Textová podoba smlouvy Smlouva č. 738713: Kupní smlouva - Vesta taktická pro Vězeňskou službu model TV-VSČR

Příloha Kupní smlouva.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA

uzavřená podle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen
                                         „občanský zákoník“)

                        Č. j.: VS-146977-2/ČJ-2016-800052-VERZAK

Kupující:  ČESKÁ REPUBLIKA
           Vězeňská služba České republiky
           se sídlem Soudní 1672/1a, 140 67 Praha 4,
           za níž jedná:
           pov. říz. JUDr. Jaroslav Vlk
           ředitel odboru logistiky GŘ VS ČR
           IČO: 00212423
           DIČ: není plátcem DPH
           Bankovní spojení: XXXXXXXXX,
           č.ú. XXXXXXXXXX,

           a

Prodávající: MarS a.s.
                  se sídlem: Okružní II 239, Jevíčko 569 43
                 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci
                 Králové, oddíl B, vložka 2233
                  zastoupená: Ing. Svatoslavem MARKEM, předsedou představenstva
                 MarS a.s.
                  IČO: 48152366
                  DIČ: CZ48152366
                  Bankovní spojení: XXXXXXXXXXXX
                 č.ú. XXXXXXXXXXXX

(dále jen též „smluvní strany“)

uzavřeli tuto kupní smlouvu (dále jen též „smlouva“) na dodávku dále popsaného
předmětu plnění.
                                                      I.
                                         Úvodní ustanovení
1. Smluvní strany se dohodly na uzavření této smlouvy o dodávce zboží,
     a to s cílem vymezit základní a obecné podmínky jejich obchodního styku,
     včetně vymezení jejich základních práv a povinností vyplývajících z tohoto
     závazkového vztahu.
2. Smlouva je uzavírána s ohledem na záměr prodávajícího směřující k prodeji
     zboží a vůli kupujícího nakupovat předmětné zboží.

                                                      II.
                                Podklady pro uzavření smlouvy
1. Průzkum trhu kupujícího ze dne: 31. 10. 2016
2. Nabídka prodávajícího ze dne: 04. 11. 2016

                                                     III.
                                          Předmět smlouvy
1. Předmětem smlouvy je závazek prodávajícího zajistit dodávku taktických vest
     v souladu s poptávkovým řízením kupujícího a nabídkou prodávajícího (dále
     jen „zboží“) a převést na kupujícího vlastnické právo k dodávanému zboží.
2. Kupující se zavazuje řádně dodané zboží bez vad převzít a uhradit za něj
     kupní cenu sjednanou v této smlouvě.
3. Předmětem plnění je dodávka níže uvedeného zboží v souladu s nabídkou
     prodávajícího:
3.1. Vesta taktická pro vězeňskou službu model TV-VSČR: v počtu 60 kusů.

                                                                                                             2
                      IV.
                Kupní cena

1. Smluvní strany se ve smyslu zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění
     pozdějších předpisů, dohodly na cenách zboží, které jsou stanoveny v odst.
     2. tohoto článku.

2. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu za předmět smlouvy kupní cenu,
     která činí:

2.1. Vesta taktická pro vězeňskou službu, model TV-VSČR:

Měrná jednotka  Cena v Kč za MJ  Sazba a výše DPH (21%)   Cena v Kč za MJ
       (MJ)         (bez DPH)                               (včetně DPH)
                                         945,-
   1 kus           4 500,-                                   5 445,-

Měrná jednotka  Cena v Kč za MJ  Sazba a výše DPH (21%)   Cena v Kč za MJ
       (MJ)         (bez DPH)                               (včetně DPH)
                                        56 700,-
  60 kusů         270 000,-                                 326 700,-

3. Ceny uvedené v odstavci 2. tohoto článku byly sjednány jako ceny nejvýše
     přípustné a nepřekročitelné zahrnující veškeré náklady prodávajícího a jsou
     platné po celou dobu platnosti této smlouvy. Tyto ceny mohou být měněny
     pouze z důvodu změny zákonné sazby DPH, na základě obecně závazného
     předpisu. Cena bude pro tento případ upravena písemným dodatkem k této
     smlouvě podepsaným těmi, kdo podepsali tuto smlouvu nebo jejich právními
     nástupci.

