Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9300243: Smlouva SM1900000665 TDS a BOZP – Nástavba výukového pavilonu na

Příloha SoD_TDS_a_BOZP_Nastavba_SSS_Michael_v01_p_anonym.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SM 1900000665

        Smlouva o výkonu činností technického dozoru stavebníka a
                                       koordinátora BOZP

                                     uzavřená dle § 2586 a nás|. Občanského zákoníku

1. Smluvní strany

Objednatel: Městská část Praha 11

Se sídlem: Ocelíkova 672, PSČ 149 41, Praha 4

IČO:            00231126,

DIČ:            CZOO231126

Bankovní spoje

č. ú.:

Zástupce pro jednání ve věcech smluvních: lng. Ondřej Prokop, místostarosta MČ Praha 11

Zástupce projednání ve věcech technických: Ing. Kvido Boublík, vedoucí odboru správy majetku

Zhotovitel:     Bc. Miloš Nováček
Se sídlem:      Starý Plzenec, Smrková 1160

IČO:            10367586

DIČ:            CZ 6303142219

č. ú.:
Zástupce pro jednání ve věcech smluvních: Bc. Miloš Nováček
Zástupce pro jednání ve věcech technických: Bc. Miloš Nováček

2. Výchozí údaje

2.1 Smluvní strany uzavírají tuto smlouvu na_základě veřejné zakázky „TDS a BOZP — Nástavba
        výukového pavilonu na objekt SSS Michael, Machkova 1646, Praha 11, Chodov“.
         Zadavatelem veřejné zakázky je Městská část Praha 11, se sídlem Ocelíkova 672, 149 41
         Praha 4.

         Předmět plnění
3.1. Zhotovitel bude podle této smlouvy jménem Objednatele a na jeho účet za úplatu vykonávat:

         3.1.1 Výkon technického dozoru stavby (dálejen “TDS”)

       3.1.2 Činnost koordinátora BOZP

         pro akci „Nástavba objektu soukromé střední školy Michael, Machkova č.p. 1646, Praha 1 1,
         Chodov“. 5 předpokládanými náklady 13 mil. Kč bez DPH

3.2. Zhotovitel bude pro Objednatele vykonávat zejména činnosti specifikované v příloze č. 1 a č. 2
         této smlouvy, a to tak, aby byl zajištěn řádný výkon předmětu plnění dle této smlouvy uvedený
        v čl. 3. 1. smlouvy.

         Povinnosti Objednatele
4.1 Objednatel zmocňuje zhotovitele, abyjeho jménem vykonával činnosti dle čl. 3.1 této smlouvy,

         a to za podmínek touto smlouvou dohodnutých. Za tím účelem vybavil zhotovitele plnou mocí.
4.2 Objednatel se zavazuje projednat dle potřeby se zhotovitelem stav a další postup při plnění

         smlouvy včetně ostatních záležitostí souvisejících s předmětem smlouvy.
4.3 Objednatel se zavazuje přizvat zhotovitele k rozhodujícím jednáním, resp. předat neprodleně

         zápis nebo informace ojednáních, kterých se zhotovitel nezúčastnil.
4.4 Objednatel se zavazuje, že v nezbytně potřebném rozsahu a včas poskytne zhotoviteli podklady

         potřebné pro plnění této smlouvy, zejména projektovou dokumentaci vč. dokladové části (RDS),
                                                                             SM 1900000665

        její změny vzniklé v pruběhu stavby a další podklady potřebné pro kontrolu fakturace a termínu
         stavby (harmonogram stavby, rozpočet apod.).

