Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8718067: Dodatek č. 1 k Rámcové smlouvě o financování projektu Rekonstrukce

Příloha soubor_100002922_15979.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 1 k Schvalovacímu protokolu č.j. 88/2017-430-PPR/3, změna č. 1 – oprava
harmonogramu

1) IDENTIFIKACE PROJEKTU

Název projektu:                      Rekonstrukce traťových a přejezdových
                                     zabezpečovacích zařízení v úseku Lužná u Rakovníka -
Registrační číslo žádosti:           Rakovník
Evidenční číslo projektu v MS2014+:  88/2017-430-PPR
Žadatel:                             CZ.04.1.41/0.0/0.0/15_001/0000126
Prioritní osa:                       Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Specifický cíl:                      1
                                     1.1

2) POPIS PROJEKTU                    Rekonstrukce traťových a přejezdových zabezpečovacích
Druh projektu:                       zařízení
Popis projektu:                      Projekt řeší vybavení 7 železničních přejezdů na trati Lužná
                                     u Rakovníka - Rakovník novým přejezdovým
Cíle projektu:                       zabezpečovacím zařízením 3. kategorie. Informace o
                                     činnosti PZS bude předávána prostřednictvím nového
                                     přenosového systému na pracoviště výpravčího v dopravní
                                     kanceláři ŽST Lužná u Rakovníka a Rakovník. V rámci
                                     stavby bude v úseku Lužná u Rakovníka - Rakovník
                                     vybudováno nové traťové zabezpečovací zařízení se dvěma
                                     traťovými oddíly.
                                     Hlavní aktivity spočívají ve výstavbě zabezpečovacích
                                     zařízení traťových a přejezdových 3. kategorie dle TNŽ 34
                                     26 20, včetně podmiňujících stavebních objektů, jako je
                                     napájení PZS a úpravy výstroje dráhy.
                                     Dotčené přejezdy budou zabezpečeny reléovým
                                     přejezdovým zabezpečovacím zařízením s elektronickými
                                     doplňky třídy PZS 3SBI a PZS 3SNI. Přejezdy budou
                                     osazeny novými výstražníky. Výstražníky budou plastové s
                                     pozitivní signalizací (na přejezdu v km 0,439 bez pozitivní
                                     signalizace) a nerozbitnými optikami, které budou osazeny
                                     dopravní značkou A32a "Výstražný kříž pro železniční
                                     přejezd jednokolejný". U každého přejezdu bude umístěn
                                     nový reléový domek pro technologie o předpokládaném
                                     maximálním rozměru 2,5 x 3,6m. Z důvodu zajištění
                                     přenosu informací z PZS budou provedeny úpravy a
                                     doplnění staničního zabezpečovacího zařízení v ŽST
                                     Rakovník a Lužná u Rakovníka.
                                     Železniční svršek bude upravován pouze v souvislosti s
                                     potřebami vyvolanými zabezpečením přejezdů a z toho
                                     vyplývajícími úpravami rychlostí. Jedná se především o
                                     úpravy výstroje dráhy.
                                     Cíle projektu jsou v souladu s prioritní osou 1 -
                                     Infrastruktura pro železniční a další udržitelnou dopravu a
                                     v souladu se specifický cílem 1.1 - Zlepšení infrastruktury

                                                                                                    1/4
                                       pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční
                                       dopravy.
                                       Cílem projektu je umožnit zvýšení traťové rychlosti,
                                       zkrácení jízdních dob a zvýšit bezpečnost provozování
                                       drážní a silniční dopravy. Tohoto cíle bude dosaženo
                                       opatřeními na straně infrastruktury, které představují jak
                                       rekonstrukci stávajícího zabezpečovacího zařízení, tak i
                                       výstavbu nového traťového zabezpečovacího zařízení a
                                       nových přejezdových zabezpečovacích zařízení a
                                       podmiňujících sdělovacích zařízení.

3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013

Míra nedostatku financování: 100,00 % (projekt negeneruje příjmy)

   Hlavní prvky a parametry                               Nediskont.  Diskont. hodnota
                                                           hodnota        (čistá souč.
                                                               Kč          hodnota)
                                                                                Kč

1 Referenční období (roky)                            30

2 Finanční diskontní sazba (v %)                      4

   Celkové investiční náklady bez rezerv pro

3 nepředvídatelné události (v CZK,                        84 619 605
                                                                0
   nediskontované)

4  Celkové investiční náklady (v CZK,                                 84 614 115
   diskontované)
                                                                            0
5 Zbytková hodnota (v CZK, nediskontovaná)                                  0
                                                                            0
6 Zbytková hodnota (v CZK, diskontovaná)

7 Příjmy (v CZK, diskontované)

8  Provozní a reprodukční náklady1 (v CZK,
   diskontované)

   Výpočet nedostatku financování

      Čistý příjem = příjmy – provozní a reprodukční                                 -
9 náklady + zbytková hodnota (v CZK,                                          84 614 115
                                                                      100,00 %
      diskontováno) = (7) – (8) + (6)

10 Celkové investiční náklady – čisté příjmy (v CZK,
      diskontováno) = (4) – (9) (čl. 61)

11 Poměrné uplatnění diskontovaného čistého
      příjmu (v %) = (10)/(4)

4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU

Kurz pro určení velikosti   25.330 Kč / 1 EUR2
projektu:

1 Ve smyslu článku 17 nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) č. 480/2014.
2 Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa.eu/budget/inforeuro/) pro únor 2018

                                                                                                              2/4
5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU

6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PRACÍ3

3 V harmonogramu uvedená data odpovídají údajům ze schválené žádosti o podporu. Data v harmonogramu
mohou být v budoucnu aktualizována bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené
žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+.

                                                                                                              3/4
7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ

                       Název indikátoru           Jednotka  Výchozí   Plánovaná
                                                     km     hodnota    hodnota
Délka železničních tratí, na kterých je zavedeno
DOZ či modernizováno zabezpečovací zařízení       EUR/rok       0       9,188
Hodnota úspory času v železniční dopravě v EUR
                                                                0    142 498,000

V Praze dne _______________

                                                  _________________________
                                                      Ing. Mgr. Marek Pastucha
                                                       ředitel Odboru fondů EU

                                                                                4/4