Elektronická knihovna legislativního procesu - textová podoba dokumentu

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál dokumentu stáhnete odsud

Celý záznam UVLMDGNTJEOX najdete zde


                쿐놡>￾	©က«￾￿±ª￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿ꗬÁ䀉Ѕደ¿က؀橢橢⨵⨵Ѕﰰ䁗䁗昫$￿￿￿ˆ̀̀̀̀̀̀̀̔ᰘᰘᰘ8᱐,ᱼl̔⿟¶᳴᳴ᴊᴊᴊᴊᴊᴊ⻚⻜⻜⻜⻜⻜⻜$ゕɒ㋧Š⼀™̀ⅦᴊᴊⅦⅦ⼀̀̀ᴊᴊ⾙⦞⦞⦞Ⅶè̀ᴊ̀ᴊ⻚⦞Ⅶ⻚⦞⦞̀̀⦞ᴊ᳨꠰묁ᒠLjᰘ≎Մ⦞ⷾÜ⾯0⿟⦞㍱➒ƴ㍱⦞̔̔̀̀̀̀㍱̀⦞Ѡᴊ¼᷆†⦞ṌlẸʮᴊᴊᴊ⼀⼀̔̔ᤄᰘ⥆X̔̔ᰘā	II.
Předkládací zpráva

Zákon č. 77/2002 Sb., o akciové společnosti České dráhy, státní organizaci Správa železniční dopravní cesty a o změně zákona č. 266/1994 Sb., o dráhách, ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 77/1997 Sb., o státním podniku, ve znění pozdějších předpisů (zákon), stanoví v § 20, odst. 4, že „Státní organizace Správa železniční dopravní cesty nemůže bez souhlasu vlády učinit majetek, který tvoří železniční dopravní cestu, předmětem vkladu do jiné společnosti, zástavního práva, ručení nebo kupní smlouvy“.
Vzhledem k tomu, že ve všech 61 předkládaných případech návrhů prodeje majetku, členěných do ucelených skupin A, B, C a D jsou nemovitosti součástí železniční dopravní cesty, bude tento materiál po schválení ministrem dopravy předložen vládě ČR k udělení souhlasu ve smyslu výše uvedených zákonných ustanovení. 
Správní rada SŽDC, s.o. (SR) vyslovila pro všech 61 žádostí s prodejem nepotřebného majetku souhlas svými usneseními pro skupiny nemovitostí:

Skupinapočetzasedání SRusnesení SR č.A721. dne 20. 4. 2005
23. dne 2. 6. 2005
24. dne 22. 6. 200522/2005
27/2005
28/2005B1624. dne 22. 6. 2005
25. dne 14. 9. 200528/2005
33/2005C3730. dne 9. a 15. 3. 2006
31. dne 4. 5. 2006
32. dne 14. 6. 200610/2006
18/2006
23/2006D133. dne 13. 7. 200627/2006Nepotřebnost majetku, navrženého k převodu, pro další potřeby železniční dopravní cesty z hlediska budoucího výhledu, byla prokázána projednáním na úrovni pověřených správců majetku a SŽDC, s.o.
Tabulkový přehled majetku navrženého k prodeji bude přílohou návrhu usnesení vlády podle skupin A, B, C a D. Další informace o majetku jsou uvedeny v části III. materiálu, Popisy žádostí o prodej majetku podle skupin A, B, C a D.
Majetek navržený k prodeji není obsažen v příloze 2 k zákonu č. 77/2002 Sb., v platném znění, a tedy není určen k úhradě závazků po dřívější státní organizaci České dráhy ve smyslu příslušných ustanovení zákona.
Materiál již byl projednáván v mezirezortním připomínkovém řízení v únoru a v březnu 2007. Z důvodu zásadních připomínek Ministerstva financí bylo nutno znovu jednat se znalci a přehodnotit materiál z hlediska správnosti znaleckého ocenění majetku.
Nyní je materiál předkládán k projednání znovu v přepracované podobě. Stanoviska navrhovatele – Správy železniční dopravní cesty, státní organizace k jednotlivým žádostem a k dřívějším připomínkám MF jsou uvedena v příloze Předkládací zprávy.
Předkládaný materiál nemá bezprostřední dopady na podnikatelské prostředí, veřejné rozpočty ani na rovnost mužů a žen. Připomínkám, uplatněným v mezirezortním připomínkovém řízení bylo vyhověno.
Materiál je předkládán bez rozporu.

	Příloha k Předkládací zprávě
Stanovisko
k připomínkám MF z mezirezortního projednání k jednotlivým případům žádostí o prodeje nepotřebného majetku SŽDC, s.o.

Komentář  a úpravy znaleckých posudků
Skupina A:

žádosti č. 1-6 dle tabulky : V těchto  případech  se jednalo o nápravu  t.zv. zmařených kupních smluv, uzavřených koncem roku 2002 mezi bývalými Českými drahami, s.o. a nabyvateli, jmenovitě uvedenými v předložených žádostech, kde došlo k zamítnutí vkladů vlastnických práv pro kupující z důvodů exekuce na majetku Českých drah, s.o. Nabyvatelé v době uzavření kupních smluv řádně zaplatili kupní ceny v plné výši. V rámci transformace ČD, s.o. došlo u těchto případů k dělení majetku, který byl předmětem původních  kupních smluv mezi oba nástupnické subjekty. Jde o případy, kdy bývalé strážní domky s příslušenstvím  přešly do práva hospodaření  SŽDC a pozemky  do vlastnictví ČD, a.s. Následně byl přijat návrh ČD, a.s.  nejprve realizovat prodej bývalých strážních domků s příslušenstvím v právu hospodaření SŽDC pro původní kupující. Prodej souvisejících pozemků  jako sjednocení vlastnictví stavby a pozemků budou pak realizovat  ČD, a.s. kupními smlouvami s novými vlastníky budov. O tomto postupu byli kupující písemně informováni. 
Kupní ceny odpovídají kupním cenám dle původně uzavřených kupních smluv stejně jako v případech, kdy již byl souhlas vlády udělen usnesením č. 771 ze dne 17. srpna 2004.  
žádost č. 7 dle tabulky:  Kupní cena byla v již předložené  žádosti o souhlas vlády navržena ve výši, která v případě ceny 2 stavebních pozemků odpovídá základní ceně stavebních pozemků pro obec Lukov bez úpravy ceny (snížení), uvedené ve znaleckém posudku. 


Skupina B:

žádost č. 1: Znalec se k připomínkám nevyjádřil. Při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že cena pozemků byla navržena s ohledem na skutečný stav pozemku. Podle místního šetření se jedná o úzký pruh pozemku přilehlý k železniční trati, v místech kde je trať vedena na náspu. Směrem k náspu je svažitý a dochází k jeho částečnému podmáčení při dešťových srážkách. Vzhledem k tomuto stavu je jakékoliv hospodářské využití nereálné a bude sloužit pouze pro osobní potřebu žadatele. Navržená kupní cena byla již proti znaleckému posudku navýšena v původně předložené  žádosti a odpovídá skutečnému stavu prodávaného pozemku. 

