Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodatek č.1 ke smlouvě o dílo Ev. č. MMJN: 370-2017-OÚaHR/OIV uzavřený v souladu s § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších právních předpisů a v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZZVZ) mezi následujícími smluvními stranami: I. Smluvní strany OBJEDNATEL Název: Statutární město Jablonec nad Nisou Sídlo: Mírové náměstí 3100/19 Jablonec nad Nisou 467 51 Zastoupené: Bankovní spojení: č. účtu Ing. Petr Beitl, primátor města JUDr. Ing. Lukáš Pleticha, náměstek primátora Komerční banka, a.s., pobočka Jablonec nad Nisou 121451/0100 IČO: DIČ: 002 62 340 CZ00262340 (dále jen „Objednatel“ ) a ZHOTOVITEL Název: SYBAN, s.r.o. Sídlo : ul.28.října 60/44, 460 07 Liberec 7 Právní forma: Společnost s ručením omezeným Zastoupená : Jan Syrovátko, jednatel IČ : 254 01 343 DIČ : CZ254 01 343 Bankovní spojení : Česká spořitelna, a s. č. účtu : 986297399/0800 Zapsaný v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl C vložka 15220, (dále jen „Zhotovitel“) Obě smluvní strany se dohodly na následujícím dodatku č. 1 ke smlouvě o dílo ev. č. objednatele 370-2017-OÚaHR/OIV (dále jen „ Smlouva“) „Obnova jižní a východní fasády radnice v Jablonci nad Nisou“ II. Předmět Dodatku č.1 V průběhu realizace této veřejné zakázky nebyl zhotovitel schopen dodržovat schválený harmonogram postupu prací. Na stavbě neměl přes opakovaná upozorňování investora na kontrolních dnech dostatečný počet pracovníků. Tím došlo k prodlevě, která způsobila, že zhotovitel nesplnil dohodnutý termín dokončení akce ze smlouvy o dílo, to je do 30.10.2017. III. Článek 2. Doba plnění se mění takto: Původní text: 2.5. Lhůta pro dokončení Zhotovitel se zavazuje Dílo provést, dokončit a předat Objednateli (včetně odstranění případných vad a nedodělků nebránících v užívání díla) nejpozději do 140 dnů od předání a převzetí staveniště. To je do 30.10.2017 se nahrazuje textem: 2.5. Lhůta pro dokončení Zhotovitel se zavazuje Dílo provést, dokončit a předat Objednateli (včetně odstranění případných vad a nedodělků nebránících v užívání díla) nejpozději do 20.7.2018 – jižní fasáda 31.7.2018 – východní fasáda V roce 2017 s ohledem na vývoj počasí dojde k přerušení prací. Práce budou zahájeny od 15.4.2018 Ostatní ustanovení článku se nemění a zůstávají v platnosti. IV. Článek 16. Smluvní pokuty se mění takto: Původní text: 16.1.2 Pokud Zhotovitel nesplní svoji povinnost dokončit a předat Dílo ve lhůtě pro dokončení v souladu s odstavcem 2.5, může Objednatel požadovat a účtovat Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 30.000,- Kč za každý započatý den vzniklého prodlení, dokud nebude Dílo převzato Objednatelem v souladu s touto Smlouvou. Tuto pokutu je Zhotovitel povinen zaplatit ve lhůtě splatnosti příslušného vyúčtování. se nahrazuje textem: Nové ujednání výše smluvní pokuty je stanoveno na částku 1 500,- Kč za den prodlení. Do doby prodlení se nezapočítává přerušení prací vyvolané zimní přestávkou. Do doby prodlení se započítává doba provádění prací po 30.10.2017 do doby provedení díla. Pokud Zhotovitel nesplní svoji povinnost dokončit a předat Dílo ve lhůtě, dle stanoveného harmonogramu, který je součástí Dodatku č.1, bude moci Objednatel požadovat a účtovat Zhotoviteli původní smluvní pokutu ve výši 30.000,- Kč za každý započatý den vzniklého prodlení, dokud nebude Dílo převzato Objednatelem v souladu s tímto dodatkem č.1 této Smlouvy o dílo. V. Závěrečná ustanovení Dodatku č.1 Ostatní ujednání smlouvy o dílo ev. č. objednatele 370-2017-OÚaHR/OIV, nedotčené tímto Dodatkem č. 1 se nemění a zůstávají v platnosti. Dodatek č. 1 je sepsán ve 4 stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po dvou vyhotoveních. Obě smluvní strany si řádně přečetly znění dodatku č. 1 a bez výhrad s ním souhlasí, což potvrzují svými podpisy. Přílohy: Důvodová zpráva do ZM Obnova jižní a východní fasády radnice Dopis SYBAN, s.r.o. Harmonogram prací pro rok 2018 Jablonci nad Nisou dne:15.12.2017 V Liberci dne:………………………. za Objednatele za Zhotovitele __________________________ __________________________ Ing. Petr Beitl Jan Syrovátko primátor jednatel __________________________ JUDr. Ing. Lukáš Pleticha náměstek primátora Za věcnou správnost: Ing. Otakar Kypta vedoucí odboru územního a hospodářského rozvoje Stránka 2 z 3