Naprosto rozumím argumentům, které přednesl pan předseda zdravotního výboru. Tento systém je user-friendly pro pojišťovny, taktéž pro ministerstvo v systému plánování, v systému užívání v širším pohledu. Ale není user-friendly pro jednotlivého pojištěnce. V okamžiku, kdy se pojištěnec se přestěhuje a změní svou adresu, musí navazovat nové ošetřovací vztahy s novými lékaři, nebo je pojištěn u pojišťovny, která se slučuje s jinou pojišťovnou nebo mění svoji účinnost, tak je pak pro něj velmi složité v dané situaci změnit pojišťovnu a umožnit své pojištění a ošetření u konkrétního lékaře v teritoriu, kde pak bydlí. A může se mu opravdu stát, že pokud se přestěhuje po první polovině roku, bude čekat rok a půl, než dostane smlouvu od pojišťovny, která bude vyhovovat jeho požadavkům a event. požadavkům jeho ošetřujícího lékaře. Myslím si, že by mělo být bráno v potaz i to, že jsou práva občanů a nejenom práva ministerstva a zdravotních pojišťoven. Děkuji.
Zdroj: http://www.psp.cz/eknih/2010ps/stenprot/049schuz/s049103.htm
Záznam v JSON |
https://api.hlidacstatu.cz/api/v2/datasety/stenozaznamy-psp/zaznamy/2010_49_00688
Popis API |
Pokud máte tip na zajímavý zdroj dat, podělte se s ostatními. Anebo se koukněte na nápady ostatních.
Chybí vám zde nějaká data? Přidejte je a pomozte i ostatním, je to snadné.