Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7723859: kupní smlouva - Měřidlo povrchové kontaminace - odd. nukl. medicíny

Příloha s2559a.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva č.KS 19/009/2CZ

uzav ená podle § 2079 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku,
                                         v platném zn ní

               mezi

prodávajícím:  CANBERRA-PACKARD s.r.o.
a
               zapsanou v OR u MS v Praze, odd. C, vložka 6327
               se sídlem: Šultysova 37, 16ř 00 Praha 6
               zastoupenou: Ji ím Kotrbou, jednatelem společnosti
               IČ: 44850867
               DIČ: CZ44850867
               bankovní spojení: Komerční banka Praha 6
               č. účtu: 318243061/0100

kupujícím:     Fakultní nemocnicí Hradec Králové
               se sídlem: Sokolská 5Ř1, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové
               zastoupená: prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c., editelem
               IČ: 0017řř06
               DIČ: CZ0017řř06
               bankovní spojení: Česká národní banka
               č. účtu: 2463ř511/0710

                             I.
               P EDM T SMLOUVY

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží „Měřidlo povrchové kontaminace“ dle
zadávacích podmínek ze dne 6. 12. 2018 a nabídky č. CZ/1820534/2 ze dne 6.12.2018, která
je nedílnou součástí této kupní smlouvy a je uvedena v p íloze č. 1, spolu s doklady ke zboží
se vztahujícími.

Nedílnou součástí dodávky je:
    - dodací list,
    - doklad o proškolení obsluhy, vč. uvedení proškolené osoby, která bude nadále
         oprávn na školit další personál,
    - instalační protokol,
    - návod k obsluze p ístroje v českém jazyce 2x Ě1x pro pot eby pracovišt v listinné
         form , 1x pro pot eby OZT v elektronické podob ě
    - záruční list
    - ES prohlášení o shod výrobku ĚEC Declaration of Conformityě dle NV 22/1řř7 Sb.
         v platném zn ní; pro zdravotnické prost edky t íd I sterilní, I m ící, IIa, IIb nebo III
         musí být CE dopln no číslem Notifikované osoby,
    - na p ístroj, p ípadn na všechny jeho komponenty, musí být v prohlášení o shod
         Ěeventuáln v jiném písemném dokladu, který bude též součástí dodávky a bude
         potvrzen dodavatelemě uvedena t ída zdravotnického prost edku,

               Kupní smlouva, strana 1
    - p esná adresa výrobce zboží a zem původu jsou uvedeny v prohlášení o shod
         Ěeventuáln v jiném písemném dokladu, který bude též součástí dodávky a bude
         potvrzen dodavatelem),

    - pokud se dodávka skládá z více samostatných komponent, jsou součástí dodávky
         platná prohlášení o shod na všechny komponenty dodávky,

    - na všechny doklady p edkládané v jiném než v českém jazyce je součástí dodávky též
         jejich český p eklad, za jehož správnost odpovídá prodávající,

    - likvidace veškerého obalového odpadu.

Součástí dodávky je rovn ž:
    - doklad osoby, která je poučena výrobcem k provád ní instruktáže daného
         zdravotnického prost edku Ěviz §61 zákona č. 26Ř/2014 Sb. o zdravotnických
         prost edcíchě,
    - doklady osob, které jsou proškoleny výrobcem nebo osobou autorizovanou výrobcem
         k provád ní odborné údržby Ěviz §65 zákona č. 26Ř/2014 Sb. o zdravotnických
         prost edcíchě.

Kupující se zavazuje zboží odebrat a zaplatit dohodnutou kupní cenu.
Závazek prodávajícího splnit p edm t smlouvy bude spln n podpisem instalačního protokolu
p i p evzetí zboží oprávn ným zam stnancem ĚOZTě a zaškolením obsluhy. Po provedení
instalace a zaškolení obsluhy v míst pln ní bude zúčastn nými Ěprodávající, p ebírající
pracovišt , zam stnanec OZTě podepsán instalační protokol a ten prodávající p iloží
k daňovému dokladu - faktu e.

Oprávněným zaměstnancem kupujícího je zaměstnanec odboru zdravotnické techniky,
Bc. Stanislav Gaberle, (stanislav.gaberle@fnhk.cz, tel: 495 834 881, 608 527 770), popř.
Ing. Roman Sýkora (roman.sykora@fnhk.cz, tel. 495 832 122).

Tento odbor je do dokončení instalace a předání zařízení do provozu jediným
partnerem zmocněným kupujícím k jakémukoliv jednání o dodávce.

                                                       II.
                                                KUPNÍ CENA

Celková kupní cena za p edm t smlouvy dle čl. I., bez DPH, činí 481.000,00 Kč,
slovy: čty istaosmdesátjedentisíckorunčeských.
Tato kupní cena obsahuje též náklady na dopravu, clo, pojišt ní, instalaci a zaškolení obsluhy
a je cenou konečnou.

