Snadné přidání nového datasetu

Dotace z fondu hejtmanky Pokorné-Jermanové FHT-PHT-035394-2018


Číslo žádosti FHT/PHT/035394/2018
Název žadatele OUTDOOR FILMS s.r.o. (28614593)
ICO 28614593
ID žadatele OST004132
Celková požadovaná dotace celkem 200 000 Kč
Rok 2018
Typ dotace dotace
Vlastní zdroje celkem 250 000 Kč
Název projektu
Mezinárodní festival outdoorových filmů-16. ročník
Datum konání akce 5.10.2018
Popis a způsob realizace akce/projektu
Mezinárodní festival outdoorových filmů (MFOF) je soutěžní putovní přehlídkou amatérských i profesionálních dokumentárních filmů s tématikou cestování a outdoorových sportovních disciplín. Tyto tzv. adrenalinové sporty sice nepatří mezi velké olympijské disciplíny, ale jsou stejně divácky atraktivní díky výjimečným sportovním výkonům, které zachycují, často exotickou přírodou, ve které se odehrávají, poutavými příběhy lidí či míst a eventuálně sociálním, sociologickým či ekologickým přesahem. Filmy si na nic nehrají, vše co se v nich odehrává je skutečné., V České republice zaujímá festival jedinečné a významné postavení. Za patnáct let své existence se neustále rozrůstá a proniká do řady měst nejen u nás, ale i v zahraničí; v podstatě byl vytvořen nový filmový žánr – outdoorový film., , V roce 2018 proběhne již 16. ročník tohoto festivalu, a to přibližně v 50 městech ČR a Slovenska v termínu 5. října - 7. prosince 2018 (včetně několika měst ve STŘEDOČESKÉM KRAJI)., , Návštěvníci festivalu ve středočeském kraji budou moci shlédnout v každém festivalovém městě přibližně 30 filmů (dle aktuálních možností a podmínek). Každý filmový blok se skládá z 2 – 5 dokumentárních filmů; jeden filmový blok trvá přibližně 2 hodiny. Dle aktuálních možností a podmínek pro ně také bude v jednotlivých místech připraven doprovodný program (např. beseda či multimediální pořad, výstava fotografií, ...)., , Celý festival je každoročně slavnostně zahájen v říjnu v Ostravě; je do něj zakomponován bohatý kulturní program, projekce několika vybraných festivalových filmů, rozhovor s vybranými hosty festivalu, partnery a představiteli podpor měst a krajů na pódiu. Po skončení vlastního programu následuje společné setkání organizátorů, partnerů a hostů s rautem., , Na závěr festivalu se pak koná jeho Slavnostní zakončení s předáním cen nejlepším filmařům a bohatým kulturním programem, a to v Praze v kině Lucerna, za účasti významných osobností z oblasti kultury a sportu (v předchozích letech např. Olga Sommerová, Jiří Macháně, Věra Čáslavská, Pavel Liška, Štěpánka Hilgertová, ad.). Po vlastním programu v kině následuje společné setkání filmařů, hostů a organizátorů festivalu v Galerii Lucerna s rautem., , Po patnácti letech pořádání Mezinárodního festivalu outdoorových filmů jsme si jisti, že programová nabídka MFOF není dostupná v běžné české distribuci. Navíc českého diváka obohacuje svým specifickým a jedinečným způsobem zpracování, jelikož v těchto filmech s cestopisným, dobrodružným, adrenalinovým či extrémním nádechem dominuje autenticita, opravdovost a věrohodnost. Tedy prvky, s nimiž se divák v běžných snímcích nesetká., , OCENĚNÍ FESTIVALU, Mezinárodní festival outdoorových filmů uspěl nejen doma, ale také na mezinárodní úrovni – získal prestižní ocenění za kreativitu a kvalitu - známku EFFE (Europe for Festivals, Festivals for Europe) - v rámci projektu podporovaného Evropskou komisí EU., , Záštitu nad projektem každoročně přebírá Ministerstvo kultury České republiky a Ministerstvo kultúry Slovenské republiky, což jistě svědčí o kvalitě a kulturním přínosu festivalu., , Projekt Mezinárodního festivalu outdoorových filmů je pravidelně zařazován mezi projekty podporované Státním fondem kinematografie; žádost o podporu byla podána i pro r. 2018., , Další ocenění: Finalista Firma roku Moravskoslezského kraje (r. 2016 a 2014), nominace na Nejlepšího podnikatele (2009 a 2007)., , HLAVNÍ CÍLE, CÍLOVÁ SKUPINA, Hlavním cílem projektu je poskytnout široké veřejnosti STŘEDOČESKÉHO KRAJE a dalších festivalových měst možnost kulturního vyžití formou představení nových cestopisných, dobrodružných, adrenalinových a extrémních dokumentárních filmů z celého světa a uspořádat bohatý doprovodný program ve formě besed, multimediálních pořadů i výstav fotografií významných osobností outdoorového sportu a cestování. , Snahou je zvýšit zájem veřejnosti o filmové umění těchto žánrů. Festival otevírá dveře široké veřejnosti, zejména mládeži, mimo jiné i v poznání