Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KUJCP017SLB4 Smlouva o poskytování systémové podpory Produktů č. 113/2016 JO/ojv/vP lOjLljj % I. Smluvní strany ARCDATA PRAHA, s.r.o. Hybernská 24/1009, 110 00 Praha 1 se sídlem: Ing. Petrem Seidlem, CSc., jednatelem jednající: 14889749 IČ: CZ14889749 DIČ: Československá obchodní banka bankovní spojení: 0000666013/0300 účet č.: Městský soud v Praze, oddíl C, vložka 668 zápis do obch. rejstříku: jako poskytovatel ze strany jedné (dále jen "společnost ARCDATA") a Jihočeský kraj U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice se sídlem: Mgr. Jiřím Zimolou, hejtmanem jednající: 70890650 IČ: CZ70890650 DIČ: Československá obchodní banka bankovní spojení: 199783072/0300 účet č.: jako uživatel ze strany druhé (dále jen "Uživatel") uzavírají níže psaného dne, měsíce a roku ve smyslu ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník"), tuto smlouvu o poskytování systémové podpory. II. Definice 1. Níže uvedené pojmy budou při výkladu této smlouvy interpretovány následovně: 1.1 Pojem „Systémová podpora" znamená služby poskytované společností ARCDATA Uži vateli při užívání Produktů. 1.2 Pojem „Technické podmínky"znamená dokument „Technické podmínky poskytování slu žeb Systémové podpory (maintenance) při užití softwarových produktů a Služeb Online Services" specifikující rozsah, technické a věcné parametry poskytování služeb Systé mové podpory, který jako příloha č. 2 tvoří nedílnou součást této smlouvy. 1.3 Pojem „Softwarovýprodukt"znamená standardní aplikační softwarové programy distribu ované a licencované jejich výrobci, při jejichž užití Uživatelem poskytuje společnost ARCDATA Uživateli služby Systémové podpory s tím, že Softwarové produkty jsou spe cifikovány v dokumentu Specifikace Produktů, který jako příloha č. 1 tvoří nedílnou sou část této smlouvy. 1.4 Pojem „Služby Online Services" znamená jakýkoli internetový geoprostorový systém, včetně aplikací a souvisejících rozhraní API, dle definice uvedené v Licenční smlouvě. 1.5 Pojem „Produkt" znamená Softwarový produkt a Služby Online Services. 113/2016 1 1.6 Pojem „Technická podpora" znamená telefonické a/nebo písemné poradenství společ nosti ARCDATA týkající se Dokumentované funkcionality Produktů včetně telefonického a/nebo písemného poradenství společnosti ARCDATA v případě chybné funkčnosti Do kumentované funkcionality Produktů; rozsah služeb Technické podpory při užití Produktů je stanoven Technickými podmínkami. 1.7 Pojem „Dokumentovaná funkcionalita" znamená aplikace, funkce a nástroje popsané ná povědou nemodifikovaných Softwarových produktů a Služeb Online Services vydaných výrobcem. Za dokumentovanou funkcionalitu se nepovažují vzorové aplikace pro demon strační účely. 1.8 Pojem „Související materiály" znamená veškeré informace v písemné, grafické nebo digi tální formě vztahující se k užívání nebo provozu Produktů včetně, nikoli však pouze, li cenčních smluv, poznámek k jednotlivým verzím, uživatelské dokumentace, příruček, in stalačních pokynů, školící dokumentace, technických informací a instruktáží, dat, souborů dat, důvěrných uživatelských aktivačních nebo registračních kódů, klíčových softwaro vých kódů nebo hardwarových klíčů dodávaných výrobci Produktů. 1.9 Pojem „Licenční smlouva" znamená licenční smlouvu uzavřenou mezi Uživatelem a pří slušným výrobcem Produktu, na základě které je Uživatel oprávněn k užití Produktu. III. Prohlášení společnosti ARCDATA Společnost ARCDATA prohlašuje, že na základě smlouvy uzavřené s výrobci Produktů je výhrad ním autorizovaným poskytovatelem služeb Systémové podpory a Souvisejících materiálů pro území České republiky a z tohoto titulu je oprávněna předvádět, propagovat, uvádět na trh, distri buovat, instalovat, poskytovat Systémovou a Technickou podporu a návody pro užití Produktů a Souvisejících materiálů koncovými uživateli. IV. