Textová podoba smlouvy Smlouva č. 939709: SOD - Slavnostní ohňostroj k zahájení Městských slavností Děčín 2017

Příloha IRRS_SOD_ohnostroj.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO

             uzavřená dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále OZ)

                                mezi smluvními stranami:

Objednatel:           Statutární město Děčín
Sídlo:                Magistrát města Děčín, Mírové nám.1175/5, 405 38 Děčín IV
Statutární zástupce:  Mgr. Marie Blažková, primátorka města
IČO:                  00261238
DIČ:                  CZ00261238
Bankovní spojení:     Česká spořitelna Praha
Číslo účtu:           921402389/0800

        v dalším textu smlouvy uváděna rovněž jako „objednatel“ a

Zhotovitel:           FLASH BARRANDOV Speciální efekty, s.r.o.

Sídlo:                Kříženeckého nám. 322, 15200 Praha 5

Statutární zástupce: Petr Večerník

IČO:                  49618571

DIČ:                  CZ49618571

Bankovní spojení:     Komerční banka a.s.

Číslo účtu:           19-1453370287/0100

v dalším textu smlouvy uváděna rovněž jako „zhotovitel“, společně s objednatelem dále jen

„smluvní strany“

                                               1. Předmět smlouvy

1.1. Předmětem této smlouvy je závazek Zhotovitele realizovat Slavnostní ohňostroj s hudebním
        doprovodem u příležitosti zahájení Městských slavností Děčín 2017, bezpečnostní zajištění
        prostoru odpaliště a jeho následného úklidu včetně zajištění všech příslušných povolení
        k realizaci ohňostroje a současně závazek Objednatele zaplatit za uvedenou službu cenu dle
        této Smlouvy.

1.2. Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněn a je odborně způsobilý k zajištění předmětné činnosti, a to
        v souladu se zákonem č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), ve
        znění pozdějších předpisů, a všech oprávnění, certifikací a licencí, kterých je třeba k řádnému
        poskytování předmětných služeb v souladu se zákonem.

1.3. Zhotovitel prohlašuje, že se plně seznámil s rozsahem a povahou díla, s místem provádění díla.
        Zhotovitel dále prohlašuje, že jsou mu známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky
        provádění díla a že má k dispozici takové kapacity a odborné znalosti, které jsou pro řádné a
        včasné provedení díla a předání díla nezbytné. Zhotovitel potvrzuje, že prověřil podklady a
        pokyny, které obdržel od objednatele.

1.4. Zhotovitel potvrzuje, že prověřil podklady a pokyny, které obdržel od objednatele, že je shledal
        kompetentními a vhodnými, že sjednané podmínky pro provádění díla včetně ceny a doby
        provedení zohledňují všechny vpředu uvedené podmínky a okolnosti jakož i ty, které zhotovitel,
        jako subjekt odborně způsobilý k provedení díla měl nebo mohl předvídat.

1.5. Zhotovitel jako příslušník všech odborných povolání, kterých je k řádné realizaci předmětu díla
        této smlouvy zapotřebí, prohlašuje, že realizace předmětu této smlouvy je ve smyslu § 5 OZ
        odborným výkonem, a že při ní bude jednat se znalostí a pečlivostí, která je s jeho povoláním a
        stavem spojena.

                                     2. Specifikace předmětné činnosti

2.1. Předmětnou činností se dle této smlouvy rozumí kompletní realizace ohňostroje Zhotovitelem, a
        to ve specifikaci dle přílohy Scénář ohňostroje (viz příloha č. 1 této smlouvy dále také jen „akce“
        nebo „ohňostroj“).

2.2. Základní podmínkou řádného plnění je dodržení kvality stanovené uvedenou přílohou č. 1. a
        touto smlouvou, dále dodržení přesného časového harmonogramu, zejména včasné odpálení
        ohňostroje v hodinu a minutu dle této smlouvy.

                                             3. Doba a místo plnění

3.1. Zhotovitel bude činnost dle čl. 2 provádět v následujícím harmonogramu:
        a) Zahájení příprav ohňostroje 12. 5. 2017 od 8.00 hodin – do 21.45 hodin.

                                                                                                       Stránka 1 z 4
        b) Odpálení ohňostroje dne 12. 5. 2017 ideálně ve 21.45 hodin. Ohňostroj bude zahájen a
                 realizován tak, aby byl ukončen nejpozději ve 22:00:00 hodin, aby tím nedošlo k porušení
                 Obecně závazné vyhlášky č. 1/2012 o ochraně nočního klidu a regulaci hlučných činností
                 statutárního města Děčín. Doba skončení ohňostroje je tak prioritní a podle ní se řídí
                 doba odpálení ohňostroje v závislosti na jeho délce.

        c) Úklid prostoru po dopálení ohňostroje do 13. 5. 2017 do 7.00 hodin
3.2. Ohňostroj bude realizován v délce 643 vteřin.
3.3. Zhotovitel prohlašuje, že sjednané lhůty uvedené v čl. 3.1. jsou vzhledem k povaze činnosti

        přiměřené a budou dodrženy. Zhotovitel se zavazuje zajistit realizaci ohňostroje v souladu
        s odsouhlaseným časovým harmonogramem.
3.4. Místem plnění je Děčín. Odpaliště ohňostroje bude umístěno na Smetanově nábř., Děčín I.

