Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6576111: Obnova jižní a východní fasády v Jablonci n.N.

Příloha 2_Dodatek č.1_obnova již a vých. fasády radnice.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Dodatek č.1 ke smlouvě o dílo
Ev. č. MMJN:    370-2017-OÚaHR/OIV
uzavřený v souladu s § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších právních předpisů a v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZZVZ) mezi následujícími smluvními stranami:

I. Smluvní strany

OBJEDNATEL

	Název: 
	Statutární město Jablonec nad Nisou

	Sídlo:
	Mírové náměstí 3100/19 Jablonec nad Nisou  467 51

	Zastoupené: 

Bankovní spojení:

č. účtu
	Ing. Petr Beitl, primátor města 

JUDr. Ing. Lukáš Pleticha, náměstek primátora

Komerční banka, a.s., pobočka Jablonec nad Nisou

121451/0100

	IČO:

DIČ:
	002 62 340

CZ00262340

	(dále jen „Objednatel“ )
	


a
ZHOTOVITEL

Název:                             SYBAN, s.r.o.
Sídlo :

   ul.28.října 60/44, 460 07 Liberec 7
Právní forma:


   Společnost s ručením omezeným

Zastoupená :


   Jan Syrovátko, jednatel
IČ :

   254 01 343
DIČ :

   CZ254 01 343
Bankovní spojení :

   Česká spořitelna, a s.
č. účtu :


   986297399/0800 

Zapsaný v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl C vložka 15220,

 (dále jen „Zhotovitel“)

Obě smluvní strany se dohodly na následujícím dodatku č. 1 ke smlouvě o dílo ev. č. objednatele 370-2017-OÚaHR/OIV (dále jen „ Smlouva“)
„Obnova jižní a východní fasády radnice v Jablonci nad Nisou“
II.  Předmět Dodatku č.1
V průběhu realizace této veřejné zakázky nebyl zhotovitel schopen dodržovat schválený harmonogram postupu prací. Na stavbě neměl přes opakovaná upozorňování investora na kontrolních dnech dostatečný počet pracovníků. Tím došlo k prodlevě, která způsobila, že zhotovitel nesplnil dohodnutý termín dokončení akce ze smlouvy o dílo, to je do 30.10.2017.

III. Článek 2. Doba plnění  se mění takto:

Původní text:

2.5. Lhůta pro dokončení 

Zhotovitel se zavazuje Dílo provést, dokončit a předat Objednateli (včetně odstranění případných vad a nedodělků nebránících v užívání díla) nejpozději do 140 dnů od předání a převzetí staveniště. To je do 30.10.2017
se nahrazuje textem:

2.5. Lhůta pro dokončení 

Zhotovitel se zavazuje Dílo provést, dokončit a předat Objednateli (včetně odstranění případných vad a nedodělků nebránících v užívání díla) nejpozději do 
20.7.2018 – jižní fasáda

31.7.2018 – východní fasáda
V roce 2017 s ohledem na vývoj počasí dojde k přerušení prací. Práce budou zahájeny od 15.4.2018
Ostatní ustanovení článku se nemění a zůstávají v platnosti.

IV. Článek 16. Smluvní pokuty  se mění takto:
Původní text:

16.1.2
Pokud Zhotovitel nesplní svoji povinnost dokončit a předat Dílo ve lhůtě   pro dokončení v souladu s odstavcem 2.5, může Objednatel požadovat a účtovat Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 30.000,- Kč  za každý započatý den vzniklého prodlení, dokud nebude Dílo převzato Objednatelem v souladu s touto Smlouvou. Tuto pokutu je Zhotovitel povinen zaplatit ve lhůtě splatnosti příslušného vyúčtování.  

se nahrazuje textem:

Nové ujednání výše smluvní pokuty je stanoveno na částku 1 500,- Kč za den prodlení. Do doby prodlení se nezapočítává přerušení prací vyvolané zimní přestávkou. Do doby prodlení se započítává doba provádění prací po 30.10.2017 do doby provedení díla.
Pokud Zhotovitel nesplní svoji povinnost dokončit a předat Dílo ve lhůtě, dle stanoveného harmonogramu, který je součástí Dodatku č.1, bude moci Objednatel požadovat a účtovat Zhotoviteli původní smluvní pokutu ve výši 30.000,- Kč za každý započatý den vzniklého prodlení, dokud nebude Dílo převzato Objednatelem v souladu s tímto dodatkem č.1 této Smlouvy o dílo.
V. Závěrečná ustanovení Dodatku č.1
Ostatní ujednání smlouvy o dílo ev. č. objednatele 370-2017-OÚaHR/OIV, nedotčené tímto Dodatkem č. 1 se nemění a zůstávají v platnosti.
Dodatek č. 1 je sepsán ve 4 stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po dvou vyhotoveních.
Obě smluvní strany si řádně přečetly znění dodatku č. 1 a bez výhrad s ním souhlasí, což potvrzují svými podpisy.
Přílohy:

Důvodová zpráva do ZM Obnova jižní a východní fasády radnice


Dopis SYBAN, s.r.o.


Harmonogram prací pro rok 2018

 Jablonci nad Nisou dne:15.12.2017

V Liberci dne:……………………….
za Objednatele

za Zhotovitele
__________________________

__________________________


Ing. Petr Beitl

Jan Syrovátko

   primátor 

    jednatel

__________________________

      JUDr. Ing. Lukáš Pleticha

náměstek primátora


Za věcnou správnost: Ing. Otakar Kypta
vedoucí odboru územního

a hospodářského rozvoje
Stránka 2 z 3