Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6320071: Kupní smlouva na zajištění vnitřního vybavení v rámci projektu "4

Příloha Kupni_smlouva_vnitrni_vybaveni_anonym.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA

     v rámci projektu z Programu spolupráce Česká republika –
                       Svobodný stát Sasko 2014 – 2020

                       „4 města zachraňují přes hranice“

                                     ev. číslo kupujícího: DS201801219
                                          ev. číslo prodávajícího: 017

níže uvedené smluvní strany uzavírají tuto kupní smlouvu (dále jen „smlouva“) dle § 2079 a
      násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů

                          I.        Účastníci smlouvy

1.1. Kupující:            STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
       sídlo:             Nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec I – Staré Město
       zastoupený:        Tiborem Batthyánym, primátorem města
       IČ:                002 62 978
       DIČ:               CZ002 62 978

       Bankovní spojení:

Ve věcech smluvních: Ing. Martin Benda, vedoucí odboru strategického rozvoje a
dotací

Zástupce ve věcech technických:

(dále jen „kupující“)

1.2. Prodávající:         TOMIVOS s.r.o.

PSČ, sídlo:               Dlouhá 393, 463 31 Mníšek

zapsaný v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C

vložka 34436

zastoupený:               Ing. Ivo Pavlík, jednatel

IČ:                       03210910

DIČ:                      CZ03210910

Bankovní spojení:

ve věcech smluvních oprávněn k jednání: Ing. Ivo Pavlík, tel.:    , e-mail:

ve věcech technických oprávněn k jednání: Ing. Ivo Pavlík, tel.:  e-mail:

(dále jen „prodávající“)
(kupující a prodávající, dále společně také jen jako „účastníci smlouvy“ nebo také jen
„smluvní strany“)

                          II. Úvodní ustanovení

                                      Strana 1 z 11
  2.1. Smluvní strany prohlašují, že identifikační údaje specifikující smluvní strany jsou
         v souladu s právní skutečností v době uzavření smlouvy. Smluvní strany se zavazují,
         že změny dotčených údajů písemně oznámí druhé smluvní straně bez zbytečného
         odkladu. Při změně identifikačních údajů smluvních stran včetně změny účtu není nutné
         uzavírat ke smlouvě dodatek, jedině že o to požádá jedna ze smluvních stran.

  2.2. Prodávající prohlašuje:
 2.2.1. že se detailně seznámil s rozsahem a povahou předmětu plnění této smlouvy,
 2.2.2. že mu jsou známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné pro

           realizaci předmětu plnění této smlouvy,
 2.2.3. že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, aby předmět plnění této

           smlouvy provedl za dohodnutou cenu a v dohodnutém termínu.

                                              III. Předmět smlouvy

  3.1. Prodávající se zavazuje, že dodá kupujícímu interiérové vybavení (dále jen „dodávky“
         nebo „vybavení“) dle specifikace uvedené v příloze č. 1 do nově zrekonstruovaného
         objektu hasičské zbrojnice v Krásné Studánce a umožní mu nabýt k těmto dodávkám
         vlastnické právo, a kupující se zavazuje, že dodávky převezme a zaplatí prodávajícímu
         za ně kupní cenu.

3.2. Podrobně je předmět plnění vymezen v projektové dokumentaci pro provedení stavby
         – Hasičská zbrojnice SDH Krásná Studánka, z 29.5.2017 vypracované Ing. arch.
         Vojtěchem Šrutem, IČ 86713299, se sídlem Albrechtická 69, 460 01 Liberec.

  3.3. Vedle toho se prodávající zavazuje zajistit:
           - dodávku vybavení a výrobu atypických prvků interiérového vybavení;
           - rozmístění a montáž veškerého vybavení do místa plnění dle požadavků
                uvedených v projektové dokumentaci;
           - instalaci, odzkoušení a ověření správné funkce vybavení
           - předání veškerých dokumentů, jichž je potřeba k nakládání s výrobky a k jejich
                řádnému užívání především návodů k obsluze v českém jazyce a záručních listů;
           - případné zaškolení obsluhy vnitřního vybavení (zástupce hasičské zbrojnice);
           - likvidace obalů a odpadu;
           - předání prohlášení o shodě (CE) dodávek, případně atesty nebo jiné dokumenty
                prokazující, že veškeré dodávky splňují zákonné požadavky, zejména požadavky
                zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a
                doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů;
           - záruční servis po dobu záruční lhůty.

