Textová podoba smlouvy Smlouva č. 948717: Smlouva o poskytování systémové podpory Produktů č. 113/2016 -

Příloha KUJCP017SLB4.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUJCP017SLB4

          Smlouva o poskytování systémové podpory Produktů č. 113/2016
                                                                                                     JO/ojv/vP lOjLljj %

                           I. Smluvní strany

ARCDATA PRAHA, s.r.o.      Hybernská 24/1009, 110 00 Praha 1
se sídlem:                 Ing. Petrem Seidlem, CSc., jednatelem
jednající:                 14889749
IČ:                        CZ14889749
DIČ:                       Československá obchodní banka

bankovní spojení:          0000666013/0300
účet č.:                   Městský soud v Praze, oddíl C, vložka 668
zápis do obch. rejstříku:

jako poskytovatel ze strany jedné (dále jen "společnost ARCDATA")

a

Jihočeský kraj             U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
se sídlem:                 Mgr. Jiřím Zimolou, hejtmanem
jednající:                 70890650
IČ:                        CZ70890650
DIČ:                       Československá obchodní banka

bankovní spojení:          199783072/0300
účet č.:

jako uživatel ze strany druhé (dále jen "Uživatel")

uzavírají níže psaného dne, měsíce a roku ve smyslu ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012
Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník"), tuto

                   smlouvu o poskytování systémové podpory.

                                                          II. Definice

1. Níže uvedené pojmy budou při výkladu této smlouvy interpretovány následovně:
      1.1 Pojem „Systémová podpora" znamená služby poskytované společností ARCDATA Uži­
             vateli při užívání Produktů.
      1.2 Pojem „Technické podmínky"znamená dokument „Technické podmínky poskytování slu­
             žeb Systémové podpory (maintenance) při užití softwarových produktů a Služeb Online
             Services" specifikující rozsah, technické a věcné parametry poskytování služeb Systé­
             mové podpory, který jako příloha č. 2 tvoří nedílnou součást této smlouvy.

      1.3 Pojem „Softwarovýprodukt"znamená standardní aplikační softwarové programy distribu­
             ované a licencované jejich výrobci, při jejichž užití Uživatelem poskytuje společnost
            ARCDATA Uživateli služby Systémové podpory s tím, že Softwarové produkty jsou spe­
             cifikovány v dokumentu Specifikace Produktů, který jako příloha č. 1 tvoří nedílnou sou­
             část této smlouvy.

      1.4 Pojem „Služby Online Services" znamená jakýkoli internetový geoprostorový systém,
             včetně aplikací a souvisejících rozhraní API, dle definice uvedené v Licenční smlouvě.

      1.5 Pojem „Produkt" znamená Softwarový produkt a Služby Online Services.

113/2016                                                                       1
      1.6 Pojem „Technická podpora" znamená telefonické a/nebo písemné poradenství společ­
             nosti ARCDATA týkající se Dokumentované funkcionality Produktů včetně telefonického
             a/nebo písemného poradenství společnosti ARCDATA v případě chybné funkčnosti Do­
             kumentované funkcionality Produktů; rozsah služeb Technické podpory při užití Produktů
            je stanoven Technickými podmínkami.

      1.7 Pojem „Dokumentovaná funkcionalita" znamená aplikace, funkce a nástroje popsané ná­
             povědou nemodifikovaných Softwarových produktů a Služeb Online Services vydaných
             výrobcem. Za dokumentovanou funkcionalitu se nepovažují vzorové aplikace pro demon­
             strační účely.

      1.8 Pojem „Související materiály" znamená veškeré informace v písemné, grafické nebo digi­
             tální formě vztahující se k užívání nebo provozu Produktů včetně, nikoli však pouze, li­
             cenčních smluv, poznámek k jednotlivým verzím, uživatelské dokumentace, příruček, in­
             stalačních pokynů, školící dokumentace, technických informací a instruktáží, dat, souborů
             dat, důvěrných uživatelských aktivačních nebo registračních kódů, klíčových softwaro­
             vých kódů nebo hardwarových klíčů dodávaných výrobci Produktů.

      1.9 Pojem „Licenční smlouva" znamená licenční smlouvu uzavřenou mezi Uživatelem a pří­
             slušným výrobcem Produktu, na základě které je Uživatel oprávněn k užití Produktu.

