Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SM 1900000665 Smlouva o výkonu činností technického dozoru stavebníka a koordinátora BOZP uzavřená dle § 2586 a nás|. Občanského zákoníku 1. Smluvní strany Objednatel: Městská část Praha 11 Se sídlem: Ocelíkova 672, PSČ 149 41, Praha 4 IČO: 00231126, DIČ: CZOO231126 Bankovní spoje č. ú.: Zástupce pro jednání ve věcech smluvních: lng. Ondřej Prokop, místostarosta MČ Praha 11 Zástupce projednání ve věcech technických: Ing. Kvido Boublík, vedoucí odboru správy majetku Zhotovitel: Bc. Miloš Nováček Se sídlem: Starý Plzenec, Smrková 1160 IČO: 10367586 DIČ: CZ 6303142219 č. ú.: Zástupce pro jednání ve věcech smluvních: Bc. Miloš Nováček Zástupce pro jednání ve věcech technických: Bc. Miloš Nováček 2. Výchozí údaje 2.1 Smluvní strany uzavírají tuto smlouvu na_základě veřejné zakázky „TDS a BOZP — Nástavba výukového pavilonu na objekt SSS Michael, Machkova 1646, Praha 11, Chodov“. Zadavatelem veřejné zakázky je Městská část Praha 11, se sídlem Ocelíkova 672, 149 41 Praha 4. Předmět plnění 3.1. Zhotovitel bude podle této smlouvy jménem Objednatele a na jeho účet za úplatu vykonávat: 3.1.1 Výkon technického dozoru stavby (dálejen “TDS”) 3.1.2 Činnost koordinátora BOZP pro akci „Nástavba objektu soukromé střední školy Michael, Machkova č.p. 1646, Praha 1 1, Chodov“. 5 předpokládanými náklady 13 mil. Kč bez DPH 3.2. Zhotovitel bude pro Objednatele vykonávat zejména činnosti specifikované v příloze č. 1 a č. 2 této smlouvy, a to tak, aby byl zajištěn řádný výkon předmětu plnění dle této smlouvy uvedený v čl. 3. 1. smlouvy. Povinnosti Objednatele 4.1 Objednatel zmocňuje zhotovitele, abyjeho jménem vykonával činnosti dle čl. 3.1 této smlouvy, a to za podmínek touto smlouvou dohodnutých. Za tím účelem vybavil zhotovitele plnou mocí. 4.2 Objednatel se zavazuje projednat dle potřeby se zhotovitelem stav a další postup při plnění smlouvy včetně ostatních záležitostí souvisejících s předmětem smlouvy. 4.3 Objednatel se zavazuje přizvat zhotovitele k rozhodujícím jednáním, resp. předat neprodleně zápis nebo informace ojednáních, kterých se zhotovitel nezúčastnil. 4.4 Objednatel se zavazuje, že v nezbytně potřebném rozsahu a včas poskytne zhotoviteli podklady potřebné pro plnění této smlouvy, zejména projektovou dokumentaci vč. dokladové části (RDS), SM 1900000665 její změny vzniklé v pruběhu stavby a další podklady potřebné pro kontrolu fakturace a termínu stavby (harmonogram stavby, rozpočet apod.). Povinnosti zhotovitele Při plnění předmětu této smlouvy se zhotovitel zavazuje dodržovat obecně závazné předpisy, technické normy, závazky vyplývající z této smlouvy, pokyny Objednatele, dohody smluvních stran na statutární úrovni a vyjádření veřejnoprávních orgánu a organizací. 5.2 Zhotovitel je povinen vždy a za každých okolností hájit zájmy Objednatele. Dále je povinen pň výkonu své činnosti dbát pokynu Objednatele, případnějej upozornit na zřejmou nevhodnostjeho pokynu, které by mohly mít za následek vznik škody. Je rovněž povinen upozornit Objednatele v případě, že zjistí okolnosti, které mohou mít vliv na změnu pokynu Objednatele. 5.3 Zhotovitel je povinen zúčastnit se jednání souvisejících s realizaci stavby a zde hájit zájmy Objednatele. Zhotovitel bude Objednatele informovat o všech duležitých jednáních. 5.4 Zhotovitel bude vykonávat technický dozor investora a činnost koordinátora BOZP v rozsahu dle Přílohy č. 1 a Přílohy č. 2 této smlouvy. 