Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Kupní smlouva č.KS 19/009/2CZ uzav ená podle § 2079 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném zn ní mezi prodávajícím: CANBERRA-PACKARD s.r.o. a zapsanou v OR u MS v Praze, odd. C, vložka 6327 se sídlem: Šultysova 37, 16ř 00 Praha 6 zastoupenou: Ji ím Kotrbou, jednatelem společnosti IČ: 44850867 DIČ: CZ44850867 bankovní spojení: Komerční banka Praha 6 č. účtu: 318243061/0100 kupujícím: Fakultní nemocnicí Hradec Králové se sídlem: Sokolská 5Ř1, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové zastoupená: prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c., editelem IČ: 0017řř06 DIČ: CZ0017řř06 bankovní spojení: Česká národní banka č. účtu: 2463ř511/0710 I. P EDM T SMLOUVY Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží „Měřidlo povrchové kontaminace“ dle zadávacích podmínek ze dne 6. 12. 2018 a nabídky č. CZ/1820534/2 ze dne 6.12.2018, která je nedílnou součástí této kupní smlouvy a je uvedena v p íloze č. 1, spolu s doklady ke zboží se vztahujícími. Nedílnou součástí dodávky je: - dodací list, - doklad o proškolení obsluhy, vč. uvedení proškolené osoby, která bude nadále oprávn na školit další personál, - instalační protokol, - návod k obsluze p ístroje v českém jazyce 2x Ě1x pro pot eby pracovišt v listinné form , 1x pro pot eby OZT v elektronické podob ě - záruční list - ES prohlášení o shod výrobku ĚEC Declaration of Conformityě dle NV 22/1řř7 Sb. v platném zn ní; pro zdravotnické prost edky t íd I sterilní, I m ící, IIa, IIb nebo III musí být CE dopln no číslem Notifikované osoby, - na p ístroj, p ípadn na všechny jeho komponenty, musí být v prohlášení o shod Ěeventuáln v jiném písemném dokladu, který bude též součástí dodávky a bude potvrzen dodavatelemě uvedena t ída zdravotnického prost edku, Kupní smlouva, strana 1 - p esná adresa výrobce zboží a zem původu jsou uvedeny v prohlášení o shod Ěeventuáln v jiném písemném dokladu, který bude též součástí dodávky a bude potvrzen dodavatelem), - pokud se dodávka skládá z více samostatných komponent, jsou součástí dodávky platná prohlášení o shod na všechny komponenty dodávky, - na všechny doklady p edkládané v jiném než v českém jazyce je součástí dodávky též jejich český p eklad, za jehož správnost odpovídá prodávající, - likvidace veškerého obalového odpadu. Součástí dodávky je rovn ž: - doklad osoby, která je poučena výrobcem k provád ní instruktáže daného zdravotnického prost edku Ěviz §61 zákona č. 26Ř/2014 Sb. o zdravotnických prost edcíchě, - doklady osob, které jsou proškoleny výrobcem nebo osobou autorizovanou výrobcem k provád ní odborné údržby Ěviz §65 zákona č. 26Ř/2014 Sb. o zdravotnických prost edcíchě. Kupující se zavazuje zboží odebrat a zaplatit dohodnutou kupní cenu. Závazek prodávajícího splnit p edm t smlouvy bude spln n podpisem instalačního protokolu p i p evzetí zboží oprávn ným zam stnancem ĚOZTě a zaškolením obsluhy. Po provedení instalace a zaškolení obsluhy v míst pln ní bude zúčastn nými Ěprodávající, p ebírající pracovišt , zam stnanec OZTě podepsán instalační protokol a ten prodávající p iloží k daňovému dokladu - faktu e. Oprávněným zaměstnancem kupujícího je zaměstnanec odboru zdravotnické techniky, Bc. Stanislav Gaberle, (stanislav.gaberle@fnhk.cz, tel: 495 834 881, 608 527 770), popř. Ing. Roman Sýkora (roman.sykora@fnhk.cz, tel. 495 832 122). Tento odbor je do dokončení instalace a předání zařízení do provozu jediným partnerem zmocněným kupujícím k jakémukoliv jednání o dodávce. II. KUPNÍ CENA Celková kupní cena za p edm t smlouvy dle čl. I., bez DPH, činí 481.000,00 Kč, slovy: čty istaosmdesátjedentisíckorunčeských. Tato kupní cena obsahuje též náklady na dopravu, clo, pojišt ní, instalaci a zaškolení obsluhy a je cenou konečnou. Ke kupní cen bude p ipočtena DPH ve výši stanovené