žádost č. 2: Znalec se k připomínkám nevyjádřil. Při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že navržená cena vycházela z ocenění jako manipulační plocha ve výši 50% základní ceny stavebního pozemku.Vzhledem k tomu, že se předpokládá využití pozemku pro skladování dřeva v rámci podnikatelské činnosti žadatele, pozemek je rovinatý a přímo přiléhá k veřejné komunikaci, upravujeme původně navrženou kupní cenu ve výši 30.000,-Kč na částku 50.000,-Kč. 

žádost č. 3 : Znalec se k připomínkám nevyjádřil. Při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že navržená kupní cena v původně předložené žádosti odpovídá charakteru pozemků, jejich  umístění v obci a ceně stavebních pozemků v obci. 

žádost č.4 : Znalec se k připomínkám nevyjádřil. Podle vyjádření Obce Malovice není pozemek určen dle územně plánovací dokumentace Obce Malovice k zastavění ani jinému využití. Při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že pozemek nemá  mít  charakter pozemní komunikace, ale manipulační plochy, přímo napojené na veřejnou komunikaci. Původně navrženou kupní cenu ve výši 2.500,-Kč upravujeme na částku  10.000,-Kč. 

Žádost č. 5 : Znalec se nevyjádřil. Při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že navržená kupní cena v původně předložené žádosti odpovídá charakteru nemovitostí, jejich  umístění v obci a ceně stavebních pozemků v obci. 

Žádost č. 6 : Znalkyně provedla kontrolu podle obecných připomínek MF a konstatuje, že jí vyhotovený posudek plně odpovídá požadavkům na obsah posudku. Navržená kupní cena v původně předložené žádosti odpovídá charakteru nemovitostí, jejich  umístění mimo obec a ceně stavebních pozemků v obci. 

Žádost č. 7: Znalec se k připomínkám nevyjádřil. Při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že u pozemku  bylo ocenění provedeno podle skutečnosti jako stavební parcela. Cena vyšla ze základní ceny stavebního pozemku v obci s použitím snižujících koeficientů.  Dle připomínek upravujeme původně navrženou kupní cenu ve výši 165.000,-Kč dle  základní ceny stavebního pozemku v obci na částku   190.000,-Kč

Žádost č. 8: Znalec se k připomínkám nevyjádřil. Při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že cena obou pozemků byla stanovena dle skutečného využití zjištěného na místě, které znalec v posudku podrobně popsal a doložil fotodokumentací. Vychází ze základní ceny stavebního pozemku v obci  s úpravou koeficienty a z jednotkové ceny pro komunikace dle   vyhlášky . Navržená kupní cena v původně předložené žádosti odpovídá zjištěným údajům.

Žádost č. 9: Z vyjádření znalce k připomínkám vyplývá, že ocenění provedl podle skutečného stavu zjištěného místním šetřením. Pozemek je značně svažitý a znehodnocený odpadními vodami ze septiků rodinných domů, situovaných nad tímto pozemkem. Pozemek je hospodářsky nevyužitelný i vzhledem k jeho poloze mezi dvěma komunikacemi. Město Netolice předpokládá jej osázet dřevinami, které budou tvořit alespoň částečně  protihlukovou stěnu. Původně navrženou kupní cenu ve výši 6.000,- Kč upravujeme podle připomínky s minimální cenou 7,-Kč/m² na částku 9.500,-Kč 

Žádost č. 10: Znalec se k připomínkám nevyjádřil. Při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že při oceňování vycházel ze základní ceny stavebního pozemku v obci, s tím, že okolní pozemek tvoří funkční celek se stavebním pozemkem a  stavbou, která je již ve vlastnictví nabyvatelů. Vzhledem k doporučení - charakter rekreační oblasti upravujeme původně navrženou kupní cenu ve výši 8.000,-Kč  na částku 14.500,-Kč 

Žádost č. 11: Znalec se k připomínkám nevyjádřil. Při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že cena ve znaleckém posudku vychází ze základní ceny stavebního pozemku v obci  s úpravou koeficienty dle   vyhlášky. Kupní cena byla již v původně předložené žádosti navýšena na  dvojnásobek ceny v místě a čase obvyklé. 

Žádost č. 12: Znalec se k připomínkám nevyjádřil. Při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že cena vyšla ze základní ceny stavebního pozemku v obci a byla upravena koeficienty dle vyhlášky v souladu se skutečností, zjištěnou na místě. Cena v posudku se na závěr snížila dle koeficientu prodejnosti, jehož použití  neuplatníme a upravujeme původně navrženou kupní cenu ve výši 3.000,-Kč na částku  6.200,-Kč

Žádost č. 13: Dle vyjádření znalce zpracoval posudek podle skutečného účelu užití ve vazbě na vyjádření Města Jaroměř z hlediska územně plánovací dokumentace – územního plánu, kde je okolní pozemek evidován jako komunikace . Cena stavebního pozemku je stanovena ze základní ceny stavebních pozemků v Městě Jaroměř. Stav objektu dokladuje fotodokumentace, která je součástí znaleckého posudku, s tím, že stav se dále zhoršuje, došlo k propadnutí části střechy úrazu. Další využití je v současném stavu zcela nemožné, bude nutná jeho demolice. Navržená kupní cena v původně předložené žádosti odpovídá zjištěnému stavu. 
 
Žádost č. 14: Znalec potvrdil stanovenou cenu, která odpovídá charakteru pozemku, jeho  umístění v obci a vychází z ceny stavebních pozemků v obci. Podle územního plánu je pozemek využitelný jako zeleň nebo zahrada. Navržená kupní cena v původně předložené žádosti odpovídá zjištěnému stavu. 

Žádost č. 15: Znalec se nevyjádřil. Při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že navržená kupní cena odpovídá charakteru nemovitostí, jejich  umístění v obci a ceně stavebních pozemků v obci. Jedná se o narovnání majetkoprávních vztahů po skutečném zaměření stavby. Navržená kupní cena v původně předložené žádosti činí  dvojnásobek ceny v místě a čase obvyklé a odpovídá zjištěnému stavu.

Žádost č. 16.: Znalec opravil cenu pozemku podle skutečné polohy pozemku v katastrálním území ve vztahu k sousedství s bývalým okresem Česká Lípa. Pozemek je oceněn v souladu s jeho využitím jako komunikace.  Navržená kupní cena v původně předložené žádosti zahrnuje i takto opravenou cenu pozemku, tvořícího komunikaci a to i v případě, že by nebylo použito úpravy dle § 28. 


Skupina C

Žádost č.1:  Dle vyjádření znalce zpracoval posudek podle skutečného charakteru pozemku, jeho  umístění v obci a vychází ze základní  ceny stavebních pozemků v obci,  navržená cena kupní cena v původně předložené žádosti převyšuje základní cenu stavebních pozemků v obci.

Žádost č.2: Dle vyjádření znalce zpracoval posudek podle skutečného charakteru pozemků, jejich  umístěním v obci a v souladu s územním plánem obce. Navržená kupní cena v původně předložené žádosti několikanásobně převyšuje základní cenu stavebních pozemků v obci.

