Snadné přidání nového datasetu

Vyjádření politiků 0B9B2ADA839065B76AB829F645ADCDCB


Ing. Martin Kolovratník (*1975) Facebook ze dne 01. 08. 2018 10:00:00

O Ostřešanské spojce se toho napsalo už dost a přiznávám, že se mi tenhle projekt líbí 👍 Rozumím ale místním obyvatelům. Nedivím se, že nechtějí 100 metrů za jejich domy zhruba desetimetrový násyp. I proto jsem se rozhodl obyvatelům Ostřešan pomoci. Jsem totiž toho názoru, že existují i výhodnější varianty vedení trasy. Inicioval jsem proto v dubnu setkání se SŽDC, zástupci kraje a vedením Pardubic, abychom společně našli řešení, které bude vyhovovat všem. Zhruba před rokem nám SŽDC na jednom z pracovních jednání veřejně slíbila, že znovu posoudí Studii proveditelnosti 🧐 Pro neznalé zjednodušeně říká, kudy a jak povede budoucí trasa. A jakmile tento krok udělá, řekne nám, jaké jsou další varianty a možnosti vedení trasy. Chtěl jsem zjistit k čemu SŽDC došla, abychom celý projekt posunuli zase o kus dál a dohodli se na dalším postupu. Čísla totiž mluví celkem jednoznačně. V ekonomickém posouzení akce vychází, že předpokládané náklady nebudou generovat zlepšení, kratší jízdní dobu a větší zájem cestujících. Zdá se, že v navrhované variantě přes Ostřešany bychom si za několik miliard pořídili hezkou novou trať, po které by ale moc lidí nejezdilo 😔 Loni na podzim SŽDC slíbila, že do těchto dnů vysoutěží projektanta, který uvedené varianty zpracuje – bohužel se tak zatím nestalo 🤷‍♂️ Řekněme si to ale narovinu, pokud nebudeme mít odborné podklady s jasnými čísly, těžko se posuneme dál. Není možné, aby „správnou trasu“ totiž vybíral nějaký politik, ať já nebo někdo z kraje či města. Proti tomu nelze cokoliv namítat, a proto jsme se dohodli, že SŽDC připraví posouzení všech variant do konání Dopravní konference, která bude už 6. září. Na této konferenci vystoupíme a vše projednáme a na základě faktů se rozhodneme, kudy skutečně trasu povedeme 🤝 A ptáte se na můj osobní názor? Dlouhodobě a konzistentně říkám, že myšlenka „bezúvraťového“ spojení Pardubice – Chrudim je správná ✅ V úseku Pardubice – Rosice nebudeme muset „couvat“, čímž bychom jinak zatížili trať na Hradec Králové, která bude brzy dvoukolejná v celé délce. Na její modernizaci využijeme evropské peníze 💶 Přiznám se, že dodnes nerozumím důvodům, které vedly tehdy krajského radního Jaromíra Duška k tomu, abychom změnili trasu z oblasti Jesenčan právě k Ostřešanům 🤔 Osobně podporuji návrat ke stávající trati. Nejen proto, že kolem Ostřešan by vzniknul nepřirozený prvek v krajině (který navíc bude dražší), ale i proto, že stávající obce Staré Jesenčany a Medlešice jsou na železniční trať zvyklé a chyběla by jim. Pokud bychom se skutečně rozhodli pro tuto variantu, otevřeli bychom zajímavou možnost na přímou obsluhu pardubického letiště. To by za to stálo, nemyslíte?👌 Určitě mi napište Váš názor, ať už tady na webu nebo na facebooku. O dalším vývoji Vás budu informovat, takže nezapomeňte sledovat mé stránky👌

Všechna vyjádření Ing. Martin Kolovratník (*1975)


Zdroj: Facebook
Detail politika: www.hlidacstatu.cz/osoba/martin-kolovratnik

Originální příspěvek


Záznam v JSON https://api.hlidacstatu.cz/api/v2/datasety/vyjadreni-politiku/zaznamy/0B9B2ADA839065B76AB829F645ADCDCB
Popis API

Databáze nově na Hlídači

Pokud máte tip na zajímavý zdroj dat, podělte se s ostatními. Anebo se koukněte na nápady ostatních.

Chybí vám zde nějaká data? Přidejte je a pomozte i ostatním, je to snadné.