 3.4. Předmět smlouvy je realizován v rámci projektu „4 města zachraňují přes hranice“.
           Jedná se o projekt financovaný z prostředků Evropské unie – Programu spolupráce
           Česká republika – Svobodný stát Sasko 2014 - 2020.

                                             IV. Čas a místo plnění

  4.1. Zahájení plnění bude neprodleně po dokončení rekonstrukce stavby objektu hasičské
         zbrojnice v Krásné Studánce (za dokončení rekonstrukce se považuje protokolární
         předání a převzetí stavby), a bude uskutečněno na základě písemné výzvy k plnění
         kupujícího zaslané prodávajícímu. Za písemnou výzvu se považuje i výzva zaslaná e-
         mailem na adresu:

                                                                              Strana 2 z 11
  4.2. Prodávající je povinen předmět plnění smlouvy dle čl. III dokončit nejpozději do 4
         týdnů od doručení písemné výzvy prodávajícímu, písemná výzva bude
         prodávajícímu odeslána 1 týden před protokolárním předáním a převzetím stavby
         (předpokládaný termín dokončení rekonstrukce září 2018). Prodloužení lhůty může
         prodávající požadovat pouze v případech, kdy nebude možné plnit předmět smlouvy
         z důvodů na straně kupujícího.

  4.3. Prodávající je povinen alespoň 3 pracovní dny před dokončením plnění smlouvy, vyzvat
         prokazatelným způsobem kupujícího k převzetí dodávek a dokončeného předmětu
         plnění.

4.4. Prodávající dodá vybavení do místa plnění, tj. na adresu hasičské zbrojnice JSDH
         Krásná Studánka, Dětřichovská 268, 460 01 Liberec 31. Prodávající se zavazuje předat
         kupujícímu spolu s vybavením také doklady, jež jsou nutné k užívání vybavení.

                                       V. Předání a převzetí dodávek

  5.1. Prodávající se zavazuje dodávky dodat v dohodnutém čase, na dohodnuté místo a
         v dohodnutém množství, jakosti a provedení dle technických parametrů uvedených
         v příloze č. 1 této smlouvy.

  5.2. Prodávající se zavazuje předat dodávky kupujícímu v prvotřídní kvalitě, tj. bez
         jakýchkoli vad a nedodělků bránících řádnému užívání, ve stavu odpovídajícím této
         smlouvě a nabídce prodávajícího podané v rámci výběrového řízení. Vybavení musí
         být nové, nepoužité.

  5.3. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí vybavení pouze za předpokladu, že
         prodávající neoznámí včas dodání vybavení dle článku V. odst. 1 této smlouvy, a
         vybavení trpí takovými vadami, pro které ho nelze užívat k účelu vyplývajícímu z této
         smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání vybavení obvyklý.

  5.4. Prodávající prohlašuje, že veškeré dodávky splňují zákonné požadavky, zejména
         požadavky zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a
         doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

  5.5. O předání dodávek se sepíše předávací protokol ve dvou vyhotoveních pro kupujícího,
         který musí obsahovat zejména:
          - označení osoby prodávajícího včetně uvedení sídla a IČ,
          - označení osoby kupujícího včetně uvedení sídla a IČ,
          - označení této smlouvy včetně uvedení jejího evidenčního čísla,
          - název projektu „4 města zachraňují přes hranice“ a registrační číslo projektu:
               100253106
          - rozsah a předmět plnění,
          - čas a místo předání,
          - jména a vlastnoruční podpis osob odpovědných za plnění této smlouvy,
          - oznámení kupujícího dle odst. 5.7., pokud kupující provede prohlídku dodávek
               přímo při jeho předání.