5.5 Zhotovitel je povinen provádět právní jednání a činnosti v rámci plnění předmětu smlouvy včas, řádně a informovat Objednatele o stavu obstarávaných záležitostí a vyžadovat jeho pokyny v případech, kdy nejde o věci běžné a obvyklé. V těchto případech je však zhotovitel oprávněn požadovat, aby Objednatel konal sám. Doba plnění Zhotovitel je povinen provádět činnosti v rozsahu předmětu plnění dle čl. 3.1.1 a 3.1.2 smlouvy pruběžně během stavebních prací. Předpokládaná doba plnění výše uvedené veřejné zakázky, tedy prací dle této smlouvy je 250 dní (předpokládané zahájení léto 2019). Objednatel si vyhrazuje možnost posunu stanovených termínu zahájení plnění s ohledem na své provozní, organizační potřeby a zhotoviteli z takového posunu nemuže vyplývat právo na účtování jakýchkoli smluvních pokut, navýšení cen či náhrad škod. Úplata Celková maximální sjednaná odměna za činnost koordinátora BOZP a výkon TDS podle této smlouvy je ve výši: Cena celkem bez DPH 198.850,00 Kč (slovy: jednostodevadesátosmtisícosmsetpadesát korun českých) Výše DPH (21%) 4175850 Kč (slovy: čtyřicetjedentisícsedmsetpadesátosm korun českých a padesát haléřu) Cena celkem vč. DPH 240.608,50 Kč (slovy: dvěstěčtyřícettisícšestsetosm korun českých a padesát haléřů) Cena za měsíc bez DPH 22.094,44 Kč (slovy: dvacetdvatisícdevadesátčtyři korun českých a čtyřicetčtyřl haléřu) Vpřípadě změny zpusobu uplatňování DPH bude k odměně bez DPH připočtena DPH podle aktuální sazby platné ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. Plná moc Objednatel zmocňuje zhotovitele, aby jednal při zajišťování činností v rozsahu dle přílohy č. 1 a přílohy č. 2 této smlouvy jako jeho zástupce, aby ho zastupoval při realizaci činností dle smlouvy. 8.2 Zhotovitel bude vuči třetím osobám vystupovat jako zplnomocněný zástupce Objednatele a bude jednatjeho jménem a na jeho účet. Úkony provedené zhotovitelem v souladu s tímto ustanovením smlouvy zavazují Objednatele v rozsahu v něm uvedeném. SM 1900000665 8.3 Udělená plná moc je platná ode dne platnosti této smlouvy a končí splněním předmětu této smlouvy. Způsob a forma úhrady Objednatel zaplatí zhotovitelovi paušální úplatu ve výši uvedené v čl. 7.1 této smlouvy na základě měsíčních faktur, kdy první faktura bude vystavena měsíc po zahájení prací a ani v případě prodloužení díla nepřesáhne částku 198.850,00 Kč bez DPH. Přepokládáná doba plnění 250 dní (tj. 9 měsícu). 9.2 Faktury budou obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb. Při zasilání faktur musí být respektována sjednaná adresa Objednatele dle čl. |. této smlouvy, na faktuře musí být mj. uvedena informace o čísle této smlouvy SM1900000665 a dále, že Objednatelem bude provedená práce uhrazena z bankovního účtu V případě, že účetní doklady nebudou mít odpovídající náležitosti, je Objednatel oprávněn zaslat je ve lhutě splatnosti zpět zhotoviteli k doplnění, aniž se dostane do prodlení se splatností. Lhuta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněných či opravených daňových dokladu. 9.3 Lhuta splatnosti faktur je 21 dni od doručení do sídla společnosti Objednatele. 9.4 V případě nezaplacení dílčí faktury Objednatelem do jednoho měsíce po dohodnutém termínu zakládá zhotoviteli právo vyžadovat po Objednateli zákonný úrok z prodlení. 10. Sankce 10.1 Pro případ prodlení Objednatele s úhradou faktur je zhotovitel oprávněn po Objednateli požadovat zákonný úrok z prodlení za každý den prodlení. 10.2 Pro případ nedokončení činností v termínu sjednaném z duvodu na straně zhotovitele, sjednávají smluvní strany pokutu ve výši 0,05% 2 ceny za předmět této smlouvy včetně DPH za každý započatý den prodlení. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo Objednatele na náhradu škody v dusledku nesplnění závazku zhotovitele. 10.3 Smluvní pokuta se nevztahuje na případy, kdy zhotovitel nemohl termín plnění ani s vynaložením veškeré péče ovlivnit. 11. Závazky smluvních stran 11.1 Zástupci obou smluvních stran se zavazují bezodkladně informovat o všech skutečnostech souvisejících s plněním předmětu této smlouvy. Zhotovitel uzavřením smlouvy přebírá odpovědnost za veškeré škody plynoucí zporušování smlouvy. 11.3 Zhotovitel prohlašuje, že má uzavřenou pojistnou smlouvu na pojištění odpovědnosti za škodu zpusobenou třetím osobám do výše škody 10.000.000,- Kč (slov: desetmilionu korun českých) Zhotovitel předloží objednateli platnou pojistnou smlouvu na pojištění odpovědnosti za škodu při podpisu smlouvy o dílo. Toto pojištění je pojistitel povinen udržovat po celou dobu trvání této smlouvy a na výzvu objednatele tuto skutečnost prokázat. 