4. Celková kupní cena za zboží bez DPH je 270 000,- Kč
     (slovy: Dvěstěsedmdesáttisíckorunčeských), DPH 21 % činí 56 700,- Kč
     a kupní cena zboží včetně DPH je 326 700,- Kč (slovy
     Třistadvacetšesttisícsedmsetkorunčeských).

                                                      V.
                         Doba plnění, místo plnění a převzetí zboží

1. Prodávající se zavazuje dodat zboží do 30 kalendářních po sobě jdoucích
     dnů po uzavření této kupní smlouvy.

2. Prodávající se zavazuje dodat zboží do místa plnění, kterým je :

                Vězeňská služba České republiky,

                Expediční sklad VS ČR

                Vítězslava Nováka 611, 539 73 Skuteč                       3

                otisk razítka
3. Zboží se považuje za dodané jeho protokolárním převzetím určeným
     zástupcem kupujícího uvedeným v čl. XII. odst. 2. této smlouvy. Se zbožím
     bude předán dodací list a další doklady, které jsou nutné k převzetí a k užívání
     zboží (návod k obsluze apod.) v českém jazyce nebo slovenském jazyce
     nebo v cizojazyčném originálu včetně překladu do češtiny (slovenštiny)
     a doklady stanovené obecně závaznými předpisy.

4. Prodávající avizuje předání zboží oprávněné osobě kupujícího nejpozději
     tři pracovní dny před jeho uskutečněním.

5. Kupující nepřevezme zboží, které je vadné. Vadné je zboží, které nevykazuje
    kvalitu a technické provedení stanovené výrobcem, nebo je dodáno
    bez požadovaných dokladů. Pokud kupující odmítne zboží převzít, uvede tuto
    skutečnost včetně důvodů do předávacího protokolu a obě smluvní strany
    sjednají nový termín pro předání zboží. Ustanovení čl. V. odst. 1. této smlouvy
    tím není dotčeno. Ustanovení § 2093 občanského zákoníku se dohodou stran
    vylučuje.

                                                     VI.
               Přechod vlastnictví ke zboží a nebezpečí škody na věci

1. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží jeho protokolárním převzetím
     od prodávajícího. Protokol o předání a převzetí musí být datován a podepsán
     oběma smluvními stranami. Týmž okamžikem přechází na kupujícího
     nebezpečí škody na věci.

2. Prodávající nese plnou zodpovědnost za to, že na zboží neváznou práva třetí
     osoby.

                                                     VII.
                                          Platební podmínky

1. Prodávající vystaví na dodané zboží fakturu po protokolárním převzetí zboží
     odpovědným zástupcem kupujícího. Faktury prodávajícího musí odpovídat
     svou povahou pojmu daňového dokladu dle závazných právních předpisů,
     zejména dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění
     pozdějších předpisů a zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění
     pozdějších předpisů. Prodávající je předkládá kupujícímu ve dvou
     vyhotoveních. K faktuře musí být přiložen protokol o předání a převzetí zboží

                                                                                                             4
     včetně průvodních dokladů podepsaný oprávněnou osobou kupujícího. Kromě
     náležitostí uvedených v zákoně o dani z přidané hodnoty musí faktura
     obsahovat též následující údaje:

     a) označení dokladu jako faktura;
     b) číslo smlouvy dle číslování kupujícího;
     c) den vystavení, den odeslání a den (doba) splatnosti faktury;
     d) příjemce a místo dodání zboží;
     e) IČO a DIČ smluvních stran;
     f) označení peněžního ústavu a čísla účtu, na který má být placeno;
     g) počet příloh a razítko s podpisem prodávajícího;
     h) odběratele; a
     i) konečného příjemce.

2. Datum splatnosti faktury se stanoví do 30 dnů od jejího doručení kupujícímu.
     Obě smluvní strany se dohodly, že povinnost úhrady je splněna okamžikem,
     kdy byla dlužná částka odepsána z účtu kupujícího.

3. Pokud faktura neobsahuje všechny zákonem a touto smlouvou stanovené
     náležitosti, nebo je věcně nesprávná, je kupující oprávněn ji do data splatnosti
     vrátit zpět k doplnění či opravě, aniž se tak dostane do prodlení. Lhůta
     splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě doplněného
     či opraveného dokladu.

