Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
PRA HLAVNÍ MĚSTO PRAHA Stejnopis č. PRA MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY PRA Odbor rozpočtu PRA OBJEDNÁVKA č. CES OBJ/ROZ/16/06/00012/2019 Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, se akceptací této objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká povinnost realizovat předmět plnění v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká povinnost zaplatit Dodavateli dohodnutou smluvní odměnu. Datum vystaveni: 5.4.2019 číslo VZ (kontrolní/systémové)'. Objednatel: Hlavní město Praha Dodavatel: Frank Bold advokáti, s.r.o. Zastoupená Mgr. Martinem zastoupené Ing. Zdenou Javornickou, sídlo: Maňákem, prokuristou Údolní 567/33, Brno - město pověřenou řízením MHMP IČO: 602 00 Brno kontaktní 28359640 sídlo: Mariánské nám. 2/2 osoba: Mgr. Michal Hloušek tel. spojení: 110 01 Praha 1 fax: Michal.hlousek@fbadvokati.cz e-mail: ICO: 00064581 DIČ: CZ00064581 kontaktní JUDr. Hana Kordová Marvanová. osoba: radní HMP tel. spojení: +420 236 003 232 fax: e-mail: Hana. Kordová. Marvanova@praha.eu Název zakázky: Právní služby — příprava projektu dostupného bydlení Předmět plnění: Právní služby související s přípravou projektu dostupného bydlení v hlavním městě Praze. _________________ Služby budou poskytovány v předpokládaném rozsahu 35 až 40 hodin.______ Cena za předmět plnění bez DPH: 2.090,00 za 1 hodinu poskytování služeb (cenaje maximální a nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady Celkem maximálně 83.600,00 (osmdesát Kč Dodavatele vynaložené v souvislosti s realizacípředmětu plněni) tři tisíc šest set korun českých) Cena za předmět plnění celkem s DPH: 2.529,00 KČ za hodinu poskytování služeb, (DPH bude účtována podle platných právních předpisů) max. celkem 101.160,00 (sto jeden tisíc Kč jedno sto šedesát korun českých) Splatnost daňového dokladu (faktury) minimálně: 21 dnů Termín plnění: Doba neurčitá (předpoklad do 6/2019) Místo plnění: Praha Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani s přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, vystupuje hl. m. jako osoba povinná k dani: Platební podmínky: 1. Cena za předmět plnění bude účtována Objednateli jednorázově, na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém dokladu (faktuře). 2. Vystavený daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku. 3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahovat předmět a číslo objednávky, místo a termín plněni včetně rozpisu položek předmětu plněni, dle skutečně vynaloženého času. 4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn daňový doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravě/doplnění. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout od data doručení opraveného daňového dokladu/faktury objednateli. Stránka 1 z 2 PRA HLAVNI MĚSTO PRAHA Stejnopis č. PRA MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY PRA Odbor rozpočtu PRA Další podmínky: 1. Smluvní strany této objednávky' výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v centrální evidenci smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, kteráje veřejně přístupná a která obsahuje údaje o jejích účastnících, předmětu, číselné označení této objednávky, datum jejího podpisu a její text. 2. Smluvní strany prohlašuji, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a udělují svoleni k jejich užití a zveřejnění bez stanoven! jakýchkoliv dalších podmínek. 3. Smluvní strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejnění této objednávky v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha. 4. Tato objednávka se vyhotovuje ve čtyřech stejnopisech, z nichž tři obdrží Objednatel a jeden Dodavatel. 5. Tato objednávka může být měněna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky číslovanými dodatky, které musí být podepsány oběma smluvními stranami. 6. Dodavatel je povinen doručit akceptaci této objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozději do 5 kalendářních dnů ode dne vystavení objednávky, jinak tato nabídka na uzavřeni objednávky zaniká. V Praze dne: ,/ £ . Z~- $?/ ^ Za Objednatele: (y Ing. Zdena Javornická Pověřená řízením MHMP Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad. V Praze dne: Frtaank Bo.d Advokáti Za Dodavatele: frank Řůlá AdťSkátli 1 Mgr. Martin Maňák prokurista Odolal m/íi, éož t j 6u < = t *420 549 213 9 /5 K lnfS@th4řlVBl(Sti.-eť - léé 293 S0é 40 Stránka 2 z 2
Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
PRA HLAVNÍ MĚSTO PRAHA Stejnopis č. PRA MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY PRA Odbor rozpočtu PRA OBJEDNÁVKA č. CES OBJ/ROZ/16/06/00012/2019 Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, se akceptací této objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká povinnost realizovat předmět plnění v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká povinnost zaplatit Dodavateli dohodnutou smluvní odměnu. Datum vystaveni: 5.4.2019 číslo VZ (kontrolní/systémové)'. Objednatel: Hlavní město Praha Dodavatel: Frank Bold advokáti, s.r.o. Zastoupená Mgr. Martinem zastoupené Ing. Zdenou Javornickou, sídlo: Maňákem, prokuristou Údolní 567/33, Brno - město pověřenou řízením MHMP IČO: 602 00 Brno kontaktní 28359640 sídlo: Mariánské nám. 2/2 osoba: Mgr. Michal Hloušek tel. spojení: 110 01 Praha 1 fax: Michal.hlousek@fbadvokati.cz e-mail: ICO: 00064581 DIČ: CZ00064581 kontaktní JUDr. Hana Kordová Marvanová. osoba: radní HMP tel. spojení: +420 236 003 232 fax: e-mail: Hana. Kordová. Marvanova@praha.eu Název zakázky: Právní služby — příprava projektu dostupného bydlení Předmět plnění: Právní služby související s přípravou projektu dostupného bydlení v hlavním městě Praze. _________________ Služby budou poskytovány v předpokládaném rozsahu 35 až 40 hodin.______ Cena za předmět plnění bez DPH: 2.090,00 za 1 hodinu poskytování služeb (cenaje maximální a nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady Celkem maximálně 83.600,00 (osmdesát Kč Dodavatele vynaložené v souvislosti s realizacípředmětu plněni) tři tisíc šest set korun českých) Cena za předmět plnění celkem s DPH: 2.529,00 KČ za hodinu poskytování služeb, (DPH bude účtována podle platných právních předpisů) max. celkem 101.160,00 (sto jeden tisíc Kč jedno sto šedesát korun českých) Splatnost daňového dokladu (faktury) minimálně: 21 dnů Termín plnění: Doba neurčitá (předpoklad do 6/2019) Místo plnění: Praha Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani s přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, vystupuje hl. m. jako osoba povinná k dani: Platební podmínky: 1. Cena za předmět plnění bude účtována Objednateli jednorázově, na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém dokladu (faktuře). 2. Vystavený daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku. 3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahovat předmět a číslo objednávky, místo a termín plněni včetně rozpisu položek předmětu plněni, dle skutečně vynaloženého času. 4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn daňový doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravě/doplnění. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout od data doručení opraveného daňového dokladu/faktury objednateli. Stránka 1 z 2 PRA HLAVNI MĚSTO PRAHA Stejnopis č. PRA MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY PRA Odbor rozpočtu PRA Další podmínky: 1. Smluvní strany této objednávky' výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v centrální evidenci smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, kteráje veřejně přístupná a která obsahuje údaje o jejích účastnících, předmětu, číselné označení této objednávky, datum jejího podpisu a její text. 2. Smluvní strany prohlašuji, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a udělují svoleni k jejich užití a zveřejnění bez stanoven! jakýchkoliv dalších podmínek. 3. Smluvní strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejnění této objednávky v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha. 4. Tato objednávka se vyhotovuje ve čtyřech stejnopisech, z nichž tři obdrží Objednatel a jeden Dodavatel. 5. Tato objednávka může být měněna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky číslovanými dodatky, které musí být podepsány oběma smluvními stranami. 6. Dodavatel je povinen doručit akceptaci této objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozději do 5 kalendářních dnů ode dne vystavení objednávky, jinak tato nabídka na uzavřeni objednávky zaniká. V Praze dne: ,/ £ . Z~- $?/ ^ Za Objednatele: (y Ing. Zdena Javornická Pověřená řízením MHMP Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad. V Praze dne: Frtaank Bo.d Advokáti Za Dodavatele: frank Řůlá AdťSkátli 1 Mgr. Martin Maňák prokurista Odolal m/íi, éož t j 6u < = t *420 549 213 9 /5 K lnfS@th4řlVBl(Sti.-eť - léé 293 S0é 40 Stránka 2 z 2