         Povinnosti zhotovitele

         Při plnění předmětu této smlouvy se zhotovitel zavazuje dodržovat obecně závazné předpisy,
         technické normy, závazky vyplývající z této smlouvy, pokyny Objednatele, dohody smluvních
         stran na statutární úrovni a vyjádření veřejnoprávních orgánu a organizací.
5.2 Zhotovitel je povinen vždy a za každých okolností hájit zájmy Objednatele. Dále je povinen pň
         výkonu své činnosti dbát pokynu Objednatele, případnějej upozornit na zřejmou nevhodnostjeho
         pokynu, které by mohly mít za následek vznik škody. Je rovněž povinen upozornit Objednatele v
         případě, že zjistí okolnosti, které mohou mít vliv na změnu pokynu Objednatele.
5.3 Zhotovitel je povinen zúčastnit se jednání souvisejících s realizaci stavby a zde hájit zájmy
         Objednatele. Zhotovitel bude Objednatele informovat o všech duležitých jednáních.
5.4 Zhotovitel bude vykonávat technický dozor investora a činnost koordinátora BOZP v rozsahu dle
         Přílohy č. 1 a Přílohy č. 2 této smlouvy.
5.5 Zhotovitel je povinen provádět právní jednání a činnosti v rámci plnění předmětu smlouvy včas,
         řádně a informovat Objednatele o stavu obstarávaných záležitostí a vyžadovat jeho pokyny
         v případech, kdy nejde o věci běžné a obvyklé. V těchto případech je však zhotovitel oprávněn
         požadovat, aby Objednatel konal sám.

Doba plnění

Zhotovitel je povinen provádět činnosti v rozsahu předmětu plnění dle čl. 3.1.1 a 3.1.2 smlouvy
pruběžně během stavebních prací. Předpokládaná doba plnění výše uvedené veřejné zakázky,
tedy prací dle této smlouvy je 250 dní (předpokládané zahájení léto 2019). Objednatel si
vyhrazuje možnost posunu stanovených termínu zahájení plnění s ohledem na své provozní,
organizační potřeby a zhotoviteli z takového posunu nemuže vyplývat právo na účtování
jakýchkoli smluvních pokut, navýšení cen či náhrad škod.

Úplata

Celková maximální sjednaná odměna za činnost koordinátora BOZP a výkon TDS podle této
smlouvy je ve výši:

Cena celkem bez DPH    198.850,00 Kč

(slovy: jednostodevadesátosmtisícosmsetpadesát korun českých)

Výše DPH (21%)         4175850 Kč

(slovy: čtyřicetjedentisícsedmsetpadesátosm korun českých a padesát haléřu)

Cena celkem vč. DPH    240.608,50 Kč

(slovy: dvěstěčtyřícettisícšestsetosm korun českých a padesát haléřů)

Cena za měsíc bez DPH  22.094,44 Kč

(slovy: dvacetdvatisícdevadesátčtyři korun českých a čtyřicetčtyřl haléřu)

Vpřípadě změny zpusobu uplatňování DPH bude k odměně bez DPH připočtena DPH podle
aktuální sazby platné ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.

         Plná moc

         Objednatel zmocňuje zhotovitele, aby jednal při zajišťování činností v rozsahu dle přílohy č. 1
         a přílohy č. 2 této smlouvy jako jeho zástupce, aby ho zastupoval při realizaci činností dle
         smlouvy.
8.2 Zhotovitel bude vuči třetím osobám vystupovat jako zplnomocněný zástupce Objednatele a bude
        jednatjeho jménem a na jeho účet.
         Úkony provedené zhotovitelem v souladu s tímto ustanovením smlouvy zavazují Objednatele
         v rozsahu v něm uvedeném.
                                                                                                                            SM 1900000665

8.3 Udělená plná moc je platná ode dne platnosti této smlouvy a končí splněním předmětu této
         smlouvy.

        Způsob a forma úhrady
         Objednatel zaplatí zhotovitelovi paušální úplatu ve výši uvedené v čl. 7.1 této smlouvy na základě
         měsíčních faktur, kdy první faktura bude vystavena měsíc po zahájení prací a ani v případě
         prodloužení díla nepřesáhne částku 198.850,00 Kč bez DPH. Přepokládáná doba plnění 250 dní
         (tj. 9 měsícu).
9.2 Faktury budou obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb. Při
         zasilání faktur musí být respektována sjednaná adresa Objednatele dle čl. |. této smlouvy,
        na faktuře musí být mj. uvedena informace o čísle této smlouvy SM1900000665 a dále, že
         Objednatelem bude provedená práce uhrazena z bankovního účtu
         V případě, že účetní doklady nebudou mít odpovídající náležitosti, je Objednatel oprávněn zaslat
        je ve lhutě splatnosti zpět zhotoviteli k doplnění, aniž se dostane do prodlení se splatností. Lhuta
         splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněných či opravených
         daňových dokladu.
9.3 Lhuta splatnosti faktur je 21 dni od doručení do sídla společnosti Objednatele.
9.4 V případě nezaplacení dílčí faktury Objednatelem do jednoho měsíce po dohodnutém termínu
         zakládá zhotoviteli právo vyžadovat po Objednateli zákonný úrok z prodlení.

