Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8870471: Kupní smlouva - Podpora a logování firewallu FN HK

Příloha s0852ea.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Servisní smlouva č. ……….

   uzavřená dle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, mezi:

1. objednatelem:

   název:                   Fakultní nemocnice Hradec Králové

   sídlo:                   Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové

   IČ:                      00179906

   DIČ:                     CZ00179906

   bankovní spojení:        Česká národní banka

   zastoupený:              č.ú. 24639511/0710

                            prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c.,

                            ředitelem

   (dále jen „objednatel“)

a

2. poskytovatelem:

   název:                   AUTOCONT a.s.

   sídlo:                   Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava

   IČ:                      04308697

   DIČ:                     CZ04308697

   bankovní spojení:        Česká spořitelna a.s.

   zastoupený:              č.ú. 6563752/0800

   zapsaná(ý) v OR          Ing. Martinem Stejskalem, členem představenstva

                            u Krajského soudu v Ostravě B 11012
   (dále jen „poskytovatel“)

Objednatel a poskytovatel uzavírají tuto smlouvu v souladu se zadávací dokumentací objednatele ze
dne 6.3.2019 a to na základě výsledku zadávacího řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu
„Podpora a logování firewallu FN HK“, zadaného dle interní směrnice č. 2 o zadávání veřejných
zakázek v souladu s ust. § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění,
pod evidenčním číslem P19V00152902, a dále v souladu s nabídkou poskytovatele ze dne 14.3.2019.

1. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je závazek poskytovatele provádět pozáruční servis na HW a SW zakoupený
v roce 2016 a to včetně dodávky potřebných náhradních dílů (dále jen „servis“), včetně zajištění
update/upgrade potřebného software a udržení verzí systému v aktuálním stavu.
Servis bude zajišťován buď vlastními pracovníky poskytovatele, nebo smluvně zajištěnými servisními
pracovníky jiných společností.

Prováděný servis musí být bez vad faktických i právních.

2. Cena

2.1 Cena

Smluvní cena servisu dle této smlouvy činí 387 045,33 Kč bez DPH za 1 rok

Smluvní cena bez DPH je stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná po celou dobu platnosti
této smlouvy.

Cena za servis zahrnuje veškeré náklady (např. náklady na dopravu, náklady na náhradní díly, mzdové

náklady, atd.), rizika, zisk a finanční vlivy (inflační, kursový) po celou dobu platnosti této smlouvy
v souladu s podmínkami uvedenými v této smlouvě a v zadávací dokumentaci. Dále zahrnuje likvidaci
obalů a odpadu.
3. Fakturace, platební podmínky

3.1. Platební podmínky

Smluvní cena za 1 rok servisu uvedená v čl. 2. této smlouvy bude dodavatelem fakturována ihned po
nabytí účinnosti této smlouvy, tj. na 1 rok dopředu a každý další rok pak 2 měsíce před ukončením běhu
servisní podpory v roce předcházejícím. Cena servisu musí být na daňovém dokladu - faktuře uvedena
v české měně a musí být rozepsána dle jednotlivých položek předmětu smlouvy.

Daňový doklad - faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o
dani z přidané hodnoty, v platném znění, a dalšími platnými daňovými a účetními předpisy, včetně § 435
odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Na faktuře musí být mimo jiné
uvedena odvolávka na tuto servisní smlouvu, název veřejné zakázky a evidenční číslo veřejné zakázky,
prohlášení poskytovatele, že ke dni vystavení faktury není veden v registru nespolehlivých plátců daně
z přidané hodnoty, soupis příloh, kontaktní údaje osoby, která daňový doklad vystavila.

Z daňového dokladu – faktury musí být mimo jiné zřejmý základ daně pro sníženou sazbu DPH a základ
daně pro základní sazbu DPH ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.

Lhůta splatnosti faktury za servis je sjednána na 30 kalendářních dnů.

Lhůta splatnosti faktury za servis začíná běžet ode dne prokazatelného doručení daňového dokladu
objednateli. Za uhrazení faktury se považuje den, kdy byla předmětná částka odepsána z účtu
objednatele ve prospěch účtu poskytovatele.