4. Nezaplatí-li kupující kupní cenu včas, je povinen uhradit prodávajícímu úrok
     z prodlení podle nařízení vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků
     z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky.

5. Kupující neposkytuje zálohy.

                                                    VIII.
                                  Záruka za jakost a vady zboží

1. Nesplňuje-li zboží vlastnosti stanovené touto smlouvou a ustanovením § 2099
     občanského zákoníku, má vady.

2. Záruční doba na jakost zboží dle § 2113 občanského zákoníku činí
     24 měsíců a začíná běžet ode dne převzetí zboží dle předávacího
     protokolu. Prodávající odstraňuje reklamované vady během záruční doby
     bezplatně.

                                                                                                             5
3. Užití § 2103, § 2104, § 2111 a § 2112 odst. 1. občanského zákoníku
     se dohodou stran vylučuje. Zjevné a skryté vady lze uplatňovat kdykoliv
     po celou dobu záruční doby.

4. Vady zjištěné při převzetí nebo později v záruční době je prodávající povinen
     odstranit do 15 dnů ode dne, kdy mu byla vada oznámena dle odst. 5. tohoto
     článku smlouvy, pokud vzhledem k povaze vady nesjednal s kupujícím lhůtu
     jinou. Nelze-li vadu odstranit, nebo by její odstranění trvalo déle než 30 dnů,
     zavazuje se prodávající dodat náhradou stejné zboží a bezvadné, a to ve výše
     uvedené lhůtě určené pro odstranění vad.

5. Vady zboží uplatňuje kupující písemně na adrese uvedené v záhlaví této
     smlouvy nebo na e-mailové adrese prodávajícího: XXXXXXXXX. Vadné zboží
     převezme prodávající od kupujícího v místě plnění.

6. Způsob vyřízení reklamace určuje kupující.

                                                     IX.
                                            Smluvní pokuty

1. Pokud prodávající nedodrží dodací lhůtu sjednanou v článku V. této smlouvy,
     zaplatí kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,2 % z celkové ceny objednávky
     včetně DPH za každý započatý den prodlení.

2. V případě prodlení prodávajícího s odstraněním vad v záruční době ve lhůtě
     podle čl. VIII. odst. 4. této smlouvy je povinen prodávající uhradit kupujícímu
     smluvní pokutu ve výši 0,2 % z celkové ceny reklamovaného zboží včetně
     DPH za každý započatý kalendářní den prodlení, min. 500 Kč za každý
     započatý den prodlení. Za neodstranění vad se považuje také nedodání
     náhradního zboží ve lhůtě určené pro odstranění vad dle čl. VIII. odst. 4. této
     smlouvy.

3. Úhradou smluvní pokuty podle předchozích odstavců není dotčeno právo
     kupujícího na náhradu újmy v plné výši.

4. Za porušení povinnosti mlčenlivosti specifikované v čl. XI. odst. 1. této
     smlouvy je prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši
     10 000 Kč, a to za každý jednotlivý případ porušení povinnosti.

5. Pro vyúčtování úroku z prodlení dle čl. VII. odst. 4. této smlouvy a smluvních
     pokut dle tohoto článku, platí obdobně ustanovení čl. VII. odst. 1. – 3. této
     smlouvy.

                                                                                                             6
6. Smluvní strany se dohodly, že kupující může započíst smluvní pokutu oproti
     pohledávce prodávajícího za převzaté zboží. Prodávající není oprávněn
     převést jakoukoliv pohledávku vůči kupujícímu na třetí osobu.

                                                      X.
                                          Ukončení smlouvy

1. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy, jestliže prodávající podá
     insolvenční návrh ve smyslu zákona č. 182/2006 Sb., insolvenčního zákona
     (dále jen „insolvenční zákon“), ve znění pozdějších předpisů, insolvenční soud
     nerozhodne o insolvenčním návrhu na prodávajícího do 3 měsíců ode dne
     zahájení insolvenčního řízení, insolvenční soud vydá rozhodnutí o úpadku
     prodávajícího ve smyslu § 136 insolvenčního zákona, insolvenční soud
     zamítne insolvenční návrh pro nedostatek majetku prodávajícího, insolvenční
     soud prohlásí konkurz na majetek prodávajícího nebo pokud prodávajícího
     vstoupil do likvidace.

2. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy, jestliže je prodávající v prodlení
     s dodáním zboží více než 30 dnů.