10. Sankce
10.1 Pro případ prodlení Objednatele s úhradou faktur je zhotovitel oprávněn po Objednateli

         požadovat zákonný úrok z prodlení za každý den prodlení.
10.2 Pro případ nedokončení činností v termínu sjednaném z duvodu na straně zhotovitele, sjednávají

         smluvní strany pokutu ve výši 0,05% 2 ceny za předmět této smlouvy včetně DPH za každý
         započatý den prodlení. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo Objednatele na náhradu
         škody v dusledku nesplnění závazku zhotovitele.
10.3 Smluvní pokuta se nevztahuje na případy, kdy zhotovitel nemohl termín plnění ani s vynaložením
         veškeré péče ovlivnit.

11. Závazky smluvních stran
11.1 Zástupci obou smluvních stran se zavazují bezodkladně informovat o všech skutečnostech

         souvisejících s plněním předmětu této smlouvy.
         Zhotovitel uzavřením smlouvy přebírá odpovědnost za veškeré škody plynoucí zporušování
         smlouvy.
11.3 Zhotovitel prohlašuje, že má uzavřenou pojistnou smlouvu na pojištění odpovědnosti za škodu
         zpusobenou třetím osobám do výše škody 10.000.000,- Kč (slov: desetmilionu korun českých)

                                                                                           Zhotovitel předloží objednateli platnou
         pojistnou smlouvu na pojištění odpovědnosti za škodu při podpisu smlouvy o dílo. Toto pojištění
        je pojistitel povinen udržovat po celou dobu trvání této smlouvy a na výzvu objednatele tuto
         skutečnost prokázat.

12. Ukončení smlouvy
12.1 Tato smlouva muže být ukončena:

        a) splněním předmětu smlouvy
        b) písemnou dohodou smluvních stran

13. Závěrečná ustanovení
13.1 Měnit, doplňovat nebo rušit tuto smlouvu je možné jen formou písemných dodatku, které budou

         platné, jestliže budou řádně potvrzené a podepsané oprávněnými zástupci obou smluvních stran.
                                                                         SM 1900000665

13.2 Pro platnost dodatku k této smlouvě se vyžaduje dohoda o celém textu.
13.3 K návrhum dodatku k této smlouvě se smluvní strany zavazují vyjádňt písemně, ve lhutě 15 dní

        od doručení návrhu dodatku druhé straně.
13.4 Tato smlouva je vypracována ve třech vyhotoveních, z nichž dvě obdrží Objednatel a jedno

        zhotovitel.
13.5 Smluvní strany se dohodly, že tato smlouva je veřejně přístupnou informací dle zákona č.

        106/1999 Sb.
13.6 Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, že tato smlouva jako celek bude zveřejněna v registru

         smluv vedeném dle zákona č. 340/2015 Sb.
13.7 Tato smlouva je projevem svobodné vule obou smluvních stran, nebyla uzavřena za nápadně

         nevýhodných podminek ani v tísni, což smluvní strany stvrzují svými podpisy.
13.8 Pokud není v této smlouvě stanoveno jinak, řídí se tento smluvní vztah příslušnými ustanoveními

         občanského zákoníku.
13.9 Doložka dle zákona 0 hl. m. Praze: uzavření této smlouvy schválil a k jejímu podpisu je oprávněn

         Ing. Ondřej Prokop, místostarosta, na základě směrnice ÚMC Praha 11 číslo S 2016/04 — Postup
        při zadávání a hodnocení veřejných zakázek malého rozsahu, v platném a účinném znění.

