Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
.. HLAVNÍ MĚSTO PRAHA l ~llll~l~ lllll l~ll ~ ~llllll ~lll !ll l~~~~~~~ll ~l~l MAGISTR ~ T HLAVN ÍHO MĚSTA PRAHY MHMPXP9TB9BD PRA HA Odbor strategických investic Odd ěl ení vodohospodářských a dopravních staveb PRA GUE • PRA GA VTS, a. s. PRA G..'- ' . Bezová 165811 147 Ol Praha 4 DS: ayps87n • Váš dopis zn./ze dne: 1.11.201 8 Vyřizuj e/tel.: 1/103/ 18 OSJ/OB/ 1183/ t 8 Ing. Karel Frohl Č.j.: MHMP 1797143/2018 v 236 004 572 Sp. zn.: S-MHMP 1780397/2018 Počet li stů 3/1 OBJ/OSI/22/04/00208/2018 Datum: 14.11.2018 K30315996859 Věc: St. č. 0211 Lipnická- Ocelkova, inženýrská činnost pro dodatek DÚR OBJEDNATELIZADAVATEL I ČO: 00064581 DI Č: CZ0006458 1 Hla vní město Praha Mariánské nám. 2, IČO: 601927 12 Il OOl Praha I DI Č: CZ601927 12 Zapsán/Registr ován u: MS v Praze Zastoupená : Spis. značka: oddíl 8 , vložka 2257 Ve věcech sm luvních : lng. Karel Prajer ředitel OSl MHMP Ve věcech technických : Ing. Petr Hankovec vedoucí oddělení vodohospodářských a dopravních staveb DODAVA T E U Z H O T O V IT E L VIS, a. s. Bezová 1658/ 1 147 Ol Praha4 Zastoupený: I ng. Petr Kalabis předseda představenstva Sídlo: Marii1nské nám. 2/2. IlO Ol Praha I Pracoviště: Vyšehradská 2075/5 1, 128 00 Praha 2 Kontaktní centrum: 12 444, fax: 236 007 102 1/4 E-mail: posta@ praha.eu, ID OS : 48ia97h Objednáváme u vá s poskytnu ti prací za následujících podm ínek: I. Předm ět plnění: st. č. 0211 Lipnická - O celkova 2. Specifikace a rozsah předmět u plnění: Inženýrská činnost pro dodatek DÚR ve smyslu obstaráni: - stanovisek DOSS, -stanovisek vlastníků technické infrastruktury, . - smluv s vlastníky technické infrastruktury pro pfeložk')' kabelových tras. Učast na technických poradách při zpracování dodatku DUR. Předání podkladll pro vyhotovení čistopisu DÚR. Podáni žádosti o vydáni rozhodnutí změny ÚR. II. Dob a plnění Od : zveřejnění objednávky v registru smluv dle zák. č. 340/2015 Sb. o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňováni těchto smluv a o registru smluv do: nabytí právní moci rozhodnuti změny ÚR Jll. Cena Celková cena za předmětné práce je stanovena dohodou smluvních stran jako maximální. Základní c e na 94 400 ,00 Kč DPH21°/o 19 8 2 4 ,00 Kč 114 2 2 4 , 00 Kč C e n a včetně DPH IV. Pla tební podmínky Faktura - daňový doklad bude vystavena ve dvojím vyhotovení po splnění poskytnuti předmětu objednávky. Faktura bude doložena kopií rozhodnutí s nabytou právní mocí. Den uskutečnění zdanitelného plnění bude den nabytí právní moci rozhodnutí změny ÚR Cenu uhradí objednatel dodavateli na základě faktury - daňového dokladu. Faktura bude vystavena ve dvojím vyhotovení a odeslána na adresu Hlavní město Praha, Mariánské nám. 2, 110 00 Praha l. Fakturu je možné doručit i osobně nebo kurýrem do podatelny MHMP M arián ské nám. 2, Praha 1, příp . Jungmannova 35/29, Praha 1. Splatnost faktury čin! 30 dní od doručení objednateli. Termínem úhrady se rozumí den odpisu platby z účtu objednatele. F aktura musí obsahovat veš keré náležitos ti daňového d okladu ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb. ve zn ění pozd ěj§ lch předpisů i další náležitos ti požad ovan é objednatelem. Musí t edy obsahovat ty to údaje: - údaje objednatele/zadavatele, sídlo, ICO, DIC - údaje dodavatele/zhotovitele, sídlo, JCO, OIC - číslo a název stavby, popř. číslo a název etapy - evidenční číslo daňového dokladu -bankovní spojení dodavatele/zhotovitele - datum vystavení daňového dokladu - datum uskutečnění zdanitelného plnění - rozsah a předmět fakturovaného plněni - číslo