12. Ukončení smlouvy 12.1 Tato smlouva muže být ukončena: a) splněním předmětu smlouvy b) písemnou dohodou smluvních stran 13. Závěrečná ustanovení 13.1 Měnit, doplňovat nebo rušit tuto smlouvu je možné jen formou písemných dodatku, které budou platné, jestliže budou řádně potvrzené a podepsané oprávněnými zástupci obou smluvních stran. SM 1900000665 13.2 Pro platnost dodatku k této smlouvě se vyžaduje dohoda o celém textu. 13.3 K návrhum dodatku k této smlouvě se smluvní strany zavazují vyjádňt písemně, ve lhutě 15 dní od doručení návrhu dodatku druhé straně. 13.4 Tato smlouva je vypracována ve třech vyhotoveních, z nichž dvě obdrží Objednatel a jedno zhotovitel. 13.5 Smluvní strany se dohodly, že tato smlouva je veřejně přístupnou informací dle zákona č. 106/1999 Sb. 13.6 Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, že tato smlouva jako celek bude zveřejněna v registru smluv vedeném dle zákona č. 340/2015 Sb. 13.7 Tato smlouva je projevem svobodné vule obou smluvních stran, nebyla uzavřena za nápadně nevýhodných podminek ani v tísni, což smluvní strany stvrzují svými podpisy. 13.8 Pokud není v této smlouvě stanoveno jinak, řídí se tento smluvní vztah příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 13.9 Doložka dle zákona 0 hl. m. Praze: uzavření této smlouvy schválil a k jejímu podpisu je oprávněn Ing. Ondřej Prokop, místostarosta, na základě směrnice ÚMC Praha 11 číslo S 2016/04 — Postup při zadávání a hodnocení veřejných zakázek malého rozsahu, v platném a účinném znění. Nedílnou součástí této smlouvy je: Příloha č. 1 rozsah prací — výkon technického dozoru stavby Příloha č. 2 rozsah prací - činnost koordinátora BOZP Praha .....191.061.2919 Praha, /ýč£ů, ' Za ob'ednatele: Ing. O dřej Prokop Bc. Miloš Nováček místostarosta MČ Praha 11 jednatel SM1900000665 PŘÍLOHA č. 1 Rozsah a obsah předmětu plnění — výkon technického dozoru stavby, zejména : a. Všeobecné zadání - Plnění povinností stavebníka dle příslušných § zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) ve znění pozdějších předpisu b. Práce spojené s přípravou stavby: - TDS (technický dozor stavby) je povinen seznámit se s podklady, podle kterých se připravuje realizace stavby a s obsahem smluv s projektantem. c. Práce spojené s realizací stavby: - odevzdat staveniště vč. protokolárního zápisu - kontrola zhotovitele a ostatních účastníku výstavby při dodržování podmínek stavebního povolení, podmínek právnických a fyzických osob a organizací dotčených výstavbou po celou dobu realizace díla — evidence dokumentace a její doplňování dle potřeb stavby, zajištění a kompletace dokladu (např. zkoušky, revize, návody, provozní řády a pokyny, doklady o shodě, smlouvy a jejich dodatky a ostatní doklady nutné pro povolení stavby a její kolaudaci) - o všech závažných okolnostech informovat Investora — evidence dokumentace skutečného stavu provedení stavby - koordinace požadavku'autorskěho dozoru projektanta a požadavku zhotovitele - kontrola provádění předepsaných zkoušek a dodávky materiálu dle projektu - kontrola věcné správnosti oceňovaných podkladu, faktur a jejich soulad s podmínkami smlouvy o dílo a jejich předkládání objednavateli - kontrola dodržování všech podmínek a termínu smlouvy o dílo a podávání návrhu na uplatňování majetkových sankcí - ověření správnosti všech návrhu zhotovitele na změny termínu nebo jiných podmínek smlouvy, připojení svého stanoviska k nim a předání objednateli - uplatňování vlastních návrhu směřujících ke zhospodárnění budoucího provozu - kontrola prací a dodávek, které budou dalším postupem prací zakryty nebo se stanou nepřístupnými - evidence všech protokolu a zápisu, vedení a organizace KD - kontrola vedení stavebního deníku, vyjadřování se k zápisum zhotovitele případně zapisování veškerých skutečností rozhodných pro výstavbu z hlediska objednatele - kontrola dodržování časového postupu prací, návrhy na řešení vzniklých prodlev - kontrola řádného uskladnění materiálu, pořádku na staveništi apod. - spolupráce na