  5.6. Prodávající se zavazuje umožnit kupujícímu prohlídku dodávek.

  5.7. Kupující se zavazuje provést podrobnou prohlídku předaných dodávek nejpozději do 5
         pracovních dnů ode dne zahájení předání a v této lhůtě oznámit prodávajícímu výhrady
         k předávanému vybavení. Pokud kupující oznámí prodávajícímu, že nemá výhrady,

                                                                              Strana 3 z 11
       nebo žádné výhrady neoznámí, má se za to, že kupující dodávky akceptuje bez výhrad
       a že dodávky převzal. Pokud kupující zjistí, že vybavení trpí vadami, pro které dle jeho
       názoru lze vybavení užívat k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, který je
       pro užívání vybavení obvyklý, oznámí prodávajícímu, že dodávky akceptuje
       s výhradami. V takovém případě se má za to, že kupující dodávky převzal. Nelze-li dle
       názoru kupujícího vybavení pro jeho vady užívat k účelu vyplývajícímu z této smlouvy,
       popř. k účelu, který je pro užívání vybavení obvyklý, oznámí prodávajícímu, že
       vybavení odmítá. V takovém případě se má za to, že kupující dodávky nepřevzal.
       Nepřevzaté dodávky vrátí kupující zpět prodávajícímu, umožňuje-li to povaha věci a
       nedohodnou-li se smluvní strany jinak.

5.8. Oznámení o výhradách a oznámení o odmítnutí dodávky musí obsahovat popis vad a
       právo, které kupující v důsledku vady vybavení uplatňuje.

5.9. Prodávající se zavazuje bezplatně odstranit oznámené vady ve lhůtě dle odst. 9.3. této
       smlouvy.

5.10. Pro opětovné předání dodávek se výše uvedený postup uplatní obdobně.

         VI. Přechod nebezpečí škody na dodávky a nabytí vlastnického práva

6.1. Nebezpečí škody přechází na kupujícího převzetím dodávek.

6.2. Převzetím dodávek nabývá kupující k dodávkám vlastnické právo.

                               VII. Práva a povinnosti smluvních stran

7.1. Před zahájením výroby předloží prodávající ke schválení zástupci kupujícího dílenskou
       dokumentaci atypických prvků, pokud se před výrobou nedohodne s kupujícím jinak.

7.2. Dodávka interiérového vybavení bude navazovat na dokončenou rekonstrukci objektu
       hasičské zbrojnice v Krásné Studánce (za dokončení rekonstrukce objektu se považuje
       protokolární předání a převzetí objektu).

7.3. Prodávající se zavazuje provést plnění v souladu s podklady k veřejné zakázce a je
       povinen zajistit, že vybavení bude odpovídat obecně platným právním předpisům ČR,
       ve smlouvě uvedeným dokumentům a příslušným technickým normám, jejichž
       závaznost si smluvní strany tímto sjednávají.

7.4. Prodávající je povinen po celou dobu provádění podle této smlouvy disponovat
       potřebnou kvalifikací. Prodávající je na žádost kupujícího povinen existenci skutečností
       prokazujících potřebnou kvalifikaci kupujícímu prokázat ve lhůtě stanovené kupujícím
       a způsobem dle požadavku kupujícího.

7.5. Prodávající se zavazuje neprodleně informovat kupujícího o všech skutečnostech,
       které by mu mohly způsobit finanční, nebo jinou újmu, o překážkách, které by mohly
       ohrozit termíny stanovené touto smlouvou a o eventuálních vadách dodaného
       vybavení.

7.6. Prodávající se zavazuje během rekonstrukce objektu k součinnosti se zhotovitelem
       stavby TOMIVOS spol. s.r.o., se sídlem Dlouhá 393, 463 31 Mníšek, IČ 03210910.

7.7. Předmět smlouvy je prodávající oprávněn realizovat sám nebo prostřednictvím třetích
       osob (poddodavatelů).

                                                                           Strana 4 z 11
7.8. Smluvní strany si výslovně sjednaly, že prodávající nese plnou odpovědnost za splnění
       všech závazků a povinností vyplývajících z této smlouvy i ze strany svých
       poddodavatelů. To neplatí v případě, že jiná osoba (poddodavatel) převzala společnou
       a nerozdílnou odpovědnost za plnění této smlouvy. Taková osoba je společně
       s prodávajícím odpovědná za splnění závazků z této smlouvy i za činnost ostatních
       poddodavatelů.

7.9. Prodávající se zavazuje k převzetí závazku případného vrácení finančních prostředků
       a finančního postihu vzniklých kupujícímu vůči poskytovateli grantových či dotačních
       titulů z důvodu způsobených na straně prodávajícího (např. formou náhrady škody,
       snížení ve smlouvě stanovené ceny plnění a/nebo smluvní pokuty).

