Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9298499: OPERATIVNÍ SERVIS (NAD PAUŠÁL)

Příloha 4500074196_1.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Odběratel                                                                                                 Strana 1 / 2

ČEPRO, a.s.                                                   OBJEDNÁVKA č. 4500074196
Dělnická 213/12
170 00 Praha 7, Holešovice                                    Den vystavení: 11.06.2019
Bankovní spojení: 11902931/0100
                                                              Dodavatel: 906303
Vyřizuje: XXXXXXXXXXXXXXX                                     IČO: 25094670
Telefon: XXXXXXXXXXXXXXX                                      DIČ: CZ25094670
E−mail: XXXXXXXXXXXXXXX                                       UNIPROG SOLUTIONS, a.s.
                                                              Vyskočilova 1481/4
Dodací adresa                                                 140 00 Praha−Michle
ČEPRO, a.s.
Dělnická 213/12                                               Termín dodání: den 30.06.2019
170 00 Praha 7, Holešovice                                    Platební podmínky: Splatnost 30 dní
                                                              Měna: CZK

Fakturu zašlete na adresu
ČEPRO, a.s.
Finanční úsek, Odbor účtáren
Hněvice 62
411 08 Štětí

______________________________________________________________________

Pol. Č. materiálu Č. smlouvy        Množství MJ Cena za MJ bez DPH                  Hodnota CZK bez DPH

_N_áz_ev___________________________________________________________________

00010  10442                047514                      1 KS  52.884,25             52.884,25

       05/2019 − Operativní servis (nad paušál)

       Práce mimo paušál za 05/2019. Nestandardní činnosti.

       O−CE−APL−0170

          Řešení požadavků
          HD−centrála #10268, HD−centrála #9858

______________________________________________________________________

Celková hodnota bez DPH                                                             52.884,30

______________________________________________________________________

                                  OBJEDNÁVKA BYLA POTVRZENA DODAVATELEM DNE: 11.06.2019

ČEPRO, a.s.                 Tel. +420 221 968 111             Zapsáno v Obchodním   IČ: 60193531
Dělnická 213/12             Fax +420 221 968 300              rejstříku vedeném     DIČ: CZ60193531
170 00 Praha 7, Holešovice  E.mail: ceproas@ceproas.cz        Městským soudem
v Praze Česká republika     http://www.ceproas.cz             oodíl B, vložka 2341
                                                                                                    Strana 2 / 2

                                                        OBJEDNÁVKA č. 4500074196

                                                        Den vystavení: 11.06.2019

                                    OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Tato objednávka se po akceptaci dodavatelem stává smlouvou ve smyslu zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, v
platném znění (dále jen "OZ"). Odběratel vylučuje ve smyslu ust. § 1740 odst. 3 OZ přijetí nabídky s dodatkem nebo
odchylkou, tj. odpověď s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky, a to ani v případě, pokud tyto podstatným způsobem
nemění podmínky obsažené v této objednávce.

2. Nedílnou součástí této objednávky jsou všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") ve znění účinném ke dni
vystavení objednávky, které dále určují obsah smlouvy založené touto objednávkou. VOP jsou uveřejněny na adrese
https://www.ceproas.cz/vop−objednavka.

3. Akceptací objednávky dodavatel potvrzuje, že se s VOP seznámil a zavazuje se je dodržovat. Současně potvrzuje, že VOP
se neodchylují od obvyklých podmínek ujednávaných v obdobných případech při zohlednění všech relevantních hledisek
týkajících se předmětu plnění. Dodavatel akceptací objednávky výslovně prohlašuje, že je srozuměn se smluvními pokutami
uvedenými ve VOP a ničeho proti nim nenamítá a považuje je za přiměřené povinnostem, ke kterým se vztahují.

