Textová podoba smlouvy Smlouva č. 758293: kupní - měřič povrchové kontaminace

Příloha Canberra_Packard_kupni_meric_kontaminace.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva č. KS16-145-02

uzavřená podle § 2079 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku,
                                         v platném znění

               mezi

prodávajícím:  CANBERRA-PACKARD s.r.o.
a              zapsanou v OR u MS v Praze, odd. C, vložka 6327
               se sídlem: Šultysova 37, 169 00 Praha 6
               zastoupená: Jiřím Kotrbou, jednatelem společnosti
               IČ: 44850867
               DIČ: CZ44850867
               bankovní spojení: Komerční banka, a.s.
               č. účtu: 318243061/0100

kupujícím:     Fakultní nemocnicí Hradec Králové
               se sídlem: Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové
               zastoupená: prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c., ředitelem
               IČ: 00179906
               DIČ: CZ00179906
               bankovní spojení: Česká spořitelna a.s., Praha
               č. účtu: 2651552/0800

                                                        I.
                                          PŘEDMĚT SMLOUVY

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží „Měřič povrchové kontaminace“ dle
zadávacích podmínek ze dne 3. 11. 2016 a nabídky č. CZ/1620552/2 ze dne 7.11.2016, která
je nedílnou součástí této kupní smlouvy a je uvedena v příloze č. 1, spolu s doklady ke zboží
se vztahujícími.

Nedílnou součástí dodávky je:
    - dodací list,
    - doklad o proškolení obsluhy,
    - instalační protokol,
    - návod k obsluze přístroje v českém jazyce 2x (1x pro potřeby pracoviště v listinné
         formě, 1x pro potřeby OZT v elektronické podobě)
    - záruční list
    - ES prohlášení o shodě výrobku (EC Declaration of Conformity) dle NV 22/1997 Sb.
         v platném znění; pro zdravotnické prostředky tříd I sterilní, I měřící, IIa, IIb nebo III
         musí být CE doplněno číslem Notifikované osoby,
    - na přístroj, případně na všechny jeho komponenty, musí být v prohlášení o shodě
         (eventuálně v jiném písemném dokladu, který bude též součástí dodávky a bude
         potvrzen dodavatelem) uvedena třída zdravotnického prostředku,

               Kupní smlouva, strana 1
    - přesná adresa výrobce zboží a země původu jsou uvedeny v prohlášení o shodě
         (eventuálně v jiném písemném dokladu, který bude též součástí dodávky a bude
         potvrzen dodavatelem),

    - pokud se dodávka skládá z více samostatných komponent, jsou součástí dodávky
         platná prohlášení o shodě na všechny komponenty dodávky,

    - na všechny doklady předkládané v jiném než v českém jazyce je součástí dodávky též
         jejich český překlad, za jehož správnost odpovídá prodávající,

    - likvidace veškerého obalového odpadu.

Součástí dodávky je rovněž:
    - doklad osoby, která je poučena výrobcem k provádění instruktáže daného
         zdravotnického prostředku (viz §61 zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických
         prostředcích),
    - doklady osob, které jsou proškoleny výrobcem nebo osobou autorizovanou výrobcem
         k provádění odborné údržby (viz §65 zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických
         prostředcích).

Kupující se zavazuje zboží odebrat a zaplatit dohodnutou kupní cenu.
Závazek prodávajícího splnit předmět smlouvy bude splněn podpisem instalačního protokolu
při převzetí zboží oprávněným zaměstnancem (OZT) a instruktáží obsluhy. Po provedení
instalace a instruktáž obsluhy v místě plnění bude zúčastněnými (prodávající, přebírající
pracoviště, zaměstnanec OZT) podepsán instalační protokol a ten prodávající přiloží
k daňovému dokladu - faktuře.

Oprávněným zaměstnancem kupujícího je zaměstnanec odboru zdravotnické techniky,
p. Stanislav Gaberle, DiS., (stanislav.gaberle@fnhk.cz, tel: 495 834 881), popř. Ing.
Roman Sýkora (roman.sykora@fnhk.cz, tel. 495 832 122).

Tento odbor je do dokončení instalace a předání zařízení do provozu jediným
partnerem zmocněným kupujícím k jakémukoliv jednání o dodávce.

                                                       II.
                                                KUPNÍ CENA

Celková kupní cena za předmět smlouvy dle čl. I., bez DPH, činí 97.200,00 Kč, slovy:
devadesátsedmtisícdvěstěkorun českých.
Tato kupní cena obsahuje též náklady na dopravu, clo, pojištění, instalaci a instruktáž obsluhy
a je cenou konečnou.
Ke kupní ceně bude připočtena DPH ve výši stanovené platnými a účinnými právními
předpisy k okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění.

                                                     Kupní smlouva, strana 2
                                                       III.
                                               DOBA PLNĚNÍ

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží, dle čl. I. této kupní smlouvy do 4 týdnů od
data podpisu této kupní smlouvy.

                                                       IV.
                                              MÍSTO PLNĚNÍ

Místem plnění předmětu smlouvy je Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500
05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové, Oddělení nukleární medicíny.

