Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7199407: Smlouva o provedení ohňostroje

Příloha Smlouva - silvestrovský ohňostroj.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O PROVEDENÍ OHŇOSTROJE

SMLOUVA O PROVEDENÍ OHŇOSTROJE
Smluvní strany:
1. DODAVATEL:     BONDY comp, s. r. o., organizační složka


      zastoupená jednatelem Bohumilem Dufkem


      sídlo: 120 00 Praha 2, Vinohradská 343/6
                                IČO:  24303593
2. OBJEDNATEL:   Společenské centrum Trutnovska pro kulturu a volný čas 


      zastoupené ředitelem MgA. Liborem Kasíkem
                                sídlo: nám. Republiky 999, 541 01 Trutnov               
                                IČO: 72049537
uzavírají tuto smlouvu:
I. PŘEDMĚT SMLOUVY
Předmětem smlouvy jsou autorská práva (scénář), technická příprava a realizace ohňostroje (ohňostrojné práce - roznět bude proveden elektricky).
II. PLNĚNÍ PŘEDMĚTU SMLOUVY
Dodavatel se zavazuje zajistit pro objednatele sjednaný předmět této smlouvy při příležitosti silvestrovské slavnostní akce, a to:
v termínu:       1. 1. 2019
hodina:           cca v 00.00 hodin (bude upřesněno dle časového scénáře akce)
místo konání: Trutnov - Krakonošovo náměstí
III. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Za plnění předmětu této smlouvy uhradí objednatel dodavateli dohodnutou cenu 130.000 Kč  
    (slovy:Jedno sto třicet tisíc korun čs.). 
    Cena zahrnuje celkovou částku za veškeré služby dodavatele dle odst. I této smlouvy.
2. Objednatel zaplatí dodavateli zálohu ve výši 100.000 Kč . 
    Záloha je splatná na základě zálohové faktury dodavatele do 15. 11. 2018.
3. Doplatek sjednané ceny uhradí objednatel do 14 dnů po provedení předmětu smlouvy, a to na 
    základě faktury dodavatele, která bude obsahovat vyúčtování zálohy. 
    Datum uskutečnění zdanitelného plnění je 1. 1. 2019.
4. Dodavatel provede zdanění v ČR dle platného zákona.
IV. SANKCE
1. Neuhradí-li objednatel zálohu v dohodnutém termínu dle čl. III, odst. 2 této smlouvy, je dodavatel 
    oprávněn od plnění předmětu smlouvy odstoupit, přičemž právo na náhradu škody objednatelem není 
    dotčeno.
2. Dostane-li se objednatel do prodlení se zaplacením doplatku sjednané ceny, je povinen zaplatit 
    dodavateli kromě sjednané ceny smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč za každý den prodlení s úhradou. 
3. Nebude-li předmět smlouvy proveden z důvodů na straně dodavatele, zaplatí tento objednateli 
    smluvní pokutu ve výši 15.000 Kč, a to do 14 dnů od neprovedeného plnění, a zároveň objednateli 
    vrátí uhrazenou zálohu.
4. Nebude-li předmět smlouvy proveden z důvodů na straně objednatele, zaplatí tento dodavateli plnou 
    cenu, sjednanou v čl. III., odst. 1 této smlouvy.
5. Nebude-li předmět smlouvy proveden zásahem třetí moci (bouřka, rychlost větru apod.), dohodnou se 
    smluvní strany na náhradním termínu plnění předmětu smlouvy.
V. POVINNOSTI A ODPOVĚDNOST ZA ŠKODY
1. Dodavatel:
    1.1. Ustanovuje do funkce vedoucího odpalovače pana 
    1.2. Provede ohňostroj v souladu s platnými zákonnými normami ČBÚ.
    1.3. Odpovídá za škody způsobené přípravou a realizací ohňostroje v jeho bezpečnostním pásmu.
    1.4. Kopie platného průkazu odpalovače ohňostroje a smlouva o pojištění dodavatele tvoří přílohy 
           této smlouvy jsou její nedílnou součástí.
2. Objednatel:
    2.1. Ustanovuje do funkce hlavního pořadatele akce pana  
           (Z. Fibír předloží doklady o splnění ohlašovací povinnosti ohňostroje na vyzvání dodavatele.)
    2.2. Zajistí ve smyslu platných zákonných norem tuto součinnost:
           a) splní ohlašovací povinnost ohňostroje: městskému úřadu, hasičskému sboru, Policii ČR 
               a městské policii,
           b) zajistí přístup a nerušenou práci dodavatele na lokacích ohňostroje v dohodnutém čase 
               do samotné realizace ohňostroje i při dohledávce po realizaci,  
           c) zajistí dohodnutý počet osob pořadatelského sboru pro ostrahu bezpečnostního pásma    
               a umožní dodavateli toto pásmo vymezit a ohradit,
           d) zajistí potřebný počet odpadkových nádob na likvidaci zbytků po ohňostroji,
           e) umožní přístup hasičskému sboru, bude-li to nezbytné,
           f) zajistí dle požadavků dodavatele přípojný bod elektro 230V/32A nebo 230V/63A.
    2.3. Odpovídá za škody způsobené při přípravě a realizaci ohňostroje mimo jeho bezpečnostní 
           pásmo nesplněním povinností dle čl. V., odst. 2.2. této smlouvy.
VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Na předmět plnění se vztahují ustanovení autorského práva v plném znění.
2. Tuto smlouvu je možné doplňovat a měnit jen se souhlasem obou smluvních stran, a to formou 
     číslovaných písemných dodatků. K předložení návrhu je oprávněna kterákoliv ze smluvních stran.
3. Smlouva obsahuje dvě strany a je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž po jednom výtisku 
    obdrží každá smluvní strana.
V Trutnově dne 1. 11. 2018
Na důkaz souhlasu podpisy:
            .......................................................                                 ...........................................
                          MgA. Libor Kasík                                                         Bohumil Dufek
                                  ředitel                                                                       jednatel
             Společenské centrum Trutnovska                                       BONDY comp., s. r. o.
                     pro kulturu a volný čas