                                                  4. Cena za dílo

4.1. Zhotoviteli přísluší cena za řádné provedení díla, ta je pevná a maximální a je dohodou
        smluvních stran stanovena v celkové výši 215.000,- Kč bez DPH, tj. ve výši 260.150,- Kč
        včetně DPH. Cena, kterou je Objednatel povinen uhradit za realizaci ohňostroje a obsahuje
        veškeré ostatní náklady Zhotovitele vynaložené na plnění závazku vyplývajících z této smlouvy
        a s ní souvisejících. Zhotovitel na sebe přebírá nebezpečí změny okolností v případě, že
        nastane zcela mimořádná nepředvídatelná okolnost, a ani za tímto účelem tak nemůže
        požadovat zvýšení ceny za dílo či zrušení smlouvy.

                                              5. Platební podmínky

5.1. Smluvní strany se dohodly, že fakturace bude provedena po ukončení díla v termínu
        stanoveném v této smlouvě.

5.2. Faktura bude mít splatnost 30 dnů od převzetí Objednatelem a bude obsahovat minimálně
        následující údaje:
        a) Název, sídlo, IČO a DIČ Objednatele a Zhotovitele,
        b) Číslo faktury,
        c) Číslo smlouvy o dílo,
        d) Označení činnosti,
        e) Den vystavení a den splatnosti,
        f) Peněžní ústav a číslo účtu Zhotovitele,
        g) Výši účtované částky v Kč, DPH, celkovou cenu a charakter provedené činnosti podle čl.
                 2. Odst. 2.1),
        h) Systémové číslo veřejné zakázky P16V00000140
        i) Razítko a podpis odpovědné osoby

5.3. Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazeb DPH dle platných a
        účinných právních předpisů ČR. Z jakýchkoliv jiných důvodů nesmí být v průběhu celého plnění
        zakázky nabídková cena navyšována.

                                           6. Povinnosti zhotovitele

6.1. Zhotovitel není oprávněn bez souhlasu Objednatele k jakékoliv změně zajišťované činnosti
        předmětu, rozsahu činnosti a způsobu jejího provádění, zejména není oprávněn bez souhlasu
        Objednatele zaměnit zadání dle přílohy této smlouvy, přičemž objednatel je oprávněn
        kontrolovat zajištění činnosti v celém průběhu realizace zakázky, zejména sledovat, zda je
        prováděno v souladu s touto smlouvou a časovým harmonogramem dle této smlouvy.

6.2. Zhotovitel je povinen vpustit objednatele na místo přípravy a realizace ohňostroje a umožnit mu
        případnou kontrolu dodržování kritérií rozhodných při výběru Zhotovitele.

6.3. Zhotovitel je povinen postupovat při zařizování záležitosti s odbornou péčí a dodržet veškeré
        obecně závazné předpisy a normy týkající se bezpečnosti práce a předcházení škodám na
        zdraví a majetku.

6.4. Návrh bezpečnostních opatření k zajištění života a zdraví osob předloží vybraný uchazeč do 30
        dnů od posledního podpisu této smlouvy. Tento návrh bude odsouhlasen technikem BOZP. V
        případě, že nebude tento návrh technikem BOZP odsouhlasen, má Objednatel alternativně
        právo odstoupit od smlouvy nebo požadovat po Zhotoviteli smluvní pokutu dle čl. 7 odst. 5 této
        smlouvy.

                                                                                                                        Stránka 2 z 4
6.5. Zhotovitel se zaručuje za splnění závazku převzatých jinými osobami v souvislosti se
        zařizováním realizace ohňostroje.

6.6. Zhotovitel prohlašuje, že je pojištěn proti újmám, které mohou vzniknout jeho činností na
        majetku Objednatele, na kterém má být provedeno dílo, na majetku třetích osob či životu a
        zdraví, a je povinen na požádání odpovědné osoby pověřené Objednatelem předložit originál
        pojistné smlouvy k nahlédnutí. V případě, že ve lhůtě stanovené Objednatelem nepředloží
        Zhotovitel pojistnou smlouvu s limitem pojistného plnění 10 mil. Kč, je Objednatel oprávněn od
        této smlouvy odstoupit.

                                 7. Sankční ustanovení a úrok z prodlení

7.1. Smluvní strany se dohodly, že nebude-li ohňostroj proveden v požadovaném rozsahu a
        v požadované kvalitě, jak jsou uvedeny v této smlouvě, může Objednatel požadovat po
        Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 15 % z ceny za dílo bez DPH. V případě, že Zhotovitel
        neprovede řádně úklid prostoru po odpálení ohňostroje, je oprávněn Objednatel požadovat po
        Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 5 % z ceny za dílo bez DPH. Smluvní strany se dohodly, že
        Objednatelem vyúčtované smluvní pokuty uvedené v tomto odstavci mohou být započteny
        oproti ceně za dílo vyúčtované Zhotovitelem.

