Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9823171: Objednávka č. TPU1900092 pro středisko 1211 - ORL - lůžková část

Příloha TPU1900092.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednává:
Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje
V.Klementa 147, 293 01 Mladá Boleslav
IČ: 27256456 DIČ: CZ27256456
Bankovní spojení: KB Mladá Boleslav č.ú. 35-3525450227/0100

                                         OBJEDNÁVKA č.: TPU1900092

Za objednatele:                          Dodavatel:

Vyřizuje:                                Zdeněk Kadlec
Telefon:                                 Dolní Krupá 115
Email:                                   29501 Dolní Krupá

Datum objednávky: 21.06.2019             IČ: 49801392
Místo dodání: 6154 - TPU - sklad údržby
Žádá NS: 1211 ORL - lůžková část         Tel.:
Zakázka č.: 151208                       Email:

Objednáváme u Vás:
Malování

Na základě Plánu malování pro rok 2019 a Smlouvy o dílo ze dne 22.05. 2019 u Vás objednáváme provedení malování v rozsahu:
odd. ORL - lůžka (NS 1211)
1. Bude malováno: všechny pokoje bez sociálních zařízení /vždy jedna stěna barevně/, nadstandardní pokoj, pokoje č. 6 + 7, kuchyňka +
denní místnost, sesterna, vyšetřovna + (NS 1212) zázemí operačního sálu,
2. Jen opravy: chodba, jídelna, dětský pokoj,
3. Nebude se malovat: operační sál, sklad prádla, spánková laboratoř.
ORL - ambulance (NS 1241, 1251)
4. Bude malováno: 2x ambulance, čekárna před audiem,
5. Jen opravy: chodba - omyvatelný pruh pod rampou recepce, stacionář,
6. Nebude se malovat: zákrokový sálek, čekárna, audio, čistící místnost + WC. Termín realizace: ORL - lůžka 22. - 26.07. 2019 a ORL -
ambulance 29.07. - 02.08. 2019. Cena dle skutečného provedení. Při předávání díla a fakturaci používat režim předávacích protokolů.

                                                                        Cena bez DPH:  66 746,00 Kč

Doba dodání:                             Do 02.08. 2019

                                                                                                         .........................................
                                                                                                                   Razítko, podpis

Na každou zakázku musí být vystaven cenový návrh, který musí být předem odsouhlasen.

Na dodacích listech, fakturách a dalších dokladech uvádějte vždy číslo objednávky. Není-li v objednávce uvedeno jinak, je místem dodání sídlo
objednavatele. Není-li v objednávce uvedeno jinak, činí splatnost faktur 30 dnů ode dne doručení objednavateli. Objednávka s hodnotou nad
50.000,- Kč bez DPH musí být přijata písemně, jinak je neplatná. Dodavatel souhlasí se zveřejněním této objednávky a jejího přijetí v registru
smluv. Přijatá objednávka se považuje za smlouvu uzavřenou dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Prosíme o zasílání faktur na adresu : podatelna@onmb.cz

Strana 1 z 1                             DoctIS : © SoPHIS, a.s. : 06.08.2019 08:19:37 : Mgr. Bělovský Tomáš (26648)