Ke kupní cen bude p ipočtena DPH ve výši stanovené platnými a účinnými právními
p edpisy k okamžiku uskutečn ní zdanitelného pln ní.

                                                       III.
                                               DOBA PLN NÍ

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží, dle čl. I. této kupní smlouvy do 8 týdnů od
doručení výzvy. Kupující si vyhrazuje právo posunu doby pln ní z důvodů na jeho stran .

V případě konektivity do datové sítě kupujícího je nutné bezodkladně po podpisu
smlouvy, nejdéle však 4 týdny před plánovanou instalací, informovat IT oddělení

                                                      Kupní smlouva, strana 2
kupujícího na adrese helpdesk@fnhk.cz. Oznámení o skutečném datu instalace je nutné
provést nejdéle 3 pracovní dny předem.

                                                       IV.
                                              MÍSTO PLN NÍ

Místem pln ní p edm tu smlouvy je Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 5Ř1, 500
05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové, Oddělení nukleární medicíny

                                                       V.
                                  ODPOV DNOST ZA VADY ZBOŽÍ

Na dodané zboží poskytuje prodávající záruku za jakost zboží v délce 12 m síců ode dne
podpisu instalačního protokolu oprávn ným zam stnancem kupujícího.

Záruční servis bude prodávajícím poskytován bezplatn .
Součástí tohoto záručního servisu jsou též veškeré p edepsané technické kontroly Ěať
p edepsané nebo doporučené výrobcem, nebo vyplývající z platných právních p edpisůě. To
se týká i p ípadn použitého spot ebního materiálu, který je k získání kladného výsledku této
kontroly pot eba. K provedení t chto p edepsaných kontrol nemusí kupující servisní
organizaci prodávajícího žádným způsobem vyzývat. Poslední záruční bezpečnostn
technická kontrola ĚBTKě musí být prodávajícím provedena nejd íve jeden kalendá ní m síc
p ed koncem záruční lhůty p edm tu pln ní.

Závada bude odstran na do 4Ř hodin od nahlášení reklamace, pop . prodávající bezplatn
zapůjčí kupujícímu náhradní p ístroj, a to na celou dobu opravy.

Záruční servis zajistí servisní st edisko prodávajícího:
Adresa: Šultysova 37, 16ř 00 Praha 6, tel.: 233 090 031, fax: 233 090 032.
kontaktní osoba:

Po uplynutí záruční doby se prodávající zavazuje, že v p ípad zájmu kupujícího s ním uzav e
smlouvu o servisu.

                                                       VI.
                                         PLATEBNÍ PODMÍNKY

Kupní cena uvedená v čl. II. této smlouvy bude kupujícím zaplacena na základ daňového
dokladu - faktury vystavené prodávajícím. Fakturu vystaví prodávající po provedení instalace
zboží a zaškolení obsluhy kupujícího. Splatnost bude do 30 dní ode dne doručení faktury.
Každá faktura musí obsahovat náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z
p idané hodnoty, v platném zn ní. Na faktu e musí být mj. uvedena odvolávka na smlouvu;
úplný rozpis jednotlivých nákladů souvisejících s dodávkou pro správné určení provozních a
po izovacích výdajů v účetnictví kupujícího, soupis p íloh, razítko a podpis osoby oprávn né
k vystavení daňového dokladu.
Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prost ednictvím bankovního spojení
uvedeného v záhlaví této smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního
účtu splňuje požadavky dle § 10ř zákona č. 235/2004 Sb., o dani z p idané hodnoty,

                                                      Kupní smlouva, strana 3
v platném zn ní, a jedná se o zve ejn né číslo účtu registrovaného plátce dan z p idané
hodnoty.
Prodávající prohlašuje, že ke dni uzav ení této smlouvy není veden v registru nespolehlivých
plátců dan z p idané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základ kterých
by s ním správce dan mohl zahájit ízení o prohlášení za nespolehlivého plátce dan dle §
106a zák. č. 235/2004 Sb., o dani z p idané hodnoty, v platném zn ní.
Kupující je oprávn n, v p ípad , že prodávající je v okamžiku uskutečn ní zdanitelného
pln ní veden v registru nespolehlivých plátců dan z p idané hodnoty, uhradit částku
odpovídající výši dan z p idané hodnoty na účet správce dan za prodávajícího. Uhrazení
částky odpovídající výši dan z p idané hodnoty na účet správce dan za prodávajícího bude
považováno v tomto rozsahu za spln ní závazku kupujícího uhradit sjednanou cenu
prodávajícímu.

                                                      VII.
                                 NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA

Kupující nabude vlastnické právo ke zboží úplným zaplacením kupní ceny uvedené v čl. II.
této smlouvy.

