Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7118223: Smlouva o zajišťování služeb v oblasti závodního stravování

Příloha S20180033900 Smlouva o zajišťování služeb v oblasti závodního stravování_TXT.txt

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        fl

S m | o u v a
o zajišťování služeb v oblasti závodního stravování

Objednatel :

ZCL—OTAS s.r.o.

Fůgnerovo nám. 1808/3, 120 00 Praha 2,
IČO: 25414283

DIČ: C225414283

Zastoupen: 'ednateí s ečností

Bankovní s .

Společnost zapsána v obchodním rejstříku, vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C 145806
(dále jen objednatel)

KNL catering s.r.o.
Husova 357/10, 460 63 Liberec 1 — Staré Město

IČO:04376951

DIČ:C2699003993

Zastoupené: jednatelem

Bankovní spojení:

Společnost zapsána v obc o n m rejstříku vedeném Krajským soudem Ústí nad Labem, oddíl C,
vložka 36200

(dále jen poskytovatel)

smlouvu o zajišťování služeb v oblasti závodního stravování:
|.

Předmět smlouvy

1. Poskytovatel se zavazuje podle této smlouvy zajistit pro objednatele voblastí závodního
stravování jeho zaměstnanců služby spočívající
a) ve výrobě a výdeji hotových jídel a nápojů.

II.
Rozsah a organizace předmětu smlouvy

A. Lokalizace a časový průběh poskytování služeb

Výrobu hotových teplých jídel, nápojů a doplňkových výrobků vlastní výroby bude poskytovatel

reallzovat v prostorách: Závodní jídelny společnosti Laird s.r.o. na adrese Průmyslová
497, Liberec , 462 11

._\

B. Organizace poskytování služeb
Výdej jídel se uskutečňuje objednávkovým í restauračním způsobem.
2. Při nezbytně nutné výluce stravovacího provozu zajistí poskytovatel služby, jež jsou

predmetem této smlouvy, vpříměřenem rozsahu náhradním způsobem, který bude
odsouhlasen objednatelem.

Poskytovatel je oprávněn, vpřípadě nutné provozní potřeby a po předchozím souhlasu
objednatele, změnit nabízený jídelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu.

._\

C.
1.

P.“

5.01 91:55“

10.

Evidence poskytnutých služeb

Smluvní strany se dohodly, že evidence poskytnutých služeb bude probihat prostřednictvím
čipových karet vrámci elektronické evidence kreditního systému. Modifikace bude
kompatibilní s IT systémem objednatele. Tento způsob evidence zajistí na své náklady

služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovního dne následujícího měsíce přehled o
počtu skutečně odebraných jídel podle jednotlivých strávníků (zaměstnanců objednatele).

í

Ill. í

Cenové podmíníky
!

Ceny poskytovaných služeb (jídla a nápoje) Men *č.1 — 4 za cenu 70,- Kč včetně DPH, menu
5 — 6 za cenu 80,— Kč včetně DPH L?

1

. IV.
Platební a fakturační podmínky

Podkladem pro úhradu ceny služeb podle oddílu lll. této smlouvy je vyúčtování (daňový
doklad) ve formě faktury vystavené poskytovatelem.

V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti podle bodu 3. tohoto článku, je objednatel
oprávněn vratit fakturu kopravě stím, že se má za to, jako by vystavena nebyla a její
splatnost bude počítána ode dne vystavení opravené faktury.

Splatnost fakturyje 21 dnů ode dne doručení objednateli.

Smluvní strany se dohodly na úroku z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý den
prodlení v úhradě faktur.

V.
Ujednání společná a závěrečná

Poskytovatel na vlastní náklady zajistí vnezbytně nutném rozsahu pojištění za škody
způsobené třetím osobám provozní činnosti ve smyslu této smlouvy.

Poskytovatel vyškoií na své náklady všechny své zaměstnance vobíasti hygieny, techniky
vaření, obsluhy technologických zařízení, ekonomického využívání energií a osobního
vystupování.

Poskytovatel zajistí hygienickou úroveň poskytovaných služeb dle příslušných předpisů
platnýchvČR

v souvislosti se zabezpečováním předmětu smlouvy.
Obě strany zajistí korektní jednání a vstřícné vystupovani svých zaměstnanců.
Smluvní vztah může být ukončen písemnou výpovědí kteroukoliv ze smíuvních stran i bez
udání důvodu. Sjednává se tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvním dnem
měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní strane.
Právo okamžitého zrušení smlouvy ze strany poskytovatele je možné v případě:

a) prodlení úhrady pohledávek za objednatelem je delší než 30 dnů,

b) opakovaných výpadků v dodávkách energií a vody zaviněné výlučně objednatelem.
Právo okamžitého zrušení smlouvy ze strany objednatele je možné v případě:

a) opakovaného porušování platných hygienických předpisů ze strany poskytovatele na

základě zjištění KHS,

b) závažné pochybení při plnění poskytovaných služeb dle této smlouvy.

Právo okamžitého zrušení smlouvy musí být učiněno písemné s uvedením konkrétního

13. Případné spory vzniknuvší z této smlouvy budou řešeny v souladu s českým právním řádem.
14. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží dva

15. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.

16. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma stranami s tím, že poskytování služeb
začíná dnem 110.17

17. Smluvní strany přijímají veškeré závazky a povinnosti vůči druhé smluvní straně uvedené

18. Objednatel je srozuměn s tím, že Poskytovatel je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015

"\

V Liberci dne 29,9.2017