V případě, že faktura nebude obsahovat výše uvedené náležitosti či bude-li trpět jinými vadami, je
objednatel oprávněn fakturu vrátit v průběhu běhu lhůty splatnosti způsobem, který prokazuje, že do
tohoto data poskytovatel vrácenou fakturu od objednatele převzal. V takovém případě je poskytovatel
povinen fakturu opravit či vystavit fakturu novou. Opravená či nová faktura musí být znovu zaslána
objednateli. Lhůta splatnosti, co do počtu dní nikoli kratší než lhůta původní, začíná běžet ode dne
doručení opravené či nově vystavené faktury objednateli. Jestliže bez zavinění poskytovatele dojde
v průběhu provádění servisních prací k nutnosti jejich provedení odchylně od zadání, a tím i k možnému
zvýšení nákladů a zvýšení smluvní ceny, mohou být poskytovatelem tyto práce provedeny jen
s písemným souhlasem objednatele, na základě písemného dodatku smlouvy a v souladu se zákonem
č. 134/2016 Sb. v platném znění.

Jestliže poskytovatel bez písemného souhlasu objednatele provede práce a jiná plnění nad rámec
smlouvy, nemá nárok na jejich zaplacení. Výjimkou jsou pouze práce bezprostředně nutné k tomu, aby
nedošlo ke vzniku škody na majetku objednatele, a to po předchozím odsouhlasení objednatelem.
Poskytovatel musí prokázat, že hrozící škoda nevznikla v důsledku vadného provádění servisu, ale
pouze v důsledku skutečností a událostí, které nemohl při vynaložení veškeré odbornosti předpokládat.

Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení uvedeného
v záhlaví této smlouvy. Poskytovatel prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního účtu splňuje
požadavky dle § 109 zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a jedná se o
zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané hodnoty.

Poskytovatel prohlašuje, že ke dni uzavření smlouvy není veden v registru nespolehlivých plátců daně
z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých by s ním správce daně
mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně dle § 106a zák. č. 235/2004 Sb., o dani
z přidané hodnoty, v platném znění.

Objednatel, jako příjemce zdanitelného plnění, je oprávněn, v případě, že poskytovatel je v okamžiku
uskutečnění zdanitelného plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, uhradit
částku odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za poskytovatele. Uhrazení
částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za poskytovatele bude
považováno v tomto rozsahu za splnění závazku objednatele uhradit sjednanou cenu poskytovateli.

4. Doba plnění a ostatní ujednání

4.1. Doba plnění

Pozáruční servis bude na základě této smlouvy zajišťován průběžně po dobu 3 let od doby nabytí její
účinnosti.
Oprávněným zaměstnancem objednatele je pracovník odboru výpočetních systémů objednatele Ing. Jiří
Matouš, jiri.matous@fnhk.cz, tel: 602 620 051, popř. Ing. Miroslav Procházka,
miroslav.prochazka@fnhk.cz, tel. 495 832 447).

Tento odbor objednatele je jediným pracovištěm pověřeným objednatelem k jakémukoliv jednání ve věci
smluvního plnění dle této smlouvy.

4.2. Místo plnění

Místem plnění je Odbor výpočetních systémů v sídle objednatele.

4.3. Předání a převzetí servisních prací

Závazek poskytovatele provést servis je průběžně plněn řádným prováděním servisu dle podmínek
vyplývajících ze zadávací dokumentace, právních předpisů, pokynů výrobce a této smlouvy.

Bude-li předmět plnění po provedeném servisním výkonu vykazovat při předání vady či nedodělky,
budou tyto v předávacím protokolu nebo v Helpdesku poskytovatele specifikovány a bude zde uvedena
lhůta k jejich odstranění.

V případě dle předchozího odstavce se servisní výkon považuje za dokončený okamžikem podpisu
předávacího protokolu nebo odsouhlasením do Helpdesku poskytovatele po odstranění vad a
nedodělků pověřenými zástupci smluvních stran.