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je závazek společnost ARCDATA poskytovat Uživateli služby Systémové podpory a v rámci těchto služeb i služby Technické podpory Produktů oprávněně provozovaných Uživatelem tj. užívaných a provozovaných Uživatelem na základě Licenční smlouvy. V. Cenová ujednání 1. Ceny za poskytování Systémové podpory Produktů jsou stanoveny v příloze č. 1 této smlouvy. Ceny jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty s tím, že tato bude společností ARCDATA účtována nad rámec stanovených cen v souladu s obecně závaznými právními předpisy. 2. Cena za poskytnutí Systémové podpory Produktů je splatná vždy jednorázově v plné výši na příslušné období poskytování Systémové podpory, a to na základě její fakturace společ ností ARCDATA. Společnost ARCDATA vystaví daňový doklad (fakturu) na úhradu ceny Sys témové podpory do 15 dnů od započetí tohoto období. 3. Jeli Systémová podpora Uživatelem objednána pro Softwarový produkt poté, co poskytování služeb Systémové podpory již bylo v minulosti ukončeno, bude cena Systémové podpory pro nové období poskytování služeb Systémové podpory navýšena o cenu Systémové podpory za dobu od skončení posledního období poskytování Systémové podpory do dne zahájení po skytování Systémové podpory. Cena bude stanovena dle ceníku společnosti ARCDATA. 4. Pro splatnost daňového dokladu (faktury) sjednávají strany lhůtu 21 dnů od data doručení da ňového dokladu (faktury) Uživateli. Společností ARCDATA vystavený daňový doklad (faktura) na úhradu ceny za poskytnutí Systémové podpory musí mít náležitosti podle ustanovení § 29 113/2016 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění předpisů pozdějších. Za poskyt nutí Systémové podpory se pro účely DPH považuje datum zahájení poskytování Systémové podpory. 5. V případě, že společnost ARCDATA poskytne Uživateli služby Systémové podpory nad rámec rozsahu stanoveného touto smlouvou, bude cena za poskytnutí takových služeb kalkulována na bázi hodinové sazby ve výši stanovené ceníkem společnosti ARCDATA aktuálně platným k datu poskytnutí takové služby. Tento postup se uplatní pouze v případě, že Uživatel si u společnosti ARCDATA objedná poskytnutí takových služeb. 6. Pro případ prodlení Uživatele s úhradou ceny za poskytnutí Systémové podpory Produktů v částce nebo čase sjednávají strany úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Vedle toho je společnost ARCDATA oprávněna pozastavit poskytování Systémové podpory Produktů, a to až do doby vyrovnání dlužných částek Uživatelem. Tím není dotčeno právo společnosti ARCDATA na odstoupení od smlouvy postupem dle čl. X. smlouvy. 7. V případě, že daňový doklad (faktura) obsahuje nesprávné náležitosti nebo v ní některé nále žitosti chybí, je Uživatel oprávněn daňový doklad (fakturu) vrátit zpět společnosti ARCDATA do data splatnosti. Ve vráceném daňovém dokladu (faktuře) musí Uživatel vyznačit důvod vrá cení daňového dokladu (faktury). V takovém případě je společnost ARCDATA povinna vystavit nový daňový doklad (fakturu) s novým datem splatnosti a Uživatel se tak nedostává do pro dlení ve smyslu čl. V. odst. 6 této smlouvy. VI. Oprávněné osoby 1. Strany tímto určují osoby oprávněné jednat jejich jménem při realizaci předmětu této smlouvy, a to: 1.1 za společnost ARCDATA: Mgr. Ondřej Sadílek 1.2 za Uživatele: Mgr. Tomáš Pokorný 2. Změna oprávněné osoby je možná jen po předchozím písemném oznámení této skutečnosti opačné straně smluvní. 