Žádost č. 3: Dle vyjádření znalce zpracoval posudek podle skutečného charakteru pozemků, a jejich  umístění v obci. Pozemek nelze napojit na veřejné sítě a využít k jiným účelům než pro  ochranný val ke stávající skládce, kterou hodlá Obec Mšené rekultivovat. Navržená kupní cena v původně předložené žádosti odpovídá charakteru a skutečně  možnému využití pozemku. 

Žádost č. 4: Znalec se nevyjádřil, při kontrole základních údajů v posudku  bylo zjištěno, že posudek vychází z ceny stavebního pozemku v obci, kterou znalec upravil použitím koeficientů, podle skutečného stavu na místě. Pozemek není možné napojit na inženýrské sítě, je přístupný mimo provozované těleso dráhy pouze z pozemků ve vlastnictví žadatele a nelze je jinak využít. Vzhledem ke  sjednocení cen i pro žádosti č. 5 a 6, kterými se prodávají sousední části pozemků  upravujeme kupní cenu v původně předložené žádosti ve výši 40.000,-Kč na cca dvojnásobek ceny v místě a čase obvyklé, t.j. na částku 48.000,-Kč. 

Žádost č. 5: Znalec se nevyjádřil, při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že posudek vychází z ceny stavebního pozemku v obci, kterou znalec upravil použitím koeficientů  podle skutečného stavu na místě. Pozemek není možné napojit na inženýrské sítě, je přístupný mimo provozované těleso dráhy pouze z pozemků ve vlastnictví žadatele a nelze je jinak využít. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti navýšena  na dvojnásobek ceny v místě a čase obvyklé.

Žádost č. 6: Znalec se nevyjádřil, při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že posudek vychází z ceny stavebního pozemku v obci, kterou znalec upravil použitím koeficientů, podle skutečného stavu na místě. Pozemek není možné napojit na inženýrské sítě, j؀ࠄࠆࠊ࠰࠲জঞਰੀ੾నపబమ౨౬ഘജບຜພ໌໖ༀ༄༔ྸྺ࿊࿌࿖࿘࿮࿰ဌတဒနဖဘှ၀ၐၤၦႎႜ႞ႾჀჂჄ჆჈჊ჰჲᄨᄪᄺᄼᄾᅀᅄ�ퟛ쿓폋폄샄볓벸뒸룓뢰뢼뢬결결결결결결결ꢰꢰ결겨결벨ꢬꢬꢬ났꒬ᘆ흨儺ᘆ걨㰨ᘆ酨ᘆᙨ谝ᘆ㴔ᘆⱨᘆᅨ䠶ᘆṨ걧ᔌ周ୣᘀ周ୣᘆⅨꙷᘆ艨樀ᘆ周ୣᘆ깨谈ᘆ聨⑸ᔔ깨谈ᘀ깨谈䌀᱊愀᱊ᘑ聨⑸㔀脈䩃䩡ᔗ⥷ᘀ깨谈㔀脈䩃䩡䀀؀ࠊ࠰࠲మພྺྼ࿌࿘࿰ဎöììå혀Ö혀Ö༏ᄀ„ጀ¤ᘀĤ晉葠摧ᴖŒ؀ꐓ摧ᴖŒЀ摧碀$Ѐ摧ࢮŒࠀ옍琁Ȣ摧ࢮŒ଀؀﻾Ăȁဎတနဘ၀ၦႎ^䰀L㴀=㴀༏ᄀ„ጀ¤ᘀĤ晉葠摧ᴖŒ༒̀Ĥ萑ꐓ␖䤁Ŧ怀„愀Ĥ摧ྩꀀ摫␖ᜁĤ晉阂F혅ИЀЀЀЀЀࠀ峖Ѐ֠ঋ౫ ᶈ؀ϫ؀ˠ؀ਕ؀܈琊¿혓0ӿӿӿӿӿӿ᐀Ƕ㘕ᜁ϶ᨀზ＀＀＀＀혛ÿÿÿ᳿ზ＀＀＀＀혝ÿÿÿ㓿ۖĀ̅혴ਁ氃愀϶،؀ႎ႞ႮႾჀჄ჊íí䰀íꀀ摫␖ᜁĤ晉阂F혅ИЀЀЀЀЀࠀ峖Ѐ֠ঋ౫ ᶈ؀ϫ؀ˠ؀ਕ؀܈琊¿혓0ӿӿӿӿӿӿ᐀Ƕ㘕ᜁ϶ᨀზ＀＀＀＀혛ÿÿÿ᳿ზ＀＀＀＀혝ÿÿÿ㓿ۖĀ̅혴ਁ氃愀϶،༒̀Ĥ萑ꐓ␖䤁Ŧ怀„愀Ĥ摧ྩ؀჊ჲᄚᄪᄺᄼᅀðÞ�=�ꀀ摫Ġ␖ᜁĤ晉阂F혅ИЀЀЀЀЀࠀ峖Ѐ֠ঋ౫ ᶈ؀ϫ؀ˠ؀ਕ؀܈琊¿혓0ӿӿӿӿӿӿ᐀Ƕ㘕ᜁ϶ᨀზ＀＀＀＀혛ÿÿÿ᳿ზ＀＀＀＀혝ÿÿÿ㓿ۖĀ̅혴ਁ氃愀϶،༒̀Ĥ萑ꐓ␖䤁Ŧ怀„愀Ĥ摧ྩ༏ᄀ„ጀ¤ᘀĤ晉葠摧ᴖŒ؀ᅀᅆᅸᆞᇆᇖᇦᇶí�Þ�íí༏ᄀ„ጀ¤ᘀĤ晉葠摧ᴖŒ༒̀Ĥ萑ꐓ␖䤁Ŧ怀„愀Ĥ摧ྩ܀ᅄᅆᅶᅸᇔᇖᇶᇸᇺᇼᇾሀሦረሶሺᎾᏀᒎᒖᖀᖄᖊᖌ᜴ᦰ᩺᪂᪘᪴ᬊᬌ᳞᳚᳠ᴚḒḚṪẀẶ⚦⠮⨈⨞⨸ⷼ⼔⼖⼶㈖㉦㊌㊺㊼㋘㌞㌠㎔㓂㝞㞘��쳔뷄붶ꂨꂽꢽ붠붠붠鮠붠붠붠붠 ᘉ੨ꘛ㔀脈ᔏŨ欿ᘀ�猢㔀脈ᔚŨ欿ᘀ�猢㔀脈⨾䌁᱊愀᱊ᔌŨ欿ᘀŨ欿ᔌŨ欿ᘀ�猢ᔏᕨ밴ᘀ�猢㔀脈ᔏᕨ밴ᘀᕨ밴㔀脈ᘆ�猢ᘆ腨ጾᘆ�⼂ᘆ㝨끭ᘆ퍨ㄖᘆ笯ᘆ籨ᠳᘆ�቟ᘆᙨ谝ᘆ흨儺ᘆ酨㴀ᇶᇸᇼሀረሸ^䰀L㴀L༏ᄀ„ጀ¤ᘀĤ晉葠摧ᴖŒ༒̀Ĥ萑ꐓ␖䤁Ŧ怀„愀Ĥ摧ྩꀀ摫ư␖ᜁĤ晉阂F혅ИЀЀЀЀЀࠀ峖Ѐ֠ঋ౫ ᶈ؀ϫ؀ˠ؀ਕ؀܈琊¿혓0ӿӿӿӿӿӿ᐀Ƕ㘕ᜁ϶ᨀზ＀＀＀＀혛ÿÿÿ᳿ზ＀＀＀＀혝ÿÿÿ㓿ۖĀ̅혴ਁ氃愀϶،ԀሸሺᏀᖌ᜴ᤦᬌᲒ᳞᳚^夀Y夀Y夀T夀YЀ摧㺁Ѐ摧碀$ꀀ摫ɀ␖ᜁĤ晉阂F혅ИЀЀЀЀЀࠀ峖Ѐ֠ঋ౫ ᶈ؀ϫ؀ˠ؀ਕ؀܈琊¿혓0ӿӿӿӿӿӿ᐀Ƕ㘕ᜁ϶ᨀზ＀＀＀＀혛ÿÿÿ᳿ზ＀＀＀＀혝ÿÿÿ㓿ۖĀ̅혴ਁ氃愀϶،ऀ᳞ᴚᴰḜḞṪẀẂ⚦⟾⨄⨆⨈⨞⨠⼚⼜㊺㊼㒦㒨㠂㠄㧚㧜㰬öéîéááéáááááÙ܀␃愃̤摧䕮Ê܀␃愃̤摧ᬊ¦Ѐ摧⋞s܀␃愁Ĥ摧⋞sࠀ옍琁Ȣ摧㐕¼ᤀ㞘㞼㟾㠄㠠㣀㧸㬌㰬㰮㱈㹐㺾㻦㽰㽲㾌䉢䋺䋼䌖䙤䚞䛆䝺䦨䦪䨒䩢䪆䫐䱶䵤俴偄偨傒傔傰哐啪啮喊圞埖姨嬀岄巔巖巘巬师弼怨愸戜戢戼搪據擜攀攂攜梴椚楀槔様槴泈淂濂谀贼趢跈蹾迦�짫ë唃Ĉᘉ顨䐠㔀脈ᔚŨ欿ᘀ�猢㔀脈⨾䌁᱊愀᱊ᘆŨ欿ᘆ�猢ᘉ湨쩅㔀脈ᔌŨ欿ᘀ�猢ᔏŨ欿ᘀ�猢㔀脈ᘉ੨ꘛ㔀脈伀㰬㰮㽰㽲䋺䋼䝜䝞䪴䪶䵆䵈傒傔啪啮垸垺嫠嫢巔巖巘巬差怎怐戠úòúúúú切úòúòò切ú切ê切ê܀␃愃̤摧ₘD܀␃愃̤摧䕮ÊЀ摧⋞sᬀ戠戢攀攂様槚涨涪蹠蹢郊郌鏞鏠隴隶駄駆鰚鰜龼龾ꈀꈂꝒꝔ꨼÷ò÷÷êêòòòââòâ܀␃愃̤摧᠄Å܀␃愃̤摧佚ÎЀ摧⋞s܀␃愃̤摧ₘDᨀe přístupný mimo provozované těleso dráhy pouze z pozemků ve vlastnictví žadatele a nelze je jinak využít. Vzhledem ke  sjednocení cen i pro žádosti č. 5 a 6 upravujeme kupní cenu v původně předložené žádosti ve výši 20.000,-Kč na cca dvojnásobek ceny v místě a čase  obvyklé, t.j. na částku 22.000,-Kč.