                                       III. Prohlášení společnosti ARCDATA

Společnost ARCDATA prohlašuje, že na základě smlouvy uzavřené s výrobci Produktů je výhrad­
ním autorizovaným poskytovatelem služeb Systémové podpory a Souvisejících materiálů pro
území České republiky a z tohoto titulu je oprávněna předvádět, propagovat, uvádět na trh, distri­
buovat, instalovat, poskytovat Systémovou a Technickou podporu a návody pro užití Produktů
a Souvisejících materiálů koncovými uživateli.

                                                   IV. Předmět smlouvy

Předmětem této smlouvy je závazek společnost ARCDATA poskytovat Uživateli služby Systémové
podpory a v rámci těchto služeb i služby Technické podpory Produktů oprávněně provozovaných
Uživatelem tj. užívaných a provozovaných Uživatelem na základě Licenční smlouvy.

                                                   V. Cenová ujednání

1. Ceny za poskytování Systémové podpory Produktů jsou stanoveny v příloze č. 1 této smlouvy.
      Ceny jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty s tím, že tato bude společností ARCDATA
      účtována nad rámec stanovených cen v souladu s obecně závaznými právními předpisy.

2. Cena za poskytnutí Systémové podpory Produktů je splatná vždy jednorázově v plné výši
      na příslušné období poskytování Systémové podpory, a to na základě její fakturace společ­
      ností ARCDATA. Společnost ARCDATA vystaví daňový doklad (fakturu) na úhradu ceny Sys­
      témové podpory do 15 dnů od započetí tohoto období.

3. Je­li Systémová podpora Uživatelem objednána pro Softwarový produkt poté, co poskytování
      služeb Systémové podpory již bylo v minulosti ukončeno, bude cena Systémové podpory pro
      nové období poskytování služeb Systémové podpory navýšena o cenu Systémové podpory za
      dobu od skončení posledního období poskytování Systémové podpory do dne zahájení po­
      skytování Systémové podpory. Cena bude stanovena dle ceníku společnosti ARCDATA.

4. Pro splatnost daňového dokladu (faktury) sjednávají strany lhůtu 21 dnů od data doručení da­
      ňového dokladu (faktury) Uživateli. Společností ARCDATA vystavený daňový doklad (faktura)
      na úhradu ceny za poskytnutí Systémové podpory musí mít náležitosti podle ustanovení § 29

113/2016  2
      zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění předpisů pozdějších. Za poskyt­
      nutí Systémové podpory se pro účely DPH považuje datum zahájení poskytování Systémové
      podpory.

5. V případě, že společnost ARCDATA poskytne Uživateli služby Systémové podpory nad rámec
      rozsahu stanoveného touto smlouvou, bude cena za poskytnutí takových služeb kalkulována
      na bázi hodinové sazby ve výši stanovené ceníkem společnosti ARCDATA aktuálně platným
      k datu poskytnutí takové služby. Tento postup se uplatní pouze v případě, že Uživatel si u
      společnosti ARCDATA objedná poskytnutí takových služeb.

6. Pro případ prodlení Uživatele s úhradou ceny za poskytnutí Systémové podpory Produktů
      v částce nebo čase sjednávají strany úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý
      započatý den prodlení. Vedle toho je společnost ARCDATA oprávněna pozastavit poskytování
      Systémové podpory Produktů, a to až do doby vyrovnání dlužných částek Uživatelem. Tím
      není dotčeno právo společnosti ARCDATA na odstoupení od smlouvy postupem dle čl. X.
      smlouvy.

7. V případě, že daňový doklad (faktura) obsahuje nesprávné náležitosti nebo v ní některé nále­
      žitosti chybí, je Uživatel oprávněn daňový doklad (fakturu) vrátit zpět společnosti ARCDATA
      do data splatnosti. Ve vráceném daňovém dokladu (faktuře) musí Uživatel vyznačit důvod vrá­
      cení daňového dokladu (faktury). V takovém případě je společnost ARCDATA povinna vystavit
      nový daňový doklad (fakturu) s novým datem splatnosti a Uživatel se tak nedostává do pro­
      dlení ve smyslu čl. V. odst. 6 této smlouvy.