7.10. Prodávající je povinen řádně uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací
       projektu včetně účetních dokladů minimálně do 31.12.2030 a zároveň alespoň po dobu
       3 let od ukončení programu, ze kterého je projekt financován, a to zejména pro účely
       případné kontroly realizace projektu, ověřování plnění povinností vyplývajících ze
       Stanovení výdajů a Podmínek projektu a také podmínek daných právními předpisy k
       archivaci těchto dokumentů (zákon č. 563/1991 Sb. o účetnictví a zákon č. 235/2004
       Sb., o dani z přidané hodnoty). Prodávající se zavazuje spolupůsobit při výkonu finanční
       kontroly v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
       a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů,
       tj. poskytnout kontrolnímu orgánu doklady o dodávkách zboží a služeb hrazených z
       veřejných výdajů nebo z veřejné finanční podpory v rozsahu nezbytném pro ověření
       příslušné operace. Prodávající je povinen poskytovat požadované informace
       a dokumentaci zaměstnancům nebo zmocněncům zadavatele a pověřených orgánů
       (Saská rozvojová banka – dotační banka, Centra pro regionální rozvoj České republiky;
       Ministerstva vnitra České republiky, Ministerstva pro místní rozvoj; Ministerstva financí;
       Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu,
       příslušného finančního úřadu a případně dalších oprávněných orgánů státní správy).
       Dále je prodávající povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení
       kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly
       součinnost.

7.11. Prodávající se zavazuje oznámit kupujícímu neprodleně všechny podstatné změny
       a skutečnosti, které mají vliv nebo mohou mít vliv, nebo souvisejí s předmětem
       smlouvy, nebo se jakýmkoliv způsobem předmětu smlouvy nebo pořízení zboží
       dotýkají.

            VIII. Kupní cena a platební podmínky

8.1. Kupní cena je smluvními stranami sjednána na základě nabídky prodávajícího ze dne
       19.7.2018, a to ve výši:

Celková cena bez DPH                              149 300 ,- Kč

DPH (21 %)                                        31 353 ,- Kč

Celková cena vč. DP                               180 653 ,- Kč

8.2. Cena dle odst. 8.1. je stanovena jako konečná a nepřekročitelná a zahrnuje veškeré
       náklady nezbytné k řádnému splnění závazků prodávajícího. Cena může být měněna
       a překročena pouze v souvislosti se změnou DPH.

8.3. Cena dle odst. 8.1. uvedená bez DPH byla stanovena na základě jednotkových cen
       požadovaných dodávek ve sjednaném množství a kvalitě, které je uvedeno
       v položkovém rozpočtu v příloze č. 1 této smlouvy. Jednotkové ceny dodávek jsou

                      Strana 5 z 11
       stanoveny jako konečné a nepřekročitelné a zahrnují veškeré náklady nezbytné
       k řádnému splnění závazků prodávajícího, včetně inflace.

8.4. Jednotkové ceny zahrnují veškeré náklady na zhotovení a dodávku včetně obvyklých
       obalů, dopravy do místa plnění a pojištění při přepravě, instalace (montáže, rozmístění,
       popř. aplikace), uvedení do provozu s předvedením funkčnosti (u el. zařízení), úklidu a
       likvidace obalů a odpadů, instruktáže obsluhy osobou k tomu oprávněnou, včetně
       případných nezbytných revizí, atestů, technické dokumentace. Ceny zahrnují veškeré
       další náklady prodávajícího nutné pro realizaci předmětu plnění, včetně pojištění, daní,
       cel a poplatků, úroků z půjček a všech rizik a vlivů (především kursových a inflačních),
       včetně nákladů na poskytování bezplatného záručního servisu ve sjednaném rozsahu
       po sjednanou dobu.

8.5. Kupující požaduje, aby byly vyplněny všechny položky a součásti výkazu výměr.

8.6. DPH bude účtována ve výši odpovídající sazbě platné v době uskutečnění zdanitelného
       plnění.

8.7. Celková cena nesmí být měněna v souvislosti s inflací české koruny, hodnotou kursu
       české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurs,
       stabilitou měny nebo cla.

8.8. Celková cena dodávky může být změněna, za podmínek, že by ve výjimečném případě
       došlo ke změně množství dodaného vybavení. V takovém případě bude celková cena
       dodávky odpovídat skutečnému množství dodaného vybavení a jednotkovým cenám
       uvedeným v příloze č. 1 této smlouvy.