3. Veškerá komunikace mezi stranami bude prováděna prostřednictvím datových schránek, kurýra, doporučené pošty, faxem nebo emailem, odesílaným na stranám naposledy sdělenou adresu pro doručování, nebo na adresu jejich sídla. Zprávy zasílané prostřednictvím kurýra se považují za doručené okamžikem podpisu potvrzení o přijetí přijímající stranou. Zprávy zasí lané prostřednictvím doporučené pošty se považují za doručené uplynutím sedmi dní ode dne podání zásilky. Zprávy zasílané prostřednictvím faxu a emailu se považují za doručené oka mžikem obdržení faxové (emailové) zprávy potvrzující bezchybné přijetí. Toto ujednání nevy lučuje právo kterékoli strany žádat, aby písemnosti zaslané faxem, nebo emailem, jí byly před loženy v originální listinné podobě. VII. Práva duševního vlastnictví 1. Rozsah licence, jakož i licenční podmínky pro užití Produktů Uživatelem jsou upraveny Licen ční smlouvou. Autorská práva, jakož i ostatní jiná práva duševního vlastnictví, vztahující se k Produktům, včetně Souvisejících materiálů, nadále přísluší výrobci Produktu a nejsou po skytováním Systémové podpory dotčena. 2. Pro případ, že v rámci poskytnutí služeb Systémové podpory poskytne společnost ARCDATA Uživateli vlastní věcné plnění splňující znaky autorského díla, poskytuje touto smlouvou Uži vateli časově a teritoriálně neomezenou, nevýhradní a nepřevoditelnou licenci k takovému pl nění vytvořenému společností ARCDATA na základě této smlouvy. Cena za poskytnutí licence je zahrnuta v ceně za poskytování Systémové podpory. 113/2016 3 Vlil. Odpovědnost společnosti ARCDATA 1. Společnost ARCDATA odpovídá Uživateli za škodu vzniklou porušením povinnosti stanovené společnosti ARCDATA touto smlouvou a/nebo obecně závazným právním předpisem. 2. Dohodou stran se celková výše náhrady škody omezuje částkou odpovídající výši ceny zapla cené za poskytování Systémové podpory Produktu, ohledně něhož došlo ke škodné události. Dále strany výslovně sjednávají, že společnost ARCDATA nenese odpovědnost za: 2.1 ztrátu nebo poškození dat Uživatele, případná rekonstrukce ztracených nebo znehodno cených dat jde na vrub Uživatele; 2.2 škodu vzniklou při poskytnutí Systémové podpory u Produktů, u kterých výrobce již ukon čil podporu užívání takového Produktu. 3. V případě, že výše ceny zaplacené Uživatelem za poskytování Systémové podpory Produktu, ohledně něhož došlo ke škodné události, přesáhne částku 1.000.000, Kč (slovy jeden milion korun českých), celková výše náhrady škody a povinnost společnosti ARCDATA nahradit škodu Uživateli se dohodou stran omezuje maximální částkou ve výši 1.000.000, Kč (slovy jeden milion korun českých). IX. Povinnost mlčenlivosti 1. Strany smluvní ujednávají, že veškeré informace poskytnuté si jimi navzájem při realizaci před mětu této smlouvy (s výjimkou smlouvy samotné) považují za důvěrné a tvořící předmět jejich obchodního tajemství, a proto se zavazují, že nebudou zveřejňovat jakoukoli z takto získaných informací bez předchozího písemného souhlasu opačné smluvní strany. Závazek zachování mlčenlivosti se v plném rozsahu vztahuje i na zaměstnance smluvních stran, jakož i na spolu pracující osoby třetích stran. Povinnost zachování mlčenlivosti platí po celou dobu realizace předmětu této smlouvy a dále po dobu dvou let následujících po dni poskytnutí posledního věcného plnění ze strany společnosti ARCDATA ve prospěch Uživatele. Bez ohledu na výše uvedené ustanovení nebudou mlčenlivosti podléhat informace, které: 1.1 se stanou veřejně známými a přístupnými, a to nikoli v důsledku činu nebo zanedbání jejich příjemce; 1.2 příjemce informací