převzetí díla. Odsouhlasení Protokolu

o předání a převzetí díla proběhne po úspěšném ukončen í účetních uzávěrek DM prvního
čtvrtletí roku, ve kterém byl plnohodnotný provoz spuštěn včetně odesílání dat zřizovateli.
Platba poslední části proběhne po podpisu Protokolu o předání a převzetí díla. Přechod
vlastnictví k předmětu díla nastane po zaplacení smluvené ceny zadavatelem."

                                            111.

                         Závěrečná ustanovení

1.  V ostatních částech se Smlouva nemění a zůstává v platnosti.

2.  Tento dodatek, který je nedílnou součástí Smlouvy, nabývá platnosti dnem jeho

    podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem zveřejněni v registru smluv.

3. Tento dodatek byl vyhotoven ve dvou stejnopisech, z nichž po jednom obdrží každá

    ze smluvních stran.

4.  Smluvnl strany prohlašují, že se seznámily s textem tohoto dodatku a na důkaz

    souhlasu s jeho písemným zněním připojují na jeho závěr dle své svobodné, vážné

    a pravé vúle své vlastnoruční podpisy.