8.9. Platba za dodávku a montáž vybavení, bude provedena v české měně na základě
       příslušného daňového dokladu (faktury) vystaveného prodávajícím jednorázově na
       základě protokolu o předání dle odst. 5.5. této smlouvy.

8.10. Prodávající je oprávněn fakturovat cenu po předání dodávek za předpokladu, že podle
       čl. V této smlouvy jsou dodávky akceptovány bez výhrad a prodávající řádně splnil další
       závazky vyplývající z této smlouvy. Přílohou faktury bude odsouhlasený a oprávněnými
       zástupci smluvních stran podepsaný předávací protokol. Faktura musí být vystavena
       do 15 dnů od vzniku nároku na finanční plnění a odeslána na adresu sídla kupujícího
       nejpozději do 7 dnů od jejího vystavení.

8.11. Faktura (daňový doklad) je splatná ve lhůtě 30 dnů od jejího doručení kupujícímu.

8.12. Zálohy kupující neposkytuje.

8.13. Faktura (daňový doklad) musí obsahovat zejména:
        - označení osoby prodávajícího včetně uvedení sídla a IČ (DIČ),
        - označení osoby kupujícího včetně uvedení sídla, IČ a DIČ,
        - evidenční číslo faktury a datum vystavení faktury,
        - den uskutečnění plnění,
        - cenu bez DPH, sazbu a výši DPH, cenu celkem,
        - označení této smlouvy včetně uvedení jejího evidenčního čísla DS201801219,
        - lhůtu splatnosti v souladu s předchozím odstavcem,
        - označení banky a číslo účtu, na který má být cena poukázána,
        - rozdělení na rozpočtové položky (investiční a neinvestiční část)
        - název projektu „4 města zachraňují přes hranice“ a registrační číslo projektu
             100253106.

                                                                           Strana 6 z 11
8.14. Kromě náležitostí uvedených v předchozím odstavci musí faktura (daňový doklad)
       obsahovat náležitosti dle příslušných právních předpisů.

8.15. Jestliže faktura (daňový doklad) nebude obsahovat dohodnuté náležitosti, nebo
       náležitosti dle příslušných právních předpisů, nebo bude mít jiné vady, je kupující
       oprávněn ji vrátit prodávající s uvedením vad. V takovém případě se přeruší lhůta
       splatnosti a počne běžet znovu ve stejné délce doručením opravené faktury (daňového
       dokladu).

8.16. Dohodnutou kupní cenu uhradí kupující na základě faktury (daňového dokladu), která
       obsahuje všechny náležitosti stanovené touto smlouvou a příslušnými právními
       předpisy, bezhotovostním převodem na účet prodávajícího uvedený v čl. I této smlouvy.

8.17. Pro účel dodržení termínu splatnosti je platba považována za uhrazenou v den, kdy
       byla odepsána z účtu kupujícího.

                              IX. Odpovědnost prodávajícího za vady

9.1. Prodávající poskytuje záruku za jakost na dodávky po dobu min. 24 měsíců,
       neposkytuje-li sám výrobce záruku delší, od předání bezvadného vybavení. Záruční
       doba běží ode dne předání a převzetí vybavení v souladu s čl. V této smlouvy.

9.2. Kupující má nárok na bezplatné odstranění jakékoli vady, kterou měla dodávka při
       předání a převzetí, nebo kterou kupující zjistil kdykoli během záruční doby.

9.3. Prodávající se zavazuje vadu vybavení odstranit neprodleně, nejpozději však do 15 dnů
       ode dne doručení písemného oznámení kupujícího o vadách vybavení.

9.4. Pokud nelze v důsledku vady užívat vybavení k účelu vyplývajícímu z této smlouvy,
       popř. k účelu, který je pro užívání vybavení obvyklý, může kupující požadovat dodání
       nového vybavení. Týká-li se vada pouze součásti věci, může kupující požadovat jen
       výměnu této součásti.

9.5. Písemné oznámení vady musí obsahovat její popis a právo, které kupující v důsledku
       vady vybavení uplatňuje.

      X. Dohoda o smluvní pokutě, úrok z prodlení, náhrada škody a započtení

10.1. V případě, že prodávající nepředá dodávky v dohodnutém termínu na dohodnuté místo,
       zavazuje se kupujícímu uhradit smluvní pokutu ve výši 0,5 % z kupní ceny nedodaného
       interiérového vybavení včetně DPH za každý započatý den prodlení.