4.5. Součinnost

Smluvní strany jsou povinny vyvíjet veškeré úsilí k vytvoření potřebných podmínek pro realizaci
předmětu smlouvy, které vyplývají z jejich smluvního postavení. To platí i v případech, kde to není
výslovně uloženo v jednotlivých ustanoveních smlouvy. Především jsou smluvní strany povinny vyvinout
součinnost v rámci smlouvou upravených postupů a vyvinout potřebné úsilí, které lze na nich v souladu
s pravidly poctivého obchodního styku požadovat, k řádnému splnění jejich smluvních povinností.

Pokud jsou kterékoli ze smluvních stran známy okolnosti, které jí brání, aby dostála svým smluvním
povinnostem, sdělí to neprodleně písemně druhé smluvní straně. Smluvní strany se zavazují neprodleně
odstranit v rámci svých možností všechny okolnosti, které jsou na jejich straně a které brání splnění
jejich smluvních povinností. Pokud k odstranění těchto okolností nedojde, je druhá smluvní strana
oprávněna požadovat splnění povinnosti v náhradním termínu, který stanoví s přihlédnutím k povaze
záležitosti.

Objednatel umožní příjezd poskytovatele do místa plnění na dobu nezbytně nutnou k realizaci servisu.

4.6. Smluvní pokuty

V případě pozdního nástupu poskytovatele na servisní zásah, nebo neodstranění reklamovaných vad,
nebo neopravitelnosti zboží, nebo pokud bude odstranění závady v záruční době trvat déle, než je
stanoveno v čl. 5. Servisní podmínky, bude objednatel oprávněn vyúčtovat poskytovateli smluvní
pokutu. Tato smluvní pokuta bude účtována ve výši 5.000,- Kč za každý i započatý den prodlení,
maximálně však 100.000,- Kč, a to za každý případ prodlení zvlášť.

Uhrazením smluvní pokuty není žádným způsobem dotčen nárok objednatele na náhradu celé případně
vzniklé škody.

V případě pozdní úhrady faktury objednatelem, se objednatel zavazuje uhradit poskytovateli smluvní
úrok z prodlení ve výši 0,025 % z dlužné částky za každý i započatý den prodlení.

4.7. Zánik závazků

Závazky smluvních stran z této smlouvy zanikají:

• písemnou dohodou smluvních stran,
• poskytovatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět písemnou výpovědí doručenou druhé smluvní
     straně. Výpovědní lhůta činí 6 měsíců a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce
     následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena objednateli,

• objednatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět písemnou výpovědí, i bez uvedení důvodu,
     doručenou druhé smluvní straně. Výpovědní lhůta činí 2 měsíce a počíná běžet prvním dnem
     kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena poskytovateli.

5. Servisní podmínky,

o  Poskytovatel je povinen zajistit v rámci servisu dostupnost podpory v následujícím min.

rozsahu:

24 x 7 x 365 (tzn. 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu, 365 dnů v roce) s max. odezvou následující den pro
HW nebo SW problémy (pro problémy, které se musí řešit místně, tj. servisní technik se nejdéle
následující den dostaví na řešení problému do sídla objednatele. Plná funkčnost bude obnovena do 24
hodin od jejího nahlášení objednatelem.

Komunikace se servisním technikem bude probíhat výhradně v českém jazyce.

Servisní technik je dostupný nepřetržitě (tedy 24 hodin denně) telefonicky na čísle 603 265 611 a
elektronickou poštou na adrese sd-hk@autocont.cz.

Po vzniku závady zahájí servisní technik ve stanovených reakčních dobách práce na odstranění závady
a pracuje nepřetržitě, není-li smluvními stranami dohodnuto jinak, do okamžiku, kdy je servisované zboží
opět plně provozuschopné. Poskytovatel je povinen přijmout v případě vzniku závady, která způsobí
nefunkčnost servisovaného zboží, taková opatření, která budou směřovat k urychlení odstranění závady
a obnovení provozuschopnosti (např. urychlená dodávka náhradních dílů, posílení řešitelského týmu,
atd.).