Nedílnou součástí této smlouvy je:

Příloha č. 1             rozsah prací — výkon technického dozoru stavby

Příloha č. 2             rozsah prací - činnost koordinátora BOZP

Praha .....191.061.2919             Praha, /ýč£ů, '

Za ob'ednatele:

      Ing. O dřej Prokop            Bc. Miloš Nováček

místostarosta MČ Praha 11                  jednatel
                                                                                            SM1900000665

PŘÍLOHA č. 1

Rozsah a obsah předmětu plnění — výkon technického dozoru stavby, zejména :

                       a. Všeobecné zadání

     - Plnění povinností stavebníka dle příslušných § zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování
           a stavebním řádu (stavební zákon) ve znění pozdějších předpisu

                    b. Práce spojené s přípravou stavby:

     - TDS (technický dozor stavby) je povinen seznámit se s podklady, podle kterých se připravuje
           realizace stavby a s obsahem smluv s projektantem.

                    c. Práce spojené s realizací stavby:

     - odevzdat staveniště vč. protokolárního zápisu
     - kontrola zhotovitele a ostatních účastníku výstavby při dodržování podmínek stavebního

           povolení, podmínek právnických a fyzických osob a organizací dotčených výstavbou po celou
           dobu realizace díla
     — evidence dokumentace a její doplňování dle potřeb stavby, zajištění a kompletace dokladu
           (např. zkoušky, revize, návody, provozní řády a pokyny, doklady o shodě, smlouvy a jejich
           dodatky a ostatní doklady nutné pro povolení stavby a její kolaudaci)
     - o všech závažných okolnostech informovat Investora
     — evidence dokumentace skutečného stavu provedení stavby
     - koordinace požadavku'autorskěho dozoru projektanta a požadavku zhotovitele
     - kontrola provádění předepsaných zkoušek a dodávky materiálu dle projektu
     - kontrola věcné správnosti oceňovaných podkladu, faktur a jejich soulad s podmínkami smlouvy
           o dílo a jejich předkládání objednavateli
     - kontrola dodržování všech podmínek a termínu smlouvy o dílo a podávání návrhu na
           uplatňování majetkových sankcí
     - ověření správnosti všech návrhu zhotovitele na změny termínu nebo jiných podmínek smlouvy,
           připojení svého stanoviska k nim a předání objednateli
     - uplatňování vlastních návrhu směřujících ke zhospodárnění budoucího provozu
     - kontrola prací a dodávek, které budou dalším postupem prací zakryty nebo se stanou
           nepřístupnými
     - evidence všech protokolu a zápisu, vedení a organizace KD
     - kontrola vedení stavebního deníku, vyjadřování se k zápisum zhotovitele případně zapisování
           veškerých skutečností rozhodných pro výstavbu z hlediska objednatele
     - kontrola dodržování časového postupu prací, návrhy na řešení vzniklých prodlev
     - kontrola řádného uskladnění materiálu, pořádku na staveništi apod.
     - spolupráce na přípravě podkladu pro objednatele v rámci doložení dokladu poskytovatelum
           dotačních titulu
     - příprava podkladu pro odevzdání a převzetí stavby, nebo účast na jednání o odevzdání a
           převzetí
     - kontrola dokladu, které doloží zhotovitel k odevzdání a převzetí dokončené stavby
     - kontrola odstraňovaní vad a nedodělku zjištěných při přebírání v dohodnutých termínech

                    d. Práce po dokončení stavby:

     - účast na případné kolaudaci nebo příp. na povolení k předčasnému užívání stavby
     - případná spolupráce při uplatňování požadavku vyplývajících z kolaudačního souhlasu
     - archivace dokladové části a její předání objednateli.
                                                                                                    SM1900000665

Příloha č. 2

Rozsah a obsah předmětu plnění — činnost koordinátora BOZP. zeiména :

                    a. Všeobecné zadání

     - Plnění povinností stavebníka dle příslušných § zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování
           a stavebním řádu (stavební zákon) ve znění pozdějších předpisu

                    b. Přípravná fáze stavby

     - koordinátor BOZP zpracovává přehled právních předpisu a informací o pracovně
           bezpečnostních nebezpečích týkajících se stavby a předává jej v dostatečném časovém
           předstihu Zadavateli stavby dle zákona č. 309/2006 Sb.

     - Koordinátor BOZP zajišt'uje ohlášení zahájení stavebních prací na staveništi příslušnému
           oblastnímu inspektorátu práce.

                    c. Fáze realizace stavby

     — Koordinátor BOZP koordinuje spolupráci všech zhotovitelu stavby pň přijímání opatření k
           zajištění bezpečnosti a ochrany zdravi pfi práci.