                            VI. Oprávněné osoby

1. Strany tímto určují osoby oprávněné jednat jejich jménem při realizaci předmětu této smlouvy,

a to:

1.1 za společnost ARCDATA:  Mgr. Ondřej Sadílek

1.2 za Uživatele:           Mgr. Tomáš Pokorný

2. Změna oprávněné osoby je možná jen po předchozím písemném oznámení této skutečnosti
      opačné straně smluvní.

3. Veškerá komunikace mezi stranami bude prováděna prostřednictvím datových schránek,
      kurýra, doporučené pošty, faxem nebo e­mailem, odesílaným na stranám naposledy sdělenou
      adresu pro doručování, nebo na adresu jejich sídla. Zprávy zasílané prostřednictvím kurýra se
      považují za doručené okamžikem podpisu potvrzení o přijetí přijímající stranou. Zprávy zasí­
      lané prostřednictvím doporučené pošty se považují za doručené uplynutím sedmi dní ode dne
      podání zásilky. Zprávy zasílané prostřednictvím faxu a e­mailu se považují za doručené oka­
      mžikem obdržení faxové (e­mailové) zprávy potvrzující bezchybné přijetí. Toto ujednání nevy­
      lučuje právo kterékoli strany žádat, aby písemnosti zaslané faxem, nebo e­mailem, jí byly před­
      loženy v originální listinné podobě.

                                          VII. Práva duševního vlastnictví

1. Rozsah licence, jakož i licenční podmínky pro užití Produktů Uživatelem jsou upraveny Licen­
      ční smlouvou. Autorská práva, jakož i ostatní jiná práva duševního vlastnictví, vztahující se
      k Produktům, včetně Souvisejících materiálů, nadále přísluší výrobci Produktu a nejsou po­
      skytováním Systémové podpory dotčena.

2. Pro případ, že v rámci poskytnutí služeb Systémové podpory poskytne společnost ARCDATA
      Uživateli vlastní věcné plnění splňující znaky autorského díla, poskytuje touto smlouvou Uži­
      vateli časově a teritoriálně neomezenou, nevýhradní a nepřevoditelnou licenci k takovému pl­
      nění vytvořenému společností ARCDATA na základě této smlouvy. Cena za poskytnutí licence
     je zahrnuta v ceně za poskytování Systémové podpory.

113/2016                                         3
                                    Vlil. Odpovědnost společnosti ARCDATA

1. Společnost ARCDATA odpovídá Uživateli za škodu vzniklou porušením povinnosti stanovené
      společnosti ARCDATA touto smlouvou a/nebo obecně závazným právním předpisem.

2. Dohodou stran se celková výše náhrady škody omezuje částkou odpovídající výši ceny zapla­
      cené za poskytování Systémové podpory Produktu, ohledně něhož došlo ke škodné události.
      Dále strany výslovně sjednávají, že společnost ARCDATA nenese odpovědnost za:
      2.1 ztrátu nebo poškození dat Uživatele, případná rekonstrukce ztracených nebo znehodno­
            cených dat jde na vrub Uživatele;
      2.2 škodu vzniklou při poskytnutí Systémové podpory u Produktů, u kterých výrobce již ukon­
            čil podporu užívání takového Produktu.

3. V případě, že výše ceny zaplacené Uživatelem za poskytování Systémové podpory Produktu,
      ohledně něhož došlo ke škodné události, přesáhne částku 1.000.000,­ Kč (slovy jeden milion
      korun českých), celková výše náhrady škody a povinnost společnosti ARCDATA nahradit
      škodu Uživateli se dohodou stran omezuje maximální částkou ve výši 1.000.000,­ Kč (slovy
      jeden milion korun českých).

                                               IX. Povinnost mlčenlivosti

1. Strany smluvní ujednávají, že veškeré informace poskytnuté si jimi navzájem při realizaci před­
      mětu této smlouvy (s výjimkou smlouvy samotné) považují za důvěrné a tvořící předmět jejich
      obchodního tajemství, a proto se zavazují, že nebudou zveřejňovat jakoukoli z takto získaných
      informací bez předchozího písemného souhlasu opačné smluvní strany. Závazek zachování
      mlčenlivosti se v plném rozsahu vztahuje i na zaměstnance smluvních stran, jakož i na spolu­
      pracující osoby třetích stran. Povinnost zachování mlčenlivosti platí po celou dobu realizace
      předmětu této smlouvy a dále po dobu dvou let následujících po dni poskytnutí posledního
      věcného plnění ze strany společnosti ARCDATA ve prospěch Uživatele. Bez ohledu na výše
      uvedené ustanovení nebudou mlčenlivosti podléhat informace, které:
      1.1 se stanou veřejně známými a přístupnými, a to nikoli v důsledku činu nebo zanedbání
            jejich příjemce;
      1.2 příjemce informací oprávněně znal před jejich poskytnutím druhou smluvní stranou a ne­
            vztahovalo se na ně omezení poskytování;
      1.3 byly vytvořeny samostatně jejich příjemcem nebo třetí stranou, o čemž svědčí záznamy
            strany, která je vytvořila;
      1.4 příjemci oprávněně poskytne třetí strana, která tyto informace nezískala přímo ani ne­
            přímo od poskytovatele důvěrné informace;
      1.5 byly poskytnuty na základě (i) povinnosti dané obecně závaznými právními předpisy, (ii)
            na základě vykonatelného soudního rozhodnutí, (iii) vykonatelného rozhodnutí orgánů
            státní správy (iv), nebo které nemohou podléhat utajení dle obecně závazných právních
            předpisů.

