Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9687583: právní služby související s přípravou projektu dostupného bydlení v

Příloha Objednávka č.OBJ_ROZ_16_06_00012_2019-Text objednávky (veřejná kopie)(veřejná kopie)[CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PRA           HLAVNÍ MĚSTO PRAHA                                          Stejnopis č.
PRA           MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
PRA           Odbor rozpočtu
PRA

     OBJEDNÁVKA                                            č. CES OBJ/ROZ/16/06/00012/2019

     Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném
     znění. V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, se akceptací této
     objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká povinnost
     realizovat předmět plnění v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká povinnost zaplatit Dodavateli dohodnutou
     smluvní odměnu.

     Datum vystaveni:  5.4.2019       číslo VZ (kontrolní/systémové)'.

     Objednatel: Hlavní město Praha                        Dodavatel:     Frank Bold advokáti, s.r.o.
                                                                          Zastoupená Mgr. Martinem
              zastoupené Ing. Zdenou Javornickou,          sídlo:         Maňákem, prokuristou
                                                                          Údolní 567/33, Brno - město
              pověřenou řízením MHMP                       IČO:           602 00 Brno
                                                           kontaktní      28359640
     sídlo:   Mariánské nám. 2/2                           osoba:         Mgr. Michal Hloušek
                                                           tel. spojení:
              110 01 Praha 1                               fax:           Michal.hlousek@fbadvokati.cz
                                                           e-mail:
     ICO:     00064581        DIČ: CZ00064581

     kontaktní JUDr. Hana Kordová Marvanová.

     osoba:   radní HMP

     tel. spojení: +420 236 003 232

     fax:

     e-mail:  Hana. Kordová. Marvanova@praha.eu

     Název zakázky: Právní služby — příprava projektu dostupného bydlení

     Předmět plnění: Právní služby související s přípravou projektu dostupného bydlení v hlavním
                               městě Praze.

     _________________ Služby budou poskytovány v předpokládaném rozsahu 35 až 40 hodin.______

     Cena za předmět plnění bez DPH:                       2.090,00 za 1 hodinu poskytování služeb

     (cenaje maximální a nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady Celkem maximálně 83.600,00 (osmdesát Kč

     Dodavatele vynaložené v souvislosti s realizacípředmětu plněni) tři tisíc šest set korun českých)

     Cena za předmět plnění celkem s DPH:                  2.529,00 KČ za hodinu poskytování služeb,
     (DPH bude účtována podle platných právních předpisů)  max. celkem 101.160,00 (sto jeden tisíc Kč
                                                           jedno sto šedesát korun českých)

     Splatnost daňového dokladu (faktury) minimálně:                                                    21 dnů
     Termín plnění: Doba neurčitá (předpoklad do 6/2019)

     Místo plnění: Praha

      Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani s přidané
      hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, vystupuje hl. m. jako osoba povinná k dani:

     Platební podmínky:
      1. Cena za předmět plnění bude účtována Objednateli jednorázově, na základě vystaveného daňového dokladu

           (faktury) a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém dokladu (faktuře).
     2. Vystavený daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané

           hodnoty a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku.
      3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahovat předmět a číslo objednávky, místo a termín plněni včetně

           rozpisu položek předmětu plněni, dle skutečně vynaloženého času.
      4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn daňový

           doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravě/doplnění. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová
           lhůta splatnosti začne plynout od data doručení opraveného daňového dokladu/faktury objednateli.

                                                           Stránka 1 z 2
PRA  HLAVNI MĚSTO PRAHA                                                 Stejnopis č.
PRA  MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
PRA  Odbor rozpočtu
PRA

     Další podmínky:
      1. Smluvní strany této objednávky' výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v centrální evidenci

           smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, kteráje veřejně přístupná a která obsahuje údaje o jejích účastnících,
           předmětu, číselné označení této objednávky, datum jejího podpisu a její text.
     2. Smluvní strany prohlašuji, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu
           § 504 občanského zákoníku a udělují svoleni k jejich užití a zveřejnění bez stanoven! jakýchkoliv dalších
           podmínek.
     3. Smluvní strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejnění této objednávky v registru smluv dle zákona
           č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv
           (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha.
     4. Tato objednávka se vyhotovuje ve čtyřech stejnopisech, z nichž tři obdrží Objednatel a jeden Dodavatel.
     5. Tato objednávka může být měněna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky číslovanými
           dodatky, které musí být podepsány oběma smluvními stranami.
     6. Dodavatel je povinen doručit akceptaci této objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozději do 5 kalendářních
           dnů ode dne vystavení objednávky, jinak tato nabídka na uzavřeni objednávky zaniká.

     V Praze dne: ,/ £ . Z~- $?/ ^
     Za Objednatele:

                                                          (y Ing. Zdena Javornická
                                                                   Pověřená řízením MHMP

     Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad.

