Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9808287: Výroba a instalace vchodových dveří

Příloha Smlouva o poskytnutí služeb - vchodové dveře.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Registrační číslo smlouvy: 19/14451077/2019
Č. zhotovitele : C74914X

                               SMLOUVA O POSKYTNUTÍ SLUŽEB

       Službou ve smyslu této smlouvy se rozumí výroba a instalace vchodových dveří –
       budova školy a budova odborného výcviku.

Window Holding a.s.
Se sídlem : Hlavní 456, 250 89 Lázně Toušeň
IČO : 28436024
Zastoupená: Karlem Pošvářem, manažerem veřejných zakázek ( zmocněncem na základě plné
moci )
(dále jen „Poskytovatel služby“)
a
Střední odborné učiliště stavební, Benešov, Jana Nohy 1302
se sídlem : Jana Nohy 1302, 256 01, Benešov
IČO : 14451077
Zastoupené: PaedDr. Zlatou Budayovou
(dále jen „Objednatel služby“)
(společně dále také „smluvní strany“)

                                        Uzavřeli ke dni podpisu tuto
                                      smlouvu o poskytování služeb
uzavřenou dle zákona č. 89/2012 Sb. v platném znění, občanský zákoník (dále také „občanský
zákoník“).

                                                        I.
                                   Specifikace poskytovaných služeb
Poskytovatelem budou vyrobeny a naistalovány vstupní dveře do budovy školy a do budovy
odborného výcviku Středního odborného učiliště stavebního Benešov, Jana Nohy 1302,
256 01 Benešov, včetně vybourání stávajících vstupních dveří, jejich likvidace a zednického
začištění.

Smluvená cena dodávky: 131 676,47 Kč (včetně DPH)
                                  108 823,53 Kč ( bez DPH)
                                   22 852,94 Kč 21% ( sazba DPH )

Doba platnosti smlouvy:
Smlouva se sjednává na období od data uzavření smlouvy do 30. 10. 2019.
Způsob platby služeb:
Poskytovatel bude za poskytnuté služby vystavena konečná faktura se čtrnáctidenní lhůtou
splatnosti po ukončení akce a po podpisu předávacího protokolu.

                                                       II.
                                    Smluvní vztah a sjednané služby

2.1 Smluvní vztah objednatele a poskytovatele smlouvy se řídí občanským zákoníkem
v platném znění.

2.2 Změna rozsahu a druhu poskytovaných služeb je možná pouze na základě vzájemné
dohody. Poskytovatel služby je oprávněn, zejména z důvodu nenadálých situací, změnit
domluvené podmínky – neprodleně však informuje objednatele o změně. Pokud objednatel se
změnami nesouhlasí, musí o tom do 5 dnů poskytovatele informovat, případně odstoupit od
smlouvy. Jinak se má za to, že změny přijímá.

2.3 Veškeré úkony vedoucí ke změně této smlouvy musí mít písemnou formu a budou
prováděny prostřednictvím číslovaných dodatků ke smlouvě.

                                                       III.
                                         Práva a povinnosti stran

3.1 Objednatel má právo na řádné a včasné a poskytnutí služeb.

3.2 Objednatel je povinen za služby řádně a včas platit dle této smlouvy.

3.3 Objednatel musí dbát pokynů poskytovatele služby. V případě porušení smlouvy
kteroukoli stranou, protiprávního chování a porušení běžně platných společenských norem,
jsou obě strany oprávněny okamžitě vypovědět smlouvu a uhradit druhé straně vzniklou
škodu.

                                                       IV.
                                                  Reklamace

4.1 Veškeré vady služby je povinen objednatel neprodleně ohlásit poskytovali. Reklamace
bude vyřízena do 30 dnů ode dne doručení stížnosti.
                                                       V.
                                           Závěrečná ustanovení

Tato smlouva, jakož i práva a povinnosti vzniklé na základě této smlouvy nebo v souvislosti
s ní, se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, které mají platnost originálu, každá strana
obdrží po jednom stejnopisu.

V Benešově dne 6. 8. 2019  V Benešově dne 5. 8. 2019
Objednatel služby          Poskytovatel služby

……………………………………….           ………………………………………
Podpis a razítko           Podpis a razítko