2. Ze shora uvedeného ujednání sjednávají strany výjimku, kdy společnost ARCDATA je opráv­
      něna o poskytnutí Systémové podpory Uživateli referovat ve svých obchodních a prezentač­
      ních materiálech, a to toliko uvedením obchodního jména Uživatele a specifikací poskytnuté
      Systémové podpory.

3. Každé jednotlivé zaviněné porušení povinnosti mlčenlivosti bude sankcionováno smluvní po­
      kutou ve výši 5.000,­ Kč.

113/2016  4
                                                    X. Trvání smlouvy

1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to na dobu od 1.1. 2017 do 31.12. 2017.

2. Kterákoli ze smluvních stran je oprávněna od této smlouvy odstoupit stanoví­li tak zákon, nebo
      smlouva, nebo pro její podstatné porušení.

3. Za podstatné porušení smlouvy na straně Uživatele se rozumí prodlení s úhradou finančních
      částek dle čl. V. této smlouvy po dobu delší než 30 dnů.

4. Za podstatné porušení smlouvy na straně společnosti ARCDATA se rozumí prodlení s plněním
      dle této smlouvy po dobu delší než 30 dnů ode dne, kdy je porušení plnění smlouvy notifiko­
      váno způsobem předvídaným v čl. VI. odst. 3 této smlouvy, a společnost ARCDATA nezjedná
       nápravu ani v dodatečné lhůtě 10 dnů ode dne, kdy je na porušování smluvní povinnosti upo­
      zorněna Uživatelem. Dále se za podstatné porušení smlouvy na straně společnosti ARCDATA
       rozumí případ, kdy probíhá insolvenční řízení proti majetku společnosti ARCDATA, v němž
       bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, nebo insolvenční návrh byl zamítnut proto, že majetek spo­
       lečnosti ARCDATA nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo byl konkurs zru­
      šen proto, že majetek společnosti ARCDATA byl zcela nepostačující.

5. Účinky odstoupení nastávají okamžikem doručení písemného rozhodnutí o odstoupení opačné
      straně smluvní. Odstoupení se sjednává s účinky ex nunc. Pro případ odstoupení se strany
      zavazují vypořádat vzájemná práva a povinnosti ve lhůtě do 15 dnů ode dne odstoupení.

6. Odstoupení musí být písemně notifikováno druhé smluvní straně a to de čl. VI. odst. 3 této
      smlouvy.

7. Odstoupením od smlouvy není dotčeno právo na náhradu škody.

                                               XI. Závěrečná ustanovení

1. Práva a povinnosti vyplývající z této smlouvy se řídí ustanovením občanského zákoníku, na pl­
       nění společnosti ARCDATA se dále přiměřeně použije ustanovení § 2631 a násl. občanského
      zákoníku.

2. K řešení případných sporů z této smlouvy si strany ve smyslu ustanovení § 89a občanského
      soudního řádu sjednávají pro všechny spory místní příslušnost Okresní soud v Českých Bu­
      dějovicích.

3. Práva a povinnosti vyplývající z této smlouvy nemohou být Uživatelem převedena na třetí
      osobu bez předchozího písemného souhlasu společnosti ARCDATA. Tím není dotčeno právo
      společnosti ARCDATA na postoupení splatných pohledávek za Uživatelem.

4. Jakékoli změny této smlouvy jsou možné jen po předchozí dohodě stran smluvních toliko pí­
      semně, a to formou dodatků této smlouvy podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních
      stran.

5. Zhotovitel bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv zřízeného podle zá­
      kona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů/na úřední desce způso­
      bem umožňujícím dálkový přístup.

