Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Níže uvedeného dne, měsíce a roku: Fakultní nemocnice Olomouc se sídlem: I. P. Pavlova 185/6, 779 00 Olomouc- Nová Ulice IČ: 00098892 DIČ: CZ00098892 právní forma: Státní příspěvková organizace zřízená Ministerstvem zdravotnictví ČR rozhodnutím ministra zdravotnictví ze dne 25. 11. 1990, č. j. OP-054-25.11.90 zastoupená: prof. MUDr. Romanem Havlíkem, Ph.D., ředitelem (dále jako "objednatef') a OR-NEXT spol. s r.o. se sídlem: Hlinky 40/102, 603 00 Brno IČ: 26284146 DIČ: CZ26284146 Zápis v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vl. 41856 Jejím jménem jedná: Ing. Petr Moravec, jednatel (dále jako "zhotovitef') uzavřeli tento: Dodatek č. 2 ke Smlouvě o dílo č. 150803 (Implementační smlouva) I. Úvodní ustanoveni Na základě výsledků veřejné zakázky malého rozsahu s názvem "Informační systém pro evidenci majetku ll" uzavřely dne 17. 9. 2015 smluvní strany Smlouvu o dílo č. 150803 (Implementační smlouva), kdy účelem této Smlouvy je stanovení podmínek smluvního vztahu, jehož výsledkem bude dodávka a implementace informačního systému pro oblast evidence majetku na bázi typového aplikačního programového vybavení - software - pod názvem Ql. Dne 7. 11. 2016 pak byla Smlouva změněna Dodatkem č. 1. ll. Předmět dodatku Smluvní strany se s ohledem na rozsah provedených prací v souladu s čl. 3.1 Smlouvy dohodly na změně harmonogramu dodání díla: 1. Smluvní strany se dohodly na změně ustanovení čl. 3.1 Smlouvy, které nově zní: "Zhotovitel se zavazuje dodat plnění dle této smlouvy v souladu se zadávací dokumentací objednatele, nejpozději pak do 1. 1. 2019 (dle Přílohy č. 2 - Technická specifikace). Zhotovitel se zavazuje dodat plnění dle odsouhlaseného harmonogramu, který je nedílnou součástí Implementačního projektu (dále jen IP). Termín předání díla může být změněn odsouhlasenou změnou harmonogramu a dodatkem k této smlouvě. Podmínkou splnění termínu předání díla je poskytnutí nezbytné součinnosti ze strany objednatele dle této smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že s ohledem na povahu díla bude akceptace probíhat po dílčích částech dle specifikace v IP." 2. Smluvní strany se dohodly na změně ustanovení čl. 5.4, které nově zní: "40 % z ceny dodávky (do této ceny se nezapočítává cena servisní podpory) po podpisu Protokolu o předání díla, po úspěšném proběhnutí 1. čtvrtletí ostrého provozu IS (včetně odeslání dat zřizovateli). Neproběhne-li ostrý provoz 1. čtvrtletí úspěšně k 20. 4. 2019, pak na tuto částku nevzniká zhotoviteli nárok k fakturaci k 20. 4. 2019 a tento nárok vzniká zhotoviteli až k termínu řádného předání díla. Pozastávka ceny díla nemá vliv na povinnost zhotovitele dílo řádně dokončit dle smlouvy a předat se všemi součástmi objednateli. 3. Smluvní strany se dohodly na změně ustanovení čl. 7.2, které nově zní: "Splněné dílo či jeho dílčí plnění definované a odsouhlasené v IP bude předáváno do zkušebního provozu formou kontrolního příkladu. Zhotovitel předvede kontrolní příklad předávané dílčí části díla do zkušebního provozu, provede zaškolení a předloží Objednateli Protokol o předání do zkušebního provozu dílčí části díla. V případě, že se v průběhu zkušebního provozu vyskytnou v dodané verzi vady, provede Objednatel jejich soupis a předá Zhotoviteli. Objednatel ve spolupráci se Zhotovitelem jednoznačně identifikuje vady dle klasifikace dle bodu 8.6 této smlouvy a Zhotovitel uvede termín případně způsob jejich odstranění. Po odstranění všech zjištěných významných vad (Kritické, Podstatné, Střední) vytvoří Objednatel písemný Akceptační protokol předávané části díla. Po akceptaci všech dílčích částí díla ze strany Objednatele bude ukončen plný zkušební provoz a sepsán Protokol o ukončení plného zkušebního provozu a zahájení ostrého provozu. Podmínkou pro ukončení plného zkušebního provozu je odstranění všech známých významných vad. Po úspěšném proběhnutí 1. čtvrtletí ostrého provozu IS k 20. 4. 2019, včetně odesílání dat zřizovateli, a odstranění všech známých vad dle ujednání v bodu 7.3, které vyplynuly z ostrého provozu a předání uživatelské dokumentace, vytvoří Zhotovitel Protokol o předání díla." 4. Smluvní strany se dohodly na změně článku 111, bodu 5 Realizační požadavky Přílohy č. 2 ke Smlouvě o dílo, který nově zní: "5.REALIZAČNÍPOŽADAVKY + Dodavatel musí respektovat všechny pokyny zadavatele a není oprávněn k jednostrannému předání díla ani jeho částí bez akceptace ze strany Zadavatele. + Dodavatel bude práce organizovat takovým způsobem, aby se po dobu implementace nenarušil chod stávajícího IS. + Dodavatel garantuje spuštění ověřovacího (zkušebního) provozu systému v požadované funkcionalitě, proškolenými uživateli, na cílové infrastruktuře nejpozději k termínům uvedeným v Harmonogramu zkušebního provozu nového systému. + Dodavatel garantuje spuštění plnohodnotného provozu systému bez jakýchkoliv omezení a v požadované funkcionalitě, proškolenými uživateli, na cílové infrastruktuře k 1. 