10.2. V případě prodlení prodávajícího s odstraněním vad dodávek nebo jejich částí ve lhůtě
       stanovené touto smlouvou se prodávající zavazuje kupujícímu uhradit smluvní pokutu
       ve výši 0,5 % z ceny vč. DPH vadného vybavení za každý jeden započatý den prodlení
       a jednotlivou vadu.

10.3. Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě 30 dnů ode dne zániku povinnosti, kterou utvrzuje.
       Prodávající je povinen na výzvu kupujícího uhradit dosud vzniklou část smluvní pokuty
       i před zánikem utvrzené povinnosti, v takovém případě je vzniklá část smluvní pokuty
       splatná ve lhůtě 10 dnů od doručení písemné výzvy prodávajícímu.

10.4. Kupující se zavazuje při prodlení se zaplacením faktury zaplatit prodávajícímu úrok
       z prodlení ve výši 0,05 % z fakturované částky za každý den prodlení. Kupující není

                                                                           Strana 7 z 11
       v prodlení s plněním své povinnosti zaplatit kupní cenu, pokud je prodávající v prodlení
       s plněním kterékoliv své povinnosti vyplývající z této smlouvy.

10.5. Kupující má právo na náhradu škody způsobené porušením jakékoli povinnosti
       prodávajícím vztahující se k této smlouvě. Vznikne-li škoda v důsledku porušení
       povinnosti, která je utvrzena smluvní pokutou, má kupující právo na náhradu škody,
       která dohodnutou smluvní pokutu převyšuje. Prodávající rovněž odpovídá kupujícímu
       za škodu, která mu vznikne v důsledku jednání prodávajícího, kterým je porušen ZZVZ.

10.6. Kupující je oprávněn započíst svoji pohledávku, kterou má za prodávajícím, proti
       pohledávce prodávajícího za kupujícím, a to za podmínek stanovených touto smlouvou
       a občanským zákoníkem. Pokud prodávající poruší některou ze svých povinností a
       v důsledku toho vznikne kupujícímu nárok na smluvní pokutu, prohlašuje prodávající,
       že v takovém případě nebude považovat pohledávku kupujícího za nejistou nebo
       neurčitou a souhlasí s tím, aby si ji kupující započetl proti nároku prodávajícího na
       uhrazení faktury, popř. proti jiné pohledávce prodávajícího za kupujícím.

10.7. V případě, že prodávající poruší svoji povinnost dle této smlouvy a v důsledku takového
       porušení dojde ke krácení dotace či k neuznatelnosti výdajů kupujícího, vzniká
       kupujícímu nárok na smluvní pokutu ve výši rovnající se zkráceným či neuznatelným
       výdajům, ať už kupující v důsledku tohoto porušení odstoupil od smlouvy, či nikoliv.

                                       XI. Odstoupení od smlouvy

11.1. Smluvní strany mohou odstoupit od této smlouvy z důvodů stanovených zákonem nebo
       touto smlouvou.

11.2. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit, pokud prodávající poruší jakoukoli svoji
       povinnost vyplývající z této smlouvy, pokud prodávající vstoupí do likvidace nebo je
       proti němu zahájeno insolvenční řízení.

11.3. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit:
    - pokud je prodávající v prodlení s dodávkou o více jak 10 dnů,
    - pokud byla dodávka kupujícím odmítnuta ve smyslu článku V. této smlouvy,
    - pokud je prodávající v prodlení s odstraněním vad vybavení oznámených v souvislosti
         s předáním a převzetím vybavení dle článku V. této smlouvy,

11.4. Kupující může závazky vyplývající z této smlouvy vypovědět nebo od smlouvy odstoupit
       též v případech uvedených v § 223 ZZVZ.

11.5. Kupující má právo nerealizovat předmět smlouvy s ohledem na omezené finanční
       prostředky. Kupující má právo z důvodů omezení nebo nedostatku finančních
       prostředků:

             - plnění smlouvy přerušit na nezbytně nutnou dobu. O dobu přerušení se
             prodlužuje lhůta a kupující je povinen k pokračování plnění smlouvy prodávajícího
             písemně vyzvat. Jakmile se strany dohodnou o prodloužení lhůty, je prodávající
             povinen pokračovat v plnění smlouvy.