6. Zhotovitel prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního
      tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

7. Tato smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech signovaných smluvními stranami, z nichž
      každé ze smluvních stran náleží po jednom.

8. Nedílnou součástí této smlouvy jsou:
      8.1 Příloha č. 1 Specifikace Produktů
      8.2 Příloha č. 2 Technické podmínky

9. Pojmy obsažené v přílohách této smlouvy a psané s velkými počátečními písmeny mají stejný

113/2016  5
      význam jak uvedeno v článku Definice této smlouvy. Pro případ rozporu mezi zněním této
      smlouvy a přílohami, platí za rozhodné znění smlouvy.

10. Strany prohlašují, že tato smlouva byla uzavřena vážně na základě jejich pravé a svobodné
      vůle. Na důkaz pravdivosti tohoto prohlášení připojují strany na smlouvu své podpisy.

V Praze dne  2016                                             2 1 12­ ­ 2016

                                  V Českých Budějovicích dne...........2016

ARCDATA PRAHA, s.r.o.             Jihočeský kraj

Podpis:
Jméno:
Funkce: jednatel

     ARCDAÍA PRAHA

                     s.r.o.
    Hybernská 24, 110 00 Praha 1

              DIČ: CZ14889749

113/2016                                                                      6
Příloha č. 1 ke smlouvě č. 113/2016

o poskytování Systémové podpory Produktů

výrobce Produktu:
Společnost Environmental Systems Research Institute, lne., (dále též jen „společnost
Esri“), 380 New York Street, Redlands, CA 92373­8100 USA

Esri Produkty, ke kterým je poskytována Systémová podpora a které jsou zahrnuty v této smlouvě,
mohou být licencovány pouze na základě podmínek stanovených standardními smluvními podmín­
kami Esri Licenční smlouvy (E204 a E300), které jsou součástí této smlouvy na základě tohoto
odkazu. Licenční smlouva Esri je dostupná mimo jiné na internetové adrese www.esri.com/legal.

Systémová podpora (maintenance) je poskytována k Produktům:

          Produkty                                 Typ maint.    Počet   Maintenance  Celkem v Kč
                                                               Produktů         do      bez DPH

ArcGIS for Server Enterprise Standard (Windows)    generál     1 31.12.2017 150 000,00
Up to Four Cores License
ArcGIS for Server Enterprise Standard (Windows)    generál     1 31.12.2017 150 000,00
Up to Four Cores License
ArcGIS for Desktop Advanced concurrent use          prim.      1 31.12.2017 90 000,00
ArcGIS for Desktop Standard concurrent use          prim.      1 31.12.2017 45 000,00
ArcGIS for Desktop Standard concurrent use           sec.      5 31.12.2017 180 000,00
ArcGIS Network Analyst for Desktop concurrent use   prim.      1 31.12.2017 15 000,00
ArcGIS Spatial Analyst for Desktop concurrent use   prim.      1 31.12.2017 15 000,00
ArcGIS 3D Analyst for Desktop concurrent use        prim.      1 31.12.2017 15 000,00
ArcGIS for Desktop Basic concurrent use             prim.      2 31.12.2017 42 000,00
ArcGIS for Desktop Basic concurrent use              sec.      10 31.12.2017 150 000,00

Celkem za systémovou podporu v Kč bez DPH                                               852 000,00
Celkem za systémovou podporu v Kč s DPH                                               1 030 920,00

113/2016                                                                              7
Příloha č. 2 ke smlouvě č. 113/2016

o poskytování Systémové podpory Produktů

          Technické podmínky poskytování služeb Systémové podpory (maintenance)
                        při užití Softwarových produktů a Služeb Online Services

113/2016                                                                          8
           Technické podmínky poskytování služeb Systémové podpory (maintenance)

                         při užití Softwarových produktů a Služeb Online Services

                                                    Úvodní ustanovení

Tyto Technické podmínky konkretizují rozsah, technické a věcné parametry poskytování služeb
Systémové podpory společností ARCDATA PRAHA, s.r.o., sídlem Praha 1, Hybernská 24/1009,
IČ 14889749 (dále jen „společnost ARCDATA") uživateli (dále jen „Uživatel") při užívání Softwaro­
vých produktů a služeb Online Services Uživatelem (dále jen „Produkty").