Žádost č. 7 : Dle vyjádření znalce zpracoval posudek podle skutečného charakteru pozemků, jejich  umístění v obci a v souladu s územním plánem obce, dle kterého je určen k využití jako zahrada. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti navýšena na  dvojnásobek ceny v místě a čase obvyklé.  

Žádost č. 8: Dle vyjádření znalce je posudek vypracován v souladu s platnými oceňovacími předpisy, budova pochází z r. 1889, cena pozemků je stanovena dle základní ceny pozemků v obci s použitím příslušných koeficientů. V  územním plánu obce nejsou pozemky k jinému účelu využití zahrnuty. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti navýšena proti ceně v místě a čase obvyklé. 

Žádost č. 9: Dle vyjádření znalce je posudek zpracován v souladu s platnými předpisy. V souladu se stanoviskem MF ve vztahu k prodeji majetku státu územně správním celkům upravujeme kupní cenu v původně předložené žádosti ve výši 5.000,-Kč na částku, vycházející  ze základní ceny stavebního pozemku v obci s úpravou  pro komunikaci, t.j. na částku 65.000,-Kč. 

Žádost č. 10: Znalec se nevyjádřil, při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že  posudek vychází ze  základní ceny stavebního pozemku v obci. Předpokládá se, že část pozemku bude využita pro zástavbu rodinným domkem, územní rozhodnutí dosud nevydáno. Kupní cena byla již v původně předložené žádosti z těchto důvodů proti ceně v místě a čase obvyklé navýšena cca dvojnásobně. 

Žádost č.11: Dle vyjádření znalce je posudek zpracován v souladu s platnými předpisy, při kontrole základních údajů bylo zjištěno, že cena vychází ze základní ceny stavebních pozemků v obci a  kupní cena byla již v původně předložené žádosti dvojnásobně navýšena proti ceně v místě a čase obvyklé.

Žádost č. 12:  Znalec se nevyjádřil, při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že  posudek vychází ze  základní ceny stavebního pozemku v obci, kterou znalec upravil použitím koeficientů, podle skutečného stavu na místě. Předpokládá se, že část pozemku bude využita pro zástavbu rodinným domkem, územní rozhodnutí dosud nevydáno. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti z těchto důvodů proti ceně v místě a čase  obvyklé navýšena.  

Žádost č. 13: Dle vyjádření znalce zpracoval posudek podle skutečného stavu dle zjištění na místě. Cena stavebního pozemku je stanovena ze základní ceny stavebních pozemků v obci. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti dále navýšena oproti ceně v místě a čase obvyklé. 

Žádost č. 14 : Znalec se k připomínkám nevyjádřil. Při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že kupní cena byla navržena s ohledem na skutečný stav pozemku, oddělovaného z pozemku, vedeného v KN jako ostatní plocha – dráha. Podle zjištění na místě se jedná o úzký pruh pozemku přilehlý k železniční trati, nepatrně  svažitý a je vklíněn mezi pozemky jiných vlastníků. Dle územního plánu se pozemek nachází mimo zastavitelné území obce, kde je jakákoliv výstavba nepřípustná. Vzhledem k tomuto stavu může  sloužit pouze pro osobní potřebu žadatele. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti navýšena několikanásobně proti ceně v místě a čase obvyklé. 