platnými a účinnými právními p edpisy k okamžiku uskutečn ní zdanitelného pln ní. III. DOBA PLN NÍ Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží, dle čl. I. této kupní smlouvy do 8 týdnů od doručení výzvy. Kupující si vyhrazuje právo posunu doby pln ní z důvodů na jeho stran . V případě konektivity do datové sítě kupujícího je nutné bezodkladně po podpisu smlouvy, nejdéle však 4 týdny před plánovanou instalací, informovat IT oddělení Kupní smlouva, strana 2 kupujícího na adrese helpdesk@fnhk.cz. Oznámení o skutečném datu instalace je nutné provést nejdéle 3 pracovní dny předem. IV. MÍSTO PLN NÍ Místem pln ní p edm tu smlouvy je Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 5Ř1, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové, Oddělení nukleární medicíny V. ODPOV DNOST ZA VADY ZBOŽÍ Na dodané zboží poskytuje prodávající záruku za jakost zboží v délce 12 m síců ode dne podpisu instalačního protokolu oprávn ným zam stnancem kupujícího. Záruční servis bude prodávajícím poskytován bezplatn . Součástí tohoto záručního servisu jsou též veškeré p edepsané technické kontroly Ěať p edepsané nebo doporučené výrobcem, nebo vyplývající z platných právních p edpisůě. To se týká i p ípadn použitého spot ebního materiálu, který je k získání kladného výsledku této kontroly pot eba. K provedení t chto p edepsaných kontrol nemusí kupující servisní organizaci prodávajícího žádným způsobem vyzývat. Poslední záruční bezpečnostn technická kontrola ĚBTKě musí být prodávajícím provedena nejd íve jeden kalendá ní m síc p ed koncem záruční lhůty p edm tu pln ní. Závada bude odstran na do 4Ř hodin od nahlášení reklamace, pop . prodávající bezplatn zapůjčí kupujícímu náhradní p ístroj, a to na celou dobu opravy. Záruční servis zajistí servisní st edisko prodávajícího: Adresa: Šultysova 37, 16ř 00 Praha 6, tel.: 233 090 031, fax: 233 090 032. kontaktní osoba: Po uplynutí záruční doby se prodávající zavazuje, že v p ípad zájmu kupujícího s ním uzav e smlouvu o servisu. VI. PLATEBNÍ PODMÍNKY Kupní cena uvedená v čl. II. této smlouvy bude kupujícím zaplacena na základ daňového dokladu - faktury vystavené prodávajícím. Fakturu vystaví prodávající po provedení instalace zboží a zaškolení obsluhy kupujícího. Splatnost bude do 30 dní ode dne doručení faktury. Každá faktura musí obsahovat náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z p idané hodnoty, v platném zn ní. Na faktu e musí být mj. uvedena odvolávka na smlouvu; úplný rozpis jednotlivých nákladů souvisejících s dodávkou pro správné určení provozních a po izovacích výdajů v účetnictví kupujícího, soupis p íloh, razítko a podpis osoby oprávn né k vystavení daňového dokladu. Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prost ednictvím bankovního spojení uvedeného v záhlaví této smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního účtu splňuje požadavky dle § 10ř zákona č. 235/2004 Sb., o dani z p idané hodnoty, Kupní smlouva, strana 3 v platném zn ní, a jedná se o zve ejn né číslo účtu registrovaného plátce dan z p idané hodnoty. Prodávající prohlašuje, že ke dni uzav ení této smlouvy není veden v registru nespolehlivých plátců dan z p idané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základ kterých by s ním správce dan mohl zahájit ízení o prohlášení za nespolehlivého plátce dan dle § 106a zák. č. 235/2004 Sb., o dani z p idané hodnoty, v platném zn ní. Kupující je oprávn n, v p ípad , že prodávající je v okamžiku uskutečn ní zdanitelného pln ní veden v registru nespolehlivých plátců dan z p idané hodnoty, uhradit částku odpovídající výši dan z p idané hodnoty na účet správce dan za prodávajícího. Uhrazení částky odpovídající výši dan z p idané hodnoty na účet správce dan za prodávajícího bude považováno v tomto rozsahu za spln ní závazku kupujícího uhradit sjednanou cenu