Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
From: @r-fin.cz] Sent: Wednesday, November 21, 2018 4:05 PM To: Subject: Re: Objednávka pro Městskou nemocnici Ostrava Dobrý den pan potvrzuji Vaši objednávku. Termín dodání: cca 17.12.2018 S pozdravem R-FIN s.r.o. Nádražní 335 742 45 Fulnek tel.: Dne 21.11.2018 v 7:21 napsal(a): Dobrý den, pro potřeby Městské nemocnice Ostrava posílám v příloze objednávku. Prosím o vyúčtování ceny zboží i dopravného na fakturu se splatností 30 dní, popřípadě na zálohovou fakturu. Prosím o potvrzení objednávky a termínu doručení (vždy písemně potvrdit objednávky s hodnotou plnění přesahující 50.000 Kč bez DPH). Místo dodání: Městská nemocnice Ostrava - SKLAD MTZ, pondělí až pátek 6,30 – 14,00 hodin. Kontaktní osoba při převzetí zboží: Děkuji a přeji Vám pěkný den, Oddělení centrálního nákupu Městská nemocnice Ostrava, p.o. Nemocniční 898/20A, 728 80 Ostrava - Moravská Ostrava T @mnof.cz W www.mnof.cz