Elektronická knihovna legislativního procesu - textová podoba dokumentu

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál dokumentu stáhnete odsud

Celý záznam UVLICGIZSK6B najdete zde


                Návrh

PAGE  
- 2 -


III.

Návrh

ZÁKON

ze dne …..,

 kterým se mění  zákon č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona č. 468/1991 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání, ve znění pozdějších předpisů, ve znění pozdějších předpisů

Parlament se usnesl na tomto zákoně České republiky:

Čl. I


Zákon č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona                            č. 468/1991 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání, ve znění pozdějších předpisů, ve znění zákona č. 258/2000 Sb., zákona č. 231/2001 Sb., zákona č. 256/2001 Sb., zákona č. 138/2002 Sb., zákona č. 320/2002 Sb., zákona č. 217/2004 Sb., 326/2004 Sb., zákona č. 132/2003 Sb., zákona č. 480/2004 Sb., zákona č. 384/2005 Sb., zákona č. 444/2005 Sb. a zákona č. 25/2006 Sb., se mění takto:

1. V § 3 odst. 4 písmeno a) včetně poznámky pod čarou č.10a zní:

„a) reklamu v periodickém tisku2), neperiodických publikacích3), na letácích, plakátech nebo v jiných tiskovinách nebo ve službách informační společnosti10a) určených výlučně profesionálům v oblasti obchodu s tabákovými výrobky,

______________________

10a) § 2  písm. c) zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon   o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů.“.

CELEX 32003L0033

2. V § 3 odst. 4 se na konci textu písmene d) doplňují slova „ ,nejedná-li se o sponzorování akcí  nebo činností, které se týkají několika členských států Evropské unie nebo jiných států tvořících Evropský hospodářský prostor nebo se konají v několika členských státech Evropské unie  nebo v jiných státech tvořících Evropský hospodářský prostor nebo dosahují přeshraničních účinků jiným způsobem“.

CELEX 32003L0033

Čl. II

Přechodná ustanovení

Reklama na tabákové výrobky vytvořená nebo šířená na základě smluv uzavřených přede dnem účinnosti  tohoto zákona se posuzuje ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona podle nové právní úpravy.

CELEX 32003L0033

Čl. III

Účinnost

    
Tento zákon nabývá účinnosti dnem jeho vyhlášení.