     V Praze dne:    Frtaank Bo.d Advokáti
     Za Dodavatele:

                     frank Řůlá AdťSkátli  1                            Mgr. Martin Maňák
                                                                                 prokurista

                     Odolal m/íi, éož t j 6u < = t *420 549 213 9 /5
                     K lnfS@th4řlVBl(Sti.-eť - léé 293 S0é 40

                                           Stránka 2 z 2
                    

Příloha Objednávka č.OBJ_ROZ_16_06_00012_2019-Text objednávky (veřejná kopie)(veřejná kopie)[CES][1].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PRA           HLAVNÍ MĚSTO PRAHA                                          Stejnopis č.
PRA           MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
PRA           Odbor rozpočtu
PRA

     OBJEDNÁVKA                                            č. CES OBJ/ROZ/16/06/00012/2019

     Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném
     znění. V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, se akceptací této
     objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká povinnost
     realizovat předmět plnění v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká povinnost zaplatit Dodavateli dohodnutou
     smluvní odměnu.

     Datum vystaveni:  5.4.2019       číslo VZ (kontrolní/systémové)'.

     Objednatel: Hlavní město Praha                        Dodavatel:     Frank Bold advokáti, s.r.o.
                                                                          Zastoupená Mgr. Martinem
              zastoupené Ing. Zdenou Javornickou,          sídlo:         Maňákem, prokuristou
                                                                          Údolní 567/33, Brno - město
              pověřenou řízením MHMP                       IČO:           602 00 Brno
                                                           kontaktní      28359640
     sídlo:   Mariánské nám. 2/2                           osoba:         Mgr. Michal Hloušek
                                                           tel. spojení:
              110 01 Praha 1                               fax:           Michal.hlousek@fbadvokati.cz
                                                           e-mail:
     ICO:     00064581        DIČ: CZ00064581

     kontaktní JUDr. Hana Kordová Marvanová.

     osoba:   radní HMP

     tel. spojení: +420 236 003 232

     fax:

     e-mail:  Hana. Kordová. Marvanova@praha.eu

     Název zakázky: Právní služby — příprava projektu dostupného bydlení

     Předmět plnění: Právní služby související s přípravou projektu dostupného bydlení v hlavním
                               městě Praze.

     _________________ Služby budou poskytovány v předpokládaném rozsahu 35 až 40 hodin.______

     Cena za předmět plnění bez DPH:                       2.090,00 za 1 hodinu poskytování služeb

     (cenaje maximální a nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady Celkem maximálně 83.600,00 (osmdesát Kč

     Dodavatele vynaložené v souvislosti s realizacípředmětu plněni) tři tisíc šest set korun českých)

     Cena za předmět plnění celkem s DPH:                  2.529,00 KČ za hodinu poskytování služeb,
     (DPH bude účtována podle platných právních předpisů)  max. celkem 101.160,00 (sto jeden tisíc Kč
                                                           jedno sto šedesát korun českých)

     Splatnost daňového dokladu (faktury) minimálně:                                                    21 dnů
     Termín plnění: Doba neurčitá (předpoklad do 6/2019)

     Místo plnění: Praha

      Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani s přidané
      hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, vystupuje hl. m. jako osoba povinná k dani:

     Platební podmínky:
      1. Cena za předmět plnění bude účtována Objednateli jednorázově, na základě vystaveného daňového dokladu

           (faktury) a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém dokladu (faktuře).
     2. Vystavený daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané

           hodnoty a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku.
      3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahovat předmět a číslo objednávky, místo a termín plněni včetně

           rozpisu položek předmětu plněni, dle skutečně vynaloženého času.
      4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn daňový

           doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravě/doplnění. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová
           lhůta splatnosti začne plynout od data doručení opraveného daňového dokladu/faktury objednateli.

                                                           Stránka 1 z 2
PRA  HLAVNI MĚSTO PRAHA                                                 Stejnopis č.
PRA  MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
PRA  Odbor rozpočtu
PRA

     Další podmínky:
      1. Smluvní strany této objednávky' výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v centrální evidenci

           smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, kteráje veřejně přístupná a která obsahuje údaje o jejích účastnících,
           předmětu, číselné označení této objednávky, datum jejího podpisu a její text.
     2. Smluvní strany prohlašuji, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu
           § 504 občanského zákoníku a udělují svoleni k jejich užití a zveřejnění bez stanoven! jakýchkoliv dalších
           podmínek.
     3. Smluvní strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejnění této objednávky v registru smluv dle zákona
           č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv
           (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha.
     4. Tato objednávka se vyhotovuje ve čtyřech stejnopisech, z nichž tři obdrží Objednatel a jeden Dodavatel.
     5. Tato objednávka může být měněna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky číslovanými
           dodatky, které musí být podepsány oběma smluvními stranami.
     6. Dodavatel je povinen doručit akceptaci této objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozději do 5 kalendářních
           dnů ode dne vystavení objednávky, jinak tato nabídka na uzavřeni objednávky zaniká.

     V Praze dne: ,/ £ . Z~- $?/ ^
     Za Objednatele:

                                                          (y Ing. Zdena Javornická
                                                                   Pověřená řízením MHMP

     Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad.

     V Praze dne:    Frtaank Bo.d Advokáti
     Za Dodavatele:

                     frank Řůlá AdťSkátli  1                            Mgr. Martin Maňák
                                                                                 prokurista

                     Odolal m/íi, éož t j 6u < = t *420 549 213 9 /5
                     K lnfS@th4řlVBl(Sti.-eť - léé 293 S0é 40

                                           Stránka 2 z 2