             - po předchozím upozornění prodávajícího ukončit plnění smlouvy a tuto
             smlouvu vypovědět. V tomto případě zániku smlouvy před splněním závazku
             náleží prodávajícímu za částečné plnění smlouvy poměrná část celkové ceny
             zboží; prodávajícímu nenáleží žádné odstupné či kompenzace dalších nákladů a

                                                                           Strana 8 z 11
             výdajů spojených s pořízením vybavení a touto smlouvou. V případě sporu stran o
             výši částečného plnění, bude cena určena znaleckým posudkem znalce,
             jmenovaného kupujícím.

11.6. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit bez jakýchkoliv sankcí v případě, že mu
       nebude poskytnuta dotace z Programu spolupráce Česká republika – Svobodný stát
       Sasko 2014 – 2020.

12.1.                                 XII. Doručování písemností
        Ve věcech technických je pro plnění této smlouvy zástupcem a kontaktní osobou na
     -  straně kupujícího:
     -

12.2.   Ve věcech plnění této smlouvy je zástupcem a kontaktní osobou na straně

        prodávajícího:

        -  Ing. Ivo Pavlík

        -

12.3. Zástupci smluvních stran, kteří jsou uvedeni v čl. I této smlouvy, jednají za smluvní
       strany ve všech věcech souvisejících s plněním této smlouvy, zejména podepisují
       zápisy z jednání smluvních stran a předávací protokol. Určený zástupce kupujícího je
       též oprávněn oznamovat za kupujícího vady dodávek a činit další oznámení, žádosti či
       jiné úkony podle této smlouvy.

12.4. Změna zástupců smluvních stran nevyžaduje změnu této smlouvy. Smluvní strana, o
       jejíhož zástupce jde, je však povinna takovou změnu bez zbytečného odkladu písemně
       sdělit druhé smluvní straně.

12.5. Kromě jiných způsobů komunikace dohodnutých mezi smluvními stranami se za účinné
       považují osobní doručování, doručování doporučenou poštou, datovou schránkou,
       faxem či elektronickou poštou e-mailem. Pro doručování platí kontaktní údaje
       smluvních stran dle čl. I nebo kontaktní údaje, které si smluvní strany po uzavření této
       smlouvy písemně oznámily.

12.6. Oznámení správně adresovaná se považují za uskutečněná v případě osobního
       doručování anebo doručování doporučenou poštou okamžikem doručení, v případě
       posílání faxem či elektronickou poštou e-mailem okamžikem obdržení potvrzení o
       doručení od protistrany při použití stejného komunikačního kanálu.

                           XIII. Zveřejnění smlouvy a obchodní tajemství
13.1. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v registru smluv

       podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
       uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

13.2. Smluvní strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve smlouvě, které jsou
       chráněny zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, …) a
       nemohou být poskytnuty, a to šedou barvou zvýraznění textu. Neoznačení údajů je
       považováno za souhlas s jejich uveřejněním a za souhlas subjektu údajů.

                            Strana 9 z 11
13.3. Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv v souladu s § 6
       odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
       uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

13.4. Smluvní strany berou na vědomí, že plnění podle této smlouvy poskytnutá před její
       účinností jsou plnění bez právního důvodu a strana, která by plnila před účinností této
       smlouvy, nese veškerou odpovědnost za případné škody takového plnění bez právního
       důvodu, a to i v případě, že druhá strana takové plnění přijme a potvrdí jeho přijetí.

13.5. Smluvní strany shodně prohlašují, že cena určená ve smlouvě je cenou obvyklou ve
       smyslu § 2999 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

13.6. Prodávající prohlašuje, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažuje za obchodní
       tajemství a uděluje svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších
       podmínek.

       XIV. Závěrečná ustanovení

14.1. Není-li v této smlouvě ujednáno jinak, vztahuje se na vztahy z ní vyplývající občanský
         zákoník, v platném znění.

14.2. Tuto smlouvu je možno měnit pouze písemně na základě vzestupně číslovaných
         dodatků a to prostřednictvím osob oprávněných k uzavření této smlouvy.

14.3. Prodávající nese riziko změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 občanského
         zákoníku.

14.4. Prodávající se vzdává práva napadnout případnou relativní neplatnost této smlouvy z
         jakéhokoli důvodu dle platného občanského zákoníku.

14.5. Prodávající si je vědom, že projekt je spolufinancován z prostředků EU – Programu
         spolupráce Česká republika – Svobodný stát Sasko 2014-2020.

