Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál dokumentu stáhnete odsud
Celý záznam 214251000560008 najdete zde
Informace o činnosti obchodního útvaru 2. pololetí 2013 Strana 1 www.ceskatelevize.cz Organizační struktura od 1. 7. – 31. 12. 2013 Obchodní útvar Hynek Chudárek OBCHOD Jan Jireček TELEXPORT Luboš Kříž EDICE ČT TELEXPORT Adéla Jaber Marie M. Nováková Jitka Saturková Hana Křížová Arna Dusíková Jitka Kálalová Alena Vlasáková Jana Petruchová Marcela Říhová Marie Uhlířová Kamila Frischová Danuše Vančurová Strana 2 www.ceskatelevize.cz Nová organizační struktura obchodního odd. 2014 Ukončení prodeje reklamního prostoru přes media zastupitelství Jan Jireček - vedoucí obchodního oddělení Kamila Frischová Dana Pešková Miroslav Šírl obchod klientský servis a obchodní marketing Marek Petra Klain Paterová Jiří Michaela Roman Jan Pavel Kincl Matoušek Dvořáková Očenáš Svoboda Miroslava Jan Bílek Veronika Farková Schwarzová Hana Renata Ďurechová Doležalová Lucie Jakub Šikýřová Kryšpín Ondřej Vozobule Strana 3 www.ceskatelevize.cz Samostatný prodej reklamy Náklady na Media Master Rok 2013 • Provize pro Media Master v 1. pololetí 14 2013: 6,085 mil. Kč 12 • Odhad celoroční provize pro MM v roce 2013: 12,2 mil. Kč Kč (mil.) 10 - Odhad vychází z předpokladu, že Media Master by zastupoval ČT v 8 původním rozsahu po celý rok 2013 6 4 2 0 Odhad nákladů MM Náklady na rošíření 2013 obch. odd. 2013 Personální náklady spojené s rozšířením obchodního týmu • V roce 2013: 5,119 mil. Kč Úspora při samostatném prodeji: 7,051 mil. Kč Strana 4 www.ceskatelevize.cz Stav plnění plánu – obchodní oddělení 2. pol. 2013 Přehled plnění ročního plánu Roční plán 2013 Oček. realita 2013* Plnění Sponzoring, NZKK, minipořady 25 580,0 121 657,6 475,6% SMS/ATX 1 720,0 2 669,0 155,2% Celé programy 20 220,0 21 335,5 105,5% Speciální operace (SAZKA, Gambrinus liga) 46 000,0 46 284,0 100,6% ČT 60,0 145,5 242,5% Fotobanka 1 000,0 4 242,6 424,3% Internet 200,0 316,3 158,2% Teletext 94 780,0 196 650,5 207,5% celkem ČT (obchod) 20 000,0 35 433,6 177,2% Reklama ČT2 1 995,0 Reklama ČT1 - eventy 40 000,0 54 646,0 136,6% 52 000,0 34 939,6 67,2% MM** Reklama ČT4 218,2 151,5% Sponzoring vč. speciálních operací (PP, minipořady) 144,0 Teletext 127 232,4 113,5% 112 144,0 celkem MM (agentura) 323 882,9 156,5% 206 924,0 Celkem ( v tis. Kč ) * není ukončeno účtování r. 2013, stav k 4.2.2014 ** od července 2013 vlastní realizace ČT Strana 5 www.ceskatelevize.cz Významné kroky 2. pol. 2013 Samostatný prodej reklamního prostoru • od července 2013 vlastní realizace samostatného prodeje veškerého reklamního prostoru • organizační struktura obchodního oddělení přizpůsobena potřebám a zvyklostem trhu prodeje TV reklamního prostoru • navázání obchodních vztahů s mediálními agenturami i přímými reklamními zadavateli • převzetí obchodních smluv od Media Master >> kontinuita obchodních vztahů • příprava segmentace trhu a optimalizace reklamních výnosů Strana 6 www.ceskatelevize.cz Výrazné obchodní projekty 2. pol. 2013 Seriál Sanitka 5 300 tis. Kč 9 400 tis. Kč • sponzoring Star Dance • sponzoring • speciály Strana 7 www.ceskatelevize.cz „Minipořady“ v roce 2013 Velký úspěch formátu tzv. „minipořadů“ v roce 2013 Aktuální výnos za rok 2013: cca 29,8 mil. Kč Významný podíl představuje spolupráce s vybranými ministerstvy při informování o veřejně prospěšných záležitostech • Ministerstvo pro místní rozvoj – Evropa pro Česko • Ministerstvo školství – Finanční a etická gramotnost • Ministerstvo vnitra – Základní registry (jednoduchá komunikace s úřady) Formát „minipořadů“ oslovil i ryze komerční subjekty, v roce 2013 ho využili klienti bankovního sektoru, energetiky, internetoví prodejci • Alza – Nakupování z domova - v objemu cca 6,3 mil. Kč • Kapsch – Oprava dálnice D1 - v objemu cca 3,6 mil. Kč • Uni Credit Bank – Optimalizace úvěrů - v objemu cca 1,95 mil. Kč • CZ NIC – Jak na internet – v objemu cca 3,67 mil. Kč Strana 8 www.ceskatelevize.cz Náplň činnosti oddělení Telexportu 2013 TELEXPORT Edice ČT = vydavatelství Telexport = prodej licencí DVD TV práva v ČR CD / Audio TV práva v zahraničí České verze pořadů