                                                     XI.
                                             Další ujednání

1. Prodávající se zavazuje během dodání prodávaného zboží i po jeho dodání
     kupujícímu, zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví
     od kupujícího v souvislosti s plněním smlouvy, a které nejsou veřejně známy.

2. Prodávající je podle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
     ve veřejné správě a o změně některých zákonů, v platném znění, osobou
     povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti
     s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů.

3. Smluvní strany se dohodly, že veškeré právní jednání činěné podle této
     smlouvy, mohou být doručovány poštou, prostřednictvím datové schránky
     nebo e-mailem, vždy však tak, aby bylo možné zajistit výkaz o doručení
     písemnosti druhé smluvní straně, popř. odepření přijetí.

4. Prodávající si je vědom zákonné povinnosti kupujícího uveřejnit v Registru
     smluv a na svém profilu zadavatele tuto smlouvu včetně všech jejích

                                                                                                             7
     případných změn a dodatků, výši skutečně uhrazené ceny za plnění této
     smlouvy a seznam ¨poddodavatelů, kterým prodávající za plnění podddodávky
     uhradil více než 10 % z ceny za plnění dle této smlouvy.

                                                     XII.
                                         Závěrečná ujednání

1. Vztahy, které nejsou v této smlouvě zvlášť upraveny, se řídí právním řádem
     České republiky, zejména občanským zákoníkem. Všechny lhůty sjednané
     ve dnech se rozumí v kalendářních dnech.

2. Za smluvní strany jsou ve věcech kupní smlouvy oprávnění jednat

     za kupujícího:

a) pov. říz. JUDr. Jaroslav Vlk,
    ředitel odboru logistiky GŘ VS ČR,
    tel. XXXXXXXXXX, email: XXXXXXXXXXX,
    - ve věcech podpisu smlouvy,

b) XXXXXXXXX,
    referent výzbroje odboru logistiky GŘ VS ČR,
    tel. XXXXXXXX, email: XXXXXXXXXXX,
    - v technických věcech realizace smlouvy,

c) XXXXXXXXX,
    vedoucí Expedičního skladu VS ČR, nebo jím pověřená osoba,
    tel. XXXXXXXX, e-mail: XXXXXXXXXXX,
    - ve věcech převzetí zboží a odsouhlasení dodacích listů (předávacích
    protokolů)

za prodávajícího:

     Prodávající určuje svého oprávněného zástupce: XXXXXXXXX,
     tel: XXXXXXXX, e-mail: XXXXXXX, který bude po dobu platnosti této
     smlouvy zajišťovat skladový servis kupujícímu spojený s realizací dodávek
     zboží, které je předmětem této smlouvy. Servis spočívá v zajištění dodržování
     smluvních termínů, množstevní úplnosti a kvality dodávek zboží a vyřizování
     případných reklamací dodaného zboží na sklad kupujícího.

                                                                                                             8
3. Smluvní strany se v souladu s § 89a zák. č. 99/1963 Sb., občanského
     soudního řádu, ve znění pozdějších předpisů, dohodly, že místně příslušným
     soudem pro případ sporů vyplývajících z této smlouvy je soud příslušný
     dle sídla kupujícího. Věcná a výlučná příslušnost soudu tím není dotčena.

4. Tato smlouva může být měněna nebo doplňována jen písemnými dodatky,
     číslovanými ve vzestupné řadě, a podepsanými těmi, kdo podepsali tuto
     smlouvu nebo jejich právními nástupci. Ustanovení předcházející věty
     se neuplatní na změny osob uvedených v odst. 2. tohoto článku. Případná
     změna osob bude řešena písemným oznámením druhé smluvní straně na její
     adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy.

5. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech s platností originálu,
     z nichž každá ze smluvních stran obdrží po dvou stejnopisech. Platnosti
     a účinnosti nabývá smlouva dnem podpisu zástupců obou smluvních stran.

V Praze dne 10. 11. 2016
Za kupujícího:

                            ______________________________________
                                            pov. říz. JUDr. Jaroslav Vlk

                                       ředitel odboru logistiky GŘ VS ČR

V Jevíčku dne 16. 11. 2016
Za prodávajícího:

                            ______________________________________

                                               Ing. Svatoslav MAREK
                                              předseda představenstva

                                                        MarS a.s.

                            9