Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 1 k Schvalovacímu protokolu č.j. 88/2017-430-PPR/3, změna č. 1 – oprava harmonogramu 1) IDENTIFIKACE PROJEKTU Název projektu: Rekonstrukce traťových a přejezdových zabezpečovacích zařízení v úseku Lužná u Rakovníka - Registrační číslo žádosti: Rakovník Evidenční číslo projektu v MS2014+: 88/2017-430-PPR Žadatel: CZ.04.1.41/0.0/0.0/15_001/0000126 Prioritní osa: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Specifický cíl: 1 1.1 2) POPIS PROJEKTU Rekonstrukce traťových a přejezdových zabezpečovacích Druh projektu: zařízení Popis projektu: Projekt řeší vybavení 7 železničních přejezdů na trati Lužná u Rakovníka - Rakovník novým přejezdovým Cíle projektu: zabezpečovacím zařízením 3. kategorie. Informace o činnosti PZS bude předávána prostřednictvím nového přenosového systému na pracoviště výpravčího v dopravní kanceláři ŽST Lužná u Rakovníka a Rakovník. V rámci stavby bude v úseku Lužná u Rakovníka - Rakovník vybudováno nové traťové zabezpečovací zařízení se dvěma traťovými oddíly. Hlavní aktivity spočívají ve výstavbě zabezpečovacích zařízení traťových a přejezdových 3. kategorie dle TNŽ 34 26 20, včetně podmiňujících stavebních objektů, jako je napájení PZS a úpravy výstroje dráhy. Dotčené přejezdy budou zabezpečeny reléovým přejezdovým zabezpečovacím zařízením s elektronickými doplňky třídy PZS 3SBI a PZS 3SNI. Přejezdy budou osazeny novými výstražníky. Výstražníky budou plastové s pozitivní signalizací (na přejezdu v km 0,439 bez pozitivní signalizace) a nerozbitnými optikami, které budou osazeny dopravní značkou A32a "Výstražný kříž pro železniční přejezd jednokolejný". U každého přejezdu bude umístěn nový reléový domek pro technologie o předpokládaném maximálním rozměru 2,5 x 3,6m. Z důvodu zajištění přenosu informací z PZS budou provedeny úpravy a doplnění staničního zabezpečovacího zařízení v ŽST Rakovník a Lužná u Rakovníka. Železniční svršek bude upravován pouze v souvislosti s potřebami vyvolanými zabezpečením přejezdů a z toho vyplývajícími úpravami rychlostí. Jedná se především o úpravy výstroje dráhy. Cíle projektu jsou v souladu s prioritní osou 1 - Infrastruktura pro železniční a další udržitelnou dopravu a v souladu se specifický cílem 1.1 - Zlepšení infrastruktury 1/4 pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční dopravy. Cílem projektu je umožnit zvýšení traťové rychlosti, zkrácení jízdních dob a zvýšit bezpečnost provozování drážní a silniční dopravy. Tohoto cíle bude dosaženo opatřeními na straně infrastruktury, které představují jak rekonstrukci stávajícího zabezpečovacího zařízení, tak i výstavbu nového traťového zabezpečovacího zařízení a nových přejezdových zabezpečovacích zařízení a podmiňujících sdělovacích zařízení. 3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013 Míra nedostatku financování: 100,00 % (projekt negeneruje příjmy) Hlavní prvky a parametry Nediskont. Diskont. hodnota hodnota (čistá souč. Kč hodnota) Kč 1 Referenční období (roky) 30 2 Finanční diskontní sazba (v %) 4 Celkové investiční náklady bez rezerv pro 3 nepředvídatelné události (v CZK, 84 619 605 0 nediskontované) 4 Celkové investiční náklady (v CZK, 84 614 115 diskontované) 0 5 Zbytková hodnota (v CZK, nediskontovaná) 0 0 6 Zbytková hodnota (v CZK, diskontovaná) 7 Příjmy (v CZK, diskontované) 8 Provozní a reprodukční náklady1 (v CZK, diskontované) Výpočet nedostatku financování Čistý příjem = příjmy – provozní a reprodukční - 9 náklady + zbytková hodnota (v CZK, 84 614 115 100,00 % diskontováno) = (7) – (8) + (6) 10 Celkové investiční náklady – čisté příjmy (v CZK, diskontováno) = (4) – (9) (čl. 61) 11 Poměrné uplatnění diskontovaného čistého příjmu (v %) = (10)/(4) 4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU Kurz pro určení velikosti 25.330 Kč / 1 EUR2 projektu: 1 Ve smyslu článku 17 nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) č. 480/2014. 2 Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa.eu/budget/inforeuro/) pro únor 2018 2/4 5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU 6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PRACÍ3 3 V harmonogramu uvedená data odpovídají údajům ze schválené žádosti o podporu. Data v harmonogramu mohou být v budoucnu aktualizována bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+. 3/4 7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ Název indikátoru Jednotka Výchozí Plánovaná km hodnota hodnota Délka železničních tratí, na kterých je zavedeno DOZ či modernizováno zabezpečovací zařízení EUR/rok 0 9,188 Hodnota úspory času v železniční dopravě v EUR 0 142 498,000 V Praze dne _______________ _________________________ Ing. Mgr. Marek Pastucha ředitel Odboru fondů EU 4/4