oprávněně znal před jejich poskytnutím druhou smluvní stranou a ne vztahovalo se na ně omezení poskytování; 1.3 byly vytvořeny samostatně jejich příjemcem nebo třetí stranou, o čemž svědčí záznamy strany, která je vytvořila; 1.4 příjemci oprávněně poskytne třetí strana, která tyto informace nezískala přímo ani ne přímo od poskytovatele důvěrné informace; 1.5 byly poskytnuty na základě (i) povinnosti dané obecně závaznými právními předpisy, (ii) na základě vykonatelného soudního rozhodnutí, (iii) vykonatelného rozhodnutí orgánů státní správy (iv), nebo které nemohou podléhat utajení dle obecně závazných právních předpisů. 2. Ze shora uvedeného ujednání sjednávají strany výjimku, kdy společnost ARCDATA je opráv něna o poskytnutí Systémové podpory Uživateli referovat ve svých obchodních a prezentač ních materiálech, a to toliko uvedením obchodního jména Uživatele a specifikací poskytnuté Systémové podpory. 3. Každé jednotlivé zaviněné porušení povinnosti mlčenlivosti bude sankcionováno smluvní po kutou ve výši 5.000, Kč. 113/2016 4 X. Trvání smlouvy 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to na dobu od 1.1. 2017 do 31.12. 2017. 2. Kterákoli ze smluvních stran je oprávněna od této smlouvy odstoupit stanovíli tak zákon, nebo smlouva, nebo pro její podstatné porušení. 3. Za podstatné porušení smlouvy na straně Uživatele se rozumí prodlení s úhradou finančních částek dle čl. V. této smlouvy po dobu delší než 30 dnů. 4. Za podstatné porušení smlouvy na straně společnosti ARCDATA se rozumí prodlení s plněním dle této smlouvy po dobu delší než 30 dnů ode dne, kdy je porušení plnění smlouvy notifiko váno způsobem předvídaným v čl. VI. odst. 3 této smlouvy, a společnost ARCDATA nezjedná nápravu ani v dodatečné lhůtě 10 dnů ode dne, kdy je na porušování smluvní povinnosti upo zorněna Uživatelem. Dále se za podstatné porušení smlouvy na straně společnosti ARCDATA rozumí případ, kdy probíhá insolvenční řízení proti majetku společnosti ARCDATA, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, nebo insolvenční návrh byl zamítnut proto, že majetek spo lečnosti ARCDATA nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo byl konkurs zru šen proto, že majetek společnosti ARCDATA byl zcela nepostačující. 5. Účinky odstoupení nastávají okamžikem doručení písemného rozhodnutí o odstoupení opačné straně smluvní. Odstoupení se sjednává s účinky ex nunc. Pro případ odstoupení se strany zavazují vypořádat vzájemná práva a povinnosti ve lhůtě do 15 dnů ode dne odstoupení. 6. Odstoupení musí být písemně notifikováno druhé smluvní straně a to de čl. VI. odst. 3 této smlouvy. 7. Odstoupením od smlouvy není dotčeno právo na náhradu škody. XI. Závěrečná ustanovení 1. Práva a povinnosti vyplývající z této smlouvy se řídí ustanovením občanského zákoníku, na pl nění společnosti ARCDATA se dále přiměřeně použije ustanovení § 2631 a násl. občanského zákoníku. 2. K řešení případných sporů z této smlouvy si strany ve smyslu ustanovení § 89a občanského soudního řádu sjednávají pro všechny spory místní příslušnost Okresní soud v Českých Bu dějovicích. 3. Práva a povinnosti vyplývající z této smlouvy nemohou být Uživatelem převedena na třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu společnosti ARCDATA. Tím není dotčeno právo společnosti ARCDATA na postoupení splatných pohledávek za Uživatelem. 4. Jakékoli změny této smlouvy jsou možné jen po předchozí dohodě stran smluvních toliko pí semně, a to formou dodatků této smlouvy podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 5. Zhotovitel bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv zřízeného podle zá kona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů/na úřední desce způso bem umožňujícím dálkový přístup. 