4. Písemnou akceptaci objednávky je dodavatel povinen doručit odběrateli na emailovou adresu osoby uvedené v části
"Vyřizuje" nebo poštou na adresu sídla odběratele (k rukám osoby uvedené v části "Vyřizuje") do 3 kalendářních dnů od jejího
odeslání, jinak se nabídka považuje za odmítnutou. Za akceptaci se považuje i dodání nebo provedení plnění, které je
předmětem této objednávky ve lhůtě uvedené v předchozí větě nebo s písemným souhlasem odběratele i po uplynutí této lhůty.

5. Odběratel může tuto objednávku odvolat do doby, než je mu doručena její akceptace.

6. Tato objednávka je zasílána dodavateli v listinné nebo elektronické podobě. V případě elektronické podoby je opatřena
zaručeným elektronickým podpisem nebo uznávanou elektronickou značkou (dále jen "Elektronický podpis") ve smyslu zákona
č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu, ve znění pozdějších předpisů. Není−li Elektronický podpis připojen k objednávce
nebo je−li proveden zásah do Elektronického podpisu, pak tato objednávka není pro odběratele závazná a dodavatel je povinen
takovou skutečnost bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistí, odběrateli oznámit.

7. V případě prodlení odběratele s úhradou faktury má dodavatel nárok na úrok z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády
č. 351/2013 Sb., v platném znění.

8. Dodavatel není oprávněn převést svá práva a povinnosti ze smlouvy nebo její části na třetí osobu bez předchozího
výslovného souhlasu odběratele.

9. Jakékoliv právní jednání, které by mělo mít za následek vznik, změnu nebo zánik práv a povinností odběratele a
dodavatele souvisejících s touto objednávkou musí být učiněno písemně v listinné podobě a musí být s vyloučením ust. § 566
OZ řádně podepsané oprávněnými osobami.

10. Jsou−li k objednávce přiloženy přílohy (viz výše), tvoří nedílnou součást smlouvy založené touto objednávkou. Dodavatel
akceptací objednávky stvrzuje, že souhlasí s podmínkami a ustanoveními v těchto přílohách obsaženými.

11. Dodavatel prohlašuje, že předmět plnění dodaný na základě této objednávky bude dodaný v množství, provedení a jakosti
v této objednávce uvedené a bude mít obvyklé vlastnosti a bude způsobilý obvyklému použití. Dodavatel poskytuje záruku na
celý předmět plnění po dobu 24 měsíců ode dne převzetí předmětu plnění, není−li v jiné části této objednávky (zejména části
určené k uvedení položek předmětu plnění) stanovena delší doba.

12. Pro smluvní vztah vzniklý na základě této objednávky se nepoužije ust.§ 2093 OZ, tj. v případě dodání většího množství
než stanoví tato objednávka, nedochází převzetím přebytečného množství k uzavření kupní smlouvy ohledně přebytečného
množství.

13. Obsahuje−li objednávka odkaz na smlouvu uzavřenou mezi odběratelem a dodavatelem (tj. objednávka je vystavena na
základě nebo pro účely takové smlouvy), řídí se vztah založený touto objednávkou dotčenou smlouvou s tím, že ujednání
obsažená v této objednávce a dokumentech, na které odkazuje, jsou bez právního významu, nestanoví−li příslušná smlouva
něco jiného.

14. ČEPRO, a.s. pro účely plnění smluvního vztahu založeného touto objednávkou, případně pro účely ochrany oprávněných
zájmů ČEPRO zpracovává osobní údaje dodavatelů, jsou−li tito fyzickými osobami, případně jejich zástupců/zaměstnanců.
Bližší informace o tomto zpracování včetně Vašich práv jako subjektu údajů jsou uveřejněny na www.ceproas.cz v sekci
Ochrana osobních údajů.

ČEPRO, a.s.                 Tel. +420 221 968 111       Zapsáno v Obchodním   IČ: 60193531
Dělnická 213/12             Fax +420 221 968 300        rejstříku vedeném     DIČ: CZ60193531
170 00 Praha 7, Holešovice  E.mail: ceproas@ceproas.cz  Městským soudem
v Praze Česká republika     http://www.ceproas.cz       oodíl B, vložka 2341