prodávajícímu. VII. NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA Kupující nabude vlastnické právo ke zboží úplným zaplacením kupní ceny uvedené v čl. II. této smlouvy. VIII. SANKCE V p ípad pozdní úhrady kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,025% z dlužné částky za každý den prodlení. V p ípad pozdního dodání zboží se prodávající zavazuje zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,025 % z kupní ceny zboží za každý den prodlení. V p ípad nedodržení termínu servisních zásahů, dle čl. V. této smlouvy, bude kupujícím uplatňována smluvní pokuta, a to ve výši 0,1 % z kupní ceny zboží za každý započatý den zpožd ní. IX. ZÁV REČNÁ UJEDNÁNÍ 1. Prodávající na sebe p ebírá nebezpečí zm ny okolností dle § 1765 odst. 2. zákona č. Řř/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném zn ní 2. Mimo p ípady subdodávek dle zákona č. 137/2006 Sb., o ve ejných zakázkách, v platném zn ní, se pro účely této smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle § 1Řř5 zákona č. Řř/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném zn ní, tedy prodávající není oprávn n postoupit svá práva a povinnosti z této smlouvy nebo její části t etí osob . 3. Tuto smlouvu lze m nit či doplňovat pouze písemnými vzestupn číslovanými dodatky, podepsanými oprávn nými zástupci obou smluvních stran. 4. Vztahy smluvních stran, vyplývající ze smlouvy a v této smlouv neupravené, se ídí p íslušnými ustanoveními zákona č. Řř/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném zn ní. 5. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oprávn nými zástupci obou smluvních stran. Kupní smlouva, strana 4 6. Smlouva je sepsána ve čty ech vyhotoveních, z nichž kupujícímu náleží dv vyhotovení a prodávajícímu dv vyhotovení. P íloha č.1: Cenová nabídka č. CZ/1820534/2 z 6.12.2018 V Hradci Králové, dne 17.12.201Ř V Praze, dne 17.12.2018. ……………………………….. ………………………………… Za objednatele: Za poskytovatele: Fakultní nemocnice Hradec Králové prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c., CANBERRA-PACKARD s.r.o. editel Ji í Kotrba jednatel společnosti Kupní smlouva, strana 5 CANBERRA–PACKARD s.r.o. CZ-16900 PRAHA 6•Šultysova 37• CZECH REPUBLIC Tel.: +420233090031 • Fax: +420233090032 • e-mail: cpcz@cpce.net Fakultní nemocnice Hradec Králové Oddělení zdravotnické techniky Sokolská 581 500 05 HRADEC KRÁLOVÉ ČESKÁ REPUBLIKA Praha 2018.12.06 DU/ Příloha č. 1 Kupní smlouvy:“Monitor povrchové kontaminace” ___________________________________________________________________ Poz.Ks. Popis zboží Cena Kč bez DPH ___________________________________________________________________ 1) 1 45356-13 LB 147 HAND-FOOT-MONITOR (CZECH VERSION) Kontaminační monitor ruce/nohy LB 147 -1- Bankovní spojení: Komerční banka Praha 6, Swift kod: KOMBCZPPXXX Konto: CZK 318243-061/0100, USD 19-6564470267/0100, EUR 19-6558920217/0100 IBAN: CZK CZ9401000000000318243061, USD CZ3201000000196564470267, EUR:CZ5901000000196558920217 DIC(VAT ID): CZ44850867 – Zapsáno u Městského soudu v Praze, odd. C, vložka 6327 Webová stránka: http://www.cpce.net CANBERRA–PACKARD s.r.o. CZ-16900 PRAHA 6•Šultysova 37• CZECH REPUBLIC Tel.: +420233090031 • Fax: +420233090032 • e-mail: cpcz@cpce.net PROFORMA-INVOICE: CZ/1820534/9 STRANA 2 2) CELKEM Pol. 1)-2) bez DPH Kč 481000.00 Uvedené ceny jsou včetně cla, dopravy zboží do místa určení v ČR, instalace, uvedení do provozu, likvidace odpadu a obalů a instruktáže obsluhy, bez DPH (21%). CANBERRA-PACKARD s.r.o. -2- Bankovní spojení: Komerční banka Praha 6, Swift kod: KOMBCZPPXXX Konto: CZK 318243-061/0100, USD 19-6564470267/0100, EUR 19-6558920217/0100 IBAN: CZK CZ9401000000000318243061, USD CZ3201000000196564470267, EUR:CZ5901000000196558920217 DIC(VAT ID): CZ44850867 – Zapsáno u Městského soudu v Praze, odd. C, vložka 6327 Webová stránka: http://www.cpce.net