6. Zhotovitel prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. 7. Tato smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech signovaných smluvními stranami, z nichž každé ze smluvních stran náleží po jednom. 8. Nedílnou součástí této smlouvy jsou: 8.1 Příloha č. 1 Specifikace Produktů 8.2 Příloha č. 2 Technické podmínky 9. Pojmy obsažené v přílohách této smlouvy a psané s velkými počátečními písmeny mají stejný 113/2016 5 význam jak uvedeno v článku Definice této smlouvy. Pro případ rozporu mezi zněním této smlouvy a přílohami, platí za rozhodné znění smlouvy. 10. Strany prohlašují, že tato smlouva byla uzavřena vážně na základě jejich pravé a svobodné vůle. Na důkaz pravdivosti tohoto prohlášení připojují strany na smlouvu své podpisy. V Praze dne 2016 2 1 12 2016 V Českých Budějovicích dne...........2016 ARCDATA PRAHA, s.r.o. Jihočeský kraj Podpis: Jméno: Funkce: jednatel ARCDAÍA PRAHA s.r.o. Hybernská 24, 110 00 Praha 1 DIČ: CZ14889749 113/2016 6 Příloha č. 1 ke smlouvě č. 113/2016 o poskytování Systémové podpory Produktů výrobce Produktu: Společnost Environmental Systems Research Institute, lne., (dále též jen „společnost Esri“), 380 New York Street, Redlands, CA 923738100 USA Esri Produkty, ke kterým je poskytována Systémová podpora a které jsou zahrnuty v této smlouvě, mohou být licencovány pouze na základě podmínek stanovených standardními smluvními podmín kami Esri Licenční smlouvy (E204 a E300), které jsou součástí této smlouvy na základě tohoto odkazu. Licenční smlouva Esri je dostupná mimo jiné na internetové adrese www.esri.com/legal. Systémová podpora (maintenance) je poskytována k Produktům: Produkty Typ maint. Počet Maintenance Celkem v Kč Produktů do bez DPH ArcGIS for Server Enterprise Standard (Windows) generál 1 31.12.2017 150 000,00 Up to Four Cores License ArcGIS for Server Enterprise Standard (Windows) generál 1 31.12.2017 150 000,00 Up to Four Cores License ArcGIS for Desktop Advanced concurrent use prim. 1 31.12.2017 90 000,00 ArcGIS for Desktop Standard concurrent use prim. 1 31.12.2017 45 000,00 ArcGIS for Desktop Standard concurrent use sec. 5 31.12.2017 180 000,00 ArcGIS Network Analyst for Desktop concurrent use prim. 1 31.12.2017 15 000,00 ArcGIS Spatial Analyst for Desktop concurrent use prim. 1 31.12.2017 15 000,00 ArcGIS 3D Analyst for Desktop concurrent use prim. 1 31.12.2017 15 000,00 ArcGIS for Desktop Basic concurrent use prim. 2 31.12.2017 42 000,00 ArcGIS for Desktop Basic concurrent use sec. 10 31.12.2017 150 000,00 Celkem za systémovou podporu v Kč bez DPH 852 000,00 Celkem za systémovou podporu v Kč s DPH 1 030 920,00 113/2016 7 Příloha č. 2 ke smlouvě č. 113/2016 o poskytování Systémové podpory Produktů Technické podmínky poskytování služeb Systémové podpory (maintenance) při užití Softwarových produktů a Služeb Online Services 113/2016 8 Technické podmínky poskytování služeb Systémové podpory (maintenance) při užití Softwarových produktů a Služeb Online Services Úvodní ustanovení Tyto Technické podmínky konkretizují rozsah, technické a věcné parametry poskytování služeb Systémové podpory společností ARCDATA PRAHA, s.r.o., sídlem Praha 1, Hybernská 24/1009, IČ 14889749 (dále jen „společnost ARCDATA") uživateli (dále jen „Uživatel") při užívání Softwaro vých produktů a služeb Online Services Uživatelem (dále jen „Produkty"). I. Rozsah Systémové podpory 1. Služby Systémové podpory společnost ARCDATA poskytuje na základní Produkty firem Esri, LizardTech, Telvent USA LLC, Exelis Visual Information Solutions a společnosti ARCDATA (výčet všech podporovaných produktů je uveden na adrese www.arcdata.cz/podpora/pravidla- podporv/). 