Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Potvrzení objednávky číslo 01)1803554 Císlo dokladu: Referent: Datum potvrzení: 10.10.2018 Navržený termín plnění: 15.10.2018 Dodavatel: *) Vidia spol. s r.o. Nad Safinou 11/365 252 50 VESTEC IČ 16556267 DIČ CZ 16556267 Odběratel: Zdravotní ústav se sídlem v Ustí nad Labem Sídlo: Moskevská 1531/15, 4()() Ol Ústí nad Labem IČ 71009361 DIČ cz71009361 Místo plnění: Platební údaje: Obchodní údaje: Zůsob úhrady: Bankovním převodem na základě daňového dokladu Způsob dodání: Splatnost: Do dnů od DUZP Smluvní pokuta za pozdní dodání: Urok z prodlení: S 2 nař. vl. 351/2013 Sb. Ostatní: Cena: bez DPH (Kč) sazba DPH (0%) DPH (Kč) s DPH (Kč) 52488,00 11022,48 63510,48 Akceptujeme objednávku v souladu s ustanovením S 1740 zákona č. 89/2012 Sb. s doplněním podstatně neměnícím podmínky objednávky. Vystavil: *)Kováříková Podpis: *) Bereme na vědomí a souhlasíme s uveřejněním smlouvy (s hodnotou nad 50 tis Kč) v registru smluv zňzeném podle zák. č. 340/2015 Sb. */) Podbarvená pole k povinnému vyplnění Stránka 1 z 1