života, cizích etnik a kultury, poznání sebe sama, upozorňuje na oblast cestování a sportovních aktivit, obohacuje život těmito nevšedními zážitky a může inspirovat k aktivnímu využívání volného času v těchto aktivitách a třeba i natáčení filmů s podobným zaměřením., , Cílovou skupinou tohoto festivalu je ŠIROKÁ VEŘEJNOST, od žáků a studentů, přes aktivní část populace až po aktivní seniory. Jde o lidi se zájmem o kulturně–společenské dění, laickou i odbornou veřejnost se zájmem o filmové umění v oblasti dobrodružství, sportu, cestování… Díky zvýhodněné ceně vstupného je festival hojně navštěvován také školními kolektivy., , NÁVŠTĚVNOST, Předpokládaná návštěvnost jednoho ročníku v rámci celého festivalu vč. doprovodných programů je přibližně 40 000 osob. Je ale třeba si uvědomit, že prezentace neprobíhá jen v přímé komunikaci s konkrétními diváky festivalu, zasáhne i lidi, kteří festival nenavštíví, a to v různých modifikacích. Z pohledu komunikační strategie a přístupu k cílovým skupinám se v rámci komunikačního sdělení (tj. filmové spoty, dále plakáty, billboardy, promo akce, TV, rozhlas, internet, webové stránky, Facebook, CLV, bannery či billboardy v ČR a SR) počítá s celkovým zásahem cca 900 000 zástupců cílové skupiny. Z pohledu přístupu k tomuto festivalu si tento projekt zabezpečil maximální způsob oslovení odborné i laické veřejnosti. Tímto je jakákoliv reklama v rámci festivalu zabezpečena maximální publicitě., , PŘÍNOS PRO STŘEDOČESKÝ KRAJ, V rámci MFOF se otevírá možnost významné prezentace kraje ve všech cca 50 festivalových městech v celé České republice a na Slovensku. Pro zviditelnění kraje bude vytvořena speciální marketingovou komunikaci, která je odlišná od jiných běžných prezentací. Festival proběhne po celé ČR a v několika městech Slovenska v období téměř tří měsíců před koncem roku – toto období je z hlediska marketingové komunikace nejžádanější. Již měsíc před začátkem festivalu a poté po celou dobu trvání festivalu v celé ČR a části Slovenska budeme na několika úrovních oslovovat specifickou cílovou skupinu., Pro PREZENTACI SČ KRAJE navrhujeme konkrétně tyto způsoby reklamní komunikace v rámci celého festivalu: , , A. Reklamní filmový spot kraje (cca 30 sec.), promítaný před každým filmovým blokem na všech místech konání festivalu ve všech dnech festivalu, cca 400krát po dobu téměř 3 měsíců., , B. Promítnutí loga kraje na plátně před každou projekcí (tj. téměř 400krát po dobu téměř 3 měsíců), , C. Umístění loga kraje na titulní straně katalogu festivalu (náklad cca 5000 ks) – distribuováno do všech měst festivalu, spolupořadatelům, partnerům a zúčastněným filmařům do zúčastněných zemí světa, , D. Umístění celostránkové reklamy kraje v katalogu festivalu (dtto bod C), , E. Umístění loga kraje na programových letácích (na všech mutacích pro všechna města) – náklad cca 150 000 ks, distribuováno do všech měst festivalu, , F. Umístění loga kraje na festivalovém webu s proklikem na web kraje, , G. Umístění loga kraje na prezentačních bannerech festivalu, ve všech festivalových městech, , H. Umístění loga kraje na A2 plakátech festivalu (na všech mutacích pro všechna města – náklad cca 10 000 ks), , I. Umístění propagačních materiálů kraje v prostorách vybraných festivalových měst (roll up, banner, tištěné materiály kraje, apod.), , J. Prezentace kraje na tiskových konferencích v Praze a Ostravě, , K. Uvedení loga či názvu kraje v tiskových zprávách (zmínka o záštitě a finanční podpoře), , L. Možnost vystoupení představitelů kraje a a prezentace kraje:,  na tiskové konferenci v Ostravě před zahájením MFOF (2.10.2018),  na tiskové konferenci v Praze před zakončením MFOF (termín bude upřesněn),  na slavnostním zahájení MFOF v Domě kultury města Ostravy (5.10.2018),  na slavnostním zakončení MFOF v kině Lucerna v Praze (7.12.2018) vč. předání některé z cen, případně udělení a předání zvláštní Ceny středočeského kraje,
Datum ukončení akce/projektu 7.12.2018
Oblast podpory Financování dalších činností a aktivit, nad nimiž převzal záštitu některý z orgánů SK
Stav žádosti neschváleno RK
Celkové náklady 450 000 Kč
Proplacená dotace 0 Kč

Záznam v JSON https://api.hlidacstatu.cz/api/v2/datasety/fond-hejtmanky-pokorne-jermanove/zaznamy/FHT-PHT-035394-2018
Popis API

Databáze nově na Hlídači

Pokud máte tip na zajímavý zdroj dat, podělte se s ostatními. Anebo se koukněte na nápady ostatních.

Chybí vám zde nějaká data? Přidejte je a pomozte i ostatním, je to snadné.