14.6. Tato smlouva je vyhotovena ve třech vyhotoveních, které mají platnost a závaznost
         originálu. Kupující obdrží dvě vyhotovení a jedno vyhotovení obdrží prodávající.

14.7.  Smluvní strany po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že smlouva
       byla sepsána určitě, srozumitelně, na základě jejich pravé a svobodné vůle, bez
       nátlaku na některou ze stran, a že obsahuje úplné ujednání o veškerých
       skutečnostech a náležitostech, které smluvní strany zamýšlely mezi sebou v
       souvislosti s dodáním zboží ujednat.

14.8.  Práva a povinnosti smluvních stran se řídí ustanoveními této smlouvy, ustanoveními
       občanského zákoníku a ostatních platných právních předpisů. V případě konfliktu mají
       přednost ustanovení této smlouvy, pokud nejsou v rozporu s donucujícími
       ustanoveními občanského zákoníku a dalšími právními předpisy.

14.9. Tato smlouva se řídí českým právem a jakékoliv spory stran budou rozhodovány před
         příslušnými soudy České republiky.

14.10. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.

14.11. Pokud je jakékoli ustanovení této smlouvy po jejím uzavření shledáno za neplatné,
         neúčinné nebo nevymahatelné, pak tím nebudou dotčeny ostatní části této smlouvy a
         ostatní její ustanovení zůstane platné, účinné a vymahatelné v celém rozsahu

       Strana 10 z 11
         povoleném zákonem. Strany se tímto zavazují nahradit neplatná, neúčinná nebo
         nevymahatelná ustanovení novými, přičemž nová ustanovení se musí co nejvíce blížit
         významu neplatných, neúčinných nebo nevymahatelných ustanovení.

14.12. Nedílnou součástí této smlouvy o dílo je:
       Příloha č. 1: Oceněný položkový rozpočet

V Liberci dne 2.8.2018                                      V Mníšku dne 1.8.2018
Za kupujícího:                                              Za prodávajícího:

          ................................................  ................................................
                  Ing. Martin Benda                             Ing. Ivo Pavlík, jednatel

vedoucí odboru strategického rozvoje a dotací

                        Strana 11 z 11
Aspe

             Příloha k formuláři pro ocenění nabídky

Stavba                   260617           HASIČKÁ ZBROJNICE SDH LIBEREC, KRÁSNÁ STUDÁNKA, VNITŘNÍ VOLNÉ VYBAVENÍ
číslo a název SO         VYBAVENÍ         VNTŘNÍ VOLNÉ VYBAVENÍ
číslo a název rozpočtu:  VYBAVENÍ         VNITŘNÍ VOLNÉ VYBAVENÍ

Poř.           Kód              Varianta                                                Název položky                        jednotka    Počet       CENA
č.pol.       položky             položky                                                                                         5      jednotek
                                                                                                 4                                                jednotková  celkem
  1              2                   3    Volné vybavení interiéru                                                          KUS             6
                         INT              Oválný stůl atypický dřevěný s ocelovou podnoží pro 18 míst v provedení podle PD                        7           8

      1 001                                                                                                                             1,000     36 746,00   36 746,00

      2 002                               Židle k oválnému stolu dřevěná, černá stohovatelná                                KUS         40,000    1 438,00    57 520,00

      3 003                               Typový pracovní stůl s kovovou podnoží a dřevěnou deskou 1800x800                 KUS         1,000     5 140,00    5 140,00

      4 004                               Typový pracovní stůl s kovovou podnoží a dřevěnou deskou 1200x800                 KUS         4,000     4 236,00    16 944,00

      5 005                               Skříň kancelářská š.1000 hl.42, výš 1800, dvoukřídlové dveře, bílé lamino         KUS         4,000     4 530,00    18 120,00

      6 006                               Skříň kancelářská š.800 hl.42, výš 1800, dvoukřídlové dveře, bílé lamino          KUS         3,000     3 860,00    11 580,00

      7 011                               Odpadkový koš s víkem nerezový volně stojící                                                  5,000        650,00   3 250,00
                                          Odpadkový koš s víkem nerezový volně stojící dodávka včetně dopravy a montáž je zahrnuta KUS
                                          v ceně vybavení

                         INT              Volné vybavení interiéru                                                                                            149 300,00
                                                                                                                                                              149 300,00
                                          Celkem