Knihy Merchandising Video On Demand E-shop, prodejna Kinodistribuce Strana 9 www.ceskatelevize.cz Stav plnění plánu - Telexport + Edice ČT 2. pol. 2013 Přehled plnění ročního plánu Roční plán Realita* Plnění Telexport Prodej do zahraničí vč. Slovenska 10 000,0 11 368,0 113,7% 2 000,0 3 189,0 159,5% Kinodistrubuce 156,0% 10 400,0 16 224,0 106,3% TV v ČR České verze, ostatní domáci prodeje 11 000,0 11 695,0 127,2% (licence DVD dojíždějící), video on 141,5% d e ma nd 103,9% celkem TelexportEdice 33 400,0 42 476,0 75,1% Me rcha nd is ing 4 000,0 5 658,0 130,9% Knihy 3 750,0 3 897,6 170,7% Knihy - výprodej -1 215,6 117,9% Audio 1 300,0 976,0 DVD 6 000,0 7 855,0 124,2% Prodejna ČT 1 093,0 1 866,0 16 143,0 (v tis. Kč) celkem Edice (bez aktivací) 19 037,0 49 543,0 Celkem 61 513,0 *stav před uzavřením všech vyúčtování a účetní závěrkou roku 2013 Strana 10 www.ceskatelevize.cz Významné kroky Telexportu 2. pol. 2013 Účast na mezinárodním televizním trhu v Cannes (říjen 2013) • Společná prezentace stánku ČT a APA – významný ohlas zahraničních partnerů dokládá i plnění cílů v této oblasti Příprava kontraktu s Discovery Channel o prodeji 2. řady Rybích legend a koprodukci při výrobě 3. řady seriálu Jednání s Unitelem o koprodukci cyklu 9 symfonií Antonína Dvořáka Úspěšné prodeje pořadů ČT v ČR i zahraničí Vyjednání rámcové spolupráce s TV Óčko Rozjetí pilotního projektu online prodeje hudby a shotů se Supraphonem • Testujeme na společných produktech ČT a Supraphonu potenciál online prodej Strana 11 www.ceskatelevize.cz Výrazné projekty Telexportu 2. pol. 2013 ČR 180 tis. Kč 15 700 tis. Kč • Kotva u přívozu 1 vysílání na TVB pouze 14 dní licence za • Prodej seriálů ostatním TV Zahraničí • Slovensko - Slovácko sa nesúdí, Arabela, Pupendo, 12 měsíčků • Polsko - Pan Tau, Nemocnice na kraji města, Sanitka, Odcházení, Vrásky z lásky, Václav • Maďarsko – Pan Tau, Nemocnice na kraji města, Sanitka • Rusko - 4teens • Itálie a Švýcarsko – Na cestě • Německo - Jak vytrhnout velrybě stoličku a Jak dostat tatínka do polepšovny • Brazílie – Micimutr a koncerty vážné hudby • Estonsko – Králík Fiala, Nejmenší slon na světě a Tři prasátka Kinodistribuce • Křídla Vánoc 240 tis diváků (první významný výnos pro ČT z kina) 2 800 tis. Kč Strana 12 www.ceskatelevize.cz Významné kroky Edice ČT 2. pol. 2013 Navázání spolupráce v oblasti merchandisingu se společností HP Tronic/ETA 6 výrobků ve 40 druzích (dětské TV, DVD, mp3, iPady atd.). 90 druhů merchandisingových výrobků Víly Amálky v Japonsku. Zajištění práv ČT v reklamě Vodafonu na Návštěvníky ČT uhájila své postavení výrobce a pro reklamní účely poskytla i formát televizní přestávky. V knižní edici zaznamenaly velký úspěch zejména dětské tituly, které bylo nutno dotiskovat • Krysáci - již šestý dotisk. Celkem se k 31. 12. prodalo cca 27 500 ks, • Krysáci jsou zase spolu - vydaná v březnu se v srpnu již dotiskovala a prodalo se zhruba 10 200 výtisků, • Chaloupka na vršku - měla v prosinci čtvrtý dotisk, prodalo se 19 650 výtisků, • Chaloupka na vršku-nové příběhy - vydaná v dubnu se v září už dotiskovala, celkem se prodalo zhruba 10 000 výtisků, • Bílá paní na hlídání - vydaná v říjnu se už v prosinci dotiskovala, celkem se prodalo cca 2 850 výtisků. Nejlépe prodávanou nedětskou knihou byly Televizní idoly 2 295ks, vycházející z televizního a filmového kalendáře, kterého se i v roce 2013 prodalo přes 22 000ks. Nastavení obchodních podmínek o poskytnutí licence na několik titulů DVD jiným vydavatelům. Strana 13 www.ceskatelevize.cz Výrazné produkty Edice ČT 2. pol. 2013 DVD: Vyprávěj komplet 66 DVD 6 509 ks Zdivočelá země 3 323 ks • nejprodávanější: Vyprávěj III. 2 143 ks Komplet her Divadla Járy Cimrmana • nově vydané: V licenci Bontonu Četnické humoresky 4 620 ks Knihy: Krysáci jsou zase spolu 10 105 ks Chaloupka na vršku 2 9 907 ks • nejprodávanější: Krysáci I. (5. dotisk) 5 635 ks Česká mše vánoční 1 124 ks za 14 • nově vydané: dní Merchandising: HP Tronic/ETA prodej za 2 měsíce 750 tis Kč Výnos z reklamního užití 1 950 tis Kč Strana 14 www.ceskatelevize.cz Děkujeme za pozornost Ing. Hynek Chudárek www.ceskatelevize.cz Strana 15