2. Systémová podpora se poskytuje na základě smlouvy o poskytování systémové podpory soft warových produktů. Systémová podpora na období 12 měsíců je rovněž součástí nového ná kupu software (netýká se programů s omezeným použitím podle Licenční smlouvy Esri - pře devším Program pro domácí použití, Grantové programy a další programy pro omezené pou žití). 3. Společnost ARCDATA poskytuje Systémovou podporu pouze standardním, nemodifikovaným Softwarovým produktům provozovaným Uživatelem na standardním hardware tj. hardware, který odpovídá výkonovým, funkčním případně jiným stanoveným limitům, jako nezbytný před poklad užití Softwarových produktů. 4. Systémová podpora zahrnuje: 4.1 dodávku aktualizovaných a updatovaných verzí Softwarových produktů; 4.2 zpřístupnění aktualizovaných a updatovaných Služeb Online Services 4.3 poskytování služeb Technické podpory v rozsahu specifikovaném v čl. III. Technických podmínek; 4.4 poskytování dalších služeb k Produktům Esri v rozsahu stanoveném čl. II. Technických podmínek. 5. V rámci systémové podpory Produktů bude společnost ARCDATA průběžně a bezodkladně poskytovat Uživateli programové korekce Produktů, softwarové dokumentace, nebo publiko vaných operačních procedur, tak jak tyto jsou průběžně zveřejňovány pro potřeby uživatelů Softwarových produktů. 6. V rámci poskytování Systémové podpory společnost ARCDATA dále Uživateli umožní účast na konferenci uživatelů Produktů s místem konání na území v ČR (se slevou až 100%) pro uživatele Softwarových produktů ArcGIS for Desktop, ArcGIS for Server, ENVI, ENVI + IDL a ENVI LiDAR. Přesný výčet Produktů, na který je možno uplatnit slevu z registračního po platku, je aktuálně uveden před konáním konference na webových stránkách konference www.arcdata.cz/akce/konference/. 7. Požaduje-li Uživatel poskytnutí základní podpory telefonicky, je nezbytným předpokladem, že hardware, na kterém je Softwarový produkt instalován, může Uživatel obsluhovat v reálném čase tak, aby mohl bez prodlevy obratem reagovat na pokyny společnosti ARCDATA, pří padně aby mohl společnosti ARCDATA bezprostředně popsat činnost Softwarového produktu, resp. hardware, na kterém je Softwarový produkt instalován. 8. Poskytování Systémové podpory Produktů rovněž zahrnuje poskytování updatovaných, vývo jově vyšších verzí Produktů. Budou-li updatované verze Produktů obsahovat modifikovanou funkčnost oproti předchozí verzi, potom budou tyto společností ARCDATA distribuovány spolu s náležitou dokumentací. TP_maintenance_061015 9. Společnost ARCDATA v této souvislosti deklaruje obchodní zvyklosti a standardy, kdy upda- tované verze Produktů zpravidla obsahují všechny funkční možnosti předchozí verze přísluš ných Produktů. 10. Poskytování Systémové podpory Produktů nezahrnuje povinnost přizpůsobení Produktů jiné, než původní konfiguraci. 11. K převzetí, resp. ke stažení vývojových verzí Softwarových produktů, pokud tyto budou v prů běhu poskytování služeb Systémové podpory uvolněny k distribuci koncovým uživatelům, vy zve společnost ARCDATA Uživatele prostřednictvím e-mailu, ve kterém bude uveden odkaz pro stáhnutí updatované verze Softwarových produktů. Užívání updatovaných verzí Produktů může podléhat novým licenčním podmínkám. Tyto licenční podmínky budou společností ARCDATA připojeny k emailu, kterým bude Uživateli zaslán odkaz na stažení updatované verze Softwarových produktů, nebo budou dostupné na internetové stránce specifikované v ta kovém emailu. Stažením Softwarových produktů a jejich instalací Uživatel nové licenční