                                            I. Rozsah Systémové podpory

1. Služby Systémové podpory společnost ARCDATA poskytuje na základní Produkty firem Esri,
      LizardTech, Telvent USA LLC, Exelis Visual Information Solutions a společnosti ARCDATA
      (výčet všech podporovaných produktů je uveden na adrese www.arcdata.cz/podpora/pravidla-
      podporv/).

2. Systémová podpora se poskytuje na základě smlouvy o poskytování systémové podpory soft­
      warových produktů. Systémová podpora na období 12 měsíců je rovněž součástí nového ná­
      kupu software (netýká se programů s omezeným použitím podle Licenční smlouvy Esri - pře­
      devším Program pro domácí použití, Grantové programy a další programy pro omezené pou­
      žití).

3. Společnost ARCDATA poskytuje Systémovou podporu pouze standardním, nemodifikovaným
      Softwarovým produktům provozovaným Uživatelem na standardním hardware tj. hardware,
      který odpovídá výkonovým, funkčním případně jiným stanoveným limitům, jako nezbytný před­
      poklad užití Softwarových produktů.

4. Systémová podpora zahrnuje:
      4.1 dodávku aktualizovaných a updatovaných verzí Softwarových produktů;
      4.2 zpřístupnění aktualizovaných a updatovaných Služeb Online Services
      4.3 poskytování služeb Technické podpory v rozsahu specifikovaném v čl. III. Technických
            podmínek;
      4.4 poskytování dalších služeb k Produktům Esri v rozsahu stanoveném čl. II. Technických
            podmínek.

5. V rámci systémové podpory Produktů bude společnost ARCDATA průběžně a bezodkladně
      poskytovat Uživateli programové korekce Produktů, softwarové dokumentace, nebo publiko­
      vaných operačních procedur, tak jak tyto jsou průběžně zveřejňovány pro potřeby uživatelů
      Softwarových produktů.

6. V rámci poskytování Systémové podpory společnost ARCDATA dále Uživateli umožní účast
      na konferenci uživatelů Produktů s místem konání na území v ČR (se slevou až 100%) pro
      uživatele Softwarových produktů ArcGIS for Desktop, ArcGIS for Server, ENVI, ENVI + IDL
      a ENVI LiDAR. Přesný výčet Produktů, na který je možno uplatnit slevu z registračního po­
      platku, je aktuálně uveden před konáním konference na webových stránkách konference
      www.arcdata.cz/akce/konference/.

7. Požaduje-li Uživatel poskytnutí základní podpory telefonicky, je nezbytným předpokladem,
      že hardware, na kterém je Softwarový produkt instalován, může Uživatel obsluhovat v reálném
      čase tak, aby mohl bez prodlevy obratem reagovat na pokyny společnosti ARCDATA, pří­
      padně aby mohl společnosti ARCDATA bezprostředně popsat činnost Softwarového produktu,
      resp. hardware, na kterém je Softwarový produkt instalován.

8. Poskytování Systémové podpory Produktů rovněž zahrnuje poskytování updatovaných, vývo­
      jově vyšších verzí Produktů. Budou-li updatované verze Produktů obsahovat modifikovanou
      funkčnost oproti předchozí verzi, potom budou tyto společností ARCDATA distribuovány spolu
      s náležitou dokumentací.

TP_maintenance_061015
9. Společnost ARCDATA v této souvislosti deklaruje obchodní zvyklosti a standardy, kdy upda-
      tované verze Produktů zpravidla obsahují všechny funkční možnosti předchozí verze přísluš­
      ných Produktů.

10. Poskytování Systémové podpory Produktů nezahrnuje povinnost přizpůsobení Produktů jiné,
      než původní konfiguraci.

11. K převzetí, resp. ke stažení vývojových verzí Softwarových produktů, pokud tyto budou v prů­
      běhu poskytování služeb Systémové podpory uvolněny k distribuci koncovým uživatelům, vy­
      zve společnost ARCDATA Uživatele prostřednictvím e-mailu, ve kterém bude uveden odkaz
      pro stáhnutí updatované verze Softwarových produktů. Užívání updatovaných verzí Produktů
      může podléhat novým licenčním podmínkám. Tyto licenční podmínky budou společností
      ARCDATA připojeny k emailu, kterým bude Uživateli zaslán odkaz na stažení updatované
      verze Softwarových produktů, nebo budou dostupné na internetové stránce specifikované v ta­
      kovém emailu. Stažením Softwarových produktů a jejich instalací Uživatel nové licenční pod­
      mínky přijímá a zavazuje se je dodržovat. Nemá-li Uživatel uzavřenou jinou smlouvu, řídí se
      užívání Produktů Esri licenčními podmínkami uvedenými v dokumentech E204 a E300, které
      jsou ke stažení na http://www.Esri.com/leqal/software-license.