 Žádost č. 15: Znalec se k připomínkám nevyjádřil, při kontrole základních  údajů bylo zjištěno, že se jedná o pozemek svažitý, na severním svahu, vklíněný mezi pozemky žadatele, dle územního plánu města není určen k zastavění, ale jako ostatní zeleň. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti několikanásobně navýšena oproti ceně v místě a čase obvyklé. 

Žádost č. 16: Znalec trvá na správnosti posudku, při kontrole základních údajů zjištěno, že cena vychází ze základní ceny stavebních pozemků v obci. Navržená kupní cena v původně předložené žádosti odpovídá charakteru a skutečně  možnému využití pozemku. 

Žádost č. 17: Znalec se k připomínkám nevyjádřil, při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že cena vychází ze základní ceny stavebního pozemku v obci a byla dále upravena snižujícími koeficienty. Vzhledem k tomu, že pro jeden z pozemků se předpokládá využití jako stavební parcela, upravujeme kupní cenu tohoto pozemku v původně předložené žádosti ve výši 26.000,-Kč podle základní ceny v obci  na částku 32.0000,-Kč

Žádost č. 18: Znalec se k připomínkám nevyjádřil, při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že cena vychází ze základní ceny stavebního pozemku v obci a byla upravena podle skutečného využití. Navržená kupní cena byla proti ceně v místě a čase obvyklé cca dvojnásobně  navýšena. 

Žádost č.19: Dle vyjádření znalce  se dle šetření na místě jedná o pozemek, který nemá možnost připojení na inženýrské sítě, územním plánem nelze využít k zastavění, přístup je z pozemku žadatele, který jej bude užívat jako zahradu pro osobní potřebu. Cena vychází ze  základní ceny stavebního pozemku v obci. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti navýšena cca dvojnásobně oproti ceně v místě a čase obvyklé. 

Žádost č.20: Dle vyjádření znalce je posudek vypracován v souladu s platnými oceňovacími předpisy, budova pochází z r. 1887, při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že  cena pozemku je stanovena dle základní ceny pozemků v obci s použitím příslušných koeficientů. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti navýšena oproti ceně v místě a čase obvyklé. 
 
Žádost č.21: Dle vyjádření znalce byla cena v  posudku stanovena dle základní ceny stavebního pozemku v obci. Pozemky úzkého protáhlého tvaru jsou zastavěny opěrnou zídkou ve vlastnictví žadatele. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti několikanásobně navýšena oproti ceně v místě a čase obvyklé. 
 
Žádost č. 22: Znalec trvá na správnosti posudku, dle kontroly základních údajů z posudku cena vychází ze základní ceny stavebních pozemků v obci. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti několikanásobně navýšena oproti ceně v místě a čase obvyklé. 

Žádost č. 23: Znalec se nevyjádřil, při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že posudek vychází ze  základní ceny stavebního pozemku v obci, kterou znalec upravil použitím koeficientů, podle skutečného stavu na místě. Vlastní objekt je v havarijním stavu, nutné velké finanční náklady ze strany nabyvatele vzhledem k charakteru stavby jako kulturní památky. Navržená kupní cena v původně předložené žádosti odpovídá stavu a využití nemovitostí. 

Žádost č. 24: Znalec se nevyjádřil, při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že posudek vychází ze  základní ceny stavebního pozemku v obci, kterou znalec upravil použitím koeficientů, podle skutečného stavu na místě. Pozemek je nepřístupný, leží v záplavovém území a dle územního plánu obce je určen k využití jako zeleň. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti několikanásobně navýšena oproti ceně v místě a čase obvyklé. 

Žádost č. 25: Dle vyjádření znalce zpracoval posudek podle skutečného charakteru pozemku, jedná se o pozemek pod stavbou ve vlastnictví města, cena je v souladu s cenou stavebních pozemků v obci. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti několikanásobně navýšena oproti ceně v místě a čase obvyklé. 

Žádost č. 26: Znalec se nevyjádřil, při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že cena  vychází ze  základní ceny stavebního pozemku v obci a odpovídá této ceně, i když využití jako stavební pozemek nepřichází v úvahu. Pozemek bude použit k osobnímu využití . Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti navýšena oproti ceně v místě a čase obvyklé. 
 
Žádost č. 27: Znalec se nevyjádřil, při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že cena  vychází ze  základní ceny stavebního pozemku v obci a je navýšena podle skutečného stavu, zjištěného na místě. V uvedeném případě se jedná o sjednocení vlastnictví stavby a pozemků. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti navýšena oproti ceně v místě a čase obvyklé. 

Žádost č. 28: Dle vyjádření znalce je posudek zpracován v rozsahu dle požadavků MF. Jedná se o pozemky v areálu žadatele, dle územního plánu města je určen pro výrobní sféru. Při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že znalce vycházel ze základní ceny stavebních pozemků, cena obvyklá byla určena v rozmezí od 280-320,-Kč. Při návrhu kupní v původně předložené žádosti ceny byla použita cena nad tuto hranici. 

Žádost č.29: Dle vyjádření znalce je posudek zpracován v rozsahu dle požadavků MF s tím, že v posudku byly všechny skutečnosti zohledněny. Při kontrole základních údajů bylo zjištěno, že při stanovení ceny pozemků vycházel znalec ze základní ceny stavebních pozemků v obci a použil odůvodněné snižující koeficienty. Navržená kupní cena byla již v původně předložené žádosti navýšena oproti ceně v místě a čase obvyklé. 

Žádost č. 30: Prodej výběrovým řízením, výchozí cena stanovena dle základní ceny stavebních pozemků v obci. 

Žádost č. 31: Dle vyjádření znalce zpracoval posudek podle skutečného charakteru pozemku, jedná se o pozemek, určený územním rozhodnutím pro stavbu městského okruhu. Ocenění je provedeno v souladu s vyhláškou, určující cenu pozemků pod veřejnými komunikacemi, v uvedeném případě není pozemek jinak obchodovatelný.

Žádost č. 32: Podle vyjádření znalce bylo ocenění provedeno podle skutečného charakteru pozemku, který není stavebním, zemědělským, ani lesním pozemkem. Územním plánem není určen k zastavění, obec chce pozemek upravit jako veřejnou zeleň, odstranit nepovolené skládky a případně i z toho vzniklé ekologické zátěže. Pozemky jsou jinak nevyužitelné. Navržená kupní cena v původně předložené žádosti odpovídá stavu a možnému využití  pozemků.

Žádost č. 33: Směna pozemků ve stejném rozsahu i stejném charakteru. Jedná se o řešení požadavku SŽDC na zajištění  přístupu k mostní konstrukci trati Přerov – Bohumín. 

Žádost č. 34: Výše kupní ceny v původně předložené žádosti  byla stanovena ve vazbě na náklady, vložené nabyvatelem v průběhu užívání nemovitostí a řádně doložené včetně stavebního povolení.

