Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7875411: Rámcová smlouva na ND

Příloha Rámcová smlouva-Opallagri.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Rámcová kupní smlouva
Smluvní strany:
1. Dodavatel
	OPaLL - AGRI, s.r.o.

	Dolní Životice, Hertice 7

	74755 Litultovice

	IČO: 25369296

	DIČ: 25369296



dále jen jako „prodávající“ na straně jedné 
a
2. Odběratel: VFU Brno ŠZP Nový Jičín 
se sídlem: E. Krásnohorské 178, 742 42 Šenov u Nového Jičína 
IČ: 62157124
DIČ: CZ62157124 

dále jako „kupující“ na straně druhé

uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto
Rámcovou kupní smlouvu
           (uzavřenou dle zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník)

	Čl.I
	Předmět smlouvy
1/ 	Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží či výrobky v jednotlivých druzích a množství
	dle aktuální nabídky.
2/	Kupující se zavazuje zaplatit za odebrané zboží či výrobky kupní cenu v souladu s Čl.V této smlouvy.

		Čl.II
	Objednávka zboží
1/	Konkrétní požadavek na dodávku jednotlivého druhu a množství zboží či výrobku dle této smlouvy, uplatňuje kupující vůči prodávajícímu písemnou objednávkou (dopisem, mailem), nebo ústně (telefonicky).	

		Čl.III
		Dodací podmínky a odběr zboží
1/	Při odběru zboží či výrobku na fakturu je nutné předložit písemnou objednávku od kupujícího.
2/	Okamžikem převzetí zboží či výrobku kupujícím nebo dopravcem přechází na kupujícího nebezpečí vzniku škody na zboží.






			Čl.IV
			Smluvní podmínky
1/	Doba platnosti smlouvy: - do vypovězení jednou ze smluvních stran
	                                             - do případných změn smluvních podmínek
2/	Splatnost faktur: - 14 dnů od vystavení daňového dokladu	                              
3/	Ceny zboží a výrobků se budou řídit ceníkem prodávajícího, platným v den vystavení dokladu o prodeji, nebude-li oběma stranami dohodnuto jinak.

			Čl.V
			Platební a fakturační podmínky
1/	Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu dohodnutou kupní cenu za dodané zboží či výrobky na základě vystavené faktury prodávajícím, a to v termínu dl čl. IV odst.2.
2/ 	Za den zaplacení faktury se považuje den připsání konkrétní platby na účet prodávajícího.

			Čl.VI
			Zajištění závazku
1/	Podmínkou pro možnost dalšího odběru zboží či výrobku je vyrovnání veškerých předchozích splatných závazků kupujícího. V případě, že závazky nebudou kupujícím vyrovnány v termínu splatnosti, je kupující oprávněn odebírat od prodávajícího zboží či výrobky pouze v hotovosti.
2/	Pro případ prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny za dodané zboží či výrobky si smluvní strany sjednávají úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý započatý den.

			Čl.VII
			Závěrečná ustanovení
1/	Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.
2/	Tato smlouva může být doplněna nebo změněna jen písemnými dodatky, které budou podepsány oběma stranami této smlouvy.
3/	Veškerá oznámení změn údajů v této smlouvě budou mít písemnou podobu a musí být spolehlivě doručena druhé smluvní straně.
4/	Tato smlouva je vyhotovena ve dvou exemplářích s platností originálu, z nichž každá se smluvních stran obdrží po jednou vyhotovení.
5/	Účastníci smlouvy prohlašují, že si smlouvu přečetli a souhlasí s výše uvedenými podmínkami.
6/	Tato smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění v Národním registru smluv a dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv podléhá uveřejnění.





V  ,  dne:



………………………………………….                                                                   ……………………………………………
              prodávající                                                                                                    kupující
			Ing. Radek Haas, ředitel podniku