objednávky - kontroln í číslo (vyzna če né shora na objednávce) - fakturovanou částku ve složení základní cena, DPH a cena celkem -zápis v obchodním (či jiném) rejstříku (číslo, oddíl, aj.) - razítko a podpis oprávněné osoby, stvrzující oprávněnost, formální a věcnou správnost faktury 2/4 V. Smluvn f sankce Neodevzdá-Ji dodavateVzhotov1tcl fádně provedené plnění, zavazuje se uhradit objednateli smluvní pokutu dohodnutou na I %ze základní ceny služeb za každý započatý den prodlení. Tato dohoda o smluvnl pok'Utě nevylučuje povinnost dodavatele/zhotovitele uhmdit objednateli/ zadavateli škodu, která vznikne v souvislosti s nesplněn lm jeho závazků vyplývajících ze smluvního vZtahu. Vl. Řešeni s porů Obě smluvní strany se zavazuji řeš it veškeré spory, vyplývající ze závazků této objednávky, předevšim dohodou. Vll. Záv ěrečná ustanoveni Tato objednávka je poptávkou, která musí být přijata bez zbytečnéh o odkladu od doručení Dodavateli/Zhotoviteli. ObjednateVZadavatel tímto ve smys lu usL§ 1740 odst. 3 zákona č. 89120 12 Sb. vylučuje přijetí této objednávk')' s dodatkem nebo odchylkou. Přijeti této objednávky potvrďte písemně tak, jak je uvedeno v příloze této objednávky ,.Potvrzení přijeti objednávky" a toto " Potvrzení" doručte Objednateli. Vztahy neupravené touto objednávkou se řídí obecně závaznými předpisy. Magistrátu hlavního města Prahy podepsáno elekJronicky Příloha : Potvrzeni přijetí objednávky 3/4 Odbor strategických investic MHMP Zdeněk Šudák Mariánské nám. 2/2 110 Ol Praha 1 Potvrzení přijetí objednávky S-MHMP 1780397/2018 Potvrzujeme tímto přijetí Vaší objednávky č. OBJ/OSI/22/04/00208/20 18 k objednávce č. OSl/08/1183/18 ze dne 14.11.2018 na stavbu: č. 0211 Lipnická - Ocelkova, inženýrská činnost pro dodatek DÚR Celková cena za předmětné práce bez DPH: 94 400 Kč Objednávka byla přij ata v celém rozsahu, bez připomínek, dodatků a odchylek. Přijetí objednávky provede oslovený/á bez zbytečného odkladu ode dne doručení. Jmén o /Firma: VIS, a. s. Bezová 1658/1, 147 Ol Pra ha 4 Sídlo: 60192712 l Č: C Z 6019271 2 Dl Č: Bankovní spojení: Jméno zástupce/člena statutárního orgánu: V Praze dne Podpis statutárního zástupce Interně pro pracovníky MHMP- OSI: Originál: Ing. Dana Machová, odd. O1 s datem registrace u závazků nad 50.000,- Kč bez DPH. Kopie: Ing. Karel Frohlich Objednávka byla zaregistrována v RS MVČR dne . ........... pod ID smlouvy Jméno a podpis zaměstnance, který provedl registraci v RS MVČR ......... ...... ..... 4/4 111 11 1 111 1 1 1 1111 1111 1 11~1 111111111111111111111 MHMPP08PTTH3 Odbor strategických investic MHMP Zde něk Šudák Mariánské nám. 2/2 110 Ol Praha 1 Potvrzení přijetí objednávky S-MHMP 1780397/2018 Potvrzujeme tímto přijeti Vaší objednávk')' č. OBJ/OSI/22/04/00208/20 18 k objednávce č. OST/OB/1183/ 18 ze dne 14.11.2018 na stavbu: č. 0211 Lipnická- Ocelkova, inženýrská činnost pro dodatekDÚR Celková cena za předmětné práce bez DPH: 94 400 Kč Objednávka byla přijata v celém rozsahu, bez připomínek, dodatků a odchylek. Přijetí objednávky provede oslovený/á bez zbytečného odkladu ode dne doručení. Jméno/Firma: VIS, a. s. Bezová 1658/1, 147 Ol Praha 4 Sídlo: 60192712 TČ: DIČ : Bankovní spojení: Jméno zástupce/člena statutárního orgánu: 1 t.l I •l • I II • I. . Inte mě pro pracovníky MHMP- OSI: Originál: lng. Dana Machová, odd. Ol s datem registrace u závazků nad 50.000,- Kč bez DPH. Kopie: lng. Karel Frohlich Objednávka byla zaregistrována v RS MVČR dne ...... .... .. pod ID smlouvy Jméno a podpis zaměstnance, který provedl registraci v RS MVČR ..... .... ..... ...... 4/4