Žádost č. 35: Dle vyjádření znalce je posudek zpracován v rozsahu dle požadavků MF. Jedná se o nemovitosti v obci, dle územního plánu města je určen jako obytné území. Při kontrole základních údajů v posudku bylo zjištěno, že znalec vycházel při stanovení ceny pozemku ze základní ceny stavebních pozemků v obci. Navržená kupní cena  v původně předložené žádosti odpovídá horní hranici ceny v místě a čase obvyklé. 

Žádost č.36: Prodej výběrovým řízením, výchozí cena stanovena dle základní ceny stavebních pozemků v obci. 

Žádost č.37: Dle vyjádření znalce je posudek zpracován v souladu s platnými předpisy. V souladu se stanoviskem MF ve vztahu k prodeji majetku státu územně správním celkům upravujeme kupní cenu ve výši 7.500,-Kč v původním návrhu  na cenu, vycházející  ze základní ceny stavebního pozemku v obci s úpravou  pro komunikaci, t.j. na částku 13.000,-Kč 



Skupina D: 

Znalkyně se k připomínkám MF vyjádřila s tím, že cena, uváděná v připomínce MF 240,-Kč m² není v tomto případě cenou obvyklou. Bývalá tzv. slapanská trať je 30 let mimo provoz, s torzy kolejových drah, propustků a dalších zbytků staveb. V uvedeném případě nelze stanovit cenu obvyklou, protože neexistuje porovnatelná nemovitost. Částku 40,- Kč/m² stanovila jako cenu optimální vzhledem ke všem uvedeným skutečnostem.
Vzhledem k tomu, že snahou SŽDC při převodu liniových staveb, kterými jsou zrušené tratě,  je zachovat i pro další využití charakter liniové stavby, bylo i na základě celostátního jednání na úrovni hejtmanů krajů a zástupců měst a obcí dohodnuto, že v těchto případech využití pro veřejný zájem zřízením cyklostezek budou ceny stanoveny tak, aby se přihlíželo k reálným možnostem obcí a k budoucím nákladům, které obce pro toto využití budou muset vynaložit.
Cyklostezka by měla navazovat na obdobnou stavbu, která spojí Cheb s městem Waldsasen v příhraničních oblastech obou zemí. Německá strana je připravena realizovat stavbu na svém území. Karlovarský kraj vyslovil podporu celému projektu.  
V případě Města Cheb byl vypracován odhad stavebních nákladů na nezbytně nutné úpravy pozemků, mostků a propustů ve výši 13 231.500,-Kč.     
Z těchto důvodů požádalo Město Cheb o bezúplatný převod uvedeného majetku. Po vysvětlení zákonných možností SŽDC, s.o. při jednání se starostou  Města Cheb  a zástupce Krajského úřadu  KK v roce 2004 následně Město Cheb přistoupilo na cenu, která odpovídá účetní hodnotě majetku, jak je nyní veden v účetnictví včetně nutných nákladů SŽDC s převodem. Tato cena byla navržena jako cena kupní.