                                                       V.
                                  ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ

Na dodané zboží poskytuje prodávající záruku za jakost zboží v délce 24 měsíců ode dne
podpisu instalačního protokolu oprávněným zaměstnancem kupujícího.
Záruční servis bude prodávajícím poskytován bezplatně.
Součástí tohoto záručního servisu jsou též veškeré předepsané technické kontroly (ať
předepsané nebo doporučené výrobcem, nebo vyplývající z platných právních předpisů). To
se týká i případně použitého spotřebního materiálu, který je k získání kladného výsledku této
kontroly potřeba. K provedení těchto předepsaných kontrol nemusí kupující servisní
organizaci prodávajícího žádným způsobem vyzývat. Poslední záruční bezpečnostně
technická kontrola (BTK) musí být prodávajícím provedena nejdříve jeden kalendářní měsíc
před koncem záruční lhůty předmětu plnění.
Závada bude odstraněna do 48 hodin od nahlášení reklamace, popř. prodávající bezplatně
zapůjčí kupujícímu náhradní přístroj, a to na celou dobu opravy.
Záruční servis zajistí servisní středisko prodávajícího:
Adresa: Šultysova 37, 169 00 Praha 6, tel: +420 233 090 031, fax: +420 233 090 032
kontaktní osoba:

Po uplynutí záruční doby se prodávající zavazuje, že v případě zájmu kupujícího s ním uzavře
smlouvu o servisu.

                                                       VI.
                                         PLATEBNÍ PODMÍNKY

Kupní cena uvedená v čl. II. této smlouvy bude kupujícím zaplacena na základě daňového
dokladu - faktury vystavené prodávajícím. Fakturu vystaví prodávající po provedení instalace
zboží a instruktáž obsluhy kupujícího. Splatnost bude do 30 dní ode dne doručení faktury.
Každá faktura musí obsahovat náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z
přidané hodnoty, v platném znění. Na faktuře musí být mj. uvedena odvolávka na smlouvu;
úplný rozpis jednotlivých nákladů souvisejících s dodávkou pro správné určení provozních a
pořizovacích výdajů v účetnictví kupujícího, soupis příloh, razítko a podpis osoby oprávněné
k vystavení daňového dokladu.
Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení
uvedeného v záhlaví této smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního
účtu splňuje požadavky dle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,

                                                     Kupní smlouva, strana 3
v platném znění, a jedná se o zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané
hodnoty.
Prodávající prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy není veden v registru nespolehlivých
plátců daně z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých
by s ním správce daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně dle §
106a zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.
Kupující je oprávněn, v případě, že prodávající je v okamžiku uskutečnění zdanitelného
plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, uhradit částku
odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího. Uhrazení
částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího bude
považováno v tomto rozsahu za splnění závazku kupujícího uhradit sjednanou cenu
prodávajícímu.

                                                      VII.
                                 NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA

Kupující nabude vlastnické právo ke zboží úplným zaplacením kupní ceny uvedené v čl. II.
této smlouvy.

                                                      VIII.
                                                   SANKCE

V případě pozdní úhrady kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu úrok
z prodlení ve výši 0,025% z dlužné částky za každý den prodlení. V případě pozdního dodání
zboží se prodávající zavazuje zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,025 % z kupní
ceny zboží za každý den prodlení.
V případě nedodržení termínu servisních zásahů, dle čl. V. této smlouvy, bude kupujícím
uplatňována smluvní pokuta, a to ve výši 0,1 % z kupní ceny zboží za každý započatý den
zpoždění.

                                                       IX.
                                        ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

1. Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2. zákona č.
    89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění

2. Mimo případy subdodávek dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném
    znění, se pro účely této smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle § 1895 zákona č.
    89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, tedy prodávající není oprávněn
    postoupit svá práva a povinnosti z této smlouvy nebo její části třetí osobě.

3. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými vzestupně číslovanými dodatky,
    podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

4. Vztahy smluvních stran, vyplývající ze smlouvy a v této smlouvě neupravené, se řídí
    příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.

5. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci
    obou smluvních stran.

                                                     Kupní smlouva, strana 4
6. Smlouva je sepsána ve čtyřech vyhotoveních, z nichž kupujícímu náleží dvě vyhotovení a
    prodávajícímu dvě vyhotovení.

7. U zdravotnického prostředku třídy IIb a III dle zákona 268/2014 Sb., bude bezplatné
    zaškolení nově nastupujících pracovníků zadavatele (0 – 3 ročně) ve smyslu § 61 zákona
    č. 268/2014 Sb., po celou dobu životnosti přístroje. Nebo instruktáž minimálně 2
    zaměstnanců zadavatele v úrovni nutné pro provádění instruktáží dalších zaměstnanců
    zadavatele v souladu s § 61 odst. (1 a 2) zákona 268/2014 Sb., o zdravotnických
    prostředcích, v platném znění.

V Hradci Králové, dne 25.11.2016               V Praze dne 24.11.2016

………………………………..                                 …………………………………..
Za objednatele:                                Za poskytovatele:
Fakultní nemocnice Hradec Králové              CANBERRA-PACKARD s.r.o.
prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c.  Jiří Kotrba
ředitel                                        jednatel společnosti

                                  Kupní smlouva, strana 5