                                                      II. Produkty Esri

1. V rámci poskytování Systémové podpory poskytne společnost ARCDATA Uživateli tyto další
      služby týkající se Produktů Esri:
      1.1 účast na konferenci uživatelů Produktů Esri s místem konání v USA (se slevou až 100 %).
            Přesný výčet Produktů Esri, na který je možno uplatnit slevu z registračního poplatku, je
            aktuálně uveden před konáním konference na webových stránkách konference
            www.esri.com/events/user-conference.
      1.2 možnost stažení české lokalizace Softwarových produktů ArcGIS (Desktop, Server) z in­
            ternetových stránek společnosti ARCDATA (od verze ArcGIS 10.0);
      1.3 přístup k informacím o vývoji Produktů Esri a řešených aplikacích prostřednictvím časo­
            pisu ArcRevue;
      1.4 zasílání informací o novinkách a zajímavých akcích souvisejících s užívanými Produkty
            pomocí elektronické pošty;
      1.5 půjčování odborných publikací z knihovny společnosti ARCDATA (více na
            www.arcdata.cz).

2. Služby Systémové podpory Softwarových produktů Esri ArcGIS for Desktop společnost
      ARCDATA poskytuje v těchto úrovních:
      2.1 primary maintenance - platí pro každou 1., 11., 21., atd. licenci příslušného Softwarového
            produktu;
      2.2 secondary maintenance - platí pro každou 2.-10., 12.-20. atd. licenci příslušného Softwa­
            rového produktu.

                                             III. Služby Technické podpory

1. Součástí Systémové podpory je též poskytnutí služeb Technické podpory společností
      ARCDATA Uživateli.

2. Vymezení rozsahu služeb technické podpory pro jednotlivé Produkty je přesně popsáno v do­
      kumentu „Pravidla poskytování služby standardní technické podpory11, který je dostupný na
      adrese www.arcdata.cz/podpora/Dravidla-DodPorv/ . Pro produkty EDN - Esri Developer
      Network se standardní služby Technické podpory neposkytují, přesné podmínky jsou uvedeny
      ve výše uvedeném dokumentu.

3. Pro komunikaci při poskytování služeb Technické podpory zřídila společnost ARCDATA e-
      mailovou adresu podpora@arcdata.cz a pro telefonní poradenství linku s číslem 224 190 515.

4. Služby technické podpory budou Uživateli poskytovány v pracovních dnech v obvyklé pracovní

TP_maintenance_061015
      době, tj. v době od 8.00 do 17.00 hod. Společnost ARCDATA se zavazuje na žádost Uživatele
      o poskytnutí služeb technické podpory reagovat bez zbytečného odkladu, nejdéle do jednoho
      pracovního dne ode dne doručení žádosti.
5. Služby technické podpory nezahrnují řešení problémů týkajících se:
      5.1 konfigurace systému, optimalizace výkonu, konfigurace hardware, nebo počítačové sítě;
      5.2 struktury a architektury systému, definice importu a integrace s ostatním software;
      5.3 přímé podpory v místě instalace Softwarových produktů;
      5.4 jiné než Dokumentované funkcionality Softwarových produktů;
      5.5 analýzy programového kódu;
      5.6 vzorových aplikací pro demonstrační účely.
6. Úroveň poskytování služeb technické podpory pro specifické verze Softwarových produktů se
      řídí podle aktuálních pravidel podpory životního cyklu produktu (tzv. Product Life Cycle Support
      Policy) vydaných výrobcem pro každý Softwarový produkt.
7. Společnost ARCDATA si vyhrazuje právo jednostranně rozhodnout o změně technických
      a věcných parametrů poskytování služeb Systémové podpory. Takové rozhodnutí je ve vztahu
      k Uživateli účinné dnem, kdy mu bude doručeno oznámení společnosti ARCDATA specifikující
      změněné parametry služeb Systémové podpory.

ARCDATA PRAHA, s.r.o.

TP_maintenance_061015  3
 TtRCDÁlA PRAHA

                 s.r.o.
Hybernská 24,110 00 Praha 1

         DIČ: CZ14889749

                   -5-