pod mínky přijímá a zavazuje se je dodržovat. Nemá-li Uživatel uzavřenou jinou smlouvu, řídí se užívání Produktů Esri licenčními podmínkami uvedenými v dokumentech E204 a E300, které jsou ke stažení na http://www.Esri.com/leqal/software-license. II. Produkty Esri 1. V rámci poskytování Systémové podpory poskytne společnost ARCDATA Uživateli tyto další služby týkající se Produktů Esri: 1.1 účast na konferenci uživatelů Produktů Esri s místem konání v USA (se slevou až 100 %). Přesný výčet Produktů Esri, na který je možno uplatnit slevu z registračního poplatku, je aktuálně uveden před konáním konference na webových stránkách konference www.esri.com/events/user-conference. 1.2 možnost stažení české lokalizace Softwarových produktů ArcGIS (Desktop, Server) z in ternetových stránek společnosti ARCDATA (od verze ArcGIS 10.0); 1.3 přístup k informacím o vývoji Produktů Esri a řešených aplikacích prostřednictvím časo pisu ArcRevue; 1.4 zasílání informací o novinkách a zajímavých akcích souvisejících s užívanými Produkty pomocí elektronické pošty; 1.5 půjčování odborných publikací z knihovny společnosti ARCDATA (více na www.arcdata.cz). 2. Služby Systémové podpory Softwarových produktů Esri ArcGIS for Desktop společnost ARCDATA poskytuje v těchto úrovních: 2.1 primary maintenance - platí pro každou 1., 11., 21., atd. licenci příslušného Softwarového produktu; 2.2 secondary maintenance - platí pro každou 2.-10., 12.-20. atd. licenci příslušného Softwa rového produktu. III. Služby Technické podpory 1. Součástí Systémové podpory je též poskytnutí služeb Technické podpory společností ARCDATA Uživateli. 2. Vymezení rozsahu služeb technické podpory pro jednotlivé Produkty je přesně popsáno v do kumentu „Pravidla poskytování služby standardní technické podpory11, který je dostupný na adrese www.arcdata.cz/podpora/Dravidla-DodPorv/ . Pro produkty EDN - Esri Developer Network se standardní služby Technické podpory neposkytují, přesné podmínky jsou uvedeny ve výše uvedeném dokumentu. 3. Pro komunikaci při poskytování služeb Technické podpory zřídila společnost ARCDATA e- mailovou adresu podpora@arcdata.cz a pro telefonní poradenství linku s číslem 224 190 515. 4. Služby technické podpory budou Uživateli poskytovány v pracovních dnech v obvyklé pracovní TP_maintenance_061015 době, tj. v době od 8.00 do 17.00 hod. Společnost ARCDATA se zavazuje na žádost Uživatele o poskytnutí služeb technické podpory reagovat bez zbytečného odkladu, nejdéle do jednoho pracovního dne ode dne doručení žádosti. 5. Služby technické podpory nezahrnují řešení problémů týkajících se: 5.1 konfigurace systému, optimalizace výkonu, konfigurace hardware, nebo počítačové sítě; 5.2 struktury a architektury systému, definice importu a integrace s ostatním software; 5.3 přímé podpory v místě instalace Softwarových produktů; 5.4 jiné než Dokumentované funkcionality Softwarových produktů; 5.5 analýzy programového kódu; 5.6 vzorových aplikací pro demonstrační účely. 6. Úroveň poskytování služeb technické podpory pro specifické verze Softwarových produktů se řídí podle aktuálních pravidel podpory životního cyklu produktu (tzv. Product Life Cycle Support Policy) vydaných výrobcem pro každý Softwarový produkt. 7. Společnost ARCDATA si vyhrazuje právo jednostranně rozhodnout o změně technických a věcných parametrů poskytování služeb Systémové podpory. Takové rozhodnutí je ve vztahu k Uživateli účinné dnem, kdy mu bude doručeno oznámení společnosti ARCDATA specifikující změněné parametry služeb Systémové podpory. ARCDATA PRAHA, s.r.o. TP_maintenance_061015 3 TtRCDÁlA PRAHA s.r.o. Hybernská 24,110 00 Praha 1 DIČ: CZ14889749 -5-