Textová podoba smlouvy Smlouva č. 93977: Zpracování dvou odborných oponentních posudků na zadávací podmínky VZ

Příloha 965_objednávka_Redigováno.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MINISTERSTVO bjednací list číslo
PRO MÍSTNÍ /
ROZVOJ ČR ED I

 

Číislo objednávky uveďte laskavé
na dodacím listu a faktuře

Teleřo
Vyřizuje: Mgr. Jana Uulová

Odbor správy monitorovaciho systěmu MMR
IČO: 660 02 222

Bankovní spojení;

ČNB Praha

Učetč :

Číslo úkolu:

3691/5166/21/24

3691/5166/22/24

Zaokrouhlujte na celé Kč

Dodavatel:

Dodavatel: Pražská znalecká kancelář, s.r.o.
Se sídlem:

IČ: 48910660

Bankovní spojení: EEE

Objednáváme:
Zpracování dvou odborných oponentních posudků na zadávací podminky VZ z oblasti IT
projektů

Veřejně zakázky:
„Služby technického dozoru nad provozem informačního systému „MS2014+"
„Provozování Manažerského Informačního systému nad Datovým skladem“

Projekt: „Služby technického dozoru nad provozem informačního systému „MS2014+",
reg. číslo: CZ.08.2.125/0.0/0.0/15. 002/0000041, OPTP 2014-2020

Projekt; „Provozování Manažerského informačního systému nad Datovým skladem',
reg. číslo CZ.08.2.125/0.0/0.0/15 002/0000052, OPTP 2014-2020

Plnění bude realizováno v souladu se zaslanou cenovou nabídkou dodavatele, která tvoří
nedílnou součást této objednávky.

Dodání posudků: nejpozději do 5 PD od podpisu objednávky dodavatelem (vč. předání
podkladů pro zpracování posudků objednatelem).

Cena zakázky: nepřesáhne 235 950,00 Kč s DPH
(slovy: dvě stě třícet pět tisíc devět set padesát korun českých)

Místo dodání: Staroměstské náměstí 6, Praha 1

Přílohy objednávky:
1) Specifikace předmětu plněni a podmínky objednávky
2) Nabídka dodavatele

V Praze dne 28. 7. 2016

 

ditelka odboru správy monitorovacího systému

MINISTERSTVO Objednací list číslo

ROZVOJ ČR 46512016

 

Pozn.: Dokumenty k posouzení budou předány po akceptaci objednávky dodavatelem.

Přiloha č. 1

Předmět plnění:

Odborné oponentní posudky se budou vztahovat k návrhu zadávacích podmínek veřejných
zakázek. Bude se jednat o veřejné zakázky, jejichž | předmět souvis[ s informačními
a komunikačními technologiemi, Nedilnou součástí bude i posouzení zadávacich podmínek
vkontextu trendů informačních a komunikačních technologií aprovozovaných řešení
informačních a komunikačních technologii na MMR, v souladu s obecně závaznými právními
předpisy a pravidly spolufinancování z operačních programů EU (v souladu s povinnostmí
plynoucími z podmínek přidělení dotace).

Dodavatel dodá
Dva odborné oponentní posudky, budou obsahovat odpověď na tyto otázky:

1. Jsou zadávací podmínky (jiné posuzované dokumenty) srozumitelné pro všechny
potencionální dodavatele?

2. Nejsou požadavky na plnění nadhodnocéné? Není požadováno zastaralé plnění nebo
zastaralý způsob řešení?

3. Nejsou zadávací podmíinky diskriminační? Nezvýhodňují zadávací podminky jediného
dodavatele?

4. Zhotovitel posudků se zároveň vyjádří k navrženým kvalifikačním předpokladům (tzn. zda
jsou požadavky — podmínky kvalifikace přiměřeně vzhledem k významu a složitosti VZ)

Zhotovite! posudku bude informovat objednatele o všech případných nejasných či sporných
bodech, které by mohly vyplývat z navrženého zadání podmlnek, resp. dodá vyjádření, zda
zádavatel zadávacími podminkami (podmínkami účasti) stanoví a poskytne: dodavatelům
veškeré informace (na obsah, formu a způsob podání nabídek) v podrobnostech nezbytných
pro účast zadavatele v zadávacím řízení (podání nabídky).

Podmiínky objednávky:

Článek 1
Daňový doklad - fakti e vystavena a následně Objednatele na po akceptací

díla, tzn. po podpisu předávacího / akceptačního protokolu stranou Objednatele.

Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu stanovené v ustanovení $ 28
zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (Je nezbytné,
aby daňový doklad (faktura), obsahoval minimálně tyto náležitosti: den splatnosti daňového
dokladu (fáktury), číslo objednávky, IČ a DIČ Poskytovatele, označení banky a číslo účtu
Poskytovatele, údaj o veden! Poskytovatele v příslušném obchodním rejstříku, označení plnění,
za nějž je daňový doklad (faktura) vystaven, razitko a podpis oprávněné osoby Poskytovatele,
V záhlaví daňového dokladu (faktury) bude výrazně uveden název Objednatele včetně osoby,
která jej zastupuje, její funkce).

Fakturovaná cena bude v české měně v členění na:
*  cena celkem bez DPH,
« DPH(% sazba a celková výše DPH),
=  cena celkem včetně DPH.
Y záhlaví daňového dokladu — faktury bude výrazně uveden tento text:

 

MINISTERSTVO Objednací list číslo

PRO MÍSTNÍ
ROZVOJ ČR 45512016

 

Česká republika, Ministerstvo pro místní rozvoj — RNDr. Blanka Fischerová, ředitelka Odboru
správy monitorovacího systému,
OPTP 2014-2020

 

 

 

Pokud faktura nebude označena, anebo bude neúplně označena, bude vrácena k doplnění.
Faktura je splatná do 30 kalendářních dnů ode dne jejího doručení Objednatel. -

Přílohou faktury bude objednávka a kopie podepsaného akceptačního protokolu.

 

Článek 2

Obě smluvní strany se zavazují, že budou zachovávat povinnost mlčenlivosti ohledně
veškerých informací předaných v jakékoliv podobě a souvisejících s touto objednávkou a jejím
plněním. Obě smluvní strany se zavazují, že důvěrné informace nebudou bez předchozího
písemného souhlasu druhé strany sdělovat třetím osobám. Současně se obě strany zavazují,
že takto získané informace nezpřístupní ani nevyužijí pro sebe ani pro třetí stranu jinak než pro
účely plnění této smlouvy nebo v souladu s ujednáními v této objednávce.

Článek 3

Objednatel akceptuje, že výstup je určen pouze pro vlastní užití Objednatele a nebude
poskytnut a nebude poskytnut žádným jiným třetím osobám kromě případů, které budou
odsouhlaseny Dodavatelem. Dodavatel nenese odpovědnost vůči jakékoliv Jiné třetí straně,
která s nimi bude seznámena.

Článek 4

Dodavatel vynaloží veškeré úsilí ke splnění očekávání Objednatele. W případě vzniku
odpovědnosti (byť i z nedbalosti) Dodavatele, jejích partnerů nebo zaměstnanců, která vznikla
v souvislosti se službami poskytnutými při plnění této objednávky, rozsah této odpovědnosti v
žádném případě nepřesáhne dvojnásobek ceny, která bude za provedené služby zaplacena.
Dodavatel za žádných okolností neodpovidá za ztráty, škody, náklady nebo výdaje vzniklé
jakýmkoli způsobem v souvislosti s podvody, zatajením známých skutečností nebo jejich
nesprávnou interpretací nebo úmyslným nedodržením podmínek Objednatele, jeho vedením
nebo jinými spřízněnými stranami.

Článek 5

Dodavatel je podle ustanovení $ 2 písm. e) zákona 6. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění
pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné
v souvislosti s úhradou zboží něbo služeb z veřejných výdajů, ti. Dodavatel je povinen
poskytnout požadované informace a dokumentaci zaměstnancům nebo zmocněncům
pověřených orgánů (Zprostředkujicího subjektu, Řídícího orgánu Operačního programu
Technická pomoc Ministerstva pro místní rozvoj, Ministerstva financí, Evropské komise,
Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného finančního Úřadu
a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným orgánům
podmínky k provedení kontroly vztahující se k předmětu díla a poskytnout jim při provádění
kontroly součinnost.

Článek 6

Dodavatel je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu včetně
originálů účetních dokladů v souladu s článkem 140 Nařízení Rady (ES) č. 1303/2013. Pokud
je v českých právních předpisech stanovena lhůta delší než v evropských právních předpisech,
musí být použita pro úschovu tato delší lhůta. Po tuto dobu je Dodavatel povinen umožnit
osobám oprávněným kvýkonu kontroly projektů provést kontrolu dokladů souvisejících
s plněním objednávky.

MINISTERSTVO Objednací list číslo

PRO MÍSTNÍ
ROZVOJ ČR 46512016

«

Článek 7
Dodavatel je povinen všechny písemné zprávy, pišemné výstupy a prezentace opatřit vizuální

identitou projektů dle Pravidel pro provádění informačních a propagačních opatření (viz kap.
2.2. Příručky pro žadatele a příjemce),

V případě, že dojde ke změně těchto pravidel, je Objednatel povinen o této skutečnosti
Dodavatele bezodkladně informovat.