	 PAGE 9







迦郂郆郈郊郦錐鏸鏺锶閜闀雒飈駠魈鰚鰜鰺黊鿚ꄦꈠꙢꝔꝖꝲꥌ꨼꨾꩘ꭨ갘갚갾걀걜꺐꺦꺲껚꼺꾺뇪눆둖땈땊땤띶롈롌롦맖뫆뫈뫤믮볺뿈삔쌜쐌쐎쐬얖욤좦쥸쥼즘쮮첞켤쿰퉎퍰폶폸폺퐘핈횎���������ðᘉѨ씘㔀脈ᘉ婨칏㔀脈ᔌŨ欿ᘀ�猢ᔏŨ欿ᘀ�猢㔀脈嬀꨼꨾갾걀꾞꾠뇪뇬땈땊롈롌뫆뫊볞볠쁸쁺쐌쐎욆욈쥸쥼첀첂쿔쿖팞ú切úúúòòúúúúúúúò܀␃愃̤摧᠄ÅЀ摧⋞sᰀ팞팠폺폼홰홲��������÷ò÷òò÷÷òòòòââ܀␃愃̤摧ӱ‹܀␃愃̤摧䔈ÈЀ摧⋞s܀␃愃̤摧᠄Åᨀ�������쏑랻랻랻랻꦳ꦣꦘ랳ðᘕ땨ꡔ ፊ洀H渄H甄Ĉᘊ땨ꡔ ፊ̓jᘀ땨ꡔ ፊ唀Ĉᘆ땨ꡔᘆᙨ̉̏jᘀᙨ̉唀ĈᔚŨ欿ᘀ�猢㔀脈⨾䌁᱊愀᱊ᔚŨ欿ᘀŨ欿㔀脈⨾䌁᱊愀᱊ᘉࡨ졅㔀脈ᘉѨ씘㔀脈ᔌѨ씘ᘀѨ씘ᔌŨ欿ᘀ�猢ᔏŨ欿ᘀ�猢㔀脈✀úøøøøøøøøøøúĀĀĀЀ摧ӱ‹ᜀ.週Ũ瀺槛I뀟⺂뀠䇆뀡֊뀢֊連֊逤֊뀥뀗˅뀘˅Ž␖ᜁĤ晉阁צ瘡ЀŨ혵́ϫ혵ą̂ˠ혵ȅ̃ਕ혵̅̄܈瘣Āϫ瘣ȁˠ瘣̂ਕ瘣Ѓ܈嘺阂F琊¿ᔀĶ㔀זĀ㔃זȁ㔂ז̂ᔃ㔊זЃࠃ愇϶،Ž␖ᜁĤ晉阁צ瘡ЀŨ혵́ϫ혵ą̂ˠ혵ȅ̃ਕ혵̅̄܈瘣Āϫ瘣ȁˠ瘣̂ਕ瘣Ѓ܈嘺阂F琊¿ᔀĶ㔀זĀ㔃זȁ㔂ז̂ᔃ㔊זЃࠃ愇϶،Ž␖ᜁĤ晉阁צ瘡ЀŨ혵́ϫ혵ą̂ˠ혵ȅ̃ਕ혵̅̄܈瘣Āϫ瘣ȁˠ瘣̂ਕ瘣Ѓ܈嘺阂F琊¿ᔀĶ㔀זĀ㔃זȁ㔂ז̂ᔃ㔊זЃࠃ愇϶،Ž␖ᜁĤ晉阁צ瘡ЀŨ혵́ϫ혵ą̂ˠ혵ȅ̃ਕ혵̅̄܈瘣Āϫ瘣ȁˠ瘣̂ਕ瘣Ѓ܈嘺阂F琊¿ᔀĶ㔀זĀ㔃זȁ㔂ז̂ᔃ㔊זЃࠃ愇϶،Ž␖ᜁĤ晉阁צ瘡ЀŨ혵́ϫ혵ą̂ˠ혵ȅ̃ਕ혵̅̄܈瘣Āϫ瘣ȁˠ瘣̂ਕ瘣Ѓ܈嘺阂F琊¿ᔀĶ㔀זĀ㔃זȁ㔂ז̂ᔃ㔊זЃࠃ愇϶،œD䀀￱DࢮŒNormální䩃䡟Ё䩡䡭Ѕ䡳Ѕ䡴Ѕ>䀄>ࢮŒNadpis 4␃؁Ĥ♀愃Ĥ࠵岁脈J䁁￲¡JČStandardní písmo odstavce^䁩￳³^ԌNormální tabulka 嘺㐀ۖĀ̅혴ਁ氃愀϶0䁫￴Á0ԀBez seznamuZ䁃òZЌ碀$Základní text odsazený␃ᄃᮄጂ碤怀ᮄ愂̤r䂚³ărЌ疑óMřížka tabulky7嘺혓0ӿӿӿӿӿӿ6䀟Ē6Ќ㐕¼Záhlaví
옍렂瀑ģ4䀠Ģ4Ќ㐕¼Zápatí
옍렂瀑ģ2䀩¢ı2Ќ㐕¼
Číslo stránky晐	ﰀ￿￿ȗ͏ϝϞϦϬϸЇЈЊЌРгчяїџѠѢѥѹҍҕҝҞҠңҼӏӣӫӳӻӼӾԀԔԜԝנۆޚ࢓আ੉੭੯ઍઘ଎ଏଵୀୁན࿿ᄂᄃᄄᄏᄐᎍᎎᕝᕞᙓᙔ᠁᠂ᣭᣮᨖᨗ᮸᮹ᵽᵾᾮᾯ⅚⅛⊣⊤⑉⑊⚵⚷⟜⟝⥰⥱⫪⫫⫬⫶⫷ⰇⰈⴐⴑ⺀⺁レロ㋔㋕㔑㔒㙆㙇㟐㟑㤻㤼㫃㫄㯮㯯㶿㷀㻡㻢䆊䆋䋿䌀䐀䐁䖰䖱䛖䛗䢅䢆䨅䨇䭄䭆䱐䱑丝丞俧俨儤儥劝功吡吢嗋嗌坰坱埞域夙多嫒嫓孽孾尽尾州巟幋幌復循徫徬徸徹慛挦搔撢昪昫昭昰昳昶昸昹昺昻昼昽晉晊晋晌晍晎晑˜ 耀耀Ā8〄耀耀Ā˜』耀Ā˜』耀Ā˜』耀Ā˜』耀Ā˜』耀Ā©』耀Ġ©』耀Ġ©』耀Ġ©』耀Ġ‘ 耀ЀĠ©』耀Ġ©』耀Ġ©』耀Ā©』耀Ā©』耀Ġ©』耀Ā©』耀Ā©』耀Ġ‘ 耀ЀĠ©』耀Ġ©』耀Ġ©』耀Ā©』耀Ġ©』耀Ā©』耀Ġ‘ 耀ЀĠ©』耀Ġ©』耀Ġ©』耀Ā©』耀Ā©』耀Ġ©』耀Ā©』耀Ā©』耀Ġ‘ 耀ЀĠ©』耀Ġ©』耀Ġ©』耀Ġ©』耀Ġ‘ 耀ЀĠ˜』耀Ā˜』耀Ā˜』耀Ā˜』耀Ā˜』耀Ā˜』耀Ā˜』耀Ā˜』耀耀˜』耀耀砀˜ 耀耀ࠀ˜ 耀耀ࠀ˜ 耀耀ࠀ˜ 耀耀ࠀ˜ 耀耀ࠀ˜ 耀耀ࠀ˜ 耀耀€˜ 耀耀ࠀ˜ 耀耀ࠀ˜ 耀耀€˜ 耀耀砀˜ 耀耀€˜ 耀耀က˜ 耀耀က˜ 耀耀 €˜ 耀耀€˜ 耀耀 €˜ 耀耀 €˜ 耀耀က˜ 耀耀က˜ 耀耀က˜ 耀耀᠀˜ 耀耀᠀˜ 耀耀᠀˜ 耀耀€˜ 耀耀᠀˜ 耀耀€˜ 耀耀€˜ 耀耀᠀˜ 耀耀᠀˜ 耀耀᠀˜ 耀耀᠀˜ 耀耀᠀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀 ˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀€˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀⠀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀⠀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀 ˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀€˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀䀀˜ 耀耀䀀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀堀˜ 耀耀˜ 耀耀 €˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜ 耀耀˜』耀耀€䂘 耀耀܀䂘 耀耀܀䂘 耀耀᠀܀䂘 耀耀᠀܀䂘】耀耀᠀܀䂘 耀耀᠀܀䂘】耀耀€䂘 耀耀᠀ހ䂘〒耀耀᠀ހ䂘 耀耀᠀ހ䂘〒耀耀ƀ䂘 耀耀ހ䂘】耀耀ހ䂘 耀耀ހ䂘〒耀耀ހ䂘 耀耀ހ ߌè܀	!#&؀ᅄ㞘迦�8?Cy|؀ဎႎ჊ᅀᇶሸ᳞㰬戠꨼팞9;<=>@ABDEz{}؀:&ℓ4肕￿
魭ĺԒ魮ĺ弤魯ĺ鹔魰ĺ彤魱ĺ䣔魲ĺ魳ĺꢜ魴ĺ皜魵ĺ踔 魶ĺ蚤魷ĺ跔 魸ĺ蛤魹ĺ└ДШлѭҁҫҰӄӗԈ࿭〦㑹晑	
ПвцѸҌүһӎӢԓ࿻〩㑼晑	
8
耪牵㩮捳敨慭⵳業牣獯景⵴潣㩭景楦散猺慭瑲慴獧耄慤整耀C耪牵㩮捳敨慭⵳業牣獯景⵴潣㩭景楦散猺慭瑲慴獧耏敭牴捩潣癮牥整rಀāᤀȀㆀȳㆀȴㆀȵㆀķ㊀耂〲耄〲㐰耄〲㔰耄〲㘰耂㈲老ij㒀老̵㖀愠老Ķ㞀老ĸ㦀耄⸹愠考慄ɹ沀ճ䶀湯桴耉牐摯捵䥴Մ璀慲獮耄教牡


	
	