     - Koordinátor BOZP sleduje provádění činností na staveništi s ohledem na dodržování
           požadavku na bezpečnost a ochranu zdraví pň práci.

     - Koordinátor BOZP provádí pochuzky a kontroly stavby.
     - Koordinátor BOZP oznamuje investorovi každý případ porušení BOZP ze strany zhotovitelu,

           včetně návrhu a vyčíslení sankcí na základě platné smlouvy o dílo.
     - Koordinátor BOZP informuje pruběžně všechny dotčené zhotovitele o bezpečnostních a

           zdravotních rizicích, která vznikla na staveništi během prováděníjednotlivých prací.
     - Koordinátor BOZP kontroluje zpusob zabezpečení obvodu staveniště s cílem zamezení vstupu

           nepovolaným osobám.
     - Koordinátor BOZP sleduje, zda zhotovitele dodržují plán BOZP.
     - Koordinátor BOZP provádí aktualizace plánu BOZP, které je třeba zpracovat při každém

           přechodu mezi nejduležitějšími hlavními fázemi stavby.
     - Koordinátor BOZP kontroluje provádění náprav ných opatření.
   ÚMČ Praha 11    ,  ,

l  Odbor           POPTAVKOVYLIST Výtiskč.1

   správy majetku

                    MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 11

                           se sídlem Ocelíkova 672, 149 41 Praha 4
        Vám nabízí možnost předložit nabídku na zakázku malého rozsahu

                 dle §27 zákona č. 134/2016 Sb., o zadáváníveřejných zakázek
                                    ve znění pozdějších předpisů

        „TDS a BOZP - Nástavba výukového pavilonu na objekt SSŠ Michael,
                                 Machkova 1646, Praha 11, Chodov“

Zakázku lze zadat zájemci, který splní tyto předběžné požadavky a podmínky:
1. Předmět plnění zakázky
Výkon technického dozoru stavby a koordinátora BOZP při akci „Nástavba výukového pavilonu
na objekt Soukromé středníškoly Michael, Machkova č.p. 1646, Praha 11, Chodov. Předpoklad
ceny stavebního díla 13.000 tis Kč bez DPH, předpokládaná doba trvání 250 kalendářních dní.
Bude vyžadována každodennípřítomnost TDS.

Ostatní požadavky zadavatele
       Realizační tým:
       Požadavky na tým / účastník doloží:

 Hlavní technický dozor stavby
                  - vysokoškolské vzdělání technického směru absolvováním fakulty stavební
                    fakulty příslušné vysoké školy nebo ijíné vysoké školy v oboru stavebnictví,
                 - minimálně 3 roky prokazatelné praxe v oboru stavebnictví, z toho minimálně
                       2 roky praxe ve výkonu stavebního dozoru,
                - prokazatelnou praxi při realizaci minimálně 2 obdobných zakázek
                    spočívajících ve výkonu stavebního dozoru na stavbě školského objektu nebo
                       objektu veřejné vybavenosti (nejlépe nástavba, přístavba, vestavba), ve
                      finančním objemu celkových stavebních nákladů této stavby minimálně
                       10 000 000 Kč bez DPH,
                 - existenci pracovního poměru či obdobného poměru u dodavatele, autorizaci
                       v oboru pozemní stavby, a to minimálně ve stupni autorizovaný inženýr

Další požadavky na tým technického dozoru stavby
                 - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu stavební
                       inženýrstvínebo ve srovnatelném programu

                 - autorizaci ve stupni autorizovaný inženýr v oboru technika prostředistaveb
                 - autorizaci ve stupni autorizovaný inženýr v oboru technologická zařízení

                      staveb
                — minimálně 5 let praxe v oboru,
                 - existenci pracovniho nebo obdobného poměru u dodavatele,

Koordinátora BOZP
                 - vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání,
                 - minimálně 1 rok praxe v oboru s prokazatelnou praxi při realizaci alespoň
                    jedné zakázky spočívající ve vyhotovení plánu BOZP v rámci projektové
                       činnosti na pozemní stavbě ve finančním objemu předpokládaných celkových
                       stavebních nákladů této stavby alespoň 10 000 000,— Kč bez DPH,
                 - existenci pracovního nebo obdobného poměru u dodavatele,
                 - doklad a úspěšně vykonané zkoušce z odborné způsobilosti nebo zvláštní
                       odborné způsobilosti podle zákona č. 309/2006 Sb.

