Já jsem nechtěla úplně rozdmýchávat tu debatu, ale pan Stanjura mě k tomu trošku donutil. Takže já budu reagovat na jeho vystoupení, samozřejmě vaším prostřednictvím. V podstatě můj návrh vznikl v listopadu. Opravdu nelžu, nebylo to v souvislosti s kalamitní situací na Vysočině. Je to způsobeno každodenní zkušeností, kterou prožívám při cestě do Prahy na dálnici D5. Chci tady určitě říci, že pokud jde o tříproudovou dálnici, tak opravdu jde jenom o ten úplně levý jízdní pruh. Takže pokud jde o tříproudovou dálnici, tak kamiony se můžou v těch dvou pravých pruzích předjíždět. To za prvé. Co se týče vaší zmínky o tom, že bude pravý pruh pomalý, že vepředu pojede nejpomalejší atd., já si to nemyslím, a to z toho důvodu, že předepsaná rychlost kamionů je 80 kilometrů v hodině. Když pojede méně, nemá na dálnici co dělat, protože minimální rychlost na dálnici je 80 kilometrů v hodině. To, že nesjedeme nebo nebudeme mít možnost se zařadit, jak jste zmínil, do pravého jízdního pruhu, to považuji za nesmysl také vzhledem k tomu, že mají nějakou vzdálenost, kterou musí dodržovat, a nedodržují. Já s vámi naprosto souhlasím. To, co jste zmiňoval o dálniční policii, že je nefunkční, a tím si je nechci samozřejmě rozohnit, neboť s nimi spolupracujeme, komunikujeme s nimi ty věci, ale je to opravdu tak. Ty kamiony se drží, lepí se na sebe 20 centimetrů a opravdu je těžké dneska se do toho pravého jízdního pruhu zařadit. Takže to asi za mě. Děkuji.
V projevu zmínění politici:
Zdroj: http://www.psp.cz/eknih/2017ps/stenprot/027schuz/s027022.htm
Záznam v JSON |
https://api.hlidacstatu.cz/api/v2/datasety/stenozaznamy-psp/zaznamy/2017_27_00160
Popis API |
Pokud máte tip na zajímavý zdroj dat, podělte se s ostatními. Anebo se koukněte na nápady ostatních.
Chybí vám zde nějaká data? Přidejte je a pomozte i ostatním, je to snadné.