உஊ஋஍ჂჇᚚᚢᛜᛤọổ⸁⸆バパ㓶㓷㤟㤠徎徏捲捻昫昫昭昭昮昮昰昱昳昴昶昷晎晑Ȗȗ͎͏ϜϞϥϦϫϬϷϸІЈПРвгцчюяіїўѠѤѥѸѹҌҍҔҕҜҞҢңһҼӎӏӢӣӪӫӲӳӺӼԓԔԛԝןנۅۆޙޚ࢒࢓অআੈ੉੬ੰઌઍગઘ଍ଏ଴ଵିୁདྷན࿾࿿ᄁᄄᄎᄐᎌᎎᕜᕞᙒᙔ᠀᠂ᣬᣮᨕᨗ᮷᮹ᵼᵾᾭᾯ⅙⅛⊢⊤⑈⑊⚴⚷⟛⟝⥯⥱⫩⫬⫵⫷ⰆⰈⴏⴑ⹿⺁ルロ㋓㋕㔐㔒㙅㙇㟏㟑㤺㤼㫂㫄㯭㯯㶾㷀㻠㻢䆉䆌䋾䌀䏿䐁䖯䖱䛕䛗䢄䢆䨄䨇䭃䭆䱏䱑东丞俦俨儣儥劜功吠吢嗊嗌坯坱埝域夘多嫑嫓孼孾尼尾川巟幊幌徨徬德徹慚慛挥挦搓搔撡撢昩昫昫昭昭昮昮昰昱昳昴昶昷晎晑ᄃᄃጒጒᔳᕆᗻᗻ៌៞ᡴᡴ᡾᡾ᢚᢚ᣼᣼ᦷᦷᨗᨗ᭟᭳὏ὣℱ⅃␢␴⥯⥯⫬⫬ろ゠㒲㓅㟝㟞㢯㣁䐀䐁䔴䔺䕎䕾䖙䖙巬巭弍弲彇彇昪昫昫昭昭昮昮昰昱昳昴昶昷显晈晑昫昫昭昭昮昮昰昱昳昴昶昷晎晑Ēåđ湹ख㉄㾨ᜟౣጣ勵攮Ὣ㪤㹸儜榥	䄃
忖捔徵哓
⃳ৄᒓ嵅㺭䨮Өᓻ忛澫㺁\惢怽綿యᐓ㍼䚅忛䵜㯂纷 ⊕!Α"懀#碀$ዤ%ᩆ&⧌(㗧(ᄑ*⍃+⹺+௫,担-㥝.翐.˞/᭍/创/ᛓ1紤2ᾼ6ၟ8⢬<䈒<寀<技<ᓣ=䍈=㤆A䳡A㫳B僚B瀳B㖚C䄋C堦C绗CቇDₘDരE沎E⮸G燰G㘑H榵H槛I咄K嘱K眙L兦MĤN求O焠O㫗Q筟Q㧮R㴽R㮈S羹W㳚YἜZ᎞\ぉ\䱿]ᑮ^䈹^䱴^矄^淓c㺐d⼡f僷fഒh槂h‚j┽j⿽j⼎k㼁kچnϜo昨o࢐p݆qℷq䠰q᪋s⋞s㠻u縱vݳw㚂w䬝y୛z⿦{壊{沗|䱫}搓~⦍䦯佨䞦€྽„⬗…㉬†όŠӱ‹ऽ‹ࢮŒᴖŒྩㆱŽޫ‘Ꭷ‘碑‘丈’ᖙ”䦳•农–扤–慲—磳˜䮇™౅š⹗š抧š搂œ੒ž᪦žᡱŸ漨Ÿ烁Ÿԫ¡⣀£⥆£傇¤伲¥ᬊ¦丯¦眡¦⊽§囚§焞§咵¨⣹©崩©朞¬簣¬䛞­堸®派®捯¯洷°煱±Ọ²㚐³㴮´植´ᣒµ䥐µଝ¶൐¶㍝¶暤¶儂·槢¹ዠº㐕¼眑¼➷½㤻½慌½✎¾䓘¿ࠗÀ⩟Á湕ÁⳇÂথÄ዁Ä⦜Ä稰Ä᠄Å⨭Æ䔈È楰ÉⵏÊ䕮Ê䗶Ê䜊Ë旳Í佚Î沄Î簳Ï㍘ÒॡÖ᳨×嚪×᛬Ø篜ØgÙ翹Û⮝Ü橦Ü࿕ßᗘß㗓á≏â⊳ã桱ã圙å⽘æ煄è獧éៈê∬ê咮î搖î䇀ï䟋ï㷅ò疑ó⊏ô㒻ô禍ô羖ô㶦ö㙷ú៵þ⇀þ䝲þϞϦϬϸЇЈЊЌчџѠѢѥҍҝҞҠңӣӻӼӾԀԔԜԝ晑ĂĂĂĂƞĂĂĂĂƞĂĂĂĂƞĂĂĂĂƞĂĂĂĂƖ䃿考拍拍㩬ŷ拍拍鐂!",.3倀f退退退退*退2退8退B退J退L退`退d退Œ＀ǿ܀唀渀欀渀漀眀渀＀ǿࠀ＀ǿ＀ÿȀ＀ÿ＀ÿȀ＀ÿ̀䜀逖Ȁ؂ԃԄ̂蜄z ࢀ＀吀椀洀攀猀 一攀眀 刀漀洀愀渀㔀逖ȁԀąĂ؇Ԃ€匀礀洀戀漀氀㌀逦Ȁ؋ȄȂȂ蜄z ࢀ＀䄀爀椀愀氀∀Ѐ㄀蠈쓰꤀Ḁ놔殆몳爦릚፦鄀츀崀WĀ㐀Ѐ̀먐츀崀WĀ㐀먀餀ჰ言訅됅됀脀ኁ4eeȀࠀ茲qჰࠀϜ䠀Xऀ￰ďĀ?＀￿ソ￿ソ￿ソ￿ソ￿ソ￿ソ￿깿谈＀ዿḀ䤀渀最⸀ 䨀愀渀 匀甀渀琀礀挀栀㬀㐀㄀ 㬀㈀㈀㔀㄀㌀㄀㘀 ㌀ሀ嘀漀搀爀縀欁漀瘀 䠀攀搀瘀椀欀愀￾ą藠俹ၨ醫✫�0Ơ˜ ¬¸àìøČ	ĨĴ
ŐŜŨ
ŴƀƈƐƘӢ 湉⹧䨠湡匠湵祴档㐻〱㈻㔲㌱㘱㌰潎浲污搮瑯潖牤黡潫䠠摥楶慫㤱楍牣獯景⁴潗摲ㄠ⸰0@ꘀ䆚@䐀긃晴LJ@ꐀ≕㬍LJ@먀뉟ᒠLj໎坝Root Entryą￿￿￿￿आÀ䘀ꞐᱞLj­ˀData
Ă￿￿￿￿￿￿က1TableĂ￿￿‡㍱WordDocumentĂ￿￿ﰰ‚ƒ„…†￾￿ˆ‰Š‹ŒŽ‘’“”•–—˜™š›œžŸ ￾￿¢£¤¥¦§¨￾￿¬�￿￾￿￾￿®￾￿￿￿￿￿�￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￾￿	
￾￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿￿SummaryInformation(Ă￿￿￿￿￿￿¡ကDocumentSummaryInformation8Ă￿￿￿￿ȐCompObj￿￿￿￿￿￿j￿￿￿￿￿￿￾ਃ￿￿आÀ䘀潄畫敭瑮䴠捩潲潳瑦圠牯d
卍潗摲潄c潗摲䐮捯浵湥⹴8㧴熲￾ą픂헍⺜ရ鞓Ⱛ껹D픅헍⺜ရ鞓Ⱛ껹Ĭèhp|„Œ”œ¤¬´
¼ÉӢ䑍º4旷᪮
သఀȀḀ؀一竡癥̀Āä Ô耀Ü_AdHocReviewCycleID_EmailSubject
_AuthorEmail_AuthorEmailDisplayNameҰЅlayNameҰЅ壒ꋔMateriál do vládyvodrazkova@szdc.czVodrážková Hedvika, Ing.	

 !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~￾￿€