2. Nabídková cena
Nabídková cena musí být cenou obvyklou v místě plnění a je nutno jí zpracovat v následujícím
členění:

     - cena bez DPH
     - výše DPH v % a částka DPH v Kč
     - cena celkem (tj. včetně DPH)
Výše uvedené ceny platípro místo plnění zakázky, kterým je Praha 11.

3. Platební podmínky
     - lhůty splatnosti faktur 21 dnů od doručení
    - záloha nebude poskytnuta

4. Doba plnění:
     - termin zahájení plnění: dnem podpisu smlouvy
     - termín ukončení plnění: do kolaudace stavby a odstranění vad a nedodělků

5. Návrh smlouvy
Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo, který je přílohou tohoto poptávkového listu,
doplněný uchazečem a podepsaný oprávněnou osobou.
V návrhu smlouvy uchazeč doplní:
     - údaje identifikující uchazeče a jeho způsobilost k uzavření smlouvy o dílo
     — cenu díla v předepsaném členění
     - výši sjednaného pojištěn í odpovědnosti za způsobenou škodu
     - osoby podílejícíse na předmětu plnění— realizační tým

Jiné úpravy textu jsou nepřípustné!

6. Způsob hodnocení nabídek a kritéria hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny s přihlédnutím k ekonomické výhodnosti dle následujících kritérií:

      - nabídková cena 100%

7. Minimální kvalifikační předpoklady, závazné podstatné náležitostí nabídky, a jiná
        ujednání

  7.1. Zadavatel požaduje prokázat základnízpůsobi/ost zájemce, prokazující že uchazeč

     a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení
         pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb. o
          zadávání veřejných zakázek nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla
          dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

     b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci dani zachycen splatný
          daňový nedoplatek,

     c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo
          na penále na veřejné zdravotní pojištění,

     d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo
          na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

     e) není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu
          nařízena nucená správa nebo není v obdobné situací podle právního řádu země sídla
          dodavatele.

Splnění výše uvedených požadavků na základní způsobilost uchazeč prokáže předložením
čestného prohlášení. Zobsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že uchazeč splňuje
příslušnou základní způsobilost požadovanou zadavatelem. Je-li dodavatelem právnická
osoba, musí z čestného prohlášení být zřejmé, že podmínku podle písm. a) tohoto článku
splňuje tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem
statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musi z čestného prohlášení být zřejmé, že
podmínku podle písm. a) tohoto článku splňuje tato právnická osoba, každý člen statutárního
orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu
dodavatele.

  7.2. Zadavatel požaduje prokázat profesnizpůsobí/ost uchazeče předložením:
    - výpisu z obchodního rejstříku nebo jine’ obdobné evidence, pokud jiný právní předpis
          zápis do takové evidence vyžaduje
    - dokladu, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky,
          pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují
     - dokladu, že je členem profesní samosprávné komory nebo jiné profesní organizace, je-
         li takové členství pro plnění veřejné zakázky na služby jinými právními předpisy
         vyžadováno, tedy účastník prokáže profesní kvalifikaci předložením:
    - dokladu osvědčující odbornou způsobilost osoby, jejímž prostřednictvím dodavatel
          zabezpečuje odbornou způsobilost, nezbytnou pro plnění veřejné zakázky malého
          rozsahu dle zák. č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o
          výkonu povolání autorizovaných inženýrů nebo techniků činných ve výstavbě, ve znění
          pozdějších předpisů, prokazujícího autorizaci autorizovaného inženýra pro obor
            - pozemnístavby
           - technika prostředístaveb
            - technologická zařízení staveb
    - doklad o úspěšně vykonané zkoušce z odborné způsobilosti dle zákona č. 309/2006 Sb.
          (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), osvědčující
         odbornou způsobilost osoby, která bude vykonávat funkci koordinátora BOZP.

Doklady prokazující profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria
způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem uplynutí lhůty pro podání nabídek. Veškeré
doklady vyjma čestných prohlášenipřik/ádá zájemce v prosté kopii.