přípravě podkladu pro objednatele v rámci doložení dokladu poskytovatelum dotačních titulu - příprava podkladu pro odevzdání a převzetí stavby, nebo účast na jednání o odevzdání a převzetí - kontrola dokladu, které doloží zhotovitel k odevzdání a převzetí dokončené stavby - kontrola odstraňovaní vad a nedodělku zjištěných při přebírání v dohodnutých termínech d. Práce po dokončení stavby: - účast na případné kolaudaci nebo příp. na povolení k předčasnému užívání stavby - případná spolupráce při uplatňování požadavku vyplývajících z kolaudačního souhlasu - archivace dokladové části a její předání objednateli. SM1900000665 Příloha č. 2 Rozsah a obsah předmětu plnění — činnost koordinátora BOZP. zeiména : a. Všeobecné zadání - Plnění povinností stavebníka dle příslušných § zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) ve znění pozdějších předpisu b. Přípravná fáze stavby - koordinátor BOZP zpracovává přehled právních předpisu a informací o pracovně bezpečnostních nebezpečích týkajících se stavby a předává jej v dostatečném časovém předstihu Zadavateli stavby dle zákona č. 309/2006 Sb. - Koordinátor BOZP zajišt'uje ohlášení zahájení stavebních prací na staveništi příslušnému oblastnímu inspektorátu práce. c. Fáze realizace stavby — Koordinátor BOZP koordinuje spolupráci všech zhotovitelu stavby pň přijímání opatření k zajištění bezpečnosti a ochrany zdravi pfi práci. - Koordinátor BOZP sleduje provádění činností na staveništi s ohledem na dodržování požadavku na bezpečnost a ochranu zdraví pň práci. - Koordinátor BOZP provádí pochuzky a kontroly stavby. - Koordinátor BOZP oznamuje investorovi každý případ porušení BOZP ze strany zhotovitelu, včetně návrhu a vyčíslení sankcí na základě platné smlouvy o dílo. - Koordinátor BOZP informuje pruběžně všechny dotčené zhotovitele o bezpečnostních a zdravotních rizicích, která vznikla na staveništi během prováděníjednotlivých prací. - Koordinátor BOZP kontroluje zpusob zabezpečení obvodu staveniště s cílem zamezení vstupu nepovolaným osobám. - Koordinátor BOZP sleduje, zda zhotovitele dodržují plán BOZP. - Koordinátor BOZP provádí aktualizace plánu BOZP, které je třeba zpracovat při každém přechodu mezi nejduležitějšími hlavními fázemi stavby. - Koordinátor BOZP kontroluje provádění náprav ných opatření. ÚMČ Praha 11 , , l Odbor POPTAVKOVYLIST Výtiskč.1 správy majetku MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 11 se sídlem Ocelíkova 672, 149 41 Praha 4 Vám nabízí možnost předložit nabídku na zakázku malého rozsahu dle §27 zákona č. 134/2016 Sb., o zadáváníveřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů „TDS a BOZP - Nástavba výukového pavilonu na objekt SSŠ Michael, Machkova 1646, Praha 11, Chodov“ Zakázku lze zadat zájemci, který splní tyto předběžné požadavky a podmínky: 1. Předmět plnění zakázky Výkon technického dozoru stavby a koordinátora BOZP při akci „Nástavba výukového pavilonu na objekt Soukromé středníškoly Michael, Machkova č.p. 1646, Praha 11, Chodov. Předpoklad ceny stavebního díla 13.000 tis Kč bez DPH, předpokládaná doba trvání 250 kalendářních dní. Bude vyžadována každodennípřítomnost TDS. Ostatní požadavky zadavatele Realizační tým: Požadavky na tým / účastník doloží: Hlavní technický dozor stavby - vysokoškolské vzdělání technického směru absolvováním fakulty stavební fakulty příslušné vysoké školy nebo ijíné vysoké školy v oboru stavebnictví, - minimálně 3 roky prokazatelné praxe v oboru stavebnictví, z toho minimálně 2 roky praxe ve výkonu stavebního dozoru, - prokazatelnou praxi při realizaci minimálně 2 obdobných zakázek spočívajících ve výkonu stavebního dozoru na stavbě školského objektu nebo objektu veřejné vybavenosti (nejlépe nástavba, přístavba, vestavba), ve finančním objemu celkových stavebních nákladů této stavby minimálně 10 000 000 Kč bez DPH, - existenci pracovního poměru či obdobného poměru u dodavatele, autorizaci v oboru pozemní stavby, a to minimálně ve stupni autorizovaný inženýr Další požadavky na tým technického dozoru stavby - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu stavební inženýrstvínebo ve srovnatelném programu - autorizaci ve stupni autorizovaný inženýr v oboru technika prostředistaveb - autorizaci ve stupni autorizovaný inženýr v oboru technologická zařízení staveb — minimálně 5 let praxe v oboru, - existenci pracovniho nebo obdobného poměru u dodavatele, Koordinátora BOZP - vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání, - minimálně 1 rok praxe v oboru s prokazatelnou praxi při realizaci alespoň jedné zakázky spočívající ve vyhotovení plánu BOZP v rámci projektové činnosti na pozemní stavbě ve finančním objemu předpokládaných celkových stavebních nákladů této stavby alespoň 10 000 000,— Kč bez DPH, - existenci pracovního nebo obdobného poměru u dodavatele, - doklad a úspěšně vykonané zkoušce z odborné způsobilosti nebo zvláštní odborné způsobilosti podle zákona č. 309/2006 Sb. 2. Nabídková cena Nabídková cena musí být cenou obvyklou v místě plnění a je nutno jí zpracovat v následujícím členění: - cena bez DPH - výše DPH v % a částka DPH v Kč - cena celkem (tj. včetně DPH) Výše uvedené ceny platípro místo plnění zakázky, kterým je Praha 11. 3. Platební podmínky - lhůty splatnosti faktur 21 dnů od doručení - záloha nebude poskytnuta 4. Doba plnění: - termin zahájení plnění: dnem podpisu smlouvy - termín ukončení plnění: do kolaudace stavby a odstranění vad a nedodělků 5. Návrh smlouvy Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo, který je přílohou tohoto poptávkového listu, doplněný uchazečem a podepsaný oprávněnou osobou. V návrhu smlouvy uchazeč doplní: - údaje identifikující uchazeče a jeho způsobilost k uzavření smlouvy o dílo — cenu díla v předepsaném členění - výši sjednaného pojištěn í odpovědnosti za způsobenou škodu - osoby podílejícíse na předmětu plnění— realizační tým Jiné úpravy textu jsou nepřípustné! 6. Způsob hodnocení nabídek a kritéria hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny s přihlédnutím k ekonomické výhodnosti dle následujících kritérií: - nabídková cena 100% 7. Minimální kvalifikační předpoklady, závazné podstatné náležitostí nabídky, a jiná ujednání 7.1. Zadavatel požaduje prokázat základnízpůsobi/ost zájemce, prokazující že uchazeč a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží, b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci dani zachycen splatný daňový nedoplatek, c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění, d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, e) není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa nebo není v obdobné situací podle právního řádu země sídla dodavatele. Splnění výše uvedených požadavků na základní způsobilost uchazeč prokáže předložením čestného prohlášení. Zobsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že uchazeč splňuje příslušnou základní způsobilost požadovanou zadavatelem. Je-li dodavatelem právnická osoba, musí z čestného prohlášení být zřejmé, že podmínku podle písm. a) tohoto článku splňuje tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musi z čestného prohlášení být zřejmé, že podmínku podle písm. a) tohoto článku splňuje tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele. 7.2. Zadavatel požaduje prokázat profesnizpůsobí/ost uchazeče předložením: - výpisu z obchodního rejstříku nebo jine’ obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje - dokladu, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují - dokladu, že je členem profesní samosprávné komory nebo jiné profesní organizace, je- li takové členství pro plnění veřejné zakázky na služby jinými právními předpisy vyžadováno, tedy účastník prokáže profesní kvalifikaci předložením: - dokladu osvědčující odbornou způsobilost osoby, jejímž prostřednictvím dodavatel zabezpečuje odbornou způsobilost, nezbytnou pro plnění veřejné zakázky malého rozsahu dle zák. č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů nebo techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů, prokazujícího autorizaci autorizovaného inženýra pro obor - pozemnístavby - technika prostředístaveb - technologická zařízení staveb - doklad o úspěšně vykonané zkoušce z odborné způsobilosti dle zákona č. 309/2006 Sb. (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), osvědčující odbornou způsobilost osoby, která bude vykonávat funkci koordinátora BOZP. Doklady prokazující profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem uplynutí lhůty pro podání nabídek. Veškeré doklady vyjma čestných prohlášenipřik/ádá zájemce v prosté kopii. 