Objednatel má právo na zaplacení nákladů na odstranění záručních vad poskytovatelem v případě, kdy
vady opraví nebo odstraní sám nebo použije k jejich odstranění třetí osoby. Tohoto práva objednatel
může využít pouze po dohodě smluvních stran nebo v případě, kdy poskytovatel nenastoupí na
provedení opravy včas, nebo bude v prodlení s odstraněním vady.

6. Mlčenlivost

Poskytovatel se zavazuje zachovávat přísnou mlčenlivost a bez předchozího písemného souhlasu
objednatele nezveřejnit či jiným způsobem nezpřístupnit, ať už záměrně či nevědomě, třetím osobám
informace týkající se plnění předmětu této smlouvy, a to i po skončení či zániku platnosti této smlouvy.

Poskytovatel není oprávněn jakkoliv nakládat s daty obdrženými od objednatele, přenášet je, zálohovat
či kopírovat jakoukoliv jejich část bez vědomí objednatele.

Poskytovatel se zavazuje udržovat v tajnosti předané podklady, technickou dokumentaci i další
informace, které se dozvěděl v souvislosti s touto smlouvou.

7. Závěrečná ustanovení

Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti
dnem jejího uveřejnění v registru smluv.

Smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými dodatky, akceptovanými oprávněnými zástupci obou
smluvních stran.

Veškerá textová dokumentace, kterou při plnění smlouvy předává či předkládá poskytovatel objednateli,
musí být předána či předložena v českém jazyce.

V případě sporu rozhodne na návrh některé ze smluvních stran věcně a místně příslušný soud v České
republice.

Poskytovatel podpisem této smlouvy vyjadřuje souhlas se zveřejněním všech podmínek tohoto
smluvního vztahu. Obě smluvní strany souhlasí, že tato smlouva bude uveřejněna dle zákona č.
340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění.
Poskytovatel na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb.,
občanského zákoníku, v platném znění.

Mimo případy poddodávek dle zákona č. 134/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů, se pro účely této
smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle § 1895 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve
znění pozdějších předpisů, tj. poskytovatel není oprávněn postoupit svá práva a povinnosti z této
smlouvy nebo její části třetí osobě.

Písemnosti mezi stranami této smlouvy, s jejichž obsahem je spojen vznik, změna nebo zánik práv a
povinností upravených touto smlouvou (zejména odstoupení od smlouvy) se doručují osobně nebo
doporučenou poštou, není-li v této smlouvě stanoveno jinak. Povinnost smluvní strany doručit
písemnost doporučeně druhé smluvní straně je splněna při doručování poštou, jakmile pošta písemnost
adresátovi doručí proti podpisu. V případě nedoručení nabývá odstoupení od smlouvy účinnosti třetí
den po odeslání oznámení o odstoupení na adresu druhé smluvní strany.

Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu, přičemž objednatel i poskytovatel
obdrží po jednom vyhotovení.

Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, jejímu textu rozumí a souhlasí s ním. Smluvní
strany rovněž prohlašují, že tato smlouva vyjadřuje jejich svobodnou, vážnou, pravou a úplnou vůli,
prostou omylů a že tuto smlouvu neuzavírají v tísni za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz
shora uvedeného připojují oprávnění zástupci smluvních stran své podpisy.

V Hradci Králové dne …………                                                         V Brně dne 26.3.2019

Ing. Michal Podepsal Ing. Michal Filip                                                                    Digitálně podepsal
                                                 DN: cn=Ing. Michal Filip, c=CZ,                          Ing. Martin Stejskal
                                                 o=Fakultní nemocnice Hradec                              Datum: 2019.03.26
                                                                                                          08:16:41 +01'00'
Filip           Králové, ou=11022,
                email=michal.filip@fnhk.cz                                        …………………………………..
                Datum: 2019.03.28 10:15:28 +01'00'                                Za poskytovatele
………………………………..
                                                                                  AUTOCONT a.s.
Za objednatele                                                                    Ing. Martin Stejskal
                                                                                  člen představenstva
Fakultní nemocnice Hradec Králové
Ing. Michal Filip
obchodní náměstek