 7.3. Uchazeč prokáže splnění technické kvalifikace předložením seznamu služeb
      spočívajících ve výkonu TDS a koordinátora BOZP minimálně u dvou zakázek typu
       nástavba nebo rekonstrukce objektu bytového nebo objektu občanské vybavenosti o
      finančním objemu stavby v minimální hodnotě 10 0000 000,- Kč bez DPH realizovaných
      za poslední3 roky před zahájením zadávacího řízení.

      Veškeré doklady k prokázání technické kvalifikace dokládá uchazeč v prosté kopii.

V případě, že uchazeč není schopen prokázat splnění určité části profesní způsobilosti nebo
technické kvalifikace požadované zadavatelem k plnění veřejné zakázky v plném rozsahu, je
oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím jiných osob.
Uchazeč v takovém případě doloží:

    - doklady prokazujícísplněn/základní a profesní způsobilosti jinou osobou
     - doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,
    - písemný závazekjiné osoby k poskytnutíplnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo
         k poskytnutí věci nebo práv, s nimiž bude uchazeč oprávněn disponovat v rámci plnění
         veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, vjakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za
         dodavatele

  7.4. Součástí nabídky dále bude:
     - platný kontaktní email a telefonní číslo uchazeče
     - prohlášeni uchazeče, že uchazeč podáním své nabídky v rámci této veřejné zakázky
         souhlasí s uveřejněním své nabídky na webových stránkách MČ Praha 11 z důvodu
          maximálního naplněnízásady transparentnosti
    - kompletní elektronická verze nabídky:
              o návrh smlouvy — ve formátu doc, docx
              o případné přílohy návrhu smlouvy — ve formátu xls, x/sx, pdf
               0 ostatní dokumenty nabídky — ve formátu pdf

  7.5. Důsledkem neda/ožení požadovaných dokumentů a dokladů uvedených výše, nesplnění
       požadavků, či neda/ožení nabídky ve lhůtě pro podánínabídek bude vyřazení nabídky.

  7.6. Vítězný uchazeč doloží při podpisu smlouvy kopii pojistné smlouvy na pojištění
      odpovědnosti za škodu způsobenou třetím osobám min. ve výši 20 mil. Kč.

8. Lhůta a místo pro podání nabídek
Nabídku může uchazeč doručit do 12:00 hod. dne 22.05.2019 do podatelny Úřadu městské
části Praha 11, Ocelíkova 672, 149 41 Praha 4, v zapečetěné obálce.

Přednístrana obálky s nabídkou musí být označena takto:
                                                NEOTVÍRAT
                                                 ZAKÁZKA

                „TDS a BOZP — Nástavba výukového pa vilonu na objekt SSŠ Michael,
                                        Machkova 1646, Praha 11, Chodov"

Zadnístrana obálky s nabídkou musí obsahovat identifikaci uchazeče.

9. Zadávací lhůta
Uchazeči jsou svými nabídkami vázáni po dobu 90 kalendářních dnů, která začíná běžet
dne 23.05.2019, tj. následující den po skončení lhůty podání nabídek.

10. Osoba oprávněná jednat za zadavatele

lng. Kvido B o u b I í k , vedoucíodboru správy majetku ÚMČ Praha 11, tel. 267 902 273
11. Prohlídka místo plnění, sdělení informací

Sdělení dalších informací, bude umožněno po předchozí domluvě na tel.:—
51. Prouzovou, referent správy majetku — MČ Praha 11

12. Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zakázku do podpisu smlouvy.
Zadavatel si vyhrazuje právo měnit nebo doplnit další požadavky této výzvy shodně
pro všechny uchazeče před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

13. Závěrečná ustanovení
Na základě interních předpisů zadavatele výkon zadavatelských činnostíprovádí odbor správy

majetku Úřadu městské části Praha 11.

Přílohy poptávkového listu:
     1) návrh smlouvy
     2) Příloha č. 1 smlouvy ~ povinnosti TDS
     3) Příloha č. 2 smlouvy — povinnosti koordinátor BOZP

Praha, .......................

Za zadavatele                        .......................................................
                                Ing. Ondřej Prokop, místostarosta MČ Praha 11