7.3. Uchazeč prokáže splnění technické kvalifikace předložením seznamu služeb spočívajících ve výkonu TDS a koordinátora BOZP minimálně u dvou zakázek typu nástavba nebo rekonstrukce objektu bytového nebo objektu občanské vybavenosti o finančním objemu stavby v minimální hodnotě 10 0000 000,- Kč bez DPH realizovaných za poslední3 roky před zahájením zadávacího řízení. Veškeré doklady k prokázání technické kvalifikace dokládá uchazeč v prosté kopii. V případě, že uchazeč není schopen prokázat splnění určité části profesní způsobilosti nebo technické kvalifikace požadované zadavatelem k plnění veřejné zakázky v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím jiných osob. Uchazeč v takovém případě doloží: - doklady prokazujícísplněn/základní a profesní způsobilosti jinou osobou - doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby, - písemný závazekjiné osoby k poskytnutíplnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věci nebo práv, s nimiž bude uchazeč oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, vjakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele 7.4. Součástí nabídky dále bude: - platný kontaktní email a telefonní číslo uchazeče - prohlášeni uchazeče, že uchazeč podáním své nabídky v rámci této veřejné zakázky souhlasí s uveřejněním své nabídky na webových stránkách MČ Praha 11 z důvodu maximálního naplněnízásady transparentnosti - kompletní elektronická verze nabídky: o návrh smlouvy — ve formátu doc, docx o případné přílohy návrhu smlouvy — ve formátu xls, x/sx, pdf 0 ostatní dokumenty nabídky — ve formátu pdf 7.5. Důsledkem neda/ožení požadovaných dokumentů a dokladů uvedených výše, nesplnění požadavků, či neda/ožení nabídky ve lhůtě pro podánínabídek bude vyřazení nabídky. 7.6. Vítězný uchazeč doloží při podpisu smlouvy kopii pojistné smlouvy na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetím osobám min. ve výši 20 mil. Kč. 8. Lhůta a místo pro podání nabídek Nabídku může uchazeč doručit do 12:00 hod. dne 22.05.2019 do podatelny Úřadu městské části Praha 11, Ocelíkova 672, 149 41 Praha 4, v zapečetěné obálce. Přednístrana obálky s nabídkou musí být označena takto: NEOTVÍRAT ZAKÁZKA „TDS a BOZP — Nástavba výukového pa vilonu na objekt SSŠ Michael, Machkova 1646, Praha 11, Chodov" Zadnístrana obálky s nabídkou musí obsahovat identifikaci uchazeče. 9. Zadávací lhůta Uchazeči jsou svými nabídkami vázáni po dobu 90 kalendářních dnů, která začíná běžet dne 23.05.2019, tj. následující den po skončení lhůty podání nabídek. 10. Osoba oprávněná jednat za zadavatele lng. Kvido B o u b I í k , vedoucíodboru správy majetku ÚMČ Praha 11, tel. 267 902 273 11. Prohlídka místo plnění, sdělení informací Sdělení dalších informací, bude umožněno po předchozí domluvě na tel.:— 51. Prouzovou, referent správy majetku — MČ Praha 11 12. Práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zakázku do podpisu smlouvy. Zadavatel si vyhrazuje právo měnit nebo doplnit další požadavky této výzvy shodně pro všechny uchazeče před uplynutím lhůty pro podání nabídek. 13. Závěrečná ustanovení Na základě interních předpisů zadavatele výkon zadavatelských činnostíprovádí odbor správy majetku Úřadu městské části Praha 11. Přílohy poptávkového listu: 1) návrh smlouvy 2) Příloha č. 1 smlouvy ~ povinnosti TDS 3) Příloha č. 2 smlouvy — povinnosti koordinátor BOZP Praha, ....................... Za zadavatele ....................................................... Ing. Ondřej Prokop, místostarosta MČ Praha 11