                                                      VIII.
                                                   SANKCE

V p ípad pozdní úhrady kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu úrok
z prodlení ve výši 0,025% z dlužné částky za každý den prodlení. V p ípad pozdního dodání
zboží se prodávající zavazuje zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,025 % z kupní
ceny zboží za každý den prodlení.
V p ípad nedodržení termínu servisních zásahů, dle čl. V. této smlouvy, bude kupujícím
uplatňována smluvní pokuta, a to ve výši 0,1 % z kupní ceny zboží za každý započatý den
zpožd ní.

                                                       IX.
                                        ZÁV REČNÁ UJEDNÁNÍ

1. Prodávající na sebe p ebírá nebezpečí zm ny okolností dle § 1765 odst. 2. zákona č.
    Řř/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném zn ní

2. Mimo p ípady subdodávek dle zákona č. 137/2006 Sb., o ve ejných zakázkách, v platném
    zn ní, se pro účely této smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle § 1Řř5 zákona č.
    Řř/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném zn ní, tedy prodávající není oprávn n
    postoupit svá práva a povinnosti z této smlouvy nebo její části t etí osob .

3. Tuto smlouvu lze m nit či doplňovat pouze písemnými vzestupn číslovanými dodatky,
    podepsanými oprávn nými zástupci obou smluvních stran.

4. Vztahy smluvních stran, vyplývající ze smlouvy a v této smlouv neupravené, se ídí
    p íslušnými ustanoveními zákona č. Řř/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném zn ní.

5. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oprávn nými zástupci
    obou smluvních stran.

                                                      Kupní smlouva, strana 4
6. Smlouva je sepsána ve čty ech vyhotoveních, z nichž kupujícímu náleží dv vyhotovení a
   prodávajícímu dv vyhotovení.

P íloha č.1: Cenová nabídka č. CZ/1820534/2 z 6.12.2018

V Hradci Králové, dne 17.12.201Ř                V Praze, dne 17.12.2018.

………………………………..                                             …………………………………
Za objednatele:                                            Za poskytovatele:
Fakultní nemocnice Hradec Králové
prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c.,             CANBERRA-PACKARD s.r.o.
 editel                                                    Ji í Kotrba
                                                           jednatel společnosti

                                  Kupní smlouva, strana 5
                           CANBERRA–PACKARD s.r.o.

                                           CZ-16900 PRAHA 6•Šultysova 37• CZECH REPUBLIC

                                                      Tel.: +420233090031 • Fax: +420233090032 • e-mail: cpcz@cpce.net

Fakultní nemocnice Hradec Králové

Oddělení zdravotnické techniky
Sokolská 581
500 05 HRADEC KRÁLOVÉ
ČESKÁ REPUBLIKA

                                                                        Praha 2018.12.06 DU/

Příloha č. 1 Kupní smlouvy:“Monitor povrchové kontaminace”

___________________________________________________________________

Poz.Ks. Popis zboží                                   Cena Kč bez DPH

___________________________________________________________________

1) 1 45356-13
            LB 147 HAND-FOOT-MONITOR (CZECH VERSION)
            Kontaminační monitor ruce/nohy LB 147

                                    -1-

                              Bankovní spojení: Komerční banka Praha 6, Swift kod: KOMBCZPPXXX
                    Konto: CZK 318243-061/0100, USD 19-6564470267/0100, EUR 19-6558920217/0100
IBAN: CZK CZ9401000000000318243061, USD CZ3201000000196564470267, EUR:CZ5901000000196558920217
                   DIC(VAT ID): CZ44850867 – Zapsáno u Městského soudu v Praze, odd. C, vložka 6327

                                                     Webová stránka: http://www.cpce.net
                                CANBERRA–PACKARD s.r.o.

                                CZ-16900 PRAHA 6•Šultysova 37• CZECH REPUBLIC

                                Tel.: +420233090031 • Fax: +420233090032 • e-mail: cpcz@cpce.net

PROFORMA-INVOICE: CZ/1820534/9  STRANA 2

2)

CELKEM Pol. 1)-2) bez DPH       Kč 481000.00

Uvedené ceny jsou včetně cla, dopravy zboží do místa určení v ČR, instalace,
uvedení do provozu, likvidace odpadu a obalů a instruktáže obsluhy, bez DPH

(21%).

CANBERRA-PACKARD s.r.o.

                                                      -2-

                                                                         Bankovní spojení: Komerční banka Praha 6, Swift kod: KOMBCZPPXXX
                                                               Konto: CZK 318243-061/0100, USD 19-6564470267/0100, EUR 19-6558920217/0100
                                          IBAN: CZK CZ9401000000000318243061, USD CZ3201000000196564470267, EUR:CZ5901000000196558920217
                                                              DIC(VAT ID): CZ44850867 – Zapsáno u Městského soudu v Praze, odd. C, vložka 6327

                                                                                                Webová stránka: http://www.cpce.net