7.2. Smluvní strany se dohodly, že bude-li Objednatel v prodlení s placením faktury po lhůtě
        uvedené v čl. 5., odst. 5.2 této smlouvy, uhradí Zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0,01 %
        z dlužné částky za každý den prodlení.

7.3. Objednatel může odstoupit od smlouvy nejpozději 30 dnů před akcí, a to bez jakýchkoliv sankcí
        ze strany Zhotovitele. V termínu kratším 30 dnů před akcí může Objednatel smlouvu zrušit od
        počátku zaplacením odstupného Zhotoviteli ve výši 10 % ze smluvené ceny za dílo bez DPH.

7.4. Objednatel a Zhotovitel jsou oprávněni odstoupit od této smlouvy bez jakýchkoliv sankcí
        v případě zásahu vyšší moci (např. živelné katastrofy, epidemie, havárie, karanténní omezení,
        vichřice apod.) Oznámení o odstoupení od smlouvy s uvedením důvodu dle tohoto odstavce
        musí být doručeno druhé smluvní straně v písemné formě.

7.5. V případě, že nebudou podmínky dle čl. 6 této smlouvy nebo přílohy č. 1 k této smlouvě
        splněny, a z toho důvodu nebude ohňostroj uskutečněn, má Objednatel právo požadovat po
        Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 40 000,- Kč.

7.6. Splatnost všech smluvních pokut dle tohoto článku této smlouvy nastává desátým dnem po
        doručení písemné výzvy druhé strany. Všechna odstoupení od smlouvy a všechna zrušení
        smlouvy musí být provedena jednostranným písemným právním jednáním, přičemž účinnosti
        toto právní jednání nabude doručením druhé smluvní straně. Pokud zásilka nebude druhé
        smluvní straně doručena v jejím sídle, platí, že byla doručena prvním dnem uložení u
        provozovatele poštovních služeb.

                                       8. Platnost a účinnost smlouvy

8.1. Tato smlouva vstupuje v platnost i účinnost dnem posledního podpisu oprávněných zástupců
        smluvních stran.

8.2. Smlouva je uzavřena na dobu určitou a to ke dni ukončení činnosti dle čl. 3.3. této smlouvy.

                                           9. Závěrečná ustanovení

9.1. Jakékoliv změny nebo doplňky k této smlouvě vyžadují formu písemných, oboustranně
        podepsaných dodatků, jinak jsou neplatné.

9.2. Nepředvídané či neodvratitelné události, ležící mimo obě smluvní strany budou řešeny ústně
        v místě konání ohňostroje.

9.3. Objednatel potvrzuje, že uzavření této Smlouvy schválila Rada města Děčín svým usnesením
        č. RM 16 19 36 01, dne 8.11.2016.

9.4. Jakékoliv vztahy a spory, které vzniknou při plnění této smlouvy a nejsou v ní řešeny, se řídí
        podle obecně závazných předpisů.

9.5. Smluvní strany se dohodly, s přihlédnutím k zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů,
        a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, že tato smlouva bude
        Objednatelem zveřejněna.

                                                                                                                        Stránka 3 z 4
9.6. Žádná ze smluvních stran nemá právo postupovat práva nebo závazky vyplývající ze smlouvy
        na jinou stranu bez písemného souhlasu druhé smluvní strany. Jakékoli postoupení v rozporu
        s podmínkami této smlouvy bude neplatné a neúčinné.

9.7. Smlouva se vyhotovuje ve 4 (čtyřech) autorizovaných stejnopisech, z nichž zhotovitel obdrží 1
        (jeden) stejnopis a Objednatel 3 (tři) stejnopisy.

9.8. Smlouva bude zhotovitelem zároveň doručena objednateli prostřednictvím el. nástroje
        v elektronické editovatelné podobě (*. doc(x)) tak, aby mohla být zveřejněna v Registru smluv
        ve strojově čitelném kódu. Tato zaslaná el. podoba smlouvy bude vyplněna v naprosté shodě
        s listinnou verzí vyjma závěrečných podpisů.

9.9. V případě sporu, který nebude řešen smírnou cestou, bude spor řešen u věcně a místně
        příslušného soudu ČR.

9.10. Osoby zastupující Zhotovitele a Objednatele tímto prohlašují, že jsou oprávněny k podpisu této
        smlouvy.

     Příloha č. 1 – Scénář ohňostroje včetně stopáže a uvedení času zahájení
     Příloha č. 2 – Grafické znázornění odpaliště

V Děčíně dne 02.01.2017            V Praze dne 8. 12. 2016

…………………………………………….                 ……………………………………………….
               za objednatele                           za zhotovitele

  Mgr. Marie Blažková, primátorka            ing. Petr Večerník, jednatel

                                   Stránka 4 z 4