1. 2019. HARMONOGRAM ZKUŠEBNÍHO PROVOZU NOVÉHO SYSTÉMU: + Podrobná analýza včetně napojení na program Ql a EFA, zpřístupnění základní verze evidence dlouhodobého majetku vlastního i vypůjčeného a drobného dlouhodobého majetku, přesná specifikace struktury migrovaných dat do 31. 12. 2015 (tzn. Vypracování implementačního projektu dle bodu ll. 1). Nedílnou součástí implementačního projektu je harmonogram zkušebního provozu odsouhlasený zadavatelem. Na základě skutečností, uvedených v bodu ll. 1 dodatku dochází ke změně harmonogramu zkušebního programu. + 1. 4. 2016 - 31. 3. 2017: Postupné předávání úprav souvisejících se specifickými požadavky FNOL na předmět zakázky tak, aby byla aplikace k 31. 3. 2017 připravena ke zkušebnímu provozu v plném rozsahu. Zdůrazňujeme, že funkčnost programu musí být odladěna (vyzkoušena) dodavatelem. Vzhledem k rozsahu úprav a stanovenému harmonogramu není možné, aby testování prováděla výhradně FNOL. Harmonogram bude obsahovat alespoň následující body: + Naplnění nové databáze převodem kmenových souborů DM a DDM vlastního, DM vypůjčeného se stavem k 1. 1. 2018 ze stávající databáze Evidence dlouhodobého majetku. Převod číselníků, historie pohybů, poznámek, karet daňových odpisů a účetních odpisů atd. Takto vytvořená testovací databáze bude zálohovaná pro případnou snadnou obnovu a testovací databáze majetku bude přístupná pouze vybraným uživatelům za účelem testování majetku. + Spuštění měsíční závěrky DM vlastního za období 01. 2018 a porovnání odpisů se stávající databází, účtování odpisů podle jednotlivých zdrojů financování, čerpání účtů 401xx, rozúčtování do více nákladových středisek, PAP. Tisky uzávěrkových sestav. + Zkušební provoz garanta zápisu o převzetí DM včetně zápisu o převzetí DM, pořízení DM, zařazení DM z různých zdrojů financování, vyřazení z důvodů likvidace, prodeje, inventurních rozdílů a škod včetně kontroly účtování a PAP, tisků zápisů o vyřazení. + Zkušební provoz návrhů na vyřazení, včetně tisku sestav nabízeného nepotřebného majetku. + Zkušební provoz DDM: převody mezi inventárními úseky, zařazení a storno darů, nálezů, inventurních nálezů, převody z DM do DDM, vyřazení z důvodů likvidace, prodeje, inventurních rozdílů a škod včetně účtování a PAP, tisků zápisů o vyřazení a tisku uzávěrkových sestav atd. + Zkušební provoz vypůjčeného DM: převody mezi inventárními úseky, zařazení, storno zařazení DM í příslušenství, vyřazení. Tisk uzávěrkových sestav. + Zkušební provoz rolí inventární pracovník, pracovník UIT, role správa budov. + Zkušební provoz prvotní a rozdílové inventury včetně výstupů do čtecích zařízení inventurní sestavy prvotní a rozdílové inventury. + Zkušební provoz daňových odpisů, prognózy účetních a daňových odpisů pro letošní a příští rok. +Zkušební provoz statistického výkazu. +Zkušební provoz bude ukončen nejpozději 31. 8. 2018. Zadavatel í dodavatel odsouhlasí odstranění všech chyb, které vyplynuly ze zkušebního provozu podpisem Protokolu o ukončení zkušebního provozu. NAVRHOVANÝ (PŘEDBĚZNÝ) HARMONOGRAM SPUŠTĚNÍ PLNOHODNOTNÉHO PROVOZU SYSTÉMU: Plnohodnotný provoz bude zahájen pouze se systémem s plnou funkcionalitou, která je definovaná touto zadávací dokumentací a po odstranění všech chyb, které vyplynuly ze zkušebního provozu. + 21. 1. 2019-6. 2. 2019: Naplnění nové databáze- převod kmenových souborů DM a DDM vlastního, DM vypůjčeného k 1. 1. 2019 ze stávající databáze Evidence dlouhodobého majetku, převod číselníků, historie pohybů, poznámek, příp. karet daňových a účetních odpisů atd. + 8. 2. 2019- 20. 2. 2019: Spuštění měsíční závěrky za období 01. 2019 + V případě nejasností ve výkladu některé části této zadávací dokumentace se dodavatel zavazuje akceptovat bez výhrady výklad Zadavatele. + Dílo bude předáno na základě Protokolu o předání a převzetí díla. Odsouhlasení Protokolu o předání a převzetí díla proběhne po úspěšném ukončen í účetních uzávěrek DM prvního čtvrtletí roku, ve kterém byl plnohodnotný provoz spuštěn včetně odesílání dat zřizovateli. Platba poslední části proběhne po podpisu Protokolu o předání a převzetí díla. Přechod vlastnictví k předmětu díla nastane po zaplacení smluvené ceny zadavatelem." 111. Závěrečná ustanovení 1. V ostatních částech se Smlouva nemění a zůstává v platnosti. 2. Tento dodatek, který je nedílnou součástí Smlouvy, nabývá platnosti dnem jeho podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem zveřejněni v registru smluv. 3. Tento dodatek byl vyhotoven ve dvou stejnopisech, z nichž po jednom obdrží každá ze smluvních stran. 4. Smluvnl strany prohlašují, že se seznámily s textem tohoto dodatku a na důkaz souhlasu s jeho písemným zněním připojují na jeho závěr dle své svobodné, vážné a pravé vúle své vlastnoruční podpisy.